- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kenguru99
aktív tag
-
FrankMonzano
őstag
válasz roberto211 #112978 üzenetére
Koszi, ha meg ezt fogom csinalni, lehet beruhazok egy stiftre, azt melle valami jobb jargany. Mennyit visz el a stift eves fenntartas szinten?
-
roberto211
őstag
válasz FrankMonzano #113009 üzenetére
Ha jobb állapotut fogsz ki aminek nincs semmi különösebb baja tehat nem kell helyrehozni akkor tankolod es kész.
En eddig a kötelezőn kívül költöttem ra 2 kormanyosszekotot meg 2 lengőkart (utóbbit most) tehat nem szokott baj lenni vele. Ha van is fillerekbol megoldható... Ezáltal nem tudom megmondani mennyi az eves fenntartása . Benzinártól függ
Tankolás, ha nem üvegelsz akkor olyan 4,8-6 , ha tolod neki mint az állat 6,5-7+ . De általában előbbi szokott beválni azaz 5-6l között. Gépjárműadó se sok ra. Átírás se.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
deere
csendes tag
Passat B6 (1.9 disel)
Citroen C5
Mazda 6Mindhárom kombi és 2005 utánni évjárat.
Melyik lenne jobb vétel? -
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #113014 üzenetére
Az lehet de en nagyon sok hibát olvastam régebben róla mar ha a regi c5 rol van szo. . Inkabb a Mazda.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
thomeef
őstag
válasz roberto211 #113017 üzenetére
Az a baj hogy úgyis mindenki azt fogja ajánlani ami neki bejött és valamiért ragaszkodik hozzá, én azt mondom még a legszarabb konstrukcióból is ki lehet fogni nagyon jó darabokat és a legjobbakból is borzalmas állapotút. Amelyik típusokat kinézted azok közt nézelődj és a legígéretesebb hiredtésben lévőt nézd meg személyesen.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
roberto211
őstag
válasz thomeef #113020 üzenetére
"azt mondom még a legszarabb konstrukcióból is ki lehet fogni nagyon jó darabokat és a legjobbakból is borzalmas állapotút."
Ez igaz , de az arány nem mindegy. Nem tudom a 2005 utáni c5 milyen de a régiekkel elvileg rengeteg hiba volt. Nem tudom a 2005 utániba javították e vagy sem. És itt most nem speciel az állapotról van szo hanem az előfordulható tipushibákról ami c5nél volt bőven. Mazdarol meg azert nem nagyon mondható el ez ,plane ha benzines. De természetesen az is ott van a pakliban h vesz egy c5 öt és semmi gondja nem lesz vele.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
raczger
őstag
válasz matyi19 #113011 üzenetére
Nem olyan sok az, ha nem "padlógáz-padlófékkel" használod, értelmes fogyasztást is ki lehet hozni belőle (de ez szerintem igaz az összes többi 2 literes körüli autóra), saját adataim: [link]
Arra a futásra nem számít annyit a kis-nagy motor és inkább legyen benne egy kis tartalék én azt mondom. Ha nem egy Bp méretű városban mennek el a kilométerek, akkor én biztosan 2 literes benzines autót néznék: Accord vagy Mazda6, esetleg faceliftes BMW 318i, de ott sok a széthajtott bontószökevény, gondolom ott sem más a helyzet. Volvo S60 2.4 140LE? Nem kell megijedni a 2.4-es motortól, ugyanannyit eszik, mint a fent említett 2.0 literes motorok. Ha esetleg kisebb motor mellett döntenél, szerintem ajánlható 1.6-os Focus kombi (2004 utáni).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
TayRol
veterán
Szevasztok,
Tudom, hogy nem a topic címéhez kapcsolódik, de szeretnék a kocsiba váltózárat és/vagy még egy lopásgátlót tenni. Milyent és hol érdemes?
Köszi!
-
-
nagyúr
válasz TayRol #113025 üzenetére
Pontosan en sem tudom mit tilt le, de hasznalata ugy nez ki, hogy a kocsi csak akkor indul ha a kulcstartodon levo kis muanyag bizbaszt hozzaerinted mondjum a muszerfalad egy bizonyos pontjahoz (masik oldalt rejtett vevő van). Szszm-on 17-ert rakjak be Szamlat nem tudom, hogy ad-e rola.
-
KMT
addikt
válasz TayRol #113025 üzenetére
Én is hasonló dilemmában vagyok. Riasztó, váltózár mellé kellene még valami. Ilyen korban tényleg talán az elrettentés lehet a leghatékonyabb (keres másikat). Viszont ha az alvázszámot gravíroztatod ki, akkor pont segítesz neki, mert az alapján tudják "másolni" a gyári kulcsban lévő chip-et állítólag...
Az egyedi, rejtett kapcsolóval is szimpatizálnék, de az meg nem rettent el. Ha meg már kiiktatta a többi védelmet és akkor szembesül vele, akkor lehet, hogy inkább folytatja, mintsem nulláról kezdjen egy másik autót, nem?
(#113026) tboy93
Ez jó lehet, de nem tudja könnyen kiiktatni? Mármint nem úgy, hogy megkeresi, hogy hol van, hanem a motortérből azt kerüli ki, amit letilt.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mindent ki lehet iktatni, ha szerencsed van nyersz vele plusz 30mp-et Valtozarat ugy kiiktatjak hogy be se kell jutniuk az autoba, ha el akarjak vinni akkor elviszik, te csak annyit tehetsz, hogy nehezited a predat, ha az egyiket 2 perc elvinni a masikat meg csak 30 mp, akkor szerencses esetben nem a tied tunik el reggelre
[ Szerkesztve ]
-
matyi19
őstag
válasz raczger #113022 üzenetére
2L fölötti motrost biztos nem veszek! (Nem a fogyasztás miatt)
Láttam ma élőbben is több típust, ami jelenleg szóba jöhet:
Passat B6 1,9 disel
Audi A4 1,9 disel
Esetleg Ford Focus (jobb lenne mint a VW vagy Audi?, illetve ha Focus akkor milyen motorral?)Az összes 2005 utánni modell.
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #112978 üzenetére
Ha rám hallgatsz az ignis-t jó messzire elkerülöd. Faternak az van új korától de az nem embernek való. A '96-os swift ami az első autóm volt attól fényévekre van. Belül szűkösebb, az ülései rosszabbak, futóműve is kényelmetlenebb egy fokkal.
Redmi Note 7
-
roberto211
őstag
válasz trassher #113034 üzenetére
Hát nem tudom.
Nálunk meg noveremeknek volt új korától 8évig vagy 9 nem tudom mar, egy 1.3 glx ,futóműve keményebb ,pattogósabb,legnagyobb kátyúkat is átpattogta viszont ülésre nem panaszkodtam .. Tény nem ez a "süppedős" plüss volt hanem keményebb de tartott. A hely szélessége valóban kisebbnek tűnik tehat jobb1 be akárhogy akartam soha nem fértem el a kesztyűtartó miatt. Hátul ,meg bal1 be igen.
Nem éreztem hogy szűk lenne pedig nem vagyok kicsi.
De ez nem 100% csak ez is benne van a következő esélyesekbe. Ha ugyanannyiért találok majd ignist mint stift 2-őt akkor nyilván utóbbi lesz. Utóbbi jobban tetszik sokkal. Meg ismerem is mivel van egy belole.
Szeptember utan lesz szerintem aktuális a csere. Akkor azt megtartanám 2-2,5 évig utana meg nagy eséllyel vennék egy szalonsuzit. 1.2 dual vvt ,gl ac LED swiftet ellehet hozni 2,8ért kb, 0km el.
2017 be kb meg gondolom lesz a kisopres es eltudom hozni olyan 2,4-2,5 ert. Ennyit meg nekem megér majd egy zsír új auto. És akkor 5-8 évig nem kell autók utan néznem.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #113036 üzenetére
Nekünk is újkorától van meg. 2007-es, most van benne 300.080 km. 50 km-es út alatt nekem fáj benne a derekam akárhogy is állítom az ülését.
Csak suzukiban gondolkodsz?Redmi Note 7
-
roberto211
őstag
válasz trassher #113037 üzenetére
Nem tudom akkor nem vagyunk egyformák
Suzuki,Honda,Mazda,Toyota.
De ha uj autót veszek majd később akkor nagy eséllyel csak suzi igen.
Mondjuk használtba is mert stift 2 tegyük fel 900 egy 2005-7es gs/glx felszereltséggel. Na most ennyiért fiatalabbat máshol nem kapok. 10 év fölötti autót meg mar nem nagyon akarok legközelebb. Valszeg az ignis vagy a stift II lesz az utolsó 10 év vagy kicsivel a 10év fölötti autom.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Vesztor87
senior tag
válasz trassher #113034 üzenetére
Én csak utasként utaztam Ignisben, Swiftet ('00 3 ajtós gls és 5 ajtó '01-es) vezettem is, nekem az Ignis nem tűnt kisebbnek, sőt... A Swift talán szellősebbnek hat, mert semmi sötétítés nincs az ablakon, és hajszálvékonyak még az ülés lapjai is, a hátsó ülés pl nagyon rövid is, úgy tűnik hogy nagyobb a hátsó lábtér, közbe pedig csak optikai csalódás. Legalábbis én ezt láttam.
Vezetni egyébként annyira rossz azt az Ignist? Én utasként pl a régi Swiftet rühelltem, hangos, pattogós, borzalom, egy 25 éves Audi80-as sokkal jobb, vezetni ugyanakkor szórakoztatóbb, könnyű vele városban is tekeregni. -
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #113039 üzenetére
Pattogosnak nem pattogós a Swift. Az ignis pattogós.
Swift olyan közepes. Se nem lágy se nem kemény.En szeretem vezetni mondjuk a regi stiftet, nekem meg halknak tűnt ezért levettem a motorhazteto aljáról azt a "hangtompito" vagy hôvédő vagy fogalmam sincs milyen anyag ami felvan oda patentolva igy most kicsit erősebb hangja van De mondjuk en nem szeretem a nagyon halk autókat lehet ezért tűnik nekem halknak.
Amúgy ez h kinek mit rossz vezetni egyenfuggo. Valaki ignist nem szereti vezetni valaki meg mast. Mert máshoz szokott. En peldaul utaltam anyámnak a regi Renault scenicet vezetni a kuplung miatt , meg haverom gastrajat szinten a kilometeres kuplung miatt meg az miatt h nekem speciel nem volt eleg pörgős. De cserébe kis kompakt volt , elviselhető ülés,halk és nagyon jó volt az úttartása.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #113040 üzenetére
a swift nem pattogós?
kiesik az ember fogából a tömés
ettől eltekintve persze célnak megfelel, csak már öreg mind.(#113042) trassher: új vitarát volt szerencsém kipróbálni, meglepő módon normális futómű van alatta, úgy tűnik sikerült meglépniük a 2000-es évek szintjét ezen a téren, ami azért pozitív
egy régi sx4 futóművére lennék kíváncsi, azokkal szemezgetek most.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Vesztor87 #113039 üzenetére
Itt áll az udvarban egy 2007-es ignis és egy 1996-os swift. Az ignis szűkebb belül, pláne hátul. Hátul 2 ember kényelmesen elfér, az ignisben kevesebb hely jut a lábnak. Az összes suzuki pattogós, annyi pénzért ez jutott. Az ignis 1.3-as motorja jóval jobb mint a régebbi swifteké de vezetni nekem kényelmetlenebb. Alapból magas az autó, szépen dől egy egyszerű körforgalomban is. Azon pedig ne csodálkozz hogy egy B4-es 80-as audi oda-vissza szarrá veri akár még a mai suzukikat is. Az autó volt és ma is az.
Redmi Note 7
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #113041 üzenetére
Hat akkor nem egy fogalom nálunk a pattogós
Pattogós az ignis. Itt tényleg az ember is pattog. A Swift inkabb .....nem tudom megfogalmazni. Kemény/pattogós futóműnek a lágyabb változata.
Amúgy az igaz h öreg sajna mar. Ezért akarom hamar lecserélni.
Mondjuk speciel en szeretem a pattogós-kemény futóműveket. Kényelmetlenebb mint pld egy francia lágy futomuje, de legalább érzel valamit ...
trassher: "egy B4-es 80-as audi oda-vissza szarrá veri akár még a mai suzukikat is. Az autó volt és ma is az."
Kicsit azert túlzás. Annak idején biztos jó volt , de ennek ellenére nem vennék egy 25 eves kocsit. Ez a mai autókkal hasonlat meg... Ez is túlzás. Vitaranak,s crossnak pld eleg finom a futóműve.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Dorien
veterán
válasz roberto211 #113040 üzenetére
Az hangszigetelés, általában a dízelek motorházfedelére teszik. Én 8 évig vezettem szívódízel Berlingót, most nagyon tudom értékelni a benzines Focus csendességét, rezonanciamentességét. A fogyasztás is csak max. fél literrel több városban, országúton meg kb. ugyanannyi, viszont teljesen más az utazási komfort. A futóműről (control blade vs. merev hátsó híd) meg ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
roberto211
őstag
válasz Dorien #113044 üzenetére
Én is ültem szivodizel berlingoba . Hat nem egy halk tény de a regi platós mercihez kepest semmi. Mire lejottunk azzal 25km t a fülem csöngött. Olyan hangja volt 80nal mintha 250el menne
Kornelka: Faterom vett most ilyen meganet nem rég. Hat en nem vagyok tole elájulva. Plane nem a sedanetol. Jobban csorog zörög neha mint az en suzim.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #113046 üzenetére
na, hallgatom őket
az 1.6-ról rosszat nem hallottam, vezérléscsere, meg okoskerék csere vásárláskor, és kalap. -
-
hobizoli
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős