- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz twice #198848 üzenetére
Néhány hónapja mi ugyanezt a kört futottuk le, kb ugyanezzel a kerettel, ugyanilyen célokkal és szintúgy képbe került a Yaris.
3-ért ezt a fajta Yaris-t kapod meg:
Tudom, h az ízlés egy szubjektív dolog, de most komolyan, ennél a generációs Yaris-nál szürkébb, semmilyenebb, karaktertelenebb, fantáziátlanabb, rondább kis autó szerintem nincs a piacon és a párom ugyanígy látta.
A most futó Yaris ehhez képest egy hipertérugrás formailag: [link] De ez még nem 3M.
A 2008-tól gyártott Jazz formában köröket ver erre. Nem beszélve a belső tér méretéről, variálhatóságáról. Nekünk egy olyan lett, Hybrid verzióban ami nyilván szintúgy CVT automata, ráadásul Executive. Bőrös, panoráma üvegtetős, ülésfütéses, tempomatos, minden benne van kb. Ráadásul még 2015-ben is gyártották, ez is egy utolsó db 40.000km-rel.
Természetesen az is nyilvánvaló, h a Honda Hybrid-je közel sem Toyota rendszer, de 4,3-4,4-ből eddig vegyes használat mellett (autópálya nélkül) kijött 1 tankolás.
Csak h 1 lapon legyen a 2 forma:
Úgyhogy én ezt a generációs Yaris-t 100%, h elengedném."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hemaka
nagyúr
válasz 3L1T3 #198836 üzenetére
Árakat nem néztem, de kb ezek méretben ua kategória:
Ford EcoSport
Volkswagen T-Cross
Citroen C3 Aircross
Suzuki SX4
SsangYong Tivoli
Hyundai Kona
Nissan Juke
Opel Crossland
Renault Captur
Volkswagen T-Roc
Fiat 500XPróbálja mindegyiket, amelyik belefér a keretbe, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ ...
-
nandow
aktív tag
válasz molnarpeter #198858 üzenetére
Köszönöm!
-
diegho
nagyúr
Hyundai visszavásárlás témában vannak fejlemények. Mivel nem találtam olyan autót a kereskedőnél, amit lenne értelme átnézni, úgy döntött a csajszi csinálják meg a hyundait. Kiderült ismerősöm szervízében volt már sokszor. Extrém olajfogyasztása is van. Most kap új gyűrűket és vezérlést, így kapja vissza a csaj, minden, amit cserélni kellett le lesz dokumentálva, csak így veszi át az autót. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.
-
bandus
veterán
válasz runner 125 #198856 üzenetére
ertem, hogy minden szentnek maga fele... de hatulrol kb ugyanugy neznek ki a koroket ver-t en abszolut nem latom, de ettol fuggetlenul nem kerdes, hogy a jazz sokkal sokkal jobb valasztas, de talan nehezebb belole egy ilyen fasza peldanyt kifogni mint a yarisbol.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Paxker315
addikt
válasz runner 125 #198856 üzenetére
kinek mi, nekem spec nincs bajom a 3rd gen yaris formával Ami nem tetszik, az a fabia-polo, igaz, DSG-vel, 1.2TSI-vel bármikor vinném bármelyiket (bentről úgy sem látszik!). Utólag szigetelve a beltér sem zavaróan zajos, bár, való igaz, hogy gyász. Első autónak szvsz pont ideális, bár a jazz ellen nem sok minden szól (megosztó formaterv)
-
runner 125
nagyúr
válasz bandus #198861 üzenetére
Ha nem néztük volna meg ezt a Yaris-t többször is elismerném, h elfogult vagyok. Sőt, mint írtam is a hajtásrendszer annál sokkal fejlettebb, ez sem kérdéses. De formailag számomra emészthetetlen. Fenék rész gyakorlatilag nincs - mint amibe hátulról belehajtottak.
Ez a fantáziátlan forma már az ezredforduló környékén is elavult lett volna.
Noh mind1, csak gondoltam legyen 1 ellenvélemény a sok Yaris egyetértés mellett.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #198847 üzenetére
Ha valaki annyira falábú hogy nem jó a 3 henger, annak automata kell akkor úgyis. Meg ugyan csak Intense szinttől, de a jó kis 1.33 Tce is (bár GLX-et nézett Vitarából is, és valószínűleg nem az Ignis kulcs miatt).
3L1T3: hemaka listájából még a C3 Aircrosst (de akár a simát is, az is magas építésű!) nézném még meg. Vitara után átülni a C3-ba, advanced comfortosba, hehe
Ismerős még a szalonból megköszönte, hogy dobtam alternaívákat Vitara mellé (Cactust vett, az újabbat).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #198867 üzenetére
Vitarához(68-72,5) C3AC 68-71 cmmülésmagassága van közelebb, de a C3 62,5-66cm-je sem alacsony: sőt. Talán még picit könnyebb is (tiszta lábbal) beszállni, nincs annyira kiszéleszítve a küszöb, egy próbát megér.
ViszonyításnaknPolo 56,5-61, Fabia 56-59, Fiesta 56-61.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Stylewars_kp
őstag
válasz runner 125 #198856 üzenetére
Szvsz túl van hájpolva a Jazz. Már hánynom kell attól, hogy kb mindenre azt ajánlják. Városi kisautó, Jazz ( ez még ok) csaladi autó jazz. Telekjáró Jazz. Pakolós mindent elhozós Jazz. Csak úgy Jazz. Jazzon túl is van élet. Nem mondom, hogy rossz, de nekem ez a modell inkább játék autó kinézetű.
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Biqci
aktív tag
válasz Stylewars_kp #198870 üzenetére
Ezt én is így gondoltam, de két éve van a lányomnak Jazze, azóta megvilágosultam. Meg merem kockáztatni, hogy majdnem olyan a helykínálata mint a saját Accordomnak, pedig az 5 évvel fiatalabb és két kategóriával felette van
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dj79
senior tag
válasz Stylewars_kp #198870 üzenetére
Igen, de nem véletlenül. Anyós is egy 2006-ost használ, kb 6 éve vették, használják mindenre is, értsd ezalatt unokák szállítása, meló, gyakran utánfutóval is, a kötelezőkön kívül egy akkut kellett cserélnem nemrég, meg 22xe km-nél kapott egy új kuplungszettet. Kicsi rügy volt rajta, vételkor rendbe lett téve, azóta meg megy. Rohadt megbízható, tágas jószág.
-
Mondjuk a Kraz is tágas és marha igénytelen mégsem használja mindenki...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tboldi
nagyúr
válasz Stylewars_kp #198870 üzenetére
Pedig en az utobbi hetekben nem is ajanlottam senkinek. 🤷♂️
-
runner 125
nagyúr
válasz Stylewars_kp #198870 üzenetére
Szerinted mindez ok nélkül történik?
Azért ne túlozz, nyilvánvaló, h nem egy minden igényt kielégítő autó, de a postom is pontosan olyan témaindítóra született, amiben azon preferenciákat említették, amire tényleg az _egyik_ legjobb döntés a Jazz. Emellett baromi sokszor találkozik az ember az éterben legalapvetőbb autóvásárlós igénnyel. Miszerint városba, kevés pályázás mellé kell egy autó ami megbízható, keveset eszik (adott esetben automata), nagyon jól pakolható, 'kompakt és mégis tágas'..
Nem véletlenül jön tippként rögtön..
Egyébként nem én használom a Jazz-t, páromé (szerintem csajos autó egyébként is, ettől még formailag szépnek tartom), én egy másik gyűlölt kategóriával járok. De legalább benzin és 320 ló."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #198875 üzenetére
Mid van most ha nem tiktok?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hemaka
nagyúr
válasz Stylewars_kp #198870 üzenetére
Kopasz nepper ota ilyen felkapott, elotte a magyar eros tulzassal, de azt se tudta, hogy van ilyen auto a piacon. 😂 Egyebkent praktikus kis jargany, de nekem csajos es kicsit bena formavilaga van. Nem szeretem az ilyen pufirizsa kinezetu autokat. 🤷🏻♂️
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ ...
-
Krisz0418
őstag
Sziasztok!
23eves fiatal fejemnek tervezek autot venni ami elso latasra megfogott az egy e91 320d vagy 330xd. Ajanlott? Mire kell figyelni? Ha nem akkor mit erdemes hasonlo kategóriában? Nemet vonalon szeretnék maradni mindenképpen.
Az osszeg adott jelenleg is, 2-2,5millio felre van teve kocsira.+atiras, szerviz. Az auto inkább hosszabb tavra lenne hasznalva 50+km. (Városra, boltba jarni van egy 1.0-as suzuki).
Szaguldozni nem tervezek, inkabb a dinamikus vezetes a jellemző. A lényeg hogy kenyelmes legyen, najo picit a megjelenes is fontos. Lehessen bele pakolni ha nagyobb utazas van. Tágas legyen. Fontos az is hogy az sszony ne dobassa ki velem 2het utan5os golf 1.9pd-rol valtanek.
[ Szerkesztve ]
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
MPeter87
őstag
válasz Krisz0418 #198879 üzenetére
Erre a BMW topikban valsz relevánsabb választ fogsz kapni (keress rá ezredes hozzászólásaira), de leírok néhány dolgot. Korábban én is E9x 30-35d-t akartam, úgyhogy valamennyire körbejártam ezt a témát. Ezek sem lesznek már fiatalabbak, úgyhogy nagyjából bármibe bele lehet futni és nem lesz olcsó, főleg a kereted alapján. Vezérlés mindegyik E9x dízelben nyúlik és szakad, aminek a cseréje 3-400ezer (30d-nél drágább) és akkor máshoz nem nyúltak még. Ha nyugodtan akarsz járni vele, akkor vétel után ellenőrzés és csere, ha szükséges. Xdrive-ot nem erőltetném, ha nem muszáj, mert az osztómű előszeretettel döglik le és az is hasonló összegű tétel. Aktív kormány állítólag nagyon jó extra, de ha elromlik, akkor szintén több százezres kiadás (nem mindben van, vin alapján meg tudod nézni, ha nincs feltüntetve). A sima kormánymű is elkopik (fogasléc) viszonylag hamar a fantasztikus utaknak köszönhetően, amire a nagyobb kerekek szintén rátesznek (ebből új utángyártottat láttam németben ebay-en 150 körül). Szívosor csappantyúkat ellenőrizni kell és dugózni vagy szívósor csere, mert ha letörik, akkor rendet rak a motorban. Ha nem melegszik fel a víz, akkor cserélni kell a termosztátokat és ellenőrizni kell az izzítógyertyákat/modult is, mert többek között ezek is kellenek ahhoz, hogy regenerálni tudjon, ami ha nincs meg, akkor eltömődik a dpf stb (ha még van benne..). Főtengely szíjtárcsa is szeret elfáradni, berepedezik és cserélni kell, amiből ha jól emlékszem csak a gyári vagy corteco, ami jó és ilyen 70ezer körül van. Ha leszakad, akkor tréler. Első fékek elég kényesek, sokaknak hullámosodott a tárcsa csere után, ha nem gyári lett feltéve (tavaly ilyen 130 körül volt a két első tárcsa és hozzá betét, gyári, nagyon akciós áron).
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha valamit rosszul írtam, javítsatok ki. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz0418 #198879 üzenetére
Szerintem xdrive ebben a korban inkább nyűg, sima hátsó kerekes verziót nézném. Pre-LCI M47 motoros, DPF nélküli verzió viszonylag tartós, szívósor csappantyúkat érdemes kiirtani, de nincs olyan vezérlés para mint N47-nél - hátránya, hogy évjáratban visszább kell menni. 6 henger nyilván plusz költség, érdemes próbakört tenni a kisebbik motorral, elég-e.
Esetleg A4 B7 1.9 TDI-t néznék még. Mercedes fronton nem vagyok otthon, de lehet érdemes körülnézni. Bár a kényelemről a Volvo is eszembe jutott, de németet írtál, akkor mindegy germán vonalon érdemes a feláras üléseket nézni. -
addikt
Egy dolog, amit észrevettem. Szerintetek ez mennyire hatályos? Remélem ez egy olyan dolog, amivel nem lesz szükség foglalkozni, de... egyik ismerősöm vett autót, és nagyon rövid időn belül (pár nap/1-2 hét) tönkrement a váltó, ami arra enged következtetni, hogy már eleve nem volt jó állapotban, és az eladó nem vállalta ezt a terhet magára. Rámenősebbnek kellett volna lennie a vevőnek?
-
-
válasz BigBlackDog #198884 üzenetére
Pliz mondd Evinek h uzentem
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #198883 üzenetére
Adásvételiben az eladó cég, a vevő magánszemély? Autó kora, futása, esetleg motor-váltó konkrétabban ismert? Pl M32-nél örülnék, ha felét állja egyáltalán, viszont pl 100-at futott 5 éves kocsinál azért intézze csak el vagy vegye vissza EF-nél úgy nézett ki, hogy pl olajnyomás elment, motor beállt, márkakerben lett bele rakatva új blokk, és ez céges vevő, még csak nem is magánszemély. Ahány ház, annyi szokás
[ Szerkesztve ]
-
Krisz0418
őstag
válasz molnarpeter #198881 üzenetére
Tudtam illetve tudom hogy nem hibatlan auto ez sem (mondjuk melyik az?). De igy elso latasra kicsit ugy tunik mintha nem jol sikerult darab lenne. Nem szeretnék azért szervizbe se járni hetente, es trelert se hivnek hozza ha nem muszaj. Es amugy ugy osszesegeben kenyelmes auto belul? Futóműrol esetleg tudsz valamit?
Az a4 b7-ben az 1.9tdi az a jo öreg örökelet+1nap? Esetleg tudsz errol az autorol is mondani par szot?
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
addikt
válasz molnarpeter #198887 üzenetére
Cég az eladó, magánszemély a vevő. Nem tudom pontosan a részleteket, 10 éves Qashqai. Azt sem tudom pontosan, hogyan egyeztek meg, csak annyit, hogy az eladó nem vállalt teljes felelősséget, de talán részlegesen (kisebb részt) beleszállt a váltócsere árába, vagy valami ilyesmi történt. A lényeg, hogy a vevő megszívta.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Citroware #198889 üzenetére
Peti azért kérdi az eladó személyét mert nem mind1 hogy üzletszerű tevékenysége folyamán adta el a kocsit (értsd autókereskedő akinek ez a portékája volt) vagy egy cég volt az autó tulajdonosa és nem autó értékesítés a portfóliója.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #198892 üzenetére
Hidd el azt se. Tele vannak azok is kisebb nagyobb hibákkal. Azon is gondolkodtam a Golf után de gyorsan elvetettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MPeter87
őstag
válasz yodamester10 #198892 üzenetére
Sajnos ez csak egy részlet a listáról. A problémák egy része vétel előtt nyilván kiszűrhető, főleg, ha jó helyre viszi az ember, és nem törvényszerű, hogy mindbe belefut valaki, de egy olcsó példánynál biztosan lesznek 'érdekességek'.
1.9pd-ről biztosan nem váltanék 20d-re, mert annyival nem lesz nagyobb élmény, mint amennyivel költségesebb lehet, de ez az én véleményem.
30d nyilván más kategória, de fenntartásban is együtt kell tudni élni vele.
Mérlegelni kell, aztán dönteni.Szerk.: E9x-nél nem rémlik kigyulladós sztori, az inkább F10/30 vonalon volt probléma.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Krisz0418 #198895 üzenetére
Ha ért hozzá, akkor sanszos.
Nekem ma azt mondogatta a feleségem, hogy vegyek egy Porkét. A mihez tartás végett megmutattam neki ezt a hirdetést. Idézem a lényeget: "5,5 milliós Porsche szerviz számlákkal".
Túl sok banánt kér a majom.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #198897 üzenetére
Nem tudnám hová tenni. Meg igazán nem is tetszik.
Kell a 🐌!@ Biqci: Szerencsére a 911 tetszene neki. ~10 éve majdnem vettem, de nem tetszett a gagyi belseje (996 Carrera 4S), különben befektetésnek se lett volna olyan rossz (6 M volt, most annyiért hulladékot adnak).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs