- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz akooos #193999 üzenetére
vegyél valami olcsó alfát(147 / 156), azokban van tűz ha még van egy kis lehelet a motorjában.. főleg a dízelek, azokat nehéz lerúgni. Erre szakosodott bontókban szarásig potom pénzekért az alkatrészek ezekhez is, de tény a VAG csoportnál is van még egy szorzó ezen, annyival több van belőlük. Esetleg valami gömbölyű A3 is kijöhet de azért ezek tényleg elég lerúgott kocsik lesznek
[ Szerkesztve ]
-
Tothg86
tag
válasz szabonagyur #193998 üzenetére
Köszönöm a tippet, azt hiszem elengedem..
Keresgélek és gyűjtök még pénzt -
nexus6
aktív tag
sega, próbálom tömöríteni a kérdésemet... autó kellene
régen volt fabiánk, amit a válás miatt eladott az ex, annál 5 literrel és majdnem nulla javítási (csak karbantartási) költséggel jártam. amióta hétvégén mennem kell pénteken és vasárnap 50 km-t mennem akkor béreltem itt az ismerőstől autót. most már ott tartok hogy talán jobban járnék egy kis használttal. most is fusion, jazz, fabia, mazda 2 vonalon keresgetek. viszont felmerült bennem hogy talán jobb lenne egy elektromos e-up pl. nagyon ritkán megyek szombathelyre pestről, illetve hétköznap (home office) inkább magam bkv. nem találtam eddig olyan oldalt ahol össze lehetne hasonlítani vagy kiszámolni egy benzines és elektromos közti költségkülönbséget. most is mint mindig legalább 5-8 évre gondolok, nem cserélgetem évente a cuccaimatEzért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
zsoltip
őstag
Na, ismét konzultációt folytattam, de ismét elbizonytalanodtam.
Ahány ember, annyi féle vélemény.Jelenleg erre a kritériumlistára szürve:
- Peugeot 308 SW
- Peugeot 508 és SW
- Citroen C5
- Citroen DS5ami kijön, mint remek fogyasztású, és sázmomra árban lévő autó.
Ezen 4 modell közül melyiket mondanátok?
Igen, elmozdutam az automata váltó irányába... -
nexus6
aktív tag
válasz nexus6 #194004 üzenetére
és még az jutott eszembe, hogy az utazásoknál legtöbbször ketten mennénk, a csomagtartó is elhanyagolható, illetve még a suzukikat is néztem. a tesóm mindig kinevetett a liana tetszés miatt (sajnos nekem fontosabb a megbízhatóság és fogyasztás mint a szépség), persze szívesebben vennék egy subaru impreza sportwagont vagy egy audi a2-t.
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
slett27
addikt
válasz pècsimunkás #193973 üzenetére
Itt a környéken nincs. De látom hogy alapból drága az autó 2016-os 3.8M körül mennek.
Mitől ilyen drága ez ? Külföldi ? Vám ? Or what ?"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Lacko32
tag
Beletúrtam magam az autópiac legmélyebb bugyraiba, és megakadt a szemem a Kia Carens 2.0 benzin verzión. 2017-es évjárat, egy van fent hahun. Mennyire elterjedt nálunk ez a tyúkól ezzel a blokkal, illetve ez is közvetlen befecskendezéses mint 1.6-os társa?
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
ngaba
aktív tag
Az a vicc, hogy újonnan is a 4 millió körül volt:
http://dunaauto.hu/pdf/mitsubishi/lancer-sportsedan_arlista.pdfOK, motor, felszereltség, infláció, meg minden, de ez akkor is vicc.
Bár azon jobban "kiakadtam", amit tegnap este linkelt a kolléga:
Egy 12 éves Lancerért 2,5 milliót elkérni...
Nem egy középkategóriás autó, és még alsóközépből is a budget kategória volt inkább.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194007 üzenetére
Én is néztem Lancer-t itt a környéken, de hamar letettem róla. Szerintem elég elavult a bele, sokat is fogyaszt. Amit linkeltél aszem annak 10 liter felett van a katalógusadat városba. Kívül a korához képest és ma is jól néz ki szerintem, de én úgy állapítottam meg a magam szempontjait, hogy én fogom vezetni, és a belsőjét fogom nézni, látni 95%-ban.
Ez mellé rájön a megyei extra 150-300K felár, és egy adag japánautó felár, amit szerintem még mindig érdemes lenne nekem kifizetni, de az tény, hogy tetemes.
Annó nekem ezekből egyébként az sedan EVO verziók tetszettek. 6,5-től már van is öreg belőle. 13-ért már egész jó. -
Kickass
őstag
válasz ngaba #194010 üzenetére
Sok okos veszi a 10-12 éves japán autót 3-4 milliókért, mintha azokhoz ingyen lenne az önindító, generátor, futómű alkatrészek meg a többi. Hamarabb hoznék ki egy Tipot újonnan 5 év garival, jó az nem olyan fancy mint a 12 éves Accord meg a műanyag taperoló fétisesek is élcelődnek rajta, de hát ha valakinek ez számít.
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194015 üzenetére
Erős kijelentés ez. Mindenesetre a 3-4 misis Accord pont az a kategória, ami ha időben a legjobbat megkapta, az mai napig "költségmentes". Értsd, kopó dolgokat minden autón kell cserélni. De mint Accord tulajként kijelenthetem, hogy az elmúlt 90ezer km alatt a legnagyobb kiadásom egy kupplung csere volt. Na bumm, milyen pupák vagyok a japán sz**ommal
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
[CS]Blade2
addikt
-
Kickass
őstag
válasz Lacko32 #194016 üzenetére
Megszólalt belőled a japantulaj és nem is értetted. Térjünk erre vissza 5 év múlva mikor az az Accord közelebb lesz a húszhoz mint a tízhez, szemben bármilyen új autóval ami akkor lesz 5.
[CS]Blade2: a vételár nem ugyanannyi lesz de ha választanom kellene egy 3.5-4M közötti 10-12 éves Accord (ami akkor se volt se nem innovatív se nem űrtechnika) vagy egy új T-jet Tipo (amíg lehet kapni) közül ami most kicsivel 5 felett van, vagy akár a Vitara/S-cross párosból szintén 5 felett akkor nagyon nem az Accordot választanám, vagy bármivel behelyettesíthető a mostanában túlhypeolt japán/koreai vonalról.
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #194017 üzenetére
Nemá
Akkor nézegess daciat . Én múlt héten néztem a s-cross/vitara párost, gl+, automata, metálfény 6.670.000 + forgalomba helyezés sarca, glx még drágább. Azért ez már viccnek is erős.Kickass: pont ezt a gondolatmenetet vittem végig az elmúlt napokban, az előző bekezdésben taglaltak miatt nem is gondolkozom már új autóban.
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194018 üzenetére
Az enyém pontosan közelebb van mint a húszhoz, mint a tízhez. És? Nem "japántulaj" szólalt meg belőlem, csak elég rossz példával rukkoltál elő. Mindenesetre a céges, lízinggel sok mindent ki lehet próbálni, javaslom ülj be egy CRV-be, sajna a legújabb Accord nem érkezett Európába. A Tipo mint olyan, egy alsó-középkategória annyiért. És ha választani kéne a tapasztalatok alapján, akkor inkább egy 10 éves Honda 4 millióért, mint egy mai kor vívmányainak megfelelni vágyó műanyag belsős konzervdoboz.
De elfogadom a véleményed. Csak nem osztom. Ennyi :)
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nexus6 #194004 üzenetére
TCL szinten még mindig jobban jársz egy 1.9 SDI Polo/Ibiza párszázas ajánlattal, még úgy is, ha az 5-8 év végére nullára írod le. Egy autós háztartásba és plug-in hibridet néznék, ha elég a hatótáv a jellemző utakra - facebookon Ampera klubban találsz is valószínű excelt a költség összehasonlításhoz. Részemről minél olcsóbb az autó, annál kisebb lesz a költség a végén
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kickass #194015 üzenetére
Örülni kell, hogy ők sokan vannak és senki nem tudja az igazat; régi franciát kell venni. Az olcsó volt újonnan is, használtan meg aztán végképp. Régen én is úgy gondoltam, hogy ez csak városi legenda, de mióta megvan a Thalia, nekem is megváltozott az életem. Kisimultak a ráncaim, nem kell nézegetni az olajszintet, a vízszintet, a kopogós műanyag meg pont olyan, mintha új lenne. A fogyi pedig fergeteges, 6.94 l/100 km ebben a hideg időben elővárosi-városi ingázással.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz sagesz93 #194001 üzenetére
Köszi a tippeket (mindenkinek is), a 147-es Alfa régen is piszkálta a fantáziámat, nem tűnik rossznak az 1.6-os benzinmotor sem, vannak nagyon sok km-t megtettek is.
206-os Peugeot-t is néztem, de az lehet picit picike, a CC abból vagány még ennyi idősen is, de plusz 1 hibalehetőség.
Xsara is jó tipp, csak ne lenne ennyire csúnya szegény De ez sokadrangú feltétel csak.
Bérlésen is gondolkodtam, de ha sikerülne egy viszonylag sok műszakival rendelkező autót venni, amiben max olajat, szűrőket kell cserélni, akkor azt nagyjából árában el lehet adni nyáron (vagy ha esetleg egy jó vételt találok, akkor öcsémre átruháznám).
Nézelődök 147 / PUG / JTD vonalon, köszi mindenkinek
-
Tothg86
tag
válasz BigBlackDog #194023 üzenetére
Van benne igaz. Ex asszony Megane-jat sokat nyúztam. Az elektronikán kívül nincs baja, és hatalmas kínálat van belőle, olyan alacsony áron..
Pont ezen tipródom, Coltot szeretném nagyobbra cserélni. Jó a japán, de kis pénzből sokkal nagyobb a franciáknál a kínálat -
[CS]Blade2
addikt
Hát azzal kezdtem, abban hangszórók vannak, de klíma ott sincs az alap felszereltségbe. Az a vicc, hogy én nem is tervezném eladni és nekem még nem is kellene annyira a klíma, így az alap felszereltség is jó lenne. Viszont a motorja borzasztó. Nekem feltétel a 4 henger és a szívó, szívósorba fecskendezés. 3 feletti árral az sem mondható ár/érték bajnoknak.
Egyébként a i20 2. felszereltség aszem 4,7, színnel meg 4,85. Hiányzik még az az abból az üres felszereltségből.
Azt a 2,5 éves Swift-et kellett volna megvennem a keresésem elején. 3 milláért, utolsó napon már csak 2,8 volt. Most a legolcsóbb egy évvel öregebb 2017-es 3,3-3,5.
[link] Ez van most a közelbe. 2014.feb-i 2,65milla. Ez is extrém ár.
-
slett27
addikt
Értelek. Ez mondjuk igaz.
Btw. Megnéztem a 215/45 R18-as gumik mennyiért mennek, ugyanis ilyen felni van a kocsin. Utána szintén rosszul lettem ~60e/db. Omfg.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #194023 üzenetére
Viccen kivül akinek tetszik és tudja mit szabad megvenni az sokkal jobban jár a lesajnált franciákkal.
Mondjuk most én is vmi túlárazott japánt keresek, de nem 4 millióért. annyiért ha már használt, akkor biztos nem racionális döntést hoznék
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #194023 üzenetére
"nem kell nézegetni az olajszintet, a vízszintet"
Azért én még most is agyérgörcsöt kapok, hogy a 13,5M-s 2019-es Skoda Superb úgy eszi a vizet mintha nem lenne holnap...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #194028 üzenetére
Drága méret és feleslegesen nagy arra a kocsira. Egy 16 vagy 17-es bőven elég és a te használati szokásodhoz egy jobb 4 északos gumi amúgy is elég lenne. Nem kell cserélgetni szezononként, elég 1 szett felni és ebben a mostani bolond időjárásban is partner. Tnap előtt még -7 holnap után meg már +14 fok lesz...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz zsoltip #194032 üzenetére
szerintem az 508 kimagaslik ebből a mezőnyből, ha találsz megfelelő darabot akkor ne gondolkodj. azt meg neked kell eldönteni, hogy 508-ból elég-e a sedan, vagy kell az sw. én is pont ezen gondolkodom épp
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
alázógyík
őstag
válasz [CS]Blade2 #194027 üzenetére
Biztosan megvennék egy 7 éves stiftet közel 3 milláért.
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #194027 üzenetére
Tegyél hozzá és vedd meg inkább ezt
-
vzsryl
nagyúr
Ez egy minden tekintetben sokkal komolyabb autó, tehát így nézve simán jobb vétel, mint a stift kicsit olcsóbban.
Az már más kérdés, hogy a költségesebb alkatrészekkel bíró dízel autók közül kb. két lépcsővel jobbat kapsz ennyiért.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zsoltip
őstag
@vzsryl
Az már egy másik árkategóra lenne.A leírt példányokról mit gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
Ricsxx
tag
Sziasztok!
Csak elméleti szinten felmerült az autónk lecserélése. Jól felszerelt autót szeretnék és ami szimpatikus az a J Astra. Ezeket 1.4T vagy 1.6T motorral bi-xenonnal és állítható combtámaszos üléssel néztem, ezek amiket mindenképpen szeretnék bele(ha van benne Infinity hangrendszer az csak plusz jó). Ezekről a motorokról mi a véleményetek? Én nem találtam róla nagyon negatív dolgot. Összességében az Astra J-ről( a súlyát leszámítva)? Külseje tetszik, a műszerfal elmegy.
Ilyeneket néztem:
[link]
[link] [link] -
vzsryl
nagyúr
válasz Ricsxx #194039 üzenetére
A J Astra-ban lévő 1.4T az egyik, ha nem legjobb turbó benzines motor volt a maga idejében (a K-ban már közvetlen befecskendezős sajnos), szóval azt nyugodtan veheted. Az 1.6-osról sokkal kevesebb tapasztalat van, így többek között én sem tudok róla túl sok infót adni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacko32
tag
Sodor az ár. Az 1.8 és 2.0 storyt ismerem, de annál újabb kellene. Citroen...beza.
Ez pedig kifejezetten megtetszett [link]
Érdemesebb elkerülni, vagy van benne potenciál?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
zsoltip
őstag
Vásárláshoz:
Telefonra (Android) letölthető bluetooth interfészen kommunikáló diagnosztika appot tudnátok ajánlani a Peugeot 308 SW-hez?Vagy akár laptopra telepíthetőt? Akár kábeleset is...
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Srácok ! Ma elmentünk asszonnyal autót nézni, próbálni. Megvolt a Mitsu 1.8 143LE benzin. Nem voltam elájulva. A Fiat Bravo 1.4 90LE-s autóm is megy így 130-ig. A másik hogy olyan volt mikor becsuktam az ajtót mint egy Swift 2-es. Jesszus ez az anyag használat, hátul akkora volt a motorzaj hogy nem hallotta párom mi megy a rádióban pedig azért hangos volt. Kívülről hatásos, de belül és maga az egész....pfff megbízható lehet ezt aláírom de ezért én pénzt nem adok.
A másik egy Opel Insignia 1.8 140LE sima benzines volt. Na ott már éreztem hogy anyagból van a kocsi, kényelmes mintha egy űrhajóban ülnék. Menni ment de ettől sem voltam elájulva gondolom van dolga a 140LE-nek az 1.5 tonnához és kell is bőven. Én valahogy így képzelek el egy autót.
[link] Ő volt az és lehet hogy ez is választás.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Red_Bull
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek egy Opel Astra G vagy egy Suzuki Swift (a 2005-től 2010-ig gyártott féle) a megbízhatóbb, problémamentesebb, olcsóbban üzemeltethető autó? Szóval a kettő közül melyikkel esélyesebb hogy nyugodtabb lesz vele az élet, és nem jönnek elő sorozatban a hibák?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Sencor SVC 190W kézi porszívó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND