- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MC Pite #196048 üzenetére
Jaa hogy az izzó.
A feleségem gerincbeteg, nem mozog könnyen, nem koordinálja könnyen a különböző végtagjait (bal láb jobb kéz váltáskor)
Emellett biztonságérzetet ad neki az egyszerűbb kezelés és a forgalomra figyelés.
Tudtommal a robotváltó váltáskor nem smooth hanem ránt. Ezt szintén a gerincbetegség miatt nem szeretném, padlógáz, satufék, gyorsan bevett kanyar, kátyúk, rántások fájdalmat okoznak neki mivel kb semmi nincs a csigolyái közt, így ilyenkor megcsúsznak.
Most cvt van neki, az erre nagyon jó, szerintem hagyományos és dsg is jó.
De valóban próbálgatni meg nézegetni kéne nem szájat tépni a semmin. Viszont a prius is így esett ki, addig tetszett neki míg keresgéltünk meg videókat néztünk róla, aztán meg akartunk nézni egyet egy kereskedésben és élőben nagyon nem jött be neki, amire a murvás török kereskedés ahol minden második autó vagy kézzel volt fújva vagy rozsdás volt, nem sokat segitett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #196055 üzenetére
Előbb néz meg 3 videóstesztet is, majd utána ezt. Hogy jobban el tud helyezni, Tiguan, RAV4, CRV, X3, Kodiaq,
O3 CNG ill Scout, O4.rasotamas: Nem alacsony üléshelyzet és komfortos rugózás nem lenne szintén prió? Nem rántanak azért a tízéves robotkuplungosok olyat hogy zavaró lenne sztem. Japánból cvt-s Jazz ami idáig nagyjából megfelel.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz molnarpeter #196054 üzenetére
Felerült bennem, de megnéztem és a leglerúgottabb 2004-2005 körüliek 300+ ezer kilométerrel inkább hibásként indulnak 2 Millióról és talán 2,5-3 közt lehet amit meg lehet venni vagy mire rendberakja nagyjából az ember.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MC Pite #196057 üzenetére
Igen a komfortos rugózás és a magasabb üléshelyzet mindenképp pozitívum lenne.
Nem tudom, nem vezettem még robotkuplungost, DSG-m van, CVT a feleségem régi kocsija, hagyományos automatát vezettem már de robotossat nem.
Jazz tetszik de csak az újabb, van 2 millióért épp.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
válasz bitpork #196056 üzenetére
Szóval a feleségemnek keresünk automata autót, gerincbeteg, a 21 éves Honda HR-V helyett mert véres a torka. Ebben a cvt váltó miatti rántásmentes hajtás és a magas üléspozíció megvolt, az összkerék pedig jó biztonsági extra.
- Ár/évjárat: 2M/6000€ ~10 éves | 1-1,5M 14-15 éves | 2,5-ért 5-8 éves, összköltségben szerintem kb ugyan ott vagyok.
- Felhasználás: faluban és környező városokba rohangálni, iskolába menni, postára stb
- Tisztában vagyok vele, hogy egy Prius2 pont tökéletes lenne, de a feleségem valamiért nagyon nem akar Priust, de hasonlót sem. Emellett a japánosan egyszerű fekete műanyag belterek és műszerfalak taszítják.
- Túl nagyot és túl kicsit sem akar, bár mikor a múltkor kipróbálta a Passat Alltrackemet azt mondta nem is olyan nagy mint gondolta.
- Különlegeset szeretne. Ezt nem lehet megfogalmazni. Modern belteret akar tolatókamerás egérmozival, nem kockabeömlőket a fekete műanyagban kockagombokkal. Neki az ilyen beltér tetszik, az ilyentől rosszul van. Tegnap már A3 kabriót nézegetett
- Szerintem külsőre a Kadjar jönne be neki
- A suvok tetszenek neki de árban ez gond lehet, de egy magasabb nem suv is jó
- Azt mondta feketét vagy barnát De kék, zöld, sárga kizárva.
Remélem érthető miért halnak meg a férfiak hamarabb mint a nők.https://tinyurl.com/rasoapro
-
L@co
aktív tag
Sziasztok!
Következő paraméterekkel keresek autót:
- Megbízható
- Benzines
- Autómata váltós
- Parkolást segítő szenzorokból/kamerákból a lehető legtöbb
- Jó fényszóró (Xenon, LED)
- 160-nál még ne kelljen hangosab beszélni (Németországban élek)
- 4/5 ajtós
- lehető legkisebb méretben
- 2010-2018 közötti évjárat (részecskeszűrőt kerülném)
- 4-8 millió között
- Bőrülés előnyA kérdés az lenne hogy, melyik motor és melyik autómata váltó számít megbízhatónak?
Ezekről a modern motorokról nem hallani túl jókat (kivéve talán a japánokat). Van olyan duplakuplungos ami megbízható, vagy célszerű a hagyományos autómatát választani?Felszereltség alapján azért sikerült egy párat már kiszűrni.
Kisautó méretben igazából csak hot hatch-eket találtam. Ezeket gondolom nem a kényelemre hangolták. Van ebben az osztályban esetleg egyéb jelöltetek?
Kompakt méretben hagyományos autómatával:
Mazda 3 - (csak G120 van autómatával)
Volvo V40 - új 1969ccm motorok
BMW 120i - új B48-as motor
Van valami infó a Volvo új motorjáról, esetleg a BMW B38/48/58 motorok megbízhatóságáról? Esetleg egyéb ötlet kompaktok közül?Köszi!
-
Paxker315
addikt
válasz Doki16 #196061 üzenetére
hangsúly a városi. Autóúton gyárilag használhatatlan. Pályán már kínzás. 170nél vége.
Persze, én már elköltöttem 68k-t zajszigetelésre, és, pénteken még finomítunk (tetőkárpit, motortér). Ugyan 90%ban városban használom, de ott is sokat dob a kényelmen az extra szigetelés. Padlóra nem szántam rá még magam, mert, szakértőúr szerint hülyeség.
Üvegen lehetne sokat nyerni. Valakinek nincs kedve féltéglával lebontani a szélvédőmet a közeljövőben, ha adok rendszámot& elérhetőséget?[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
-
veterán
válasz bitpork #196068 üzenetére
én is így gondolom, pedig próbáltam keresgélni néhány segítő ötletet, de egyszerűen az igányek nincsenek pariban a rászánt vételárral. vagyis arra már nem emlékszem, hogy mi is a baj például a linkelt lancia deltával, ha az tetszik.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bandus #196069 üzenetére
Faluba kissé erősnek érzek egy 200 lovas turbóst.
Szervizelés: keveset fog futni ezért nem hiszem, hogy a világ összes pénze rá fog menni, de azért ne legyen szopóroller.
Még talán egy tsi belefér ha egyszer megdióztatom akkor kibirja amig nálunk van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #196062 üzenetére
Nissan Juke jutott eszembe, van 4x4 és cvt de sajnos a kerted fölött van és a beltere is inkább Suzukis mint sem Lancia-s.
Valamelyik igényből le kell adni vagy több lóvét rászánni a dologra. A magasabb autót nem engedném el, főleg ha fájós a háta. Én mindig átkozom magam ahányszor az unokaöcsit kell betennem a kocsiba, hogy miért nem Forestert vettem az Impreza helyett.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Ha jó a használt, akkor Golf 7 GTI, jól felszerelve. Csendes lesz, jól megy és kényelmesek az ülések. Rendes jófajta olajos 6 sebességes DSG van benne, megbízható darab. FL után már van nagyon jó led benne. Előtte csak halogén vagy xenon volt. Azért GTI, mert benzines jó váltóval és németben nem jön zavarba a pályán 180-nál sem.
Ha meg a megbízhatóság számít IS vagy GS300h.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Beus0726
újonc
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni. Most jutottam el oda, hogy 1 hónapon belül szeretném letudni az autóvásárlást.
A kiszemeltem a Volvo C70, ami 95%-ban dízel motorral fordul elő.
Abból is inkább a kisebb 2.0 motor jöhetne szóba, mert az is bőven elég.
A 2.0 motor előfordul D 136 LE, D3 150 LE és D4 177 LE-s változatban.Leginkább városban használnám napi szinten, heti 1-2 alkalommal 25-30 km távon és havi 1-2 alkalommal akár nagyobb távolságra is.
Felmerült néhány kérdésem:
- A 3 motor változat közül melyik ami ajánlott vagy kevésbé problémás? A lóerőt leszámítva van valami lényeges különbség?
- Ezekkel a motor fajtákkal mennyire problémás a városi használat?
- Mennyire érdemes kompromisszumot kötni a kiszemelt típus miatt? Alapvetően benzinest szeretnék.A választ előre is köszönöm
-
őstag
válasz Beus0726 #196075 üzenetére
A D3 és D4 motorok 5 hengeres, Volvo motorok, míg a 136 lovas verzió csak egy 4 hengeres Ford motor.
Városi használatra nem erőltetném egyik dízelt sem, kivéve, ha hétvégente beletekersz legalább 200 kilométert egyhuzamban városon kívül.
A tető mechanikát nagyon meg kell nézni, ennyi idősen már lehetnek vele gondok.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Doki16
addikt
válasz Beus0726 #196075 üzenetére
Csak és kizárólag C70 jöhet szóba?
Egyik motor sem lesz jó városozásra. Ha mindenképp ez a Volvo kell akkor célszerű lesz keresni egy egyszerű benzines verziót belőle. A dízel nem fogja szeretni a sok rövid távot, persze a benzines sem, csak egy fokkal jobban elviseli. Dízel kevesebbet fog enni, de jó eséllyel hamarabb megkotlik, a benzines meg lefogja enni a gatyádat.
Tudom, hogy megint ezzel jövök, de pont a te felhasználásodra találták ki a PHEV-et.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Beus0726
újonc
válasz Doki16 #196077 üzenetére
xEon1337:
Köszönöm a választ. 200km egyhuzamban nagyon nagyon ritkán lenne meg. Havi 1-2x is reggel 100, este 100 felosztásban.Doki16: Az eredeti terv egy merevtetős cabrio volt és abból a C70 amit leginkább szeretnék, de mivel nem igazán találtam belőle benzines változatot így elkezdtem gondolkozni a dízelen, viszont tudom, hogy az én felhasználásomra nem igazán ideális. Ritkán használnám 25-50km-nél hosszabb távon.
Nyilván ilyen benzin árak mellett gondolkoztam valamilyen hibrid autón is, de a környezetembe senkinek sincs, így nem igazán vagyok tisztában a lehetséges problémákról, fenntartási és javítási költségeiről.
-
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #196062 üzenetére
Jöhet a válasz hogy miért esik ki: [link]
A szívó 1.6 VTi-től nem kell tartani, a turbós prince motorok hibái nincsenek ennél jelen. Vezmódosító kerék cseréje az esélyes lehet, de nem a világ, plusz nyugaton normális olajjal használták őket, lehet nem is kerül rá sor. Kamera nem, radar könnyen lehet bennük, belseje is nornális, relatív kényelmes, nem alacsonyan ülős (nem is magas), nem drága szervizelni, fogyasztása se vészes. Szerintem ez hidrodinamikus váltós kéne hogy legyen.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ngaba
aktív tag
válasz MC Pite #196083 üzenetére
Csak fekete és barna lehet.
Ám erről a Prince motorról azért az általad leírtnál kicsit vegyesebbek a vélemények. (Én is nézettem ennek az SW verzióját, olvasgattam pro és kontra, de nem mertem bevállalni. És nyilván nem szentírás, amit a helyi jó hírű franciaautó szerelő mond [*], de ő is azt mondta, hogy inkább ne.)[*] Tőlem kérdezte már meg vis maior autószerelő, hogy az Alteámban Renault motor van-e.
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #196084 üzenetére
Lemaradtam hogy nagy hasmagasság is kell(?). Ez sivár? A suzukikat kérlek (SX4) jellemezd valamivel, ha ez a sivár. De tényleg, már kíváncsi vagyok.
rasotamas: C4 Picassoból csak a nagydízel mellé járt hidrósváltó. C3P passz, de jó lehet, vszínű ugyanezzel a VTivel párosították.
ngaba:
A franciás szerelők nem szeretik a bmw-hez köthető motorokat (kezdve ET3tól) de egy vezérléscsere mikor az ember megveszi, és kb ennyi. Vezmódosító sok korabeliben szintén cserés lehet, még egy vacak opelben is. Városi legendákat meg pontleszarom, láttam már autót közelről. Az SWbe a szívó kicsit kevés, a THP meg rendberakós.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz rasotamas #196080 üzenetére
A c5 hdi párosok elég jók.
De a ha hidraktiv hiba lesz az belenyúl a konyhapénzbe. Cserébe marha kényelmes.De ott lenne a tiguan/touareg is, de ott nagyobb a bekerülési ár viszont van légrugó meg tolatókamera ha kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Beus0726 #196091 üzenetére
Az 5 hengeres dízel elég szépen szól dízel mércével nézve. A sok rövid út nem tesz neki jót de ha odafigyelsz pár dologra akkor vállalható (gyakori olajcsere és időnként meghajtod hogy a a DPF szűrőt tudjon tisztulni). Persze ettől még lehetnek költséges kiadások, nyilván drágább a javíttatása/karbantartása mint egy egyszerűbb benzinesnek.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #196090 üzenetére
Ez érdekelne részletesebben, hogy a hidractive3 ill a Touareg légrugójánál milyen költségek lehetnek. Előbbi gömb (ára mint egy lengéscsillapító) meg kompresszor, utóbbinál gyanítom audihoz hasonlóan aranyárban van ami jó. Vagy lehet nem tudom jól .
Tiguan hogy jött ide? Vagy csak dsg-s suvként?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Doki16
addikt
válasz Paxker315 #196095 üzenetére
CT 200 pályára, főleg 160-al. Te sem gondolod komolyan. Jó az az 1.8 hsd de nagyon nem való pályára.
Laco: Mehet a dsg bátran. Nem lesz vele baj, az újak már tök rendben vannak. Meg gondolom nem nagy kilométerest nézel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz MC Pite #196094 üzenetére
A citronnyal kapcsolatban azt hallottam hogy ott ha hozzányúlnak akkor érdemes mindent cserélni (4v 5 gömb). A touaregnél egyrészt minden van bontva minta szemét, másrészt kb 1 millióból úgy fel lehet újítani a légrugó renCert hogy 10 évig nem kér semmit. Ilyen korban kompresszor (160k) szeleptömb (60-160k) légrugók (ez sok mindentől függ, de 120k-160k/ darab v akár 1500€ gyári újból). Viszont nekem eddig 1 azaz 1 rossz légrugóm és egy kompresszor cserém volt 4 légrugós használtan vett autóból.
MOD
Jah a Tiguant magas dsgs kamerásként gondoltam ide.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #196097 üzenetére
Persze, hogy nem. Nyilván jobb a WagonR-nél. De gondolom aki 4-8 millió között keres autót németbe az nem olyat akar ami alig megy pályán és ha megy is akkor ott már van hangja. Maradjunk annyiban, hogy a 1.8HSD nem autobahn kompatibilis annyira
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Microsoft Excel topic
- Metal topik
- Motoros topic
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- OLED TV topic
- Horgász topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...