- IFA 2024: Harmadik generációs T-Rex is volt
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- MIUI / HyperOS topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz JackFeryll #196250 üzenetére
Van japán is, keveset futott is, benzines is... Csak el is viszik hamar
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Lassan, lehetőleg ebben az évben keresnék autót, persze jó vétel esetén le is csapnék rá gyorsan, szóval azért kérdezek ilyen korán, plusz valszeg nem is nagyon fog változni a választék, ahol én keresgélek
Szóval, havonta 1000-1500 km a fix amit mennék, szóval ennél csak több lehet, éppen ezért diesel, bár utóbbi napokban benzines gázosítva is megfordult a fejemben, ez utóbbi nem tudom mennyire jó ötlet
Nagy darab vagyok, így nagy autót szeretnék, lentebb említett típusokhoz hasonlót
Ami nekem lényeg lenne még, hogy full extra legyen, minél több annál jobb, de persze nem ez lesz az elsődleges szempontom
Leginkább német autókat preferálom, rossz berögződésnek is lehetne mondani, talán méf a Ford, esetleg Skoda amivel meg tudnék barátkozni
Amiket nézegettem:
Passat B5.5 19.PDTDI nyilván tudjuk, hogy milyenek a PD elemek, de egyszer ki van cseréltetve, akkor szerintem már baja nem lesz
Passat B6 na ez tetszene felszereltségre, viszont erről sok rosszat olvastam, alultervezett stb, nyilván itt is PD elemek, futómú stb
Vectra C, na ez lett volna a befutó, mert 2007 környékieket adják 1 millió körül, jó felszereltség, az 1.9 CDTI motorra se nagyon írogattak rosszat, bár mikor elolvasgattam a népítéeletet elvette a kedvem, meg ahogy olvastam, még mindig nem az igazi
És kb ennyi is, mint mondtam 1 milka körül nézelődnék, nettó, átírás kötelező szerviz nincs benne, + még hagynék rá ~300K-t olyan költségre, ami az adott típusnál jelentkező hibákat orvosolja
Kb 5 évre terveznék, aztán talán már majd megengedhetnék egy újabb autót, bár arról is meg van a véleményem
A legfontosabb az lenne, hogy ne hagyjon cserben, ha ki akarok menni pl Horvátba, akkor ne kelljen attól félni, hogy ott fog hagyni félúton
Köszönöm a segítséget
Xbox One: bandymnc
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Gombinyó #196249 üzenetére
Elég széles a paletta. Mondj egy modellt vagy típust. Nekem lehet egy kombi kell, de neked lehet egy 3 ajtós. Nem minden használtautó egy lelakott temető. Láttam durva dolgokat nem mondom, de vannak jók a piacon.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #196247 üzenetére
Most nem új autóra gondolok, hanem használtra. Tervezgetjük (már mióta!) lecserélni Kisöreget (F Astra, 21 éves) valami 8-9 évesre, de az említett drágulás miatt a használtak is eléggé tartják az értéküket, vagy épp mennek felfelé.
Olyan vagyok már, mint a McDonad's-os légy....
(két shake-be esek)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #196252 üzenetére
Ha megfelel a beltér, akkor a C Vectra nem rossz vonal. Tucat motor, megbízható Bosch rendszer van rajta, M32 váltót kerülném (facelift 120 LE 6 gang), az F40 váltóval nincs gond.
1.9 PD stabil szerkezet, PD elem para a 2.0 motorokkal van (meg még más nyűgök is). Hátrány, hogy egy B5.5 korból fakadóan már nem lesz keveset futott, tömítés és kopás is előfordul. Jó olajjal nem lesz különösebb gond, kérdés a korábbi karbantartás. Viszont VAG esetén a rozsda kevésbé probléma, mivel galvanizált a bódé.
B6 esetén csak az 1.9 PD részecskeszűrő nélküli változatát keresném (ebben hajtókarcsapágyak preventív cseréje ajánlott), vagy fiatalabb 2.0 CR TDI motorost.
A6 C5 is volt 1.9 TDI motorral, bár a felszereltség melléje lehet szerényebb.
Superb 1.9 TDI is jó lehet még, Laurin&Klement kivitelt keresd, az a "fullos".
Kissé megoldva a keretet Ford Mondeo mk4 még jó lenne, 2.0 TDCI is megbízható szekér, gyakorisága miatt alkatrész olcsó, bontott cucc van minden második bokorban.
Mondeo mk3 már rozsdás szerintem, és a Puma motoroknak is lehet 1-2 nyűgje, ami szakértelmet kíván... -
nagyúr
válasz molnarpeter #196258 üzenetére
Ja, eladni nem fogjuk, mert remélhetőleg fiúnk viszi majd tovább.
1 éve kapott lakatolást, 170k km van benne, értelme nem lenne eladni. (Tőlünk szerintem max trélerrel' viszik el, igyekszünk megőrizni tőlünk telhetően az állagát.)
Osztom a nézetedet, hogy "faéknek meg ugye csak a szú szokott a baja lenni".
De még ülést kellene valahogy találni bele, mert kiültem (az én 70kg-os tömegemmel - és én vagyok a legnehezebb a családban)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #196257 üzenetére
Köszönöm, akkor lehet maradok a c vectránál, ennél olvastam, hogy a facelift előtti verzió a jó, merthogy a faceliftben már spóroltak az anyaggal, asszem a totalcar-on olvastam, viszont az f40 vàltó meg a 150le motornál van ha jól tudom
hobizoli: Igen az lesz, de valahogy jobban megbízok egy 20 évesbe mint egy 10 évesbe, vagy vegyek dacia-t mert olcsó? Nem értem ezt, hogy 20 éves akkor szar? F astràt cserélnék én is, 23 éves de nyakamat tenném rà, hogy bárhovà elvinne cserbenhagyás nélkül, de persze karban is van tartva
cappa72: esélytelen jó ülést találni, én màr a vectra a üléseket is néztem, de majdnem jobb az enyém :D Inkább én azzal próbàlkozok, hogy felújíttassam
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
Gombinyó
őstag
válasz Stylewars_kp #196255 üzenetére
Nekem egy olyan autó kellene, ami méretben kb alsó közép-közép kategória, kombi vagy sedan, hangszigetelésre figyeljen a gyártó és legyen jól összerakva (ne zörögjön-csörögjön, nyekeregjen a beltér). Motorikusan lehet hibrid, dízel, benzin is. Van ilyen 3 évesen 5m-ért? A Lexus IS300h-val szemezek, de az inkább 6m és 5-6 éves 100e+ km-el.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #196262 üzenetére
Ülésről jut eszembe, Volvo S80/V70 esetleg még érdekes lehet.
Technikailag "mindig odaérni" szerintem adagolóssal lehet legnagyobb eséllyel, mert ott ha van a csomiban egy tartalék relé és résolajcső, étolajjal is elgurul a civilizációig. Csak adagolós 1.9 TDI B5-ben volt utoljára[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
őstag
válasz yodamester10 #196259 üzenetére
Azt mondják, hogy az Accordok szűkösek hátul. Ez mennyire valid?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #196261 üzenetére
Ha csak szivacs a gond, akkor kárpitos megoldja szerintem. Vagy huzat nyűgre lehetne vadászni bármi jó olyan mintás ülést, aztán vagy a jobbos ülésből pótolni, ami kopott, vagy összevarrni a hátsó huzatból mondjuk... Golf sofőr ülés lett már javítva, elég volt a huzatból egy részre újat varrni, de így 300k felett már a szivacs alatt kezd érződni némi fém
-
yodamester10
őstag
válasz Stylewars_kp #196265 üzenetére
Igazából nem tudom neked megmondani mert soha nem ültem hátul de lehet benne valami,inkább hosszúnak mondanám.Az enyém fész előtti 2004-es 2,2 dízel volt.
-
Gombinyó
őstag
válasz Stylewars_kp #196268 üzenetére
Tudom
-
nagyúr
válasz molnarpeter #196267 üzenetére
Alapvetően a szivaccsal van gond, főleg derék tájon.
@#196262 bandi0000
Nem tudom, felújítás hogyan mehet... Vectra ülést már én is néztem... áh, grrr, meg ilyenek; reményvesztés előtt állokB.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
veterán
válasz Pttypang #196232 üzenetére
Megneztem eloben, gurultam vele egy kort a kozeli orszaguton.
Fekek inkabb lassito jelleguek, kicsit szogben all a kormany egyenesen haladva, a kormany maga is remeg, eleg utott-kopott benyomas volt az auto maga.
Pilotafulke jellegunek ereztem a twingohoz kepest, talan a magas muszerfal miatt, szukebb.
A facelift utaniakban is olajos a szervo vagy azokban mar elektromos?[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #196249 üzenetére
Picit szűkíts, ennyiért akad már ez, az. Auris ST hibrid, Leon ST, 308 SW, Ceed, Megane Grandtour (ill akár C4 Picasso).Akár Oktáv, G7 is jó lehet; Fóka kiesett.
IS-ben mi tetszik? (Könnyebb ajánlani ha ez megvan.)Ct200?[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Új 308. Mondjuk még erre még várnék is egy (két) évet, hogy egy bemutatóautót vagy fiatal használtat kaphassak el belőle 5 körül egy józanabb felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
BigBlackDog
veterán
válasz MC Pite #196275 üzenetére
Ez a műszerfal képrők olyan, mint valami "nagy fal". Még az eggyel korábbi Aurisba beülve volt kicsit ilyen érzésem. Mondjuk én nem vagyok túl magas termet, szóval lehet, hogy ez is hozzájárul.
Egyébként a 308 nekem is bejövős. Én mondjuk az egy-két évet azért is megvárnám, hogy kijön-e valami típushiba.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #196276 üzenetére
Nagy összegben merek fogadni, hogy ez is VW szerű új generációváltás, azaz erősebb faceliftnek hívható (mint a 208 esetén is). Így 95-98%ban a már bizonyított dolgok vannak benne, alig van újdonság. Eleve a Stellantis legó miatt is, meg sok az árulkodó jel a korábbi alapokra.
Amúgy én imádom az ájkokpitet (kormány, műszerek) - minden más autónak fölöslegesn órmótlanul nagy és döglött a kormánya, és nekem mindig kitakarja a műszereket (Meganeomban is; nem szeretem az égnek állítani a kormányt).Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
bandi0000
nagyúr
Nekem semmi Csak olvastam ezt is, talán úgyszint népítéleten, + az elektromos kézifékre panaszkodnak még, valahogy tartok ettől a kocsitól, na majd lehet utánaolvasok még
Stylewars_kp
Én is gondolkodtam rajta, de az a baj, az már közelebb van a 3-hoz mint az 1- hezXbox One: bandymnc
-
Gabesz87
veterán
Új autónűl hogyan szokás ajánlatot kérni? Konkrétan mire is gondolok: nyilván szeretnék több kereskedést megkérdezni, ajánlatot kérni, ergo versenyeztetni őket. Példának okáért a minap felhozott Kia Proceed...ahogy látom van kb. 35 kereskedés az országban. Mindegyiknek azért csak nem írok!? Hogyan, mi alapján, hányat, melyikeket válasszam? Ezt most autótól függetlenül kérdezem inkább. Octavia is érdekelne persze, de egy 150 Le dízel automata Style pár extrával (metálfény, Park Assist, Side Assist, Travel Assist, Fényszóró mosó, Ergo Basic ülés, plusz a kötelezően választandó Columbus navi és LED beltér világítás) árkedvezménnyel is majdnem 12M Erre mondjuk hiába kérnék ajánlatot, nem fogják azt mondani, hogy jó, akkor 8M Ennyiért meg sokkal inkább a használt de jobban felszerelt, keveset futott.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabesz87 #196282 üzenetére
Anno, mikor aktuális volt a családban, én kiküldtem egy mailt az összes márkakereskedőnek az országban (legalább 50-60 db). A kapott ár viszont kb. ugyanannyi volt mindenhol, inkább az egyéb költségek, ajándékok terén volt különbség. Az eddig általam hallottak alapján Kia esetén is kb. egységes az árképzés.
VAG esetén pl. cégként/orvosként/ügyvédként/őstermelőként azért nagyobb kedvezményeket lehet behúzni, ha jól tudom.
Kérj ajánlatot minél több helyről! Ha van pontos konfig (motor, váltó, felszereltség, egyéb extrák), akkor arra, ha nincs, akkor a minimális kívánalmaidat írd le! Esetleg megemlíteném, hogy érdekelnek-e a kedvezményes-készletes ajánlatok, tesztautók is.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Gabesz87 #196282 üzenetére
2019 év vége, csak az árak miatt: szép Ceed kombi 6,6 millió, akciós ár 6,3 millió. Alku nincs, sehol, mert az importőr határozza meg az árat. Csomagtartón, hótálcán lehet szerencsétlenkedni. Skodánál a kalkulátorba tudsz magadnak pipálni 900e Ft árengedményt kapásból, illetve még lehet beszélgetni. Céges vásárlás, de így lett a 8 milliós Skodából 5,97, igaz készletes autó, de akkor is. Ford hasonló.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ádám16
addikt
válasz BigBlackDog #196276 üzenetére
Én pont ettől nem félnék, ha lenne pénz új autóra, azonnal venném. Ez a forma, ez a beltér, (ez a zöld) nálam telibe kategória győztes eddig.
Az új PUG-okról nem igazán olvasni hibákat btw. -
bandus
veterán
válasz Gabesz87 #196282 üzenetére
én a kért lízingajánlatokra (peugeot, opel) még januárban a listaárhoz képest 20-21-22% kedvezményeket kaptam, de ennyi szerintem magányszemélyként nem érhető el. nekem tetszik a vag megoldása, hogy ezt bepipálhatod már a konfigurátorban, de ez is jó esetben 7-8% kedvezmény csak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Gabesz87
veterán
válasz bandus #196287 üzenetére
Köszi a válaszokat, többieknek is. Elég szomorú, hogy hitelkonstrukciókhoz, ill. céges vásárlás esetén több/nagyobb kedvezményeket adnak. Mármint az én szemszögemből szomorú. Se cégem sajna, és mivel házat tervezünk venni, így a hitelek (CSOK, babaváró...) miatt más hitel most szóba sem jöhet. Úgyhogy KP lesz (a Megane-om eladási árán felül). Valószínűleg nem új autó, de azért bepróbálkozom majd egy kör email-el a kereskedőknek pár típusról kíváncsiságból.
-
Veron
addikt
válasz 6030D #196243 üzenetére
Köszi szépen.
Még mindig tart a vergődés, de cserébe már minden szóba jövő modell motorválasztékát és felszereltségét fejből tudom.Kezdtem a 4 millió körüli használtakkal, de vérszemet kaptam és kicsit feljebb mentem.
Ekkor az újakat vettem célba, nekem tetsző, nem alapfelszereltségű (auto klíma, ülésfűtés, alufelni, esetleg LED fényszóró), alapmotoros verdák kerültek célkeresztbe. Mivel az önerő nem nagyobb, mint az előző körben nézegetetthasználtaknál és hitel 3-7%-ra kapható, gondoltam belefér. Ezek a modellek tipikusan 6,5-7,3 millió körül vannak, pl. Scala, Juke, Corolla, Astra, Kamiq. Magyarul 5 millió körül csak nagyon fapados kompakt kapni újonnan.
Ezután a következő szintre léptem és rájöttem, hogy 3 hengeres turbós motort nem biztos, hogy szeretnék és sokallom a 7 millióhoz közeli vételárat. Plusz a full CASCOt, amit a bank megkövetel.
Ezért újra a használtakat kezdtem nézni, de most már 5 millió körül lízingre, vagy személyi kölcsönre. Tudni kell, hogy itt a kamat magasabb, 7-10%., de már találni szép 2-3 éves Leont, Astrát, Focust, néhány Golfot jellemzően 1.4 turbó motorral 130 LE körül. Felszereltségbrn hasonlóak az újhoz, néhány esetben magasabb is. Csak ugye több a szívás és adminisztráció a használt mivolta miatt.
Itt tartok és még közel nincs vége a szenvedésnek.
Alkudozni eddig nem akartam telefonban, de a listaárnál jóval alacsonyabb ajánlatokat kaptam, részben a készletes darabok okán. A lízingkamatban márkákon belül és időben is nagy a szórás. Áprilistól 1-2 kereskedő már belengette az áremelést, de ez lehet csak reklámfogás és üres duma.Ha kihagytam vmi bestbuyt, akkor szóljatok! Ja és olyan autót nem szeretnék, aminel bármelyik résztörlészteszt rossz eredményt hozott. Ezért nincs a listában az Octavia, Ceed, 2008, Civic. Német - japán vonal előnyben. Nagy kedvencem a használt 2-3 éves Leon egyébként, de az is 8 éves technika és LED lámpás csak nagyon kevés van a piacon.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
BigBlackDog
veterán
-
capulet75
addikt
Mi a különbség a HDi, e-HDi és a blue HDi közt?
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
válasz capulet75 #196294 üzenetére
Biztosan lesz nálam okosabb ebben a témában, de addig is:
HDi (High-pressure Diesel Injection) dízelmotorok Common Rail (vagyis közös nyomócsöves) technológiát használnak : egyetlen közös nyomócső táplálja nagyon nagy nyomáson a porlasztókat.Ez a teljesen elektronikus vezérlésű berendezés a használati körülményektől függetlenül optimális értéken tartja az üzemanyag-levegő keverési arányt
E-HDI-(Mikrohibrid)
A dízelmotorok esetében használható mikrohibrid e-HDi technológiát 2. generációs Stop & Start rendszer egészíti ki, amely a megfordítható üzemmódú generátornak és az e-booster rendszernek köszönhetően rendkívül gyorsan, mindössze 0,4 másodperc alatt újraindítja a motort
A mikrohibrid e-HDi technológia ugyanis a lassításkor keletkező mozgási energiát alakítja át villamos energiává, így városban akár 15%-kal is csökkenti a gépjármű fogyasztását és CO2-kibocsátását.
.BlueHDi motorok - alacsony fogyasztásuknak és károsanyag-kibocsátásuknak (110 g CO2/km-től) köszönhetően - megfelelnek az Euro 6 környezetvédelmi előírásoknak.
A PSA újításaként a részecskeszűrő (FAP) elé elhelyezett SCR (Selective Catalytic Reduction - szelektív redukciós) katalizátor a konkurens termékeknél gyorsabban kezeli a kipufogógázokat.
Az AdBlue® adalék kémiai reakció során vízgőzzé és ártalmatlan nitrogéngázzá alakítja át a nitrogén-oxid (NOx) részecskéket.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
capulet75
addikt
válasz Luck Dragon #196295 üzenetére
Köszönöm.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
veterán
Hála a magasságosnak csak sikerült az asszonyt meggyőzni a Priusról és lefoglalóztuk ma ezt a P3-mat 2,39M-ért az Elite Autónál Chepelen.
Az utolsó pillanatig ellenállt, de a hangtalan suhanás és az antracitszürke szín a kulturált kopásmentes beltérrel meggyőzte, de a P2 nagyon nem tetszett neki. Most péntekig várunk a honosításra.
Sajnos nem egy magasan felszerelt és a gumik is nagyon szarok, de a hrv-ről pont átmehet a méretazonos 4évszakos 1 éves nexen, max 5 ezret futott.https://tinyurl.com/rasoapro
-
őstag
válasz rasotamas #196297 üzenetére
Milyenek a tapsztalatok a kereskedéssel? A facebook csoportban mindenki őket ajánlja. Ha Prius, akkor az Elite Auto.
Az akksi állapotáról részletesen beszámolnak?Szép autó, nekem dizájnra nagyon bejön a hármas, de állítólag poblémásabb sajnos. Én is ezen vacillálok, kettes vagy hármas legyen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yuing #196298 üzenetére
Az egész ügyintézés, hozzáállás, őszinte mutogatás, apró plezúrok végigmutogatása a rejtegetés helyett rendkívül pozitív volt. Rugalmasak is voltak (előleg összege és fizetésének módja, fennmaradó összeg felét forint felét külföldi euro számlárol utalhatom). Egy órát alsó hangon ránk szántak.
Az akkupakk minöségét nem tudják megállapítani, ahhoz ki kell szerelni és cellánként mérni. Lehet mérni a vízpumpa fordulat eltérését az elvárttól az még nagyon jó volt, meg próbálgatni hogy hogy tölt, hogy megy elektromosan.
Voltunk délelőtt egy kereskedésben, megnéztünk egy Tourant, egy Ceedet és egy Yarist, próbakörig nem jutottunk a kereskedők balfaszsága okán. (Akkor kihozzam a kulcsot? Kiljebb álljak hogy körbe tudják nézni, na hogy nyilik a motorháztető stb)[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Beus0726
újonc
Sziasztok
A héten megnéztem néhány autót, de nem találtam megfelelőt, viszont láttam párat ami szintén szóba jöhet és ezekről érdeklődnék.
Volvo S60 1.6 benzines
Lexus IS 220d
VW Jetta 1.4 TSIMennyire ajánlottak ezek a típusok? Mennyire megbízhatóak, illetve fenntarthatóak?
Előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- OLED TV topic
- Háztartási gépek
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- IFA 2024: Harmadik generációs T-Rex is volt
- Vicces képek
- Diablo IV
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest