- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
Nemrég látam egy Suzuki Ignác hirdetést. 2008-as autó, ~170 ezer km-rel, 1,7 millióért...
Szíven ütött.Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
ngaba
aktív tag
válasz tboldi #196850 üzenetére
Amúgy mennyiért menne el a Jazzed, ha úgy adódik? Mert nem biztos, hogy megéri eladni ahelyett, hogy anyukádnak adnád, még ha luxusnak is tűnik. A másik opció, hogy anyukádnak veszel egy 5-600 ezres kétes eredetű valamit, még ráköltesz valamennyit garantáltan azért, hogy legyen egy őskövület, pár év múlva bontóérett vas a háztartásban.
A Jazzt szereted, használhatnád még, ha a háztartásban marad.
Minden másra ott az Alfa 159. :D (Én még mindig megnézem az összeset, amit látok az utcán. Nem lehet megunni.)
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #196863 üzenetére
Nem tudom, a törés ténye* mennyit ront az értékén, ha az nem lenne, akkor 1,2 és 1,4 millió közé saccolnám az extrák mennyiségétől függően (mit mentenék át a másikba és mit nem).
* Meg ugye a hátulja is kapott már, bár ez kisebb mértékű volt, és mivel ebben az esetben én voltam a balfék, a JSZP-n sem látszik.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Saskakas18 #196865 üzenetére
Szerettük (az utolsó képeken kislányom az eladásra takarítja már ).
Először Aygo/107/C1, rövid ideig Note, majd Jazz és végül Splash volt amit szerettem volna neki. Miután ezeket kipróbáltuk (ő főként Piassokat vezetett addig) nem nagyon tetszettek neki, így megnéztünk egy C3-at is(ami az ő listáján volt első), meg utánaolvastam - addig azt hittem hogy 206 testvére, de a motor kivételével kb semmi nem egyezik [ez előny], de még a motorvezérlés is más.
A japánokhoz képest élmény volt a felfelé is automata ablak, az abszolútban is (nem csak a H4-es vackokhoz képest) jó világítás, a jó ülések, normális kartámasz, hogy nem rövid lábú/hosszú kezű emberek tudnak csak kényelmes és biztonságos vezetési pozíciót beállítani, hogy a motor lentről is nyomatékos (a nagyobbik 1.3as a Jazzban szintén, de a többiek ha mentek, csak fent).
Jó volt a hangja, élhetően ment (főleg chip után), agilis a futómű, megbízható maga az autó (termosztát, meg egy tömítés volt terven felül cserélve), és az apróságok* is korrektek.*:korabeliekhez képest korrekt méretű tükrök, ablakmosás nem szárazon, hanem már vizes ablaknál indul el(be is fejezi motorleállítás után), és szétteríti a vizet, nem csak 2 sugárban nyomja, kapcsolható tolatáskor töröljön-e hátul ha elöl megy az ablaktörlés, akkor is működik kb egy percig az ablak ha már leállítottad a motort, economy mód védi az akkut ha szivargyújtóban hagytál valamit, jól eltalált sebességfüggő hangerő, normálisan van fej és lábtér elől hátul, nem takarja ki a kormány a műszereket, nem dísz a ködlámpa hanem tényleg elvilágít 30-40 métert és szélesen, 2 tolató lámpa van hátul nem csak egy, 'mindenhova' megy levegő (ablak+láb esetén lightosan középen is tolja; mind klímázva, mind fűtéssel 99% így használtuk)mint sok korabeli Citroennél [ezt a 208ból most hiányolom, meg sok más autóból is], értelmes méretű/alakú/magasságú a csomagtartó és kivett kalaptartónak is van helye [amit felemel a madzag, egyes népszerű típusokkal ellentétben ]. )
Aztán fiatalítottunk; és mivel a CitigoIV/eUP projekt kútba esett, így konszerntárs lett az utód.KoVee84: Most másét is feldobhatja, ez megmaradt, meg a Haynes könyv. Sokat keresgéltem hogy méretben is jó legyen, ne úthenger széles, meg tetsszen is. Asszony lerendezte annyival: 'Szerintem az ezüst felni szebb lett volna.' Szerk: Meg a kipufogóvég, nekem az is nagyon hiányzott rá; szerintem így volt gyárias
bandus: Húzz bele, fogynak Néha Obiban is van.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Paxker315
addikt
válasz MC Pite #196868 üzenetére
tetszetős, bár, kevés olyan kisautó "négyméteres" van, amit ne szeretnék A C3 kifejezetten "jópofa", és volt-van is HA-n pár elmentve. Szívóbenzinest chipeltettel? Az extra nyomatek alacsonyabb fordulaton allt rendelkezesre foleg? Mennyire lehet ezeket optimalizalni?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Tothgera30
Ármester
válasz Drughi #196841 üzenetére
2008-2009 körüli G Astra Classic II, Z14XEP. Apróért van hozzá minden, bódé galvanizált, ha megkímélt és 5w30-at vagy 5w40-et kapott akkor az olajat sem eszi. Bár 900k-as keret fölé fog lógni picivel, de nem lesz meglepetés. Az Ignis után jóval autószerűbb. Szerelőt pedig tudok hozzá ajánlani helyben, olajcserék miatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #196873 üzenetére
"bódé galvanizált"
Igen, azért látok annyi rohadó példányt.
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #196877 üzenetére
L-es rendszámú Classicot is láttam már rohadni, ami esélyesen itthon volt először forgalomba helyezve.
szerk.: Mondjuk ez a példány nem ezért volt emlékezetes, hanem a kormánya miatt. Olyan volt, mint amit savval öntöttek le, cafatok hiányoztak belőle.
Még azelőtt, hogy megvettem volna a Jazz-t, nézegettem ezeket is, ez a példány közel is volt, a móvári Opel Autentiknél állt, de inkább ne mentem volna oda.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
addikt
Melyik a kevésbé rossz? A magyar kátyús utaknak kitett futóművek, vagy az osztrák kátyúmentes, de sózott utak miatti rohadás?
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #196879 üzenetére
Gyere el Mosonmagyaróvárra és mutatok neked, ha erre vágysz.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #196883 üzenetére
Elhiszem.
Mondjuk mások meg a mi 2004-es WagonR-ünkre csodálkoznak rá, hogy sehol sem rozsdás, leszámítva az utólagos Bosal vonóhorgot.
-
KoVee84
senior tag
válasz Citroware #196874 üzenetére
A4-re kérjél alvázszámot és kérdezd le, mert az amerikai import autóknak általában jól van vezetve a kártörténete. Szinte biztos hogy vízkáros vagy törött volt (mivel a kormány cserélve van, valszeg utóbbi). A Honda guszta, bár az nekem mindig gyanús, ha egy autóben 99.xyz vagy 199.xyz km van, de ez már az én becsípődésem
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #196879 üzenetére
Zafira esetén hasonló a dolog? 2004-es megkímélt Zafiránknál a hátsó sárvédőív, az ajtónál, a műanyag burkolat alatt kezdett kicsit rügyezni. Nem nagyon volt még észrevehető, de határozottan elindult.
-
válasz KoVee84 #196885 üzenetére
Sajnos a kormánycserének ehhez semmi köze. Minden audis - kivétel én- valamiért kormány-pókerezik. Össze vissza cserélgetik és 800-1000€-t adnak egy kib@szott csapott kormányért... Nem tudom miért jó de hihetetlen miket tákolnak össze : nem csak generációk de típusok közöttiket is cserélgetnek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Apósék vettek egy jobb kereskedésben (ER mobil) 3 hete egy 4,5 éves 50.000 km-es 1.4 TSI sportsvan-t. (Hozzátartozik, hogy 1 fillért nem engedtek a kocsi árából).
Az autó pár nappal később kiírta, hogy alacsony az akkufeszültség, elvitte egy akkushoz, azt mondta töltsön rá egy jobb töltővel, de nem sokat segített, kiírja sajnos az autó továbbra is.
Megkérdezte és sajnos ebbe egy normálisabb akku 50-60.000 Ft... Ilyen esetben szerintetek érdemes a kereskedést piszkálni, vagy esélytelen, hogy ez jótállásába/szavatosságba tartozzon?
-
Doki16
addikt
válasz q13579 #196888 üzenetére
Mindenképpen érdemes megpróbálni náluk egy határozottabb fellépéssel együtt. Lehet elzavarják, de semmi veszteni valód nincs. Ha Start/stopos akkor agm kell majd bele és fel kell tanítani. Varta az ajánlott, mert azok gyári száma beírható és ismeri a kocsi elektronikája is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Javaslatokat szeretnék egy közepes méretű autóra. A dolog még elég képlékeny, tehát bármilyen tippet megfontolok. A következő kritériumoknak kéne, hogy megfeleljen (nagyjából):
Másfél millió , max 2 a keret. Külföldi piacos árral.
Nem akarok földre ülni... tehát magasságban kb 160-170 cm.
Szélesség 175-190
Hossz 4 - 4.5 méter között.
Turbó dízel preferált, vagy turbó benzin. Legalább 160 lóerő.
2003-tól. Manuál váltó.
Köszi.hobizoli: nem igaz. A tető nem mindig
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Idén talán kétszer tapadt meg enyhén a száraz só a szélvédőn, amit az első 0 fok feletti időben azonnal leverettem az autó minden pontjáról. Ha valaki nem a Mátrában lakik, akkor itt szentírás, hogy nem rohad. Persze a Mazda az kivétel, mert nyári estéken is csak néha nyomja el a tücsök ciripelés a rozsda csámcsogást.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
Én csak azt mondom amit már hallottam. Egy ismerősöm vett autót és már másnap nem volt jó az akkumulátor. Odaszóltak ahonnan vették és kaptak egy újat. Amúgy engem sem érdekelne. Ilyen dolgokkal nem foglalkoztam soha. Ha ablaktörlő lapátok kell cserélni akkor inkább eladom az autót
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- BMW topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- További aktív témák...