Új hozzászólás Aktív témák
-
Wine
csendes tag
Az a lényeg. Kezdő rolleresként-még mindig az vagyok- nem igazán éreztem a padkákat, egyszer kétszer eldobtam a rollert, legalább szórakozott a nép, egyszer meg le kellett ugranom róla mert egy képzett biciklis hátulról támadott, de a pofára esést eddig elkerültem. De estem már motorral, jégbordán csúszott meg, biciklivel többször, akkor még sisak csak nagymotoron kellett/volt divat, szóval ebből a szempontból a roller még mindig az elviselhető kockázat.
-
Dr.Zoo
őstag
-
Dr.Zoo
őstag
No, Béláim az Úrban, túl vagyok az első esésen. Illetve defekten is egy napon belül.
Veszek egy bukó sisakot, illetve egy könyök védőn is filózom.Hasznos információ, hogy a Bp. XIII. Thallóczy u. Bringa Bizó nevű bolt tart raktáron babakocsi belsőt, ami nekem a Kugoo S1hez használt fújt kerékbe stimmelt. (Picit nagyobb az átmérője)
Azt mondta az Ombre, hogy M365-höz is ezt viszik. 1200 pénzt kért a belsőért. -
nmy1212
tag
/Nem reklám/
Király utcai Hajtás-Pajtás vállalja a roller kerékcserét, állításuk szerint jópárat csináltak már.
Csütörtökön viszem, fél-1 órát mondtak rá időben munkaórában.Csak ha valaki nem akar bíbelődni vele...
-
Dorian
félisten
Na, a c-típusúakkal én is összeszólalkoztam ma. Belekötöttek egy rolleresbe, beleálltam.
Inkább zavart, h sem akibe belekötöttek, sem másik két ott lévő rolleres meg sem mukkant utána sem. -
Wine
csendes tag
válasz
Ezekiel Ston
#3390
üzenetére
A kresz alapján még igaza is lenne, de akkor dudáljon rá az összes szabálytalanul közlekedő biciklisre, kb tehát mindre, amúgysem az ő dolga a törvénynek érvényt szerezni / rendőr felküld járdára /..... egy autós szempontjából egy roller és egy kerékpár ugyanakkora problémaforrás, ugyanúgy látja, ugyanannyival megy, ugyanúgy kell kikerülni stb de hát sok a tahó sajnos..sok helyen csak az út van, olyan rossz a járda, de hát miért lopták el 10x az útfelújítás árát..
-
Ezekiel Ston
senior tag
Én ma lájtosan 8-kor közlekedek kivilágítva a mellékúton (nem főúton) rollerrel, szembeforgalom elenyésző, szinte nulla...Olyan relax állapotban csapatom 30-al megyek melóba...erre nulláról rámdudál egy túlképzett, és elhajt. Persze utolértem, mert az út végén már dugó alakult ki...kérdem mi a gond? Erre jön, hogy takarodjak a járdára be a f@sznak vagyok itt az úton és nézzem meg a kresszt...Mondom megnéztem...járdán nem használhatom csak max 10Km/h sebességgel és 30-al mentem...gyorsabb voltam mint a biciklis birka...Persze neki állt feljebb...nem értem...
-
#07746304
törölt tag
Ma 10 órakor indultam el itthonról Berettyóújfaluba. Napsütésben - nincs ebben egyébként meglepő, ami történt, vagy nem történt, csak meggyőzött valamiről - este 18 órakor indultam vissza. Olyan eső volt Derecskétől kezdődően, ha nálam lett volna a Kugoo, még a táskájában is beázott volna, és lehet még szigetelve is. De nem volt nálam. Viszont arról meggyőzött, hogy a mérsékelt éghajlaton, ősztől még szigetelve sem 100%-os a védelme... így meg nem éri meg itt őrizgetni.
-
Fishor
senior tag
válasz
Csabee.
#3382
üzenetére
Sziasztok!
Mi az oka ennek a sok defektnek? Csapból is az m365 defekt folyik. Tényleg nincs ember akinek nrm volt még defektje? Mi az oka ennek? Biciklivel 20 év alstt kb 3 defektet kaptam abból 2db akác tüske volt. A rollernél nyilván kisebb a kerék, de tüskék okozzák, vagy a felni kidörzsöli, vagy a döccenőknél kidurran vagy mi?
Üdv: Fishor
-
nmy1212
tag
Durván 50 km után, kaptam egy első defektet a Mi365-el...
Nem mondom eléggé örülök neki
Indulás előtt tuti jó volt, meg is néztem a nyomást. Menetközben egyszercsak lelassultam.
Tudom, ha van hozzá kicsi érzék akkor ki lehet cserélni, de jelenleg nem sok türelmem lenne hozzá.
Szóval tudtok valami szervizt ahol kicserélik relatíve hamar? -
Wine
csendes tag
válasz
Valaki87
#3378
üzenetére
Már nem számít kuriózumnak a roller, lassan hétköznapi lesz, az általános hozzáállás a toleráns, vagy éppen nemtörődöm, kisgyerekekből szokott kiszakadni a "tök jó, elektromos roller" meg a "de kéne nekem egy ilyen ", szomszédom pl olyan 65-70 év körüli, nagyon tetszik neki, meg a másik, szintén idősebb 80 körüli hölgynek is, ő mindenhova biciklivel jár, elöször elnézte porszívónak, mikor összecsukva vittem le....nem akarok általánosítani, végülis ez nem rassz függő, multkor egy baltaarcú /nem cigány/ nö picsogott, hogy jajj roller má megint, pedig a kutya se zavarta.
-
-
Wine
csendes tag
Esküszöm nem vagyok rasszista, de én a rollerem és a győri-egyre szaporodó-roma közösség nem fogja megszeretni egymást. Simán tolom a járdán a rollert, nehogy megijedjen szegény, jön szembe egy két mázsás fiatalember, családostul, már nézett, olyan feltűnően kereste a szemkontaktust hogy majdnem átfúrta az agyamat, direkt nem néztem, csak egy pillanatra, de éreztem hogy valami igen súlyos gondja van ezzel a járművel, vagy gazdájával, leginkább a kettő együtt..:-)..amúgy a városban örvendetesen növekszik az e rolleresek száma..
-
Wine
csendes tag
A motor nekem sokat fog, szintén nem pörög üresben, de nekem nem xiaomi van, hanem francia revoe cucc, a csapágy problémánál valami zörgő, súrlódó hangot hallanál..vannak szar csapágyak, amik gyárilag szarok, az nehezebben forog, de egy jó, ha már sérül, valami hangot kell hogy adjon. Így látatlanba a motor fogja szerintem. Nekem kikapcsolva sokszor megemeli a roller hátulját ha hirtelen tolnám előre, annyira.
-
#07746304
törölt tag
-
B-L-A-C-K
titán
Az a baj a Kugoo-val lemásolták innen onnan valahogy, és ki tudja milyen lesz, ránézésre tényleg jó, de az M365 Pro pl nem sokkal drágább egy M2-es Kugoo-nál, és ezt évek óta fejlesztik már, meg úgy hallottam Samsung aksis a Xiaomi. Szóval ha most kellene választanom én is a Pro-t venném inkább, főleg úgy hogy csalódás volt pozitív értelemben az M365 (eddig), mert nem annyira sz@r már mint a régebbiek.
-
Wine
csendes tag
Szemlátomást fejlődött a kugoo, és valamivel olcsóbb is, de az m365 nekem még mindig szimpatikusabb, összeszedettebb dolognak tűnik, talan az gumiabroncs lehetne méhsejtrácsos tömör / bár lehet olyat is adnak mellé, vagy lehet venni/, de nyilván a komfortérzet a felfújható mellett szól, itt el kell dönteni melyik a fontosabb, a defektvédelem vagy a komfort. A másik ami zavaró szinte minden rollernél,hogy a kábelek kívül tekeregnek, ezeket szerintem meg lehetne oldani rejtettebb, védett formában, főleg hogy a belépési pontokon ezek plusz beázási veszély lehet, de szakadhat, beakadhat stb.
-
B-L-A-C-K
titán
Új Kugoo-k:
-
Wine
csendes tag
Csapadékos hétvége lesz/van, gurulás kilőve. Mennyire bonyolult egy ilyen roller felépítése, egy átlagos műszaki érzékkel nekiállhatnék a szervizelésének ? Már úgy értem alkatrészcserék terén. Mert most jelen pillanatban jó, de mittudomén, később szükség lehet beavatkozásra, és a szervizháttér itt, hát nulla. Más fórumban olvastam, hogy ahol összecsukom, előbb utóbb nyekereg, vagy ahova bekattan, oda létezik valami gumi elem, ami ezt megszünteti, persze minden roller más, nekem gyanús hogy amikor nagyobb repedésre futva nyekken egyet, onnan jön,
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#3356
üzenetére
A két motor szerintem pöccre ugyanaz, a súly eltérő lehet minimális mértékben, de mind a két motorra az van írva, hogy 350W. Persze le kellene tesztelni, hogy ugyanaz a roller, a két eltérő gumival mennyit gurul, ugyanazon ember alatt, ugyanazon az úton, de ugye ezt nehéz modellezni, mert ha hirtelen szembe vagy hátszélt kap az ember, akkor már nem releváns az eredmény...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304
#3355
üzenetére
KCH-s emberrel nincs baj, aksik is fogynak nekik azért, alkatrész árazás meg azért ennyi mert van akinek megéri nem vár rá 2-3 hetet, mert használni szeretné a rollerét, pár ezret ez sok embernek megérne, köztük pl nekem is ha nem lenne rollerem és pl csak egy kijelző kellene.
Én is úgy adtam el a Pro-t hogy S1 új kerékkel + adtam a rosszat. Kipróbáltam de komfortban se adott többet, teljesítményben nem tudom, ott lehet van difi.
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#3350
üzenetére
Ja nincs elfogadható ára - eladói szempontból - a legjobb megoldás, hogy begyűjti az ember az alkatrészeket, mint tettük, aztán összerakja, ha valami bekrepál, meg cseréli.
Amúgy az alapelgondolás nem lett volna rossz, hogy a sok nyelvet nem beszélő pénzes mukinak eladni jó áron az alkatrészeket de nem jött be. Nemcsak nekem, a KCH-s muksó (meg is írtam neki), pl az Aliexpressről vásárolt paneleket adná aranyáron (azzal a felcsapással, hogy tesztelve van
), de nem nagyon megy neki a bót
Az akkumulátorai sem minőség szempontjából buknak el, hanem az árazáson.Már én is levettem vateráról, mert így, hogy úton van hozzám a panel, van tartalék akksi, motor, lényegében, két rollerem van
Eladni meg nem fogom szaré hugyé...Az S1 Pro kerék meg azon felül,hogy méhsejtrácsos semmi extrát nem tud a simával kapcsolatban, kevesebb viszont pont a lyukak miatt a kopó felület, minimális rugózási élményért cserébe. Nekem sima S1-es kereket küldtek, de nem bánom, jó az tartaléknak.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#3352
üzenetére
első körben hátul a pneumatikus marad...
Teljesen véletlenül megforgattam kézzel a hátsó kereket. Hát akad rendesen.
Menet közben semmit nem érzeni belőle, de sanszos, hogy a csapágy nem
nagyon bírta a kiképzést. Oké, hogy csak 700 Ft, de akkor is gáz. Franc se
akar újra szívni vele. Vmi komolyabb csapágyat kéne hozzá lőni / erősebbet.Ez meg is magyarázza, hogy miért merül le nagyon hamar (15 km se jön ki).
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo7311
#3351
üzenetére
Hát én is lábbal hajtottam a Kugoo-t kb. az utolsó kilométeren: rettentő
optimista módon elindultam 37.5V-ról. A Lágymányosi felhajtó kinyírta,
drasztikusan lassult, fesz leesett, a hídon már erősen rá kellett segíteni.Soroksárin meg teljesen elment a hajtás 29.5V-on. Fék, minden maradt,
csak hajtani már nem akart. Vicces volt, mikor 3A kb. 10 km/h-nál csak
a súrlódási veszteségek ellensúlyozására volt elegendő. De hát ilyen.
Sokat zabál, éjjel tölteni kellett volna. Kíváncsi leszek a Pro motorra.
Még az is lehet, hogy hibrid lesz, elől hagyományos kerék, hátul a Pro...
Persze ez a jövő zenéje, első körben hátul a pneumatikus marad...
-
gergo7311
csendes tag
Jövőhéten megjön a Xootr MG rollerem. Voltam kipróbálni, iszonyat könnyen, jól gurul. 363 Kg a teherbírása, így tutira nem esik szét. Oké... lábbal kell hajtani
de tartós jószág, az egyszer biztos. -
Lien
aktív tag
Koszonom a valaszokat. Tegnap vettem egy biciklit, megis az a fo dolog. A rollerrel nagyon szemezgetek, a topikot elmentettem es olvasni fogom, mert vannak itt olyan tapasztalatok amik mellett nem erdemes elgorgetni. Aztan talan beadom a derekam es en is fogok 1-t venni.

-
B-L-A-C-K
titán
válasz
m4rk.89
#3341
üzenetére
Pedig nem kamuzok, fékezésnél érződik leginkább, persze Kugoonak jobban kotyogott. M365-nek viszont úgy áll mint a cövek 350km után is. OXO-nál is egy hangyaf@szányit érezni.
"Xiaomi M365 szerint 12.7 km az út munkába, Booster V szerint 15 km...
"Ez pont azért van mert az órája többet mér km/h-ban, így távolságban is többet teszel meg. Nem tudom miért nem tudják beállítani jól. Kugoo-nak kb jól mért, mikor én mentem 28-cal, V Booster-nek mellettem már 34et mutatott.
-
-
DigitXT
félisten
Ma 39V-ról indultam: azt hittem, bőven jó vagyok, hát félúton, 34V-on már
érezhetően lassabb volt. Hamarabb csökkenti a max. áramot, így ugye a
végsebesség is kevesebb. (Azért 17-18-cal megvolt a Lágymányosi, mert
annyira visszalassulva még adja a 14A-t... használható, de tölteni kell.
)Sík úton ilyenkor már inkább csak 23-24-re gyorsult, de ez van...

-
djadji
senior tag
Valakinek valami ötlete a töltés utáni Km számláláshoz? Ami töltéstől töltésig számol? (kugoo S1 sima)
de bármilyen megoldás érdekel. -
stellaz
veterán
válasz
Ezekiel Ston
#3336
üzenetére
no problem

-
Ezekiel Ston
senior tag
-
stellaz
veterán
válasz
Ezekiel Ston
#3334
üzenetére
lazíts, én sem vontam ezt kétségbe

-
stellaz
veterán
válasz
Ezekiel Ston
#3332
üzenetére
"Sebességmámor, mindenki ezzel vádol,
A kilométeróra is csak lehunyt szemmel számol.
A gumi lángol......."
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ezekiel Ston
#3329
üzenetére
Az a 36 valóságban olyan 32.
-
-
Ezekiel Ston
senior tag
Szia!
Én ha a "használom és kész" szindrómát nézem akkor mindenképpen a TWOW a nyerő. -nekem Booster V van, és imádom....feltöltöm, reggel ráállok és suhanok 36-al...best. -nekem...
A Kugoo-t utólag kell szigetelni, meg van néhány apró gyerekbetegsége, de az is jó választás...fele annyiba kerül mint a TWOW.
Egyébként ha az a néhány km/h nem számít, akkor -szerintem- nem éri meg a felárat a GT. -
-
Ilyet próbált már valaki? [link] kicsit masszívabbnak tűnik mint az átlag itthon kapható rollerek.
-
Lien
aktív tag
Sziasztok, amiről tudtam nézegettem videókat (kugoo, e-twow) de nem igazán tudok dűlőre jutni elektromos roller terén, hogy melyiket vásároljam meg(sajnos a cseh, román márkákról meg még magyar nyelvű videó sincsen). 350k lenne a maximum amit kiadnék érte és igazából a lengéscsillapítás, egy töltéssel a hosszabb táv megtétele és egy könnyű (kb. 12 kg) rollert kapjak ennyi pénzért. Létezik ilyesmi?
-
Wine
csendes tag
Örvendetes hogy ma Győrben több rollerest is láttam, elektromost 4 et, remélem az idő még sokáig guruláspárti lesz..
-
B-L-A-C-K
titán
Na megvan lassan az első 200km-m az M365-tel (a rollerbe most lesz 340km), eddig még tényleg semmi sz@rság, néha újra kell állítani a féket annyi, még most sem zörög sehol sem. Ami még legjobban tetszik és nem említettem, hogy az alja nem ér le sehol sem, Kugoo-knál mindenhol leért szinte, de itt még sehol.
-
zoltanz
nagyúr
Ezek a 2 kerék meghajtású rollerek jól jöhetnek terepen, de hatékonyabb lenne hatótávban csak ha az első kerék lenne hajtott.
-
Tin
veterán
Hatso reszt en se szedtem ki, minek, korbe van nyomva. Rakensz meg egy reteget kivulrol aztan kesz. Az elejen viszont vedd le a kupakot es nyomd ki, mert ott bizony a froccseno viz be fog jutni.
-
#07746304
törölt tag
A rendőrség lecsapott a Lime-ozó újságírókra
"Az akkurátus indoklás szerint a teszthez használt Skymaster Moonster Lime Green elektromos roller 350 W teljesítményű és 25 km/óra sebességű, ezért különböző irányadó jogszabályok szerint segédmotoros kerékpárnak számít. Ebből következően nem lehet vele haladni sem a járdán, sem a kerékpársávban, sőt használatához jogosítvány és becsatolt motorkerékpár-bukósisak kell.
Azt nem mondja ki a határozat, hogy a közrollerekkel hol kell közlekedni, viszont az indoklásból egyértelműen következik, hogy az úttesten."
...
"Döntő a teljesítmény
A Lime-ozáshoz használt rollertípus nagy szerencsétlensége, hogy a rendőrség szerint 350 W a teljesítménye, ezért túllép a 300 W-nál meghúzott hivatalos teljesítményhatáron, ami alatt a rendőrségi álláspont szerint még nem számítanak segédmotoros kerékpárnak az elektromos rollerek. A kereskedelemben kapható elektromos rollerek túlnyomó része 250-300 W teljesítményű, csakúgy mint az elektromos rásegítésű kerékpárok zöme. Ezért ezek esetében nem kell büntetéstől tartani."
A Kugoo S1 Pro is 350W-os.
-
ultio
aktív tag
Értem én és teljes mértékben elfogadom és nem is vitatom!
Csak amikor azt tapasztalom, hogy pl. az aksi kivételéhez gyakorlatilag le kellene feszíteni?, vágni? azt a műanyag záró elemet, akkor megfordul a fejemben, nincs ez mégis jobban szigetelve, mint a korábbiak?Tegnap este úgy mentem le a rollerhez, hogy legalább az aksit kiszedem és szigetelem. Utánanéztem, hol kapok fbs-t.
De tényleg látható volt valamilyen szigetelő anyag és nem szedtem szét. -
ultio
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K
#3304
üzenetére
Egész fórum ezzel van tele, meg a netes csoportok, hogy kell, te meg ránézésre eldöntötted nem?

Igen, eldöntöttem.
Te régebben vásároltad mindkettőt.
Pont ezért kérdeztem, amit kérdeztem.
Mert úgy látom, hogy szigetelve van. Azt nyilván nem látom, milyen vastagon van benne a szigetelő anyag, de szigetelve van, ez biztos. És nem szedem szét azt, ami működik. Ez a döntésem
.DigitXT
Bár, ha nekik meg eszük van, akkor kis esőt ki kellene bírni: olcsóbb az FBS, mint a gari.
Erre gondoltam én is és ezért kérdeztem meg, hogy akik mostanában vásároltak, mit tapasztaltak. -
B-L-A-C-K
titán
"Nem szigeteltem, mert ránézésre jónak tűnt"
Egész fórum ezzel van tele, meg a netes csoportok, hogy kell, te meg ránézésre eldöntötted nem?

Nekem volt már régi S1, és új Pro is...A pro kijelzőjén 0 szigetelés, kell szigetelni, vezérlő résznél szintén, aksi rész valóban van szigetelve, de kb annyit hogy semmit nem ér, mind elől, mind hátul. A hátsó lámpa tényleg kábele tényleg kapott végig zugsorcsövet, viszont ahol bemegy a kijelzőbe a kábel ott nem, szóval azt is érdemes ott szépen kiszólózni.
Plusz ha már szétszeded érdemes megcsinálni hogy az aksi ne mozogjon, illetve a vezérlő sem, mert azért hallod hogy zörög az egész roller össze vissza.
Elég nagy meló az egészet megcsinálni, én ennyire bontottam le, és míg itt a kijelző szét sem volt szedve:
-
ultio
aktív tag
Augusztus 7-én rendeltem a Kugoo S1 Pro rolleremet, augusztus 21-én szállították ki, mert rendelés után egyből hiány keletkezett.
Nem szigeteltem, mert ránézésre jónak tűnt. De tudom, hogy a víz megtalálja a legkisebb rést is.Próbáltam elkerülni az esőt, de tegnap csak megáztam. Nem nagy eső, de folyamatosan esett, míg jöttem munkába. Lassan jöttem nagyon.
A kerekek oldalfala nem is volt vizes. A kijelzőt törölgettem időnként.
A munkahelyemen megtörölgettem a rollert és oldalra fordítva konstatáltam, hogy az oldalából folyik a víz. Ezért is kérdeztem, hogy lehet leszedni a műanyag fényvisszaverőt.
Délután hazamentem vele, töltöttem, majd megint leszedtem a műanyag elemeket, hogy megnézzem az akkut. Annyira erősen tartott az a műanyag fedél, hogy hagytam.
És más részeken is úgy tűnik, hogy szigetelve van. Pl. hátul, ahol kijön a vezeték a hátsó lámpához, valamilyen fekete anyaggal van kiöntve a rés.
A vezérlőnél is úgy néz ki, hogy csepegő esőt kibír.
Szóval nem szedtem szét, mert úgy láttam, több kárt csinálnék, mint hasznot. Legalábbis szigetelhetném az egészet újra.Lehetséges, hogy az újabb gyártásban fejlesztettek a vízhatlanságán?
Mert az a tapasztalatom, hogy így megfelel az IP54 követelményeinek.
Nyilván szakadó esőben más lett volna a helyzet, de a tegnapi lehetett az a helyzet, amit még kibír a roller. -
Van valami értelmes ajánlott elektromos roller 193cm/110 kg-s embernek (nekem
) olyan max 200-ért?
Új hozzászólás Aktív témák
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L520 - i3-2GEN I 4GB I 160GB I DVDRW I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ OMEN Transcend 14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év gari
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


) száguldanak az elektromos rollerral és közben botokkal - vasvillákkal harcolnak vagy fénykarddal mint a




"



