- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nem szedtem még szét.
Amúgy nem nehéz, és nem is Kínából érkezett.
Anno még beszéltük is, hogy tök jó választás kieg. akkunak, hiszen még a kisebbik kormánytáskába is simán elfér. Mellé be tudod rakni a vezérlőt is, vízálló: mi kell még?
Ha meg összecsukásra játszol, akkor ott van a Xiaomi gyerekkormány, mehet lejjebb: a hátsó kerék elé csukódik a nagyobb táska is...
Szerk: nem találok róla képet, de itt látni, hogy van rajta, el lehet képzelni, hogy elfér, csukás közben is: ha leszámítjuk a nagy fekete műanyagdobozomat (extra akkuk vannak benne, ill. az magában is bazi nehéz, mert viszonylag vastag műanyag), akkor nem egy nagy durranás az a kiegészítő táska, ami ugye itt a nagyobb (3L), kb. elveszik benne a Pana akku.
Annak bőven elég lenne a 2L.*
*: valahol volt egy képem egy G-Boosterről, amin mindkettő rajta van, látványos.
-
DigitXT
félisten
Egyetlen akkuval és 2 db motorral szerintem nem jön majd ki 20 km.
Nyilván én már egy kicsit túltoltam a 4 db akkuval, de az tudott ugye 50-et.
3x6 + 7.8(8.7?) Ah, 36V névleges: ~936 Wh. Ha megjön a nagyobb doboz
a kormányra, abba berakom a 48V 23,4Ah (1123 Wh, G Booster) akkut.
Elméletileg még több teljesítményt kapok, nagyobb végsebességet, és tuti
vmivel kisebb hatótávot, de igazából nincs szükségem erre az 50 km-re.Arra gondoltam, hogy a taposóban lévő akkut meghagynám a világításnak,
meg ilyeneknek, esetleg vésztartaléknak rá lehet kötni motort is, ha mégis
kellene az az 50 km: nagyon nem valószínű, eleve két töltőt vettem, szóval
a cégnél is tudom majd tölteni, de még úgyis kibír egy napot, ha közben el
kellene ugrani valahova (csak a Lehel csarnok felé ne kelljen mennem újra).Btw. ezt a kis "méregzsákot" kellene először elpasszolni, bár nem tudom,
hogy valóban 7.8Ah-e vagy 8.7, mivel elvileg Panasonic 18650PF cellákból
áll, amikről mindenhol azt olvasom, hogy 2900 mAh, így a 10S3P az 8700.
Igazából az nem tetszik, hogy kiegyensúlyozatlan az akku eloszlás, de én
nem merem bejátszani, hogy eltérő kapacitású akkukat párhuzamosítok...
Még egy ilyen Panasonicot meg nem találtam, vagy csak horror árban.Szerk: amúgy a 20A vezérlőt próbáltad már?
-
DigitXT
félisten
Nono, kérem, aztán 7.6-os kalibrációra átálltál-e már?
Sajnos kicsit optimista a gyári 8.0 érték, nem akkora a kerék!
(Az a 28-29 jó lesz 26-27-nek: tudom kicsi különbség, de na.)
Szerk: amúgy nekem lehet, a Pro motor fogta vissza, mivel az
meg csak 7.4-es, ugyanahhoz a sebességhez többet forog.Eldenisa: Pro-ból viszonylag egyszerű is a dual... Belemegy a
motor a hátsó villába. Brutál jól megy 2 motorral. Aztán még
mindig ott van, hogy okosítja az ember a vezérlőt. Eredetileg
ugye 15A volt az S1, a Pro már csak 11A, ám "fel lehet húzni"
pár perc munkával 20A-re, akkor hasít. Csak legyen alá akku.Végsebességet nem igazán hoz ahhoz meg 48V akku kell.
Szerk: a fenti első videóban a GPS vmiért fölé mért, 2-3 perc
tájékán: oké, hogy lejtőn megy valós 30-at 0A fogyasztással,
de síkon nem képes erre. 28 km/h volt "csak" a végsebesség
amikor a GPS vmi 32-t írt. (Szerintem bug, később egyeztek.) -
DigitXT
félisten
Na igen, nekem is kell lennie egy pár darabnak a padláson, mivel elcsereberéltem
B-L-A-C-K-kel: neki motor szenzor kellett, nekem meg gázkar, mivel a balesestes
S1-nek tőből ki volt szakadva.A sors iróniája, hogy már tuning gázkarral nyomom.Szerk: hm, elnézve a képeidet, talán mégsem kizárt a kopás. Ha beljebb megy a
szenzor valahogy, tulajdonképpen darálhatja maga a mágnes. Bár beragasztják...
Lényeg a lényeg, hogy így-vagy úgy, de lehet gázkar hiba. Ki kéne mérni/cserélni. -
ultio
aktív tag
Valószínű, hogy elektromos hiba. Bizonyos időközönként egy másodpercre elmegy a hajtás, azaz rángat. Leginkább rossz úton, de tükörsima aszfalton is képes produkálni. Van, hogy nem jön elő pár száz m-ig, van hogy szinte folyamatosan rángat másodpercekig.
Amit tudtam, szétszedtem, nincs kábel szakadás, törés, forrasztások, csatlakozók rendben. Elképzelhető, hogy gázkar hiba, kopás.
Aksi rendben van, felújítva, maga a roller nagyon jól gyorsul, hatótáv alattam (85 kg) szűk 20 km. -
DigitXT
félisten
Az a kicsi egy hoverboard akku?
20A gondolom hátra került.
Gyorsulás mindig jó buli, féket hamar meg lehet szokni. Akkor
van para, ha vmi miatt lekapcsol egyik motor, szokatlan lesz a
gyári hosszú fékút, nem kicsit. Próbáltam, nem ajánlom...Szerk: figyelmesebben olvasva, persze hogy hátra. Vmi doboz
kellene neki, hogy vízálló legyen, bár így legalább van hűtése... -
DigitXT
félisten
Az nagyon fura, hogy fék van, gáz nincs: ha nem menne a
kommunikáció, folyamat befékezne, nem tudnád.hajtani...Írj privátban kicsit részletesebben, összerakjuk, mi a baj.
Szerk: megnézve a második képet, kicsit sok kábel megy
a második vezérlő felé, ezt én így nem dugnám össze két
akku használata esetén, tyúkbélen ne balanszolja őket.
A színeket nem igazán látni jól, de ott lesz vmi cserebere,
első körben vágd el a zöldet. -
DigitXT
félisten
Igen. Csináltam egy elosztó kábelt, és szevasz. Az ötlet már nagyon
rég megvolt, csak nem volt hozzá két akkum, bár utólag látom, hogy
egy akkuval is ki lehetett volna próbálni. Csak nem lehet vele úgy túl
messzire menni, meg nem is egy életbiztosítás a 22A terhelés neki...(Pláne 28A, de érdekes módon, még azt is leadta szegény teszten...)
Szerk: a villa egy sima Pro hátsó villa, két vágás, és pont belefér.
-
DigitXT
félisten
Egyébként meglepően stabil, de kívánja a jó utakat (amiből kevés van).
Járdára azért nem ugratok fel vele, mert nem akarom szétverni a cuccot...Direkt nem töltöttem ma a cégnél, hogy hazafelé tudtam tesztelni mennyi
a hatótáv, de ezzel se fogom tudni kihajtani, hiszen csak 26 km lesz, ami
még "féltankig" se viszi le. Aztán persze lehet, hogy keringek kicsit hátha.Ui: persze lehetne nagyobb kereket rakni rá, meg felfújhatóst! Meg persze
hidraulikus féket. És már ott is tartunk, hogy nem Kugoo, hanem Dualtron.
(Ezeken a kerekeken, amikor mentem 36-ot a bicikliúton: elég para volt...)Nagyon jó amúgy a dupla motor, EZT mindenkinek ajánlom! A csillió akku
is hasznos, csak vannak mellékhatásai (súly). Ám a dupla motor az igazi!
Céges mélygarázsban lefelé egy motorral iszonyat belendül, csak a lábfék
taposásával lehetett kordában tartani. Kifelé meg persze nem vitt fel. Most
simán le lehet lépésben gurulni, biztonságosabb, s kifelé is húz, mint állat.Ja, és amikor elém lépett a gyalogos, azt sem gázoltam el: ha egy motor
van alattam, és ugyanúgy jövök 26-tal (mert végül is azzal is ment annyit),
akkor konkrétan hiába nyomom az elektromos féket, elütöm az embert.Szerk: amúgy az átalakítással kizártam a
leendőívhegesztős hibádat.
Durva, amit a kínaiak előadnak ebben a témában: az az átkötő kábel olyan
rohadt vékony volt, ami max. 11A-re van hitelesítve. Ja hogy annyit vesz fel,
tehát jó lesz. Eeegen, amíg fel nem forr, be nem csípődik, és jön a rövidzár. -
hito
nagyúr
A roller/kresz és biztosítás között nincs összefüggés. A gyalogost ismeri, mégsem kell biztosítás neki a forgalomba való részvételhez. A KGFB-t a KGFB törvény szabályozza, és írja elő, hogy mi minősül járműnek és mire kell KGF biztosítást kötni. Ha KGFB oldalról nézzük, vizsgálni kell a károsulti közrehatást, mert szóba jöhet osztott felelősség, de szerintem még mentesülés is. Elég arra gondolni, hogyha szabály szerint a rolleresnek a rolleren semmi keresnivalója nem volt a baleset helyszínén - és ezt a szabályt nem hágja át-, akkor meg sem történik a baleset.
-
DigitXT
félisten
Semmi gond nem lenne a vegyes vezérléssel. Nekem a motorok nem egyformák,
de ez nem számít. Dinamikusan átterhelődik: konkrétan 28 km/h-nál a Pro motor
csak 4A-t vesz fel. A simát nem tudom (még), viszont jellemző, hogy egy fél órát
tekeregtem, szinte végig nyél, 22-23 km/h átlagsebesség, és alig ment le a fesz!
Szóval lehet, hogy simán tud ez a konfig 30 km-t, sőt... 45-öt azt nem hinném.Sajnos eléggé jön a vihar, szóval kénytelen voltam abbahagyni a tesztet, de most
töltöm fel a videót a kameráról, elvileg GPS pontos sebességről beszélünk...Szerk: a hazaút végén van az emelkedő, kb. 1 km, s csak 20-21 km/h környékén
vesz fel 11A-t, de erre a tempóra simán felgyorsul: a Tordaira leszek még kíváncsi.
Az elég komoly emelkedő. (Bár olvastam itt vkit, egy sima S1 is felhozta 17-tel...) -
DigitXT
félisten
Nem megy 30 fölé (31-et mértem GPS-szel lejtőn), 30-nál már 0A-t vesz fel.
Ahhoz az áttekercselt motort kéne használni, hogy a 45-öt vigye... De amúgy
nem kell nekem akkora tempó: 5 perc tesztre mentem ki, de fél óra lett, mivel
élvezem, ahogy gyorsul, meg ahogy végre meg is lehet vele állni. Ég és föld...Próbáltam videót csinálni, mert konkrétan elkapart indulásnál 39V-on.
Aztán csak murván csináltam valami burnout féleséget... Mármint nem csak a
levegőben a vas súlyát tartva, hanem úgy, hogy ráállok a sajnos 95 kilómmal.Ami a legfontosabb (nekem): emelkedőn is simán megy valós 20 km/h fölé.
zoltanz: soha nem mentem vele Eco módban két motorral meg pláne nem...
Nincs az az isten, hogy 15 km/h-val álljak rajta 3 órát, hogy ezt leteszteljem.
Amúgy nem hinném, hogy vinné... 15-öt tudott a 6Ah akku (igaz, nem "Eco",
hanem "Power" mód!) akkor nagyon max. 30 km jönne ki belőle 2x6Ah-val.
B-L-A-C-K: nincs mit, látom, hasít a ketyere.
Azért most már ne olvaszd le
megint.Van az az árammennyiség, ami már nem nyerő, főként, ha olvad
a cin... az azt jelenti, hogy rohadt forró lesz a motor: még lemágneseződik. -
DigitXT
félisten
Abszolút.
Meg utána olvastam ennek a BEMF-nek. Arra következtettem,
hogy "tempónál" nem a vezérlő veszi el az áramot, hanem ott már a BEMF
miatt csökken.Jelentem, ez pontosan így van, szóval most 42 km/h-nál
is adja a 11A-t, és még gyorsul! Más kérdés, hogy ekkora tempót kizárólag
lejtőn tud (így menne akár 50-et is, de nem mertem elereszteni féktelenül),
saját erőből már a 11A limitál meg esetleg még az, hogy benne hagytam a
Pro kereket hátul, aztán az nem gurul olyan jól üresen. Sajnos nincs másik
vezérlőm (azóta is jön Kínából), így dupla motoros tesztet nem tudok még
megpróbálni: nem szaggatja szét az aszfaltot, de kellemesen gurul, 5 perc
tesztet terveztem, de lett belőle egy fél órás akkugyilkolás folyamatos 11A
mellett (néha benézett 12-be), nem volt rossz. Mintha a fék is jobb lenne...Vagy csak szorul a motor, és azért érzem így.
És ezért nem megy 28-nál
többet most sem. Kézzel nem volt egyszerű forgatni, ezért gondolom. Egy
hézagolót elvesztettem anno, egyet meg lehet rossz helyre raktam.
Este már kicsit ideges voltam, amikor összeraktam, forgott, de karistolt is
benne valami, újra szétszedtem hézagoló át: megszűnt a hang, de egyben
nehezebben forgott: kimértem, hogy nincs rövidzárlat, aztán próba kézből.B-L-A-C-K: köszi! Ha vki utánam szeretné csinálni, annak javaslom, hogy
ne 1.3-as vezetéket válasszon, alig fért el, órákat szívtam egy-egy fázissal.
Eredetileg 0.5-ös vezeték volt benne (7 db párhuzamos szál, 9 fordulattal),
gondoltam nem baj, ha kicsit vastagabb lesz, de necces volt kivitelezni.Segítségnek/referenciának ezt az ábrát itt hagyom (ne legyen rá szükség):
-
krakki88
csendes tag
Őszintén szólva belefáradtam, hogy egy fél millás gépet cseréltetnem kell velük. Amúgy elsőre visszaakartam adni, lehet azt kellett volna és venni egy pro-t egyenesen a gyártótól. De már mindegy.
Amúgy nem hinném, h amiatt ugrik a garancia h visszaragasztottam egy kb magától kieső alkatrészt(az elsőnél ugye ki is esett, a másodikat meg körömmel is kilehetett szedni). Ha meg igen akkor.... -
krakki88
csendes tag
Pont ez az, hogy a csere darabban is ugyan úgy elvolt porladva a mágnes ragasztása. Ragasztani meg én is tudok.
A saját ragasztásom már legalább 10 perc volt kifeszegetni, ellentétben a gyári 2 másodperces "ellenállásával". Szóval jó lesz ez, csak ha nem kellett volna a kontrollert is cserélni a kijelző-gázkar cseréhez, akkor megérte volna azt a 17 ezret. Viszont nem gyári/minimotors, noname kijelző-gázkart nem fogok ráhenkelni, mert sok értelmét nem látom. Majd gari lejárta után kap új kontrollert meg teljes kijelző-gázkart szettet és kész.
Amúgy kicsit én is bánom, hogy nem Kinából rendeltem egy pro verziót, 60al lett volna drágább mint a sima itthon, nem 240el. Mondjuk ott nem játszott volna a teljes csere, a hall szenzor mágnesére meg várhattam volna 1.5 hónapot.... szóval van mindkettőnek előnye meg hátránya is. Nehéz előre eldönteni mivel jár jól az ember. Most pl 3. napja nem jön be a Kaabo hivatalos oldala, választ se irtak a levelemre, szóval.... lehet gari se lenne rá egyszer csak. -
DigitXT
félisten
Ezek közt (Pro vs. S1) látsz különbséget? Azon kívül, hogy a Hall szenzorok
vezetékei el vannak tolva?Megcsináltam* a Pro motort, holnap tesztelek.**
Miután megvolt szétkaptam a sima motort is, összehasonlítás végett. Ebben
aztán tényleg nem volt semmi szigetelés (nem volt beragasztva a másik fele).
Valami hangyafasznyi fehér pacsmagolás nyoma látható. Aztán ennyi volt.
Viszont meglepően jól pörögtek azok a csapágyak, jobban, mint a Pro-nál.**: elöljáróban, hogy mi érdekel főleg 1) lemérve is kisebb a kerülete (60.5 cm),
mint a simának (62.8 cm), nem véletlen kell(ett) átállítani a kalibrációs értéket,
2) kérdés, hogy tényleg kevesebbet fogyaszt 2) és továbbra is jobban fékez-e?
(Ugyanúgy fogok menni, felveszem kamerával, lesz +2 GPS log, meglátjuk.)
*: a szenzoroknak kutya baja nem volt, a tüskét kellett pótolni, és el is múlt a
motorhiba üzenet és rögtön indult gázra. Sajna a sok szerelgetés közben egy
lepkefing vastag hézagoló alátét elfáradt, remélem ezzel még együtt lehet élni. -
DigitXT
félisten
Innentől nem értem, hogy mitől harapósabb a fék, ugyanazzal a vezérlővel.
Hidd el, én sem értem, de a tények ezt mutatják. Azóta visszaszoktam a hosszú
féktávokra, szóval tudok vele közlekedni, mondhatni biztonsággal, de csak akkor,
ha nagyon előre gondolkodok. Volt egy necces szitum, bicikliútra rákanyarodóval,
hiába van előnyöm, ha nem adja meg, de szerencsém volt, mert megadta, csak a
szitu volt elég szar, mert neki takarásból jöttem, és viszonylag lendületesen. Nem
sokat tudtam lassulni, mert nem készültem rá, valószínűleg elbambulhattam...Szerk: fordulatszámmérőt most fizettem ki. Remélem a héten megérkezik...
-
DigitXT
félisten
Arra van ötleted, hogy hogy lehetne komplett szétszedés nélkül egy próbát tenni
a Pro motorral, hátha nem ment el benne semmi, csak a csatlakozó olvadt le?
Konkrétan a csatlakozó rendbetételén gondolkodok, és egy gyors* próbán...*: nem gondoltam volna, hogy sürgős lesz, de nagyon hiányzik a normális fékerő.
(Ami, nem győzöm hangsúlyozni még mindig rohadt kevés rendes fékhez képest,
de a gyári motor gyári vezérlő kombója botrányosan gyenge fékhatást mutat...)
Szerk: itt értekeztem arról, hogy mennyire (nem) lehet megállni a Kútvölgyi lejtőn.
Emlékszem, mikor elhoztam a rollert, ugyanitt még nehezebbnek tűnt lelassítani.Szerk2: ezért IS lenne jó a duplamotoros megoldás, mert úgy dupla a fékhatás is.
-
DigitXT
félisten
Igen, igen, ugyanaz a roller volt, vezérlőt ki se bontottam, csak beledobtam a
Pro motort, és használtam élvezettel tegnapig (csendesebb volt, jobban vette
az úthibákat). És sokkal jobban fékezett.Csak rögtön nem vettem észre,
mert időbe telt rájönni/megszokni, fordítva viszont rögtön feltűnt, hogy így nem
tudok a megszokott módon lassítani a sima motorral... Ma is ugyanaz a roller,
ugyanaz a hátsó traktus* és az eredeti vezérlő. (A motorok lettek cserélve.)
*: mert ugye bekerült hátra pneumatikus kerék, szóval abszolút hibrid gép volt.
-
DigitXT
félisten
Waze nem tudom, mit nyomtam véletlenül, de kitörölte az egész HSZ-em.
Akkor csak címszavakban még egyszer:
- nincs Pro vezérlőm (amit ki akartam próbálni, szar volt, és elfüstölt durván)
- sima S1-em van, de még a régi kiadás, 15A-es vezérlővel (=jobban megy!)
- ebbe raktam pár hete a Pro motort, amit
* kalibrálni kellett, mert alámért (mind megtett távban, mind sebességben)
* sokkal jobb fékhatás jellemzett: ez nem rögtön tűnt fel, de fordítva rögtön!
* kicsit kisebb volt a végsebessége (cserébe mérhetően kevesebbet evett)
Szerk: 20-30 méter előnyre tettem szert magamhoz képest a Lágymányosi
hídon, GPS szerint, kb. 1 km/h-val gyorsabb haladás okán, persze ez lehet,
hogy csak hátszél miatt, így nem vonok le messzemenő következtetéseket.- nem tudom, hol van az a fékező ellenállat, de ha a vezérlőben, akkor ez a
tipp mellé ment, lásd első pont, sose próbáltam menet közben Pro vezérlőt.+1: az első S1-em, ami új volt így 11A-es hasonlóan szarul fékezett a hídon.
A mostani meg a Pro motorral tényleg harap (Pro vezérlővel nem próbáltam).Persze "harap": köze nincs még így sem egy igazi rendes fékhez, de sokkal
rövidebb a féktáv. És még a János kórház mellett is képes volt lelassítani, de
pl. a mélygarázsba is biztonságos tempóval lehet vele ereszkedni, míg az S1
motorral NEM: így nagyon meglódul, hiába satulsz kegyetlenül. Ezek tények.
(A Pro motorral kis tempónál, éles kanyarban ráfékezve biza lehet perecelni.) -
madrac
senior tag
ehhez en annyit fuznek hozza, hogy az igaz, hogy az autonak elsobbseget kell adnia zebranal, ugyanakkor teljesen jol latszott, hogy az autos nem volt felkeszulve arra, hogy valaki korulnezes nelkul, relativ nagy sebesseggel akar athajtani rajta. ezert kell a biciklit is tolni zebran.
szerk.: megneztem a kerdeses helyet google mapson, es kerekpar ut van a zebra mellett, viszont erre nincs felhivva tablaval az autosok figyelme... jelzolampak nem mukodtek, ezert korultekintoen kellett volna hajtania minden felnek. az is noveli a keresztezodes kockazatat, hogy az autoforgalom ra van terelve (?) a villamos sinekre, igy enyhen balra kanyarodva meg kevesbe osztonzi az autosokat, hogy jobbra nezzenek.
taxisok meg gondolom rutinbol mennek mint az orult, csak arra figyelnek amire mindenkeppen szukseges... -
DigitXT
félisten
Két kérdés az esethez: a taxin nincs fék? A robogós meg vak? És miért gondolja,
hogy körülnézés nélkül áttolja még az ezerrel érkező taxis előtt? Azon sincs fék?
Érdekes kérdés, hogy miért hívják rollernek ezeket az "elektromos robogókat".
Lehet, ez sem pontos megfogalmazás, de nekem inkább tűnnek annak... A roller
kicsi, könnyű, és jellemzően állni kell rajta. Persze az óvodában is nagyon menő
volt az üléses roller, nem is igen lehetett hozzájutni, olyan népszerű volt, de na...Megjegyzem, ez gyalogosként is ugyanígy átment volna rajta, lehet, hogy telefont
nyomkodott, fel se nézett: azért nagyon csúnya gázolás, amihez két hülye kellett.
Én gyalog se lépek le egy ilyen ezerrel érkező autó elé, hiába van elsőbbségem... -
Wine
csendes tag
Az a lényeg. Kezdő rolleresként-még mindig az vagyok- nem igazán éreztem a padkákat, egyszer kétszer eldobtam a rollert, legalább szórakozott a nép, egyszer meg le kellett ugranom róla mert egy képzett biciklis hátulról támadott, de a pofára esést eddig elkerültem. De estem már motorral, jégbordán csúszott meg, biciklivel többször, akkor még sisak csak nagymotoron kellett/volt divat, szóval ebből a szempontból a roller még mindig az elviselhető kockázat.
-
m4rk.89
aktív tag
M365 összességében jól veszi a tuningot.
KERS-t kikapcsolva szabadon gurul gázelvételkor a roller, jobban megy és akár többet is bírhat az akkumlátor távban ha ésszerű keretek között tuningoltunk.Motor power constant értékét kell módosítani a nagyobb teljesítményért, alap érték 51 575, amivel lazán el lehet aludni rajta. https://m365.botox.bz/ oldal ajánlása, hogy 32 000 fölött legyen az érték, szerintem 36 000 is elég lehet.
Amire oda kell figyelni hosszútávon, hogy ne nyomjuk ki a szemét mert túlmelegszik. Szerintem ha <40 fok alatt van tartva, akkor nagy baja nem lehet.
-
Tin
veterán
-
DigitXT
félisten
Nem bizony: nekem hasonló távon kicsit több idő alatt (lámpáknál megállás
miatt gondolom, mert amúgy 3-ason tolom neki) lement 34V-ra. A 36V jó!
Aztán egy nem teljes töltést követően (2:40, ~40,7V) nekem is 36V-ra ment
fél óra alatt 7.5 km-en. Utána sajnos nem töltöttem, és csak 5.5 km maradt.Amúgy az nem is elég, ha eléri a 42V-ot, ott is kell egy ideig maradnia, amíg
le nem csökken a töltőáram. Nulláról töltve ehhez nem elég a 3.5 óra, de 4.5
után már zöldre váltott a gyári töltő: nagyobb kapacitású akkut ugyanazzal a
töltővel gondolom tovább tart teljesen feltölteni, vagy erősebb töltő kell hozzá.Ui: duplamotoros verzióhoz célszerű lenne dupla akkut is használni.
-
stellaz
veterán
Igen, ez valóban elég korrekt. Az irányjelzés problémájára azért kíváncsi vagyok, hogyan kezelik, lehet, hogy tilos vele direktben balra fordulni és át kell tolni az úton.
Jó lenne, ha itthon is minél hamarabb csinálnának valamit, mert ha nagyon elterjed és sokan megveszik a rollert, majd utána kiderül, hogy nem lehet forgalomban szabályosan használni, akkor az azért kellemetlen.
Bukó: lehet, hogy a 20-as végsebesség miatt, végül is kerékpárra sem kötelező sok európai országban sem.
-
DigitXT
félisten
Persze!
Nyitott jegyet, csatolta a videókat, aztán meglátjuk, mit mondanak.
Én meg bátorkodtam bejönni ma dolgozni, mert ha eltekintek attól, hogy nem
látok sokat a kijelzőn, meg reménykedem abban, hogy nem féktávon kapcsol
ki, akkor teljesen használható.És hát nagyobb kedvem volt rollerezni, mint
motorozni, viszont ma megtudtam, hogy ha nedves az út, elég para a roller is!Ez a hátsó kerék botrány. Kell rá egy gumikerék. Legalább olyan széles, mint
az első, persze tetszene a 2WD-s ötleted is, de gondolom nem túl egyszerű...Felfújható is jöhetne, bár akkor meg a defekttől lehet tartani, de ez a műanyag
nagyon gáz, ennél kb. bármi jobb... Azt már a második utamon még pénteken
észrevettem, hogy hosszanti törések, pl. a járdán életveszélyesen megvezetik:
az első kerék érzésre jóval stabilabb. (Ha az is elcsúszik, akkor lehet feküdni.)
Kikockáztam a videóban, hogy bizony megcsúszott, amikor másodszor kellett
lelépnem mellé. De hát mit várok nedves, koszos úton - gyalog is el lehet esni. -
berobi78
tag
Köszi, hogy szóltál, gyorsan szétszedtem, és az enyém is el van nyíródva
Nem ezt terveztem vasárnapra, de muszáj lesz megcsinálni.
Más.
Vettem én is egy ETWOW kereket hátulra. Menetkonfortban elég nagy a különbség, igaz, a hátsó lámpa zörgését is a kerék beszerelésével egy időben orvosoltam, szóval az is számított az összhatásban. Én érdemben nem vettem észre sebesség csökkenést, kb ugyan úgy 28km/h a max sebességem (sík úton, szélcsendben). 1-2km/h-t sebesség növekedést/csökkenést már egy enyhe szellő is tud eredményezni, szóval ez a kerék csere ebből a szempontból egyáltalán nem okoz problémát. -
DigitXT
félisten
Ideje tárcsázni azt, aki a garanciát intézi.
Eladó ilyen hibával még nem találkozott a neten sem, rákérdez a forgalmazónál.
Kugoo S1 - display error and random shutdown during ride (nem nyilvános)
Tök korrekt srác amúgy, ő maga hívott, amikor egy priviben jeleztem, hogy hogy
állunk. Az a vicc, hogy a gép így is használható, csak ugye a töltöttségről, meg
az aktuális sebességről nincs visszajelzés. Viszont a véletlenszerű kikapcsolás
balesetveszélyes, mert ugye elmegy a fék, és akkor 26 km/h-nál bűvészkedjél...
Tudom, van taposó fék. Csak marhára nem úgy állok rajta, hogy azt használjam.Szerk: én hajlok arra, hogy a motorvezérlője rendben van, mert normálisan reagál
a gáz/fékre, ha be van kapcsolva. A kikapcsolás aggaszt, és a kijelző, de mivel a
kikapcsolás is a kijelzőre kötött gombbal történik, lehet, ugyanaz a hiba. Esetleg
valami kommunikációs hiba a kijelző és az azt hajtó elektronika közt? Olyan rész
is felvillanyozódik, aminek nem is kéne soha, pl. irányjelző visszajelző, felteszem,
az valami Pro feature lehet, de ez sima S1. Itt meg is jegyzem az a nyíl mi a sz*r.Szerk2: volt egy ötlete az eladónak, hogy ha az általad írt tápcsatlakozó lehúzása
garivesztő, esetleg le lehetne meríteni hasonló hatás érdekében. Ez működhet?
(Nekem mondjuk vannak kételyeim, mert attól, hogy 29V-nál letilt, még nem megy
el a fesz a kis agyából, pontosan tudhatja, hogy 29V, és nem felejt el semmit...)
Persze egy próbát megérne, HA nem tartana órákig lemeríteni csutkára... -
djadji
senior tag
A 2 motoros megoldás: Sztem akkor többet eszik a gép.
ez a KIT nekem is nagyon tetszik (leszámítva hogy most vettem egy tömör ETWOW kereket, még 20 km sincs benne). DE: a tengelyt ha jól látom megint faragni kell, mert ez a tengely nem a Kugoo-hoz passzol.
ÓÓÓ.. fene egye meg.. ha tudtam volna nem ezt rendelem. Mindegy...
Viszont így tovább kell keresnem a fék megoldását... -
TomMusic
őstag
Igen ezt nézegettem, de sajnos ez se egyértelmű. Szóval pl. a max nyomaték a Xiaominál nagyobb, viszont a mászás képesség nem jobb (sőt). A Kugoo talán funkcionálisabb, viszont nincs fék.
Vagy csak én vagyok nagyravágyó?
Jó tudom, lehet kapni jobbat, csak meg kell fizetni -
-
djadji
senior tag
Érdeklődtem bringa boltban az ilyesmiről.
Az ilyen folyadék belemegy a szelepbe is. Ott nem fog rendesen ragasztani (mert miért tenné ha lehet rossz is) és utána a szelep nem zár jól, és ereszt. Belső kuka. Azt mondta hetente hoznak be hozzá ilyen bringákat.
Másrészt azt olvastam hogy 1 év után a belsőben is elkezd kötni. zselésedik, lassan folyik, beleköt. Többet rakni nem tudsz bele, ami benne van meg már nem véd + plusz a korábbi szelep probléma is.Van [kevlár szalag is], amit a külső gumi külső oldalára, de belülről (kvázi a belő gumi "fölé"" tekernek, és az nem engedi a belsőhöz a tüskét (ha az a futófelület felől jön). De a csávesz szerint gyakran a szalag éle az ami elnyírja a belső gumit, és az teszi tönkre. ebben a szalagban én látok fantáziát, de nem találtam a boltban, neten meg megrendeltem a tömör gumit.
Vagy lehetne a kevlár szalag helyett 2-3 réteg régi belső gumit ráragasztani a külső gumi belső falára. Azon már csak nem be a tüske, de legalábbis nehezebben. Vannak külső bringa gumik, amik defekt állók. Annak az a lényege, hogy a futófelülete vastagabb vagy 3-5 mm-rel, így nehezebb átszúrni. Valami ilyesminek lenne a házi megoldása ez. Kérdés hogy segítene e valóban...
-
Tin
veterán
ja, ez olyan, mint a tuningautók. 10 éve a kutyát nem érdekelte, ha pimpeled a kocsid, ma meg már mindenhez papír kell. hozzáteszem, helyesen.
roller ugyanez. főleg ezek a monstrumok. mert egy kugoo-t még kidumál az ember, azon annyira nem is látszik, hogy elektromos cucc, lábbal is rúgható, de ezek nem azok. amúgy az elektromos rollerek nagyobb részénél pont azért kell berúgnod, hogy elinduljon, amiért az elektromos bicikli is csak rásegíteni tud, de nem tud magától menni.
ugyanis jogilag más kategória a rásegítős, de önerővel hajtható jármű (elektromos bicikli), és az önerőből közlekedni képes változata (a motor). a rollerek is ezért "önerőből hajtottak rásegítéssel" akkor, ha egy rúgással indul.
nem akarok ám baromságot mondani, ha valakinek van kedve és leguglizza, ossza már meg, már nem emlékszem, hol olvastam, és talán nem is biztosan magyar oldalon, de jogilag különbözik a kettő.
-
#07746304
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- DJI AVATA 2 drón - 2026.05.20-ig DJI garancia
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged