Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Android szakmai topik
- Fotók, videók mobillal
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
tabela
tag
Sziasztok!
Kb egy éve vagyok egy M365 tulajdonosa. Alapvetően elégedett vagyok vele, csak egy komoly gondom van: ahol lakom, az utolsó 650m-en 39m szintkülönbség van (6%). Ezen az emelkedőn az én súlyommal (95 kg) nem képes felmenni, még moddolt fw-el sem. Gondolkodom, hogy veszek helyette egy Pro verziót, de ha azzal sem tudok feljönni, akkor nem vagyok semmivel előrébb, csak elköltöttem egy csomó pénzt feleslegesen.
Ha esetleg lenne köztetek egy olyan nagylelkű Pro tulaj, aki a bécsi úti Burger Kingnél megengedne nekem egy 10 perces próbát a paripájával, az nagyon sokat segítene a döntésben. Utána vendégem egy bármilyen menüre.
Üdv
tabela -
ultio
aktív tag
Sziasztok!
Kugoo S1 Pro-nál az első fényvisszaverőket hogy kell leszedni? Egy kis csavart megtaláltam, ami felülről rögzíti, de a műanyag hátulja nagyon szoros. Azt is tartja csavar valahol?
ultio
-
Wine
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#3295
üzenetére
Aha, kösz, ja igen arról volt is szó, hogy a tetejére kell ilyen kis védő burkolat. A mostani rolleremet is úgy használtam esőben, hogy mondjuk az úton ne álljon a víz, vagy ne szakadjon, amúgy néha kisebb nyári zápornál vagy készülődő, várhatóan rövid, esőnél elindultam.
-
Wine
csendes tag
Sima m365 is beázik ? Mert következőnek olyat tervezek. Most a revoe cuccomat nem mertem még esőben tesztelni, egy kicsit be van körbeszigszalagozva a kijelző váratlan esőre, amúgy mérsékelten vízállónak írják, az gondolom a cseppálló megfelelője. Amúgy meg vagyok elégedve vele, csak a kereke lehetne nagyobb az utak miatt.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ezekiel Ston
#3287
üzenetére
Én is addig használom a rollert míg tudod, azaz ha tél lesz, de száraz az út, akkor is megyek majd vele...
Illetve te oké 295-ért vetted, de azért a GT egy teljesen új tovább fejlesztett verzió, azért is kérik el az árát, de az is lesz majd 300, V Booster is 350 volt sokáig. De még tényleg felfoghatatlan számomra egy hátsó tárcsaféket miért nem raktak rá ~400 ezerért.
-
#07746304
törölt tag
válasz
Ezekiel Ston
#3287
üzenetére
Végre egy ember aki megérti az igényeimet, és a csalódottságomat, meg azt a tényt, hogy miért fogok TWOW márkájút venni!
Csupán egyetlen egy dolog van, hogy ezek a parlamentben izzadnak valami jogszabályt, amit belengettek, hogy pár hónapon belül aktív lesz... Amilyen aranyosak a német példát veszik át, persze az egészségügyet azt nem onnan koppintják!
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
#07746304
#3280
üzenetére
Figyi...nem akarok belevauzni...de vegyél egy twow-ot mint én...egyebkent meg nem csak nyáron kell/lehet rollerezbi.
Sima booster v én maximálisan elégedett vagyok vele. Nincs hibája a kormány se kotyog még..de ha kotyogni kezd az se fog meghatni szerintem. Amikor venni akartam egy ilyen rollert számomra fontos volt hogy egyszer adjak ki évekre pénzt....megvehettem volna 2 xiaomit vagy 2 kugoot is az árábol.
Egyébként amit linkeltél elég drága...én 295ér vettem...csak mondom. Én nem vagyok olyan nagy szakértöi tudással még a rollerekről hisz csak egy hónapja használom mégkb...alig 300kmerrel a hátam mögött, de amit eddig tapasztaltam számomra pozitív volt.
Egyébként egyik roller se szar szerintem csak vannak gyenge pontjaik...ennyi.BLACK
Én is rühellem ha mocskos....pláne egy eső után ami ráragad a gumira meg a testre...én már meloba megérkezéskor tisztára törlöm...aztán meg itthon amikor megérkezem. -
B-L-A-C-K
titán
Ti szoktátok takarítani a rollert? Én behányok ha koszos, este esett, reggel nedves volt az út, tiszta gány lett szegény, alig vártam haza érjek rendbe rakjam:
IntelliSense:
Igen, vagyis 85e mondhatni újonnan, de én jó áron vettem, és szigetelve 110be talált gazdát (+ adtam egy rossz motort új gumival). Szóval ha mondhatni új 95-ért simán eladható. De legyen akkor neked 80, akkor sincs vele annyi szopás mint külön külön eladogatni a cuccait.
De mint írtam te pénzed te tudod.
Dr.Zoo.:
Aksira sok helyen csak 6 hónapot adnak, a 770 ezres OXO-ra is...Dualtronokra is...stb. E-Twow itthonira viszont 1 év...
-
Dr.Zoo
őstag
No, Béláim az Úrban, akkor leírom ma mit hallottam.
Kollégám idén úgy döntött január elején, hogy neki kell egy M365. Nem a pro, a sima.
Mivel félt a Kínából rendeléstől, illetve akart rá Magyar garanciát, így itthon vette, (nem tudom melyik) boltból.
A múlt héten letérdelt az akkumulátor pakk, de mi baj lehet alapon visszavitte garanciában.
Ott kedvesen közölte a boltos, hogy az akkura 6 hónap volt a garancia.Szerk: most olvasom, ehhez képest a foch-nak kikiáltott Kugoo szó nélkül küldi a fél rollert gariban..

-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#3279
üzenetére
"Szóval egyben a roller ha nincs leszigetelve kapsz érte 95 ezret,"
Sajnos sehol nem kapsz érte annyit... ez vele az egyik szopás...
egyébként te sem annyiért vetted a 16 kilométerrt futott használtat, hanem valami 80K körüli összeg dereng.
https://www.arukereso.hu/roller-c3008/kugoo/s1-pro-p482177877/
150K lol
Amikor 105K-ért lehet újat rendelni, és akkor én vagyok a haramia ?D -
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304
#3271
üzenetére
Még mindig nem értem...
Most a telefontartót, meg a plusz 1 motort + az új aksit, ne számold bele az összerakott roller árba, mert azt eladod külön...Szóval egyben a roller ha nincs leszigetelve kapsz érte 95 ezret, így hogy majdnem minden új benne. Most meg azt akarod, hogy meghirdeted a motort 25, aksit írtad 15-be raktad fel, vezérlő 6e, kijelző 5e, váz meg kb legyen vagy 30e... Szóval ez így ~80 ezer, és több macera van vele eladogatni, meg kitudja mennyi idő, mint egyben eladni.
De persze te tudod.
-
ultio
aktív tag
Na ebben hatalmas igazság van! Minden szavában.
Én már kezdem unni nagyon IntelliSense kálváriáját, melyet pontról pontról a lelki részével együtt megismertünk az utóbbi hetekben.
És tudom, nem kell elolvasni, csak mivel aktív és ELÉGEDETT használója vagyok egy ESŐBEN NEM HASZNÁLT Kugoo S1 Pro-nak, nehéz rögtön kiszűrni, miről is lesz szó és mire leesik, már elolvastam az újabb történést a Beázott Kugoo S1 Pro sagában. -
#07746304
törölt tag
Tudod én eléggé érzékeny lelkületű vagyok. Mióta szívok vele, mélyen megrendített, lelki sérüléseim lettek, és hát persze felismertem, hogy üzletileg mi a jobb megoldás
A hozzászólásodat meg dicséretként éltem meg 
(#3274) DigitXT Nem akkor nem lehetett volna. Ha akkor valaki nyom egy kezdőlicitet, és rákattintok, hogy vége az aukciónak, akkor az övé. Gyorsabb voltam

-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#3272
üzenetére
Hehe, hát van üzleti érzéked: írtam, hogy 15K-ért még olcsó is az akkupakk,
feltéve, hogy hibátlan (s ha a szétvágás közben ha nem sérült, annak néz ki).
Erre mi változott? Lekerült a 15K-s a videóval, és lett belőle 20K képekkel.
Kíváncsi vagyok, mit szólt volna a Vatera, ha benyom rá a 15K-s kezdőlicitet.
Akkor is le lehet venni, és felrakni 5K-val drágábban? Mindegy, hagyjuk.
-
Tin
veterán
válasz
#07746304
#3271
üzenetére
igazabol remelem nem sertodsz meg nagyon, de:
- vettel egy rollert, amirol a forumon mindenki mondta, hogy le kell szigetelni, vagy ne hasznald esoben
- ezek utan nem a specifikacionak megfeleloen hasznaltad, hiszen kivitted szakado esobe, mikozben IP54 = Por ellen védett (nem károsító mértékű behatolás megengedett) / Fröccsenő víz ellen védett minden irányból (nem károsító mértékű szivárgás megengedett)
- a hibat meg lehetett volna talalni ha kimered, vagy elviszed valakihez, akinek van ilyenje, es rendelsz hozza alkatreszt
- ehelyett lehuztad a gyartot egy motorra es egy kontrollerre, pedig a beazas a te hibad volt
- majd lehuztad a gyartot egy akkupakkra is, gyakorlatilag a roller arat itt el is kuldtek neked
- ezek utan leszarozod a gyartot, pedig egy rendes magyar garipapiros termekkel, ha nem a rendeltetesnek megfeleloen hasznalod, ugy kuldenek el gari ugyintezesnel a francba, ahogy annak a rendje
- most nyereszkedni fogsz az uzleten, es valoszinu pluszba jossz ki az egeszbol
- es meg le is hulyezel mindenkit.ezek utan megkerdeznem: nem gondolod, hogy egy aprocskat visszavehetnel az arcbol?
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#3267
üzenetére
Oké Matekozzunk.
Ha egyben adnám el (dupla alkatrészek nélkül) kapnék érte maximum 80K-t.
Ehelyett.
Csak a két motor együtt 50-60K. Amiből az olcsóbbik az újabb sima S1 motor, mert azt lehet is kapni. A drágábbik az S1 Pro, mert az ugyan futott már 191 Km-t, de az szinte új, cserébe beszerezhetetlen. Egy S1 Pro tulaj pedig tartaléknak nyilván ilyet venne szívesebben. Nálam megteheti.
Eladom róla a telefontartót is, az is vagy 3K. Külön a két ECU-t, az egyik ugye teljesen új, a másik meg 1000 Ft-os kikiáltási áron van fent azt hiszem. A hátsó keréknek még nem néztem utána mennyit ér... Volt aki az oszlopot kereste., más meg a rögzítő mechanikát. Eladom a két kijelzőt is.
Egyben sokkal kevésbé vonzó az ára miatt. Viszont komolyabb az igény alkatrészenként, és többet is kérhetek érte. Sokszor leírtam már, nekem nem fontos, hogy gyorsan menjen el, én ezzel a rollerrel már nem akarok menni, nem csináltatom meg.
Multimétert a melegen kívül azért sem vettem, mert csak erre az egy rámérésre lett volna szükségem, most azért nem fogom 5K-val megdobni a roller büdzséjét, hogy aztán 20 évig ne használjam, vagy azt is adhassam el. Ami meg végképp nem megy el a piacon, azt elviszi a kukás, remélhetőleg úgy, hogy bőven visszahozta az árát.
Na meg ugye még Kínából rendelve a dolgokat hetekbe kerül, nálam gyorsan megy. Összerakhatnám, és használhatnám? Igen. De nincs bennem már ilyen szándék. Meguntam, másra vágyom.Van robogóm, azzal közlekedem Hajdúszoboszlón, Berettyóújfaluban meg MTB-om. Ráadásul oda nagyon ritkán megyek. Debrecenbe meg, van DKV.
. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#3267
üzenetére
Azért mert az ingyen motort el lehet adni 25-30-ért, vagy ha pofátlanabb, akkor a
a Geekbuyingos új áron akár 40-45-ért is: az meg már egy fél roller (árban).
Szerk: nem mindenki akar 700W-os összekerékhajtású S1-et építeni: két embert
tudok, aki igen, és mindkettőnek egy garis/eladott motor lesz az építési alapja.
-
DigitXT
félisten
-
#07746304
törölt tag
válasz
#07746304
#3265
üzenetére
plusz kiegészítés, ezt privátban írtam:
15K-s kikiáltási áron van fent Vaterán az akksi. Ami ahhoz képest, előrelépés, hogy bontás előtt azt gondoltam, lesz benne folyadék, tehát szar és 0 Ft-ot ér, mehet a kukába. Nincs multiméterem, még nem mentem el venni egyet. Ma például azért nem, mert 32 fok van, és az idő sem sürget.
Korábban meg akartam csináltatni. De már egyszerűen csak a pénzemet akarom visszakapni, úgy, hogy még úton van hozzá egy kijelző. Az akkumulátor nagyon jó eséllyel jó. Van új motor (és igen, azt nem fogom sokkal olcsóbban, mint amennyiért egyébként meg lehet rendelni), van új ECU. A Régi motort is eladom egyébként. Darabokban értékesítem, mert így sokkal jobban jövök ki anyagilag, mint egyben.
Eredeti, méhsejtrácsos gumis S1 Pro motort nem is lehet kapni külön, szóval azt is magas áron fogom mérni, és leszarom, ha egy évig nem kell a kutyának sem. Külön mennek majd el az akkumulátorok is el...
Már elküldték darabokban majdnem az egész rollert, ahelyett, hogy kicserélték volna

Nekem már herótom van ettől a márkától, a rollertől. Nem akarnék én sem 4x ennyit fizetni egy másikért, de sajnos az a helyzet, hogy a jó az drága...
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#3264
üzenetére
Elárulom, hogy:
0. pont, a szezon végén már nem tervezem venni, egyrészt, mert ahogy mondtam szezon vége van. Másrészt sem a 365 PRO, sem az új E-TWOW modellek esetében nincs elegendő tapasztalat még, harmadrészt talán tavasszal kiderül, hogy Magyarországon milyen jogiszabályozás lesz rájuk. Lehet olyan mint Németországban, akkor nem veszek rollert és kész.
1. Ha Xiaomi akkor kb egyből cserélve lesz a kereke elől és hátul tömörre... 9000 Ft a méhsejtrácsos kerék.
2. A Kugoo azért szar, mert a bolygónak nincs olyan vidéke, ahol alkalmas lenne. Sivatagban a por miatt nem jön szóba
Máshol meg bárhol eshet. Teljesen világos, hogy semmi ötletük nem volt a tervezésnél, koppintották volna a 400K-s márkáról, de még azt is elkúrták, mert képtelenek voltak a szigetelés roppant bonyolult műveletét megoldani, pedig ha ez teljesült volna, akkor a semmiből indult márka, még sikeres is lehetne.3. Ha már a semmiből indultak, nem nevet kellene szerezniük? Vagy azt gondolták, hogy majd mindenki szétszedi és magának szigeteli?! Vagy ha nem szigeteli és beázik (mert még mindig döbbenet, de ezen a bolygón esik az eső néha) akkor azt mondja, hogy hát ez fasza volt, veszek egy újabb Kugoot, oszt jónapot. Szerintem a legtöbb ember ha így csalódik egy márkában, akkor soha többet. Legalábbis én így vagyok vele. Oké, szétszedted, de neked az 500+ K-s sem volt jó. Két féle ember van ilyen téren, akinek minimális elvárása van, nem akar moddolni, csak annyit ,hogy ne ázzon be. Meg van aki megveszi a drága rollert, azt is szétkapja, mert ez meg az nem tetszik rajta és moddol. Nos én az elsőbe tartozom. Igen, nekem az E-TWOW most az amelyik szerintem megfelelő lesz. Pont úgy néz ki mint a Kugoo, vagy fordítva a Kugoo hajaz rá, mert nem mindegy ki másolt kiről.
Ja és tudom nekem nem fogsz válaszolni, meg múltkor lehülyéztelek és egyből futottál a moderátorokhoz panaszkodni, pedig csak őszinte voltam...:/
látod, ezt is rosszul tudod... Válaszoltam.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304
#3263
üzenetére
Ezen már megint nem tudom mi a meglepő, Kugoo persze hogy sz@r, de még egy Xiaomi is is, mivel ezek a legalább belépő rollerek. Neked ugye azért lett erről ilyen mocskos sz@r a véleményed, mert sz@rrá áztattad, utána meg kisérletezgettél hogy talán ez főtt meg talán az főtt meg, ja és ezt mind heteken hónapokon át...És ezért sz@r sz@r fos hulladék az egész...Előre jelzem, veszel egy Xiaomi-t, azzal is lesznek gondok biztos, vagy kapsz 2-3x defektet, és akkor az lesz a sz@r.
Az E-TWOW S3 Booster GT valóban jó, bár még hosszútávú tapasztalat nincs vele, de ha olyan lesz mint a V Booster akkor biztos jó választás. Viszont ez se tökéletes 390 ezer, és ha nem javították a V Booster után ennek is kotyogni fog a kormánya, valamint 390 ezerbe már nem fért bele egy hátsó tárcsafék, ami elég vicces.
Ja és tudom nekem nem fogsz válaszolni, meg múltkor lehülyéztelek és egyből futottál a moderátorokhoz panaszkodni, pedig csak őszinte voltam...:/
-
#07746304
törölt tag
https://mobilarena.hu/teszt/kugoo_s1_pro_elektromos_roller_teszt/bevezeto_jogi_kornyezet.html
A cikkben is leírták, hogy gagyi az S1 Pro. Egyébként a legnagyobb rollerük is az, azt is szigetelni kell.
én nem azt mondom, hogy fos, csak annyit, hogy ipari hulladék. Nem szar, hanem kaki... Olcsó húsnak híg a leve
Ha vízálló, minőségi darabot akar venni az ember - akkor minimum a Xiaomi - kb 4 Kugoo áráért lehet kapni, és garantáltan jó:
Az új kiszemelt: https://futurer.hu/termekkategoria/e-twow-booster/

-
#07746304
törölt tag
Nem, a Model számra keresve nem adott ki semmilyen találatot a Google ami releváns lenne.
Látom, hogy itt két embernek nem állt még össze - nem baj, mindenhol vannak visszamaradottak -, hogy ez nekem ilyen gyakorló cucc. Bontogatom, hogy legyen ebben is rutinom, meg mert megtehetem.
Az akkunál fent szépen lejött a teteje, de azt feltételeztem, hogy kicsúsztatható a dobozból. Tévedtem, viszont ha már belekezdtem szét akartam szedni, hogy lássam szabad szemmel is, van e víznek nyoma.
Nem sérült, csak ragasztóval a rekeszt össze kell fogni, és kész. Már fent van Vaterán.

-
Ketrec
csendes tag
Sziasztok. Xiaomi m365 látom van fent jó pár akksi hozza, viszont nem mindegyik van BMS el szerelve. Ezt a részét nem értem, ha bms nélküli akksit rendelek, akkor a régiben levőt át lehet rakni vagy mi? Köszönöm a válaszokat.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#3252
üzenetére
Szerintem ha ezt nekiállsz szétgányolni cellákra, a töredékét fogja érni.

Abban semmi röhejes nincs, hogy nem tudsz egyszerre sok cellát venni...
Fosnak a szállítók, van rá szabályozás is, x db fölött nem viszi repülő, stb.
Azért ezek nem játékszerek: egy rossz mozdulat a szikével, és ég a pakk.
Ha érdekel az ilyen gányolás, nos a MHV csatornán láttam egy "vicceset",
amikor konkrétan kigyulladt a szétszedés alatt álló laptop akkupakk.
-
DigitXT
félisten
válasz
attiati
#3245
üzenetére
Szerintem a MOL-nak nincs köze a Lime-hoz.
Amúgy ott lehet lerakni, ahol
a térképe nem tiltja (máshol csak büntetés fejében, ill. néha még ott is büntet,
ahol alapvetően nem tiltja, csak szar a GPS, és azt hiszi, mégis). Ill. ha olyan
helyen rakták le, mert lemerült, akár arrébb is tolhatta már valaki vicces kedvű.A Margitsziget konkrétan tiltott zóna (most nézem), ha valakinek ott sikerült a
bérlést lezárnia (inkább lemerülésre tippelek), arra biztos ráfizetett...
-
#07746304
törölt tag
válasz
#07746304
#3246
üzenetére
No, működik továbbra is. Vajon cellánként kellene eladni, vagy egyben? Nyilván doboza már nem lesz, max ha maszek módon körbe ragasztom, de legalább kiderült, hogy a Matrica csak egy felesleges faszság, meg persze, hogy továbbra is ipari hulladék a szigetelés hiánya miatt. Érkezik az új kijelző is ...
Valaki itt cellánkén rendelte (röhögtem is, hogy vagy 3-4 menetben érkezett meg).
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#3247
üzenetére
Erről valahogy eszembe jut az a vicc, amikor a "redneck" felhívja a segélyhívót...

Két New Jersey-i elmegy az erdőbe vadászni. Egyszer csak egyikük összeesik, és nem mozdul többet, nem is lélegzik. A társa gyorsan felhívja a mentőket:
– Az erdőben vadásztunk, amikor a társam összeesett. Úgy tűnik, meghalt. Mit csináljak?
Mire a segélyvonal ügyeletese:
– Először is győződjön meg róla, hogy tényleg meghalt.
A telefonban rövid szünet, majd az ügyeletes egy puskadörrenést hall. Ezután megint a vadász szól bele a telefonba:
– Oké, és most?ON: mit tudtunk meg a videóból? Az akku cellák típusát. Ez (szvsz) örvendetes, csak nyugodtan bele lehetett volna írni a leírásba is, vagy akár ide a fórumra, annak lett volna még haszna is. Az 5 percnyi szikés/zenés szerencsétlenkedésnek kevesebb.
(Tényleg, ez már majdnem olyan, mint a tankos/romantikus...
) Ha meg sikerült elvágni a BMS vezetékeit, akkor tényleg használhatatlan lesz az akkupakk. Pontosabban forrasztgatni kell, hogy megint működjön (videót, videót: füstölős/égőset). Mondjuk beletekerve: nem sikerült! Hasznos az a "mázlifaktor".
Ja, és: szemre hibátlan, korróziónak nyoma sincs, a szigetelés nem (volt) sérült, kapocsfeszültsége a töltés után volt (töltést vette rendesen), ha azóta önkisülése nincs, és a BMS nem lett zárlatos, akkor valószínűleg kutya baja... nem volt, amíg szét nem lett vágva.
Kis szerencsével még most is használható: javaslok egy multimétert, azzal legalább kapocsfeszültség mérhető. Műterheléssel a leadott max. áram, vagy hosszabb távon a kapacitás is kimérhető. Szinte biztos, hogy kutya baja nem volt a műtét előtt. Szóval ez megint egy szomorú történet lesz...
Szerk: főnököm sztorija a tranzisztor tesztelésről...
- Honnan tudod meg, egy tranzisztorról, hogy jó?
- ???
- Rákötsz 220-at, és ha felrobban, akkor jó volt! -
thomasa
senior tag
Szegeden tud valaki olyan szervizt, aki belső tömlőt tud cserélni egy M365-ön? (Nem, nem szeretném magam csinálni.)
-
#07746304
törölt tag
Kíváncsi voltam a cellákra benne

[link] -
attiati
veterán
bocs a tudatlan kérdésért
ezeket a Mol Lime-okat bárhol le lehet rakni tetszőlegesen?
Vagy ezt csak a megtévesztő látszat?
(Margit Szigeten a járda közepén áll a roller a világ végén) -
djadji
senior tag
Srácok! Engem.eléggé idegesít hogy nincs rajta nullázható km óra. Természetesen, hogy töltés után tudjam mekkora útra vállalkozhatok. Nincs valakinek valami megoldása erre? Nem is értem a beépített km órát. Azt mutatja mennyit megyek egyben? Hát milyen hasznos infó értéke van ennek? Biztos van... De a nullázható, vagy a töltéstő töltésig mérőnek több értelme volna. Mellesleg digitálisan leprogramozni még 3-4 féle.számlálót, na.az se lenne nagy.művészet, nem.értem miért nem éltek a lehetőséggel.
-
Tin
veterán
A tetején lévő anyát húzd meg szorosra, akár csak a kezeddel, ha nincs kulcsod. A lötyögés megszűnik.
Idővel kilazul, újra meg kell húzni. Vegyél hozzá kulcsot. Régi bringákhoz adtak ilyen lemezkulcsot.
-
Wine
csendes tag
Néha egyes csavarok kilazulhatnak, érdemes végignézni bizonyok zajok, holtjáték stb esetén...Am így hogy szigszalagozni kell hogy be ne ázzon, ipari hulladéknak tekinthető, mondjuk én pont így jártam egy casio órával neves órásnál, akciósan 30 ezer, kifelé a boltból leestek a díszkarikák a kisóráról, a cseppállósága kb mint ezeké a rollereké, hihetetlen ez a sok hulladék ami ide bejön. De legalább lenne ócsó.
Nekem nagyobb kátyúknál recsegésszerű csattanás jön a kormányoszlopból, de különösebb holtjáték nincs. Gondoltam arra is ahová kinyitásnál bekattan, mert mechanikailag az adná magát, lehet oda valami betétet kéne tenni. -
Alter
tag
Sziasztok!
Sajnos szerintem kicsit megszívtuk egy használt kugoo s1 vásárlása kapcsán (saját hibámból, mert nem értek hozzá).
S a régi tulaj nem hajlandó elküldeni a garanciás javításhoz szükséges adatokat, egyebeket..
Ezért az lenne a kérdésem, hogy tudtok valami olyan helyet ahol vállalják ezeknek a rollereknek a mechanikai részeinek javítását?
Konkrétan az első kerék/kormány illesztésénél egy jó 5-8mm kotyogás van (de lehet hogy még több is)
Olyan érzés mint amikor robogón/motorokon kikopik a kormánycsapágy, és fékezésnél, vagy egyenletlen talajon elképesztően rázkódik, és instabil lesz az egész.Fogalmam sincs, hogy ezt hol, vagy hogyan tudnám megjavítani. Valami ötlet?
-
#07746304
törölt tag
M365 Pro-nak van hivatalos magyarországi importőre?
-
DigitXT
félisten
válasz
stellaz
#3222
üzenetére
Ácsi, én semmit nem állítottam a roller légellenállásáról! Arról se, hogy mennyit
lehetne nyerni a lábszőröm borotválásával.
Ellenberger azt feszegettem, hogy
ezeknek a rollereknek a vezérlése messze nem olyan szögegyszerű, hogy csak
a gördülési ellenállás, vagy a légellenállás állítsa be a végsebességüket, sőt! Én
inkább azt állítom, hogy ez első körben a fogyasztásra (hatótávra) lesz hatással,
amíg adott limiten belül a vezérlőelektronika kompenzálja a nagyobb terhelést pl.
ugye a jóval nagyobb ellenállású felfújható kerék használatát (lásd méréseim).
Ill. még azt állítottam, hogy B-L-A-C-K azért pontosan 37 km/h-val jött le azon a
lejtőn, mert végig nyélgázon volt, és hiába gurult volna lendületből sokkal többet
is a roller alatta (nem a légellenállás fogta meg, ezt elhiheted), ha a motor illetve
a motor folyamatos vezérlése nem hagyta. Vajon miért forog üresen 36-ot?
-
stellaz
veterán
válasz
DigitXT
#3217
üzenetére
ok, de attól még az alapvető fizika nem változik. A légellenállás bármilyen tempónál számít, de minél gyorsabban mész annál inkább. Szerintem te abban kételkedsz, hogy ez már a roller sebességénél is számít, pedig hidd el, hogy igen. Országúti kerékpár esetében (aminek sokkal jobbak a légellenállási jellemzői) úgy emlékszem 15 km/h felett már a legnagyobb veszteséget a légellenállás adja.
Itt van egy részlet a Specialized kerékpárgyártó aerodinamikai mérnökétől (saját szélcsatornájuk van):
"A „borotválós” kísérletet elvégeztük 20 és 40 km/órás tempó mellett, és azt az eredményt kaptuk, hogy szőrtelen lábakkal a megtakarított idő közel azonos: 40 km-es távra vetítve bő egy perc. Természetesen 40-es átlaggal egy órányi kerékpározásból jön le az egy perc, 20-as tempó mellett 2 órából. A százalékos megtakarítás természetesen nem ugyanaz, kb. másfél százalék a 0,8-tel szemben."
És most csak a lábszőrről beszélünk rolleres tempó mellett. Persze a sebességet átválthatod megtakarított energiára is. Szerinted akkor mennyi megtakarítást jelent, ha lefelezed a homlokfelületet, mert mondjuk leguggolsz? Vagy éppen nem lobog utánad a kabátod, sálad, nadrágod?
-
#07746304
törölt tag
No küldenek új akkumulátort is
Megérte várni... 
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#3218
üzenetére
Megnéztem a videót, ezen az látszik, hogy végig nyélgázon lejössz egy lejtőn, és
hogy, hogy nem stabil 37 km/h a kijelzett max. sebességed. Próbáld ki, ahogy én
írtam: "rálendülsz" 37-tel, majd lelövöd a tempomatot. Rögtön tovább fog gyorsulni.
És utána, ha megint rányomsz a gázra, akkor lassulni fog... (Én is teszteltem ám,
csak éppen nincs videóm róla. Vagyis még nincs. Ha valakit érdekel, csinálhatok.) -
DigitXT
félisten
Tegyél rá egy pneumatikus hátsó gumit, és láss csodát, volt zörgés nincs zörgés! Mondjuk a Pro-nak gyárilag sokkal jobb kereke van hátul, mint a sima S1-nek, de az a hátsó kerék tényleg iszonyatosan tud kerepelni a térköveken, meg csattogni az úthibákon: ezen hatás töredékére csökken felfújható hátsó használatával...
Cserébe nyilván a kockázat, hogy defekted lehet, ha belemész valami szúrósba...Viszont a dolognak az a része, hogy azért nem ajánlott, mert sokkal lassabb lesz a roller tőle nem igaz. Ahogy az előző HSZ-ekben éppen kitárgyaltuk, ha nagyobb ellenállás első körben inkább a fogyasztás nő meg, ameddig a vezrélőprogram úgy gondolja, hogy ez kompenzálható. Ha ez az apróság nem zavar, a menetdinamika nem változik, a menetkomfort viszont ég és föld. Gyárilag zörgős szarból prémium. Itt most kicsit szarkasztikusan értve a prémiumot, de ha már a Lime annak volt itt titulálva pár hónapja, megkockáztatom, hogy ugyanazt az élményt tudja így...

GPS-es ellenőrzésnél ne hagyatkozz a tárolt max. sebességre, mert az lehet egy sima kiugrás, egyszeri mérési hiba. A menet közben mért 1-2 km/h pontosabb, ha ez hosszú távon tartott tempó, akkor pláne. Jó esetben a GPS is beáll, meg Kugoo órája is fix értékre, abból kiszámolható a tévedés, s korrigálható a szervizmenüben, ha érdekel az ilyesmi. A távolságmérés elmászhat tőle, azzal érdemes számolni... De amúgy nálam abban is van kis különbség a GPS/Google Térkép/Kugoo közt.
Ha egy mérésed van, tudod, az mennyi. Ha kettő, akkor nem lehetsz biztos benne. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#3217
üzenetére
"A lejtőn elérhető végsebesség megint érdekes kérdés! Tegyük fel, hogy szabadon futó módban vagy: simán megy 40 fölé, ha nagy lejtő, nem egészséges, de megy! Mi történik, ha ekkor gázt adsz? Fékhatást tapasztasz."
Kugoo-nál semmi nem történik (tesztelve), mivel nem fogja vissza a motor. Xiaominál már igen.
-
DigitXT
félisten
válasz
stellaz
#3213
üzenetére
Azért ennyire nagyvonalúan nem kellene eltekinteni az egyik legfontosabbtól, még pedig a vezérlőprogramról. Nem úgy működik, hogy kivezérli a max. teljesítményt, ameddig csak bír forogni a motor... Az aktuális sebességtől függően változtatja az áramkorlátot, tehát soha nem fog úgy gyorsulni, hogy csutkán, majd hirtelen beáll.
A lejtőn elérhető végsebesség megint érdekes kérdés! Tegyük fel, hogy szabadon futó módban vagy: simán megy 40 fölé, ha nagy lejtő, nem egészséges, de megy! Mi történik, ha ekkor gázt adsz? Fékhatást tapasztasz. Miért? Mert az adott max. frekin kivezérelve a 3 fázisú BLDC motort nem követi le az aktuális sebességedet, kiesik a szinkronból, így lassít, nem is kicsit!
Persze nem muszáj életveszélyes helyzetbe keveredni a teszthez: elég ha 1-es fokozatban, amiben mondjuk 12 km/h fölé nem megy saját erőből (mert olyan alacsony az áramkorlát és sebességkorlát) megszalajtod 20 km/h környékére. Próbáld ki, fékezni fog gázra is. Megfordítva, ha nem szabadonfutó módban "nyélgázt" tartasz egy lejtőn, a végsebességed erősen függ az aktuális vezérléstől, hiszen adott tempó fölött inkább lassít, mint gyorsít.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#3198
üzenetére
Na, megnéztem neked. 36 km/h. De inkább 35-ön stabil. (A limit 40-en.)
berobi78: örülök, hogy másokat is annyira szórakoztat, mint engem...

Szeretek tesztelni, mérni. Van egy 400-as robogóm, ami 9 másodpercen
belül tudta a 0-100-at, de most vmiért 10 mp fölött van. Zavar. De kibírom!
(Pontosabban nézem, hogy mi mehetett félre, elkopott a hajtás, ilyesmi.)Viszont: Lágymányosi hídon hiába mész kilóhuszat, a végén ott a lámpa,
annyira gyorsan nem tudsz (vagyis nem egészséges ~130 fölött?) menni,
hogy az előző zöldet érd el, ergo amivel gyorsabb vagy, a nyert időt mind
elbukod a pirosnál: a 125-ös csettegővel is ugyanannyi idő alatt értem be.
De engedtessék meg nekem, hogy jobban élvezzem az erősebb gépet.
Ami viszont lényeges, ha sokkal lassabb vagy (50-60!), az már azt jelenti,
hogy a zöld lekettyen, mire odaérsz, s az legalább 1-2 perc időveszteség:
ha átlagsebességet akarsz optimalizálni, ismerned kell a lámpaprogramot.Mi köze ennek a rollerekhez? Nagyjából annyi, hogy amikor perceket tart
fel egy piros lámpa, esetleg számíthat, hogy 1-2 km/h-val gyorsabb, mert
az pont annyi időelőnyt jelent, hogy eléred a zöldedet. (Önmagában röhej,
kicsi különbség, gyakorlatban meg adott szituban ennyit számíthat.
)De amúgy ahogy B-L-A-C-K írta, annyira nem kell ám komolyan venni, ez
egyfajta hobbi, ahogy nekem a motorozás/motorszerelés is az: most picit
átnyergeltem rollerre, de ha úgy jön ki, hogy elköltözöm, el kell majd adni,
mert tök jó, hogy most sík terepen lakok, emelkedőn nem fog felmenni.
(Ha csak nem kap hátra is egy motort, meg vmi extra akksit, akkor talán.) -
stellaz
veterán
Nekem tizenpár egész éves kerékpározás után az a tapasztalatom, hogy ha nem ilyen egész napos esőről van szó, hanem záporos, zivataros idő, meg a vagy esik, vagy nem helyzetről, akkor meglepően elég ritkán ázok el.
Ebből nem azt akarom levezetnii, hogy kevésszer fogsz megázni, hanem, hogy sokkal többször fogsz gyalogolni, mint az végül indokolt lenne

-
ultio
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K
#3212
üzenetére
Ez így oké, de ha mész haza, és leszakad az ég váratlanul mit csinálsz? Én is jártam így...
Nem indulok el. Pl. a héten hétfőn nem rollerrel jöttem, mert éjszaka esett az eső, vizesek voltak az utak, nem mertem megkockáztatni.
Megpróbálom elkerülni az ilyen helyzeteket. Aztán meglátom, hogy sikerül. De ha tényleg úgy néz ki, hogy esni fog az eső, radarkép is azt mutatja, akkor a munkahelyemen hagyom a rollert. -
stellaz
veterán
Minden kizárólag a légellenállásról és a gördülési ellenállásról szól
Ez az egyetlen limitáló tényező a végsebesség elérésben, ha eltekintünk a mechanikai szerkezetek belső súrlódásától, vagy a maximális fordulatszámtól/áttételi aránytól.Ha nem így lenne, nem merülne gyorsabban 25-nél a roller, mint 18-nál. Vagy nem lenne fárasztóbb 30-al tekerni kerékpárt, mint 20-al.
-
B-L-A-C-K
titán
De limitált, mivel a kereket ha felemeled 35-tel nem fog pörögni, ezáltal sose fog tudni annyival menni sík terepen, csak ha kapsz egy nagy hátszelet max.
Illetve hogy a súrlódás nélküli kijelzett sebességhez minél közelebb kerülj, ott nem is a légellenállás a nagy befolyásolási tényező, hanem hogy hány kiló vagy.
Ultio:
"Szigetelést végül nem tervezem, esőben nem fogom használni."
Ez így oké, de ha mész haza, és leszakad az ég váratlanul mit csinálsz? Én is jártam így...
-
Tin
veterán
válasz
stellaz
#3209
üzenetére
Ha a sebesseg lenne limitalt, lejton nem menne 35-ot is akar, pedig siman megy.
Ennel a sebessegnel a legellenallas nem sokat jelent. Elenyeszo. Pont a negyzetesseg miatt. Nagy sebessegnel sokkal inkabb szamit, de 20 km/h-nal nem. Ha szamitana, nem 0.1 km-el lennel gyorsabb leguggolva.
Ebben a sebessegkategoriaban ertelmetlen a legellanallasrol beszelni. Orszaguti kerekpart mert ne hozzuk ide, azok sokkal gyorsabban is kepesek menni.
-
ultio
aktív tag
Ugyanezt tapasztaltam, Kugoo S1 Pro-m van.
Nektek mennyi a hatótávja az aksinak?
Néhány napja használom, egyik nap teljesen lemerítettem az aksit, már a kijelző se kapcsolt be. Szűk 20 km-t tudtam menni úgy, hogy ahol lehetett maxon mentem 3. fokozatban a gyári beállításokkal. Volt többszöri megállás is. A vége felé már levette nagyon a teljesítményt.
Munkahelyre járok vele, oda-vissza kb. 13 km. Hazafelé az utolsó km-eken már visszaveszi a teljesítményt.A kijelzője szerint 27-28 km/h a max sebességem, de eddig kétszer mértem a Xiaomi Bip órámmal, szerinte 30 km/h és 31 km/h volt a max sebességem. Menet közben viszont a Bip szerint 1-2 km/h különbség van a sebességben, a Kugoo szerint megyek gyorsabban.
A rollerrel elégedett vagyok. Eddig semmit nem alakítottam át rajta, a csillapításokat fújtam be WD40-el. Az elsőn nem sokat segített, talán egy napig volt jobb, most megint elég kemény.
Szigetelést végül nem tervezem, esőben nem fogom használni.Jó úton kényelmes, rossza úton az út minőségével arányosan lesz kényelmetlenebb. Összességében azokon a budapesti bicajutakon, utakon, ahol én használom, teljesen vállalható.
Ha rossz az út, akkor zörög, ha jó az út, szinte hangtalan, csak a motor hangját lehet hallani.
Igazából a zörgést szüntetném meg, nem is azért, mert zavar, hanem mert nem tudom, okoz-e valamilyen problémát, ha a belsejében zörögnek az alkatrészek. -
stellaz
veterán
Ha most rólam van szó, akkor ismételem, ugyanakkora teljesítmény mellett (75W azt hiszem), a hagyományos kerékpár 18km/h-val tud haladni, az országúti kerékpáros 24-el, egy burkolt fekvő rekumbens 94-el. Pusztán az aerodinamikai jellemzőik miatt.
Ezután azt mondani, hogy nem számít a légellenállás ekkora sebességnél, az azt jelenti, hogy fogalmad sincsen róla. Ebből annyi az igaz, hogy a légellenállás a sebességgel négyzetes arányban nő.
A xiaomi roller nem azért nem fog gyorsabban menni, ha leguggolsz, mert semmit nem számít, hanem mert limitált a végsebessége. Ellenben megnőne a hatótávja, valszeg nem kicsit, ha tudnád ezt így tartani.
-
stellaz
veterán
válasz
stellaz
#3203
üzenetére
Nézegettem táblázatokat, ha a paraszt bringához hasonlítom a roller légellenállasát (valójában annál is rosszabb lehet), akkor azzal a teljesítménnyel,. amivel a xiaomi megy 18-at egy átlagos emberrel, egy optimalizált aerodinamikájú, burkolt, fekvő kerékpár esetén már 94-et menne. Azért ez elég durva.
-
stellaz
veterán
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
berobi78
#3201
üzenetére
Ez ilyen kis hobbi szerű b@sztatás, szóval nem kell komolyan venni szerintem. Kugoo-nál amúgy tényleg számít hogy állsz rá és milyen a szélirány stb, vagy milyen az út. M365-nél viszont jóformán csak az emelkedő számít, és az aksi kapacitás, ha fos az út, van van szembe szél, akkor is tudja azt a km/h-t.
-
berobi78
tag
válasz
DigitXT
#3199
üzenetére
Vicces, hogy ezen az egy-két km/h-án agyaltok
Kugoo S1-em van, 15A-s vezérlővel. Már azzal tudok nyerni vagy veszteni sebességben, hogy hogyan állok a rolleren. Merőlegesen a menetirányra, vagy hosszában. Illetve fúj-e a szél vagy sem és ha igen, hátulról vagy előről
A töltöttségről nem is beszélve. Bár azt könnyebben lehet befolyásolni mint a szél irányt.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 1G, áfás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3856
- 5G Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 Intel Core i7-1280P Nvidia T550 32GB 1000GB 1 év teljeskörű garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





Kis szerencsével még most is használható: javaslok egy multimétert, azzal legalább kapocsfeszültség mérhető. Műterheléssel a leadott max. áram, vagy hosszabb távon a kapacitás is kimérhető. Szinte biztos, hogy kutya baja nem volt a műtét előtt. Szóval ez megint egy szomorú történet lesz...


Megérte várni...


