- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Oké, csak a minap egy kolléga olyan ajánlatot kapott egy szerviztől, hogy!
Töltő csatlakozó csere... Anyagköltség <500 Ft, munkaidő igény <15 perc.
Idézem: "Hát 20000 Ft-ba bele kellene férjen." Kicsit pofátlan árak vannak.Ha csavarhúzót azért kézbe veszel, akkor vedd le a nyak műanyag takaró
lemezét (töltőcsatlakozóra vigyázz), s nézz rá a vezérlő 5 eres kábelére.
Ha erősebben nézed, még az is lehet hogy meggyógyul a kontakthiba.Ha nem, és ki tudod szedni, akkor fel tudok ajánlani egy csere darabot.
Ha azzal már működik, öröm-bódogság... a rosszat majd megforrasztom
később. Ha viszont úgy sem jó, tovább kell nyomozni. Nagy baj tuti nincs. -
DigitXT
félisten
Kijelző jobb felső sarkában a 4 piros ikon közül világít-e folyamat
valamelyik. Ha pl. veszi a fék jelet, a vezérlő visszaszól, hogy oké,
és arra is van egy piros ikon... Ha viszont kábel sérülés miatt nem
érzékeli a motort, akkor az "M" ikon. Ha a vezérlő is hibásnak érzi
magát, akkor az ECU ikon. Van elvileg egy negyedik, az talán még
a gázkar hibát tudja jelezni. De így, hogy egyszerre halt le minden,
és nincs hibajelzés inkább a kijelző lehet a rossz. (Vagy a vezérlő.)Esetleg lehetne fékkar hiba is, mert ha azt nem jól érzékeli, inkább
befékez, ha jól tudom, és a fék ugye tiltja a gázt. Tolni könnyű így? -
Dr.Zoo
őstag
Nem szoktak szívózni, nekem annó mikor megreklamáltam a hatótávolságot, küldtem egy teljesen feltöltött állapotú képet, aztán mentem egy nagy karikát, lefotóztam a kijelzőt, oszt' ennyi.
1.5 napig meditáltak, majd küldtek egy rag számot. Meg az akkumulátort, gyorsfutárral. -
DigitXT
félisten
Ha menet közben szeretnél videót csinálni, tudok kölcsönadni akciókamerát,
mellkaspánttal... én is úgy vettem fel, hogy menet közben random kikapcsol.
(Azon kívül, hogy a kijelző is szar volt, a kikapcsolás volt a nagyobb para.)
-
-
ultio
aktív tag
Ugyanezt tapasztaltam, Kugoo S1 Pro-m van.
Nektek mennyi a hatótávja az aksinak?
Néhány napja használom, egyik nap teljesen lemerítettem az aksit, már a kijelző se kapcsolt be. Szűk 20 km-t tudtam menni úgy, hogy ahol lehetett maxon mentem 3. fokozatban a gyári beállításokkal. Volt többszöri megállás is. A vége felé már levette nagyon a teljesítményt.
Munkahelyre járok vele, oda-vissza kb. 13 km. Hazafelé az utolsó km-eken már visszaveszi a teljesítményt.A kijelzője szerint 27-28 km/h a max sebességem, de eddig kétszer mértem a Xiaomi Bip órámmal, szerinte 30 km/h és 31 km/h volt a max sebességem. Menet közben viszont a Bip szerint 1-2 km/h különbség van a sebességben, a Kugoo szerint megyek gyorsabban.
A rollerrel elégedett vagyok. Eddig semmit nem alakítottam át rajta, a csillapításokat fújtam be WD40-el. Az elsőn nem sokat segített, talán egy napig volt jobb, most megint elég kemény.
Szigetelést végül nem tervezem, esőben nem fogom használni.Jó úton kényelmes, rossza úton az út minőségével arányosan lesz kényelmetlenebb. Összességében azokon a budapesti bicajutakon, utakon, ahol én használom, teljesen vállalható.
Ha rossz az út, akkor zörög, ha jó az út, szinte hangtalan, csak a motor hangját lehet hallani.
Igazából a zörgést szüntetném meg, nem is azért, mert zavar, hanem mert nem tudom, okoz-e valamilyen problémát, ha a belsejében zörögnek az alkatrészek. -
DigitXT
félisten
Ez szerintem már szoftver kérdése, a régi lehet, hogy agresszívebb volt (az
ára: motor melegedés, akku "nem kímélése"). Mindenesetre, nekem pl. óra
30-at annak ellenére soha nem ment (kivéve lejtő), hogy még régi, "15A-es".
Egy gyári M365-öt azért lehagyok hosszú távon, van 1-2 km/h előnyöm...Szerk: persze kalibráció kérdése is. Nekem "elég közel" van a kijelzett érték
a GPS-szel mérthez, nem bánom, hogy nem megy "óra 30"-at csak 28-at.
Konkrétan ugye írtam, hogy "19 km/h"-val vitt fel a Lágymányosira, hát annyi:
Még az sem kizárható, hogy alámér. (Majd rárakom a kormányra a kamerát.)
Lásd a grafikonon, hogy szép lassan csökkent le a sebesség 19-re.Szerk: amúgy nem csalás, nem ámítás, 28 km/h-t az új, felfújhatós keréken,
GPS által megerősítve. És lehet, hogy csak 27-et kijelezve? Majd kalibrálom. -
Dorian
félisten
Tegnap reggel a megázás után kikapcsoltam, ma reggel be. Működik, úgyh rollerrel jöttem, úgy tűnik megúszta az esőt. Tegnap kb. 1 km-t mentem kezdődő esőben, és még egyet szakadóban, mire meg tudtam állni egy taxiállomáson. Ez elég volt arra, hogy a ruhám szarrá ázzon.
Ja és slusszpoénnak a taxiállomásra bekanyarodva ki is csúszott a hátsó kerék, úgyh földön csúszva érkeztünk, szép belépő lehetett -
Wine
csendes tag
Nyilván csak a példa kedvéért mondtam, nem mint ökölszabály, nagyjából a kresz, és a józan ész mentén haladva a konfliktusok nagy része megoldható lenne. A ledudálók sima tahók, az összevissza kóricálók már konfliktusforrás lehet, de nem feltétlenül az. Tapasztalatom szerint a fő probléma az egyén hozzáállása, kultúrája, legyen gyalogos vagy bármi. Ha mindenki elfogadó, megértő, nyitott toleráns, becsületes és intelligens lenne, nem is lenne szükség szabályokra, törvényekre, de amikor ott repeszt a városban 180 nal lámpától lámpáig a bmw jével a bunkó, ott csak széttárjuk a kezünket.
-
Ezekiel Ston
senior tag
Nálam is így indult reggel...kinéztem...esik...áh mondom nincs az az Isten hogy.....beültem a kocsiba, beraktam egy nagy kedvenc nosztalgiazenémet.....bepörögtem rá...kiszálltam, vissza lakás, sapka fel szemüveg, bőrkabát...és már húztam is vele...
B-L-A-C-K szép az új rollered.
-
DigitXT
félisten
Azért a 29V messze van a full lemerítéstől, ezek a cellák 2.5V körül mennek mélykisülésbe, ha jól tudom, szóval pont azért (is) van benne a BMS, hogy lekapcsoljon egy még bőven biztonságos fesznél. Ergo nem tudod túlmeríteni, ha meg is áll alattad, akkor sem. Mondjuk én se láttam 29V-nál soha, de én még a teljesítmény csökkenést sem éreztem, nekem egyszer csak kikapcsolt. Igaz, akkor már sz.r volt a kijelző, így nem lehettem biztos benne, mennyi az annyi.
Szerk: mondjuk megtévesztő lehet a dolog, mert a nyugalmi fesz ezen a képen 35V (aznap vettem, konkrétan a kocsiért mentem vele a szerelőhöz, abszolút bevált, teljesen meg voltam vele elégedve, másnapig
), és a töltöttségjelzés eléggé pirosban van 12.4 km után.* Esetleg el tudom képzelni, hogy terhelésre esne be nagyon, és akkor tilt le a BMS, ha benéz 29V-ra...
Alattam kb. 16 km-t bírt ki, mások pedig azt írták, hogy 33V-nál még 5 km van hátra: reális lehet...
*: nem a teljes futás: a folyamatos 55 perces út előtt volt benne még egy kisebb is.
-
f3rdzs0
senior tag
nálam 41,9 a max amire hajlandó feltölteni (legalábbis akkor mutat zöldet). múltkor 43,3-mon kapcsolta ki a féket dombról lefele. iirc 34 vagy 33 körül kezdte magát visszavenni (de nem vészesen)
(#2868) Tin: ő az úton lakik, a rollerén. csak estére megszáll egy egy hotelban és másnap indulhat a rollerezés újra
-
DigitXT
félisten
Én úgy tudom, hogy az adott típusú akkut nem szerencsés 42V-nál tovább tölteni.
Tehát véleményem szerint teljesen jó, hogy 42.2-re tölti. Nekem is 42.4 volt az első töltésem után. (Aztán meghótt.
) Az a 45V motorfék üzemben fordulhat elő, és túltöltésnek minősül, azaz károsíthatja az akkut, ezért a roller hosszabb lejtőzés esetén, ha full töltéssel indulsz neki ilyenkor hajlamos letiltani a féket. Barátságos. (Ja nem.) Az a vicc, hogy valójában meg lehetne oldani ezt regeneratív fékezés nélkül is (van is erre menüpont a szervizmenüben), kérdés, hogy az mit állít: lesz fék mindig, de soha nem tölt vissza, vagy onnantól soha nem lesz fék?
35V-nál még nagyon nem kéne leállnia, hiszen névleg 36V-os az akkupakk. (3.6V@10S3P) Többen írták, hogy 29V a vége, amikor kikapcsol.
Szerk: a "csak 40-ig" tölt mikor volt? Én is úgy láttam később, hogy nem éri el a 42-t, de úgy gondolom, ha elveszi a töltést, akkor normális, hogy nem marad az akku az emelt feszen.
(Autónál is 14.4V a töltőfesz maximuma, de ha lekapcsolod róla, akkor gyorsan visszamegy a névleges 12.8V-os értékre - csepptöltésen szokták 13.6V-on tartani.)
B-L-A-C-K: 85-ért tényleg barátinak hangzik, reméljük tartós(abb) is lesz.
Szerk: ha ezt is leszigeteled, és neadjisten nekem nem egy új S1 jönne idővel, hanem a pénz vissza, akkor még az is szóba jöhet, hogy topikban marad.
Rollerhiányom van, na...
-
DigitXT
félisten
Hát annál a tempónál tényleg van benne némi életveszély. Nekem amúgy a
kedvencem, ha szabad ilyet mondani, amikor jövök le a Lágymányosiról, és
ha nem kezdek időben fékezni (mint a Vissza a jövőbe harmadik részében),
akkor már nem lehet megállni (motorfékkel), szóval készülhetek hátra lépni.Azért azt eléggé gázosnak tartom, hogy ENNYIRE gyenge a motorfék. Ám,
ha meg csak picit akarsz fékezni kisebb tempónál, akkor meg harap, ránt...
(Pedig abszolút analóg a fékkar is, csak úgy néz ki leszarja a vezérlő, LOL.) -
#07746304
törölt tag
Magam is így álltam az IP54-hez, azért is vállaltam be. Tanulópénz volt... majd lehet írok pár nap múlva nekik, hogy már 2 hete szárad és döglött, cserélik vagy sem?!
(#2802) DigitXT : Korábban is olvastam, hogy szigetelni kell, de ha azt valaki megcsinálja, végleg ugrik a garancia... na meg meló igényes, és szakembert kíván.
-
Dr.Zoo
őstag
Cáfolnám.
Boltban vettem újonnan, kokain árban.
Kiesett belőle egy csavar. Sose volt előtte bontva.
Írtam a gyárnak egy szépen megfogalmazott angol nyelvű levelet, fotókkal illusztrálva.
Elnézést kérünk, jött a válasz. Ingyen megcsinálták a szervizben itthon, de ne már.....
Egyébként érdemes utána nézni, kié a Certina márka. -
Wine
csendes tag
Sajnos az a helyzet, ha már offolunk, főleg óránál botrány amik mennek, horror áron, doxának adnak el, neves órásüzletek csing csung belű órákat, pont órás a haverom ő mesélt pár horror storyt azt mondta órát csak olcsót és sokat. Mert belül egyformák. Én is megvettem a seikot a legnevesebb városi órásnál, még aznap lepotyogott róla belül a díszkarika, franc tudja miket hoznak be.
-
DigitXT
félisten
Elhiszed, hogy kevésbé zavarna pár karc, mint hogy nem lehet leolvasni?
Amúgy én nem vagyok villanyász, bár azon a karon végeztem, csak inkább a
szoftveres részén, szóval nem akarok nagyon a levegőbe tippelgetni, de most
az a sejtésem, hogy a kijelző vezérlője mehetett gallyra. Ez megmagyarázná,
miért kapcsol be olyan szegmenseket, amiket nem kéne (kék nyilak pl.)... És
olyanokat nem, amiket be kéne: emiatt olvashatatlan.Mivel ez egy SMD IC
nincs az az isten, hogy itthon forrasztgassam: küldjék kompletten a NYÁK-ot!A képen az a Holtek HT1621B:
Szerk: amúgy nem egy őrült összeg a komplett szerelvény, vmi 5-6K eBayen.
(De ha már keresgéltem, egy új burkolat is megvan 1K alatt a karcos helyett.) -
DigitXT
félisten
Én miután elsőre fölpattantam a Lime-ra, a bicikliúton már végsebességen toltam. Nagy élmény volt. Persze sokat motoroztam már, szóval fékkészenlét reflexből.
Abszolút nem éreztem idegennek, és szerencsére kátyúkat sem fogtam. Inkább az volt necces, hogy fogalmam sem volt, hogy miután véget ért a bicikliút, lesz-e járda arrafelé, amerre mentem... De nem voltam szívbajos! Olyan dugó volt, hogy az úton is simán tudtam menni, senki le se sz.rt még én toltam le a töketlenkedő motorost, a piros lámpánál, hogy menjünk előre. Megnéztem a linkelt videót, és abszolút nem értem, hogy min feküdt el a kolléga: megdöntötte és belefékezett? Vagy hogy?
Szerk: konkrétan kátyút/puklit se látni, sima az a járda, nem?
Pont ma beszélgettem kollégámmal, neki Xiaomi-ja van (egyszer próbáltam jó rég), vmi 2200 km-t rakott már bele, és szeret azzal munkába járni. Kugoo lenne nekem a kiszemelt, de lehet, hogy hiányozna róla a fékkar... Ez nem moddolható amúgy? Már csak azért is, mert ha tömlős gumi rakható rá, akkor talán egy tárcsafék is.
-
f3rdzs0
senior tag
valamennyi igen. viszont ha lassan mész akkor könnyebben elesel egy egy kátyúban mintha gyorsan áthaladsz rajta és hagyod hogy a rugók elnyeljék (nem feltétlen kényelmes de legalább nem esel el)
én is estem már olyan helyen ahol mindig simán átgurul a padkán a roller, de mikor lassan mentem kifordította a kezembőlkell egy kis idő mire az ember azért bátrabb a rolleren szerintem. plusz úton menni sokkal rizikósabb. ott nagyon durva kátyúk szoktak lenni, míg járdán csak egy kettő
ehhez jön az is, hogy nagyon kell figyelni. pl a facebookon sok ember mániája az hogy miért nem integetnek egymásnak a rolleresek. én speciel azért nem mert általában az életemet féltem a kátyúktól és arra koncentrálok, nem arra hogy még dudálgassak nekik hogy ugyanúgy közlekednek mint én
-
#07746304
törölt tag
Nekem is annyi lett volna, de mint a robogóra vettem ezt LogiLink AA0120: addig ide külön is egy másik telefontartót.
-
DigitXT
félisten
Én úgy látom a rendelésnél, hogy választható, hogy 25 km/h vagy 30 km/h
legyen a korlát benne gyárilag. Persze korábban itt azt is olvastam, hogy a
szervizmenüben átírható, ahogy az egyes fokozatok max. sebessége is.Ui: egy nagyon rövid próbakörre nem lehet bejelentkezni? Nagyon kíváncsi
lennék arra a lyuggatott gumira, hogy milyen lehet a menetkomfortja? -
f3rdzs0
senior tag
az indexek ossze vannak kötve és a kijelzőn is látni ha indexelsz? (sima s1nek ugye ott a led)
elméletileg ugyanaz a motor mint az s1 szóval 30 a vége (kerekek miatt szerintem az is necces)
igazából mindent össze vetve szerintem elsőre jobb vételnek tűnik mint a sima s1, kíváncsi vagyok hogy neked mi lesz a tapasztalatod ezzel
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Azt értem, és magam is tudom, hogy nem nagy táv, plusz ott van a metró, ami a legjobb bkv-s eszköz. De már a tömegközlekedéstől egyszerűen hányingerem van. Meg a velük közlekedő emberektől. Tisztelet a kivételnek.
A MÁVot sajnos nem tudom kikerülni. Ezért néztem volna egyéb alternatívát.
De valószínűleg nem fogok rá beruházni. -
Tin
veterán
Mindenkepp szamolj be rola.
(#1999) D4M13N: pont arra jo, meg a durvabb aszfaltra. nem is a hangja miatt, hanem inkabb az apro remegeseket nyeli el, azert jo. es teljesen plug and play, 2 csavar, es a helyen van.
(#2000) madrac: szerintem ez mar gumi. nem tudom, PU-bol hogy csinalnak meg rugalmasra, az sokkal ridegebb anyag.
-
B-L-A-C-K
titán
Lehet már bérelni rollereket, itt egy videó róla.
-
Hyperion
senior tag
-
Hyperion
senior tag
Persze, nem látok semmi gondot.. Igazából ha van lendület nagy gond nem lehet.. ha rosszabb az út egy kicsit rogyasztani kell és hátra dőlni.
Talán látod, én itt emelek inkább mindig.: [link]
Nincs lehetőség kikerülni, viszont nálad széles az út, lehet szlalomozni ha rossz felületre érsz. -
Hyperion
senior tag
Lehet, de nem egy álom.. Én nem tenném.
Elég magasan van a súlypont, és a kátyúkat rosszul viseli.
Pl.: A napi rutin utamon van egy kb 5cm-es fa gyökérzet miatti aszfalt egyenetlenség. Na ott inkább megállok és átemelem rajta az első kereket. Az első pár alkalommal míg új volt a roller és lassabban mentem, majdnem átrepültem a kormányon.
Szóval mindezt autók közt én nem csinálnám...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X Processzor!
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged