- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fényképek a Honor Magic V5-ről
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
válasz
stellaz #16359 üzenetére
Szerintem ez nagyon súly függő,amit sokan nem terveznek bele vásárláskor.Én 75 kg vagyok és 130-at bír a Hiley x8 velem könnyen szalad.Viszont aki 100kg és max 110-120kg -ot írnak ott már nagyon necces,hogy valami tönkre megy mert + ruha,cipő hátizsák és már a megengedett felett is lehet amit lehet a váz elbír de más nem.
-
yodamester10
őstag
válasz
stellaz #16356 üzenetére
Párom 3 évig használta az S1-et ami hibák előjöttek az egyik led sor meghalt,a kormány állító pöcök réz rugója eltörött ezért megcsináltam csavarosra az állítást.Hátsó lámpa meghalt ezért komplett sárvédő csere volt,de motorikusan elnyűhetetlen volt és elég jól ment a 350w-os létére,olyan 34km/h tudott és kb 25km-t ment el.
-
-
válasz
stellaz #16343 üzenetére
Ezek a Xiaomi, Segway típusai:
Tömör gumival nem nagyon árulnak rollert, legalábbis ezeket nem.
Otthon meg pláne egyiket sem egyszerű szerelni - mármint a kereket.
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
Az árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
De hogy ezek közül melyik bírja a padkázást, azt nem tudom.
A Segway D sorozata még viszonylag új, nem sok tapasztalat van róla, illetve alkatrész ellátottság is (még) gyér lehet hozzá.
Hatótáv általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
Xiaomik kisebbek, szállítani könynebb.
A Mi 3 170-180ezer, akár lehet az meg is felel. -
Ezekiel Ston
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz
stellaz #3222 üzenetére
Ácsi, én semmit nem állítottam a roller légellenállásáról! Arról se, hogy mennyit
lehetne nyerni a lábszőröm borotválásával.Ellenberger azt feszegettem, hogy
ezeknek a rollereknek a vezérlése messze nem olyan szögegyszerű, hogy csak
a gördülési ellenállás, vagy a légellenállás állítsa be a végsebességüket, sőt! Én
inkább azt állítom, hogy ez első körben a fogyasztásra (hatótávra) lesz hatással,
amíg adott limiten belül a vezérlőelektronika kompenzálja a nagyobb terhelést pl.
ugye a jóval nagyobb ellenállású felfújható kerék használatát (lásd méréseim).Ill. még azt állítottam, hogy B-L-A-C-K azért pontosan 37 km/h-val jött le azon a
lejtőn, mert végig nyélgázon volt, és hiába gurult volna lendületből sokkal többet
is a roller alatta (nem a légellenállás fogta meg, ezt elhiheted), ha a motor illetve
a motor folyamatos vezérlése nem hagyta. Vajon miért forog üresen 36-ot? -
DigitXT
félisten
válasz
stellaz #3213 üzenetére
Azért ennyire nagyvonalúan nem kellene eltekinteni az egyik legfontosabbtól, még pedig a vezérlőprogramról. Nem úgy működik, hogy kivezérli a max. teljesítményt, ameddig csak bír forogni a motor... Az aktuális sebességtől függően változtatja az áramkorlátot, tehát soha nem fog úgy gyorsulni, hogy csutkán, majd hirtelen beáll.
A lejtőn elérhető végsebesség megint érdekes kérdés! Tegyük fel, hogy szabadon futó módban vagy: simán megy 40 fölé, ha nagy lejtő, nem egészséges, de megy! Mi történik, ha ekkor gázt adsz? Fékhatást tapasztasz. Miért? Mert az adott max. frekin kivezérelve a 3 fázisú BLDC motort nem követi le az aktuális sebességedet, kiesik a szinkronból, így lassít, nem is kicsit!
Persze nem muszáj életveszélyes helyzetbe keveredni a teszthez: elég ha 1-es fokozatban, amiben mondjuk 12 km/h fölé nem megy saját erőből (mert olyan alacsony az áramkorlát és sebességkorlát) megszalajtod 20 km/h környékére. Próbáld ki, fékezni fog gázra is. Megfordítva, ha nem szabadonfutó módban "nyélgázt" tartasz egy lejtőn, a végsebességed erősen függ az aktuális vezérléstől, hiszen adott tempó fölött inkább lassít, mint gyorsít.
-
Tin
veterán
válasz
stellaz #3209 üzenetére
Ha a sebesseg lenne limitalt, lejton nem menne 35-ot is akar, pedig siman megy.
Ennel a sebessegnel a legellenallas nem sokat jelent. Elenyeszo. Pont a negyzetesseg miatt. Nagy sebessegnel sokkal inkabb szamit, de 20 km/h-nal nem. Ha szamitana, nem 0.1 km-el lennel gyorsabb leguggolva.
Ebben a sebessegkategoriaban ertelmetlen a legellanallasrol beszelni. Orszaguti kerekpart mert ne hozzuk ide, azok sokkal gyorsabban is kepesek menni.
-
stellaz
veterán
válasz
stellaz #3203 üzenetére
Nézegettem táblázatokat, ha a paraszt bringához hasonlítom a roller légellenállasát (valójában annál is rosszabb lehet), akkor azzal a teljesítménnyel,. amivel a xiaomi megy 18-at egy átlagos emberrel, egy optimalizált aerodinamikájú, burkolt, fekvő kerékpár esetén már 94-et menne. Azért ez elég durva.
-
#07746304
törölt tag
válasz
stellaz #3106 üzenetére
Na frankó... mert amikor végül a Kugoo mellett döntöttem ugye, az AQUA Xiaomija volt versenyben árban. Mondjuk én ha garanciális panaszom van, egyből megyek a fogyasztóvédelemhez. Még a Mistral-nál azt is megcsináltam Debrecenben, hogy a boltban is beírtam, aztán meg átmentem a Szent Anna utcára, és ott is....
Szigetelős téma:
Nem akárki írta, így meg is oldódott a dilemma.
-
nmy1212
tag
válasz
stellaz #3106 üzenetére
Azigen. :/
Sajnos sokszor csak abból értenek ha üvölt az ember... Pedig nem a velem szemben álló eladó tehet róla, de mégis segít néha.Ezt csak azért kérdeztem, szombaton vettem egy M365-öt és vasárnap beleszaladtam egy kellemetlen szoftveres problémába.
Lelockoltam az app-on (Mi Home) a gépet, pár órával később amikor indultam volna, be volt kapcsolva a gép és nem reagált semmire. A power gomb sem csinált semmit, az app csatlakozott majd el is dobta rögtön.
A lockolás persze érvényben volt, szóval se előre se hátra.Végül a kormányt szétszedtem és széthúztam majd összedugtam a csatlakozót. Az resetelte, azóta semmi gond.
Hívtam a wayteq-et, ők ilyenről még nem hallottak (még jó hogy a google igen
). Azt tanácsolták hogy a 3 napos cseregarival vigyem vissza Edigitalba.
Viszont ha a hibát nem tudom reprodukálni, akkor nem fognak csinálni vele semmit.Ördögi kör
-
Wine
csendes tag
válasz
stellaz #3106 üzenetére
Az Aquara túl sokan panaszkodnak, más termékek esetén is, asszem jobb ha elkerülöm..ugye azt meg nehéz megmondani, hogy gyárilag szakították e bele, vagy esetleg Te, már a bolt hivatkozhat arra, hogy esetleg Te, és ebben az esetben nem megfelelő használatra hivatkozhatnak.
-
#07746304
törölt tag
válasz
stellaz #3074 üzenetére
+1
Kugoonál pl azért is tartom meg a tartalék motort, mert ha elkopik rajt a gumi, lehet újat venni. Amúgy nálam szerintem eléggé esélyes, hogy veszteségbe ment az üzlet, mert nem kérték vissza a kicserélt alkatrészeket.
Pedig kivételesen jobban örültem volna, ha azt mondják, hogy régi roller vissza, új meg ide. Azaz kicserélik. Nekik sem lett volna olyan nagy veszteség, mert az akkumulátor pl új, a hátsó kerék is 191 km-t futott... és egyébként is elküldték a drága motort, meg az ECU-t ingyen (oké az ECU nem volt drága annyira).
-
#07746304
törölt tag
válasz
stellaz #3057 üzenetére
Igen, én pont emiatt nem vásároltam... és emiatt tervezem a Kugoo-t rendbe is vágni. Az ember nem visz magával mindenhova tartalék gumit, meg majd ott cserél... arról nem is beszélve, hogy mekkorát lehet zakózni egy ilyen kisméretű keréknél ha az első és defektes lesz.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
stellaz #3033 üzenetére
Pedig hidd el ez nem hiba, ez szándékosan ilyen hogy ne tudjon beszitálni, vagyis nehezebben, nyugi ha sz@r lenne érzeném, de ez egy létező dolog, és nem véletlen csak középállásban ilyen.
Tiéd mondjuk nem tudom mikori kiadás, lehet te azt érzed hogy tényleg sz@r neked, mert az is, de mint említettem nálam nem.zoltanz: Ezt érezni kell, lefotózni levideózni így nem tudom hogy lehessen látni is. A lényeg ha közép állásban van a kormány, jobbra balra nehezebb kifordítani kicsit, ha visszarakod középre, meg olyan mintha beleülne egy kis félkörbe, így tudnám leírni. Nekem tetszik.
3:27nál itt beszél róla ebben a videóban a gyerek.
-
Wine
csendes tag
válasz
stellaz #2623 üzenetére
Igen. Ami a rollert illeti, járdán mész elektromossal szintén gyalogos tempóban és kb akkora helyet elfoglalva, max a sebességkorlát indokolt, ami bringákra is van, a 10 km/h, meg ugye a gyalogosokon sincs sisak és felelősségbiztosításuk sincs, a nagyobb teljesítmény, kerékpárút, úttest felé haladva lehetne növelni a sebességhatárt, és a megkövetelni biztonsági eszközök meglétét. A jelenlegi értelmezések azért kuszák, mert rollernél kétféle minősítés él, a gyalogos és a bringás, és az ehhez kapcsolódó kresz vonzatok. Ez azért problémás, mert ha baleset van mondjuk elsőbbség meg nem adásból, ki a hibás, hiszen ahol mondjuk egy gyalogosnak nem lenne elsőbbsége, a kerékpárosnak igen, és természetesen az autósok sem tudják. Engem pl bicikliúton egy jobbra kanyarodni szándékozó autós, mindig elenged..
-
Wine
csendes tag
válasz
stellaz #2554 üzenetére
Az, hogy " ennyi gond" van velük, a negatívvpropaganda eredménye, ha lenne erről statisztika, nem vagyok benn biztos hogy mondjuk a kerékpárosok de akár a gyalogosok nem okoznak arányában több közlekedési galibát, az én tapasztalatom az, hogy a rolleresek, pont a jármű némileg újszerűbb megítélése miatt jobban figyelnek, én is törekszem hogy a rollerezés elfogadottságát növeljem, ahogy használom, sokszor inkább leszállok róla, hogy ne zavarjak mást..Ha kerékpárúton mész nem annyira lényeges az irányjelzés, én úgy szoktam biciklist vagy bárkit kikerülni, hogy átmegyek a járdára addig, inkább legyen meg az oldaltáv, van egy elektromos fékem és a dörzsfék, de sok esetben ezeket sem használom, a motorfék legtóbbször elég. Amúgy tapasztalatom szerint a kerékpárosok egy része tökélezese fittyet hány minden írott és íratlan szabályra, némelyik műszaki állapotát tekintve azt várom, mikor esik darabokra alatta.
-
djadji
senior tag
válasz
stellaz #2483 üzenetére
A táska azért is jó (sztem) mert akkor nem szólhatnak érte hogy behozom. Van egy nagyobbacska táskám. És? Azt be lehet hozni, nem? Én a Oxelo táskát vettem meg, abba nem fér bele egészen, csak ha kilóg a kijelző. De egye fene, úgy is vállra lehet venni és már vihetem is (ez a terv, ha olyan helyre megyek)
UI: Mondjuk ok, bringával nem megyek be, de azt kint is lehet hagyni az esőben. ezt viszont nem egészséges kint hagyni, miközben leszakad az ég..
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stellaz #2419 üzenetére
Szerinted amugy roller nelkul tok tisztak ezek a kocsik? Amugy csomagolva vannak az elelmiszerek. A zoldseget is zacskoba rakod. De meg is mosod.
Amugy en is alulra raknam es magamban rosszakat is gondolnek errol, nem a kosarba valo. De nem higeniai okok miatt akadnek ki 🤓 -
djadji
senior tag
válasz
stellaz #2341 üzenetére
TIN: azt olvastam/láttam persze. Asszed kihagyom?
ez győzött meg hoyg kell az a másik kerék. Ami az elején van a videónak, az a zörgés csattogás.. na az megy nekem is idegeimre (másrészt ilyen kemény műanyagból nagyon csúszik is a hátsó kerék)
De hogy ennyire nem lehet rendes gumit kapni? Ezt valahogy nem tudom felfogni. Igaz a kínai belső is olyan vastag leeresztve mint az ujjam és az anyaga is vékonyabb. Hihetetlen. Pedig ma reggel belenyomtam én is 4 bárt, így azért egészen más, nem lapul alattam semmit szinte. Sztem így oké lenne (főleg ha az eredetit is ilyenen tartottam volna).
De mindegy, már meg is rendeltem a ETWOW tömör kereket, bízom benne, hogy megoldja minden bajomat. És ha jó lesz, akkor elkezdhetem a kísérleteket a felfújható kerék szilikonnal tömítésével -
Dorian
félisten
válasz
stellaz #2273 üzenetére
Mindenki más. Én soha életemben nem álltam rolleren, de 20 perc után max sebességgel toltam.
Nagy sebességnél nem-tökéletes út mellett segget hátra kell tolni, h fékezésnél se tanulj meg repülni, úthiba esetén ha nincs idő már lassan fékezni akkor inkáb megemelni az elejét és ugratni. De gyakran csak nincs kedvem annyira lelassulni azért ugratok.
Igazából inkább a rollert féltem, h kevésbé bírja ezeket, mint énNem lehet, h kanyarodáskor megcsúszott egy fűcsomón?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
stellaz #2175 üzenetére
Szerintem ennél komolyabb roller jelenleg nincs, az egész egyben van vagy 2 milla vagy több, másik videójában láthatóak ezek normálisan, kormányon van még egy bazi nagy aksi, a srácok meg vannak vagy 40 kilósak, így megy is alattuk.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
stellaz #2141 üzenetére
Bedobni oké hogy nem lehet kocsiba, de berakni igen...
Pl kugoo-m 107cm, a rendelt OXO meg 118 lesz. Ezt a felszállsz vele bárhová meg gondolom buszra érted, eleve ezek a nagytestű rollereknek pont az a lényege pl BP-en akárhová elmész vele, minek felszállni buszra. Nekem pont hogy a buszt váltja ki.
-
D4M13N
aktív tag
válasz
stellaz #2038 üzenetére
Én lábbal próbálok jelezni. Kirakom balra vagy jobbra. Eddig ahányszor használtam, megértették. Kicsit tanulgatnom kellett, bár tény hogy autóutat eléggé kerülöm. A bicajosok meg simán elengednek, nem kirekesztőek, nagy meglepődésemre. Autósok se dudálnak le, hagynak helyet,ha olyan autóút melletti kerékpárúton megyek. A legjobb az idős korosztály,simán kacagnak amikor megyek el mellettük. De beszélgettem múltkor egy idős nénivel, miközben mellette mentem. Tetszett neki ez a rollerezés,így hogy nem kell hajtani. De a gyalogosok sokszor simán elémugranak a bicajúton, vagy direkt elállják az utat. Én eddig pozitívan csalódtam a forgalomban. Mondjuk nem vadulok, és tudom,hogy én vagyok a legsérülékenyebb az úton,tehát úgy is próbálok viselkedni(menekülök az életemért
).
-
-
Fishor
senior tag
válasz
stellaz #1952 üzenetére
Szia!
Köszi a képet. Igen, régi aldis rollerem van, és igazad van, hogy ha kopik, meg amúgy is lötyögősebb. Ami a képen van az az EF nyitómechanizmusos roller. Aldist legfőképp az önálló felállíthatósága miatt nem cserélem le. Új széles fajta kereket vettem a régi rollerhez, és kellett hátra két oldalra a távtartó. A boltban néztem akkor még, ahol az alu vázban van simán a kerék (nem telós gépek pl town 5), ott kell a távtartó, ahol telós, és így két lemez közé megy a kerék (town 7) ott nincs.
Üdv: Fishor
-
Fishor
senior tag
válasz
stellaz #1945 üzenetére
Szia!
Erről a sarokba állítási módról egy képet szívesen fogadnék. Én a boltban sehogy nem tudtam letámasztani, akkor meg a buszon sem fogom tudni. Nyitómechanizmus meg továbbra is a saját eddig a legjobb számomra. Van egy hüvely, hátrahúzom, kinyílik és a hüvely visszaugrik a helyére rugó ellenében. Simán a lépcsőn lefelé menve pár mp alatt futtába is ki lehet nyitni, és össze lehet zárni. Még kinyitni ki is tudom így a town 5 öt is (bár nyűgösebb, mert ellen kell tartani míg a kart nem kézre állóan megnyomom, de összehajtani nyűgösebb, mert teljesen össze kell nyomni, hogy beakadjon a helyére. Nyilván aki megszokta és nincs viszonyítási alapja, annak jó az oxelo, pláne aki nem hordja magával buszon.
Üdv: Fishor
-
Fishor
senior tag
válasz
stellaz #1946 üzenetére
Szia!
Town 7-nél a teleszkóp miatt nincs távtartó, a town 5-nél a merev, rugalmatlan alu vázba megy a tengely, amit nem lehet a csavar meghúzásával összeszorítani a kerék szélességére, emiatt távtartó hiányában a keréknek vagy majd 5-10 mm oldalra mozgási lehetősége. De mindegy amúgy egy csapágyat szétszedtem és a belső gyűrűjét méretre esztergáltattam, így megoldottam. Csak gáz, volt, hogy bármit kérdeztem van-e mindenre nem volt a válasz.
Üdv: Fishor
-
Fishor
senior tag
válasz
stellaz #1875 üzenetére
Tavaly vettem egy használt Oxelo town 5 öt. A decathlonba akartam hozzá venni a kerékbe csapágy távtartót, nem tudtak adni. Kerékcsavart is csak készletben árulnak. Ráadásul összecsukva csak teljesen lefektetve lehet elrakni, nem tudod egy sarokba állítva beállítani. A nyitószerkezete sem olyan praktikus mint néhány más mechanizmus, szóval van még hova fejlődni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
stellaz #1903 üzenetére
Nemrég rakott fel valaki Facebook csoportba fotókat magáról, meg a rollerről. Pofára esett vele, valami akadályban elakadt az első kerék. Volt rajta kerékpáros "sisak". Az nem nagyon sérült meg
De az embernek a térde, a tenyere, az orra, és az arca egy része szép piros csíkos lett. Szóval a bicós hungarocell póthajakat én nem nevezném védőfelszerelésnek. Valami olyat tudok elképzelni, mint a promo videókban van, olyan sí sisak szerűt.
-
djadji
senior tag
válasz
stellaz #1897 üzenetére
Köszi. Arra gondoltam hogy egy fajta divatbemutató ként tudtok-e ajánlani olyat ami szerintetek viselhető rolleren. Valaki írta hogy úgy festene mint egyfuszál a rolleren, amit szeretnék elkerülni. Szóval inkább úgy kérdezném, hogy TI milyen sisakot vennétek fel a rolleren? Amivel nem néztek ki hülyén és vállalhatónak tartjátok?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- Nintendo Switch 2
- Opel topik
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- Horizon Forbidden West
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OLED monitor topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux kezdőknek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- ASUS TUF Gaming A15 FA506 - 15,6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 7535HS - 16GB - 512GB - RTX 3050 -3 év gari
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B550M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Rampage SHIVA FSP 700W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest