- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wine
csendes tag
Multkor lebeszéltetek az olcsó elektromosról, most szert tettem egy ilyenre: Street motion tech 2 / ez használt, amit venni akartam ettől gagyibb/, 50 km van benne, tetszik amúgy, azt írják vmi francia oldalon, hogy a kategória belépője, először kissé csattogott a kerék az úthibáktól, de bejárattam kicsit, most jó. Illetve bejárattuk többen, még aki idegenkedett a rollertől látatlanba, alig tudtam leszedni róla..
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz #07746304 #2479 üzenetére
Igen, gyalogos meg nem jármű de ez inkább szabályozatlanságból fakad, egy bizonyos teljesítmény felett szerintem semmi keresnivalónk a járdán, bicikliút, úttest kerékpárosoknak elkülönített részét látnám megfelelőnek...Bár nálunk ha nekiállnak szabályozni, az a kitiltás volt eddig helyi szinten, az jó mert nem kell hozzá agy.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Ja, a revoe féle street motion tech 2 ről van szó. Nem sok leírást találok róla. A töltöttség van hogy csak két egység, megyek vele, és felmegy négyre, előfordulhat hogy a motorfék visszatölt ? Sajnos az úthibákat megérzi, ezért körültekintő útvonaltervezésre van szükség. Erre Győrben egy két bicikliút elfogadható, de legtöbb helyen, ilyenkor szembesül az ember vele, posztapokaliptikus útállapotok vannak, a kereszben tátongó hatalmas kanyonok az aszfalton, szörnyű. Aki rollert vesz és nincs jó út, mindenképpen figyeljen a lengéscsillapító minőségre, keréktípusra. Az enyém tömör gumi, a lengéscsillapítás szerintem látványelem rajta, elöl egy piros műanyag teleszkóp imitáció. Ennek dacára kisebb úthibákkal megbirkózik. De ilyen atomháború utáni utak. Minek kell mindent ellopni, útadó, uniós pénzek,legalább helyenként lehetne normális út.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz DigitXT #2511 üzenetére
Én nem hurcolom be boltba. Egy görgős lakat rá azt csá..attól függ persze ki mennyire paranoiás, és vagy rossz tapasztalatokal bír lopás terén. Az 10% gép lakat ár ökölszabályt betartva / megjegyzem ez is paranoiás és kerékpárokra találta ki valaki/ igaz nem tudatosan csak így jött ki, a roller ára most kb újan 70000 huf, de használtan vettem, a lakat meg volt 3500
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
-
Wine
csendes tag
Ezen az úttesten kiképzett kerékpársávban szoktatok menni ?
-
Wine
csendes tag
válasz DigitXT #2530 üzenetére
Max 20 szal tudok én is repeszteni. Útra kevés, járdára sok, igazából biciklisáv szint... Ugye van amikor szaggatott vonallal le van választva az úttest széle, kerékpárosoknak, de van ahol csak útburkolati jellel- bicikli szimbólum, két sárga v jellel- ábrázolják. Ezt itt az egész városban felfestegették. Ennek dacára nem szívesen megyek ide, bár rendelkezik a rollerem azokkal a védőeszközökkel, fék, lámpa elöl hátul, mint egy kerékpár. Ha a kresz szerint nézzük még bonyolultabb a helyzet, a szabályozatlanság miatt. Szerintem ha 10 rendőrt megkérdeznék, mind mást mondana. A jelenlegi kresz szabályozás szerint kerékpár kategóriába lehet suvasztani, a 300W alatti rollereket, mert két keteke van, az emberi erővel hajtottság, mondjuk már necces, na de akkor az pedelec, elektromos kerékpár is az..aztán azok is el vannak ismerve kerékpárnak.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz DigitXT #2531 üzenetére
Igazából a kerék fölött a váznál lehet úgy lelakatolni hogy ne tudják kibújtatni a rollert, persze azt nézni kell hogy a kerékátmérőnél kisebbre fogd a távot, a másik megoldás hogy összecsukod, és hátsó keréken átbujtatva, plusz váz. Nekem a kormány keresztrúd nem hajtható le, nyilván ha igen, akkor nehezebb lezárni... Az biztos, hogy lopás ellen egy biztos módszer van, ha a szemed rajta van.
-
Wine
csendes tag
https://www.balatontipp.hu/balatoni_hirek/tihany-kitiltottak-az-onegyensulyozo-jarmuveket-elektromos-rollereket-a-forgalmas-helyekrol/
Na Tihanyba ne vigyünk e rollert. Most láttam egy kis tudósítást, a turisták veszélyben érzik magukat, egy bácsi élénken helyeselte a döntést meg egy anyuka. Ahonnan ő jött hál istennek ilyen nem sok van...szerintem egyszer egy ilyen ki fog lőni, jók ezek a futótűzszerű tiltások, hergelni a bumburnyákokat. Itt ez a szabályozás. Bé köll tiltani..mentem forgalmas járdán egyes fokozatban egy gyalogos sebességével, akkora helyet foglaltam el, és pont akkora veszélyt jelentettem...még szerencse hogy bicikli, autó elé nem fut ki a gyerek.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Már várom hogy az olimpikon polgármesterünk megvédi tőlem városunk polgárait, és lesújt a törvény erejével. Nap mint nap látok vadállat mód , szabálytalanul közlekedő bicikliseket. Az a baj hogy csendes, nem hallják, de jó, majd kolompot kötök a nyakamba, az elektromos kocsi is halk.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz BITBOYS #2547 üzenetére
Sok kérdésben abszolút liberális vagyok, lehet bármivel és bárhol vadállat módra menni, és figyelve másokra, most aki veszélyeztet másokat, büntessék meg, de ezek az általános tiltogatások...le merem fogadni hogy vmi volt tsz elnök képviselő látott egy segwayt és úgy megijedt tőle, mert még ilyet nem látott, hogy már fogalmazták is meg a hasonszőrűekkel a rendeletet.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz TomMusic #2550 üzenetére
Azért a kitiltás jellemzően olyan helyekről van ahol mondjuk nagy a gyalogosforgalom, a tihanyi dolog is a belső, turisták által jobban látogatott részét érinti a településnek. Én a magam részéről a kerékpárút használatát tartom logikusnak, az úttestből képzett kerékpársáv az autósok miatt nem szimpatikus nekem, amúgy meg ahol hely van...az hogy az emberek mikromobilitási igényeit nem követi a köztudat és a szabályozás, sajnálatos, de ez nem csak a mi problémánk. Az a tapasztalatom, ha normálisan, másra figyelve haladok, még senki sem reklamált, gyalogos vagy bringás, ez a hergelés meg tiltogatás viszont, nem értem...szerintem először is kéne megfelelő kresz szabályozás..aztán a gyártók, rollerforgalmazók, kölcsönzők kampányolhatnának az elfogadásért. Azért az elég vicces, hogy mindenféle szörnyeket lkehet látni robogó címen közlekedni, de a kutya nem foglalkozik velük, ellenben a roller meg a segway démonizálva van..
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Ja csak mondjuk én is a kocsit váltom ki, tehát azzal hogy a rollert használom, eggyel kevesebb benzinégető van az úton, ezt szerintem támogatni, ösztönözni kéne, de a sok bumburnyák meg a hülye tsz elnökök, máshol politikusok, a saját érdeküket sem ismerik fel, ezért fogunk megfőni a saját levünkben, mert ilyeneket is választanak, aki az esőerdőt kivágja.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz stellaz #2554 üzenetére
Az, hogy " ennyi gond" van velük, a negatívvpropaganda eredménye, ha lenne erről statisztika, nem vagyok benn biztos hogy mondjuk a kerékpárosok de akár a gyalogosok nem okoznak arányában több közlekedési galibát, az én tapasztalatom az, hogy a rolleresek, pont a jármű némileg újszerűbb megítélése miatt jobban figyelnek, én is törekszem hogy a rollerezés elfogadottságát növeljem, ahogy használom, sokszor inkább leszállok róla, hogy ne zavarjak mást..Ha kerékpárúton mész nem annyira lényeges az irányjelzés, én úgy szoktam biciklist vagy bárkit kikerülni, hogy átmegyek a járdára addig, inkább legyen meg az oldaltáv, van egy elektromos fékem és a dörzsfék, de sok esetben ezeket sem használom, a motorfék legtóbbször elég. Amúgy tapasztalatom szerint a kerékpárosok egy része tökélezese fittyet hány minden írott és íratlan szabályra, némelyik műszaki állapotát tekintve azt várom, mikor esik darabokra alatta.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Mai tapasztalatok. A közlekedésben mindenki utál mindenkit, és közösen a rollerest. A bicikliúton megyek, szemben a kisebbségi kislány /tehát halmozottan hátrányos helyzetű / háromkerekű biciklijével, a mama elkezd sipákolni, jáj elüti, mentem 5 ttel, a járdát elfoglalta a család, a bicikliutat a kislány......egy öntudatos kerékpáros 1 centire majd súrolva előzött vagy 40 nnel, a kreszt kb mindenki leszarja, ám roller, segway közös ellenség. Szomszédnak viszont leesett az álla " Maga ezzelnis tud közlekedni ? Látom úgy mennek vele mint a meszes, mennyibe kerül most egy ilyen, jó kis sportolás"...hehe, kocsi kentaurként szokott meg...
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #2570 üzenetére
Egyébként igen, mondjuk az enyém max 23 mat tud amúgyis, különösebb konfliktus nincs ha az ember figyel másokra, egy autós meg is köszönte mikor elengedtem. Itt Győrben még azért eléggé kisebbségnek számítunk, nem tudom a tendenciát, több lesz, stagnál vagy kihalunk mint a dínók..
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
-
Wine
csendes tag
válasz #07746304 #2601 üzenetére
Ez inkább megint egy önkényes kresz értelmezés, ami megint csak ott végződik, hogy az elektromos roller egy kategóriába se illik, viszont az elektromos kerékpárt megterheli feltételekkel, pl ismertek valakit aki elektromos kerékpárra kötelezőt kötött ?
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz #07746304 #2614 üzenetére
A helyi önkormányzat és ki tudja ki által nem támogatott győrbike fantázianevű közösségi biciklipark- ami ennek megfelelően drága, bonyolult, felesleges feltételeket szab, tehát szar- pl tartalmaz elektromos kerékpárokat, kiváncsi lennék, hogy az amúgyis masszívan ráfizetéses rendszerükkel mit kezdenek, na persze nekik mindegy mert uniós pénz az egész, de így is kirohad az egész, mert nem tudják normálisan üzemeltetni.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz stellaz #2623 üzenetére
Igen. Ami a rollert illeti, járdán mész elektromossal szintén gyalogos tempóban és kb akkora helyet elfoglalva, max a sebességkorlát indokolt, ami bringákra is van, a 10 km/h, meg ugye a gyalogosokon sincs sisak és felelősségbiztosításuk sincs, a nagyobb teljesítmény, kerékpárút, úttest felé haladva lehetne növelni a sebességhatárt, és a megkövetelni biztonsági eszközök meglétét. A jelenlegi értelmezések azért kuszák, mert rollernél kétféle minősítés él, a gyalogos és a bringás, és az ehhez kapcsolódó kresz vonzatok. Ez azért problémás, mert ha baleset van mondjuk elsőbbség meg nem adásból, ki a hibás, hiszen ahol mondjuk egy gyalogosnak nem lenne elsőbbsége, a kerékpárosnak igen, és természetesen az autósok sem tudják. Engem pl bicikliúton egy jobbra kanyarodni szándékozó autós, mindig elenged..
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Tegnap lecsengettem a járdáról egy családot, a nagymama kért elnézést. Persze megköszöntem.. Kicsit szégyelltem magam, mert a járda a gyalogosoké, sajnos főleg az idősebbekben megvan az a felfogás, hogy jobb ha mindenkitől bocsánatot kér, akinek útba van abból nem lehet baj, de ez már messzire vezet, viszont sok mindenre magyarázatot ad. Aztán van aki csakazért sem megy le, rohadjak meg a rolleremmel, na ez a másik véglet. A szomszédom azt hitte porszívót viszek, mikor összecsukva hoztam le, A maga 9,5 kilója azért nem könnyű , de még a rövid távon hurcolható kategória. Vagy buszra, vonatra felvihető, már a mérete miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Mondjuk hihetetlen, hogy egy rohadt cseppállóságot nem lehet elérni, nekem is van egy cseszett drága seiko órám, de ha víz közelébe kerül, minden baja lesz..a cégnél is van egy milliós hordozható műszer, az első eső hazavágta a kijelzőjét és az elektronikát, pedig külső üzemre is tervezték, ki lehetett dobni.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Sajnos az a helyzet, ha már offolunk, főleg óránál botrány amik mennek, horror áron, doxának adnak el, neves órásüzletek csing csung belű órákat, pont órás a haverom ő mesélt pár horror storyt azt mondta órát csak olcsót és sokat. Mert belül egyformák. Én is megvettem a seikot a legnevesebb városi órásnál, még aznap lepotyogott róla belül a díszkarika, franc tudja miket hoznak be.
-
Wine
csendes tag
A street motion tech 2 m töltöttség kijelzője elég érdekes, sokáig full t jelez, aztán lemegy egy egység, majd megyek vele még és hirtelen tök nulla lesz és le is állok. Lényegében használhatatlan annak megállapítására, hogy áll a töltöttsége az aksinak. A megtett útra tudok kb hagyatkozni, ha nem akarom hazatolni.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz DigitXT #2748 üzenetére
Általános állapotát tekintve hihető az 50 km, menettávot tekintve is, ha figyelembe vesszük hogy ezek az aksik 4-5 évet bírnak és a roller 2019 es modell, nem hinném hogy erről van szó. A korábban említett kijelző pontatlanság, megtett km stb. más típusoknál is előfordul, inkább erre gyanakszom.
-
Wine
csendes tag
válasz f3rdzs0 #2810 üzenetére
Ma egy biciklis hátulról jól leszorított engem is, majdnem taknyoltam, vissza se nézett, de ugyanez van itt Győrben is, a cammogótól a versenyzőig minden van, na de neki a lassabb biciklist ugyanúgy meg kell előzni úgyhogy emiatt nem feszélyezem magam..amúgy tapasztalatom szerint a kerékpárosok azok akik nagy ívben tesznek minden írott és íratlan kresz szabályra, mégis a rollerek vannak kitiltogatva innen onnan....32 v akkufeszültségnél 250w motor a 90 kilómat már jelentős belassulással hajlandó csak elvinni..télen úgyis jelentős fogyókúrába kezdek, a roller is hálás lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz zoltanz #2815 üzenetére
Már kétszer is volt olyan hogy jön pl szembe a járdán kismotorral, mert az a gyakorlat sajnos, hogy gyalogos, motoros, kerékpáros stb egyik se a neki kijelölt sávban megy...na és akkor jönne a kitérés kérdése, ugye alapesetben jobbra kéne tartani mindenkinek, de általában fogalmuk sincs erről, már kétszer le kellett szállnom a rollerről, mert semmiféle szándékot nem láttam a kitérésre, ill amikor- nem is pontos hogy leszorított, hanem kikerültem egy gyalogost, és hátulról harminccal súrolva engem elzúgott- akkor konkrétan le kellett ugranom a rollerről. Ma amúgy elképesztő változatosság volt a bicikliúton, segway különféle típusok, roller motoros, nem motoros, volt minden. Mondjuk a térkőves bicikliúton egy csaj a rollere műanyag kerekével zörgött rendesen, de tolta neki becsülettel.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz zoltanz #2819 üzenetére
Van minden, de én ebben maximálisan liberális vagyok. Az említett bicikliutam meglehetősen sajátos, majd csinálok róla go proval anyagot. Egy részen térköves, enyhén ráz, de elviselhető, mondjuk azon a műanyag kerekű rollerek éktelenül zörögnek, meg gondolom ráznak is, de ez kerékméret, teleszkópfüggő. Kétsávos de jó keskeny, van benn rendes aszfalt rész is, de legjobb az aluljáró, ahol műanyagborítás van, ott hatalmasat lehet menni.
-
Wine
csendes tag
Nem akarok rasszista lenni, de máshogy nehéz lesz szóval van egy kisebbségi család itt a környéken-van egy két háztöbös gettó, és a vonulási útjuk sajnos egybeesik az enyémmel- na ezek közül az asszony, amint meglát hogy közeledek rollerrel, a járdáról tüntetőleg átvonul elém a kerékpárútra, a család meg marad a járdán, lényegében elfoglalják az egészet. Ma is úgy mentem el közöttük hogy volt 1-1 centi. Szerintem arra vár hogy beszólok valamit, és akkor megcsinálhatja a cirkuszt mint elnyomott kisebbség...sokan vannak akik vmiféle úri huncutságnak tekintik ezt-Magyarország ugye- de csak a tahók.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Azt nem értem,hogy a biciklikhez kapható filléres lcd kütyük nem áznak be esőben, egy roller kijelzője pedig kifekszik egy kis víztől ?
-
Wine
csendes tag
válasz #07746304 #2848 üzenetére
Ezek után én nem merem tesztelni a rolleremen ezt a képességet :-) ...más, kresz: Az oké hogy lényegében mindenhol megyünk rollerral, ki ki bátorsága, józan belátása szerint. Csakhogy vannak azok a szituk, mikor van két vagy több szereplő, és a "na itt kinek van elsőbbsége" történet. Pl mész kerékpárúton, ahol kerékpárosként, neked, de meg kell e adni számodra az elsőbbséget, ha rollerral közlekedsz, ez előfordulhat a kocsi jobbra kanyarodásánál- ahogy tapasztalom ez a leggyakoribb- de más szitukban is. Én azt csinálom, hogy figyelem a másik viselkedését, ha látom a szándékot, hogy elenged, akkor megyek...de pl balesetnél nem mindegy, ki hibázott..
-
Wine
csendes tag
válasz TomMusic #2851 üzenetére
Én is így járok el, de attól is tartok hogy az általános tahóság kikövetel vmi béna szabályozást. Általában kerékpáros vagyok, néha gyalogos és néha segédmotor, ez szitutól függ, és úttól. A probléma konkrétan ott van, ha mondjuk te a kerékpársávban egyenesen mész, mint éppen kerékpáros, és egy főútról mondjuk jobbra kanyarodó kocsi elcsap, ki a hibás, minekutána a kresz nem ismer el kerékpárosnak / ha pedig gyalogos vagy, nem közlekedhetsz biciklisávban, megincsak a kresz szerin, ez persze csak vitás esetben lényeges, mert ált. én is ott haladok, max ha lassabban megyek, inkább járda, meg ha ott kisebb a fogalom/. Ha pl a zebrán áttolod, persze más. Arra gondoltam hogy ilyenkor megfontolandó lenne szintén tolni, de nálunk van olyan ahol 10 méterenként van ilyen, és az meg életszerűtlen, mikor a biciklis végigrepeszt itt, elsőbbsége tudatában, én meg átvedlek gyalogossá...
[ Szerkesztve ]
-
-
Wine
csendes tag
Amúgy ez a francia revoe cég miféle, mérhető a kínai gyártókhoz ? Ki koppint kit ? Mert úgy nézem az én gépem a megszólalásig xiaomi m365.Most jó esős idő van de nem merem tesztelni, azt írja mérsékelten vízálló. Na most az baj, ha mondjuk cégnél felrakom töltőre, és 8 órát rajt van, mert éppen nincs ott senki, nem tölti túl ? Amikor zöldre vált a led. Alapból 3 óra a töltési idő.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz freddirty #2890 üzenetére
Jogában áll, mert nem kell hozzá papír, hogy gyalogoljon, de biciklihez meg rollerhez se, attól még a kresz szabályai állnak rá, ami gyalogosokra is vonatkozik. Pl ha átmegy a piroson és elcsapják, ő a hibás, ha kerékpárúton elcsapják, ő a hibás..a járda alapvetően a gyalogosok helye, a bicikliút a bicikliseké, autóké az úttest stb.ez a kreszben pontosan le van írva, persze előfordul hogy valaki nem tudja, de a következményeiért ő felel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Revolut
- E-roller topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care