- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Íme az új Android Auto!
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Apple iPhone Air - almacsutka
- iPhone topik
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
Na meg is lesz az index téma hátra oldva. Ezt megrendeltem, OXO hátuljára GoPro rögzítővel fel is tudom majd rakni, nincs kábelezés, nincs garivesztés.

-
Patyesz
csendes újonc
Az általam ismert kresz szabályozás járda használatot engedne, bár az öntudatos kerékpárosnál csak az öntudatos gyalogos rosszabb, egyik azt hiszi a kerékpárút, a másik hogy a járda csak az övé...ebben persze van is valami ha a száraz kreszt vesszük..illetve hát csak játszótéren, kötött pályán lehetne rollerezni..Ebből is látszik, hogy a szabályozás egy kissé elavult.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#2388
üzenetére
nekem se volt még velük semmi. pedig volt hogy úton mentem velük szemben mert nem volt kedvem járdán menni és kicsi volt a forgalom.
mondjuk valamelyik nap a kispesti rendőrség előtt mentem el és rászaladtam egy csatorna fedelre ami baromi hangos volt. a kocsiban pont mellette matatott valamit egy rendőr és rohadtul megijedt és bazmegolt egyet :D
-
#07746304
törölt tag
Mai jogi ramazuri
Baromira ritkán igazoltatnak rendőrök… olyannyira, hogy az utolsóra még a 90«-es évek végén, Berettyóújfaluban, éjjel került sor.
Nos mióta ide költöztem Hajdúszoboszlóra, tudom, hogy a kukások khmm...
Aztán eljött a ma este… jó lendülettel kanyarodtam ki a Nádudvari útra, a Tescohoz igyekezvén. Szembe jött egy rendőrautó, ahol láttam, hogy kifelé integetnek nekem, hogy húzódjak le.Oké, hátranézek, hogy jön e mögöttem valaki… látom, hogy senki, szóval a kocsiban ülő feltünően kékes színben pompázó egyének tényleg nekem jeleztek. Hmm, világítás be van kapcsolva, bukósisak van rajta, láthatósági mellény nem kell, de van nálam.
Biztos rutin. Megállok… kiszállnak, jó estét kívánnak, majd a csóka aki leintett aktívan érdeklődik, a papírok után, mint műszaki… na mondom magamban, ezt beszívta, mert kerékpárnak minősül, mivel 240W-os a motorja. Közben érdekli, hogy mókoltam e rajta valamit, vagy ez így jött ki a „szalonból”, illetve honnan vettem?! Szerintem műszakilag rendben van?
Mondom – higgadtan neki –, hogy kerékpárnak minősül. Azt mondja ez ránézésre is robogó, meg van reflektor is rajta. Kerékpáron ilyen nincs. Mondom bevihetjük futópadra, és nem fogja elérni a 300W-ot sem, nemhogy átlépni.
Erre idézi nekem ezt: „– A KRESZ előírásai értelmében kerékpár egy olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. Alapvetően tehát az adott jármű közúti közlekedésre való alkalmassága e teljesítmény határ figyelembe vételével történik. “
Mondom neki, ott van rajta a pedál felszerelve. Azt mondja látja, de azt is látta, hogy nem tekerem, hanem önerőből megy… Ezen a ponton eszembe jutott, hogy Ó baszus ha láttál volna pár órával a 350W-os motorteljesítményű rollerrel amint hol járdán, hol meg lakott területen kívül mentem
Ja és a Roller hivatalosan nincs a Kreszben definiálva, mármint az elektromos roller nincs…Aztán csak előjött, hogy miért is állított meg. Nos a „Robogón” gyárilag kék ledek világítanak. Megkérdezi, tudja, hogy kiknek a járműve világíthat kéken?! Mondom, várjon rákérdezek: hatósági járművek?! Igen azt mondja … hol vettem?! Jön a kérdés. Mondtam, hogy Berettyóújfaluban melyik boltban… Közben nézi a személyimet. Azt mondja Berettyóújfaluban lakik? Mondom már nem, csak még az új lakás nincs a telekönyvnél teljesen átírva, folyamatban van… Azt mondja, most jó utat kíván, de legközelebb nem szeretné meglátni, hogy kék leddel járőrözöm

Hajdúszoboszló!
-
B-L-A-C-K
titán
Azért még így is szedi a lábát szépen az OXO hogy vissza van véve rendesen a vezérlője.
-
Patyesz
csendes újonc
-
Tin
veterán
válasz
Patyesz
#2382
üzenetére
Elektromost felejtsd el 90e alatt. Csak szívni fogsz vele. Nem véletlen, hogy a normális felnőtt mechanikus rollerek is 50 körül kezdődnek.
Nem a zsebében akarunk turkálni, de ha veszel egy szart, csak szívni fogsz vele. A kolléga által ajánlott Kugoo, hacsak nem 100 kiló felett vagy és nem ütöd-vágod, egész strapabíró.
-
Patyesz
csendes újonc
Helo. Én 52 évesen kattantam rá a rollerre, vmelyik cégnél voltam munkaúgyben és volt ott a lomtárban egy órát hajtottam kb a kollégám kicsit sem nézett hülyének. Igazából ügyintézéshez , ide oda futkosáshoz ideális lenne, kocsiba is befér hátra, a kerékpártól valami miatt irtózom. Szóval olyasmire gondoltam, ami elektromos és olcsó, nagy igényeim nincsenek..a vigor féle es09 power assistos árban teljesen jó /36900- huf/, bár pontosan nem tudom mit takar a rásegítés a gyakorlatban, nevezhető e ilyenformán csak elektromosnak, de ha nem esik két nap alatt szét és funkcionálisan sem tragikus, tudom ennyiért nincsen csoda, lehet beruházok egyre. Itt Győrben annyira nem elterjedt de egyre többet látni rollerezni idősebbeket is.
-
BITBOYS
addikt
Már egész gyakorlott vagyok defekt javításban, egy hónapon belül két hátsó is volt. Felnit kicsit szétcsesztem, de utoljára tízen pár évesen csináltam ilyet

A poén az, hogy gyárilag selejtes a belső az adott kerékben, egy szép vágás mentén jelentkezett a hiba, külső behatás nem érte a gumit. -
DigitXT
félisten
válasz
gergo7311
#2359
üzenetére
Ma rájöttem, hogy ez azért beállítás kérdése is. Amivel ugyanis ma mentem,
az "harapott" két ujjal is, cserébe nem is volt nagyon adagolható, de legalább
fogott. Lehet mégsem hülyeség a Kugoo motorfékje, feltéve, hogy adagolható,
és hogy elég jól kézre esik, legalább lehet rendesen fogni a kormányt.
Alwares: köszi a választ. Hát igen, példánya válogatja, elég zörgőssárkányok.
Meg mondjuk gumikerék ide vagy oda, a térkő azért csúnyán átjön rezgésben.
És meg is fékezi az ilyesmi, olyan 22 km/h volt a Top Speed.
Aszfalton már
félelmetes 24-et is tudott...
Teszem hozzá, ezeken a vasakon ez bőven elég.Szerk: csak akkor éreztem úgy, hogy mehetne jobban, mert így kicsit mobilis
útakadálynak érzem magam, amikor konkrétan az út szélén mentem.
-
zsolty28
tag
válasz
berobi78
#2012
üzenetére
Én azért maradtam a hagyományos rollernél, mert egész nap ülő munkát végzek és nem akarom magamtól elvenni azt a napi 40-45 perc mozgást, amit munkába járáskor teszek meg.
Én télen is az Oxelo Town 7XL-el megyek dolgozni és ellentétben az elektromos rollertől, ezen nem fázok

-
f3rdzs0
senior tag
válasz
zsolty28
#2376
üzenetére
nekem azzal 2km inkább olyan 15 percre jött ki, szóval nem nagy a különbség. viszont pont azért váltottam, mert annyira rossz volt az út, hogy rúgtam egyet és elnyelte az összes létező energiát és alig gurult
amúgy persze ehhez az is hozzá jön, hogy fogynom is kell rendesen, szóval az extra 10kg amit visszaszedtem magamra az elmúlt másfél évben nem segíti a helyzetemet

-
f3rdzs0
senior tag
hát nekem 8-10 perc reggel a vonathoz, főképp járdán (nem max sebesség) 2kmt megtenni. a busz is ennyi lenne de ahhoz meg ki kell sétálni és rohadt ritkán jár. szóval ezzel sporolok időt. vonat után meg igazából nagyjából ugyanannyi a roller mint a villamos, szóval ott már csak a móka kedvéért van a roller (időt nem vesztek az a lényeg)
(#2371) stellaz:
oh tényleg. gondoltam is rá mikor terveztem az utat, de mire az Ecserihez értem rég elfelejtettem. ott annyira szarul vannak a bicikli utak megoldva sajnos :( -
Bdanyy
addikt
Belvárosban 2.5km negyed óra sokszor :S kb BKV is ennyi
-
stellaz
veterán
válasz
f3rdzs0
#2366
üzenetére
Ecseri és a határ út között érdemes inkább a zágrábi utcában menni, alacsony a forgalom és jó az út. Ott én simán lent mentem az úton a rollerrel. Bringával is arra szoktam menni.
9-10 km nekem is 40 perc volt, hiába mentem sok helyen az úton, annyi a lámpa, gyalogos, magas padka, jobbkezes, hogy képtelenség jelentősen jobbat menni. Biciklivel is 30-35 perc legalább forgalomban, pedig azzal 35-38-at is megyek és csak az úton.
Sima roller pedig 50 perc. -
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#2362
üzenetére
ha normális a táv persze. de én a halálomon szoktam lenni az Ecseri és Határ út között, ahol 10-20 centi széles lyukak vannak a járdán és a szervíz út az Üllői mellett se jobb.
annyira nem volt vészes, és ha lesz még ilyen napom, akkor valszeg jövök vonatozás helyett ezzel. de ha van alternatíva (nekem a vonat az), akkor nem preferálom ezt. főleg hogy nem tudok mindenhol kényelmesen jönni.egy biciklis közben lekiabált hogy miért nem a járdán megyek. úgy volt megoldva a bicikli út, hogy néhol úton felfestve de néhol gyönyörűen elkülönítve. azért nem vettem észre hogy jön mert mint később láttam, ő csak az utat használta, sose fordult le az elkülönített részre. így azért nehéz észrevenni. van benne némi irónia hogy pont ilyenért szól, főleg hogy normális tempóban mentem, amivel előzgettem a biciklisek többségét addig.
amúgy 36V-ra ment le 38 perc alatt 2/5 töltöttségre 10km-en (etwow hátsó kerékkel)
szerk: (#2363) BITBOYS 10km-en nekem kicsit az is jön hozzá, hogy azért 40 percig aszalódsz a napon, ami nem fun
-
f3rdzs0
senior tag
szerintem az ES1 pont hogy 100k körüli roller. jól össze van rakva, de gyengébb mint a többi 100k roller, szóval 150et nagyon nem ér.
amúgy szerintem a mostani rollerek közül csak a 100k az ami megéri, ha csak minmálisan használja az ember és nem akar semmi extrémet csinálni velük. 100k felett nagyon romlik az ár/érték arány
más: szerintem ma vállalkozó kedvű leszek és kipróbálom 10km-en az etwow kereket a kugoon.
ez már tipikusan az a táv, ahol nem mondanám hogy kényelmes rollerezni, de ma kíváncsi vagyok
-
Alwares
aktív tag
válasz
DigitXT
#2353
üzenetére
Szerintem ez a 150-200 ezres kategória már legalább. Az itthoni Lime-ok is tök fapados rollerek, de amilyen igénybevételnek vannak kitéve ez ne is csoda. Nekem még mindig nem sikerült megfejteni miféle gyártó csinálhatja ezeket. A kijelzője ES2 meg hogy vastag a kormányrúd, rúgózás csak elöl, illetve nincs motorfék csak tárcsa.. Talán valamilyen Joyor variáns lehet. Viszont ebben a kategóriában én már olyat keresnék aminek mindenképpen van valami felfüggesztése, én hamarosan veszek rollert, eleinte a lehető legolcsóbban akartam kihozni, most meg ott tartok hogy 200k alatt biztosan nem úszom meg.
-
zola96
senior tag
Tegnap megjelent a Ninebot ES1 tesztje, melyben leírják és nem első alkalommal, hogy mennyibe kerül.. A cikk végén, ha meg szeretnéd vásárolni ott a direkt link (nyilván nekik hasznos bevételes referral linkkel), melyben az cikkben említett 97k helyett, 150k-s ár szerepel és sold out ofc. Mindenhol máshol rákeresve közelítve sincsen 100k körüli ár hozzá.. Ötlet?
-
DigitXT
félisten
Írtátok, hogy a Lime prémiumabb roller, mint mondjuk az "olcsó" Kugoo.
Ez konkrétan miben érződik? A minapi bosszankodásom ellenére ma is
toltam egy kisebb karikát. És nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy
ez tök jó buli. Azon kívül, hogy szórakoztat, jóval gyorsabb, mint gyalog.
Ha és amennyiben a felfújhatós kereket preferálom, mik az alternatívák?
(Azon kívül, hogy a Kugoo-ra is fel lehet varázsolni azt a 15K-s kereket.)Szóval ha legalább egy Lime-szintű roller érdekel, az mennyibe fájna?

Teszem hozzá, rugózása annak sincs semmi, csak a gumikerék csillapít
valamelyest, inkább hajaz a Xiaomi-ra, mint a Kugoo-ra... (Viszont láttam
egy tesztet, ahol szubjektíve jobbnak/stabilabbnak gondolták az M365-öt
mint pl. a Ninebot-ot. Ami komplett felfüggesztéssel rendelkezik. Hiába?)Szerk: ja és egy észrevétel a fékről. Két ujjal vagyok rajta megszokásból.
Hát az ide kevés (motoron bőven jó): egyszer kellett volna jobban fékezni,
rácsuktam a másik két ujjamra a fékkart, és maradt a rollerről lelépés.
Gyökketőnél kellett volna lassítani, szóval baj nem volt belőle, de azért jó
tudni, hogy így limitált a fékhatás, ha meg az ember "rámarkol", s erősen
befogja vele az első kereket, akkor jöhet a perec. Miért nem hátsó fékes?
Tudom, ha az megcsúszik, azzal szintén lehet fetrengeni. Nem egyszerű:
motoron pl. kombinált fék van, az a hátsó mellé finoman fékezi az elsőt is. -
EgySrac
tag
Hi all!
Ha Gearbest-en veszek egy M365 Pro-t, akkor arra itthon vonatkozik a xiaominal a garancia? -
Tin
veterán
válasz
f3rdzs0
#2347
üzenetére
Emlekszel, te meselted anno. En meg megtalaltam azt a videot. Mindenki ugyanarra jut: minden szopas, kiveve a dragabb megoldas. Persze, sok a 15e, ha ugy nezed, de ha ugy, hogy kikapod a regi kereket, berakod az ujat kereken 30 masodperc alatt, akkor azert nem. Es meg mindig ott a regi tartaleknak. Igazad volt, tenyleg nem eri meg ezen sporolni.
(most attol tekintsunk el, hogy a nyakamon maradt a kerek) -
Dr.Zoo
őstag
Elvileg lehetkülön belsőt is kapni, igaz cserélni macerás.
Erről a kevlár szalagról eddig nem hallottam, utána olvasok.
Meg is van, jelenlegi dollár árfolyamon kb. 2400 ft a belső.
Kérdés, hogy 5 bar-ra fújva hányszor kapsz defektet.
(ugye az első kerék tömör, elvileg az összeszedi)de nem találtam a boltban, neten meg megrendeltem a tömör gumit.
Melyiket, az etwow tömörgumit?
Ha igen, kíváncsi lennék a tapasztalatodra.
-
djadji
senior tag
Érdeklődtem bringa boltban az ilyesmiről.
Az ilyen folyadék belemegy a szelepbe is. Ott nem fog rendesen ragasztani (mert miért tenné ha lehet rossz is) és utána a szelep nem zár jól, és ereszt. Belső kuka. Azt mondta hetente hoznak be hozzá ilyen bringákat.
Másrészt azt olvastam hogy 1 év után a belsőben is elkezd kötni. zselésedik, lassan folyik, beleköt. Többet rakni nem tudsz bele, ami benne van meg már nem véd + plusz a korábbi szelep probléma is.Van [kevlár szalag is], amit a külső gumi külső oldalára, de belülről (kvázi a belő gumi "fölé"" tekernek, és az nem engedi a belsőhöz a tüskét (ha az a futófelület felől jön). De a csávesz szerint gyakran a szalag éle az ami elnyírja a belső gumit, és az teszi tönkre. ebben a szalagban én látok fantáziát, de nem találtam a boltban, neten meg megrendeltem a tömör gumit.
Vagy lehetne a kevlár szalag helyett 2-3 réteg régi belső gumit ráragasztani a külső gumi belső falára. Azon már csak nem be a tüske, de legalábbis nehezebben. Vannak külső bringa gumik, amik defekt állók. Annak az a lényege, hogy a futófelülete vastagabb vagy 3-5 mm-rel, így nehezebb átszúrni. Valami ilyesminek lenne a házi megoldása ez. Kérdés hogy segítene e valóban...
-
#07746304
törölt tag
Válaszoltak

We sincerely apologize for the inconvenience caused by our product.
We have the issue to our suppliers within 48 hours. At which point, we will contact you immediately for resolution.
Thanks for your patience.
If you have any questions, please feel free to let us know. We are very glad to help you. -
djadji
senior tag
válasz
stellaz
#2341
üzenetére
TIN: azt olvastam/láttam persze. Asszed kihagyom?
ez győzött meg hoyg kell az a másik kerék. Ami az elején van a videónak, az a zörgés csattogás.. na az megy nekem is idegeimre (másrészt ilyen kemény műanyagból nagyon csúszik is a hátsó kerék)
De hogy ennyire nem lehet rendes gumit kapni? Ezt valahogy nem tudom felfogni. Igaz a kínai belső is olyan vastag leeresztve mint az ujjam és az anyaga is vékonyabb. Hihetetlen. Pedig ma reggel belenyomtam én is 4 bárt, így azért egészen más, nem lapul alattam semmit szinte. Sztem így oké lenne (főleg ha az eredetit is ilyenen tartottam volna).
De mindegy, már meg is rendeltem a ETWOW tömör kereket, bízom benne, hogy megoldja minden bajomat. És ha jó lesz, akkor elkezdhetem a kísérleteket a felfújható kerék szilikonnal tömítésével

-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#2339
üzenetére
nem az a baj, azt írják, hogy ezek a szar rollerkerekek annyira vékony gumival vannak megcsinálva, hogy egyszerűen nem tartós. alacsony nyomás nyilván nem jó, de a magas sem, az első azért, mert könnyebben kireped, a másodiknál meg egy nagyobb kátyút tudsz beszívni, ha megütöd, és hirtelen felugrik a nyomás benne.
ott volt az a videó, amit linkeltem.meg is van, és hozzá az eredeti hsz-em. tessék szépen megnézni és végigolvasni. djadji neked is.
-
-
djadji
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#2337
üzenetére
Ha az alcsony nyomás miatt szoptam akkor nincs vele sok. Évek alatt ha 1 defktem volt bringával akkor sokat mondok. De a menetkomfort sokkal sokkal sokkal jobb. Engem magyon.idegesített a hátsó kerék fakereket megszégyenítő csattogása. Ezzel.semmi.ilyen nincs. Nem réz, se.engem.se.a.rollert. Sztem.megéri... Feltéve.hogy nem megy el a nyomás.gyakran... Majd kiderül. Vagy rendes nyomással avagy rendes gumi kerékkel.
Amugy ami fentebb volt kép kerékről, 4,5 barral. Nekem az fém.keréknek tűnik. Nem? Az lejet jobb mint ezek. Pl a.szelep is egyenesen áll nem.olyan ferdén hajlítva mint ezeken... -
B-L-A-C-K
titán
Amúgy nem értem mi jó ebben a kis felfújhat kerékben ha sok a defekt, én biztos megörülnék ha pl 6-7km-t tolni kellene emiatt (vagy többet).
-
djadji
senior tag
-
Tin
veterán
-
djadji
senior tag
Pont ma kaptam egy defektet a felfújható kerékkel. A régi kugoo tömör kereket nem rakom fel, a felfujható milliószor jobb. De ez.így nem megy, mert sztem kidörzsölte a külső a belsőt. Ezért a kugoo pro lyukasztott kerekére.gondoltam vagy arra amit te mondtál. Az tényleg tömör és puha? Ami neked van nem eladó véletlenül? Márha rollered nincs, nekem meg előbb lenne mint az alliról.
-
Dorian
félisten
Sosem értettem miféle appot hiányolnak egyesek egy rollerre. Elindul, megy, megáll. Mutatja a sebességet, töltöttséget, megtett időt-távot. Kávét ne főzzön?
Max hatótávot én nem tudom, mert hazafelé 70m szintkülönbséget kell leküzdenem tipikusan széliránnyal szemben, ez azért kivesz belőle rendesen.
-
Tin
veterán
Miert ne lenne benne visszatoltes? Van benne.
Nekem (kozel 100 kg) 2-esben elment 21-2 km-t, es meg olyan 30% korul volt az akku. Szerintem ha esszel mesz, es nem sok emelkedon, akkor 20 km hosszu tavon is tudhato vele. Tobbre ne szamolj, mert melegben tobb, hidegben kevesebb is lehet, es az emelkedo vagy a suly is nagyon befolyasolja.
-
zola96
senior tag
Bármilyen kiegészítő hozzá? Amivel mondjuk más kijelzőt lehet rá tenni, vagy bármi?
Megéri ez a kis kugoo? Kicsit zavar, hogy nincs benne visszatöltés, valamint az app hiánya. Oké látok mindent a kijelzőn. De na.
plusz hozható belőle mondjuk 2-es szinten a 30km range? Nem vagoyk egy nagy ember, 66kilos gyiktestem gondolom nem terheli meg. 
Szerk: Tin: Szegeden lakom így emelkedő nincsen nagyon, csak a sík Alföld
Köszi! -
zola96
senior tag
Hali.
Úgy tűnik egy elég jó áron sikerül megcsípni egy Kugoo S1-et. Na most. Pontosan még nem néztem utána, de van hozzá app vagy bármi ilyesmi? Esetleg felokosítható annyira, hogy kezeljen egy appot?

-
Dr.Zoo
őstag
válasz
TomMusic
#2309
üzenetére
49,5 lábam van.

-
Dorian
félisten
Számomra elképzelhetetlen, hogy olyan rollert vegyek, ami összecsukva a Kugoo-nál nagyobb. Így is probléma tömegközlekedésen elhelyezni.
TomMusic:
A fokozatok nem csak a max sebességet határozzák meg, hanem a gázerő-adás finomságát is. Sok gyalogos között, pl. HÉV peronon 1-esben lehet úgy adagolni a gázt, hogy a gyalogokkal együtt haladj (kis egyensúlyérzékkel) -
#07746304
törölt tag
Ezt írták:
We apologize for the issue you have experienced with the item you ordered.
Please kindly send us the picture of the item code(sku number) on the outside box,please see the picture we attached.
We will check it for you once we receive your reply.
Aztán sehol nincs... -
f3rdzs0
senior tag
egyrészt kicsi a hely a lakásban is, úgyhogy ott is körülményesebb tárolni, de a mindennapi utazás nekem inkább probléma lenne.
de pl vonaton sokszor de ha buszra kényszerülök mindig összecsukom, és sokkal kényelmesebben elférek vele bárhol. be tudom akár szék alá is tolni valamennyire. ha valamiért kézben viszem akkor is sokkal kisebb teret foglal és kevésbé kell figyelnem hogy épp kinek a veséjét ütöm le vele véletlen adott pillanatban
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
TomMusic
#2305
üzenetére
én azt vettem észre hogy az enyémen a sebesség korlát kb 30, de 25nél visszaveszi magát, és a módoknak a teljesítményét is a 25-höz képest veszi, az alapján tudod állítani
a Xiaomi elméletileg 500W motorral van felszerelve, úgyhogy emelkedőn jobb lehet ebből a szempontból. de oda CFW kell hogy jobban menjen mint a Kugoo.
szerintem mindkettő ajánlható roller, és a legnagyobb különbség az összecsukhatóság. alapvetően a Xiaomi jobban ajánlható, de ha fontos hogy kicsire tudd összecsukni akkor nem sokból maradsz ki a Kugooval (én nem tudnék a Xiaomi méreteivel együtt élni)
-
TomMusic
őstag
A Kugoo rollernél azt írja a weblap, hogy 3 sebesség mód van. Ezek a maximális sebességet jelentik? Tehát ugyanúgy állítható a sebesség folyamatosan, csak a felső korlátot lehet kiválasztani?
Új hozzászólás Aktív témák
- CPU: 2 x Intel Xeon(R) E5-2650L v2 1.70GHz, 40 vCPUsvv, 256 GB DDR3 RAM
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980 + eredeti doboz
- HP Thunderbolt-dokkoló, 120W G4 (4J0A2AA)
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest








(ugye az első kerék tömör, elvileg az összeszedi)





