Hirdetés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco F7 – bajnokesélyes
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Még nincs is Vivo X300 Ultra, de már a nemzetközi kameratrónra pályázik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
Na kötöttem biztosítást is, 6700 / év.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#4397
üzenetére
Mi a tökömről hadovál ez az oldal? Miféle KRESZ módosítás született meg?

Az, hogy a belügyminiszter elmondja a véleményét, az még NEM törvény. Oké,
ott követi el az ember az első hibát, hogy úgy véli, hogy jogállamban élünk...
Ui: az, hogy a rendőrség a jogszabályok alapján köteles eljárni, semmitmondó
frázis, főleg egy olyan témában, amiben a jogszabályok is kb. semmitmondók.
Mindjárt ott van a kerékpár definíciója: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet
emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. Hol élünk?Bővebben: 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
B-L-A-C-K: csak annyi? Kettőt kérek...

-
#07746304
törölt tag
Itt tényként le van írva, hogy be is fogják tartatni. Ami nagy szívás, hogy SMKP-nak minősített járművet eddig sem vihettél buszon... na most hiába van jogsid, ha busszal ingáznál a rollert meg vinnéd magaddal... ezen felül ahol SMKP-s robogóval mehetsz, oda száműznek a rollerrel is, és azért egy 60+ kilós burkolt robogó nagyobb biztonságérzetet ad a forgalomban mint egy pálcika rolleren állva cammogni, a teherautók mellett. Arról nem is beszélve, hogy a kátyús magyar utakon, ilyen kis kerékkel csak az a kérdés, hogy mikor lesz baleset...
-
Wine
csendes tag
válasz
NandorHUN
#4388
üzenetére
Ez van kitalálva. Rendes kresz módosítást elhúzzák, ha nem maguknak kell gyorsan törvény, ami max 1 nap, szavazással együtt..ezzel együtt ahogy korábban írták ez se szentírás. Végülis van egy értelmezési vita. Eddig élt pl a teljesítményhatár, vagy elv a 300w, ami alatt kerékpár, fölött smkp.
-
Dorian
félisten
Kugoo rollernél hogyan kell akksit cserélni? Az alján volt 2 csillagfejű csavar, kicsavartam, de meg sem mozdul az alja.
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao
#4385
üzenetére
Ez így van! Rajtam mindig volt sisak, egyesek csak azt kifogásolták, hogy sokkal komolyabb védelmet nyújtó, mint amilyen indokolt lett volna... de Schumacher óta tudjuk, hogy alacsony sebességgel is lehet olyat esni, hogy az ember a hátralévő részét az életének vegetatív állapotban tölti el...
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#4362
üzenetére
Egyszer valamikor a 70'-es években egy rendőr Nagyapámékat bírságolta meg, mert első körben a rendőr nem értelmezte jól a táblát, másodkörben nem értette meg amit Nagyapám (gimnáziumi matematika-fizika szakos tanár volt) meg akart vele értetni. Így szépen motorral bementek Mamámmal együtt a rendőrségre, igaz, hogy a színházi előadást lekésték, de a bírságtól azon felül, hogy elengedték, a rendőr felettese még sűrűn bocsánatot is kért!
-
djadji
senior tag
Bár igazad lenne. Csak hogy a rendőrség legfőbb fejének véleménye, ami a kresz módosításig él. Vagyis de, ez a szabály mostantól. Ezek szerint járnak el a rendőrök. Done. Aztán jigy a kresz hoz e különbséget és megkülönbözteti e teljesítmény vagy akármi alapján a rollereket az más.kérdés. Én nem hiszek benne
-
sanyika007
csendes tag
Sziasztok,
azért szerintem jelenleg PIntér szavai mögé ne képzeljetek túl sokat. A jövőre vonatkozóan borúsak a kilátások, de attól jelenleg az elektromos rollerek NEM sorolhatóak smk kategótiába. Mondhat bármit ez a szagértő, ha nincs szabályozás, akkor az addig csak magánvélemény.
Más kérdés, hogy a jövőben hogy fogják szabályozni. Tartok tőle kinyírják, mint az Ubert. -
djadji
senior tag
Épp az imént.írtam a biztosítónak, hogy kérem.az ajánlatukat a kugoomra. Meglátjuk...
A legjobb az egészban hogy van 100wos görkorcsolya kerekű gép. Azt is közúton? És.mi az hogy ha nincs besorolva sehova akkor nem mehet a járdán? A gördeszka is a közútra fog menni? A görgorcsolya? A gurulos bőrönd ha ráülök?
Nevetséges.. Ostoba. És elkeserítő...
Jaaa.. És ha jól olvastam tegnap óta érvényben van? Csak így pikk pakk? Nxilván az a cél higy minde.ki felkészüljön és betartsa a szabályokat.. Kicsit sem az hogy ellehetetlenítsenek mindenkit akinek eszébe jut valami más mint a megszokott... -
pchris
tag
Szerintem az egyedi azonosíthatóság hiányát simán át lehet hidalni. Pl fel kell ragasztani valahova egy roncsolás nélkül nem eltávolítható matricát, ami igazolja a befizetett díjat. Mondjuk a biztosító meg joggal kérhetne minden szerződőtől típusengedélyt, hogy egyáltalán tudja mivel áll szemben, mire kellene kalkulálni (nagyobb tömegű, gyorsabb roller, nagyobb kockázat, vagy pl normális fék hiánya = nem is köt rá biztosítást...) Egyébként, ahogy a kerékpárosoknál is létezik biztosítás pár ezer forintért évente, bár szerintem ezrelékben sem mérhető azok száma akiknek van, minden járműre érdemes lenne bevezetni, mert az ördög nem alszik, és mindenki hibázhat. Aztán meg majd visznek amit érnek, ha baj van...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
NandorHUN
#4377
üzenetére
Ennyivel lehet menni, az nem egyenesen arányos mennyivel tud. Kocsival is 130-cal mehetsz maximum itthon, miközben ugye a kocsik 99% tud többel is menni...
Amúgy ha járdán mész vele, és feljelent, te megtámadod, úgyis te nyersz. Viszont úton se felelne meg segédmotornak, mert se típus engedély, se biztosítást nem tudsz rá kötni jelenleg, viszont az úton nem fog érte basztatni senki jelenlegi állás szerint. Szóval pont azt vártam nagy rolleresek szívják majd meg, erre a kicsikkel b@sznak ki így.
-
NandorHUN
addikt
De vicces, mert a smk-nak minősített rollereknél is elvileg a max sebesség 45km/h.
Azaz van itt olyan akinek a rollere ennél többel megy, azt meg majd besorolják rendes motornak?
Na meg azt a elektromos egykerekűt (EUC) is, ami többel tud menni, mint 45?
-
Wine
csendes tag
Amúgy ma is fogok rollerezni, bukósisak, és kötelező nélkül, kerékpárúton fogok haladni, mindjárt indulok.
-
Wine
csendes tag
A helyzet az, hogy mondjuk kerékpárosok rovására nem keménykednének, mert egy nagyobb réteget képeznek. A fasisztákra az jellemző, hogy minden kisebbség-és ebben az esetben a rolleres társadalom az-nyugodtan szivatható- mert nem komoly szavazóbázis, még esetleg a többség is helyesli. Ugyanezt csinálják a rokkantakkal, betegekkel. Amíg nincs a rollereseknek hivatalos képviselete, ez ellen fel sem tudunk lépni. Én a magam részéről azt mondom, hogy nehogy valaki bemenjen forgalomba egy xaiomi 365 tel, ha fél. Amennyiben büntetik, dobjuk össze, meg kéne szervezni egyfajta polgári ellenállást. A bekövetkező balesetekért ki felel ?
-
Wine
csendes tag
válasz
devil-k
#4371
üzenetére
Gondolom-mivel kötelező biztosításhoz kell alvázszám- valamelyik biztosítónál, már ha rollerre köt valamelyik egyáltalán, meg kéne kötni egy biztosítást, mint egy segédmotorra. Azt ne kérdezd hogy a gyakorlatban valaki csinált e már ilyet, mert tudtommal a segédmotorosok zömének sincs. Meg ha nincs alvázszám se..
-
Wine
csendes tag
Na és mi a helyzet az ún e robogókkal, mert eddig az se volt segédmotor.
-
Wine
csendes tag
-
NandorHUN
addikt
-
djadji
senior tag
Hát igen. Pont amit korábban vizionáltunk. Ostoba, begyöpesedett, hopzzáértést hírből sem ismerő korropt mocskok aa következő döntsét hozták:"Szarakodjuk ezekkel? Nehogymán.. tegyük lehetetlenné a dolgot és akkor nem lesz velük gond. Neked ban? nekem sincs.. akkor dögöljön meg az összes, csak nekünk ne legyen dolgunk... pff..még a végén azt hinnék csinálunk valamit..."
Hát ennyi! Magyarország.. itt kell lenned hogy elhidd! -
Wine
csendes tag
válasz
NandorHUN
#4364
üzenetére
Teljesen irreális, de majd rájönnek, ha rájönnek. Amúgy ilyesmitől féltünk, hogy minden egyeztetés, a téma körüljárása nélkül egy bunkó majd én megmondom mi van józsi, ahogy az egy rendes illiberáliához illik, közibénk csap. Mégha csak átmeneti lenne is, nem kéne ezt így csinálni..
-
Wine
csendes tag
Szerintem pedig ez a rendet vágok tipusú, ha nem tudom mi, akkor segédmotor, mert van benne motor egy rendes bíróságon úgy elhasalna mint a pinty, amúgy az elektromos rollert tudom lábbal hajtani, úgyhogy..mondja meg a rendőr, be volt e kapcsolva. Mert én meg azt mondom hogy a kisebb rollerek inkább kerékpár kategória sebessége és adottságai szerint és kerékpárútra való, most egy ilyen inkompetens barom miatt megint egy csomó emberhalál lesz, szerintem pálcikarollereket nem kéne a kocsik közé terelni.
-
#07746304
törölt tag
-
NandorHUN
addikt
Én most rájöttem, hogy inkább EUC-re váltok.
Sokkal kisebb és mobilisabb. Tudja ugyanazt a sebességet, de általánosságban messzebre el lehet vele menni, nagyobb a kereke, így úthibákat is jobban veszi, könnyebb kormányozni és akár lépcsőn is le lehet menni. + terepen ezerszer jobb mint egy roller.
Egyetlen hátránya, hogy meg kell tanulni használni, ami olyan 50-100km tanulást jelent.
De szabályozást megvárom inkább én is ezzel a vétellel.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#4348
üzenetére
Olyan 15 km volt. Nem sok, de nem is annyira kevés, és ahhoz képest a végén
még vánszorgott: a normál tempóban 3 perces út így volt 6 perc. Amúgy meg a
termék már megvan, csak ugye lovat vettem részletre. Ez az első részlet: lófax.Viccen kívül nem sokat aludtam az éjjel, de haladtam a kis programommal, stb.
Ez is egy hobbi, nem csak a száguldozás.
Ill. ha sietek, ott van a motor, ami
szerintem keresztbe lenyeli akármelyik rollert hiába 10x akkora a tömege, ha a
teljesítményt se wattokban mérik, hanem kilowattokban, és két helyiértéken.
Azért a dupla motorral, dupla akkuval egész jó kis masina lesz ebből. Már nem
sok hiányzik. Pl. rendes volt a gép, mert pont zárásra odavitt* a csavarboltba, a
csavarbolt meg rendes volt, mert nem hajtott el a malac faszára, mint a múltheti.
Hanem szépen kiadta a két db 12-es anyacsavart, kemény 95 Ft-ért. A baj csak
az, hogy a "finommenetes" kérésem nem ment át, normából van nekem is 10.
*: ehhez kellett, hogy "leharcolt akkuval" is tartsa a valós 20 km/h-t. a bicikliúton:
megtette. Hál'istennek... meg hála a garis akkunak. A régivel már rég kakukk lett
volna. De mint minden az is megjavítható, szóval a teszt áramkört arról hajtottam.Pl. 666 rpm-re következtetek, abból számolok sebességet, 7.4 inch kalibrációval:

Voilá', valóban annyi a fordulatszám, a sebesség meg "elég jó közelítéssel" annyi,
mint a valós, mondhatni így GPS pontos. Ha 23-at megyek, akkor az 23, és kész.
-
#07746304
törölt tag
válasz
NandorHUN
#4352
üzenetére
Meg azt a tényt,hogy ameddig SMKP-nak nem feltétlen látszó robogóval mész, nem biztos, hogy a rendőr megállít, elektromos kerékpárnak veszik, ha a lábon van a pedálod, és még tekered is, feltéve persze, hogy látod a rendőrt... ellenben innentől meglát egy rollerest, és egyből kéri a jogsit (ami ha van eleve akkor oké), de a kötelező, és műszaki már bukó. Ja meg bukósisak.
-
Wine
csendes tag
Na ez lényegében azt jelenti hogy kell egy e jelű bukó vagy fejvédő, kötelező, és lakott területen belül sem járdán, sem kerékpárúton nem lehet menni, minden rollerre ami elektromos, tehát ami 13 km/órával megy, arra is. Amúgy ha mégis eljátszanék a gondolattal hogy ezt a hülyeséget vállalom, milyen ez a sisak, vagy elég fejvédő ? Amúgy forduljon fel az olajszőkítő. Persze lehet partizánkodni, csak most vérszemet kapnak és vadászni fognak ránk, szarrá büntetnek.
-
NandorHUN
addikt
Ajaj:
"Pintér Sándor kimondta: az elektromos roller segédmotoros kerékpárnak számít"
Parlament: [link]
444 gondolom végre örül 3 naponta dobtak ki cikkeket, hogy végre tiltsák már be a rollereket.
Ez a szabályozás meg gyakorlatilag Lime végét jelenti, ha tényleg jogsi, kötelező biztosítás meg felszerelés kell rollerhez.Ja és max 40 km/h-vel lehet vele menni!
Ez azért elég vicces szerintem.
-
DigitXT
félisten
Kipróbáltam ma a hatótávolságot. Nem volt valami sok.* A végén megint
lábbal kellett hajtani, de még így minimális rásegítéssel is 2-3x gyorsabb,
mint simán gyalog. (Azért 33V-on már otthagyott a Lime-os versenyző.
)*: mivel volt kikapcsolva, nincs meg a teljes táv, majd térképen megnézem.
-
DigitXT
félisten
Láttál amúgy BÁRMIT, ami kellően átgondolt lett volna manapság "odafent"?

Itt az a divat, hogy ma kitaláljuk, holnap megszavazzuk. És tegnapra is érvényes!A hatályos kresz nem vág egybe Pintér válaszával.
Nyilván, ahogy a rendőri intézkedés sem a Lime járdán használata miatt.
Sajnos az apróságok nem szokták őket zavarni. Kíváncsi leszek, mi sül ki belőle.ON: kis Kugoo még ezzel a harmatos vezérlővel is veri a Lime-ot tempóban. Nem
ilyen 50-60-ra kell gondolni, csak nem ütközik falba 22.5-nél, hanem megy ~25-ig.
(Gyanítom, a Lime is tudna többet, csak spórol az akkuval. Hirtelen veszi vissza.)Persze nem is életbiztosítás járdán* 25 km/h környékén közlekedni azt aláírom...
Főleg nem a Kugoo-val, aminek a fékezési képességei...Hogy ne sértsem meg?Szerk: feltűnt bárkinek, hogy a Pro és a sima S1 motor között eltérés lehet, hogy
a Hall szenzorok vezetékei nem ugyanolyan sorrendben vannak? Mondjuk körben
szimmetrikus, szóval elvileg nem gond: működik is ugye mindkét motor ugyanúgy.
Azon gondolkodom, hogy mi lehet még az oka, hogy a Pro valamivel jobban fékez:
ezzel se lehet jaszkarizni, mert a féktáv rossz esetben az út túloldalán ér véget.
*: viszont az úton az autók közt meg baromi kevés, oda jobb lenne legalább 30-40.
Amit persze dupla motorral se fog tudni, ahhoz pl. újra kéne tekercselni ezeket.
A linkért köszönet Dr.Zoo fórumtársnak: angol felirattal kb. érthető is, mit csinál(t):
ugyanazzal a 36V-os akkupakkal, 18A-es vezérlővel ~700 rpm-ből ~2100-at...
-
Wine
csendes tag
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo7311
#4092
üzenetére
Mosogattam, mosogattam. Addig addig, amíg már csak egy FET tűnt zárlatosnak. Kapirgáltam, mint egy tyúk*, de az akkor is.
Mondom mindegy most már, akkor kiforrasztom a fenébe, rosszabb már úgy sem lehet belőle. Kiforrasztva is zárlatos. Szóval az már nem a NYÁK-on a lerakódás, hanem konkrétan tönkrement a FET...Mondom, jó, de most van ugye egy másik zárlatos vezérlőm... jó az alkatrésznek? Jó: akkor lekapok egy jót arról (azon kettő is rossz volt), átrakom a másikra, hátha. És bevált.
Bár gyanús, hogy vmi nem az igazi vele, még mindig, de már nem dob hibát (alapból), és meg is hajtja a kereket, ha nem terheled nagyon. Ha leterheled képes lerohadni, motorhibát dobni. Szóval egyelőre nem lett tökéletes, de "játszósnak" kvázi-ingyen (az alkohol +2KHUF) jó volt: köszönöm a tippet!
*: tyúkanyó közben visszaforrasztotta a 2 SMD ellenállást, amit véletlen lekaszált. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyet is fogok csinálni, és még sikerül is kb.

Már majdnem beraktam a két motort a fentiek örömére (kísérletnek), de rájöttem, hogy amíg nincs meg a finommenetes M12-es anya kár a gőzért.
Mondjuk a hátsókerékhajtást a Kugoo S1-ben magában is kipróbáltam volna, csak ahhoz meg a kábelt kellett hosszabbítani... Csináltam egy nagyon gányoltat az éjjel, de amúgy megtaláltam "gyáriban" is kínaiaknál természetesen: úgyis romlik az idő, meg ahogy olvasom a kilátások is, így nem sürgős a tuning. De majd kipróbálom... -
Wine
csendes tag
https://444.hu/2019/11/21/pinter-sandor-kimondta-az-elektromos-roller-segedmotoros-kerekparnak-szamit. Mehetünk a forgalomba..
Az olajszőkítő megmondta, mindenki mehet haza.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ezekiel Ston
#4333
üzenetére
Nem, csak koszos volt, és ott mostam meg.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
DigitXT
félisten
Szerk: a HVG-s cikkben hivatkozzák, amikor bírságoltak a Lime roller járdán használatáért (Indexes újságírókat, utólag, videó alapján), merthogy az nagyteljesítményű, tehát SMKP...
Egész nap csinálhatnák azóta mindenhol...
-
Batek
friss újonc
Rendelt itt már valaki? Ez már nagyon jó ár: https://www.gearbest.com/electric-scooters/pp_3004122841990191.html?wid=2000001
-
Darellus92
aktív tag
Na ellenőriztem a csavarokat, az egyik ami az első kereket rögzíti, nem volt kellően feszes, idővel okozhatott volna poblémát. Mindent érdemes átnézni amit kínában raknak össze, mert konkrétan leszarják ha meghal rajta valaki. A nyikorgó részekre WD-40 használható?
Apropó, engem letiltottak az irodában (multi) a töltésről mert "a lítiumos tüzet nem oltja el semmi". Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Elég gáz, nappal nem tudom tölteni.
-
Skip
újonc
válasz
coolmpi
#4314
üzenetére
Egész nyáron használtunk felnőttként a Balatonnál helyi közlekedésre két S2 rollerünket, nagyon meg vagyunk velük elégedve, 700, illetve 500 km-t tettünk beléjük, miközben az autó állt a kertben. Nagyon jó, hogy elöl-hátul rugózottak, és a tömör gumik soha nem lyukadnak ki. Kitűnő a világításuk (a padlózat alatti, állítható dekorfényt nem is említem). Tényleges hatótávjuk 17-18 km, a sebesség terén tényleg tudják a 25 km/h-t.
A 365-öst sem szólnám le, annak az az előnye, hogy hátul tárcsafékes, bár az S2 után szerintem nincs is erre szükség. Megjegyzem, a nagyon jól szabályozott Szingapúrban a Segway ES2 és a Xiaomi Mijia 365 a 7 legjobb és hatóságilag engedélyezett rollerek között van, nyilván nem véletlenül. Menjetek egy-egy próbát, azután döntsetek. -
B-L-A-C-K
titán
Táska -> link
Hekkelés -> elvileg garancia vesztéssel járhat, de vissza lehet rá rakni bármikor a régit, és nem foglalkoznak ezzel soha. Megfőni meg max akkor főne ha csontra húzod, és huzamosabb ideig használod, de akkor se a "proci" fő meg benne. Szóval nyugodtan húzhatod, nekem mikor Pro-m volt, én is húzva használtam.
-
Batek
friss újonc
Sziasztok érdeklődnék M365 pro-hoz hord táskát hol tudnék beszerezni? Másik kérdés érdemes hackelni? garancia elvesztése nem érdekelne de valaki azt mondta hackelés után 3 nap és kipurcan a proci, igaz ez?
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
NandorHUN
#4313
üzenetére
Persze, értem. ahol van kiépítve normális út....akkor csak én közlekedek rossz helyen.

járdáról le, járdára fel kráterek előttem...
Mondom. Kívánom neked hogy bejöjjön. Én biztosan nem vennék ilyet mert nincs semmi rajta amibe belekapaszkodjak amivel az egyensúlyom biztonságban bírhatnám...Nekem nem egy életbiztosítás az egykerekű. -
coolmpi
aktív tag
Sziasztok.
Két roller között vacilálok: Ninebot Segway es2 vagy Xiaomi m365
(Sajnos egyenlőre egyiket sem próbáltam személyesen, és mivel fiamnak lesz 50 kiló vasággyal 170 cm magas így nem is annyira releváns az én közel 100 kilómmal
)Több tesztben azt írják, hogy kényelmesebb a Xiaomi, pedig annak nincs felfüggesztése. (számomra furcsa, bár lehet a kerék méret ennyit számít)
Amitől félek kicsit, hogy a Xiaominál sok lenne a defekt.
Előre is köszönöm a véleményeket.
-
NandorHUN
addikt
válasz
Ezekiel Ston
#4312
üzenetére
Ez Budapest, mondjuk srác külföldi:
[link]És még Mo-ról:
https://www.youtube.com/watch?v=_eSMH_ZJdAo
https://youtu.be/IkuefHbZzoQ?t=521Itt is srác Bp-n megy vele:
https://www.youtube.com/watch?v=8gDx11nJK9M&t=344sAmúgy szerintem ha ez a ketyere elmegy az erdőben köveken akkor magyar utak kevésbé jelentenek nagy megpróbáltatást, mint egy rollernek az apróbb kerekeivel.
-
-
NandorHUN
addikt
válasz
Ezekiel Ston
#4310
üzenetére
EUS sokkal jobb bármilyen terepen mint egy akármilyen roller, mert a kereke nagyobb és nagyobb hely van motornak is:
Tudom, hogy utóbbi "reklám" video, de amit ott mutattak azokat tényleg tudja is a termék. Hegyen felmászik, úthibákat is simán megteszi, és pl. útpatkán is simán átmegy mint egy bicaj, rollerrel ellentétben. Ja! És EUC fel és le tud mászni akár lépcsőn is! Rollernél ez kb elképzelhetetlen kategória.
Most erősen gondolkodom, hogy egy ilyesmit kéne szerezni.
Legrosszabb esetben is úton max nem megyek, csak bicikliúton, vagy csendes utcában.Ma rollerrel pl. Üllőin le is szorított egy minibusz az útrol. Szóval rollerrel is valoszeg marad a csendes utca, ezzel az EUS meg legalább ha járdán megyek is könnyebb az út és járdaszegélyen fel le simán megy, csendes utcákban, belvárosban stb.. meg tudok menni akár úton is.
Az ember ezekkel nyilván nem megy 65km-el, de én speciel rollerrel se mennék annyival. Nekem a 30-35 bőven jó. Az meg megvan ezekkel is.
Azért ennyire nem vagyok őrült:
[link] -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
NandorHUN
#4307
üzenetére
Nem nagyon akarok belevauzni...de apró kérdés...hol tudod kihasználni ahol teljesen jó és alkamlas rá az út?
Én ha azt nézem nekem a roller sokkal praktikusabb mert:
Tudok vele ugratni ha kell...ezzel az egykerekűvel hogy csinálod meg?
Ha van egy nagyobb hiba az úton és bele kell menned mekkora biztonsággal tudsz átmenni rajta anélkül hogy akár 20km/h sebesség mellett is biztonságban haladj át az említett úthibán?Mindemellett rollerrel is veszélyes közlekedni úton, ezzel közveszélyesnek érezném protekor ide vagyo da.
Dombon felfelé? Na azt is megnézném hogy megy fel valaki egy ilyennel
Bocs, hogy szarkasztikus voltam, csak az érveid nekem nem helytállóak hogy egy ilyenre leváltsa valaki a jó rollerét.
4. emeleten lakom...minden nap legalább 2x fel kell hozzam és le kell vigyem a booster v-met...
Küzdj!
Egy kis extra kondi sose árt...én edzés után hullafáradtan szoktam még felcühölni este 10kor a rollerem. -
NandorHUN
addikt
válasz
chatran
#4308
üzenetére
Szerintem nincsen.
Én V8-n gondolkodom, de az a baj, hogy szerintem utakon nem lehet vele közlekedni. Járdán meg nem túl előnyös, mert gyalogosok közötti cikázást sehol nem nézik jó szemmel, meg nehézkes is.
Egykerekűt is szerintem bicikliként kéne kezelni,de ez nem tudom itthon mennyire működik/működne fővárosban, ahol még biciklist is van, hogy leszorítják.
-
NandorHUN
addikt
válasz
B-L-A-C-K
#4306
üzenetére
Sajnos én még mindig Budapesten lakom, és itt mobilitás számít, ha elmegyek mondjuk bevásárolni ne kelljen magammal cipelni nehéz rollereket. Vagy mikor felmegyek a 3-ra.
65-nek nagyon sok értelme itt nincs is sok piros miatt.
EUC egész tetszetős, problémám csak az vele lehet forgalomban nem lehet részt venni vele. Akkor meg hiába a 30-40 kmh, mert gyalogosok között nem fogok ennyivel menni.
Rollerrel szemben egyébként előnye, hogy
- pici, apró méret
- jobb a rugózása", buckákat nagy kerék miatt sokkal jobban veszi
- dombon felfelé is sokkal jobban tud menni -
B-L-A-C-K
titán
válasz
NandorHUN
#4305
üzenetére
Praktikusnak tény hogy praktikus, de míg rolleren 65-nél is biztonságban érzem magam (az enyémen), mert tudom megtudok állni simán 2 hidraulikus tárcsafék rendszerrel, addig egy ilyen egykerekű csodán befékez valaki előtted hirtelen, vagy kilép, 0 az esélyed 30ról is megállni, nem hogy 45-nél. Szóval engem sose vonzott ez az a téma.
-
NandorHUN
addikt
válasz
B-L-A-C-K
#4303
üzenetére
Elektromos unicycle-ről/ monocycle-ről/ egykereküről, mi a csoport véleménye ?
Szerintem rohadt praktikus első ránézésre.
[link]Kicsit drágább, de kb. akkora mint egy kisebb bőrönd amit húzhatsz magad mellett és kb. 0 helyet foglal.
Egyetlen kérdés, hogy egy ilyen pl. Budapesten mennyire vehet részt a forgalomban? Mert ha úgy mint egy biciklis, akkor nagyon jó kis eszköz.
De ha csak úgy mint egy gyalogos, akkor az nagy szívás.Külföldön ahogy nézem úton mennek vele, mintha bicikli lenne, illetve magyar srác is úton használja:
[link]Kérdés, hogy Budapesten ez mennyire lenne elfogadott közlekedési forma.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
NandorHUN
#4302
üzenetére
Bármilyen fóliát rakhatsz rá ami tetszik.
-
NandorHUN
addikt
A Booster GT-re vennék valami vázvédő fóliát. Láttam ilyet biciklire, - hajszárítóval tették fel rá.
Esetleg tudnátok ajánlani ilyet?Illetve valami láthatósági ragaszható fénycsíkot is tennék rá. + világítást, ilyet tudnátok ajánlani ?
Külföldi oldal is jöhet, főleg ha ott jobb a minőség.
-
B-L-A-C-K
titán
Ma mentem egy kicsit egy Janobike 2000W-os rollerrel. Hát nem ájultam el, féke hidraulikus, az nem olyan rossz, rugózása elég gyenguszka, óra szerint 65-tel ment alattam, de az sajnos a valóságban ~50km/h. Persze ez is elég, kuponnal 270-ért megvehető, de ha kellene választanom azonos árkategóriában hasonlót inkább a Kugoo G Booster-t venném.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 AL - i7-1185G7 I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Honor 400 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3889
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest







Lásd: Uber, Taxify....


Mondjuk a hátsókerékhajtást a Kugoo S1-ben magában is kipróbáltam volna, csak ahhoz meg a kábelt kellett hosszabbítani... Csináltam egy nagyon gányoltat az éjjel, de amúgy megtaláltam "gyáriban" is






