Hirdetés
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel topik
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#2898
üzenetére
Nem más a villája véletlenül?
Na jó, képek alapján dehogynem. Szóval nem egyszerűen pattintható be hátra:
Amúgy elgurultam a rollers.hu-hoz, tudnak-e valami megoldást hátra, de nem...
A kinézett Frenzy kerék tényleg 230-as (titkon reméltem, hogy mivel annak az
első és a hátsó kereke eltérő méretű, hátha csak elírás), abszolút nem fér be...
Meg ha beférne sem igen ajánlották, mert műanyagfelnis, s nagyobb tempónál,
ha kap egy ütést megfeküdhet, mert nem elektromos rollerhez találták ki.
Ui: a gurulás végén lemerült, megtapasztalhattam végre* az elgyengülést, ill. a
legvégén a nulla rásegítést, viszont nem kapcsolt ki! Szépen megállt 29.5V-on,
a kijelző működött tovább, mérte a sebességet, távot, sőt volt fék is! Mi több, a
regeneratív fék segítségével még valamennyi extra rásegítést is lehetett nyerni,
"lejtőzés" után, szóval tényleg tölt vissza, ahogy kell.
Ja és pici rásegítéssel
is kényelmesebb rollerezve haladni, mint teljesen nullával! Hatalmas pluszpont,
hogy funkcionális marad (távmérés, fék): ez még májusi modell, teljesen bevált.
(Ha megjön a csere, elképzelhető, hogy családban marad az is, meglátjuk...
)*: a másik az fogta magát, és se kép se hang, vissza se lehetett kapcsolni.

Szerk: viszont a Dembinszky utcában kegyetlen milyen macskaköves járda van.
Jó, hogy nem feküdtem el rajta, aztán inkább mentem az aszfalton, mint azon...
Kis tempónál is iszonyat csörgés-zörgéssel lehet csak rajta haladni. Kegyetlen!
Ill. ezt a vékonyka hátsó kereket úgy meg tudja vezetni, hogy csak kapkodsz.
-
Wine
csendes tag
Nyilván csak a példa kedvéért mondtam, nem mint ökölszabály, nagyjából a kresz, és a józan ész mentén haladva a konfliktusok nagy része megoldható lenne. A ledudálók sima tahók, az összevissza kóricálók már konfliktusforrás lehet, de nem feltétlenül az. Tapasztalatom szerint a fő probléma az egyén hozzáállása, kultúrája, legyen gyalogos vagy bármi. Ha mindenki elfogadó, megértő, nyitott toleráns, becsületes és intelligens lenne, nem is lenne szükség szabályokra, törvényekre, de amikor ott repeszt a városban 180 nal lámpától lámpáig a bmw jével a bunkó, ott csak széttárjuk a kezünket.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#2895
üzenetére
Amennyire én láttam a 15A-es is inkább csak 14-et ír ki. Csumára terhelve.
Persze nem full feltöltéssel néztem, mivel már a 10. km környéke volt, mire
jöttem fel a Lágymányosira, ahol a paraméterek: 32V/14A/20 km/h kijelzettJa igen, ez egy sima S1, amit ma vettem, 330 km-rel egy végtelenül korrekt
fazontól, és rögtön jöttem be vele melóba. Ég és föld a másikhoz képest.
Pro/kontra:
+ erősebb (11A vs. 15A)
+ gyorsabb (lejtőn 30 km/h+, bár még nem néztem a kalibrációt GPS-szel)
+ halkabb (szinte nem is hallani, mikor sík úton 5-6A-rel tartja a 26 km/h-t!)
+ működik rajta minden (első nap a másik is működött... holnap meglátjuk)- a kormány kicsit lötyögősebb (van benne km!)
- a zárószerkezet még a régi (törésesélyesebb)
- kijelző régi burkolatú (vízállósága nyilván nulla)* a fék talán egy kicsit gyengébb (viszont pont úgy viselkedik, ahogy írtátok,
hogy nem rögtön harap bikából, na pl. a másik az ehhez képest bináris volt)
-
Dorian
félisten
Azért vannak néha a miértre logikus esetek, és a bicajosok is megérik a pénzüket. Előző lakhelyünkön volt olyan útvonal, ahol nem volt az út mellett járda, csak kerékpárút. Na most a babakocsit biztos nem fogom az úttesten tolni, hanem nyilván a kerékpárúton, ha már nincs se járda, se babakocsi-út...
Sok bicajosnak ez láthatóan nem tetszett, igaz mindig vártam, h megálljanak és elbeszélgessek erről velük, sajnos inkább szájhúzogatva továbbmentek.Másik oldal, amikor az úttestre felfestett kerékpárúton haladok rollerrel, ez úgy 50-ből 1 autósnak annyira nem tetszik, hogy dudálásra vetemedik. Ezek a bicajosokat is ledudálják vajon?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Vertigo
#2894
üzenetére
Nekem is volt S1-em, most van egy Pro-m is. 32-vel a régi se ment, az órája nem volt jól beállítva, 28-29 az már reális. A régi vezérlője nem 14 hanem a 15A volt, valóban érezni, de inkább emelkedőn, fékeken én nem tapasztaltam. Amúgy már az új sima S1-ek is megerősített összehajtó szerkezettel érkeznek, ugyan úgy 11A vezérlő, és a kijelző rész is ugyan olyan, csak a kerekek másak, meg kisebb az aksi picit.
Zörögni ez is valóban zörögni ez is valóban zörög, de lehet orvosolni, én tegnap csináltam meg ezeket rajta:
Komplett szigetelést: Kijelző rész, vezérlő rész, akkumulátor rész, hátsó lámpa. Minden zörgést megszüntettem, azaz aksi fixen van benne nem mozog, vezérlő szintén (ez is zörgőt benne), valamint minden lengéscsillapító rész be lett zsírozva.
Továbbá lesötétítettem a 4 oldalsó prizmát, első hátsó lámpát, kijelző burkolat kapott karbonfóliát, illetve a kormány, valamint az oldala, és a hátsó kerék tartó. Kapott egy normális csengőt, és a kormány oldalán lévő gagyi világítást leszedtem, kapott kupakokat. -
Vertigo
aktív tag
Sziasztok,
ido kozben lett egy S1 -> S1 PRO csere...Az S1-be vegul 630km ment bele, 500 korul a lengescsillapitok megadtak magukat a budapesti utviszonyoknak (az elso teljesen off, a hatso meg ugy elpuhult, hogy valami mar beleert a kerekbe es "surrogott")
Mivel a csere ("upgrade") nem volt tul gordulekeny, addig is jartam a simaval es tegnap erkezett meg a PRO.
Sokkal gyengebb, nagyon-nagyon sokkal gyengebb erzetre es ez a fekezesre is ervenyes. (14 vs 11A)
Viszont annak ellenere, hogy ez is itt-ott mocorog zorog, egy fokkal masszivabbnak erzem.
A vastagabb hatso kerek baromi jo, nem vezetik meg a terkovek illesztesei, magat a racsszerkezetes gumit egyelore nem erzem kulonosebben rugalmasabbnak, de osszessegeben komfortosabb a haladas.A kitamaszto vegre jol funkcional.
Dobozbol kiveve 37V-on volt a feszultseg nyugalmi allapotban, el is mentem vele egy korre, cirka 14km-t birt ilyen toltottseg mellett (29.7V-nal kapcsolt ki, kozvetlenul elotte pedig 77kg-mal merlegeltem).
Amugy kicsit nehezebbnek tunik a jargany, illetve a toltojeben is tobb az anyag (habar a rairt parameterek megegyeznek a korabbival).
Ma reggelre tele toltottem, sik uton 1x-1x sikerult belenyaldosni a 29km/h-ba (regivel 32 volt).
...ha lesz valami erdekes meg, beszamolok rola.
-
Wine
csendes tag
válasz
freddirty
#2890
üzenetére
Jogában áll, mert nem kell hozzá papír, hogy gyalogoljon, de biciklihez meg rollerhez se, attól még a kresz szabályai állnak rá, ami gyalogosokra is vonatkozik. Pl ha átmegy a piroson és elcsapják, ő a hibás, ha kerékpárúton elcsapják, ő a hibás..a járda alapvetően a gyalogosok helye, a bicikliút a bicikliseké, autóké az úttest stb.ez a kreszben pontosan le van írva, persze előfordul hogy valaki nem tudja, de a következményeiért ő felel.
-
freddirty
senior tag
hát nézd, erre mindig azt szoktam mondani hogy a gyalogosoknak jogában áll hülyének lenni. Onnantól, hogy bármilyen járműre száll, onnantól beszámíthatónak kell lenni, minden szabályt ismerni kell és be kell tartani. és igen, sajnos a biciklis kultúra/szabálykövetés még nem tart ott ahol kéne, de a gyalogosoktól elvárni bármit is dőreség.
-
TomMusic
őstag
Na ma reggel megint beszólt egy öregasszony. Teljesen ok nélkül.
Vissza se reagálok ilyenkor, csak bezzeg mikor ők megállnak gyalog a bringaút közepén, meg ilyenek, azt tűrjük el..
Más:
Manual azt írja (M365 Pro), hogy minden használat után érdemes feltölteni az akkut, a hosszú élettartam érdekében. Ez mennyire valid? -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#2876
üzenetére
Elvileg megvan az Amper a válaszüzenetben, de álló helyzetben nehéz tesztelni,
mert terhelés nélkül gyakorlatilag nem vesz fel áramot, 0-t ír ki, úgy is felpörög...
Mindenesetre én roller nélkül maradtam: további tesztek (egyelőre) nem várhatók.OXO-ban azt nem értem, hogy csak első motorral nem lehet vele menni? (Jó, hát
úgy biztos nem tud 60 km/h-val repeszteni, de azért rollerezni csak lehetne vele.) -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#2874
üzenetére
Ne V-okkal foglalkozz, inkább azzal hogy lehet felhúzni vagy 16A-ig a Kugoo vezérlőjét...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
OXO: Hátsó motor kábele hibás volt, hol érintkezett hol nem, leadtam csináltatni ott le@szopattak, gány munka, úgy adták vissza még nem is volt jó, ki akarták fizettetni...stb stb, bele se megyek mert hosszú. Akitől vettem vissza kaptam tőle egy összeget, abból meg rendeltem egy komplett hátsó motort, csak sok idő míg megjön.
zoltanz: Azzal már nappal is jó észnél lenni.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#2873
üzenetére
Nem hogy semmi értelme, hanem az nem is az akku feszültsége... Mint példának
írtam volt, egy hagyományos autóakksi se marad meg 14.4V-on, egy másodpercig
sem, ha leveszed róla a töltést: pont azért töltőfeszültség, és nem akkufeszültség.
Ha és amennyiben annyi lenne az akku feszültsége is, úgy nem működne a töltés.Ui: mi baja az OXO-nak ilyen kevés használat után? Azért az közel félmillás cucc.
Szerk: még linkeltem is egy ábrát, ami éjjel még megjelent, ma már nem, mert az
oldal úgy gondolta, hogy nem hagyja az ábrájának a közvetlen linkelését. Másolat:
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ezekiel Ston
#2872
üzenetére
Köszi, azért az Inokim OXO-m kicsit jobb, csak szervizelés alatt van...
Más mindenkinek: V-t téma: Szerintem teljesen mind1 hogy feltöltve 41,8 vagy 42,2, ha elindulsz vele, fél perc alatt egy csomót esik úgyis, így ennek a kis különbségnek semmi értelme.
-
Ezekiel Ston
senior tag
Nálam is így indult reggel...kinéztem...esik...áh mondom nincs az az Isten hogy.....beültem a kocsiba, beraktam egy nagy kedvenc nosztalgiazenémet.....bepörögtem rá...kiszálltam, vissza lakás, sapka fel szemüveg, bőrkabát...és már húztam is vele...

B-L-A-C-K szép az új rollered.
-
DigitXT
félisten
Azért a 29V messze van a full lemerítéstől, ezek a cellák 2.5V körül mennek mélykisülésbe, ha jól tudom, szóval pont azért (is) van benne a BMS, hogy lekapcsoljon egy még bőven biztonságos fesznél. Ergo nem tudod túlmeríteni, ha meg is áll alattad, akkor sem. Mondjuk én se láttam 29V-nál soha, de én még a teljesítmény csökkenést sem éreztem, nekem egyszer csak kikapcsolt. Igaz, akkor már sz.r volt a kijelző, így nem lehettem biztos benne, mennyi az annyi.

Szerk: mondjuk megtévesztő lehet a dolog, mert a nyugalmi fesz ezen a képen 35V (aznap vettem, konkrétan a kocsiért mentem vele a szerelőhöz, abszolút bevált, teljesen meg voltam vele elégedve, másnapig
), és a töltöttségjelzés eléggé pirosban van 12.4 km után.* Esetleg el tudom képzelni, hogy terhelésre esne be nagyon, és akkor tilt le a BMS, ha benéz 29V-ra...
Alattam kb. 16 km-t bírt ki, mások pedig azt írták, hogy 33V-nál még 5 km van hátra: reális lehet...
*: nem a teljes futás: a folyamatos 55 perces út előtt volt benne még egy kisebb is.
-
f3rdzs0
senior tag
nálam 41,9 a max amire hajlandó feltölteni (legalábbis akkor mutat zöldet). múltkor 43,3-mon kapcsolta ki a féket dombról lefele. iirc 34 vagy 33 körül kezdte magát visszavenni (de nem vészesen)
(#2868) Tin: ő az úton lakik, a rollerén. csak estére megszáll egy egy hotelban és másnap indulhat a rollerezés újra
-
Dorian
félisten
válasz
Ezekiel Ston
#2865
üzenetére
Á, én ilyenkor inkább kocsiba ülök.
-
Ezekiel Ston
senior tag
Na ma reggel eső...igaz nem nagy de esett plusz sok víz az uton. Tesztelve a kicsike... jól vette a kihívást.
-
Dorian
félisten
válasz
DigitXT
#2861
üzenetére
Igaz, kicsit pontatlan voltam. 42,1- 42,2-re tölt fel max, és 35-nél még megy, csak már visszavesz a teljesítményből jócskán. Emlékeim szerint (1x volt ilyen) kikapcsolásnál még biztosan 30-egynéhány volt, tuti nem 29, de ezt nem nagyon fogom tesztelni, hiszen nem nagyon tesz jót neki a full lemerítés, ill. nekem sem tesz jót, ha félúton áll le vhol

-
Wine
csendes tag
Amúgy ez a francia revoe cég miféle, mérhető a kínai gyártókhoz ? Ki koppint kit ? Mert úgy nézem az én gépem a megszólalásig xiaomi m365.Most jó esős idő van de nem merem tesztelni, azt írja mérsékelten vízálló. Na most az baj, ha mondjuk cégnél felrakom töltőre, és 8 órát rajt van, mert éppen nincs ott senki, nem tölti túl ? Amikor zöldre vált a led. Alapból 3 óra a töltési idő.
-
DigitXT
félisten
Én úgy tudom, hogy az adott típusú akkut nem szerencsés 42V-nál tovább tölteni.
Tehát véleményem szerint teljesen jó, hogy 42.2-re tölti. Nekem is 42.4 volt az első töltésem után. (Aztán meghótt.
) Az a 45V motorfék üzemben fordulhat elő, és túltöltésnek minősül, azaz károsíthatja az akkut, ezért a roller hosszabb lejtőzés esetén, ha full töltéssel indulsz neki ilyenkor hajlamos letiltani a féket. Barátságos. (Ja nem.) Az a vicc, hogy valójában meg lehetne oldani ezt regeneratív fékezés nélkül is (van is erre menüpont a szervizmenüben), kérdés, hogy az mit állít: lesz fék mindig, de soha nem tölt vissza, vagy onnantól soha nem lesz fék?
35V-nál még nagyon nem kéne leállnia, hiszen névleg 36V-os az akkupakk. (3.6V@10S3P) Többen írták, hogy 29V a vége, amikor kikapcsol.
Szerk: a "csak 40-ig" tölt mikor volt? Én is úgy láttam később, hogy nem éri el a 42-t, de úgy gondolom, ha elveszi a töltést, akkor normális, hogy nem marad az akku az emelt feszen.
(Autónál is 14.4V a töltőfesz maximuma, de ha lekapcsolod róla, akkor gyorsan visszamegy a névleges 12.8V-os értékre - csepptöltésen szokták 13.6V-on tartani.)B-L-A-C-K: 85-ért tényleg barátinak hangzik, reméljük tartós(abb) is lesz.
Szerk: ha ezt is leszigeteled, és neadjisten nekem nem egy új S1 jönne idővel, hanem a pénz vissza, akkor még az is szóba jöhet, hogy topikban marad.
Rollerhiányom van, na...
-
Dorian
félisten
Kugoo-nál mi a full töltöttségi szint, és mi az amikor már megáll?
Mert 45V-okról is hallottam említéseket, nekem 42,2-nél feljebb sosem ment, de tegnap észrevettem, h csak 40-ig tölt. A full leállás 35 körül van ha jól emlékszem. -
B-L-A-C-K
titán
Lesz ujra egy Kugoo-m, csak pro. OXO-hoz alkatrészt várok, kb 1 hónap, addig kellett valami.
Kugoo használt, de mindössze 16km van benne...

-
Wine
csendes tag
válasz
TomMusic
#2851
üzenetére
Én is így járok el, de attól is tartok hogy az általános tahóság kikövetel vmi béna szabályozást. Általában kerékpáros vagyok, néha gyalogos és néha segédmotor, ez szitutól függ, és úttól. A probléma konkrétan ott van, ha mondjuk te a kerékpársávban egyenesen mész, mint éppen kerékpáros, és egy főútról mondjuk jobbra kanyarodó kocsi elcsap, ki a hibás, minekutána a kresz nem ismer el kerékpárosnak / ha pedig gyalogos vagy, nem közlekedhetsz biciklisávban, megincsak a kresz szerin, ez persze csak vitás esetben lényeges, mert ált. én is ott haladok, max ha lassabban megyek, inkább járda, meg ha ott kisebb a fogalom/. Ha pl a zebrán áttolod, persze más. Arra gondoltam hogy ilyenkor megfontolandó lenne szintén tolni, de nálunk van olyan ahol 10 méterenként van ilyen, és az meg életszerűtlen, mikor a biciklis végigrepeszt itt, elsőbbsége tudatában, én meg átvedlek gyalogossá...
-
TomMusic
őstag
Én a közlekedési szabályokat nézve, bringásként közlekedek. Zebrán áttolom, próbálok bringaúton menni, a gyalogosokat kerülni. Ha látom valakin hogy kétségbe van esve, óvatosan közelítem meg, és elsőbbséget adok neki.
Ez szerintem azért is fontos, hogy a rolleresekről ne egy negatív kép alakuljon ki. -
ultio
aktív tag
Na ez nagyon jó kérdés.
Bicajos km óráim vannak, olcsóbb, drágább, egyik se ázik be.
Pedig kaptak/kapnak esőt bőven, sokszor órákon át. És sarat is bőven. Semmi bajuk.
Kínai cuccom is van, annál is megoldották, hogy nem ázik be. Tényleg érdekes, hogy a rollereknél miért megugorhatatlan ez. -
Wine
csendes tag
válasz
#07746304
#2848
üzenetére
Ezek után én nem merem tesztelni a rolleremen ezt a képességet :-) ...más, kresz: Az oké hogy lényegében mindenhol megyünk rollerral, ki ki bátorsága, józan belátása szerint. Csakhogy vannak azok a szituk, mikor van két vagy több szereplő, és a "na itt kinek van elsőbbsége" történet. Pl mész kerékpárúton, ahol kerékpárosként, neked, de meg kell e adni számodra az elsőbbséget, ha rollerral közlekedsz, ez előfordulhat a kocsi jobbra kanyarodásánál- ahogy tapasztalom ez a leggyakoribb- de más szitukban is. Én azt csinálom, hogy figyelem a másik viselkedését, ha látom a szándékot, hogy elenged, akkor megyek...de pl balesetnél nem mindegy, ki hibázott..
-
Wine
csendes tag
Azt nem értem,hogy a biciklikhez kapható filléres lcd kütyük nem áznak be esőben, egy roller kijelzője pedig kifekszik egy kis víztől ?
-
DigitXT
félisten
Elvileg sima S1. Az nekem is feltűnt, hogy a kijelző burkolata más. Lehet, hogy
már mind ezzel szerelik. Nem beszélve a nyitó mechanizmusról, ami gyengébb
volt anno (és láttunk már törést): valsz'eg megkapta a sima S1 is, mint upgrade.vegyél te is 10e-ért egy LCD és egy ECU vezérlőt, aztán kész.
Itt nem a 10K a baj (kereket is kész voltam venni 15-ért), hanem az, hogy nincs.
Berendelhetem, amit linkeltél, de 20-30 nap szállítási idő, végülis őszre ideér.
Amúgy meg elvből zavarna: ha garis és küldik, minek rendelgessek magamnak?
(A kerék nyilván nem garis, az csak szimplán szar, de majd veszek rá valamit...) -
#07746304
törölt tag
Az ECU tárolja a megtett kilométereket? Magyarán csere után nullázódik?
-
TomMusic
őstag
Gondolom a motor miatt az normális, ha nyélgázon km-eket mászva forró az első kerék?
-
Dr.Zoo
őstag
-
Mezcal
addikt
Azoknak írom le a tapasztalataimat, akik az Oxelo csúcsmodellje helyett vennének egy olcsóbbat.
Első nap beragadt a fék, nem engedett vissza, én semmit nem tudtam csinálni vele, de a szerelő megoldotta egy ezresért. Menet közben valami állandóan csörömpöl az első keréknél, még nem jöttem rá, hogy mi. A rúgózás nem olyan könnyű, mint az oxelonál, sokkal keményebbek a rúgók. Az összecsukása viszont egyszerűbb, mint az oxelo lábbal való csukása. Viszont a pedál az álló részen van, tehát figyelni kel, nehogy rálépjünk menet közben. Abban sem vagyok biztos, hogy ez a megoldás van olyan tartós, mint az oxelóé. Az álló részen a tapadós rész kezd feljönni, de a többi ragasztott dolog is, amin a roller neve van. A roller egyébként megy mindenen, mint kés a vajon. A viacoloron és macskakövön azért ráz, túl kemény a rúgó. A fék javítás után nagyon fog, óvatosan kell fékezni vele. A menettulajdonsága jó, végülis ez a lényeg.
Jól néz ki a roller, ez az egyik erénye, de nincs olyan jó, mint az 50 ezres Oxelo, de nem is kerül annyiba. -
Ezekiel Ston
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz
Ezekiel Ston
#2830
üzenetére
Hét közepén esőt mondanak, legalább letesztelheted a vízállóságát.

-
Ezekiel Ston
senior tag
A hétvégén úgy döntöttem csatlakozom a rolleres népséghez.
A kiszemeltem egy Ultimate E-Twow Booster V lett. Ma jöttem be vele először melóba, és meglepett teljesen. picivel még gyorsabban is értem be vele mint a kocsival szoktam.
Szóval rollerre fel, indul a buli. Nagyon bejött. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#2824
üzenetére
Eddig tartott az öröm. Ma rendesen kibaszott velem, kb. félúton megállt munkába
menet, utána a gázra nem reagált: haza rollereztem, otthon elkezdte venni a gázt,
de folyamat kattog a vezérlőnél.
Csak kell az a cserealkatrész, így nem jó.
Egész konkrétan a hátsó kerék zökkenésével (járdán göcsört) egyidőben történt...
(Most jöhetne megint az, hogy nézzem meg, szétcsúszott-e valami, ám valójában
tudom, hogy ez nem történhet meg, hiszen pöckök fogják össze a csatlakozókat.)Szerk: én még azt is el tudom képzelni, hogy valami elbaltázott forrasztás miatt a
panelben megy szét valami. Komolyan egy ipari hulladék az egész. Már bocsánat. -
TomMusic
őstag
M365 Pro guide [kép] + öregasszony beszólt reggel a járdán.
Akkor hol közlekedjünk? 🤬
Rakpart bringaút oké, de valahogy el is kell odáig jutni.
Aldiban megkérdeztem, azt mondták összecsukva be lehet vinni. Még furcsállta is kicsit a pénztáros csaj a kérdést, azt mondta hogy persze be lehet vinni, csak menni nem szabad rajta. -
#07746304
törölt tag
Thank you for your reply.
Kindly let you know that the issue can be solved by replacing the controller and motor.
We can resend these parts to you,please let us know if you accept this solution.
Please note that don't ride it on rainy days.
Thank you for your understanding and patience.
We will be awaiting your reply. -
stellaz
veterán
Nekem eddig kétszer volt az elmúlt tizenpár év alatt, hogy direkt elém állt a kisebbségi a kerékpár úton, illetve ebből egyszer csak a kezét nyújtotta elém mint sorompó. Szóval így egyszer a táskáját vittem el a csajnak úgy 30-al, egyszer meg a "sorompót" kaszáltam el. Persze jobb nem keresni a bajt.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#2643
üzenetére
Most már csak hónap végére várható, mert nem kicsit nőtt meg rá a kereslet.

ON: nincs ennek valami olyan alternatívája, ami kis hazánkban beszerezhető?
Nem szeretnék hónapokat várni kínai szállításra, hátha addigra végleg megkotlik.Szerk: bevállalnám a felfújhatós verziót is, ha az kapható... ez majdnem jó, csak
egy kicsit nagyobb, ha jól sejtem.
De ilyesmit nem lehetne rá applikálni?
-
Wine
csendes tag
Nem akarok rasszista lenni, de máshogy nehéz lesz szóval van egy kisebbségi család itt a környéken-van egy két háztöbös gettó, és a vonulási útjuk sajnos egybeesik az enyémmel- na ezek közül az asszony, amint meglát hogy közeledek rollerrel, a járdáról tüntetőleg átvonul elém a kerékpárútra, a család meg marad a járdán, lényegében elfoglalják az egészet. Ma is úgy mentem el közöttük hogy volt 1-1 centi. Szerintem arra vár hogy beszólok valamit, és akkor megcsinálhatja a cirkuszt mint elnyomott kisebbség...sokan vannak akik vmiféle úri huncutságnak tekintik ezt-Magyarország ugye- de csak a tahók.
-
Wine
csendes tag
válasz
zoltanz
#2819
üzenetére
Van minden, de én ebben maximálisan liberális vagyok. Az említett bicikliutam meglehetősen sajátos, majd csinálok róla go proval anyagot. Egy részen térköves, enyhén ráz, de elviselhető, mondjuk azon a műanyag kerekű rollerek éktelenül zörögnek, meg gondolom ráznak is, de ez kerékméret, teleszkópfüggő. Kétsávos de jó keskeny, van benn rendes aszfalt rész is, de legjobb az aluljáró, ahol műanyagborítás van, ott hatalmasat lehet menni.
-
#07746304
törölt tag
Berendelem az LCD + ECU pakkot szerdán. Mert megvárom azt a pár napot ameddig írnak. Ha küldenek Pakkot az 2-7 munkanap, rendelve, meg Estimated Delivery: 20-31 days. Kereket nem igen fognak küldeni, bár még az is lehet. A legrosszabb esetben nem küldenek semmit, én szerdáig várok, aztán bármit is írnak, megcsináltatom így vagy úgy.
-
Tin
veterán
válasz
#07746304
#2814
üzenetére
A motorban sok para nem lehet, maximum a vezetéke szakadt vagy zárlatos, mert az végülis elektromágnesek, ha csak a tekercsek nem szartak be, akkor ott más gond nem lehet. Írtam korábban, ez valahol valami zárlat vagy szakadás, amit átégés okozott. Azért is írtam, hogy célszerű egy fenti kijelző modult és ECU-t rendelned, mert 10-ből megvan, adott hozzá a vezetékelés is, és egyszerű a cseréje. Motor akkor kell, ha ott volt a zárlat vagy átégés, de nem igazán hiszem.
Rendelj egy LCD + ECU pakkot, linkeltem korábban már, és próbálj szerezni egy kereket gariban, mert az a drága, azt is linkeltem már korábban.
Vagy fuss még hat kört, csessz el rá még több időt, és a végén úgyis ezt fogod csinálni.Mellesleg az is lehet megoldás, ha megkéred egy kedves fórumtársad, hogy hadd menj el hozzá, és engedje meg, hogy megpróbáld a te vezérlőd az ő kerekével, és fordítva. Csak össze kell dugni, és a kerék azonnal, megbontás nélkül 5p alatt kizárható. Onnantól meg aztán már tényleg csak a 10e forintos pakk kell.
-
Wine
csendes tag
válasz
zoltanz
#2815
üzenetére
Már kétszer is volt olyan hogy jön pl szembe a járdán kismotorral, mert az a gyakorlat sajnos, hogy gyalogos, motoros, kerékpáros stb egyik se a neki kijelölt sávban megy...na és akkor jönne a kitérés kérdése, ugye alapesetben jobbra kéne tartani mindenkinek, de általában fogalmuk sincs erről, már kétszer le kellett szállnom a rollerről, mert semmiféle szándékot nem láttam a kitérésre, ill amikor- nem is pontos hogy leszorított, hanem kikerültem egy gyalogost, és hátulról harminccal súrolva engem elzúgott- akkor konkrétan le kellett ugranom a rollerről. Ma amúgy elképesztő változatosság volt a bicikliúton, segway különféle típusok, roller motoros, nem motoros, volt minden. Mondjuk a térkőves bicikliúton egy csaj a rollere műanyag kerekével zörgött rendesen, de tolta neki becsülettel.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#2816
üzenetére
Ign, így van, de én meg azt gondoltam, hogy a vezérlő hibája, zárlatot észlel a motorban. Viszont a vezérlő is hibás, mert amikor nincs rádugva a motor, akkor kéd led világít az egyik az ECU, a másik meg az M, de mivel nincs rádugva a Motor így gondolom azt jelzi hibának, hogy a motor nincs érzékelve. Feltölt igen, az LCD kijelző is rendben működik.
-
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#2813
üzenetére
írtam ma nekik, az, hogy esőben egy darabig tolod befékezve, okozhat bármilyen gondot? Akkor nem ugrott be, hogy vizesen szétkapjam. Magyarán az érdekelne, hogy a motor használható e, vagy cserélni kell... mert most úgy tűnik, hogy a motor nem szorulna cserére, csak az ECU.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#2812
üzenetére
Kugoo M365? Érdekes. (Tudom, az IP54 a poén, de ez se kutya...)
Szerk: beázás esetén, ha értelmezhetetlen* dolgokat, vagy semmit
se mond a "kapitány" a "gépháznak", akkor letilt a vezérlő, befékez.MÁS: működik a vezérlőm, majdnem elszaladt a roller a fészerben!
Egy picit magam is meglepődtem, hogy elindította. Nem várt siker?
Bár titkon reméltem, hogy működni fog, hiszen az olvasás jól ment.A feketeleves: pont leszarja, hogy 200 fölé növelem a gázállást...

Pontosabban attól már nem nő tovább a fordulatszám levegőben lógó
kerékkel, hang alapján: a válaszokat még nem sikerült értelmezni.
*: külön bájt van a gázállásra, fékre, fokozatra, világításra, s az utolsó
ezek összege, így ha átviteli hiba van, és csak pár bitet érint, kibukik. -
#07746304
törölt tag
-
Wine
csendes tag
válasz
f3rdzs0
#2810
üzenetére
Ma egy biciklis hátulról jól leszorított engem is, majdnem taknyoltam, vissza se nézett, de ugyanez van itt Győrben is, a cammogótól a versenyzőig minden van, na de neki a lassabb biciklist ugyanúgy meg kell előzni úgyhogy emiatt nem feszélyezem magam..amúgy tapasztalatom szerint a kerékpárosok azok akik nagy ívben tesznek minden írott és íratlan kresz szabályra, mégis a rollerek vannak kitiltogatva innen onnan....32 v akkufeszültségnél 250w motor a 90 kilómat már jelentős belassulással hajlandó csak elvinni..télen úgyis jelentős fogyókúrába kezdek, a roller is hálás lesz.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
DigitXT
#2806
üzenetére
a lágymányosi híd maga a pokol
az infopark oldal még úgyahogy (bár az emelkedős kanyar se fel se le nem kifejezetten jó móka, de az etwow kerék miatt legalább nincs halálfélelmem), de a közvágóhíd az borzasztó. egyrészt ahogy mondod megállni nem feltétlen egyszerű (meg lehet csak akkor rohadt lassú vagy), ráadásul az út minősége is botrány, úgyhogy felfele se jó.
ráadásul utána még a lurdy felé a bicikli úton van aládúcolva a felüljáró, szóval úton kell menni és a felhajtónál hiányoznak a kockák, szóval full akadálypálya
és bónuszként a biciklisek fele 15-tel a másik 35-tel megy, úgyhogy mindenképp kellemetlenül érzed magadam nem gyenge a motorfék, csak nagyon furán adagolja. először szinte semmit aztán hirtelen belekap, de ha túl gyorsan mész akkor visszavesz. legalábbis nekem így érződik. én azért sokszor járok lefelé dombról (Farkas réti környéke) , és egyrészt 15-20 fölé nem szabad menni, másrészt ha kicsit adagolod a féket, akkor sokkal sikeresebb vagy, minthogy ha lenyomod és várod a csodát (de a lábfék sokat segít, főleg ha elenged)
(#2779) rushty : csak most láttam ezt sry. nincs semmi figyelmeztetés. ugye hivatalosan visszatöltés sincs, szóval miért figyelmeztetne hogy amiatt kikapcsolhat a fék
teszteltem hogy 30-ra vettem a sebességkorlátozást a default 25-től és nem sokat változott. 25-nél ugyanúgy visszaveszi magát (bár szerintem kicsit kevésbé). de az említett biciklisek és a máshol borzasztó útkörülmények miatt sajnos nem nagyon tudtam sose max sebességgel jönni
-
#07746304
törölt tag
válasz
#07746304
#2805
üzenetére
Tudatosan én is kerültem az esőt. Ettől függetlenül benne van a pakliban, hogy elkaphat egy eső. Leírom a sztorit. Debrecenből busszal jöttem Hajdúszoboszlóra az új lakásba. Már a buszt is elkapta egy ömlő eső... mikor megérkeztem Szoboszlón pont elállt. Ott követtem el hibát, hogy úgy döntöttem, hogy beugrom a Penny Marketbe. Mikor kijöttem a Pennyből megint elkezdett esni. Mondom megvárom még eláll... ekkor hívott anyukám, hogy a Mama előbb jön haza a kórházból, és húzzak haza... 3.8 km-re voltam otthontól, három lehetőség állt előttem. Az egyik,, hogy azt mondom, hogy várjon a Mama nem baj, hogy nem tud bemenni... nyilván nem ezt választottam. A másik, hogy én viszem a rollert, de egyrészt beázhat a táskájában is, másrészt 5 km/órával haladnék, és kb le is szakadna a vállam. Maradt a harmadik opció, repesztettem hazafelé, de kb 2 km után gáz adásnál befékezett, majdnem pofára estem
A hátralévő út eléggé kínkeserves volt. Most úgy vagyok vele, hogy lehet a hónap közepén rendelek egy ECU-t, meg megnézem, hogy garanciálisan mire fogok jutni... a baj az, hogy akik vállalják itt Hajdúszoboszlón, azok is úgy, hogy beküldik Debrecenbe, de előre mondják, hogy ők nem szigetelik... -
DigitXT
félisten
Hát annál a tempónál tényleg van benne némi életveszély. Nekem amúgy a
kedvencem, ha szabad ilyet mondani, amikor jövök le a Lágymányosiról, és
ha nem kezdek időben fékezni (mint a Vissza a jövőbe harmadik részében),
akkor már nem lehet megállni (motorfékkel), szóval készülhetek hátra lépni.Azért azt eléggé gázosnak tartom, hogy ENNYIRE gyenge a motorfék. Ám,
ha meg csak picit akarsz fékezni kisebb tempónál, akkor meg harap, ránt...
(Pedig abszolút analóg a fékkar is, csak úgy néz ki leszarja a vezérlő, LOL.) -
#07746304
törölt tag
Magam is így álltam az IP54-hez, azért is vállaltam be. Tanulópénz volt... majd lehet írok pár nap múlva nekik, hogy már 2 hete szárad és döglött, cserélik vagy sem?!
(#2802) DigitXT : Korábban is olvastam, hogy szigetelni kell, de ha azt valaki megcsinálja, végleg ugrik a garancia... na meg meló igényes, és szakembert kíván.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3370,94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3625
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
- Új Asus Zenbook Pro Duo 14 OLED QHD 120Hz i7-12700H 16GB 1TB Nvidia RTX 3050Ti Studio Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Ja és pici rásegítéssel
)

)

Alattam kb. 16 km-t bírt ki, mások pedig azt írták, hogy 33V-nál még 5 km van hátra: reális lehet...

(Autónál is 14.4V a töltőfesz maximuma, de ha lekapcsolod róla, akkor gyorsan visszamegy a névleges 12.8V-os értékre - csepptöltésen szokták 13.6V-on tartani.)

Csak kell az a cserealkatrész, így nem jó.




