- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Íme az új Android Auto!
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Apple iPhone Air - almacsutka
- iPhone topik
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
#07746304
törölt tag
http://olahvill.hu/mit-jelent-az-ip-54
Most ha ráfröccsen a víz a sárhányóról az mennyivel kevésbé drasztikus az akkumulátorra nézve, mint a nyári könnyű eső ?

-
#07746304
törölt tag
Nos írok a szerviznek. Leírom, hogy útközben elkapott az eső, Kijelző, vezérlő, akkumulátor kuka.
Ilyenkor ha nem küldenek el a francba mit csinálnak? Cserélik az egészet, vagy küldik a csere alkatrészt aztán úgy cserélem ahogyan akarom? -
DigitXT
félisten
-
#07746304
törölt tag
-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#2681
üzenetére
Ezt amúgy én se értem. Az elején jó páran megcsináltuk, azóta senki. Én elég igényesen kinyomkodtam meg leragasztottam mindenhol, egy délelőtt alatt megvolt, nem egy nagy gond. A kijelzőnél mondjuk szerintem kevés a szilikon, ott célszerű ráhagyással konkrétan le is ragasztani ragasztószalaggal, az a tuti.
Na meg az, amit anno mondtam: legyen a hátizsákodban egy nejlonszatyor, és esőben azonnal ráhúzni a kormányra. Benyúlsz alá, vezethető tovább, cserébe nem fog elázni.
-
konkav
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#2681
üzenetére
Beázás után érdemes az elektronikát mielőbb kiszedni, megkínálni egy kis isopropil alkohollal, és megsikálni egy fogkefével, majd leöblíteni alkohollal. A vízben oldott szennyeződések a NYÁK-on maradnak, és néha egészen fura hibákat okoznak. Pl. nagy páratartalomnál megbolondul az elektronika, mert az IC két lába közötti szennyeződés, a levegő páratartalmát megkötve, elkezd valamennyire vezetni.
-
Wine
csendes tag
Sajnos az a helyzet, ha már offolunk, főleg óránál botrány amik mennek, horror áron, doxának adnak el, neves órásüzletek csing csung belű órákat, pont órás a haverom ő mesélt pár horror storyt azt mondta órát csak olcsót és sokat. Mert belül egyformák. Én is megvettem a seikot a legnevesebb városi órásnál, még aznap lepotyogott róla belül a díszkarika, franc tudja miket hoznak be.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304
#2673
üzenetére
Szedd szét, hagyd száradni, majd dugd össze nézd meg megy e. Kijelző ~5 ezer forint, ha esetleg vezérlő is megfőtt az se egy nagy összeg.
Viszont nem értem miért nem szigetelitek le, millió bejegyzést írtam már róla, hogy ez a legnagyobb hátrányuk ezeknek ha elkap egy kis eső beázik, de szépen meg lehet csinálni.
-
#07746304
törölt tag
válasz
BITBOYS
#2678
üzenetére
Hogy visszakapjam legalább a pénzem egy részét ?

Amúgy lehet Xiaomit akartam venni, de a francnak sem hiányzik 25-nél egy erlső kerék defekt, aztán taknyálás.
Várok pár napot, ha hétfőig nem javul, írok nekik levelet. Aztán vagy cserélik, vagy megpróbálom -természetesen korrektül leírva, hogy milyen hibája van - értékesíteni.
-
#07746304
törölt tag
Igen, ez is egy iparihulladék.. már be sem kapcsol, ennek annyi.
Írhatok nekik. A döbbent, hogy:
1. IP54 védettséget kiírják rá (kérdés még ,hogy minek tesznek rá egyáltalán sárhányót, ha az esőt sem bírja)
2. Így forgalomba merik hozni
3. ... és ez a Pro verzió, nem küszöböltek ezen a téren az S1-hez képest semmit ki. -
Wine
csendes tag
Mondjuk hihetetlen, hogy egy rohadt cseppállóságot nem lehet elérni, nekem is van egy cseszett drága seiko órám, de ha víz közelébe kerül, minden baja lesz..a cégnél is van egy milliós hordozható műszer, az első eső hazavágta a kijelzőjét és az elektronikát, pedig külső üzemre is tervezték, ki lehetett dobni.
-
#07746304
törölt tag
Ha nem cserélnék gariban, mennyit érhet Vaterán ?

Ha helyre jön ha nem, ha garis ha nem vaterán fog kikötni, csak várok pár napot, mert nem mindegy, hogy hibásként kell e feltüntetnem vagy sem.
-
DigitXT
félisten
Minap találkoztam BLACK fórumtárssal, rögtön ment vele egy kört, megállapította,
hogy nem rugózik, meg nyikorog. És jóval gyengébb, mint a 15A-es vezérlővel volt:
utóbbin nem tudok segíteni, előbbin viszont egy kis WD40 segített, de még csak a
fészerben "ugráltam rajta", élesben még nem próbáltam ki az időjárás okán.
-
DigitXT
félisten
Mármint az ívhegesztős történet?
Kollégával esett meg az eset. Nem tudom,
van-e videója, de szerintem nincs, mivel ilyenkor az első, hogy ne gyulladjon ki.
Persze a stand-uposok néha viccelődnek, olyannal, ha kigyulladt, fel kell venni,
ahogy leég a francba, és akkor mehet a YouTube-ra; de azért inkább eloltják.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#2667
üzenetére
Sajnos, ha egyszer belenézel, akkor a hajad téped, mennyire gagyi az elektronika,
és akkor ezekkel közlekednénk napi szinten? Egy játékszerbe lenne jó az ilyen.
De mindegy: olcsó húsnak híg a leve, ez ennyiért ezt tudja, örülni kell, ha garizzák,
aztán ha mégis megtartod, akkor mielőbb leszigetelni rendesen, hogy ne ázzon be.Meg megelőzni az ívhegesztést az akku csatlakozásánál. Ilyen "apróságok": közel
sem veszélytelen apróságok amúgy.
Egy Li-Ion akksi elég szépen tud égni, sajnos. -
konkav
csendes tag
Én is csatlakozok a "klubba" egy Kugoo Pro-val. Ma sajnos esik, így nem mentem vele, az autó csomagtartójában maradt. De szerdai érkezése óta mentem vele párszor (30km). Eddig csak egy baj van vele, muslincás lesz az ember foga tőle

Tegnap egy órán keresztül kavarogtam újpesten, ki szerettem volna próbálni, hogy mindenféle úton milyen érzés menni. Csak pont lomtalanítás volt, de legalább leteszteltem nagy tömegben is

Gondoltam, veszek egy pár bringás kesztyűt hozzá a Decathlonban. Szerintetek jó ötlet?
Mondjuk nekem a 20-as tempó pont megfelel, vagy járdán a tizenpár km/h (szerviz menüben átállítottam az 1-es fokozatot 60-ról 50-re, így itt teljes gázzal megy max 12-őt sík terepen, na meg mivel folyamatosan elkunyizzák tőlem egy körre, nem ránt akkorát).
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#2659
üzenetére
Hát itt az volt a cél, hogy teljes terjedelmében, azaz mennyi idő oda és vissza

Az arcokat azért kitakartam, meg a rendszámokat jogi okokból

Szerk: ezt a Nagyhegyest kb úgy tudnám bejárni, hogy robogón vinni a Kugoo-t. Ott robogó letámasztva, aztán Kugooval azt a pár utcát. Miután végeztem, Kugoo robogóra fel, aztán irány vissza

-
#07746304
törölt tag
Kugooval terveztem de ehhez kevés lett volna.
-
Tin
veterán
-
Wine
csendes tag
Tegnap lecsengettem a járdáról egy családot, a nagymama kért elnézést. Persze megköszöntem.. Kicsit szégyelltem magam, mert a járda a gyalogosoké, sajnos főleg az idősebbekben megvan az a felfogás, hogy jobb ha mindenkitől bocsánatot kér, akinek útba van abból nem lehet baj, de ez már messzire vezet, viszont sok mindenre magyarázatot ad. Aztán van aki csakazért sem megy le, rohadjak meg a rolleremmel, na ez a másik véglet. A szomszédom azt hitte porszívót viszek, mikor összecsukva hoztam le, A maga 9,5 kilója azért nem könnyű , de még a rövid távon hurcolható kategória. Vagy buszra, vonatra felvihető, már a mérete miatt is.
-
TomMusic
őstag
Most abban reménykedem, hogy nem az van, hogy kínából rendelik magukhoz, aztán küldik tovább nekem.. Bár több tucat vélemény azt írja hogy pár nap alatt megérkezett.
Tegnap délben rendeltem, és még a "Paid" státuszban van. Vagy csak én vagyok ilyen türelmetlen?
Szállítási időnek ezt írja a terméknél:
Estimated Shipping Time: 2-5 business days
Na közben rájöttem, hogy onnan gondolom kb. 2-3 nap alatt ideér, szóval "ráérnek" szüttyögni vele 2-3 napot. Szóval még az is lehet hogy leghamarabb hétfőn adják fel. -
Dr.Zoo
őstag
Tegnap 10 percig gondolkodtam, mikor rendelhettem fékkart.

Aztán rájöttem, hogy nem rendeltem fékkart, de vezérlőt igen. -
Tin
veterán
-
rushty
őstag
Markolat beszerzésére kérek ötletet.
-
DigitXT
félisten
Rendeltem egy E-TWOW hátsó kereket, jelenleg nincs raktáron, kicsit megnőtt
rá a kereslet, de jövő hétre várható: addig remélem kibírja a harapott Kugoo...
Szerk: ja és küldenek rá displayt gariban.

-
Tin
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#2635
üzenetére
Igen, lathatoan sosem rollerezett, aki ezt kitalalta. Baromi nehez meg fel kezzel is vezetni a kis kerek miatt. De amugy bringauton annyira sokszor nem is kell. A 20 km/h sem annyira gaz szerintem, mert ezek celeszkozok, megy az ember napi par km-t a szokasos uton, szoval annyira nem gond.
-
stellaz
veterán
válasz
B-L-A-C-K
#2637
üzenetére
roller esetében én is úgy gondoltam, két kézzel elengedve szerintem konkrétan egy cirkuszi akrobata se tudna menni vele, csak a különbséget akartam érzékeltetni, hogy az egyiken fél fél kézzel sem igen tudom elengedni a kormányt menet közben, míg a másokon akár kettővel is simán.
-
stellaz
veterán
Lehet, hogy siettek a szabályozással, hogy minél kevesebb olyan rollert vegyenek, amit később nem lehet majd legálisan használni. Ez most csak azzal kicseszés, aki már korábban beszerezte.
Mondjuk más kérdés, hogy Budapesten lassan semmivel nem lehet közlekedni. Nekem több tízezer letekert km után lett elegem belőle, hogy nettó életveszélyben kell nap-mint nap tekernem. Az elmúlt évtizedben alig volt érdemi infrastruktúra fejlesztés, és ami volt is, jobbára az is elcseszett, agyatlan módon került megvalósításra.
(#2635) B-L-A-C-K
Ezért írtam én, hogy erre azért kíváncsi leszek, hogyan kezelik, ez a karjelzés szerintem sem egy járható út roller esetén. Kerékpárral ha nem fogom a kormányt eltekerek bármennyit, 90 fokos kanyar, vagy a barátibb fekvő rendőr sem probléma, de rolleren az orromat sem szívesen vakarom meg

-
Tin
veterán
Nemeteknel jo a szabalyozas, es nincs baj a 20 km/h limittel sem, mert ezekkel felesleges is tobbel menni. Normalisan ki van epitve a bicikliuthalozat is, es ezert nincs akkora jelentosege a sebessegnek. A bukosisak nem kotelezo. Akartak, hogy jardan is lehessen menni max 8-al, de vegul elvetettek (helyeslem). Az iranyjelzesre eleg a kez, ahogy bringaval. A biztositas 10-20€, nem veszes. Ha viszont nem engedelyezett rollerrel maszkalsz biztositas nelkul, asszen 120€ a bunti per alkalom. En ezert is adtam el a Kugoo-t, amint bejott a szabalyozas.
Amit viszont elcsesztek, a torveny idozitese. Nem lehet legalisan rollert kapni, most mar talan van 1-2 engedelyezett tipus, de a legtobb szallitasa csak szeptember-oktober, mivel junius kozepen lepett eletbe a torveny. Etwow sem elerheto meg, pedig igertek (hozzateszem, ennyiert menjenek az anyjukba, sokkal minosegibb roller veheto, de nyilvan nyereszkedni akarnak).
Ugyhogy en ugyanugy nem latok rollert az utcan, ahogy elotte. Szerintem max jovo nyaron lesz itt valami. Osszel mar minek vegyen az ember ilyen hirtelen-atalakitott megoldasokat, ha jon a tel. -
stellaz
veterán
Igen, ez valóban elég korrekt. Az irányjelzés problémájára azért kíváncsi vagyok, hogyan kezelik, lehet, hogy tilos vele direktben balra fordulni és át kell tolni az úton.
Jó lenne, ha itthon is minél hamarabb csinálnának valamit, mert ha nagyon elterjed és sokan megveszik a rollert, majd utána kiderül, hogy nem lehet forgalomban szabályosan használni, akkor az azért kellemetlen.
Bukó: lehet, hogy a 20-as végsebesség miatt, végül is kerékpárra sem kötelező sok európai országban sem.
-
stellaz
veterán
Egyetértek veled, de pár dologban mégsem.
A gyalogosokon azért nincs védőfelszerelés és felelősségbiztosítás, mert nincs járművük és gyalogosan nehéz másban véletlenül komoly kárt tenni, illetve az alapjogokkal és a normál életvitellel sem igen össze egyeztethető egy efféle korlátozás. Alapvetően járdán csak gyalogos közlekedhet, illetve a gyalogost semmilyen módon nem lehet zavarni járművel.
És a kerékpárt sem lehet járdán használni, csak ha más lehetőség nincsen és akkor is a gyalogosok zavarása nélkül, max 10 km/h-val. Értsd, ha van út a járda mellett, akkor nem mehetsz a járdán, csak ha mondjuk ki van rakva az útra a kerékpárral behajtani tilos, mert így csak a járda marad kerékpár út hiányában.
Az elektromos rollereknek semmi keresnivalójuk a járdán, hiszen önálló haladásra és "korlátlanul" nagy sebességre képesek, ezért semmiképpen sem számítanak gyalogosnak, de az igazi probléma, hogy az úttestre vagy a kerékpár útra a műszaki követelmények meghatározása nélkül pedig alkalmatlanok, így a jelenlegi KRESZbe kb. beilleszthetetlenek. Tehát gyakorlatilag kimeríti a jármű fogalmát, így járdára elvileg nem lehet(ne) vinni, de mivel nem teljesíti a járművekre vonatkozó műszaki előírásokat sem (segédmotor vagy akár a kerékpár), ezért forgalomban sem vehet részt.
Innen van a káosz szerintem.
És érdemben rendeződni a helyzet akkor fog, ha lesz valami egységes szabályozás uniós szinten, hogy a gyártóknak kb. egységes műszaki követelményeknek kelljen megfelelniük, ne országonként másnak.
-
Wine
csendes tag
válasz
stellaz
#2623
üzenetére
Igen. Ami a rollert illeti, járdán mész elektromossal szintén gyalogos tempóban és kb akkora helyet elfoglalva, max a sebességkorlát indokolt, ami bringákra is van, a 10 km/h, meg ugye a gyalogosokon sincs sisak és felelősségbiztosításuk sincs, a nagyobb teljesítmény, kerékpárút, úttest felé haladva lehetne növelni a sebességhatárt, és a megkövetelni biztonsági eszközök meglétét. A jelenlegi értelmezések azért kuszák, mert rollernél kétféle minősítés él, a gyalogos és a bringás, és az ehhez kapcsolódó kresz vonzatok. Ez azért problémás, mert ha baleset van mondjuk elsőbbség meg nem adásból, ki a hibás, hiszen ahol mondjuk egy gyalogosnak nem lenne elsőbbsége, a kerékpárosnak igen, és természetesen az autósok sem tudják. Engem pl bicikliúton egy jobbra kanyarodni szándékozó autós, mindig elenged..
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#2622
üzenetére
Amúgy ahogy a Google térképen nézegettem amerre megyek, az tényleg
7.1 km körül lehet, szóval nekem még viszonylag pontosnak néz ki. GPS
is eldobhatja a jelet, aztán kiszámolja neked légvonalban mennyi.
Bár itt nem valószínű, hogy erről van szó, ha még rá is rajzolta a térképre.Esetleg ha jártál a szervizmenüben, nem lehet, hogy elállítottad? Itt a link.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#2622
üzenetére
Be lehet kalibrálni a szerviz menüben: van egy kerékátmérő állítási lehetőség.
Láttam egy videót, ahol hülyegyerek azt hitte rá, hogy attól gyorsabban megy
majd a roller, mert ha átállította jó nagyra, akkor 30 km/h helyett már 50-et írt!
Az meg sem fordult a fejében, hogy ettől aztán semmivel se lesz gyorsabb.
-
-
pchris
tag
válasz
B-L-A-C-K
#2612
üzenetére
Köszi a linkeket. A fiam pont ma perecelt a kreszpályán, és olyan szerencsétlenül dőlt el a vas, hogy eltört a fékkar. A gyerek észre sem vette, csak visszapattant rá és az első kanyarig húzta a gázt. Aztán jött a meglepetés... Nem lett nagyobb baj szerencsére. Megcsináltam ideiglenesen. Meglepő, de a ciánakrilát ragasztó nagyon jól megfogta. Na persze házilagos ragasztásra életet nem bízunk, így végigfúrtam 3-as fúróval forgástengelyre merőlegesen a letört darabot, meg a fent maradt részt, és epoxival beleragasztottam egy 3-as imbuszkulcs darabot. Addig is menjen, szerintem biztonságosan, míg szerzek pótalkatrészt. Szóval ezért jött pont jókor a linked. Köszönöm!
Egyébként a kijelzőt miért is kellett cserélned? Követem a fórumot a háttérből, de nem emlékszem már a történetre. -
Rohir
tag
Ahogy látom ezek a 400W-os keskenykerekűek elég gyengécskék és instabilak menet közben videók alapján, nem ez a márka de hasonló specs, igaz az emberek 80-90 kilóval tesztelték, én 60-65 lennék.
A kétkerekűek stabilabbnak tűnnek és a 700W-ot már elégnek mondják haladáshoz, vizsont a kanyargás nehézkesebb vele. -
Wine
csendes tag
válasz
#07746304
#2614
üzenetére
A helyi önkormányzat és ki tudja ki által nem támogatott győrbike fantázianevű közösségi biciklipark- ami ennek megfelelően drága, bonyolult, felesleges feltételeket szab, tehát szar- pl tartalmaz elektromos kerékpárokat, kiváncsi lennék, hogy az amúgyis masszívan ráfizetéses rendszerükkel mit kezdenek, na persze nekik mindegy mert uniós pénz az egész, de így is kirohad az egész, mert nem tudják normálisan üzemeltetni.
-
TomMusic
őstag
válasz
#07746304
#2614
üzenetére
váltok elektromosról majd benzinesre
Jajj remélem csak viccből írtad, ez elég nagy visszalépés lenne.
Ezért sem veszek kocsit. A füstösek annyira gagyik egy elektromoshoz képest, hogy ha a világ ura lennék, azonnal betiltanám az összes füstöst (értemén, hogy apokalipszis lenne azonnal, de na...).
-
#07746304
törölt tag
Már vártam ,hogy mikor tömik be a srácok (kedves, - ha a pénzről van szó telhetetlen - állami vezetőink eme költségvetési hiányosságot. Számoltak, és arra jutottak, hogy várhatóan ennek hatására be fog esni az ilyen járművek eladása (azért a kereskedők arcát is megnézném), de egy ilyen 220-320 000 Ft közötti robogón az ÁFA összege közelében sincs a jogsi díjának (persze annak is csak egy része, meg a vizsga díja az államé) meg ugye a legtöbb ermber úgy fog dönteni, ha már mindenre kell jogsi, akkor nem ilyet vesz, hanem egy drágább benzinest, ami megint csupa haszon, hiszen még több az a 27%-os Áfa részesedés, plusz még itatni is kell a benzinkúton, az is csupa haszon az államnak, és akkor már mindenre vonatkozik a kötelező (szintén rendszeres bevétel), Bukósisak stb... szóval ki van ez találva. Az utakra meg ugyanúgy nem fognak költeni
Ja a következő a roller lesz. Egyébként jó ez a cikk, és külön köszönöm Esztikének, hogy felhívta rá a figyelmemet, így a rendőrjárőrt legközelebb nem oktatom ki, mert pl nem is lesz legközelebb, meg ugye egyszer már megtettem, és immáron elvileg sem lenne alapom rá. Mondjuk bukósisak van, roller van. Esélyes, hogy váltok elektromosról majd benzinesre... legalább a hatótáv nem 30 km lesz
Igaz még ez nem biztos, csak mérlegelem. -
B-L-A-C-K
titán
Elvitték a kis Kugoo-m...

Maradt egy gyári pót töltöm ha esetleg érintene majd valakit.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#2608
üzenetére
Én ezeket vettem hozzá:
Kijelző: lámpával, dudával, szenzorokkal 17,5 dollár
Komplett burkolat: gáz/fék karokkal, lámpa burok, kijelző buroklat: 7 dollárEz a burkolat jobb mint az új pro-n, mert a gombok téglalapok, és rajtuk van a felirat. 3 hét megjött.
Szóval cakk pakk ~7200Ft-ért vicc volt.
-
Wine
csendes tag
-
DigitXT
félisten
válasz
TomMusic
#2609
üzenetére
Amennyire én ügyes vagyok a forrasztásban, nekem nem sima.
Anno próbáltam
egy ilyen SMD IC-t beforrasztani adapter NYÁK-ba, nem volt vele sikerélményem...Jogos, lehet a kijelző is gatya. De a lényeg, hogy ettől eltekintve minden működik,
és ma már egész bátran mertem vele menni, mert nem volt egy kikapcsolásom se. -
DigitXT
félisten
Elhiszed, hogy kevésbé zavarna pár karc, mint hogy nem lehet leolvasni?

Amúgy én nem vagyok villanyász, bár azon a karon végeztem, csak inkább a
szoftveres részén, szóval nem akarok nagyon a levegőbe tippelgetni, de most
az a sejtésem, hogy a kijelző vezérlője mehetett gallyra. Ez megmagyarázná,
miért kapcsol be olyan szegmenseket, amiket nem kéne (kék nyilak pl.)... És
olyanokat nem, amiket be kéne: emiatt olvashatatlan.
Mivel ez egy SMD IC
nincs az az isten, hogy itthon forrasztgassam: küldjék kompletten a NYÁK-ot!A képen az a Holtek HT1621B:

Szerk: amúgy nem egy őrült összeg a komplett szerelvény, vmi 5-6K eBayen.
(De ha már keresgéltem, egy új burkolat is megvan 1K alatt a karcos helyett.) -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304
#2605
üzenetére
Mintha vmi kiharapott volna belőle vmit.
Még nem érezni, mert nem
középen van, de azért gáz. Egyáltalán nem hajtom extrém körülmények
között, bicikliút, járda, komolyabb zökkenőre sem emlékszem. Ez van...
Gondolom ez nem garanciális probléma, hanem kopó, fogyó cucc, LOL.
Manuálban olvastam, hogy a taposó fék szétbarmolhatja, és akkor IJB!Szerk: 165 km-en keresztül el tudod viselni azt a szállítás miatt rárakott
fóliát? Nekem az első dolgom volt, hogy lekaptam. Nem lesz az karcos.
Vagy ha olyan behatás éri, akkor még úgysem számít az a fólia.
Szerk: ez talán 30 km, de nem vagyok benne biztos.

Jó lesz az 50-nek is.
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#2557
üzenetére
Valaki itt árulta az S1 Pro-t 100 alatt, a sima Vaterán 120...
Alakul már a szabályozás. Lényegében a Kugoo is olyan ami magától elindul.
https://hegylakok.hu/2019/07/rendorseg-az-elektromos-kerekpar-szabalyai-kresz/
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3436
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Purple-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3630,94% Akkumulátor
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 32GB(4x8GB) G.Skill Trident Z RGB 4000MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő




)
Egy Li-Ion akksi elég szépen tud égni, sajnos.




Még nem érezni, mert nem


