Hirdetés
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Dobja a némítókapcsolót a OnePlus
Új hozzászólás Aktív témák
-
tikshow
addikt
Bluetouch márkáról hallotatok már? Kimondottan a BT500-as típus érdekelne. Elég maszívnak tűnik képek alapján, de sajnos Google nagyon nem a barátom, hogy bármilyen infot találjak róla. Néhány lengyel/cseh/szlovák teszt van, illetve a németeknél talán Bluetouch MPES 6 néven fut. Valamint van egy relatíve friss YouTube csatornájuk.
-
Dr.Zoo
őstag
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #2587 üzenetére
Grat a fogyásodhoz, én 80-95 között mozgok, most majdnem a plafonon vagyok...
Amúgy +20kg teher nagyon sokat számít, sokat teszteltem ezeket, egy 55kg-os gyerek az én Kugoomal egy adott lejtőn 20-szal jött fel, én 8cal...Szóval 10-20 kilót is megéreznek ezek. Inokim OXO-m pl már nem nagyon, 55 kiló alatt is a vége 67, meg alattam is.Amúgy rollerről van szó ne offolj...
-
DigitXT
nagyúr
válasz
B-L-A-C-K #2586 üzenetére
Én januárban ~105 voltam, most 85: nem tudom, mit tudna az S1 +20 kg teherrel, de így egyelőre elég ez a 350W. Technikai érdekességként mondjuk tetszene egy összkerékhajtás, noha emelkedőkön pont nem járok vele. Eddig csak egyszer futottam egynek konkrétan teszt gyanánt (és nem kapcsolt ki, csak vinnyogott).
A végén már eléggé kellett "pedálozni", de azért csak felvitt.
Szerk: de ha hosszú távon kéne ilyen meredeknek nekifutni, akkor tényleg nagyon kevés a 350W, s nem vicc, hogy az már a G Booster magassága. Szerk: bocsánat/OFF.
-
dz99
újonc
Sziasztok!
Kugoo S1 Pro rollert használok pár hete, és sajna úgy néz ki hogy a 100 kilómmal a hegyi terepen elvérzik
Igaz "hibrid módban" felhoz
Láttatok már valamilyen moddolást mint Xiaominál az áramkorlát emelésre stb? Ennél bonyolultabb lesz gondolom mert nincs BT kapcsolat...
Illetve ha váltok erősebbre, akkor melyik lehet a következő lépcső? (Néztem a Kugoo Boostert is de szörnyetegnek tűnik és 3szor drágább
Köszi
-
DigitXT
nagyúr
Gyors esti bevásárlás:
Szerintem korrekt "rollertartó".Kerék semmit nem koszol, stabil.
Szerk: ami meglepett, egyenrangúban autós megadta a jobbkezet... Én
elengedtem volna, de villantott, hogy menjek.Biztos látta, hogy világít,
akkor jármű, szóval hadd menjen.Meglepett amúgy. Apropó, világítás:
egyre biztosabb vagyok benne, hogy vmi kontakthibám lesz, mivel egyik
zökkenőn* kikapcsolt a lámpa. De nem az egész roller, csak a lámpa.Ui: igen, mehettem volna pl. kocsival, nagy kerülővel, vagy gyalog, hosszú
idő alatt, esetleg motorral, szintén kerülővel + öltözködéssel töltve az időt.
Ez, hogy csak rálépek, aztán gurul, másfajta szabadság: megéri azt a kis
macerát, amit a becsukás, elhelyezés kíván. Ha lenne kint vmi biztonsági
tároló, persze kényelmesebb lenne kint hagyni, azt aláírom (de hát nincs).*: van belőle elég, semmi extra nem volt, szóval valszeg nincs itt nagy baj!
-
stellaz
veterán
válasz
TomMusic #2581 üzenetére
Én az Aquában vettem a sima m365-öt. Gyári hibás volt, azonnal vissza vittem. Azt gondolnád, hogy a tisztesség és a magyar törvényeknek megfelelően elnézést kértek és kicserélték egy hibátlanra. Ha igen, akkor álomvilágban élsz. Egy hetes üvöltözés, levelezés, telefonálgatás, panaszkönyv beírás után egy kibaszott "elnézést" nélkül adták vissza a pénzt.
Ezután gondold át, hogy mennyit is ér az a magyar bolti garancia...
-
TomMusic
őstag
Na valamiért azt hittem, hogy a Xiaomi M365 Pro-ban nincs motorfék. Elvileg van, plusz tárcsafék is, és a leírások alapján egy (bár nem nagy) nagyságrenddel erősebb, mint a nem pro verzió (meg nagyobb hatótáv, jobb kijelző..). Szóval lehet bevállalnám.
Kérdés, hogy melyik éri meg jobban:
- [gearbest] lengyel raktárból elvileg kb. 1 hetes szállítással 160 ezerért
vagy
- [magyar üzletből] legalább 2-3 hetes várakozással, 205 ezerért, de 2 éves garival (gondolom a gearbest-nél nem sok garanciára kell számítani..). -
Wine
csendes tag
-
Wine
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #2570 üzenetére
Egyébként igen, mondjuk az enyém max 23 mat tud amúgyis, különösebb konfliktus nincs ha az ember figyel másokra, egy autós meg is köszönte mikor elengedtem. Itt Győrben még azért eléggé kisebbségnek számítunk, nem tudom a tendenciát, több lesz, stagnál vagy kihalunk mint a dínók..
-
DigitXT
nagyúr
válasz
B-L-A-C-K #2573 üzenetére
Tényleg strandpapucsban tolja?
Wine: nekem sem volt egy konfliktusom se, igaz, én látványosan lefékezek
gyalogok környezetében, és így nem haragszanak meg. Ill. megköszönöm,
ha félremennek. Biciklistáknál is inkább én fékezek, nem szeretnék ütközni.
Szerk: mondjuk ez a hátulról atomvillanásként érkező ellen nem véd.Szerk2: nem voltam elég türelmes a cégnél a töltésre várva, indultam haza...
Majdnem haza is értem motorosan, de a végén csak hajthattam. Megint tök
hirtelen merült le... Fura. Többektől azt olvastam itt, hogy visszavesz, ahogy
merül, meg a végén már szinte alig megy, nekem hasít, és hirtelen van vége. -
B-L-A-C-K
titán
Én azt vettem észre ha normálisan mész, értem ezt az alatt bicikli úton nem 30-cal hanem 20-szal, járdán szintén óvatosan akkor nincs semmi. Ha már elkezded izomból tolni bicikliket előzgetni, kacskaringózni, gyalogosra nem figyelni azt nem szeretik, persze ez érthető.
Mióta megvan a nagy én inkább az utat választom, persze ez itt sokaknak nem jó, mert kugooval én se ott mentem, de ott teljesen más, kocsisok is sokkal toleránsabbak, persze úgy hogy tudok haladni a forgalommal, mikor kocsit előzök meg megy a meglepődés...
-
Wine
csendes tag
Mai tapasztalatok. A közlekedésben mindenki utál mindenkit, és közösen a rollerest. A bicikliúton megyek, szemben a kisebbségi kislány /tehát halmozottan hátrányos helyzetű / háromkerekű biciklijével, a mama elkezd sipákolni, jáj elüti, mentem 5 ttel, a járdát elfoglalta a család, a bicikliutat a kislány......egy öntudatos kerékpáros 1 centire majd súrolva előzött vagy 40 nnel, a kreszt kb mindenki leszarja, ám roller, segway közös ellenség. Szomszédnak viszont leesett az álla " Maga ezzelnis tud közlekedni ? Látom úgy mennek vele mint a meszes, mennyibe kerül most egy ilyen, jó kis sportolás"...hehe, kocsi kentaurként szokott meg...
-
DigitXT
nagyúr
válasz
DigitXT #2562 üzenetére
Fejlemény van! Aszondja a support, hogy húzzuk le a kijelzőt, és dugjuk rá újra!
Akkor ezt nyilván úgy értik, hogy ettől nem vész el a garancia. (Azért megvárom,
ezt megerősítik-e, aztán elő a csavarhúzóval...Nem riadok vissza az ilyen kis
mókolástól, csak működjön végre normálisan a cucc; aztán jöhet a hátsó kerék.)B-L-A-C-K: neked honnan volt tartalék hajtott kereked az S1-hez? Külön vetted?
Ha nem vagyok windischgrätz, hol / mennyiért? Vagy volt egy bontott S1-ed-?Szerk: nem azért, mert 2WD-t akarnék belőle faragni, csak úgy érdekel.
De azért. -
DigitXT
nagyúr
válasz
DigitXT #2559 üzenetére
Ellenberger kiszaladtam az Oktogonhoz... Visszafelé csak a Corvinig jutottam.
De ja vu! (Csak ezt nem lehetett lerakni a francba, és továbbjönni gyalog, mint
anno a Lime-ot. Viszont hagyományos rollerként is teljesen használható.)
Nem kéne lemerülés előtt elgyengülnie? Semmi jelét nem adta full erőben volt.
Egyszer csak kikapcs. Se kép, se hang... Vissza se tudtam többet kapcsolni:
visszarollereztem a céghez, szarráizzadtam, de hát ezzel jár ez a "geek" élet,
most töltöm, így bekapcsol; pedig esküdni mernék, hogy 30+V-ot láttam végig.
Már amennyire ezen a beteg kijelzőn látni lehet. 2.5+7+1+3+2.5=16 km. Fura!Szerk: ja és ennek sokkal jobb fogása van a lépcsőn, mint a Lime-nak volt.
Láttam menet közben pár Lime-ot, s csak mosolyogtam a bajszom alatt.
(Egészen a kikapcsolásig, ami után a rekreációs közlekedésből fárasztó lett.) -
stellaz
veterán
Ez sem egy rossz koncepció. Sőt, igazából munkába járásra is tök jó lenne (akár vékonyabb kerékkel), ezzel már lehet az úton menni, van rendes fék, rendes gumi, rugózás, normális csapágyak, kerekek, minden szabvány kerékpár méret.
Nekem egy ilyen kéne, minden megvan benne, ami hiányában eladtam a xiaomit
-
DigitXT
nagyúr
Ma behozott munkába a paripa kikapcsolás nélkül!
Kijelző is egyre olvashatóbb.
Mondjuk általában nem hiszek a műszaki cikkek öngyúgyulásában, de ez javul.Szerk: 26 perc, 7.1 km. ~38V. Éjjel nem töltöttem rá, tegnap ~2.5 km ment bele a
teljes töltés óta, gondoltam nem lesz probléma, ha ma elindulok vele így. Nem lett. -
stellaz
veterán
válasz
B-L-A-C-K #2557 üzenetére
Én nem fosok, mert már eladtam az enyémet. De engem érdekel a jármű kategória jövője, mert szerintem ez csak akkor szolgálhatja ki nagyobb tömegek közlekedését, ha valamilyen szabályozott formát fog ölteni mind a használata, mind a műszaki paraméterei.
Na meg kiforrottabb járgányok is jöhetnének, amik kb. egy kerékpár karbantartási igényét és tartósságát hoznák el a jelenlegi árakon.
-
stellaz
veterán
Itt nem csak arról van szó, hogy egyesek hogyan mennek, hanem, hogy pl egy kerékpárost meg lehet (meg is szoktak néha) bírságolni vagy felelősségre lehet vonni járdán való haladásért és/vagy 10 km/h-nál nagyobb sebesség miatt, addig egy elektromos rollert jelenleg nem lehet, akkor sem, ha 30-al megy rajta. Integethetsz a rendőrnek is elvileg. Ezt éppen a szabályozatlanságból fakad.
Kerékpár úton is lényeges az irányjelzés, hiszen ha lassítasz kanyarodáshoz, akkor téged simán előzhetnek. Ha ezt felismered és jobbra lehúzódsz és elsőbbségadás után fordulsz balra, az teljesen ok, de ez megint nincs leírva szabályként (kerékpárnál volt is ilyen, főúton nem lehetett balra fordulni), ha baleset van, sérülés, akkor lesz ez igazán fontos.
A két fék megléte is azért fontos lenne, mert most olyan fék van rajta, amilyet megveszel. Ha dupla tárcsa + motorfék akkor az, ha csak egy használhatatlan hátsó lábfék, akkor az. Miközben a végsebességük nincs törvényesen limitálva, magyarán ha megy 40-et és csak egy darab dörzsi fék van rajta, akkor jelenleg az is szabályos. Ha pedig az letörik menet közben, akkor nincs másik. Kerékpáron volt több olyan esetem mikor eltört a fékkar, szakadt a fékbovden vagy leszakadt a fékpofa. Ezért kell két, független fék. Ha pl. a xiaomi M365-ön kezedben marad a fékkar, akkor sem motorféked, sem tárcsaféked nem lesz.
Amíg ezeket nem rendezik, addig nem lehet komolyan vehető járművekről beszélni, marad a káosz és a szabályozatlanság, ami csak addig nem okoz jelentősebb problémát, míg nem lesz belőle sok használó, vele arányosan pedig sok ökör használó.
Ezért egyszerűbb a tiltás, mert járműként való elfogadáshoz kezelni kellene akár a fenti problémákat is, ami nem kis meló vélhetően.
-
Wine
csendes tag
válasz
stellaz #2554 üzenetére
Az, hogy " ennyi gond" van velük, a negatívvpropaganda eredménye, ha lenne erről statisztika, nem vagyok benn biztos hogy mondjuk a kerékpárosok de akár a gyalogosok nem okoznak arányában több közlekedési galibát, az én tapasztalatom az, hogy a rolleresek, pont a jármű némileg újszerűbb megítélése miatt jobban figyelnek, én is törekszem hogy a rollerezés elfogadottságát növeljem, ahogy használom, sokszor inkább leszállok róla, hogy ne zavarjak mást..Ha kerékpárúton mész nem annyira lényeges az irányjelzés, én úgy szoktam biciklist vagy bárkit kikerülni, hogy átmegyek a járdára addig, inkább legyen meg az oldaltáv, van egy elektromos fékem és a dörzsfék, de sok esetben ezeket sem használom, a motorfék legtóbbször elég. Amúgy tapasztalatom szerint a kerékpárosok egy része tökélezese fittyet hány minden írott és íratlan szabályra, némelyik műszaki állapotát tekintve azt várom, mikor esik darabokra alatta.
-
stellaz
veterán
Ha lenne jó kerékpár úthálózat, akkor nem lenne ezekkel az eszközökkel ennyi gond.
Meg sajnos elég, ha a használók kis százaléka gyökér, mellettem is ment el elektromos rolleres vagy 30-al a szűk járdán, hátulról, csengetés nélkül és nem volt kellemes élmény.
Minimális jártasság sem kell, hogy nagy sebességet érjenek el vele. Illetve mivel nem nagyon alkalmas az úton haladásra, ezért ahol nincs kerékpár út, ott autimatice a járdán mennek vele, a turisták meg eleve. A gyalogosok védelmében kell a szabályozás, de ugyanennyire fontos lenne, hogy a lehetőség is meglegyen az ilyen járművek használatára.
Egyébként én két elég nagy problémát látok, amit meg kéne oldani ahhoz, hogy valóban biztonsággal lehessen használni ezeket akár kerékpár úton vagy sima úton is. Az egyik az irány jelzés. Ezen a balra kanyarodást egyszerűen nem lehet jelezni, ami nagyon baleset veszélyes. A másik, hogy kéne rá két független fék, amivel a sebességéhez igazodó fékhatás érhető el. A kerékpárok esetében elég szigorúak és egyértelműek a műszaki előírások, hogy milyen esetben vehetnek részt a forgalomban, ezekre viszont semmilyen követelmény nincs, holott gyorsabbak egy átlagos kerékpárosnál. -
Wine
csendes tag
Ja csak mondjuk én is a kocsit váltom ki, tehát azzal hogy a rollert használom, eggyel kevesebb benzinégető van az úton, ezt szerintem támogatni, ösztönözni kéne, de a sok bumburnyák meg a hülye tsz elnökök, máshol politikusok, a saját érdeküket sem ismerik fel, ezért fogunk megfőni a saját levünkben, mert ilyeneket is választanak, aki az esőerdőt kivágja.
-
Wine
csendes tag
válasz
TomMusic #2550 üzenetére
Azért a kitiltás jellemzően olyan helyekről van ahol mondjuk nagy a gyalogosforgalom, a tihanyi dolog is a belső, turisták által jobban látogatott részét érinti a településnek. Én a magam részéről a kerékpárút használatát tartom logikusnak, az úttestből képzett kerékpársáv az autósok miatt nem szimpatikus nekem, amúgy meg ahol hely van...az hogy az emberek mikromobilitási igényeit nem követi a köztudat és a szabályozás, sajnálatos, de ez nem csak a mi problémánk. Az a tapasztalatom, ha normálisan, másra figyelve haladok, még senki sem reklamált, gyalogos vagy bringás, ez a hergelés meg tiltogatás viszont, nem értem...szerintem először is kéne megfelelő kresz szabályozás..aztán a gyártók, rollerforgalmazók, kölcsönzők kampányolhatnának az elfogadásért. Azért az elég vicces, hogy mindenféle szörnyeket lkehet látni robogó címen közlekedni, de a kutya nem foglalkozik velük, ellenben a roller meg a segway démonizálva van..
-
TomMusic
őstag
Biztos velem van a baj, de én meg már lassan megőrülök a végtelen lassú vánszorgástól. Szinte akármivel megyek, az emberek csigatempóban mennek, és tartják fel a haladni kívánókat. Főleg gyalog. Hát az valami kabaré..
Szóval végre lenne egy kompakt eszköz (az e-roller) nekünk, haladni akaró embereknek, de hát a lassú emberek miatt nem lehet.
Én letettem az e-rollerről. Nem nagyon lehet bevinni a boltokba, ami teljesítménybe jó lenne annak sokallom az árát, és lehet ki is tiltják egyre több helyről.
Mát hónapok óta azon agyalok, milyen közlekedési eszközt válasszak (főleg munkába járásra). Ha lehet kerülném a füstös technikát, mert azoknak még több nyűgje van + egészen egészségpusztító. Elektromos robogón gondolkodtam (SuperSoco), de Budapesten 2 keréken kocsik között eléggé félteném az életem.. -
Wine
csendes tag
válasz
BITBOYS #2547 üzenetére
Sok kérdésben abszolút liberális vagyok, lehet bármivel és bárhol vadállat módra menni, és figyelve másokra, most aki veszélyeztet másokat, büntessék meg, de ezek az általános tiltogatások...le merem fogadni hogy vmi volt tsz elnök képviselő látott egy segwayt és úgy megijedt tőle, mert még ilyet nem látott, hogy már fogalmazták is meg a hasonszőrűekkel a rendeletet.
-
Wine
csendes tag
Már várom hogy az olimpikon polgármesterünk megvédi tőlem városunk polgárait, és lesújt a törvény erejével. Nap mint nap látok vadállat mód , szabálytalanul közlekedő bicikliseket. Az a baj hogy csendes, nem hallják, de jó, majd kolompot kötök a nyakamba, az elektromos kocsi is halk.
-
Wine
csendes tag
https://www.balatontipp.hu/balatoni_hirek/tihany-kitiltottak-az-onegyensulyozo-jarmuveket-elektromos-rollereket-a-forgalmas-helyekrol/
Na Tihanyba ne vigyünk e rollert. Most láttam egy kis tudósítást, a turisták veszélyben érzik magukat, egy bácsi élénken helyeselte a döntést meg egy anyuka. Ahonnan ő jött hál istennek ilyen nem sok van...szerintem egyszer egy ilyen ki fog lőni, jók ezek a futótűzszerű tiltások, hergelni a bumburnyákokat. Itt ez a szabályozás. Bé köll tiltani..mentem forgalmas járdán egyes fokozatban egy gyalogos sebességével, akkora helyet foglaltam el, és pont akkora veszélyt jelentettem...még szerencse hogy bicikli, autó elé nem fut ki a gyerek.
-
Rohir
tag
Üdv!
Ezekről a szőrnyetegekről valakinek van valami tapasztalata/véleménye? (vagy inkább bicajos topikba tartozik?)
AirwheelElsősorban azért figyeltem fel rá mert Volánbusz-ra egyszerűbb feltenni mint mondjuk rollert. Kick Roller tapasztalatom a téren az ezen a buszvonalon, hogy keresztbe fektetve borul/eltöri a bokám (hosszában meg egy üléssel előrébb lóg), állítva meg előttem levő ülés koptatja a fémet és a festést/hátsó kerék a belembe áll, első keréken gurul össze-vissza. Egyedül hátsó ajtónál van úgy hely, hogy le tudjam tenni anélkül, hogy bárkit is zavarna csak ott meg általában meg a szemetes van.
+ Tömör gumik szétráztak legtöbb helyen.Kugoo S1 Pro-t nézegettem, de azokkal ugyan ez a probléma lenne úgy 100k-t meg nem költenék rollerra, hogy csak a helyi kisvárosban használgassam.
Ezt látom olyannak, hogy helyközi buszokra egyszerűbb felvinni, letenni közvetlen magamhoz. Egyedüli problámám vele, hogy a kurvás X lábaim miatt nem nagyon fogok tudni manőverezni vele.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
DigitXT #2536 üzenetére
Múltkor én is pereceltem egy kisebbet, valami kiesett a zsebemből azért. Olyan hirtelen néztem hátra elrántottam a kormányt a másik irányban, a sötétben megcsúszhatott valamin, vízes csatornafedő talán. Szerencsére nem volt gyors tempó, és nyakig fel voltam öltözve, plusz bringás kesztyű, a roller sem sérült.
-
DigitXT
nagyúr
Persze!
Nyitott jegyet, csatolta a videókat, aztán meglátjuk, mit mondanak.
Én meg bátorkodtam bejönni ma dolgozni, mert ha eltekintek attól, hogy nem
látok sokat a kijelzőn, meg reménykedem abban, hogy nem féktávon kapcsol
ki, akkor teljesen használható.És hát nagyobb kedvem volt rollerezni, mint
motorozni, viszont ma megtudtam, hogy ha nedves az út, elég para a roller is!Ez a hátsó kerék botrány. Kell rá egy gumikerék. Legalább olyan széles, mint
az első, persze tetszene a 2WD-s ötleted is, de gondolom nem túl egyszerű...Felfújható is jöhetne, bár akkor meg a defekttől lehet tartani, de ez a műanyag
nagyon gáz, ennél kb. bármi jobb... Azt már a második utamon még pénteken
észrevettem, hogy hosszanti törések, pl. a járdán életveszélyesen megvezetik:
az első kerék érzésre jóval stabilabb. (Ha az is elcsúszik, akkor lehet feküdni.)
Kikockáztam a videóban, hogy bizony megcsúszott, amikor másodszor kellett
lelépnem mellé. De hát mit várok nedves, koszos úton - gyalog is el lehet esni. -
DigitXT
nagyúr
úgy csúszkál a hátulja a kemény tömör gumival, mint a fene. DE félelmetesen csúszkál azon a sárga térkövön is, ami sima. Ha kicsit nedves, csúszik a hátulja mint állat.
Hát én majdnem eltaknyoltam ma, kb. sétatempóban. Aluljáróban vmi gumiburkolat vagy mi (MÁV), némi vízzel megfűszerezve... itt úgy keresztbe ment a hátulja, hogy kb. azt se tudtam mi történik. Jobb híján leugrottam róla, ezután elment a gáz, és a kijelző még furcsább lett.Hajlok arra, hogy valami kontakthiba lehet a "rázkódással" összefüggésben... Mert később már látni véltem a 11 A-es mérési eredményt menet közben, tehát kutyaharapást szőrivel, valamit javult a kijelző...
És csak 3x kapcsolt ki.
Egyszer sem balesetveszélyes mód, hálistennek, inkább csak picit bosszantóan, pl. emelkedőn felfelé, minden lendület elveszett. Csináltam videót, amiben utólag láttam, hogy vicces nézet lesz a mellkas-kamerából, mikor le kell hajolni a belógó fák miatt:
De egyenesen állva nem az igazi, mert azt gondoltam, majd kb. előre néz, és a kormányt is veszi, az esetleges kikapcsolásokat mutatandó, de valójában előre se néz annyira, meg a kormány se látszik.Viszont a stabi miatt egész simának tűnik a gurulás.
-
Wine
csendes tag
válasz
DigitXT #2531 üzenetére
Igazából a kerék fölött a váznál lehet úgy lelakatolni hogy ne tudják kibújtatni a rollert, persze azt nézni kell hogy a kerékátmérőnél kisebbre fogd a távot, a másik megoldás hogy összecsukod, és hátsó keréken átbujtatva, plusz váz. Nekem a kormány keresztrúd nem hajtható le, nyilván ha igen, akkor nehezebb lezárni... Az biztos, hogy lopás ellen egy biztos módszer van, ha a szemed rajta van.
-
Wine
csendes tag
válasz
DigitXT #2530 üzenetére
Max 20 szal tudok én is repeszteni. Útra kevés, járdára sok, igazából biciklisáv szint... Ugye van amikor szaggatott vonallal le van választva az úttest széle, kerékpárosoknak, de van ahol csak útburkolati jellel- bicikli szimbólum, két sárga v jellel- ábrázolják. Ezt itt az egész városban felfestegették. Ennek dacára nem szívesen megyek ide, bár rendelkezik a rollerem azokkal a védőeszközökkel, fék, lámpa elöl hátul, mint egy kerékpár. Ha a kresz szerint nézzük még bonyolultabb a helyzet, a szabályozatlanság miatt. Szerintem ha 10 rendőrt megkérdeznék, mind mást mondana. A jelenlegi kresz szabályozás szerint kerékpár kategóriába lehet suvasztani, a 300W alatti rollereket, mert két keteke van, az emberi erővel hajtottság, mondjuk már necces, na de akkor az pedelec, elektromos kerékpár is az..aztán azok is el vannak ismerve kerékpárnak.
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Nos, én boltban 3 helyen voltam rollerrel. Az első ~500 méterrel a vásárlás után:
gondoltam letámasztom kint, 1 percig se leszek bent, pici üzlet, szemem rajta!
De mondta az eladó, hogy nyugodtan hozzam be... Kérdezte, milyen, mert ő is
szeretne venni vmit. (Sokat nem tudtam segíteni, ilyen sok tapasztalattal, LOL.)Második a Duna Házban a SPAR, ki van írva, hogy hagyd az őrnél... Így tettem,
majd eszegettem kicsit a padon ülve (alattam a roller), erre leszakadt az ég...
Megvártam, míg eláll: nagy mázli, hogy nem 10 perccel korábban indultam neki,
mert akkor rendesen elkapott volna, így viszont eső nem érte a gépezetet. Csak
vizes út volt 12 km-en keresztül, amit zokszó nélkül teljesített, le is fotóztam itt.Harmadik bolt meg már másnap volt, ahogy írtam, OBI. Nem tudom, ott mertem
volna-e hagyni, akármilyen lakattal... Eleve mit lakatolsz rajta? A hátsó kereket?
99KHUF volt a vas, szóval azért fájt volna arra kimenni, hogy már nincs ott, mert
vki felkapta és elsétált vele: azért ez nem 200 kg, hogy elég rá egy tárcsafékzár.
A fenti kép 26-án készült, ekkor még örömbódogság, 0 napos / hibátlan rollerrel.
Csomagtartóba nagyon simán fért (Peugeot 307), de ritka lesz, hogy oda rakom.Szerk: este feltöltöttem, a töltő szépen zöldre váltott, lehúztam, másnap 42.4V
akkufesszel indulok, minden szép, minden jó, és 1 km után kikapcs, és kijelző
kakukk. (Azért fura, mert semmi előzménye nem volt, ami utalt volna bármilyen
hibára: ha még kapott is volna vizet vhol lent, másnapra inkább kiszárad, nem?) -
DigitXT
nagyúr
Hát nagyjából fogalmam sincs.
Nem sokat kerekeztem Pöstön.
Amit mégis
azt meg évekkel ezelőtt, szóval az már nem releváns tapasztalat: rollerezni még
kevesebbet rollereztem, kb. 20 km Lime, meg ugyanennyi Kugoo S1. És slussz.Igen, használtam már a felfestett kerékpársávot, rendben is van, csak a Lime 22
km/h-ás vánszorgását (ami a járdán bőven sok) oda kevésnek éreztem: a Kugoo
ebben sokkal jobban teljesített (amíg meg nem makkant a második napon).zoltanz: nagyon rossz embertől kérdezed.
Még 3 napja sem vagyok rollertulaj.
Nem igazán volt még szükség karbantartásra, összesen két nap használat után.
Ill. amire meg lenne, az nem ilyen karbantartás jellegű, hanem vmi "elektronikai"
hibakeresés lenne. 1000 km, te jó ég: én tartok vagy 20-nál, de már nem tudom
megnézni, mert azt se mutatja. Viszont amíg 3 utam volt, fejből is összeírom. -
DigitXT
nagyúr
Azt találtam a manuálban, hogy van egy automata kikapcsolás módja...
Alap, hogy 90 mp: nos, ha megnézzük a videót, pont 90 mp után állt le.*
Persze, ez nem magyarázza a többi hibát, de ha felteszem, hogy valami
miatt úgy gondolta, hogy nincs használatban és ezért kapcsolt le? Csak
ötletelek: szerviz menüben még nem jártam, eladó mutogatta, hogy van.*: viszont utána többet nem állt le egy negyed órás teszt karika során.
-
Wine
csendes tag
Ezen az úttesten kiképzett kerékpársávban szoktatok menni ?
-
-
Wine
csendes tag
válasz
DigitXT #2511 üzenetére
Én nem hurcolom be boltba. Egy görgős lakat rá azt csá..attól függ persze ki mennyire paranoiás, és vagy rossz tapasztalatokal bír lopás terén. Az 10% gép lakat ár ökölszabályt betartva / megjegyzem ez is paranoiás és kerékpárokra találta ki valaki/ igaz nem tudatosan csak így jött ki, a roller ára most kb újan 70000 huf, de használtan vettem, a lakat meg volt 3500
-
djadji
senior tag
válasz
berobi78 #2522 üzenetére
Nekem is bejött az ETWOW, de azért a fújható gumi az sokkal kényelmesebb., Az ETWOW valahol középen van a felfújható és az eredeti tömör fakerék között, de egy kicsit közelebb a fakerékhez. AMugy frankó és nerm aggódok a defekt miatt no meg a hátsó taposós fék is jobban használható tömör gumin mint felfújhatóson.
Mondjuk igazi fék kéne rá.. de egyenlőre nincs erre megoldásom... -
berobi78
tag
Köszi, hogy szóltál, gyorsan szétszedtem, és az enyém is el van nyíródva
Nem ezt terveztem vasárnapra, de muszáj lesz megcsinálni.
Más.
Vettem én is egy ETWOW kereket hátulra. Menetkonfortban elég nagy a különbség, igaz, a hátsó lámpa zörgését is a kerék beszerelésével egy időben orvosoltam, szóval az is számított az összhatásban. Én érdemben nem vettem észre sebesség csökkenést, kb ugyan úgy 28km/h a max sebességem (sík úton, szélcsendben). 1-2km/h-t sebesség növekedést/csökkenést már egy enyhe szellő is tud eredményezni, szóval ez a kerék csere ebből a szempontból egyáltalán nem okoz problémát. -
Wine
csendes tag
Ja, a revoe féle street motion tech 2 ről van szó. Nem sok leírást találok róla. A töltöttség van hogy csak két egység, megyek vele, és felmegy négyre, előfordulhat hogy a motorfék visszatölt ? Sajnos az úthibákat megérzi, ezért körültekintő útvonaltervezésre van szükség. Erre Győrben egy két bicikliút elfogadható, de legtöbb helyen, ilyenkor szembesül az ember vele, posztapokaliptikus útállapotok vannak, a kereszben tátongó hatalmas kanyonok az aszfalton, szörnyű. Aki rollert vesz és nincs jó út, mindenképpen figyeljen a lengéscsillapító minőségre, keréktípusra. Az enyém tömör gumi, a lengéscsillapítás szerintem látványelem rajta, elöl egy piros műanyag teleszkóp imitáció. Ennek dacára kisebb úthibákkal megbirkózik. De ilyen atomháború utáni utak. Minek kell mindent ellopni, útadó, uniós pénzek,legalább helyenként lehetne normális út.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #2518 üzenetére
Én is rákerestem a neten, ha lenne időm, akkor a már korábban linkelt orosz fórumon nézelődnék, arra ugyanis a Google kereső motorja erre nem jó, mivel a ciril betűvel írt szöveget csak külön beállítások után keresi.
Ha egyébként mindent csinál, jön megy megáll, akkor nagy valószínűséggel az LCD alatti vezérlő lesz a ludas. Ott nem érte víz? Esetleg az ott lévő csatlakozókat széthúzni, illetve megnézni, nem-e testel le valami? ( Elnyírt szál? )
Ha ez a roller a Geegbuying-ról jött, akkor a garancia fogalma relatív.
Amint küldesz Chang-nek egy videót a hibás alkatrészről, ő szó nélkül küldi a csere darabot, de azt Neked kell otthon kicserélni....Vagy annak, akitől Te vetted.
-
DigitXT
nagyúr
Ideje tárcsázni azt, aki a garanciát intézi.
Eladó ilyen hibával még nem találkozott a neten sem, rákérdez a forgalmazónál.
Kugoo S1 - display error and random shutdown during ride (nem nyilvános)
Tök korrekt srác amúgy, ő maga hívott, amikor egy priviben jeleztem, hogy hogy
állunk. Az a vicc, hogy a gép így is használható, csak ugye a töltöttségről, meg
az aktuális sebességről nincs visszajelzés. Viszont a véletlenszerű kikapcsolás
balesetveszélyes, mert ugye elmegy a fék, és akkor 26 km/h-nál bűvészkedjél...
Tudom, van taposó fék. Csak marhára nem úgy állok rajta, hogy azt használjam.Szerk: én hajlok arra, hogy a motorvezérlője rendben van, mert normálisan reagál
a gáz/fékre, ha be van kapcsolva. A kikapcsolás aggaszt, és a kijelző, de mivel a
kikapcsolás is a kijelzőre kötött gombbal történik, lehet, ugyanaz a hiba. Esetleg
valami kommunikációs hiba a kijelző és az azt hajtó elektronika közt? Olyan rész
is felvillanyozódik, aminek nem is kéne soha, pl. irányjelző visszajelző, felteszem,
az valami Pro feature lehet, de ez sima S1. Itt meg is jegyzem az a nyíl mi a sz*r.Szerk2: volt egy ötlete az eladónak, hogy ha az általad írt tápcsatlakozó lehúzása
garivesztő, esetleg le lehetne meríteni hasonló hatás érdekében. Ez működhet?
(Nekem mondjuk vannak kételyeim, mert attól, hogy 29V-nál letilt, még nem megy
el a fesz a kis agyából, pontosan tudhatja, hogy 29V, és nem felejt el semmit...)
Persze egy próbát megérne, HA nem tartana órákig lemeríteni csutkára... -
TomMusic
őstag
Jé mit találtam.
Bár lehet csak nekem új.
[Kugoo M4 Pro] -
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #2514 üzenetére
Vagy a motorvezérlője kotlott meg, vagy a maga az LCD mögötti vezérlő rész, ami a gáz/fék kombót kezeli.
Szerintem.
Ideje tárcsázni azt, aki a garanciát intézi.Ha garis, ne turkálj benne!
Ez az intelligens vezérlő, ami a lelke.
Szerk. Szerk:
Ha nem lenne garis, én lehúznám a tápcsatlakozót, és resetleném. Kb. 5 perc villany nélkül, aztán összedug.
-
DigitXT
nagyúr
Ma kigurultam az OBI-ba. Bevásárlókocsi alján tökéletesen elfér a vas.
Hihetetlen összement a környék, ami gyalog 20 perc, itt van egy ugrásra!Eddig a pozitívum. Amit viszont megszívtam: félúton kikapcsolt a gép.
Befékezett, mert épp tempomat módban volt. Kicsit meglepett. Gyorsan
visszakapcsoltam, erre a kijelző teljesen megkergült. Utána meg egyszer
kikapcsolt, de azért elvitt a célhoz. Hazafelé szintén 2x kikapcs a mérleg,
egyik esetben úgy, hogy a gázon voltam, s persze így a fék is elment.Mit kell kezdeni ezzel? Esőt nem kapott közvetlenül, vizet vert fel tegnap.
-
B-L-A-C-K
titán
Èrdekes ez az OXO, 65 a max speed limit legnagyobb fokozatban, gyártó szerint is 65 a max, de úgye jó uton 60 kilós emberrel szél csendben írják ennyi. Na most én jelenlegi 93 kilómmal, szélben, jó uton 67et sikerült mennem, igaz GPS szerint csak 64 volt.
-
Wine
csendes tag
válasz
#07746304 #2479 üzenetére
Igen, gyalogos meg nem jármű de ez inkább szabályozatlanságból fakad, egy bizonyos teljesítmény felett szerintem semmi keresnivalónk a járdán, bicikliút, úttest kerékpárosoknak elkülönített részét látnám megfelelőnek...Bár nálunk ha nekiállnak szabályozni, az a kitiltás volt eddig helyi szinten, az jó mert nem kell hozzá agy.
-
Wine
csendes tag
Multkor lebeszéltetek az olcsó elektromosról, most szert tettem egy ilyenre: Street motion tech 2 / ez használt, amit venni akartam ettől gagyibb/, 50 km van benne, tetszik amúgy, azt írják vmi francia oldalon, hogy a kategória belépője, először kissé csattogott a kerék az úthibáktól, de bejárattam kicsit, most jó. Illetve bejárattuk többen, még aki idegenkedett a rollertől látatlanba, alig tudtam leszedni róla..
-
Dr.Zoo
őstag
Kugoo S1 tulajok figyelmébe.
Isten igen egyszerű gyermeke megtervezte az S1-et, nevezzük most Őt Chan-nek.
Chan olyan kicsire hagyta a vezérlő helyét a rollerben, hogy mindent bele kell szó szerint gyűrni, ha egyszer ráveszed magad, és szétszeded.
Miért baj ez? Mert Chan ide tervezte az összecsukó mechanika kallantyúját is, a kis lila fület, amivel a roller kívülről összecsukod.
Ez a két alkatrész jól elvan egy ideig egymás mellet, de a sokadik összecsukás után, a töltő pozitív drótjának szigetelése elfáradt, mivel 0.0000001 dolcsit így megspórolt, nem rakott rá még egy szigetelő anyagot.
Miért írom le ezt? Pénteken reggel állok a vonatot várva, majd miután elém gurult a Magyar Álom Vasutak szerelvénye, gondoltam összecsukom.
Szikrázott olyat, mint az ívheggesztő, mikor ívet fog.
Gyorsan visszanyitottam, kialudt az ív.
Ma szétszedett állapotban csináltam néhány képet.
A kontrolleren lévő XT60-as csatlakozót kivágtam, és mereven összeforrasztottam.
Aztán mindet szigeteltem duplán. -
-
B-L-A-C-K
titán
Több mint 1,5 hónap várakozás után megjött végre az én Inokim OXO-m is, megvolt az első napom vele...
Kezdeném is egyből a negatívumokkal, mivel attól hogy valami drága, nem feltétlenül egyenesen arányos azzal, hogy tökéletes. Igaz ezek apróságok, és ezekről már vásárlás előtt tudtam, de azért megjegyezném hátha valakinek lényeges:
Kijelzőjén igaz minden információ megtalálható ami kell, de kicsi, és nem színes, egy minőségibb kijelző is bőven elfért volna. Manuális ”bicikli” csengő van rajta, ami gyalogosoknál nem is rossz, de egy nyomógombos dudát nem lett volna nehéz már belerakni. Az akkumulátor elvileg így is sokat bír, minőségi LG aksik, de ezen még jobb eredményt értek volna el hatótávban, ha ki/be kapcsolható lenne az összkerékhajtás, de fix, illetve lenne motorfék visszatöltés, de nincs benne. Érdekes, mert év elején Oroszországban tesztelték, és azokban még volt kapcsolható meghajtás, de valami miatt kivették.
Lényegében ennyi, ezek mint írtam apróságok, de kicsit idegesítőek.Na de azt kaptam amit vártam?.
Teljesítményben vissza van fogva a vezérlő, de rosszabbra számítottam, így is nagyon nyomatékos, és szépen húz. Egy dualtron biztos leveri gyorsulásban, de ez is elég kb minden helyzetre. Egy Kugoo S1 után rendeltem ezt, mondanom sem kell, hogy ég és föld a kettő közötti difi, de természetesen nem is egy kategória. Futóműve hihetetlen milyen kényelmes, és nagyon stabil az egész roller. Fékek elől-hátul hidraulikus tárcsafékek, igaz nem a legmárkásabb kategória, de nagyon jók, bármilyen helyzetben meglehet állni vele egyből. Hatótávra még nem tudom mennyit bír alattam pontosan (normál használat mellett (~50km-re saccolom), de majd idővel ezt is megírom.
Na és ami a számomra az elsődleges szempont volt komolyabb roller választásában, az a kinézet. Szerintem jelenleg a piacon nincs szebb roller, persze ez szubjektív, de nekem nagyon tetszik.
Szóval eddig nem bántam meg, azt kaptam amit vártam, igaz még csak friss tapasztalatok vannak, de ha újra kellene választanom most, ez lenne.
A kis kugoo-t is szerettem, de most hogy OXO után mentem vele egy kört, mintha szegény egy kis gyerek roller lenne.+ készítettem egy kis videót róla, sasoljátok meg.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
DigitXT #2499 üzenetére
Most nézem az egyik csavart takaró kis gumidugó hiányzott már ott is...
Csak itthon vettem észre: kivettem, megnéztem, és elvileg visszaraktam,
de úgy néz ki mégse, azt is elhagytam, hehe. Szimmetrikus lett végül.Mindenesetre elvitt a célhoz, 55 perc alatt. Jó buli volt! Teljesen vállalható
a tömör gumi, nem éreztem szignifikánsan rosszabbnak a Lime-nál. Sőt,
a rugózást lehetett érezni rajta bizonyos helyzetekben. Elsőre nagyon jó!Hazafelé így jött (szerelőhöz mentem a kocsiért, BKV-t váltottam ki vele):
Megúsztam az esőt, de azért volt víz az úton, a kinézetén is meglátszik,
remélem nem lesz bajom belőle. Olvastam itt, hogy valakinek beázott.Szerk: voltam boltban is, az őrnél hagytam, ahogy kérték, rendben volt...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Hyundai, Kia topik
- Horgász topik
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Víztisztító berendezések - kancsók - szűrőbetétek
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Oakley Five Sqared Polarized 9238-0654
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón koffer (B&W International Type 4000)
- DJI FPV Racer drón
- DJI Goggles V2 drón szemüveghez való iFlight Crystal Patch antenna +Stubby
- DJI Mini 3 Fly More Combo Plus RC drón szett - új állapot, garancia, 1x battery, 2x battery plus
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest