Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Android szakmai topik
- Fotók, videók mobillal
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Én úgy tudom, hogy az adott típusú akkut nem szerencsés 42V-nál tovább tölteni.
Tehát véleményem szerint teljesen jó, hogy 42.2-re tölti. Nekem is 42.4 volt az első töltésem után. (Aztán meghótt.
) Az a 45V motorfék üzemben fordulhat elő, és túltöltésnek minősül, azaz károsíthatja az akkut, ezért a roller hosszabb lejtőzés esetén, ha full töltéssel indulsz neki ilyenkor hajlamos letiltani a féket. Barátságos. (Ja nem.) Az a vicc, hogy valójában meg lehetne oldani ezt regeneratív fékezés nélkül is (van is erre menüpont a szervizmenüben), kérdés, hogy az mit állít: lesz fék mindig, de soha nem tölt vissza, vagy onnantól soha nem lesz fék?
35V-nál még nagyon nem kéne leállnia, hiszen névleg 36V-os az akkupakk. (3.6V@10S3P) Többen írták, hogy 29V a vége, amikor kikapcsol.
Szerk: a "csak 40-ig" tölt mikor volt? Én is úgy láttam később, hogy nem éri el a 42-t, de úgy gondolom, ha elveszi a töltést, akkor normális, hogy nem marad az akku az emelt feszen.
(Autónál is 14.4V a töltőfesz maximuma, de ha lekapcsolod róla, akkor gyorsan visszamegy a névleges 12.8V-os értékre - csepptöltésen szokták 13.6V-on tartani.)B-L-A-C-K: 85-ért tényleg barátinak hangzik, reméljük tartós(abb) is lesz.
Szerk: ha ezt is leszigeteled, és neadjisten nekem nem egy új S1 jönne idővel, hanem a pénz vissza, akkor még az is szóba jöhet, hogy topikban marad.
Rollerhiányom van, na...
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Huawei Watch GT 5 Pro 42mm, 1 Év Garanciával
- Bontott, vadiúj, SPACE BLACK MacBook Pro 14" M4 10C/10G 16GB 512GB Gar.: 1 év APPLE világgarancia
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i5-8265U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
) Az a 45V motorfék üzemben fordulhat elő, és túltöltésnek minősül, azaz károsíthatja az akkut, ezért a roller hosszabb lejtőzés esetén, ha full töltéssel indulsz neki ilyenkor hajlamos letiltani a féket. Barátságos. (Ja nem.) Az a vicc, hogy valójában meg lehetne oldani ezt regeneratív fékezés nélkül is (van is erre menüpont a szervizmenüben), kérdés, hogy az mit állít: lesz fék mindig, de soha nem tölt vissza, vagy onnantól soha nem lesz fék?
Szerk: a "csak 40-ig" tölt mikor volt? Én is úgy láttam később, hogy nem éri el a 42-t, de úgy gondolom, ha elveszi a töltést, akkor normális, hogy nem marad az akku az emelt feszen.
(Autónál is 14.4V a töltőfesz maximuma, de ha lekapcsolod róla, akkor gyorsan visszamegy a névleges 12.8V-os értékre - csepptöltésen szokták 13.6V-on tartani.)
Rollerhiányom van, na...


