Hirdetés
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kront
tag
Sziasztok. Visszaolvastam pár száz HSZ-t, úgy látom nem lehetetlen, amit keresek. Semmi tapasztalatom nincs. Mit ajánlanátok?
Ami biztos:
- 20 éves lány, 165 cm 55 kg.
- 10" tömör kerék.
- Ne legyen gondozásigényes.
- Pécs, így akadnak dombok.
- Alkalmi iskolába járás. Ilyenkor napi 10-15 km város.
- Hekkelési igény nincs. 20/25 km elegendő.
- Sajnos cipelni is kell épületből ki-be, így a fentieken belül egy sportos lány tudja kézben is vinni.
- 300-ig elmehet. Persze csak ha kell...Xiaomi 4 pro? Vagy van könnyebb megbízható szerkezet a fenti paraméterekkel?
-
bkiky01
senior tag
válasz
Thunderzolee
#24584
üzenetére
Nem semmi.. Még a végén D38 helyett ez lesz.. A súly, ami visszatart..
-
válasz
Thunderzolee
#24597
üzenetére
Én 178 cm vagyok és a pro2-nél nem érzem, hogy alacsony lenne.
-
Ekkora magassághoz magasabb roller jobb. Segway F2 sorozat. Különben neked is a Neon Lite lenne jó, a keretedbe csak az fér bele, de szerintem ilyen magas embernek nem kényelmes, bár kétségtelen, h az alig pár centivel magasabb kormányú Xiaomikat is boldog-boldogtalan vígan használja.
Vagy keress használtat:
D38, F30, F40, F25i, F40i, F2, F2 Plus 100-130ezer közt, ez utóbbi kettő inkább 150ezer körül vannak.
Bár amennyit te használni tervezed, szerintem a Xiaomi is jó lenne neked, Mi 3, Pro 2 110-130ezer között. Érdekes, h a Pro 2-eseket se hirdetik többért, simán behúzható Mi 3 árában.
-
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék:
Essential..250W 20km 5100mAh 12kg (max 20km/h)
1S.............250W 30km 7650mAh 12.5kg
Mi 3 Lite...300W 20km 7650mAh 13kg
Mi 3..........300W 30km 7650mAh 13.2kg
Pro 2.........300W 45km 12800mAh 14.2kg
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul8.1"-os tömör kerék:
4 Go....250W 30km 7650mAh (24V) 13.7kg10"-os kerék:
4 Lite...300W 20km 5200mAh 15.6kg
4..........300W 30km 7600mAh 16.5kg
4 Pro....350W 45km 12400mAh 17kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul4 Ultra...500W 70km 12000mAh (48V) 24.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S (kifutott)
M365 Pro = Pro2Segway
10"-os kerék:D sorozat:
D18.....250W 18km 5200mAh 14.8kg
D28.....300W 28km 7650mAh 15.3kg
D38.....350W 38km 10200mAh 16.3kg
Tömlős gumik
Dobfék hátulF sorozat:
F25....250W 20km 7650mAh 14.7kg (tömlős)
F30....300W 30km 10200mAh 15.1kg
F40....350W 40km 10200mAh 15.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25i.....300W 20km 7650mAh 15.5kg (tömlős)
F40i.....350W 40km 10200mAh 17.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul
IndexF65i.....400W 65km 11600mAh (48V) 21.8kg
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepni (21cm)F2 sorozat:
F2..........400W 40km 10200mAh 17.5kg
F2 Plus..400W 50km 12800mAh 17.7kg
F2 Pro....450W 55km 12800mAh 18.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Elöl lengéscsillapító a Pro-nMax sorozat:
G30.......350W 65km 15300mAh 18.7kg
G30LE...350W 45km 10200mAh 15kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásG2..........450W 65km 15300mAh 24.3kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
Lengéscsillapítók
IndexOkai
Neon Lite.....300W 30km 7800mAh 13.2kg
Tömlő nélküli "önjavítós" kerekek 9"
Tárcsafék hátulNeon............300W 40km 9800mAh 17.5kg
Tömlős kerék elöl 8.5"
Tömör gumi hátul + rugó 8.5"
Tárcsafék hátulNeon Pro....350W 60km 14700mAh 21kg
Tömlős kerekek 10"
Tárcsafék hátulAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb motoros, nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb motoros, kisebb akksis.
Xiaomira, Segwayre lengéscsillapítót lehet utólag szerelni, ha szükséges. (Sharkset, Konyk, Monorim) -
válasz
LurkerSheik
#24594
üzenetére
Okai Neon Lite nem jó?
Akciós egy ideje, ~120ezer.
Ez a legolcsóbb "normális" roller.
Ugyanazt tudja, mint egy Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.Használtakat keress Mi 3, Pro 2 110-120ezer, 100alatt még nem nagyon láttam őket. Van amihez dobozt is adnak.
20km hatótávhoz ne vegyél 20km-esnek hirdetett rollert, akkor se ha csak 50kilós. 7Ah-s akksival már elmegy 20km-t ekkora súllyal egy roller, de kisebb akkuval csalódás lesz.
250W-os motorral szintén nem vennék ma már rollert, még 50kilóhoz sem.
Ami a 60-70ezres 4 Go-t illeti, az 24V-os rendszerű (36V-osak a "normális" rollerek), hiába olcsó, ha semmire se jó. :/Noname Xiaomi másolatokat nem ismerem, nem nyilatkozok róluk. Vagyis pont ezért nem mondok róluk semmit, mert klónok. Aki akarja, vegye.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_23973-23973.html
-
Sziasztok!
Milyen olcsó rollert ajánlanátok 100 alatt?
Lánynak lenne, kb 50kg, lehet használt is, de mindenképp szép állapotú.
Úgy 20 km hatótáv jó lenne a tömegéhez.Mi essential vagy 4 Go jobb vétel pl
vagy egy nonamebb? -
bandigyerek
senior tag
Hja én is így kezdtem: 130-150k, aztán lett egy Segway Ninebot Max G2. Ákcióssan, Blekfrájdéjossan. (deszépenmondtam...)
Eszembe sem volt drága lengéscsillapítósat venni, amíg nem kaptam egy "fapadossat" próbára. Van pár szakasz az utakon, ahol térkő van (a magyar utak minőségét most hagyjuk, de errefelé így is egész "jók") és hát rendesen átmozgatta a kontaktlencsém. Is. A kezdődő vesekő nem probléma, garantáltan kibrunny@ntod. A G2 sem egy légpárnás, de ég és föld. És az ízületeidnek sem tesz jót, még ha csak kocarobogós (bocsi kocarolleres) is leszel. Legalábbis ezt "tervezed" ugyebár.
A hatótáv.. heti húszas. Nekem is. Nem baj ám, ha van kraft az aksiban. Nem mindegy, hogy naponta töltöd, kétnaponta, vagy elég hetente etetni a lovat. Arról nem is beszélve, ha esetleg hosszabb útra szánod el magad.
Mobilos app szerintem mindhez kell, szinte kikerülhetetlen.
Egy szó mint száz, emeltem az árakon, nem akartam, hogy később szidjam a hülye fejem, mert valami kotlát vettem. Eredetileg Xiaomi 3 lite lett volna. Aztán lett ugye a próbakör, meg az instant urológia, és már a 4 pro-t kóstolgattam. Aztán az index miatt (reggel setét van) Segway F2 pro-t, és lett a max G2 első-hátsó telóval.
Ennyit a saját, kevéske tapasztalatokról. Nem akarok turkálni a bukszádban, távol álljon tőlem, de ha van rá, és komolyan gondoltad a használatát, akkor egy rendeset vegyél. Ha csak annyi, amennyit írtál, akkor a fentieket vedd semmisnek, de olyat nézz, ami ismert márka, van hozzá alkatrész, ne adj' Isten szerviz.
Tipp:
-Segway KickScooter D38E
-Az Okai Neon Lite-ot Bog is tesztelte, van cikk. Belefér a keretedbe.
De a többiek is mondják majd a tippeket.
-
GODx
tag
Sziasztok!
Minap elgondolkoztam egy ilyen csodamasinán, gondoltam, benézek ide, árukereső csak elbizonytalanít, nekem illetve ismerősi körben zéró tapasztalat van ezekkel a műszerekkel.
Következőek az "adataim":
- kb. 95kg terhelést kellene bírnia (180 centi vagyok, ha esetleg ez is szempont)
- Heti szinten pedig nagyjából 15-20km terhelést, szóval inkább ilyen alkalmi alapú pilóta vagyok
- okos fícsörök nem érdekelnek, A-ból B-be juttasson el azt' jóvanazúgy
- legfeljebb 135k büdzsét gondoltam a paripáraEzen szempontok alapján mi lehetne jó választás? Előre is köszönöm
-
bandigyerek
senior tag
válasz
luigi10658
#24590
üzenetére
-
luigi10658
csendes újonc
válasz
bandigyerek
#24589
üzenetére
Te aztán gyors vagy. Köszönöm.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
luigi10658
#24587
üzenetére
Ment a privát.
-
luigi10658
csendes újonc
Sziasztok.
Most vettem egy Segway max G2-t, és mivel teljesen kezdő vagyok
rolleres téren, lenne egy két kérdésem. A motorféket úgy kell bekapcsolni, hogy elengedem a gázt. Van valahol magyar nyelvű
leírás a G2 -höz, vagy az alkalmazáshoz? (IOS)
Előre is köszönöm a segítséget. -
válasz
Thunderzolee
#24584
üzenetére
“Forgalomtól elzárt területen…”
-
-
#95712068
törölt tag
Navee S65 180e alatt kapható cafago-n, árukeresőn 300e felett van.
ED4888 kuon kóddal lesz annyi az ára.
Ez a típus javallott?
Tempomat van?Nagyon az utolsókat rúgja a közel 5 éves ES2-m, dupla lengéscsillapítás alá nem adnám, annyira megszoktam.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee
#24579
üzenetére
Látom nálad nem divat válaszolni, ha kérdeznek.
-
pescara
aktív tag
https://www.dhgate.com/dmarket/channelLP.html?itemCode=899200955&f=bm|rtbhouse|rmkt|BCjQHmFXOrFvWROt6Hvr|7743V|899200955||024065006003|||PC||&utm_source=RTBhouse&utm_medium=remarketing&utm_campaign=retargeting
-
válasz
Warzoz
#24563
üzenetére
Az F2-esek lejtőn fékezik magukat, ha nem nyomod a gázt, 10%- os lejtőn a lejtő végére érve lefékeződik szépen.
Akkor is, ha a KERS minimumra van állítva.
Nagyobb lejtőn nem tudom mennyire fékeződik, itt felém nincs nagyobb.Korábbi F sorozat ugyanezen a lejtőn ennyire nem fékeződött le, azoknál a féket is kellett nyomni.
Esőben meg leírták már előttem is, szilózd ki a kábelkivezetéseket, és kerüld ki a pocsolyákat. Nagyjából vízálló a roller, de érdemes óvni az esőtől. Sose tudni melyiknek nem olyan tökéletes a szigetelése.
-
Itt fel vannak sorolva a Segway gyerekeknek szánt modelljei:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_17871-17871.html -
Köszi mindenkinek a válaszokat. Remélem elkerül az eső és nem kell kockáztatnom.
-
pescara
aktív tag
válasz
Warzoz
#24569
üzenetére
Valamit biztos lehet rajta segiteni, irtak tobben, de ahhoz erteni kell, en biztos nem mernem szetkapni. En szerencses vagyok, mert itt Athenban van segway markaszerviz es ha idopontra megyek, egybol megcsinaljak, 3 munkanap alatt alkatresz is van hozza, ha ugy alakulna. Magyarorszagon mondjak, hogy eleg bonyolult, mert Csehorszagba kuldik javitasra , ugyhogy kb egy honjappal lehet szamolni, ami itt max 1 ora volt eddig. meg sokan irjak, hogy van amikor ugy kuldik vissza egy honap mulva, hogy nem szunik meg a hiba, ezert szeretek ott lenni amikor beadom, hogy legalabb meg tudjam mutatni, hogy mi nem tetszik. Pl egy zajos szervizben siman lehet, hogy nem is hallanak meg valami furcsa hangot , amit bte viszont igen egy csendes utcaban. Nekem mar kuldtek ugy vissza az elozo xiaomit, aminek egyik naprol a masikra lett egy kattogo hangja a hatso kerekben, hogy jol van az ugy, nincs ott semmi hang:-)) egy het mulva mar ok is meghallottak, mert egyre hangosabb lett, de azalatt szarra is ment es szerencsere gariban kezeltek a hibat es mivel alkatresz sem volt hozza, visszaadtak a roller arat. Na akkor valtottam gyorsan a segway g30 max2-re, mert annak jo a szervize is itt es alkatresz is van hozza. Mondjuk 9 honap alatt semmi baja nem lett, leszamitva egy elso sarvedo cseret.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker
#24570
üzenetére
azert azt kihagytad, hogy igy bukja a garit is
-
PociAti
őstag
válasz
Warzoz
#24566
üzenetére
Nézzük, mit is jelent az IPX5 védettség:
5: Kisnyomású vízsugár ellen védett minden irányból (nem károsító mértékű szivárgás megengedett)Szóval szivárgás megengedett. És mit csinál az a folyadék, ami bejutott? Főleg ha kissé sós is?
Íme egy kissé rozsdás motor belső:
https://www.youtube.com/watch?v=MgrxsDFplH0Ha már szigetelni szeretnéd gondolj a motorra is. Amúgy meg nem minden esetben jó hozzányúlni az eredeti burkolathoz. És lehetséges, hogy a párásodással is kezdeni kellene valamit.
Esőben én sem nagyon használtam, csak enyhe szitáló időben. Esőben inkább áttértem kerékpárra, az kevésbé érzékeny rá.
-
válasz
pescara
#24568
üzenetére
Vagy esetleg nem lehet vizhatlanabbá tenni házilag? Szétbontani a burkolatot és valamilyen szigetelőanyaggal, teszem azt szilikonnal kinyomni az illesztéseket, csatlakozásokat?
Nem tudom elkerülni az esőt, meg a vizes utat, mert ezzel járnék dolgozni meg haza. Maradna még a gyalog 30+ perc, amihez nem sok kedvem van, főleg szakadó esőben. -
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker
#24565
üzenetére
En is ugyanigy vagyok vele
De mi ugy latszik megtehetjuk, akinek ez az egyetlen modja, hogy eljusson a munkahelyere mondjuk, ott mar nehezebb a helyzet. -
pescara
aktív tag
válasz
Warzoz
#24563
üzenetére
Nem a visszatoltes van a maxra allitva? Nekem G30 van, de gondolom ugyanaz, az applikacioban tudod allitani, tedd le a leggyengebbre. Amugy altalaban azt mondjak az okosok, hogy az eso , viz elobb utobb benyujtja a szamlat a rollernek. Lehet, hogy nem masnap, hanem 2 het mulva.
-
A KickScooter F2 Plus rollerrel mennyire vállalható az esőben közlekedés? Alkalmanként 2.5km távot kell megtennie a munkába, meg ugyanennyit vissza.
Lejtőn a motor fékezi a rollert? Mert ha nem nyomom tövig a gázt lefelé, akkor megáll a roller. -
Etwow jó, csak relatív drága. Ezért is írtam ezt a boostert, mert ez szerintem most jó vétel ennyiért. Kormánynak 2 magassági fokozata van. De amúgy ha elmész a boltjukba, akkor ott ki tudod próbálni mindegyik modellt. Vidd magaddal a gyereket is.

PociAti azt írja, hogy a felnőttek által használható rollereket 14 éves kortól ajánlják. Hát, a 12 éves lányom simán vereti a GT-vel, de az igaz, hogy egy hat éves gyereknek még ez a booster is túl nagy lehet. Szóval ki kell próbálni mindenképp vásárlás előtt.
@PociAti: Biztos igazad van, nem ismerem a Xiaomi rollereket. Én csak Etwow-ot használok, anno e mellet döntöttem, és nem bántam meg. Tudom, hogy drága, de tényleg jó minőségű, gondozásmentes, nekem ez megéri a plusz pénzt.
-
PociAti
őstag
válasz
Intelligencs
#24559
üzenetére
Ilyen elven az első 2 generációs Xiaomi rollerek is jók lehetnek, arra könnyű házilag főzött firmware-t tenni.
Azon a dinamikus sport módot meg lehet hagyni 25 km/h-ra, de középső (drive) üzemmódot pedig tetszés szerinti sebességre és dinamikára le lehet korlátozni. Bármire. Ha kell 12 km/h-ra, ha kell 18 km/h-ra, bármire, és ami majdnem ilyen fontos, a gyorsulás mértékét (azaz a roller teljesítményét) is vissza lehet fogni, hogy a képességeinek megfeleljen.A klasszikus M365 és annak utódja, az 1S modell tudja a 20 km hatótávot (nem kell a pro modell), és 70-90k között mennek a normális állapotú használt példányok.
A felnőttek által is használható alap elektromos rollereket kb. 14 éves kortól ajánlják.
-
WARZ
tag
Koszonom a valaszokat! Ez az etwow jo minosegu rollereket keszit?
Amugy pont valami ilyesmi kene amibe be lehet allitani a max sebesseget es a kormany se legyen nagyon magason! -
Az Etwow booster év végéig baromi nagy akcióban van, 380e helyett 300e, szerintem iszonyat jó vétel. Etwow-nál be lehet állítani, hogy max. 6km/h-val, 20 km/h-val, 25 km/h-val, vagy korlátozás nélkül menjen. Gyereknek beállítod a 6-ot, és jónapot. Gyaloglási tempó, simán mész utána.
Ha gyerek rollert veszel, azzal te biztosan nem mész. Ezzel viszont igen. Nők is ezt a booster típust szeretik. Férfiaknak 100 kg környékén már nem igazán ideális, ahhoz már GT kell, de az meg gyereknek már egyáltalán nem jó, pláne nem hat évesnek. (Tudom, mert az én gyerekem is hat éves.)
-
DigitXT
félisten
Gyerek alatt még nem is annyira veszedelmes, főleg lépésben haladva,
de olyan nincs, hogy egy kattintás, és akkor a felnőtt is ugyanúgy tudja
használni, és simán elmegy 20 km-t, akár csak 25 km/h sebességgel...
Egyszerűen totál más az energiaigénye.
Abszolút egyet tudok érteni,
hogy ha gyereknek kell, akkor gyerek roller, abból nem lehet baj. Mellé
lehet venni egy nagyobbat, csak azzal meg ne menjen a gyerek.
-
Peaceliker
addikt
Etwowokra nézz rá. Annyi, hogy ne mutasd meg neki, hogy lehet sebesség fokozatok kötött váltani, mert azok a gépek szokásostól nagyobb tempóra képesek maxon
Könnyű gépek, ha mégis tolni kell gyerekkel együtt, akkor könnyebb
de alacsonyabbak is, mármint ahol áll az ember és az a ti esetetekben előnyös lehet.
Ára az horror sajna
-
WARZ
tag
Sziasztok!
Hatalmas segítséget szeretnék tőletek kérni!
Jön a karácsony és szeretnék a kisfiamnak aki autizmussal élő, egy elektromos rollert venni! Ő szeret illetve szeretne rollerezni, de egy idő után feladja és nem akar többet lábbal hajtani és akkor tolhatom
Úgy tovább élvezi a rollerezést de én annyira nem 
A fiam 6 éves és 122 cm magas! Milyen rollert tudnátok ajánlani aminek a kormány magasságát lehet variálni? /Akku a kormányban helyezkedik el? / Néha ha úgy van én is használnám! Ami fontos, hogy min 20Km hatótáv meg legyen és ha van ilyen akkor valami program választási lehetőség is! Gondolok ez alatt arra, hogy ha ő használja akkor ne legyen annyira agresszív a gázadás illetve ne tudjon hatalmas végsebességeket elérni
Árat nem írok, mert igazából mind1 csak tudja élvezni ezt az egészet és ne nekem kelljen tolni fél óra után, mert leszakad a derekam xD
A válaszokat előre is köszönöm!
-
pescara
aktív tag
-
DigitXT
félisten
-
pescara
aktív tag
Ma lattam a legjobb indexet! 3 savos fouton apuka cikazott az autok es buszok kozott full gazzal, elotte allt egy 5 eves koruli gyerek es o jelzett kezzel minden iranyvaltaskor. Fejukon termeszetesen semmi vedofelszereles. Eleg ijeszto latvany volt, az autosok is nagyon kerultek oket. A legszomorubb, hogy 2 rendor is elment mellettuk, egy rendorauto es egy motoros is, nagy ivben szartak rajuk, ahelyett hogy bilincsben vittek volna el a barmot.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee
#24523
üzenetére
Mikor leszeded a led részét akkor nem esik ki az az ellem?
-
Obi-1
őstag
válasz
PociAti
#23679
üzenetére
Vettünk mi is egy OKAI Neon Lite-ot. Simán be lehetett csúsztatni a kormányrudat, és gond nélkül be lehetett tekerni a csvart. Egyelőre alig ment a rossz időjárás miatt. Az emelkedőn nem max sebességgel, de jól fel tudott jönni.
Az egyetlen furcsaság eddig az volt, hogy a bluetooth kapcsolat valamikor eltünt. -
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker
#24543
üzenetére
Nem hazudik, hanem becsul es mer, csak nagy a szorasa. A processzorok/gpu-k tapja is sokaig ezt csinalta, egyszeruen a kimeno feszbol es a tranzisztorok vezerlojeleibol(pwm kitoltesi tenyezo) szamolta.
A 15%-os tures abbol adodik, hogy a szamitas alapja az induktivitasok(rollernel ez a motor) erteken nyugszanak, ezeknek pedig jellemzoen nagy a gyartasi szorasa es homerseklet fuggese.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee
#24544
üzenetére
Nekem adapter nem kell hozzá. Ide haza 17eft az USB-s
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#24512
üzenetére
Kiegészítés ehhez, hogy a VESC nem mér bejövő áramot (nekem meglepetés!),
hanem a fázisáramból számolja vissza, ezzel meg az a baj, hogy pontatlan lehet.
Amikor ilyen 15%-kal fölé számolja, akkor inkább hiszek a (kalibrált) BMS-nek...
Nem azért mert szar lenne a cucc, dehogy! Hanem mert figyelembe vette (volna)
pl. a motor hőmérsékletét is, de az adott hőmérőm még nem a motorban volt.
A logban a current_in_setup és a current_motor_setup elég zajos, márpedig az
abból számolt teljesítményt rakja ki a kijelzőre (és 2 motornál az összesítettet*),
azért ugrál összevissza a videó végén, noha ilyesmit nem csinál tartott gázon.

Kikockázva a videót látszik is ilyen 2800-4200W közötti ugrabugra (hát ez van).
Tervezek írni saját kijelző programot (és inkább a simább grafikonra szavazok).
Nyilván ha két VESC van, akkor vagy a közös adat, vagy mindkettővel beszélni
kell akár UART-on, akár CAN-BUS-on, és akkor lehet kirajzolni motoronként.
(Bár nincs ember, aki ezt nézegetné menet közben, csak mérnökileg érdekelne
teszteléskor, amúgy meg be kell tolni mindent a logba, utólag lehet elemezni...)*: ezen elmélkedtünk egy sort FB-on, hogy attól még, hogy nem szög ugyanazt
mutatja, ha az egyik VESC majd a másik VESC van lekérdezve egy duál gépen
az nem jelenti azt, hogy az kifejezetten az egyik motor és a másik motor, simán
mérési hiba. A logból minden kiderül(ne), csak ahhoz kéne csinálni egy logot.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee
#24523
üzenetére
Hol vetted a v3-ast?ide haza eddig csak a winglight 360 és annak az usb változatat láttam.
-
PociAti
őstag
válasz
dzsidzsas
#24539
üzenetére
Alap elgondolásként ez a pántos mellény már tényleg sokkal hasznosabbnak tűnő megoldás.
Mert ahogy írod, kabát és táska fülé is fel lehet venni. Amelyik fekete alapon sárga, az észszerűbbnek tűnik, mint neon alapon sárga fényű. A neonzöld szín az legyen csak kiegészítő.Viszont az irányjelző kapcsolója, távirányítója nem praktikus.
(#24538) DigitXT által mutatott motor indexkapcsolót menet közben biztonsággal lehet kapcsolgatni, de ezt nem.Nem teljesen mellékes, hogy hátrafelé működik. Én rolleren inkább tartok azoktól a járművektől, melyek hátulról jönnek, mert nincs rálátásom. Nem tudom az ő hibájukat, figyelmetlenségüket korrigálni.
Ezért amelyik csak hátrafelé működik, de azt jól végzi, az még mindig jobb, mint egy olyan mindent akaró irányjelző, ami alig látható.Mennyire tartósak, az gondolom csak pénz kérdése. Amelyik olcsó, az talán csak 1 szezont bír ki, ami drága, az meg többet.
-
dzsidzsas
tag
Én sok mindent vettem már rollerhez, de az index biztos nincs a listámon. Ajánlok jobbat én [link] ezt használom. Nappal is látszik. Ha hátizsák van arra teszem, de lenginkább a protektorra van felszerelve.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0
#24535
üzenetére
Kanyarodás közben már minek.
Ezért egyenesben is full gáz kinyúlkálni.
Vagy hát nem tudom elképzelni, hogy kényelmes legyen. De hát én vagyok
az a hülye, aki csak egy motoros indexkapcsolóval tudott kibékülni.

Mert ugye pici gombokat keresgélni a kormányon az kb. használhatatlan...
Kesztyűben se működik. Aztán csodálkoznak, ha inkább nem használják.
(Tudom kesztyűt se vesznek az emberek rollerre. Bár mostanában elférne:
tegnap voltam kint tesztelni, és azért nem vettem fel, mert "programoztam"
a VESC-et ide-oda, hát majdnem lefagyott a kezem a végére, mire jó lett.)Ui: baromi kíváncsi lennék, hogy hogy lehet rollerrel bármit kikényszeríteni:
motorral se igen lehet emberkedni autók ellen, mert te húzod a rövidebbet.
(Tápláléklánc: teherautó > személyautó > rolleres > gyalogos > GALAMB)Tiger.: és ezt mondod a rettenetesen sok teszt km után, mindig használva,
vagy egyszerűen álló helyzetben próbáltad nyomogatni? Nem ugyanaz...
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous
#24534
üzenetére
Jó ötlet... Amikor már nem fáj a lábam, ahol tört és újra vágyom ilyenre, akkor megyek majd egy kört ilyen módszerrel
-
ridiculous
aktív tag
válasz
Peaceliker
#24532
üzenetére
Alsó madárfogással vagy ha keresztbe fogja a kormányt még kényelmes is lehet hüvelykujjal kapcsolgatni.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee
#24523
üzenetére
[link] nekem nem tűnik gyengének.
Adapter nem kelett. Az igaz, hogy az ellem csere ennél a fajtánal nem egyszerű, az egészet ki kell vennem ahhoz, -
.DLL
veterán
Nekem a sisakomon is van, de a hátamra is tervezek tenni piros fényű lámpát.
-
sniphoe
aktív tag
Ha esetleg érdekes lehet másnak is, DHgate-n most a BF miatt 580,54 EUR a Max G2.
-
válasz
Tiger.
#24517
üzenetére
Dechatlon?
Ilyet ne vegyél, ez nagyon gyenge fényű, játék lámpa csak. :/
Eredetileg biciklikhez tervezték, de oda meg kb minek, ott lehet kézzel is jelezni.A WingLights oldalán vannak sokkal erősebb fényűek is, jóval drágábban, azokat látni már legalább valamennyire.
Kugoora nem tudom milyen adapter kell.Nekem V3-as van, ez azért fénylik rendesen, nappal is.
Amiket itt feljebb írtak, az rendben van, aláírom, h napsütésben lehet, h nem jól látszik, PociAti jól körülírta a problémát vele; de este, vagy csak úgy általában, rendes fényviszonyok között jól látható, tehát igenis van értelme. Az adapterek pedig kitolják pár centivel még oldalra, ha nem annyira testes a rolleres, hátulról is látni.
Az is tény, h hamis biztonság érzetet adhat, de én a helyén kezelem, viszont szerintem a szembe jövő autósoknak nagy segítség lehet, ha látják, h a rolleres tulajdonképpen merre is akar haladni.Viszont a működési elve nem egy jó megoldás, a baloldalit még csak-csak nyomkodja az ember, de a jobbosnál vagy a gázkart nyomod, vagy az index végén levő gombot. Kisujjal nehezen megy, egyszerűen nem tudsz erőt kifejteni vele, akkora a távolság a gázkar, meg az index végén levő kapcsoló között.
Inkább egy nyomógombos verziót vegyél, és köttesd be valamelyik roller szervizben.
-
PociAti
őstag
Igazad van, sok minden kitakarja. És amikor nem, akkor is ott van az a probléma, hogy nincs mögötte egy homogén felület, ami keretet adna a lámpának, így nem tudni, hogy az a sárga fény mihez tartozik. Meg ahány roller, annyi megoldás. Nem fix helyen van, hogy az autós tudja hol keresse. Illetve kb. a rollerek 98%-án nincs is roller, de amelyiken van, azok fele se használja minden alkalommal. Szóval nem is keresik a szemükkel.
Én csak erre a modellre jellemző legnagyobb hiányosságra hívtam fel a figyelmet, nem úgy általánosságban, hogy mennyire nem megoldott illetve mennyire nem megoldható rendesen az irányjelzés.
Haszontalan látszatmegoldásokkal szerencsétlenkedni amiatt káros, mert az általában a lényeges dolgokról veszi el a figyelmet.
Itt sem szabad hamis érzetbe kergetnie a rolleresnek magát azzal, hogy valahol egy tompa borostyán led pislog, és azt biztosan meglátta az autós. A logikus és kiszámítható mozgásból a legtöbb sofőr érteni fogja mi a rolleres szándéka.
-
tsilver
aktív tag
Okai light visszajött végre a. szervizből, de összerakva "lötyög" a kormánynál. Van egy pici holtjátéka a csavarfej és a lyuk között 1-2mm, elég zavaró ha elfordítom, van erre vmi megoldás mitől lehet ez, Azt sem értem tulajdonképpen mi mit fog.
-
Tiger.
nagyúr
Sziasztok. Van egy kugoo kirin s4 rollerem.
Valaki rakott fel hasonló indexet?
[link] -
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Dualtron Mini - eszrevettem, hogy az elso sarvedo also (hatso) resze enyhen hozzaer a kerekhez, egy kicsit zavaro hangja van igy. Nem veszes, de jobb lenne, ha nem erne hozza.
Nem tudjatok, lehet ezen allitani valahogy? Koszi! -
dudikpal
senior tag
IPX4-es rollert mennyire lehet esőben használni?
Többfélét olvastam róla, itt meg csak több tapasztalat gyűlt már össze a kérdésben.
Navee N65-ről lenne szó, ha ez ad hozzá vmit.Meg hogy ez a jelölés mire értendő? leggyengébb láncszemre (gondolom kormányon levő kezelőgombok), vagy speckó vmire? Motor, akku, nemtom.
-
#01110937
törölt tag
Volt már? Akciós F2 Plussz MédiaM
-
DigitXT
félisten
Összehasonlító grafikon ugyanazon roller ugyanazon vezérlővel, és annak
ugyanazon fázisáram korlátjával való hajtása során csupán eltérő akkuval:
Ugyanott, ugyanolyan körülmények közt, még a hátszél is megmaradt...
Érdekességként raktam rá idézőjelben a csúcs teljesítményt, mert világít,
hogy az nem a futás elején ébred: a viszonylag alacsony fázisáram korlát
miatt a roller az elején komótos, mondhatni "biztonságos". Ahogy gyorsul,
úgy erősödik! Ami tekintve a légellenállás növekedést, teljesen élhető így,
a mindennapi közlekedésben. Apropó mindennapi közlekedés. Csak teszt
volt ez a 70 km/h végsebesség... Bőven elég nekem a 45 km/h, amit még
"normál" módban tud a kis 36V akkuval, tényleg biztonságosabb, sőt még
szórakoztatóbb is/szebben jár. Nem tudom másképp fogalmazni: biztosan
hangolni kellett volna még vmit a VESC-en, mivel alacsonyabb Duty Cycle
mellett eléggé darál, érződik a vázon, és még a kamerát is rezgeti, amitől
a felvételen konkrétan metró hangja lett. Ezért raktam rá hangbemondást.
Bejelöltem továbbá a szenzoros, szenzor nélküli mód közti váltást, az is jó
kis rezonancia különbséggel jár. 36V-on nagyon hamar kisimul, 60V-on ez
jóval tovább tart, egyszerűen visszahat a leszabályozás (kicsit bosszantó).Amit szeretnék még javítani az a gyorsulás, ami a fentiek szerint NEM fog
végsebesség növekedéssel járni. Az nem célom... Ehhez el kell engedni a
fázisáramot 2-3x-osára, mert az közvetlen 2-3x annyi nyomatékot hoz...
(Viszont akkor hűteni is kell a vezérlőt, úgyhogy nem hekkelgetem: veszek
nagyobbat, amiben elvileg a MOSFET 300A környékére van méretezve...) -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT
#24509
üzenetére
Igy van. De a litium tuz meg azon felul is durva, hogy magaban eg, mert sokmindent redukalni is kepes, mint pl. a homokot. Persze, ha valaki szeretne otthon sziliciumot eloallitani es mar eg a rollere, akkor jo otlet

A sok elektronikus eszkoz melle erdemes egy CO2-vel oltot is rendszeresiteni, az sokkal kevesebb kart okoz es takaritani sem kell utana annyit.
De nalam pont ezen okok miatt lesz 120 perces tuzgatlo ajto a garazs fele es sprinkler az egesz mennyezeten, mert ha egy villanyauto begyullad az sokaig tart.
-
bandigyerek
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0
#24506
üzenetére
Szerintem azt nem tudják a "tippelők", hogy a klasszikus zárjuk el az oxigéntől,
akkor elalszik, amit hagyományos tüzeknél sikerrel alkalmazhatunk, itt nem jó!
Ez ég magában is. Nem kell hozzá oxigén. Nekem is van porral oltóm, de nem
azért, mert rollerem van, vagy mert akkumulátorokat építgetek... Ezer mással
is lehet gond a garázsban (legutóbb a flex szórt szikrákat, hehe). Szóval tökre
nem baj, ha gondolnak ilyenre az emberek, csak épp (roller)akku tűzre nem jó. -
renatto
őstag
-
PociAti
őstag
válasz
GoodSpeed
#24501
üzenetére
Ha épp kéznél lenne az alábbi oltó, akkor is a rollert fogd meg és dobd ki az ablakon, minthogy egy másodpercet is elpazarolj azzal a készülékkel való bíbelődéssel. Szerintem az oltás nem tud olyan erejű lenni, mint az a reakció, ami az akkuban végbemegy.
Másodsorban nem csak a tűz okoz problémát, hanem a felszabaduló gázok.
Oltóval csak lassítanád a gázok felszabadulását, de ha egyből a probléma megszüntetésére koncentrálnál, a roller kihajításán, azzal kerülne legkevesebb mérges gáz a helyiség levegőjébe.Persze egy tűzoltó készülék nem csak rollertűzre használható fel. Szerencsére a rolleren elég sok fogható felület van, de bizonyos esetben egy vastagabb bőrkesztyű (hegesztőkesztyű) is hasznos lehet a közelben.
-
Köszi Nektek, akkor jó, hogy rákérdeztem, igazából max addigra gondoltam, hogy meg tudjam fogni és kivágni az ablakon, ha begyullad magától.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3660
- Apple iPhone 16 Pro Max Desert Titanium Titán dizájn, Pro kamera, 120 Hz ProMotion,90%,3 hó gari
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086, 94% Akkumulátor
- Gombászkönyvek egyben
- Surface Laptop 5 Touch 13.5 Retina i7-1265U 10mag 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Abszolút egyet tudok érteni,

Ezért egyenesben is full gáz kinyúlkálni.


