- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Ki, mit tud róla: xxlgsm
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  CartmanLand0 senior tag 
- 
			
			  polo493 tag válasz  st6969
							
							
								#22194
							
							üzenetére st6969
							
							
								#22194
							
							üzenetérene aggódj, próbáld meg azt a képet elküldeni ahonnan vetted amin kiméred a voltot és mond meg nekik küldjenek egy új aksit vagy paypaltol vissza kéred a pénzt hátha 
 másik meg vastag zugor fóliának tünik ami müanyag kemény lesz hő hatására simán le tudod vágni és veszel kapton szalagot ami széles azzal jól be tudod tekerni elektronikai cucc hőálló ,ha sikerül a bms-t rendesen megnézni teljesen szed le műanyag fekete fóliát ezek folyékony elektronikai ragasztók nincs tele nyomva csak annyira szokták hogy ne mozogjon ez az ha leszeded legalább rá tudsz mérni az aksira közvetlen is menny volton van vagy vágd le azt a részt ahol a bms van előre
- 
			
			  Casseius tag válasz  Silentfrog
							
							
								#22195
							
							üzenetére Silentfrog
							
							
								#22195
							
							üzenetérePár hétig bnő látott el szó szerint minden tekintetben (abban is amit írtál) kemény próba volt ez a pár napos kapcsolatunknak  
 Köszi!
- 
			
			  Casseius tag Nem igazán értem az ajánlást, nem mentem kicsit sem gyorsan (ha gyorsabban megyek szimplán lendületből magammal viszem a sorompót és semmi bajom se lenne  ) )Viszont fullface bukó miatt lehetne az, ha az nincs rajtam most nem írogatok itt. 
 Egyik legismertebb hazai tuning rolleres srác ugyancsak tizenpárezer kilóméterrel a háta mögött tegnap bukott fel egy Inokimmal 15 km/órás sebességgel, orr és dupla könyéktörés, rajta még bukó se volt.
- 
			
			  st6969 őstag válasz  polo493
							
							
								#22172
							
							üzenetére polo493
							
							
								#22172
							
							üzenetéreNagyon el vagyok keseredve  Nagy nehezen szétszedtem (teljesen máshogy kell, ahogy írják...hátsó kereket is ki kell szedni). Kész csoda, ha össze fogom tudni rakni. Nagy nehezen szétszedtem (teljesen máshogy kell, ahogy írják...hátsó kereket is ki kell szedni). Kész csoda, ha össze fogom tudni rakni.
 Kivettem az akksit, nem bontható, teljesen körbe van öntve műanyaggal. Konkrétan szét kellett vágni (nem, nem csak "finoman felhúzni a fóliát", ahogy írták), hogy valamennyire lehessen látni a nyákot (gondolom, az lehet a bms?). Na, ezen semmi reset gomb, és semmi led nem villog, vak sötétben is megnéztem. Ha ennél jobban le akarnám bontani az akksi elejét, konkrétan a műanyag házat kellene szétvágni, de akkor már szigetelőszalaggal sem biztos, hogy össze lehetne rakni.
   
 Az is vicc, hogy ilyen típusú akksiról semmilyen videót nem találok a neten.
   
 Van még valakinek valami ötlete?
- 
			
			  Dudee senior tag válasz  CartmanLand0
							
							
								#22191
							
							üzenetére CartmanLand0
							
							
								#22191
							
							üzenetéreÜdv! első ajánlott olvasmány  
 [link]
- 
			
			  CartmanLand0 senior tag Sziasztok! Csatlakozok a csopihoz a képen látható szerkentyűvel  Hirtelen ötlet volt Hirtelen ötlet volt Tapasztalataim viszont pozitívak, megy mint a golyó. Jelenleg 109kg vagyok, és ez a csoda lazán felvitt a környékemen lévő legdurvább emelkedőkön, sik terepen meg simán lehagytam az 50el közlekedő autót, szóval fülig ért a szám. A durva, hogy a fejem hátra bicsaklik, amikor hirtelen megindulok. Elöl hátul tárcsafék, láncos, 1600wattos. kijelző sajnos nincs, azthiányoltam, az viszont nagyon tetszik, hogy gázkaros, ellentétben az eddig próbált darabokkal. Ami durva, hogy kb 55Kg, én pedig első emeleten lakom. Tapasztalataim viszont pozitívak, megy mint a golyó. Jelenleg 109kg vagyok, és ez a csoda lazán felvitt a környékemen lévő legdurvább emelkedőkön, sik terepen meg simán lehagytam az 50el közlekedő autót, szóval fülig ért a szám. A durva, hogy a fejem hátra bicsaklik, amikor hirtelen megindulok. Elöl hátul tárcsafék, láncos, 1600wattos. kijelző sajnos nincs, azthiányoltam, az viszont nagyon tetszik, hogy gázkaros, ellentétben az eddig próbált darabokkal. Ami durva, hogy kb 55Kg, én pedig első emeleten lakom. Szerencsére jó kondiban vagyok, és tudom cipelni, de azért érezni, hogy súlyos darab. Szerencsére jó kondiban vagyok, és tudom cipelni, de azért érezni, hogy súlyos darab.  
- 
			
			  PociAti őstag válasz  dzsidzsas
							
							
								#22182
							
							üzenetére dzsidzsas
							
							
								#22182
							
							üzenetére"Az igazi teszt ez ...." 
 Az egy összevissza zagyvaság, ami bár életszerű, de nem standardizálható. Ezáltal meg teljesen elveszik az összehasonlíthatóság. És ez a lényeg!A most meglévő teszt legalább egységes, és abból számoljon vissza, ha szükséges az 50 kilós anyuka, és a másfél mázsás egyed is. Meg abból vonja ki a hatótávot, aki sport módban nyélgázon közlekedik. És ha egyik irányba völgymenetben közlekedik, másik irányba hegynek fel, akkor számolja bele azt is, de a városok jellemzően sík terepen épülnek. 
- 
			
			  Casseius tag válasz  DigitXT
							
							
								#22188
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#22188
							
							üzenetéreMegtanultam a leckét, azonnal elköltöttem párszázezret védőfelszerelésre, motoros cuccok lvl 2-es protektorokkal, meg egy Icon Airflite bukó ami holnap érkezik németből, baleset és felelősség biztosítás, meg extrának vettem még egy Insta360 X3-as 360-as kamerát egy valag kiegészítővel menetrögzítésre  
- 
			
			  Casseius tag válasz  DigitXT
							
							
								#22185
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#22185
							
							üzenetéreÉn voltam hibás, úgy gondoltam átcsusszanok egy autó mögött a sorompónál margitszigeten, hát nem sikerült, előttem csapódott le, kormány beakadt és és előre bukfenc rolival együtt, gyakorlatilag én is meg a gép is fejjel lefelé értünk földet, persze kiraktam a kezeim tompításnak, az is hiba volt   
 Mentő el, borda, jobb csukló 2x, balon kézközépcsont, felkar, és könyék törés, 2x műtét könyék és kézközépcsontnál 10 vasdrót könyéknél 2 kéznél.
 1 hónapja volt, bal karom most kezd rendbe jönni, ott még gyógytorna, jobb kezemen meg 17én szedik le a gipszet.
 Gépnek szinte semmi baja, kormány lett cserélve (azt amúgy is átakartam stuccnisra alakítani szélesebb rúddal és kb ennyi  
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  Casseius
							
							
								#22183
							
							üzenetére Casseius
							
							
								#22183
							
							üzenetéreSaját hibás, vagy "segítettek"? Azóta felépültél?  Roller nem tört szét? Roller nem tört szét?
 Én arra jöttem rá közben, hogy egy sima aluvillába nem kellene csak úgy
 beledobni ~3x erősebb motort a gyárinál, megfűszerezve erős e-fékkel...
 Ugyanis hallom koppanni... Szét fogja cseszni a villasarut (alias dropout).
 Mindenképp heftölni kell rá egy nyomaték kart (torque arm), acélból...  
- 
			
			  dzsidzsas tag válasz  PociAti
							
							
								#22175
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#22175
							
							üzenetéreKi szaladtam a szerkesztésből. Nálam korrekt volt az eladó, garis, cseréltette, fel sem merült hogy ez ne igy lenne. Persze vannak akik csak ilyen :megvesz elad drágábban eladó, de ezeket itt meg kell osztani és nem venni. Igen az első széria hibás volt a g3-ból. Onnan lehet tudni, hogy a kijelzőn van egy akku % mérő, annak vezérlője hibás, de cserélik. De inkább ne vegyetek olyat. 
- 
			
			  Casseius tag Bocsi h inaktív voltam 1 hónapig, volt egy komolyabb zakózás (nem, nem nagy sebességgel) 
- 
			
			  dzsidzsas tag Na ne gyertek itt 50kg gyerekkel. Persze hogy elmegy alatta többet, a sik egyenletes alföld csak az ott lakónak mérvadó. Az igazi teszt az ez: Városi környezet, lassítasz, gyorsítasz, anyázol, maxon futatva (25), Pest - Buda hosszú, de kicsi emelkedő, néhány nagyobb, de nem Himalája. És ezt emberi súllyal. Na az 15 km. Megveteted a kérdezővel aztán meg kiakad a vevő, mert nem ezt olvasta. Amúgy érdekelne, mivel méritek a távot? Mert ha az okai app-al az hamis adatod add. Navikivel teszteltem. Többször. 
 Redjam, 500km van benne. Munkába járok vele én dzeretem, látványos, arra jó amire nekem kell.
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  Peaceliker
							
							
								#22178
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#22178
							
							üzenetéreSajnos.  Fing motorokra nem szabad nagy áramot ráengedni: Fing motorokra nem szabad nagy áramot ráengedni:
 persze, az elején jól húz, de aztán ott van az I²*R, és jön a füst... 
 Szerk: igen, az új motor bírja, csak nem belevaló. Többek közt a
 hasmagasság annyival lejjebb került, hogy kicsi balra döntésre
 is leér a kitámasztó, nem beszélve a fekvőrendőrök veszélyeiről.
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  DigitXT
							
							
								#22177
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#22177
							
							üzenetéreAgyon is vágtad?   
 De ez a moci csak bírja már majd.  Amúgy most ami még eszembe jutott a gépedről az a cory sprint. Vezérlő csere és jól is van.48v 16ah több mint elég, nagy kerék, elöl rugózik... Hmmm ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  Van is otthon egy picit beteg 60V30A vezérlő-kijelző páros. Néha e10 et dob, de kit érdekel épp mennyivel megyek (ilyenkor csak sebességet nem mér de miden működik)   
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  Peaceliker
							
							
								#22176
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#22176
							
							üzenetéreHát ne is akard piszkálni, nekem 1 hegymenet elég volt a gyári 500W 
 motor leégetéséhez. 48V akku 36A vezérlő, erőlködés felfelé, füst...  
 Szerk: ideiglenesen belekendácsoltam a padláson talált 1200W mocit.
 Hát ezzel az emelkedőn is húz, mint a disznó remélem bírni fogja. Bár
 tényleg nem végleges megoldás, mert hátsó fék csak elektromos, bár
 az is igaz, hogy nagy tempónál komolyan fog az is. Kell vmi brutális...
 (Tudod, rohangálni, hiszen mégsem elég 22 km hatótáv és 25 km/h...)
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  Thunderzolee
							
							
								#22171
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#22171
							
							üzenetéreNagy király vagy, köszi a képeket. 
 Na és az infókat is. Amúgy g2 várás vt az alap, de egyelőre több gáz dolgot látom mint sem hogy olyan strapabíró lesz mint g30. Szóval megingtam.
 Amúgy g30 piszkálás ügyben 48v és a stb irányban gondolkodom, nem a 36v rendszer piszkálásban. Szóval ha meg nem akarok piszkálni, akkor 30kmh lehet elég is.
 De g2 árat még beváron, hátha meg tud majd győzni  
- 
			
			  PociAti őstag válasz  dzsidzsas
							
							
								#22160
							
							üzenetére dzsidzsas
							
							
								#22160
							
							üzenetére"Ezért jó olvasni a fórumot rendszeresen , én csak olcsó rollert rendelek kínából, pont a gariztatás hiánya miatt. Nem véletlen, hogy a Kirin g3-t itthon vettem meg." Te jobban ismered ezt a típust, de pont egy podcaster járt úgy a Kugoo Kirin G3-mal, hogy itthon megvette, de szériahibája volt, nem lehetett megfelelően adagolni a gázt. Webshopos rendelésre hivatkozva 14 napon belül visszaküldte, majd jött a hadakozás a kereskedővel, mert a visszafizetendő ár messze elmaradt a vételi ártól. Végül békéltető testületnél kötöttek ki, ahol a kereskedő a frissen módosított ÁFSZ-re hivatkozott, hogy joga van sokkal alacsonyabb áron visszavásárolnia a használt rollert. Szerencsére a vevő szemfüles volt, és kinyomtatta azt az ÁFSZ-t, amit vásárláskor kapott. Amúgy a visszaküldést követő napokban a vevő megrendelte Kínából ugyanannak a rollernak az újabb, javított változatát lényegesen olcsóbban. És elégedetten használta (legalábbis az első időszakban, azóta nem nagyon került már elő a műsorban a téma). --- Szerintem pont a rizikósabb márkák kereskedői a bevállalósabb - feltételezésem szerint tisztességtelenebb - kereskedők. Egy stabil márka inkább megköveteli a stabil hátteret. És erre jön rá, hogy a magyar piac elég kicsi, nem tud minden hibát megfelelően kitáncolni. 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  Thunderzolee
							
							
								#22155
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#22155
							
							üzenetére"Elég lenne, ha nem 15-el, hanem 25-el haladva mérnék a hatótávot. Máris életszerűbb lenne, és közelítene a valós hatótávhoz a megadott." Vannak országok, akár az EU-n belül is, ahol a maximum sebességhatár 20 km/h. 
 Miért is mérnék 25 km/h-val a megtehető távolságot?Vannak zónák, ahol 5 km/h-ra le vannak korlátozva, de ahol nincsenek, ott 20 km/h a felső sebességhatár. Miért pont a felső sebességhatáron mérnék a hatótávot? Én se szoktam annyival menni, pedig 25 a megengedett. 
- 
			
			  bkiky01 senior tag Ninebot D38 elsőkerék csapágycsere, vagy zsírozás mennyire macerás? 
- 
			
			válasz  Peaceliker
							
							
								#22161
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#22161
							
							üzenetére
- 
			
			válasz  Peaceliker
							
							
								#22165
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#22165
							
							üzenetéreAz itthon kapható G30E, (ill. a német G30D) gen1-es motorral van szerelve, ezt még ha piszkálni esetleg lehet, akkor is csak 30-32km/h-t tud max. 
 Tehát nem is érdemes nagyon piszkálgatni.Ezzel szemben a G30P (DHGateről) gen2-es motorral van szerelve, ami piszkálva tud kb 35-38km/h-t. Alapból pedig már 30-al is megy 25 helyett, mindenféle Scooterhacking nélkül. Az Inmotiont viszont nem lehet piszkálni, a vezérlője pedig műgyantába van öntve, úgyhogy hozzányúlni se lehet. Csak vezérlő + kijelző cserével. 
 És hiába az 52V-os rendszer, nem ment jobban fel pl emelkedőkre, mint a G30.
 Jó roller, de nekem csalódás volt.G2 esetleg? 
 Ez tulajdonképpen egy G30 lengéscsillapítókkal, illetve egy jóval erősebb motorral. Ha lesz hozzá hack, menni fog, mint a villám.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  Peaceliker
							
							
								#22165
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#22165
							
							üzenetéreMég amivel szemezek az a wild wheel pro ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  Thunderzolee
							
							
								#22164
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#22164
							
							üzenetéreIgen azt tudom. Inmotion mellett szólna hogy rugózik (persze fene tudja hogy), g30 mellett, hogy ha elkapna a tuning láz akkor vannak opciók. Persze jó lenne nem belekezdeni pálcika tuningba ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)    
 Vagy talán írtátok hogy g30 ból is volt olyan ami már fw vel nem piszkálható?
- 
			
			válasz  Peaceliker
							
							
								#22161
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#22161
							
							üzenetéreG30 is annyi mint az Inmotion S1, és pont ugyanakkora, picit nagyobb (szélesebb) a trepni. Ráadásul global verziós, 30-al megy az is. DHGateről ~220ezer. 
- 
			
			  Silentfrog veterán válasz  dzsidzsas
							
							
								#22160
							
							üzenetére dzsidzsas
							
							
								#22160
							
							üzenetéreOkai Neon Lite .90+ kiló vagyok és a sport fokozatnak nevezett beállításon ( 25 km/ óra) pont 20 km a hatótáv sik terepen, (alföldön vagyok) nagy szembeszél esetén 19. Az eco beállításban többet megy el 24 km biztos megvan ami 15 km / óra sebesség. Erre még nem volt időm , erőm végig vinni, ennyit elment de maradt az akkuban még 15%. 
- 
			
			  ridiculous aktív tag válasz  dzsidzsas
							
							
								#22160
							
							üzenetére dzsidzsas
							
							
								#22160
							
							üzenetére"Okai Neon Lite, nem fog 20 km kitekerni, 15 reális, de a többi márka is necces." Ahogy PociAti írta nemrég: 
 "Ahogy autónál, úgy rollernél is nagyon sok múlik a vezetési stíluson. Az intenzív dinamikus gyorsítások, nagy sebesség erősen csökkenti az akku kapacitását."Nekem 20km - t megy egy töltéssel legnagyobb fokozaton a Neon Lite, de volt már hogy a 22km is összejött. Sokat számít a vezetési stílus mellett a súly is amit cipelnie kell a rollernek, ez az én esetemben ~70kg. #22033 bigdady - nél meg még ennél is jóval többet megy, bár azt nem részletezte hogy hogyan van használva.   
- 
			
			  Peaceliker addikt Sziasztok! Taposó hossza xiaomi /ninebot vonalon esetleg össze lett szedve valahol, nem tudjátok? Agyalok valami pálcika gépen nagy mellé. Pro 2 szinte gombokért van már, 200 körül olyan is ami elől hátul rugózik (monirim cuccokkal). Xiaomi hoz képest g30 max arany árban van   
 Videókról nem tudtam taposó hosszát megállapítani összehasonlító videókban.
 Illetve ha piszkálni akarnám (30at ha tud lehet elég), akkor melyik lehet a jobb opció? Vagy akkor már inkább inmotion s1(l9 tán ugyan az)? Az rugózik is akku is nagy, 30at is tud tutira meg 200k körül van az új kintrőlMég csak hangosan gondolkodás   
- 
			
			  dzsidzsas tag Okai Neon Lite, nem fog 20 km kitekerni, 15 reális, de a többi márka is necces. Én írtam, hogy vásárlás elött nézzetek videókat a D széria fékezéséről, mert szerintem életveszélyes. Ezért jó olvasni a fórumot rendszeresen  , én csak olcsó rollert rendelek kínából, pont a gariztatás hiánya miatt. Nem véletlen, hogy a Kirin g3-t itthon vettem meg. 350km után kipurcant az akksi, garis csere, igaz egy hónap volt. És ha már itt tartunk Kugoo Kirin G3 1 fokozaton, ami ugye pálcika roller végsebesség 50 km után még volt 30% aksi. Csak nektek teszteltem le, mert 3 óra a rolleren nem egy leányállom egyhúzamban, városban, dombokkal, 100kg-al. , én csak olcsó rollert rendelek kínából, pont a gariztatás hiánya miatt. Nem véletlen, hogy a Kirin g3-t itthon vettem meg. 350km után kipurcant az akksi, garis csere, igaz egy hónap volt. És ha már itt tartunk Kugoo Kirin G3 1 fokozaton, ami ugye pálcika roller végsebesség 50 km után még volt 30% aksi. Csak nektek teszteltem le, mert 3 óra a rolleren nem egy leányállom egyhúzamban, városban, dombokkal, 100kg-al.
- 
			
			  polo493 tag válasz  st6969
							
							
								#22157
							
							üzenetére st6969
							
							
								#22157
							
							üzenetéreigen jól mérted ,azt írták meg kell vágni az aksi borítást bal alsó saroknál óvatosan gondolom ott a bms és van egy reset gomb a pcb-n és ha ez nem jön be az aksit kell direkt kimérni ha 30-42v között kell lenni a pakknak akkor az aksi jó vagy a bms szar vagy a második módszert kell próbálni 
 
- 
			
			  st6969 őstag válasz  polo493
							
							
								#22147
							
							üzenetére polo493
							
							
								#22147
							
							üzenetéreVagy valamit nagyon elnéztem, vagy ennek az akksinak a feszültséve ~ 1V ??? Vagyis kompletten döglött??? Amikor rádugom, kb. 5,5V-tól kezdd el visszaszámolni, és 1,028V körül áll meg. 
   Nincs gyártási dátum a dobozon (lefotóztam, mi van rajta, de az szerintem nem dátum). 
   Van értelme tovább menni, szedjem ki az akksit?! Ha innen nem lehet életre kelteni, akkor nem barkácsolnék vele tovább, nem nagyon van erre időm... 
 Az én gyanúm, hogy ez valahol zárlatos...
- 
			
			  RpPRO őstag Páromnak Ninebot F30e van, nekem F2 pro. Ha együtt csapatjuk, full speed nekem szűk 1 km/h-val több. Azaz nekem kell(ene) finomhangolni. Gondoltam, no problem, picit visszaveszek. Ja.. Ha csak 1 mm-t visszaengedek a gázkarból, máris 20-21-re visszaesik. Teljesen képtelenség fokozatosan adagolni. Egyenletes pl 23 vagy 24 km/h-t nem tudok hüvelykujjal belőni. Nálam KERS strong, latest firmware. Kérdésem: más modelleknél, gyártóknál is ilyen pontatlan a teljesítmény adagolás? 
- 
			
			válasz  PociAti
							
							
								#22153
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#22153
							
							üzenetéreElég lenne, ha nem 15-el, hanem 25-el haladva mérnék a hatótávot. Máris életszerűbb lenne, és közelítene a valós hatótávhoz a megadott. A másik meg a profit-éhség.  D sorozat: 
 D18.......5100mAh
 D28.......7650mAh
 D38.....10200mAhEz szépen lépcsőzetesen halad felfelé, egyre nagyobb akkupackokkal. Az F sorozat a D-hez képest amolyan "prémium" sorozat, eleve egy szinttel nagyobbról indulnak az akksi méretek: F25......7650mAh 
 F30....10200mAh
 F40....10200mAhNa de az F40-nél megtört a lendület. Hát miért nem tudták 12ezres akksival szerelni? Miért nem akarták? Tökre logikus lett volna 12800-as akkupack. 
 És akkor lenne egy értelmes sorozatuk egy Pro 2 méretű akksival.Gyakorlatilag az F65i, ill az F2 sorozat megjelenéséig a Segway kínálatában nem volt 25-30km-nél nagyobb hatótávú roller, a G30-at nem számolva. 
 Vagyis ha valaki Pro 2 hatótávot szeretett volna 10"-os kerekekkel, az csak a G30-at tudta venni, mert a többi Segway mind kisebb akksis.
 Mekkora egy elszalasztott lehetőség volt ez.Kíváncsi lennék arra az igazgatótanácsi gyűlésre, ahol pálcát törtek a nagyobb akkupackkos F40 felett, és a gyorsabban összehozható profitot helyezték a hosszútávú brandépítés helyett előtérbe. Nem hiszem, h nem érte volna meg 12ezres akksit beletenni, csak így több lett a profit.  
- 
			
			  PociAti őstag válasz  KRoli92
							
							
								#22152
							
							üzenetére KRoli92
							
							
								#22152
							
							üzenetéreTeljesen reálisnak hangzik az elvi 40, gyakorlati 25-30 km. Van elképzelésed arra miként lehet minden rollerra egységes hatótáv mérési módszert megadni? 
 Mert a termék oldalán le szokás írni mi a standardizált eljárás, mellyel meghatározták a hatótávot.
 Eleve úgy foghalmaznak: "akár 40 km hatótáv is elérhető". Nem pedig azt, hogy használat jellegétől függetlenül pont 40 km-t fog menni.A standardizált mérési eljárás pedig (rendszerint): 
 - szélcsendben,
 - 50 kg tömegű személy alatt,
 - megállás (és újra gyorsítás) nélkül,
 - 15 km/h egyenletes sebesség mellett,
 - megfelelő értékre felfújt kerekekkel,
 - egyenletes felületű úton.Ahogy autónál, úgy rollernél is nagyon sok múlik a vezetési stíluson. Az intenzív dinamikus gyorsítások, nagy sebesség erősen csökkenti az akku kapacitását. A standardizált eljárás jó összehasonlítási módszer rollerek között. Aztán abból vonjon le mindenki annyit, amennyit gondol. Ha adott kör során dinamikusabban megy, akkor többet. 
- 
			
			  KRoli92 tag válasz  Thunderzolee
							
							
								#22150
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#22150
							
							üzenetére74kg vagyok.Emelkedőn nem járok vele. Vettem pumpát. 3.5 barra fújtam. Gyárilag 2.1 volt benne. Így is normális ez a kb 25km-nyi hatótáv, hogy nem járok vele emelkedőn, és a keréknyomás is jó? Köszönöm   
- 
			
			  redjam csendes tag válasz  Thunderzolee
							
							
								#22142
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#22142
							
							üzenetéreIgen, köszi! Én is észrevettem, hogy csak Te lehetsz az. 
 Sajnos nem tudom eldönteni.
 A felsoroltakra szűkült a lista, mint nagykerekű gépek itthoni garanciával.
 Igazából az Aovo ES80 és a VOLTAIK MGT 350 is érdekesek, de azoknál gumit kellene cserélni, viszont 10 Ah -s akksijuk van és 350W -os motor.
 Szóval úgy érzem kicsit sokat agyalok rajta.  
- 
			
			válasz  KRoli92
							
							
								#22149
							
							üzenetére KRoli92
							
							
								#22149
							
							üzenetéreHány kiló vagy? 
 Emelkedőkre is jársz vele?
 Kerekek mennyire vannak felfújva? Hány barra?
 Gyárilag kiveszed a dobozból, keménynek érezni, de az attól még lehet 1.8-is, ez nem olyan, mint a biciklikerék, h nyomkodni lehet.
 Nézd meg egy benzinkúton, ha nincs hozzá még pumpád.
 Fontos a keréknyomás, mert ilyen alig felfújt kerék jópár km-nyi hatótávot képes kivenni a rollerből.Amúgy nagyjából normális. 
 Az F30, és az F40 is 10200mAh-s akksival volt szerelve. Egyiket 30, másikat 40km-es hatótávval hirdették.
 Most az F30-nak nem lett F30i nevű utódja, csak helyette F40i lett. De értelem szerűen az előd se volt 40km-re képes, ez se lesz.
- 
			
			  KRoli92 tag Sziasztok! Vettem egy Segway F40i rollert, és az lenne a kérdésem, hogy az mennyire normális, hogy 20km/h-val megyek, és kb 25 km-t tud megtenni egy töltéssel? 
- 
			
			
- 
			
			  polo493 tag válasz  st6969
							
							
								#22144
							
							üzenetére st6969
							
							
								#22144
							
							üzenetéreMásodik method undervoltage lehet sokat állhatott feltöltés nélkül raktárban, ilyenkor már nem tölti a bms letilt ezért bikázni kell a cellák elérjék a minimumot,de veszélyes csak 20 másodpercre dugd rá és figyeld milyen meleg az aksi pakk ,ha elérik a cellák a míniumot már a töltő , bms elindítja a töltést ,mikori gyártás a dobozán vagy az aksin rajta van mikori a aksi? am azt nem értem azt írja dugd az aksi kábelre akkor minek levágni a töltő fejet a bmst kell kikerülni az aksira direkt kell kötni a töltőt de mindenképp húzd szét a aksi kábelt várj vele és dugd össze próbáld bekapcsolni az legyen az első 
- 
			
			  st6969 őstag válasz  st6969
							
							
								#22087
							
							üzenetére st6969
							
							
								#22087
							
							üzenetéreGeekbuying válasza:   
 "Thank you for your reply.
 Sorry for the inconvenience.
 Scooter battery loss activation method:
 1. Open the 17 screws on the bottom plate with the star-shaped rice hexagon;
 2. Remove the four hex socket screws, control panel, three wires and taillight wires from the battery;
 3. Gently scrape a small film on the lower left side of the battery, try the reset button on the control board (small), if the indicator turns blue, the repair is complete;
 4. If the red light still flashes several times, you need to charge the battery directly. I cut the original charging cable and plug it directly into the two thick holes, non-professionals do not recommend this method (you need to use a multimeter to measure the voltage), if there is no multimeter, you can recharge it for 1-2 minutes until the battery light flashes blue, and the repair is complete.
 If you can't do it, we suggest going to the repair shop to activate the battery, the battery should be starving.
 Thank you for your understanding.
 Best regards,
 Customer Service Dept.
 Geekbuying"Ez komoly??? 
- 
			
			válasz  Peaceliker
							
							
								#22137
							
							üzenetére Peaceliker
							
							
								#22137
							
							üzenetéreHanem bukógombán. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) evo87: 
 Bukógomba a neve. Szerintem a nevéből egyből leesik mire való. Eséskor ez sérül, nem a kerék/dekni.
- 
			
			
- 
			
			  RaZ0R újonc G30 MAX II -höz 
 Monorim X-Lock kormányzárral kapcsolatban vannak tapasztalatok?
 Úgy látom a G30 max és G30 max II zárja szélességében is eltér pár miliméterrel, így az X-Lock-ot nem lehet ráhúzni.
 Valaki találkozott már ezzel?
- 
			
			  bkiky01 senior tag Mini D38E teszt megvolt halvány 20km-es körrel. 
 Pro:
 Xiaomi 1S-hez képest nagyon komfortos.
 Szépen tartja a 30-at, két csík alatt ment 29-re a végsebesség.
 Szerintem a 25-30km-es hatótáv ki tud jönni full sebességen, leginkább sík terepen, 80kg-os emberkével.
 Kontra:
 27km/h-nál mintha csapágyhang jönne a motor felöl(egyenlőre nem tudom eldönteni..), de kb csak akkor és néha ha a kers dolgozik, ezt nem értem. Lehet ennyire EU-s verzió? (Csak 25km/h maxig szereti?)
 Összességében, úgy, hogy volt G30-am azt mondom eddig best buy-nak tűnik Geek-ről, remélem így is marad.. Ninebot app helyett még nem találtam alternatívát, mert ugyebár ő haragszik, hogy nem frissítem vele.. Ninebot app helyett még nem találtam alternatívát, mert ugyebár ő haragszik, hogy nem frissítem vele.. 
- 
			
			  redjam csendes tag Vásárlási tanács kérése kezdőnek Kedves Tagok, első rolleremet keresem, napi munkába járáshoz, vonattal kombinálva. Még nem tudom, mennyire válik be, ezért csak egy alacsony költségvetésű megoldást keresek, 150.000 -ig.Ezek szerintetek megfelelő választás lehetnek? Techsend Cyber A vagy az A Pro 
 OKAI Neon Lite
 Ninebot F25e II
 esetleg valami más.Napi 4 km a vonathoz dombról le, utána a Nyugatitól Újbuda központ (5-6km), délután vissza, 80 kg. Kb 15-20 km hatótáv, lehetőleg tömlős és nagy átmérőjű kerék. 
 A dombot egy F25e II -vel teszteltem, nem volt gond ezzel a teljesítménnyel.Köszönöm, ha segítetek. 
- 
			
			
- 
			
			  evo87 őstag Sziasztok! Ezek a frame slider cuccok mire jók?   
- 
			
			  Stefi_dzsi tag válasz  PociAti
							
							
								#22127
							
							üzenetére PociAti
							
							
								#22127
							
							üzenetéreKöszi a szempontokat. A túlterhelés lehet egy valós faktor, mert ugyan igyekszem nem vadmalac módjára közlekedni viszont gyereket szoktam rajta vinni. Tettem rá egy decathlonos roller fellépőt meg egy plusz kormányrudat, amibe tud kapaszkodni. 
 A visszahívás elvileg nem érint, mert 13679 számmal kezdődik a sorozatszámom (M365, Black color, China version).
 Szerintem veszek egy komplett új mechanikát, mi baj lehet címszóval.  
- 
			
			  bkiky01 senior tag Nekem is megjött D38, páromnak megváltás lesz Xiaomi 1S után. 
 Ki milyen progit használ? Új Ninebot app bontja a Bluetooth kapcsolatot, ha nem frissítek firmet, márpedig nem fogok. Réginél simán továbbment. Várom már a próbát.. 
 atthany:
 Elektromos fék be van kapcsolva, G30-nál is úgy ért nekem valamit..
- 
			
			
- 
			
			  PociAti őstag válasz  Stefi_dzsi
							
							
								#22126
							
							üzenetére Stefi_dzsi
							
							
								#22126
							
							üzenetéreEgy év kb. 1000 km használat után nálam is előjött a recsegés, de én voltam a hibás. A lábam előtt egy nagy csomagot szállítottam, így elég rossz pozícióban csimpaszkodtam a kormányba. Mintha tőben ki akartam volna törni a kormányrudat a helyéről. Utána kicsit húztam a csavaron, kapott WD40-et, és azóta is csendben működik. Ha nálad ilyen gyakran újra előjön, akkor 
 - lehet rosszul állsz a rolleron, valahogyan túlterheled (pl. ugratásokkal),
 - deformálódott valami elem, ami miatt újra és újra előjön a hiba,
 - vagy csak peches vagy, kétszer is gyenge csavart fogtál ki.
 Vagy akár ezek együttesen.Illetve mivel első generációs gépről van szó, nézz utána a roller sorszámának! 
 "Az érintett sorozatszámok (S/N) a következők: 21074/00000316 - 21074/00015107 és 16133/00541209 - 16133/00544518.
 A potenciálisan érintett készülékekre vonatkozóan proaktív termékbiztonsági visszahívást adtunk ki. A visszahívási program 2019. június 26-án kezdődik... "Ha a rollered bele esik ebbe a tartományba, az elvileg lejárati határidő nélkül vonatkozik rá a visszahívás. Bár elvileg kormányrúd törésre vonatkozott, de lehet köze volt hozzá az összehajtó mechanikának is és azt is cserélték visszahíváskor. 
- 
			
			  Stefi_dzsi tag Sziasztok! Első generációs m365 tulaj vagyok, bár nem sokat jár a gép. (van benne 1025km) Kb. tavaly ilyenkor eltört a csuklószerkezet keresztcsavarja (szerencsére nem volt belőle perecelés), akkor rendeltem egy másikat, kicseréltem. Most megint eltört. Cseréljem megint a csavart vagy a komplett csukló mechanikát? Vagy valami mást (is)? Hogyan tartsam jobban karban, hogy ne legyen baleset a vége? Utoljára kb. egy hónapja szedtem szét és raktam össze, mert nagyon recsegett. Akkor nem tűnt fel semmi rendellenes. 
 Az megvan, hogy a recsegés probléma ennek a gépnek a sajátossága, de elvesztem, hogyan lehet orvosolni. Így egy kis iránymutatás jól jönne. Köszönöm!  
- 
			
			  bigrob őstag Ti milyen telefontartót használtok rollerre? 
 Ninebot D38e myen kiegészítőkkel kompatibilis?
 Egy Monorim Xlock-on gondolkozom első körben fejlesztés címszóval.
- 
			
			  PociAti őstag válasz  Aldorfin
							
							
								#22122
							
							üzenetére Aldorfin
							
							
								#22122
							
							üzenetéreNehéz kérdés, mert semennyire nem ismerjük a gyereket. Ne értsd félre, de a szigorúbb EU-s ajánlás az, hogy 14 éves kor alatt ne is használják a fiatalok az elektromos rollert. Például a Tier szolgáltatónál a vezetés egyik feltétele: "betöltötte legalább 18. életévét" ... Ha nem vesszük ennyire szigorúan és akkor is olyan rollert választanék, ami 250W, legfeljebb 300W névleges teljesítményű és a 20 km/h sebességhatáron is érdemes lenne elgondolkozni. 
 A lapcsaládon belül a hardveraprón néznék 100k körül valamit erre a szezonra, aztán jövőre lecserélitek valami másra. Összejönne annyi tapasztalat, hogy önállóan ki tudjátok magatoknak választani azt, ami illik hozzátok.
- 
			
			  ridiculous aktív tag Ha már Kukirin: 
 G2 Max elég jó áron van most.
 A KuKirin elektromos roller európai raktárból rendelhető meg, így rövid szállítási idővel, áfa és vámmentesen vásárolható meg, ami így 780$-ba, azaz körülbelül 278 ezer forintba kerül.A KUKIRIN G2 MAX elektromos rollert itt találod meg Kupon: 7UDOYVE4 
- 
			
			  Atesz08 tag sziasztok ! ismeret hiányában pár kérdésem lenne: 
 Xiaomi MI Pro 2 rollert nézegetem használtam. Mire kell odafigyelnem ?
 A km valahogy leellenőrizhető, hogy valóban annyit futott -e mint amit mondanak ?
 Ezek lehetnek letiltva, ( mint pl: xiaomi fiókos telefon ) és nem használható, mert nem lépett ki a roller applikációból ? stb......
 Köszönöm a válaszokat !
- 
			
			  PociAti őstag válasz  Aldorfin
							
							
								#22118
							
							üzenetére Aldorfin
							
							
								#22118
							
							üzenetére11 éves gyereknek olyan roller, ami 40 km/h sebességre képes? 
 Nem hinném, hogy ideális választás lenne.
 120 kg terhelést bír elvileg a roller, 11 éves gyerek alatt durva gyorsulást produkálhat.Az meg talán csak nekem nem tetszik, hogy a kormányszár felső elemének aljába számzárat építettek. Álmoskönyv szerint nem praktikus kimetszéssel meggyengíteni az anyagot. Kugooknak sohasem a megbízhatóság volt a fő fegyvere, így RevoneX kérdése: "Ennyiért van jobb választás?" is ennek fényében vizsgálandó. Kicsit szerelősek tudnak lenni azok a rollerek, így aki teljesen elzárkózik ettől, vagy a szervizbe járástól, az inkább más típus felé kacsintgasson. Akit nem zavar, az puszta paraméterei alapján viszont akár pont ideális gép lehet a számára. 
- 
			
			  RevoneX csendes tag Sziasztok! A KugooKirin M3 jó választás lehet, napi használatra? Kb napi 15-20km-re kellene. Kuponnal, 155.000Ft lenne. Ennyiért van jobb választás?   
- 
			
			  PociAti őstag válasz  bigdady
							
							
								#22105
							
							üzenetére bigdady
							
							
								#22105
							
							üzenetéreA Neon töltőjének a csatlakozóját be tudnád fotózni? Illetve kellene az átmérője is. 
 Könnyen előfordulhat, hogy azonos a többiekével. (Xiaominál a külső átmérő 8,0 mm, belső: 5,5 mm; a belső pöcök kb. 1,2 mm lehet, azt nem sikerült megmérni. És úgy látom a polaritás is rendben van, belül van a pozitív.)A töltés vezérlést pedig a roller végzi, illetve annak szoftvere. A töltő talán nem annyira kulcsfontosságú ebben a folyamatban, bár ezt majd a hozzáértők megmondják. 
- 
			
			  fradi81 veterán válasz  Thunderzolee
							
							
								#22104
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#22104
							
							üzenetéreKöszi ez fontos infó volt, mehet a nem létező összefoglalóba  Akkor mostantól max 40 psi. Akkor mostantól max 40 psi.
- 
			
			  Silentfrog veterán válasz  Thunderzolee
							
							
								#22103
							
							üzenetére Thunderzolee
							
							
								#22103
							
							üzenetéreIgen ,Neon Light . Ha a normál beállítást használom 20 km. Ha lesz erőm kipróbálom a lassabb tempót kíváncsi vagyok többet megy e úgy el. 
- 
			
			
- 
			
			válasz  Silentfrog
							
							
								#22055
							
							üzenetére Silentfrog
							
							
								#22055
							
							üzenetéreMárka/típus? 
 A gyári hatótávot pont úgy számolják, mint ahogy tervezel menni.Neon Light? 
 Szerintem 30km-nél többet nem tudsz kihozni belőle.
- 
			
			
- 
			
			Köszi a leírást. 
 Én is ilyenekre emlékszem, mikor összehasonlítottam őket. Mármint a kidolgozottságot bem is figyeltem, de ahogy mentem velük (F40 vs D38) ugyanúgy vitt fel emelkedőkre mindkettő ott, ahol a Xiaomik a 300Wattos motorokkal elvéreztek; és nekem ez volt a fő szempont, h használható legyen a roller.A fékekkel meg úgy vagyok, h normálisan kell vezetni, és akkor nem attól fog függni, h meg tudunk-e állni időben, h dobfék, vagy tárcsafék van a rolleren. 
 De sztem mindkettő hatékony. Ennyi pénzért továbbra is jó vételnek tartom, ha az F40i-t veszem alternatívának.  
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Okos Otthon / Smart Home
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen notebookot vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új és újszerű 13-14 Gamer, ultrabook, üzleti, 2in1, X360, Touch készülékek kedvező áron Garanciával
- LG 49SE3D-B 49" FullHD LED Monitor
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

 
								 
							 Hozzáteszem ez full biztonságos körülmények között történt, komoly egymásra figyeléssel. Plusz van motoros multam, szóval felkészültem mindenre. Viszont ilyen módon biztos nem fogok közlekedni, mert valóban sulyos baleset lehet a vége
 Hozzáteszem ez full biztonságos körülmények között történt, komoly egymásra figyeléssel. Plusz van motoros multam, szóval felkészültem mindenre. Viszont ilyen módon biztos nem fogok közlekedni, mert valóban sulyos baleset lehet a vége  
  
								 
							 
								 
							 
								 
							
 )
 ) 
								 
								 
							 Nagy nehezen szétszedtem (teljesen máshogy kell, ahogy írják...hátsó kereket is ki kell szedni). Kész csoda, ha össze fogom tudni rakni.
 Nagy nehezen szétszedtem (teljesen máshogy kell, ahogy írják...hátsó kereket is ki kell szedni). Kész csoda, ha össze fogom tudni rakni.

 Első próba alkalmával viszont vadulnom kellett egy kicsit, kíváncsi voltam, mit bír a szerkezet.
 Első próba alkalmával viszont vadulnom kellett egy kicsit, kíváncsi voltam, mit bír a szerkezet.  
							

 
								 
							 
							

 
								
 
 


 
								
 
								 
							 
								 
  
							
 
 ![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
  
 
 
							 
								
 
								 
								

 
								
 
								 
							 
  
								 
							 
								
 
							 
								 
							 
								 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
							 
								 
								 
							 
								 
							 
								 
							



