- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
renatto
őstag
válasz
ridiculous #24398 üzenetére
Tudom, hogy sok negatív tapasztalat van róla, de a frissített változat pár hónapja van kint (talán szeptember), így arról még nyilván nincs sok vélemény és mivel jön a tél, így gondolom tavaszig csak 1-2 teszt lesz legfeljebb. Már ez is overkill nekem, így a pro kizárt. Amúgy Kukirin-t honnan lenne érdemes vásárolni, van valami ami megbízható?
-
dzsidzsas
tag
válasz
renatto #24397 üzenetére
Renatto megválaszolta. Mentem G2 max-al és nagyon tetszet, komoly a rugózás nem rázott széjjel, eddig semmi javítást nem kellett 2000 km. A G3 meg, van nekem 1000km felett, cseréltek benne aksit, vezérlőt, gumit. Ott ahol a g2 maxal simán mentem kerékpárúton, azon repedések, toltam 35-40-el, ott a G3-al 20-25-nél többel nem merek menni, mert ráz mint a rossebb. Vesekövem biztos nincs. Ha most venném, biztos, hogy a G2 maxot venném helyette. Ez persze egyedi vélemény, másnak lehet ez jön be. Persze, ha most vennék, akkor G3 pro
-
ridiculous
aktív tag
-
renatto
őstag
válasz
dzsidzsas #24394 üzenetére
A G2 max-ot miért gondolod jobbnak? A G3-ból adtak ki újabbat, így már azt gondolnám inkább megbízhatónak.
A motorozás azért más, mindkettőnél figyelni kell és veszélyes is (nyilván motorral nagyobbat/súlyosabbat lehet borulni), de azért kiszámíthatatlan gyalogost, biciklist kerülgetni szerintem nagyobb kihívás... -
pescara
aktív tag
válasz
Intelligencs #24392 üzenetére
Pontosan ez volt a lenyeg nekem is, amikor a xiaomi bukta utan ujra nekifutottam. Kis nyomozas utan kb mindenhonnan azt hallottam, hogy itt (athen) a segway-ninebot az, amivel a legegyszerubb az elet, ha valamit szerelni kell rajta, vagy alkatresz kell. Ezutan mar csak abban nezelodtem es talaltam meg a nekem valot. De ez nagyon orszag fuggo, mert nekik van itt kepviseletuk is es szervizuk, de otthon peldaul nincs, ugyhogy kuldik oket Csehorszagba ha valami gaz van. Az meg ugye kb egy honap es sokan irjak, hogy visszakuldik sokszor rosszabb allapotban, mint volt. Ugyhogy en legalabb is biztos nem vennek olyan rollert, aminek nincs hazai kepviselete, vagy alkatresz ellatasa.
-
#95712068
törölt tag
válasz
Intelligencs #24392 üzenetére
Igazából a csípőm kopása miatt
Hogyan férsz el a mostani rolleren? Egymás mellett elférnek a lábaid?
Benyeltem egy hasonló szériahibát (kétoldali coxa valga), de még így is talán én leszek az első a vérvonalban, akinek nem kell csípőprotézis.
A mostani rolleren nem férnek el egymás mellett a lábaim, így kicsit kifordulva közlekedek. A szokásos 1,2km-es távon igazából nem probléma, mert szakasz közepén lévő salakos/kráteres részen folyamatosan változtatni kell a súlypontot, de hosszabb távon már szenvedős. -
válasz
pescara #24389 üzenetére
Na igen. Tegnap felhívtam az etwow szervizt, hogy tudnak-e állítani a kormányomon, mert el van egy kicsit fordulva. (Tudom, én is rájöhetnék, hogy kell állítani, de anno amikor vettem, azt mondták, hogy akár a legkisebb hülyeséggel is mehetek hozzájuk, inkább, mint hogy valamit elrontsak.)
Azt mondták, hogy persze, mehetek bármikor. Így arra gurultam, ingyen megcsinálták, közben el is magyarázták, hogy mit kell állítani, ha magam akarom csinálni legközelebb. Rákérdeztem, hogy az összekarcolt kijelzőmet is ki tudják-e cserélni. Igen, és volt ráadásul alkatrészük hozzá, így csak a kijelzőt védő lemezkét kellett kicserélni, nem az egész kijelzőt. Az két művelet megvolt néhány perc alatt. (Csak a kijelzőt védő lemezke anyagköltségét kellett fizetnem.)
Szóval nekem a hordozhatóság (kis súly) mellett a szerviz is fontos tényező volt, amikor az etwow mellett döntöttem. Úgy, hogy közben a teljesítményben sem kellett kompromisszumot kötnöm. Igen, semmi sem lehet tökéletes, az etwow az egyik legdrágább pálcika. De nekem megérte, mivel azóta napi szinten használom problémamentesen. Igazából a csípőm kopása miatt már meg sem tudnék lenni nélküle, a roller az én mankóm sajnos. (Csak limitált távolságot tudok gyalogolni, azt is csak sántítva, lassabban.)
-
pescara
aktív tag
En meg arra jottem ra, igaz nem Magyarorszagon, hanem Athenben, hogy nagyon sokan, amikor rollert vasarolnak, csak a parametereket es az arakat nezik es elfelejtik a 3. ugyanilyen fontos tenyezot, hogy melyiknek milyen a szerviz es alkatreszellatasa. Nagyon bosszanto, amikor egy 10 perces munka miatt egy honapra el kell kuldeni a rollert kulfoldre, vagy amikor egy 10 euros alkatreszre varni kell 1 honapot, ha egyaltalan talalnak hozza. En itt pont igy jartam a xiaomi lite 3-al. Most e G30 max 2 vel eddig a legtobb ido amit szervizben toltottem 1 ora volt, a hianyzo alkatresz meg 2 munkanap alatt megjott.
-
adamm81
csendes tag
Sziasztok!
Ha tudtok vásárlási tanácsot adni páromat szeretném meglepni karácsonyra egy olcsó, belépőszintű rollerrel 100,000 forint körül:
- 65 kg, csak sík terepen használná maximum 10km utakon
- összecsukás fontos, feltenné HÉV-re
- mindenképp újat szeretnék, külföldi rendelés is játszik - nézem most a 11.11 "akciókat", garancia nem tántorít elAmiket találtam:
Ninebot KickScooter D18E
Navee N40Amíg nem tudom hogy menyire szereti meg/mennyire használja nem vennék drágábbat
Előre is köszönöm a válaszokat!
Adamm
-
renatto
őstag
válasz
dzsidzsas #24384 üzenetére
Így már értem. Jó párszor rollereztem már és majd tíz évet nagy motoroztam (supermoto), így a gyorsulás, sebesség, kanyarív nem lenne probléma, pláne hogy nem vagyok sebességmániás, 20-25 is elég lenne. (utazás)Kényelmi szempontból nem lenne hátrány ez a méret. És bár tényleg elég nagy, de egy ilyesmi felfüggesztés és kerék kellene, azok meg mind kb ekkorák és a súlyuk is ilyesmi 20-25kg. Nincs szükségem 1000W+ra, sem a táv, sem a teljesítmény igényem nem indokolja, de ahogy láttam 250k körül indulnak az ilyesmi rollerek 500-600W-tal, de úgy gondolom, miért vegyek fele olyan teljesítményűt, akkor mindegy, ha ilyet veszek, húzni úgysem fogom neki, és így tölteni is kevesebbet kell majd.
Ettől eggyel kisebbet mit javasolnál? Terepgumi nem igazán kell, de egy hasonló felfüggesztés/csillapítás jó lenne. -
dzsidzsas
tag
válasz
renatto #24381 üzenetére
Ha valaki nem használt már sokszor elektromos rollert, annak a a Kukirin hirtelen nagy. Nagy méret, nagy sebesség, nagy gyorsulás, nagyobb kanyarív. Ezt szokni kell, és tapasztalat nélkül gyorsan elszáll vele az ember képletesen és gyakorlatilag is. Amikor én vettem a g3-t, több ezer km roller és több fajta után, kicsomagoltam és azt mondtam: Mekkora buzi nagy ez már. És eltoltam egy csendesebb utcába, hogy ott próbáljam ki először ne a fő utcán. Hogy mennyire gyorsul, mennyire kezes. Csak utána mertem elmenni vele az emberek közé. Még most is megbámulnak vele, és még most is van hogy nem merem kihúzatni 2-ben se, mert szeretnék megállni vele.
-
PociAti
őstag
válasz
mikloss #24376 üzenetére
A Navee egy rendkívül innovatív cég, a Xiaomi esernyője alatt dolgoznak. A Xiaomi rollerek harmadik generációját is ők tervezték. Valószínűleg elég jó a minősége az N40-nek, és a fentiek alapján nem sok panasz lehet rá...
... viszont ha bármi extra problémád lenne vele, nem kapnál hozzá cserealkatrészt, nem tudnád életben tartani. Pl. egy kisebb ütközés vagy esés során is előfordulhat ilyen.
Szerintem emiatt elég rizikós olyan rollert venni, ami nem a leggyakoribb típusok közül való.
Másrészről egy normális, tehát kicsit is nevesebb gyártó által készült rollerbe úgy bele lehet tenni 3-4.000 km-t, hogy nem kell hozzányúlni. És kerékcserén (mármint gumicserén), esetleg csapágycserén vagy fékjavításon kívül másra nem igazán kell költeni az első 10.000 km-ben. Ezek pedig beszerezhető alkatrészek.
Szóval nem lehet egyértelműen állást foglalni. Akár jó vétel is lehet, ha szerencséd van és nem lesz szükség javításra.
-
renatto
őstag
-
Pancsermeste
őstag
válasz
#95712068 #24379 üzenetére
Talán már az ülés miatt is e-SMKP-nak minősül.
No mindegy, használja, amíg a helyi seriff nem kapja el... aztán meg majd, ha nem meri használni, legfeljebb nekem adja.
Szerintem hátul nincs teleszkóp (csak az ülés rugós), elől sem volt a régebbi verzióknál, remélem ezen lesz...
Bár, ez a csávó is a régi verzióval megy, meg van elégedve a terepképességeivel.
-
#95712068
törölt tag
válasz
Pancsermeste #24377 üzenetére
40-45km/h miatt biztosan nem fog megfelelni a később várható jogszabálynak, vagyis talán ez lehetne a legjobb élő példája az elektromos SMKP-nak.
Leírásban első és hátsó lengéscsillapítást ír, de képek alapján csak elől van ilyen. A rugós ülés lenne a hátsó?
De ettől függetlenül ha jártok felém, akkor kipróbálnám -
Pancsermeste
őstag
válasz
Pancsermeste #21848 üzenetére
Sziasztok!
Sokat vacilláltam, de végül megrendeltem a Bogist M5 Pro-t.
Ajándék lesz olyannak, akinek nincs jogsija (SMKP-ra sincs), így csak remélem, a jövőben tudni fogja még sokáig használni legálisan...
Azt értem, hogy pneumatikus a gumi, de azt honnan lehet tudni, hogy tömlős vagy tömlő nélküli? Bár, gondolom, ha tubeless lenne, akkor azt külön kiemelnék a leírásban. -
Sziasztok!
Ezt érdemes lehet megvenni egy kezdő rollerezőnek, városba, 83kg testsúlyal.
Navee N40 270$
Elvárásom, hogy stabil és viszonylag könnyű legyen, kizárólag városban használva rövidebb távokra. -
renatto
őstag
Heló!
Elektromos roller vásárlásán gondolkozom és lenne pár kérdésem, amire remélem tudtok válaszolni.
Szóval a jelenlegi jótállási jogszabály szerint 250.000 felett 3 év járna, de a kivételek között szerepel az e-roller. Akkor ez most hogy van?
Van olyan webáruház ami ajánlott, ahonnan érdemes vásárolni, illetve olyan ahonnan nem (belföld/külföld, nyilván ha van itthon 3 év akkor a külföldi 1 nem túl előnyös)? Jelenleg a KuKirin G3/G2 Max ami tetszik. Tudom, hogy az elején volt panasz bőven rájuk, de az elmúlt ~fél évben megjelent tesztek alapján az újabb modellek egész jók. Természetesen ha ezekhez hasonló javaslat van más márkától azt is meghallgatom. A keret max 350k, 400k már sok.
Előre is köszönöm a segítséget! -
pescara
aktív tag
Melyik az a csavar, amit meg kell huzni , ha az osszecsuko szerkezetnel van a kormanynak egy kis ,,jateka" ? Csak par milimeter, de eddig nem ereztem. Lehet, hogy tulzasba vittem a wd-40 fujkalast. A szervizes azt mondta, ez teljesen rendben van, de eddig nem csinalta. Eddig sokkal tobb ero kellett az osszecsuko kallantyuhoz, most az sokkal puhabban mukodik, cserebe a kormany nem olyan mint volt. Ha csak egy csavart kell meghuzni, akkor nem mennek megint a szervizig.
-
PociAti
őstag
válasz
FeniX- #24367 üzenetére
Ebben a hozzászólásban konkrétan végigszámoltam mennyit fogyaszt egy lámpa.
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_21550-21550.html7650 mAh, azaz 275 Wh-s akkumulátor esetén (Xiaomi Mi 1S roller) az elvi hatótáv 30 km, gyakorlati kb. 20 km. Első lámpa 1,1 W-os, így a teljes 20 km-es táv alatt kb. 107 méterrel csökken a hatótáv.
30 km gyakorlati hatótávú roller esetében, ha ezt az utat megállásokkal együtt kb. 2 óra alatt tenné meg, akkor kb. 160 méterrel csökkenne a hatótáv folyamatos világítás mellett. (Arány nagyjából 1 / 190, azaz 0,53%.)
Szerintem ennél több energiát meg lehet spórolni, ha induláskor normálisan belököd a rollert (pl. pár méteren át szaladsz mellette, és úgy lépsz fel rá), ezáltal a kezdeti gyorsuláshoz kevesebb energiát kell az akkumulátorból felvenni. Gyorsításkor kétszeres a teljesítmény felvétel, mint sebesség megtartásakor. (Előbbit hívják csúcsteljesítménynek, vagy peak power-nek, míg utóbbit normál, vagy névleges, esetleg nominális teljesítménynek.)
-
PociAti
őstag
Igen, volt róla szó a 23769-23798 hozzászólások között.
Lényeg, az Okai Neon kormányvastagsága (átmérője) 43 mm, viszont a kerékpáros bilincsek 35 mm-esek, esetleg 40-esek. így akkor senki nem tudott értelmes megoldást nyújtani. -
Jozsó
tag
Mintha lett volna már ilyen kérdés, de most nem találom. Szóval Okai Neon-ra szerelnék valami kiegészítő lámpát előre. Normál biciklis lámpa jó lenne, de ahogy nézem olyan vastag a váz, hogy elég korlátozott mi megy rá. Esetleg vmi ötlet, gyakorlati tapasztalat?
-
FeniX-
senior tag
válasz
sgabor #24341 üzenetére
Hali, nekem a D28-as van, és írtam ide párat a hatótávval kapcsolatban.
Azóta használom és nekem az a tapasztalatom, hogy nyugodtan hagyhatod "D" fokozatban. Szerintem az eco mód nem spórol neked akkora hatótávot, amiért cserébe érdemes cammogni.
A saját hatótáv tesztem is kb. egybecseng azzal, amit olvastam több helyen, hogy végig "S"-ben és "D"-ben használva ezt a verziót (D28) 16km-re lehet elhajtani. Meg merném kockáztatni a kijelentést, hogy eco módban mintha hamarabb elfogyna belőle a szusz, vagy a lassabb sebesség miatt nem érsz el olyan messzire, mire lemerül az akksi.
Pluszban most, hogy bejöttek a sötétek, én szereltem rá egy szimpla dekatlonos bicaj lámpát, és a saját lámpáját sem használom. Talán valamennyire (minimálisan) az is számít.Még azt figyeltem meg, hogy sokat lehet neki segíteni azzal, hogyha a megindulásokat kicsit lábbal asszisztálod. (pl. ahogy írtam korábban, nálunk sok az emelkedő, és nem hagyom szenvedni 5km/h-ról indulni, hanem eleve már 8-10km/h-ra fellököm, és utána indulok)
-
Pano
addikt
Üdv!
Olyat kezdett el csinálni a rollerem (F2 plus), amit eddig még nem. Ha sport módba megyek és megdob mondjuk egy huppanó (pl egy fagyökér által felnyomott aszfalt), akkor 21-23 km/h-nál beakad, hiába nyomom tövig a gázkart.
Csak akkor változik ha teljesen felengedem a gázkart, majd ismét felnyomom és akkor újra eléri a végsebességet.
Nem egy egetverő probléma ez, csak furcsa. -
pescara
aktív tag
Sziasztok, lenne egy kerdes. (g30 max). Ahhoz, hogy azt a muanyag vedot , ami az elso kerekvillan van csereljuk az egyik oldalon, le kell szedni a kereket, vagy lehet anelkul is?
-
PociAti
őstag
Úgy látszik reggel ennyire vak voltam, és nem vettem észre az előzményt.
A Segway G2-vel jó felé keresgélsz, mivel abban 15300 mAh-s (551 Wh) akkumulátor van.
A magyar nyelvű honlapon elmagyarázzák, hogy ők mit értenek 70 km elméleti hatótávolság "alatt: 25°C-on, 16 km/h sebességgel, átlagos aszfalton, teljes akkumulátor töltöttséggel, 75 kg terheléssel végzett tesztelés során".100 kg és 25 km/h tempóval, megállásokkal és újra gyorsításokkal valahol 40 km körül lehet a "valós" hatótáv.
Például a Ninebot KickScooter MAX G30E II rendelkezik azonos akkumulátormérettel.
Az alatta lévő lépcsőben a 12800 mAh (460 Wh) következik, például Ninebot F2 Pro E, vagy az F2 Plus E, ahol elvi hatótávnak 55 km-t jelöltek meg, amivel hozható a 30 km.
Következő lépcsőként a 10200 mAh (367 Wh) akkuval szerelt rollerek következnek, 40 km elvi hatótávval, ami gyakorlatban 100 kg tömeg esetén kb. 24 km.
-
válasz
PociAti #24359 üzenetére
Segway G2-ről volt szó amire válaszoltam.
3-350k max összegig keresnék. 100kg testsúly, nem volna baj ha stabilan tudna min 25km/h-t. Emelkedőre nem nagyon kell. Hatótáv se annyira lényeges, 30km korul nekem mar ok.
Nem ismerem a Lamax szerviz hatteret ezert is kerdeztem. -
PociAti
őstag
Lamax esetén ha bármi probléma lenne hová fordulsz? Melyik roller szerviz vállalná el? Ezekre sajnos nem nagyon van válasz, így hiába lenne bármennyire is jó a roller, ha kisebb nagyobb meghibásodás esetén nem lenne ki életben tartaná.
A G2 nem elég specifikus elnevezés.
Csak itt ebben a topikban rákeresve a G2 kifejezésre az alábbi gyártó modelljeit hozta be felbukkanási sorrendben:
Kugoo, KuKirin, Ninebot, Mantis, Segway.
Szövegkörnyezetből általában ki lehet következtetni ki melyikre gondolt, új hozzászólásként viszont nem lehet bizonyosan megmondani.És miért pont a G2? Írd le miért tetszik, talán tudunk a kívánalmaidhoz hasonló, de jobb elektromos rollert ajánlani.
-
válasz
Thunderzolee #24332 üzenetére
A G2 ajánlható stabilan 100 kilós embernek? nem akarok 50-nel száguldozni, de jó lenne ha egy 25-öös tempót lehetne vele tartani.
Lamax SC50 mennyire ajánlott, jó ár? [link] -
dzsidzsas
tag
válasz
Thunderzolee #24354 üzenetére
Szerintem ehhez valami kormányra szerelt sima elemlámpa kell.
Vagy keress olyat amiben nincs extra funkció, de én olyat 15 éve nem láttam.
Próbáld ezt: [kép] -
sgabor
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24354 üzenetére
Ezen a linken van készleten a dzsidzsas által például hozott lámpa.
-
válasz
dzsidzsas #24351 üzenetére
Beszxrás. Linkeled délután, beadja, de már nem elérhető.
Olyan lámpát nem tudnál mutatni, amit kapcsolóra lehet kötni? De ne a kerék fölé kelljen szerelni elöl, hanem a kormányra.
És esetleg fénykürtként is lehetne használni?
Egy gombnyomásra felvillanna egyet. (Kettőt.)
Mint autón is lehet "villogtatni" a szembe jövőnek.
Jó lenne sokszor, h tudnék jelezni kereszteződésnél a szembe jövőnek, h nyugodtan kanyarodjon be előttem, vagy oldalról kanyarodönak, h kanyarodjon ki elém, ne várjon meg.
Biciklin kézzel lehet inteni, de rolleren sajna nem. -
dzsidzsas
tag
válasz
PociAti #24352 üzenetére
Természetesen igazad van, ezekkel én is tisztában vagyok, de a múltkor egy gyalogos szólt az OKAI roller harmatgyenge villágításáért, hogy kiégeti a szemét. Kértem, hogy a járdát nézze, ne a roller világítását, mert ennél nem tudom lejebb állítani. Ezért ajánlottam a linket, mert az nekem bevált, eredetileg (mikor vettem) 3.000 lumenként reklámozták, most már 10.000, mert ez a trendi. De a 3k szerintem reállis.
-
PociAti
őstag
válasz
dzsidzsas #24351 üzenetére
1200 lumen is veszélyesen vakítani tudja a szembejövőt.
Ez nem számháború! Legyen jól rögzíthető, jól beállítható, és anélkül világítsa meg előtted az utat, hogy közben másokat veszélyeztetnél (elvakítanál).
Az Alin lévő számok és egy normális tanúsítvánnyal rendelkező termék számai között elég nagy különbségek lehetnek. Gyakori "trükk", hogy a hidegebb fény általában több lument jelent, de a láthatóság szempontjából nem jobb a nála kevesebb fényárammal rendelkező természetes fehér fénynél. -
dzsidzsas
tag
válasz
Intelligencs #24349 üzenetére
Kormányra rögzíthetsz lámpát. Én az aliról szoktam ilyeneket rendelni. A roller saját lámpája, ritka kivétellel semmire se jó. Amire figyelj 3-4000 lumen legyen, inkább 4, vagy 10 mert csalnak. Az alatti semmire se jó. [link] pl.
-
PociAti
őstag
válasz
Intelligencs #24349 üzenetére
Kormányoszlopnak hívják.
A problémát az oszlop vastagsága okozza, nem igazán van olyan lámpa, aminek a kengyele (rögzítő bilincse) ennyire vastag lenne. Így hiába baromi jó a XY termék, ha nem tudnád rögzíteni a kormányoszlopra. Főleg nem megfelelő szögben.Én akkor is a legesélyesebbnek a kormányrúd bal felét érzem. Ott elférne egy ilyen "bike lamp holder" (kengyel), amibe a legtöbb zseblámpa beilleszthető. Mindenféle kialakításúak vannak. Különböző méretű és teljesítményű zseblámpákat rendeltem, meg hozzá 18650-es Li-Ion akkut, azzal elfogadhatóan meg lehet oldani a világítást. Illetve szállításkor, parkoláskor könnyen le tudod szedni a zseblámpát.
-
Pont 1 éve van meg az Etwow GT-m. Napi használatban van, baromira bejött. Sokszor kombinálom BKV-val, magyarán ha nagyobb távot kell megtenni, akkor metróval, busszal, villamossal megyek, és azokon a részeken megyek csak vele, ahol gyalogolni kéne. Azt bírom ebben a rollerben, hogy relatív könnyű, és összecsukva viszem mint egy csomagot. (Tettem rá egy hordfület és úgy viszem mint egy táskát.)
Viszont most eljött a rossz idő évszaka és korábban sötétedésé is. Ennek következtében megvolt az első esésem, ami rögtön akkora volt, hogy másnap ügyeletre is kellett mennem. Sisakom és kesztyűm volt, bár a fejemet nem is vertem be, hanem csak eldőltem mint egy krumpliszsák. Szerencsére csak zúzódás, nem tört el semmim.
És mi volt az esés oka? A sötétség. Hiába van egy viszonylag erős lámpa a rolleren, az inkább csak előrefele világít, hogy engem lássanak, de az utat nem világítja meg rendesen. Ezért belementem valami kis lyukba, amit nappal simán kikerültem volna, megakadt az első kerék, és jött a szokásos rolleres bukás.
Szóval ha valakinek van valami jó tippje frankó rolleres lámpára, az szívesen veszem. Olyan kéne, amit az első villára (vagy minek hívják azt a függőleges csövet, amin a kormány van) lehet rögzíteni, és nem a kormánycsőre. A kormánycsövön kevés hely van, nagyjából csak a fékezőkar mellé lehet felszerelni, és itt eléggé zavaró. Átszereltem a biciklimről a Cateye AMP400-as lámpát, ami egy kiváló lámpa, de itt valahogy nem az igazi. Nekem valami ilyesmi kéne:
Ilyesmi stílusú, utólagosan felszerelhető lámpából van esetleg valakinek valami bevált típusa?
-
tknof1871
őstag
válasz
tknof1871 #24344 üzenetére
Üdv!
Redditen írták a Segway NInebot D38E-rőlLeofr1c·1 yr. ago
I tested my d38e out yesterday to work. It's 4.5miles each way (2x4.5 miles= 9 miles= kb. 14,5 kilométer, a D38E névleges hatótávjának (38 km) a 38%-a.) . I rode in sport. It was fairly windy. I must be about 100kg all in. 2 quite big bridges to cross, otherwise fairly flat. it was about 15 °C. It died 100m from home.
I was hoping for more to be honest. I wanted a healthy buffer to get me back. I'll try out D next time and be a bit more gentle on the throttle where possible.
The app reported battery % was useless in the end. The last 16% vanished like it wasn't even there.
1Reply Share level 2Accurate-Bread1465OP·1 évvel ezelőtt
I also have the same scooter and i weigh 83kg and i can tell you the outside temperature plays a big part, the wind as well. Normally I'd get 25-32km i use drive mostly but if it's around 5-10C it that 25km could be halved (ez már csak 12,5 km, a névleges hatótáv 32%-a) and due to that i also ran out of battery once 1.5km from home lol. Sounds like yours runs out a bit too quick though, if it goes on like this I'd return maybe there's something wrong.
Ezek nem tévednek? -
sgabor
csendes tag
Szóval az a bizonyos 60% inkább 50 %! Ez az én esetemben szerencsére nem jelent "nem érte meg" érzést, mivel a roller nekem nem munkábajárási eszköz, csak inkább csak kikapcsolódás, hogy a néhány km-es ide/odamegyek-re ne autót használjak, amihez ez az 50 % (kb. 19 km) is bőven elegendő. Inkább azok számára szolgáljon tanulságul a tesztem eredménye, akik napi szinten használnák munkábajáráshoz, hogy vétel esetén ne centizzék ki a hatótávolságot az elvárthoz, mert különben őket érhetik az igazi meglepetések.
-
Pano
addikt
válasz
sgabor #24341 üzenetére
Pont ilyen problémák miatt vártam én is a roller vásárlással. Inkább gyűjtögettem még és vettem egy drágábbat. El akartam kerülni a bosszankodást és a "nem érte meg" érzést.
Persze, mindenkinek egyéni az élethelyzete anyagilag és igények terén is, de egy olcsóbbal -csak hogy legyen- kínlódás az egész egy olyannak, mint pl te, aki azért nem arra akarja használni, hogy a pár km-e lévő suliba/munkahelyre eljárjon vele.Amúgy az ECO mód szörnyűnek tűnik (főleg ha sokat mész D-ben), de azért azzal is egész jó időket lehet megfutni.
-
PociAti
őstag
válasz
sgabor #24341 üzenetére
Nem volt teljesen haszontalan ez a teszt, de ha a hatótávot szeretnél tesztelni, akkor 20-25-ös tartomány helyett inkább 18-20 km/h körül teszteld. A cél gondolom az, hogy elfogadható tempó mellett mekkora távot szabad bevállalni vele?
Vagy ha a valós körülményekre vagy kíváncsi, akkor végig 20-25 között menj. (Ne csak az út felén.)
A megadott értékek reálisak, ismerek olyan 50-55 kg körüli hölgyet, aki a 30-as hatótávú Xiaomiból kihozta a 30 km-t.
Nem tudom pontosan a testtömeg mennyit számít, gondolom van rá képlet amivel kiszámítható, de Xiaomi 1S esetén +10kg terhet a gyorsulásnál nagyon megéreztem. (Ez részben roller hangolás kérdése.)
-
sgabor
csendes tag
válasz
PociAti #24328 üzenetére
Ninebot D38-asom most másfél hónapos. Eddig 3 x töltöttem fel, ma lett meg a 70. km. Jó kis pálcika, egyetlen problémám vele a hatótáv. Vétel előtt olvasgattam a topicot, és felkészültem rá, hogy a reklámozott hatótávja (38 km) az laboratóriumi körülményekre van megállapítva (Eco mód, max 15 km/h, 20 fok száraz idő, semmi emelkedő, csak sík út, kis testsúly), így ennek 60%-ával érdemes számolni, ami 22,8 km. Eddig kisebb távokat mentem csak, ma jött el az ideje egy hatótáv tesztnek. 100%-ig feltöltött akksival indultam. Egy pontosan 10 km-re lévő pontig mentem el, majd vissza. A laboratóriumi körülmények közül 2 nem teljesült: 90 kg vagyok, és odaúton D módban 20-25 közötti sebességgel mentem.A 10 km-nél lévő fordulóponton 54 % volt az akksiban. Ezt látva, visszainduláskor átváltottam Eco módra, a 10 km-ből 7-et 14 km/h-val tettem meg. Az utolsó 3 kilométeren fokozatosan csökkent az elérhető végsebesség, Mikor már csak 1 km volt hátra, lement 10-re. Az utolsó 500 méteren pedig 8-ra. Itt már lábbal rásegítettem, mert megállt volna, és nem akartam, hogy szenvedjen a motor. Éppenhogy meglett a 20 km.
-
pescara
aktív tag
Egy gyors beszamolo a gorog segway -rol. Par hete elkezdett az elso sarvedo mozogni, meghuzattam a csavart egy kozeli szervizben. 2 napig birta, utana ugyanaz a problema. Visszavittem es ujra meghuzta, rakott is ragasztot a csavarra.. 3 nap utan ujra ugyanaz..nem akartam oda visszamenni, elkezdtem a hivatalos utat. Elkuldtem a mailt a segway gr oldalra, ahogy kell, 2 ora mulva kaptam a kodot, amivel a szervizt hivhatom. Masnapra kaptam idopontot es odavittem a rollert. Lattak, hogy belevakeralt mar valaki, a csavart ki sem tudtak szedni, olyan faszan beragasztotta a kozeli mekk mester. Ennek ellenere egy ora alatt megcsinaltak es csak az uj sarvedot kellett kifizetnem. le a kalappal elottuk!!
-
PociAti
őstag
válasz
phrenetiX #24333 üzenetére
Xiaomik defektmentessége jórészt a felhasználón múlik, megfelelő karbantartás és különösebb pech nélkül elmennek 4000 km-t is. De az is igaz, hogy a tömlő nélküli kereket tartósabbak, így abba az irányba mozdulj, de a tömör felé. Viszont a legtöbb értelmesebb roller már ilyen: tömlő nélküli, így ez nem különösebb kritérium.
Az index ne legyen kikötés. Az autós volt a barom. (Tanulmányok szerint Hollandiában pont azért iszonyat alacsonya kerékpáros balesetek száma, mert minden autós kerékpározik is egyben, szóval teljesen átérzi a másik helyzetét.)
350 W-os motor Pro 2-t kevésnek érzeted, ez a megfogalmazás már bőven jó kiindulási alap.
A megbízhatósága, szervizelhetősége miatt a Ninebot Segway irány lenne a jó, és az akciókat kell figyelni. Árakban elég komoly kilengések tudnak lenni. Konkrét típusra térjünk vissza év elején, ha eleve tavasszal tervezed a roller vásárlását. Folyamatosan jönnek ki az újabb modellek, még mindig dinamikusan fejlődik a piac. Ami most jó vételnek tűnik, annál jó eséllyel fél év múlva jobb vételt találnál.
Példaként a belépő szintű rollerek piacát eléggé átformálta az Okai Neon Lite, ott a használt rollerek árai látványosan estek. Ugyanez előfordulhat abban a szegmensben is, amit most nézel.Segway jobb-e, mint a Xiaomi? Ugyanaz a Ninebot cég gyártja őket (amely cég részben a Xiaomi tulajdona azáltal, hogy ők adtak pénzt a Segway felvásárlására.) Alapvető minőségi különbség nincs közöttük, egyes modellekre el lehet mondani, hogy jobb konstrukció (jobb tervezés).
"A KRESZ szabályozás nem érdekel, rendőrök úgyse fognak ezzel foglalkozni."
Én erről pont az ellenkezőjét gondolom. Fizikai felépítésben, tömegben lényeges különbség szokott lenni 350 W-os és fölötte lévő rollereknél. A többségét nagyon könnyű szemrevételezéssel kiszűrni. Itt helyileg, vidéki megyeszékhelyen nem ritka, amikor a rendőrök megállnak olyan kulcsfontosságú főbb kerékpáros utakon, amit nem igazán lehet kikerülni. Igaz eddig csak kerékpáros napokon volt szokásuk, amikor ha hibátlan volt a felszerelésű volt a jármű (voltak fékek és lámpák), akkor megdicsérték a tulajdonost és ajándéktárgyat osztogattak, de ugyanezt megtehetik valami baleset után is - amikor átüti valami az ingerküszöbüket -, olyan szándékkal, hogy kiszórják a 350W fölötti járműveket a kerékpárutakról. -
Aaron14
őstag
válasz
phrenetiX #24333 üzenetére
Xiaomi Pro 2 egy fos ha defektűrésről van szó. Pedig én rendszeresen figyeltem a nyomást a kerekekben.
5 hónapja használok egy Ninebot F2 Pro-t, 1500 km-t tettem eddig bele és egyszer nem volt defektem. Sőt! A gumi alig kopott. A Xiaomi-n ilyenkor már régen lehetett látni a kopást és defektet nem egyszer kaptam 1 éven belül.
Mondjuk én napi szinten használom, télen is. Nem kímélem a rollereket, de eddig az F2 Pro bírja a strapát.
-
Peaceliker
addikt
válasz
phrenetiX #24333 üzenetére
Kugoo g2 max állítólag nem olyan fos, mint pár másik modelljük.
300 körül itthon sokszor van mantis 10 dual még, ami mondjuk akkuban nem annyira harcos. Esetleg egy olyan használt gbooster aminek a szarjait rendbe tette már az első tulaj
Ha 400 még belefér akkor mantis 10 dual amiatt egy elég jó gép (ez hazai használt ára, 450 körül alirol új) -
válasz
phrenetiX #24333 üzenetére
A Xiaomi 300Wattos csak.
Emelkedőkhöz az kevés. Tapasztaltam én is.
350Wattos F40, D38, G30 már felmegyeget emelkedőkre is. Szintén tapasztalat.
Az újabb generációs Segwayek között meg vannak már 400-450Wattos motorral szerelt rollerek is. Azok már fürgébbek a Pro 2-nél. F65i, F2, F2 Plus, F2 Pro, G2.
Ezeken index is van már.
Szerintem is nagyon sokat jelent, igaz, verőfényes napsütésben valóban nem látszik annyira, de ezt leszámítva nagyon jó fényük van, ez egy nagyon jó fejlesztés volt a Ninebot részéről.
Felfüggesztés viszont továbbra sincs a rollereken, csak kettőn van gyárilag. Az F2 Pro-n elöl van csak, a G2-n elöl-hátul. Hát, h milyen, azt majd elolvasod, nem sikerült a legjobban, rolleres csoportokban (Facebookon) sok panasz van rá. :/
Az Inmotion S1-en van még elöl-hátul, de ott index nincs. Vagyis ami van, azt inkább ne nevezzük annak.Itt össze vannak gyűjtve a rollerek, csak a G30-nak, illetve utódjának, a G2-nek van akkora akksija, h talán elmész 40km-t vele.
Ha normális rollert keresel, az a Mantis (Dual), de azok árban feljebb vannak.
A Kugoot csak azért írtam, mert árban a Mantisok alatt van jóval. A minőségéről én nem nyilatkozom, majd ír róla más, vagy úgyis találsz róluk hideget, meleget.Xiaomik nem hullanak, szerintem jó alap rollerek. A Ninebot tulajdonolja a Xiaomit is, meg a Segwayt is, műszakilag rendben vannak a rollerek, legalábbis korábban nem volt panasz rájuk. A G2 pl némileg kérdéses roller lett.
A Xiaomi 4-es sorozata meg egyszerűen nem éri meg, mert amennyiért adják őket, annyiért a Segway hasonló paraméterekkel, de indexekkel olcsóbban adja.
Kiadhatnának a G30-ból is egy indexes verziót 400, vagy 450Wattos motorral, lengéscsillapítók nélkül.
Az F2 sorozat jó irány, de a Maxoknak meg mégiscsak annyival nagyobb a trepnije, h aki a G30-nál jobbat akar, de nem kell neki lengéscsillapítás, az nem fogja beérni egy F2-es rollerrel.A zselés kerekek szerintem egy fokkal jobbak, mint a belsős gumis Xiaomi kerekek, talán ezért nem hallani annyi defektet Segwayekről.
Xiaomi is inkább maradt volna a 8.5"-os kerekeknél, lehetett volna még ott mit fejleszteni. Pl adhatnák zselés 8.5"-os kerekekkel a rollereket.
10Ah-s akksit is tehetnének egyik modellbe, ne csak 7Ah, meg 14Ah legyen.
Index is lehetne azokon is.
A 300W-os motor mellé is felsorakozhattak volna a 350W-os motorokkal, sőt, 400-450Watt is mehetne már.
Aki kisebb rollert keresett, annak csak a Mi 3, Pro 2 van, ami viszont kevés pl emelkedőkhöz a jelenlegi formájukban. :/ -
phrenetiX
tag
válasz
PociAti #24331 üzenetére
Azért kell a tömör kerék, mert volt egy Xiaomi Pro 2-m és kb 3 hónap alatt defektes lett a hátsó, aztán meg az első és baromi macerás és körülményes cserélgetni. Index azért kellene, mert szólt már be nem egy autós, hogy miért nem teszem ki a kezem..azért, mert nem szeretnék elvágódni. Mivel a Pro 2-ben egy 350W-os motor volt, ami a szerény 90 kgomat nem vitte kellően dinamikusan (főleg emelkedőkön, így ettől mindenképp erősebb motort akarok). A KRESZ szabályozás nem érdekel, rendőrök úgyse fognak ezzel foglalkozni. Ha meg mégis, akkor vállalom a büntit... Felfüggesztést előre és hátra is szeretnék.
Thunderzolee: köszönöm, a Segway nem is rossz. A Kugoo-kat meg átnézem majd. Úgyis csak tavasszal lesz esedékes a vásárlás, de szeretném tudni milyen lehetőségek vannak, mert amúgy nem zárom ki egy kínai elektromos kerékpár lehetőségét sem.
Ezek a Segwayek jobb minőségűek, mint a Xiaomik? Facen sokan áradoznak róluk, hogy még defektjük se volt soha, meg mennyit elmegy, miközben a Xiaomik kb. kihullanak az ember alól.
-
PociAti
őstag
válasz
phrenetiX #24330 üzenetére
Kész agyrém az a kritériumrendszer, amit összeírtál.
- miért akarsz tömör kerekeket?
- miért adod meg feltételként az indexet? Láttál már rollert nappali fényviszonyok között forgalomban indexelni? Semmi nem látszik belőle, hacsak nem direkt arra koncentrálsz (de az meg forgalomban nem igazán lehetséges).
-mit értesz erős motor alatt? Ami a kresz módosítási tervezet fölött már SMKP-nak módosul majd? Vagy van valami bűvös szám, amit megcéloztál?
- felfüggesztés mindenhová? Vagy csak hátulra?Inkább azt írd le mire szeretnéd használni, és hogyan. Az sokkal jobban körvonalazza a lényeget, mintha szélsőséges szűkítő paraméterekkel kiszűrnéd az amúgy egész jó típusokat.
-
phrenetiX
tag
Sziasztok! 300.000 Forint környékén létezik olyan roller, ami megfelel az alábbiaknak:
- tömör vagy defektmentes kerekek
- felfüggesztés
- index
- viszonylag erős motor
- egy 90 kg-os emberrel ~40 km hatótáv -
tknof1871
őstag
válasz
Thunderzolee #24326 üzenetére
A Segway D38E akkumulátorának cellaadatait is ki lehet olvasni?
18650-es akkumulátorokból rakják össze a D38E akkumulátorát? Egy 18650-es akkumulátort hívnak cellának?Ha egyszer cserélni kell, akkor vajon a régi akkumulátort megtarthatja a roller tulajdonosa? Hátha valamelyik 18650-es még jó EDC lámpába.
-
PociAti
őstag
válasz
FeniX- #24325 üzenetére
Akkumulátor valós kapacitását igazából csak reális használat alatt lehet rendesen tesztelni.
Műszerrel sokkal nehezebb valós terhelést szimulálni.A vásárlást követő legelső út során lényegesen kisebb kapacitást lehet kinyerni az akkuból, mint 2-3 töltést követően. Egyszerűen azért, mert gyártás óta, vagyis feltöltés óta sok idő telt el, és bizonyos elektrokémiai folyamatok mentek már végbe az akkuban. Konyhanyelven: ellustultak az elektronok. Pont ez történik akkor is, mint amikor valaki ősszel elteszi a rollet, és tavasszal hiába van mondjuk 70%-on, mégis úgy viselkedik, mintha csak kb. 30-40%-ra lett volna feltöltve.
Semmi extra töltési folyamat, semmi varázslat nem kell hozzá, pár töltés után beáll a rend.
A hatótáv növelésére van pár lehetőség:
(1) Gyorsításkor használja a peak powert, azaz a csúcsteljesítményt. Van a normális teljesítményfelvétel, meg annak közel dupláját jelentő teljesítmény. Gazdaságosabb a teljesítmény megtartása, amit tempomattal (cruise control) lehet legegyszerűbben elérni. (És ha nem sport módban mennél. de drive módban alapesetben már kicsi lehet a végsebesség. Ha nem az, akkor használd a drive módot, amikor csak lehet.)
(2) Nem menj túl gyorsan. Inkább indulj el pár perccel korábban, de ne siess.
(3) Kellően pumpáld fel a kereked, ne legyen lapos. Így csökkenthető a gördülési ellenállás. Persze maradj az észszerűség és a kényelem határain belül!
(4) A légellenállás is elég komoly tényező tud lenni. Ha teheted, inkább szűk softshell dzseki legyen rajtad, mint pufi pehelykabát. -
válasz
FeniX- #24325 üzenetére
Na, szembe jön a szerencse, pont ilyet keresel. Bővítette portfólióját: fcebook.com/groups/1084/permalink/67/
-
válasz
FeniX- #24325 üzenetére
Ezeket a rollereket 10-15ezer km-re tervezik, párszáz/ezer km az semmi nekik.
Ugyanígy az akkumulátor is, néhánytíz töltési ciklus az semmi, kb 500 teljes töltési ciklus után kezd csak el degradálódni a kapacitás, azt meg sok év alatt lehet csak elérni, pláne egy nagy akkumulátoros rollernél. Ráadásul nagyon úgy tűnik, ez az 500 is alul van méretezve.Az m365tools-al meg ki lehet olvasni az akksicellák adatait. Igaz, nem minden gyártó esetében.
Ezt a featuret mondjuk kötelezővé tenném a gyártók részére.Kevés km-t futott rollereknél nem hinném, h attól kellene rettegni, h biztosan elromlott az akksi, azért árulják a rollert. Hardveraprón ott van az értékelési rendszer is, van amikor még van rá akár több évnyi garancia is, meg hát elég egyértelmű, h sokan megveszik aztán nem nagyon használják, mert pl nincs kedvük fel/le cipelni a panelban a másodikról, ezért csak kihasználatlanul áll, aztán inkább eladják.
Te is ha tehetnéd, vennél egy D38-at, ezt a mostanit meg eladnád két hetesen, ~40km-el. Na ugyanígy vannak mások is vele.
-
FeniX-
senior tag
válasz
Thunderzolee #24324 üzenetére
Szia, köszönöm az infókat!
Valamiért ilyen akksis dolgokban a használt (vagy alig használt) dolgokban nem igazán bízom. Hogyan ellenőrzöd le, hogy tényleg megfelelő-e az akksi kapacitása, stb.?
Mindegy, a mai utam már jó volt, most 12 km sík terepen 40%-ig merítette. Ez már megfelelő.
Köszönöm még egyszer az infókat. -
válasz
FeniX- #24322 üzenetére
Egyforma mind a három D-s rolller mérete, beletehető a nagyobb akksi, csak költségek szempontjából nem mindegy megéri-e.
Külső akksival meg a gari is ugrik például. Akkor meg minek kellett az új, garis roller, rengeteg nagyobb akksis alig használt rollert hirdetnek.
Lehet hozzá külső akkut tenni, persze. Csak pl a kormányt se arra tervezték, h egy tízkilós plusz akksi lógjon rajta. A kormány tövében elhelyezve meg nehogy útban legyen.
Xiaomikhoz általánosan elterjedt a bővítés, de a D-s Segwayhez nem biztos, h minden akksi építő ember ért.
-
-
FeniX-
senior tag
válasz
Thunderzolee #24320 üzenetére
Köszi, nagyon jó kis táblázat! A 'D' szériában ugyanakkorák az akksik fizikai méretre? (kicserélhető a nagyobbra?)
A külön/kiegészítő akksis módszer akkor nem járható út? -
tknof1871
őstag
Üdv!
Segway - Ninebot KickScooter elektromos roller - D38E (NINEBOTD38)235.590 Ft,177.000 Ft, -25%.
Nem ismerem ezt a webshopot. Ez normális ár? Az eredetinek a negyedét elengedik. Talán hibás széria és meg akarnak szabadulni tőle?Árukereső azt írja az elmúlt 90 napban legalább 10 visszajelzést kaptak, árlag 4,2.
-
válasz
FeniX- #24319 üzenetére
S-ben többet fogyaszt, a gyorsulása is jobb valamivel, ezt biztos észrevetted.
Például emelkedőre D-ben nem megy fel, de S-ben felmegy. Több áramot kap a kerék S-ben, ezért hamarabb merül az akksi is.Ráadásul a fogyasztás növelésével nem lineárisan csökken az akksi kapacitása, inkább exponenciálisan, ezért van az, h 25km/h sebességgel elmegy pl 20km-t, de 30km/-val drasztikusan beszakad a hatótáv, nem csak egy kicsivel lesz kevesebb, mint azt átlag laikus ember gondolná. :/
Sajnos ezek a hatótávok nagyon el vannak csxszve, h 15km/h sebességgel számolják.
Akkupack méreteket érdemes átnézni, nem a hatótáv adatokat vásárlás elött.
Itt ki vannak gyűjtve.20km-hez inkább ~10Ah-s rollert javasolnék, nem 7.5Ah-st, akkor nem fogja csalódás érni az embert, pláne ha nem csak sík terepen megy vele, és 25-el halad ott, ahol csak tud.
-
FeniX-
senior tag
válasz
Thunderzolee #24316 üzenetére
A tesztekben ilyen ~16-18 km-t írtak, amivel ki lennék békülve. Persze, ott sík terepen használták.
Ez a 14 km pont határon van. Arra gondoltam, talán később - egy fél év múlva - tudok hozzá szerezni még plusz akksit. Most egyben nem akartam még 50-el többért vásárolni.
Az számít egyébként, hogy melyik üzemmódban használom inkább? A tesztek "S" módban hozták a 16 km-t.
De - valóban - ha beleszámítom az emelkedőt is, akkor ez 'ennyi'.
-
-
Pano
addikt
Hali.
Valószínűleg én vagyok a tápos, de azért kérdezek.
Van egy olyan problémám, hogy mióta megvan a roller és használom, utána mindig fáj a lábam (lábfej, comb) és egy idő után kicsit bedurrannak az ízületeim is (főként inkább csukló és boka) és az ujjaim is fáradnak, mint ha marha erősen szorítanám a markolatot sokáig. Bár ez nem tűnik fel.
Azt hozzá kell tenni, hogy sajnos elég sok az úthiba ahol közlekedem (többnyire kisebb bukkanók).
Elvileg ideálisan pozícióban állok rajta, de mégis*. Nem értem miért.
Más is küzdött ezzel, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
Tudok ez ellen tenni valamit, vagy majd a testem hozzászokik? Vagy szétesik.*
-
válasz
FeniX- #24315 üzenetére
Ha emelkedőn is használod, akkor ez csak ennyit tud.
D38-at kellett volna venned, abban nagyobb az akksi.Mindegy meddig meríted le, ha elfogy a "csík", úgyis leáll a roller. De ha nem akarod, h hazáig tolni kelljen, mert valahol lemerült, ne félig töltötten indulj el vele otthonról, hanem értelem szerűen naponta töltsd tele.
Már most akarsz hozzá nagyobb akkut, vagyis már most költeni akarsz rá, akkor nem értem, a nagyobb akksis többe kerül, de arra már nem kell költeni, mert nagyobb a hatótávja.
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
boldog tulajdonosa lettem egy ninebot d28e-nek. Elég sokat tanakodtam, hogy valamelyik xiaomi-t, vagy segway-t vegyek és végül az segített dönteni, hogy a mi home alkalmazással gondjaim voltak.
A kérdésem a következő: hogyan tudnám kihozni a legtöbb hatótávot a rolliból?
Az első tesztút kb. 90%-os akksival alig 14 km-t abszolvált, kb. 20-as átlagsebességgel. (próbálgattam a két alacsonyabb üzemmódot, de az eco tényleg nagyon lassú, sport-ban pedig csak párszor gyorsítottam ki; egyébként cirka 80 kilós vagyok)
Bp agglomeráció, itt mindenfele emelkedők vannak. A 14 km-es úton kb. feltöltött akksival az emelkedőn kezdtem és után a lejtőn ért véget, plusz valamennyi sík rész.Mennyire szabad 20% alá esni hagyni a töltöttséget?
Bármilyen jó tipp? (Azon kívül, hogy vidd vissza, stb. Erre volt büdzsé és ez tetszett)u.i.: lehet ezekre utólagos akksit szerkeszteni? (vagy erre a szériára gyárit nem, csak valami kalóz-megoldást)
-
Obi-1
őstag
válasz
geotigris9 #24307 üzenetére
Szerencse, hogy nem lett bajod! Írtatok alá valamit az autóssal? Az autó is sérült?
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
F2 Pro-val fordult valakinek elő olyan, hogy nem tudta bekapcsolni a rollert, a motor lefékezte magát és villogott a hátsó lámpa ha tolni próbálta?
Csak a kormányrúdban található vezeték széthúzása és újracsatlakoztatása oldotta meg a problémát.
-
sniphoe
aktív tag
( szerviz, rövid i )
-
geotigris9
tag
[link]
Sziasztok!
Már rég jártam itt a fórumba.
Infót szeretnék ha bárki tud segíteni. [?]
Röviden a sztori: Egy autós rámkanyarodott és az újszerú járgányom intenzív értékcsökkenést szenvedett ennek következtében. Szerencsére személyi sérülés nem történt. A gépjármű vezetője nem adta meg az elsőbséget. A lényeg a roller egy Aprilia eSR1 viszont nem találtam szervízt ahol elválalnák a javítást. Egy szervízt találtam (Urbanpandas) ahol forgalmaznak is Aprilia Rollert, de azt írták nem tudnak alakatrészt rendelni ehez a modelhez így nem tudják válalni. Ínfóm nincs a hivatalos vagy más szervízről ahol elválalnák. Ha valakinek van infója kérem ossza meg. 🙏
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #24305 üzenetére
Ezek szerint a gyári firmware erősen a hatótávra van optimalizálva, amit a cfw-ben nem sikerült megvalósítani. (Mobiltelefonoknál és más készülékeknél is gyakran előfordul, hogy csak a gyári fw tud adott teljesítményt vagy szolgáltatást.)
De az is lehet, hogy a cfw-ben a teljesítmény kinyerése volt a fő szempont, nem különösebben foglalkoztak a hatótávval. -
PociAti
őstag
-
ottesz
aktív tag
Sziasztok.Van egy Xiaomi mi scooter 3 és egy M365.Mit tudok tenni az ellen hogy a scooter 50% alá esik az akksi és nagyon lomha lesz..Az M365 30%-nál is húz... Akksik jók.
-
Jozsó
tag
Tegnap voltunk a MM-ban, és nézem, hogy nini itt a rollerem (Okai Neon). És olyan ár van rajta, hogy azt hittem, hogy átaludtam mondjuk két évet és most ébredtem fel. 258k ! Otthon nézem hivatalos oldalon még mindig 139. Nem tudom hogy tudtak ezek ennyire háttal ülni a tévének.
És nem vmi eldugott sarokban, hogy bocs elfelejtettük az árat, ez meg itt maradt. Hanem úgy kb. a bejáratban, mintha ez egy valid deal lenne.
Elképesztő. -
PociAti
őstag
válasz
Aaron14 #24299 üzenetére
Amennyire sérülékenyek tudnak lenni ezek az elektronikus zárak, szinte csak kiegészítő védelemnek jók. Anélkül meg senki ne hagyja ott a rollerét, hogy nincs valami masszív dologhoz hozzálakatolva. Valami olyan kemény fémhez, ami megközelítőleg annyira erős, mint maga a lakat.
A már sokat emlegetett LockPickingLawyer legfrissebb videója nem teljesen kapcsolódik ide, de elgondolkodtató. Mármint az, milyen hibák lehetnek egy rendszerben.
[1571] The DUMBEST “Safe” Design I’ve Ever Seen! (Toriexon)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tőzsde és gazdaság
- Wise (ex-TransferWise)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Házimozi belépő szinten
- OTP Bank topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LEGO klub
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- 2Drive Off-Road 8.5" Hoverboard
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban, garanciával
- DJI Mini 3 Fly More Combo RC - GARANCIÁLIS drón szett +koffer
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - XEON I 32GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" 4K DreamColor I Cam I W11 I Gar
- AKCIÓ! Google Pixel 9 Pro 5G 128GB 16GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged