- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyikhuszar
tag
Hali!
Erősen gondolkodom elektromos roller vásárlásán, de kezdek elveszni az információk tengerében.
Alapjában véve kerékpárral közlekedem (Budapest) a forgalomban évek óta, így nagy rutinnal és mivel nekem ez sport és hobbi is egyben, ezért elég jó kondícióval, így nem általában nem esik nehezemre felvenni a forgalom ritmusát (azaz a forgalom részévé válni, nem pedig kikerülendő tereptárgy lenni), illetve egy-egy sávváltás, kanyarodás, egyéb művelet érdekében simán felgyorsítok 45-50-re.
Na a leendő társam jó lenne, ha ezt tudná, így a pálcikák ki is estek a kosárból.A következő probléma, hogy két város között hurcolásznám autóval, így a szállíthatóság is fontos lenne (nem beszélve arról, hogy Budapesten lépcsőzni is kellene vele).
Ami kicsit meglep, hogy simán lehet több százezer forintért olyan rollereket venni, amik olyan szinten szarok, hogy eltörik a kormány, a lengővilla, a váz, a kormány lehajthatóságát biztosító mechanizmus alapjaiban is tré, néhány összecsukást követően pedig lóg az egész, stb.
Első körben Segway P65-öt, illetve Dualtron Minit nézegettem, ezek még talán kezelhető tömegűek, de néztem Kukirin G4-et, Kaabo Mantis King GT-t is, de ezek már 30+ kilós szerkezetek (nem kevés bajjal), így a mozgathatóság már elég nehézkes.
A lényeg, hogy szívesen vennék ötleteket a fenti paramétereknek megfelelő rollira vagy véleményt azokról, amikre végül jutottam.
Köszi!
-
válasz
Silentfrog #24998 üzenetére
Én 2022 őszén vettem egy használt Xiaomi pro 2-t 170.000-ért. Olyan nagyon sokat nem használtam, (majd megnézem pontosan mennyit mentem vele, amikor megvettem 154 km volt benne) de azóta is teszi a dolgát meg vagyok vele elégedve. Majd ha lesz időm megnézem hogy a 15-ből eltudok-e jutni normális körülmények között a 14-be a munkahelyre és jó idő után ezt fogom használni itt is.
-
válasz
Silentfrog #24996 üzenetére
Szerintem, ha visszakaptad használd még pár napig megint menjen garira pénz vissza és vegyél egy normálisat.
Erre egy fillért ne költsél már.
-
Silentfrog
veterán
Ismételten vissza kellett küldenem gariba az Okai Neon lite rollerem.
Egy használat után a töltést ismételten nem vette, a kormány nem szorult már hogy legutóbb visszajött, ellenben úgy mozgott hogy az életveszélyes volt.
Ha már visszaküldöm kértem hogy nézzenek rá a gumikra mert bár lassan de mindkettő enged.
Hívtak is a MM-ból hogy mindent megcsinálnak garanciában, de a gumikat nem tudják , csak fizetősen cserélni.
Mondom legyen, rákérdeztek biztos mert 85 000 ft lenne az első és a hátsó ára.
119 ezer volt a roller.
Igen két gumi cserére 85 ezres ajánlatot kaptam a garanciális szervízre leadott rollerre.
Kétszer már javították a MM szerint a harmadik után cserélik vagy visszaadják az árát.
Felmerült bennem egy kérdés
Mivel ha nem ők akkor én cseréltetni fogom a gumit, mert nincs hangulatom 2 naponta pumpálni, így arra gondoltam nem azért adtak ilyen irreális árat hogy ne kérjem csináltassam meg magam és így talán vesszem a garanciát?-A gumi csere miatt veszthetem a garanciát?
-Van valami módszer amivel szétszedés nélkül javíthatom a lassan engedő tömlő nélküli rollergumit? ( autó defekt spayre gondoltam elő körben) -
PociAti
őstag
válasz
pescara #24993 üzenetére
Tényleg???
Amennyiben binárisan szemléljük a dolgokat ...
Amíg egy házba nem lehet beköltözni, addig tényleg nincs kész, de azért van különbség aközött, hogy
- még az alapok ásásának se álltak neki,
- vagy már a festésnél járnak.Persze a régi KRESZ-en lehetett volna egy kicsit faragni, helyette szerencsére a probléma mélyére ástak - mint ahogy ez a fórumon is nagyon sokan hiányolták már - és azt írják "nagyobb hangsúlyt kellene kapnia a közlekedésoktatásnak, nevelésnek, már az általános iskolákban is."
Én bizakodom, a munkának idővel meg lesz a gyümölcse. Egyszerre kellene EU-s jogszabályoknak meglelni és magyar specifikusnak lenni. Ez talán a legnehezebb része.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #24608 üzenetére
Kicsit még hangolni kell, de amúgy már így is nagyon megindul:
Simán hozza egy kisebb dual motoros gép erejét érzésre: durva!
(És ezt csak így próbálgattam a ház előtt nem is nagy tempóval.)Szerk: utóbbi azért érdekes, mert egyre erősödik, de az akku már
így is benézett 100A-be. Ha nagyon nyektetem, vagy nem marad
semmi hatótávolság, vagy leég a motor, esetleg mindkettő. -
PociAti
őstag
"Változik a KRESZ
Folytatódik a KRESZ megújításának előkészítése, a projekten félszáz szakmai, érdekképviseleti, tudományos, közigazgatási és civil szervezet dolgozik. A javaslatok között szerepel a gyalogátkelőhelyek biztonságosabbá tétele, valamint a közlekedésoktatás bevezetése az általános iskolákban.
..."Ez a rész nem semmi:
... a projekten félszáz szakmai, érdekképviseleti, tudományos, közigazgatási és civil szervezet dolgozik.Akik hiányolták, miért nem elég csak beletenni a rollerre vonatkozó részt, az nagyjából választ kap a kérdésre. És amikor hozzányúlnak a gyalogos közlekedés szabályaihoz, az erősen kihat a rolleresekre is (leglátványosabban akkor, amikor keresztezik egymás útját.)
Halom másik média is lehozta, politikai, ideológiai, stb. meggyőződéstől függően mindenki választhat magának online újságot, vagy mindből szintetizálhatja magának a lényeget. Az atv az Economix-ra hivatkozik. A 24.hu nem jelölt meg forrást, az Üzletem.hu az MTI-re hivatkozik, Telex szokásához híven majd napokkal később számol be róla (a többieknél kicsit összeszedettebben), jelen pillanatban még nem írtak róla.
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #24972 üzenetére
Ma megrendeltem.
Hozzácsaptam egy ülést, meg egy gyorstöltőt.
Ülés megrendelése nem ment teljesen flottul, de aztán telefonon keresztül sikerült tisztázni, hogy a Cityre való üléssel együtt kapjam.
A végső lökést az árengedmény adta, magamtól még lehet csúsztattam volna egy kicsit.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
-Tsaba- #24985 üzenetére
Mire van szükséged? Miért lenne érdemes venni telefontartót/táskát rá?
(Előbbi navigáció esetén hasznos, utóbbi mondjuk kiegészítő akkunak, de
így, hogy nem tudjuk az igényeidet, hogy ajánlhatnánk bármit? Csak azért
hogy legyen, szerintem semmit ne vegyél. Amúgy esőben szar rollerezni =
brutál vízálló tok felesleges, ha a telód amúgy bírja a sima esőt... Habár az
is igaz, hogy olyankor a legnagyobb az esélye egy zakónak, szóval "nyitott"
tartókban oda lehet verni, ha eldobod a vasat. Zártban meg kezelni rossz.)Ui: ha nem raksz semmit a táskába, akkor minek? Ha tudod mit raknál bele,
akkor meg akkora táskát kell venni... (De azzal számolj, hogy a táska nehéz,
ha "tele pakolod", ami a kormányról lógva kibillentheti a rollert parkolásnál,
és zavaró lehet menet közben is, a tehetetlensége okán. Kompromisszum!) -
-Tsaba-
tag
Sziasztok! Rollet már sikerült vennem, egy Ninebot d38e-t sikerült nagyon olcsón megcsípnem. Már sikerült is felokosítani hogy 30km/h legyen a vége, és legyen benne tempomat is (ha esetleg vkinek kell segítsék hozzá szóljon, bár youtubon fenn van minden).
Viszont most újabb tanácsra lenne szükségem.
Milyen kiegészítőket ajánlotok még amit érdemes vennem hozzá? Gondolok itt telefontartó, táska, stb? És ezekből milyen az ajánlott (pl telefon tartoból aluminimum, vagy vízállós műanyagos, stb), vagy táskából mekkora méretűt és milyet érdemes (elsősorban alli, shein, és temu, esetleg ebay forrásból)? Köszönöm -
FeniX-
senior tag
válasz
Peaceliker #24978 üzenetére
Áhá, ezt hasznos tudni!
Akkor lehet, hogy bent sem kéne teljesen feltöltenem, 100%-ra. -
Peaceliker
addikt
válasz
FeniX- #24977 üzenetére
Tele akkuval nem tud fékezni, mert nincs hova visszatölteni a keletkező áramot. Van olyan fajta efék ami fűt, de az rosszabb, sűrűbben süti meg a cuccokat.
Ezen szerint ez a töltős fajta és védelem is van benne. Amelyikben ilyen nincs, az szabályzót süti meg tele akkunál -
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
engedjétek meg, hogy nagyon röviden összefoglaljam az eddigi tapasztalataimat a Niu kQui2 pro rollerről. (úgy láttam, közvetlen leírás még nem volt, később hátha jól jön)- Közvetlenül indulás után nem igazán fog az elektromotor fékje. (a munkahelyemről indulva, szinte rögtön van egy kis mozgássérült lejtő egy lépcső mellett és ezen szoktam legurulni. Meglepődtem, hogy mennyire nem tudtam megállni az lejtő alján. Nem tudom, hogy ez mitől van.
Egy rövidebb táv után már enyhe fékezésre is 'majdnem pofára esek, amúgy úgy fog a motor fékezésnél.- A hatótáv nekem hozta az elvártakat. 16km van a munkahelyem és a lakóhelyem között, viszonylag sík terepen, relatív sok gyalogos közbevágással, ahol lábbal kell felsegíteni a padkára a rollert. (külváros, nagy járdák). Mikor beérek a munkába még általában nagyjából a fele kapacitásom megvan. (43-45%, de volt már 50pár is) Ilyenkor rátöltök bent és úgy gurulok haza.
- A lábtrepni számok szerint ugyanolyan széles, mégis a két szélén perem van, ami lejt, így a "nettó" szélesség keskenyebb, mint a kisebb hatótávú ninebot-é, amit előtte használtam.
Hátsó féklámpa szintén jobban tetszett a segway-en, ami villog. Itt csak erősebben világít, valamint ha nagyobb tempóról lassítok, akkor a fékkar elengedése után még egy minimális késleltetés is bele van építve, szóval tovább világít a féklámpa.
A gumik jó szélesek és belső nélküliek. (nem mondtam újdonságot, de tetszik)
Lámpa nagyon jó, szuper fénye van. (szintén csak a ninebottal tudom összehasonlítani, de kicsit mintha nagyobb területet világítana meg)Nekem fehér színű van, ez sajnos nagyon koszolódik, portól is.
A kijelző szép nagy, nem kell keresgélni a számokat, fókuszt, egyből látom, amit szeretnék tudni. (sebesség, akku)- 20km/h felett nekem nehéz beállítani a tempomatot. (5másodperc után kapcsolna be)
18-ra, 19-re bármikor egyből beállítom, de mondjuk 22-re még csak 1x sikerült.Amúgy összességében eddig tetszik. Kormány markolat is szép kidolgozású és a zár-szerkezet is stabilnak tűnik.
Ha először a nagyobb hatótávú ninebotot vettem volna, akkor nem biztos, hogy erre esett volna a választás, de így nem bántam meg.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Anthony001 #24973 üzenetére
Dualtronok (nagyobbak) általában nem a legszarabbak ilyen kevésben. Miniről pont sosem láttam infót, de képek alapján izgulnék, hogy ahol a nyak kapcsolódik a vázba bevezeti. Szóval ha elkapna egy eső otthon egyből belenéznék inkább.
De amiről valamiért ritkábban van szó, pedig kényesebb a vízre, az a motor. Szinte egyik sincs szigetelve ahol motor kábel megy be. Ott kend ki valamivel. Motorba ha nedvesség jut az pár hónap alatt szépen meg tudja enni a mágneseket -
-
PociAti
őstag
válasz
FeniX- #24971 üzenetére
"No, de akkor visszatérve az eredeti kérdéskörre: mivel lehet a leginkább védekezni a defekt ellen?"
Én már legalább 30 hozzászólást írtam defekt témakörben, de még egyetlen defektem sem volt.
Úgy érzem túl van lihegve a téma.Ehhez több dolog hozzájárult, elsősorban az első szériás Xiaomi rollerek, amelyeknél a tulajdonosok gondatlanságból - és/vagy lágyabb lengéscsillapítás miatt - alacsony keréknyomáson használták a rollert, ezáltal nem valódi defekt jött létre, hanem a belső elmozdult a külsőhöz képest, kidörzsölődött. Ezt a jelenséget elég későn ismerték fel, addigra nagyon sokan megszívták. Ezt a felépítés még a 2. generációs Xiaomiknál is megvolt, addigra ezek a rollerek uralták a piac bő 50-70%-át. Szerencsére a "típushiba" elterjedésének hírével egyidőben kezdtek széles körben megjelenni az akkus kompresszorok, melyek a pumpálást könnyűvé tették.
Lényeg, hogy az ebből a problémából eredő defekttől való parázást már nehéz lesz kiirtani a köztudatból.
Az első generációs Xiaomiknak nem volt annyira erős a külső köpenyük, mint az utódoknak, de erre a jelenségre a szerelők is aktívan ráerősítettek, hogy az ő portékájuk sokkal jobb, a gyári pedig egy rakás szar. (Aztán látva a példákat, hogy gyárival megtehető 4000 km, egyes szervizekben használt kínai külső pedig 1500 km után teljesen elfogyott. TUOVT, PMT és egyéb márkáknak tényleg jóval a gyári CST köpenyek fölött vannak, de árukat nézve más ligában játszanak.)
A defektek leginkább 2 tényezőre voltak leszűkíthetőek, hanyagságra és pechre.
Modern rollerek már jellemzően tubeless gumikkal rendelkeznek, kevésbé érzékenyek a lapos használatra, de használni biztosan nem használ nekik. Például az oldalfal merevítő szálaknak.Aztán vannak a fizikai jellemzők, mint a sebesség és tömeg is biztosan közrejátszik a defekt elviselésének a képességében.
Fémdarabon, üvegszilánkon átmenni, vagy egy királydinnye tüskéjét beszedni pech. Ezekkel nehéz mit kezdeni. És talán a slime se lenne megoldás. Lassabban kell menni ilyen szakaszokon és próbálni kikerülni a veszélyforrást. Pl. nagy ívben kikerülni az üveget tartalmazó szelektív kukákat.
Ha meg defekt van, el kell vinni a szerelőhöz (vagy otthon nekiállni a javításnak).
Nem ismerek olyan aktív védelmet, ami ne járna hátránnyal, vagy költséggel. Az extra kiadást lehet inkább jobb köpeny megvételére kellene félretenni.
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Van egy Dualtron Mini-m, és érdeklődnék, hogy milyen ellenállása van a vízzel szemben? Nem szeretnék vele szakadó esőben menni, viszont esetlegesen nedves út, nagyon enyhe, szemerkélő eső (kijelzőt leszámítva) árthat neki?
Köszi előre is! -
alphamooncam
őstag
válasz
FeniX- #24962 üzenetére
Végeztem egy kis kutatást gumiszerelés-defekt javítás témában.
Roller még nincs meg, de fejben már lecseréltem a gumit.
Egy profinak látszó gumiszerelés-tömlőmentesre átalakítás. [link]
Másik tömlőmentesítő módszer, nem kicsit meghökkentő az "elkövető", és a módszer
[link]
Valaki esküszik a szigszalagra [link]
Elkészítettem ezt a puffertartályos hacket, éppen volt itthon [link] + vettem hozzá egy ilyen Lidlis cuccot + 2m 20 Bar-os csövet.
Műszer szerint 2,5 Bar-t tudtam eltárolni, illetve egy bicikli belsőt felfújni egy pillanat alatt.
Ebben a videóban van pár hack pl. olyan is, ahol rárobbantják a makacskodó gumit a felnire...
Első körben nem tervezek a kétrészes felnibe semmilyen tömítő folyadékot beletölteni, megnézem működik-e a szigszalagos, meg a régi belső szelepének a felhasználása trükk.
Nagyobb sebességnél el tudom képzelni, hogy komoly kiegyensúlyozatlanságot okozhat az a folyadéktömeg ahogy ide-oda csapódik a gumi belsejében.
(* megelőztek)
-
FeniX-
senior tag
-
PociAti
őstag
válasz
FeniX- #24962 üzenetére
Azért célszerű lenne kétszer átgondolni ezt a slime kérdést.
Persze nem annyira durva a különbség, mint amikor valaki a ballonos kerekét átcseréli tömörre, mert azzal majd megoldódik minden problémája. (Szerencsére annak káros következményeit már egyre többen belátják.)
A levegővel töltött kerék esetében sem az van, hogy slime-tól nem lesz semmi baja, csak jobb lesz tőle. Ha tömlő nélküli gumiról van szó, akkor gyakran van egy gyári zselé réteg, ami a slime-ot kiváltja. Ebbe felesleges tenni, és talán még árthat is neki.
Egy rolleres csatornáról származik a fotó. A kép címe: azon tűnődtem miért vibrál a motor.
Persze lehet arra hivatkozni, hogy te nem ilyen cuccot teszel bele, hanem valami nagyon drága speciális kerékpáros anyagot. Csak nem számolsz azzal a hővel, amit a motor termel, és a slime-mal érintkező felni az egyik legfontosabb hűtőközeg. Slime pedig nem olyan hőterhelésre van "tervezve".
A roller kerekét nem túl élvezetes szerelgetni, hozzá képest a bicaj szinte gyerekjáték. Egy jó külső köpenynek 4.000 km távolságot meg kell tudnia tenni. Jó esetben addig nem is lesz szétszedve. Nincs folyamatos ellenőrzés, hogy mégis milyen állapotban van az a zöld trutyi, ami bele lett nyomva. Új állapotában szerintem nem túl bölcs elképzelés. Mondjuk az élettartama végén, amikor már vékony a futófelület és hamarosan úgy is cserélve lesz, akkor talán nem őrültség. Hátha nem sül rá a felnire.
----
Aztán persze vannak emberek, amit semmit sem szeretnek eredeti állapotban hagyni, mindenbe belenyúlnak. Elképzelésük szerint feljavítanak, csak éppen az élet nem szokta minden esetben visszaigazolni ezt az elképzelést.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #24965 üzenetére
Tényleg, azt el is felejtettem. Szétszedhető felninél valahogy tömíteni
kell a két darab között csak utána használható belső nélkül: nekem is
ezért van belső a(z amúgy tubeless képes PMT-vel szerelt) motorba...Szerk: lehet, hogy elég peremtömítővel megkenve összecsavarozni.
-
DigitXT
félisten
válasz
FeniX- #24962 üzenetére
Lehet bele tenni, "ártani nem használ" jeligére. Bár, ha eleve gyári zselés
a gumi (ami ugye valamilyen szinten önjavító), abba én nem erőltetném.Ha gyári belsős kereket akarsz "átalakítani", abba értelemszerűen szelep
kell csak, küllő valóban nincs, így más varázslat nem kell. (Esetleg még a
felni peremével lehet probléma, ha ott ereszt: peremtömítés megoldja...) -
FeniX-
senior tag
válasz
#33802016 #24961 üzenetére
Srácok, tubeless guminál hagyományos, bringaboltban kapható tubeless-hez való defekt-mentesítő folyadékot lenne célszerű a kerékbe önteni?
Más kell még hozzá? (gondolok itt arra, hogy küllők hiányában, szalag nem kell pl.)Ezekbe a 10"-es kerekekbe mennyit kell kb. önteni?
-
polo493
tag
válasz
tothjozsi96 #24927 üzenetére
használtan vegyél akciókamerát gopro ,dji úgy olcsóbb és még jó felvételek is csinál és másra is tudod majd használni mást nem érdemes venni.
szerintem ez már mindenkivel előfordult hogy leszorítják,ledudáljak az útról az embert ,szemből még nem jöttek rám,csak dudálnak általában luxus autókból,mert sietnek sok a bőszme ember ez van,én direkt nem foglalkozom velük ha nincs anyagi kár stb mikor lassan jön mellettem oda sem nézek tuti mutogatni akar,megyek a dolgomra nem éri meg leállni veszekedni feleslegesen.
-
PociAti
őstag
válasz
#33802016 #24956 üzenetére
A holland kerékpáros példánál okosabb ok-okozati összefüggéssel én még nem találkoztam.
Azért annyira toleránsak ott a kétkerekűekkel szemben, mert ott miden autós alkalmanként nyeregbe pattan, szóval pontosan tudja miért kell nagy ívben kikerülni a kerékpárost. Nem csak azért, hogy véletlenül se csapja el, hanem mert kerékpárosként nem jó érzés átélni, amikor valaki tőled 50 centire nagy sebességgel elsuhan.
És ott nem úgy tekintenek a kerékpárosra, mint egy marslakóra, hiszen hétvégén ő is bicajozni fog.Az alap problémának nagyon sok aspektusa van, talán nem is annyira a kultúránál kezdődik, hanem az egészségtudatosabb életmódnál, fenntartható jövőnél, és a megfelelő infrastruktúra kiépítésénél. Ez megteremthetné a kultúrát, de a kultúra önmagában nem teremtené meg az infrastruktúrát és a kedvet.
Illetve magyaroknál az autó - az elmúlt 30 év során kifejezetten - az egyik legerősebb státuszszimbólummá vált. A fizetések nagyon jelentős részét költöttük autókra, melyek az esetek 90-95%-ban csak állnak az otthonok és irodák előtt. Környező gazdasági helyzetben lévő országokban nem volt ennyire durva a helyzet. Jármű forgalmazó ismerősöm úgy fogalmazta meg, mi magyarok egy kategóriával nagyobb autót akartunk annál, mint amit meg tudnánk engedni magunknak. Régi példával élve. ha VW Golfra van csak pénzünk, akkor is Passat-ot veszünk. És ha egy jármű erős, akkor azt ki kell használni.
Kerékpárokra visszatérve, nem a drága kerékpárokból kell sok, hanem az olcsó strapabíró tucatgépekből. Lényeg a mennyiségen és a minimális karbantartási igényen van.
És ugyanez kellene igaznak lennie a rollerekre is. Nem a dupla teleszkópos, hatalmas hatótávú erős gépek kellenek a tömeges elterjedéshez, hanem (kb. 10-12 hüvelykes) ballonos kerekű, egyszerű gépek. Lehetnek erősek (az emelkedők miatt) de mozgásra a lomhább gépek kiszámíthatóbbak.
-
Peaceliker
addikt
válasz
bandigyerek #24952 üzenetére
Nyiván reális esélyt nem látok rá, főleg, hogy úgy látom, nem is ez a preferált irány kicsiny hazánkban.
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24950 üzenetére
Ez a szutú biciklisként is meg van,városba nem lehet "száguldozni" kerékpárnak kijelölt helyen sem, mert hopp egy gyalogos, hogy gördeszkázás, hopp egy futó, hopp egy szerelmes pár, babakocsi, nagymama bármi... tolerancia kellene, az sok mindent megoldana... meg észerűség.. pl nem száguldozok, még ha kerékpáros sáv is, mert tudom bármikor történhet váratlan helyzet.
Ezért nem értem ezt a szívja meg xy hozzáállást.
-
DigitXT
félisten
válasz
pescara #24953 üzenetére
És a helyi szabályozás engedi az egy nyomon haladó járműveknek ezt?
Kis hazánkban bizonyos esetekben engedi. Amit pár kretén úgy értett,
hogy akkor bárhol lehet, és mondjuk telibeveri a buszt a hegyről lefele
egy szűk, beláthatatlan szakaszon. Megtörtént. (Na jó, pont megúszta,
mert nem a busz jött, hanem az előttem menő autó, s nem verte telibe
szerencsére, csak a tükrét törte le: ugye biztosítás nincs, zsebből fizeti,
ha meg van fogva, és mivel egyben pofára esett, így "meg lett fogva".)
Szerk: biciklis volt. Egyszer evickéltem arra rollerrel, lépésben, a járdán.Én az ilyesmit nem tartanám követendő példának, és nem is arról ment
a diskurzus, hogy szabálytalan módon az autósra hozzuk a frászt, majd
még nekünk áll feljebb: ha így közlekedsz, teljesen jogos, hogy néha az
árokba kell ugranod, és nem kell a kamera, maximum önfeljelentéshez...Nade ha az autós a másik sávból húzza rád (mert nem egyirányú), teszi
ezt szemkontaktus mellett jól láthatóan szándékosan, az picit más. -
pescara
aktív tag
válasz
DigitXT #24936 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy szivesebben megyek itt a kertvarosban az egyiranyu utcakban a forgalommal szemben, mintha gyalogos lennek, ha jon valami lehuzodok, sokkal biztonsagosabb, mint egy iranyba menni, akkor szoktak a rollereseket es bringasokat veletlenul lesodorni, szembol sokkal messzebbrol latod mi jon, milyen gyorsan...stb es ok is rovidebb ido alatt elhaladnak melletted, mintha egy iranyban mennetek, pont mintha gyalogos , vagy futo lennek. Ugyhogy hiaba lenne a kamera felvetel, mert vegul is en mentem ,,rossz " iranyban, pedig nem.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
Peaceliker #24951 üzenetére
Két-három emberöltő, és meg is vagyunk. Mert a mostani idióták gyerekei is eltanulják a szülők viselkedésmintáit. Így legjobb esetben is az ő gyerekeik lehetnek "kulturáltabbak". De amíg meg lehet venni valakit egy zsák krumplival, ez halott ügy.
-
PociAti
őstag
válasz
#33802016 #24949 üzenetére
Szerintem is az általánosítás miatt van ez a probléma.
Mert valljuk be, tényleg elég jelentős azon rolleresek száma, akik ön / közveszélyesen közlekednek. Rajtuk lévő protektor nem segít, inkább csak ront a helyzeten, mert bátorítja őket arra, hogy többet bevállalhassanak.
Mégis kinek a dolga lenne a "rizikós" rolleresek megfegyelmezése? Autósoké vagy a saját közösségének kellene valahogy fellépnie ellenük? A legyen rendőrállam, duplázzuk meg a közlekedési rendőrök létszámát az nem hangzik helyes lépésnek.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #24941 üzenetére
Ez esetben egy kerékpárral jobban jártál volna, én inkább azzal mentem ilyen időben. Ilyen helyen. De van lámpa, időben észre lehetett venni gondolom. Én eleve nem mennék föld úton, erre is van, azt kihagyva inkább kerültem egyet.
#24942) tothjozsi96
Múlt héten esett szó a rollerezésről, többen is mondták, hogy kifejezetten nem kedvelik őket (finoman fogalmaztam, itt most meg). Van egy általános nézet, a szabálytalankodók miatt (abban az esetben rollres rossz tapasztalatok pl autósként)... Lehet ez hajtja, az ilyen eseteket is, amit fentebb olvasni. De akkor sem normális. -
-
FeniX-
senior tag
válasz
tothjozsi96 #24945 üzenetére
Azért a faszinak lehetne szólni, ha ismered személyesen is, hogy mi volt ez.
-
tothjozsi96
addikt
válasz
FeniX- #24943 üzenetére
Az a vicc az egészben hogy én alig használom a rollert, két ház között ingázok vele, de ez kb. jelentéktelen mert itt semmi forgalom, és kb. 200m a szakasz. Néha megyek csak vele városba, de tényleg nagyon ritkán, és már kétszer is beleszaladtam a tutiba. Mi lenne ha mindennap, rendszeresen használnám..
Egyébként emiatt nem is szoktam nagyon túlgondolni a védelmet szolgáló kiegészítők használatát.
-
FeniX-
senior tag
válasz
tothjozsi96 #24942 üzenetére
Nagyon szomorú ez a mentalitás. mindig vannak ilyenek, akik irigyek arra, hogy valakinek nem a dugóban kell ülnie, hanem szeretné olcsóbban/ésszerűbben megúszni a közlekedést, vagy egyszerűen csak egy tuskó, ősember.
Sajnálom.
Tudom, nem sokat használ, de azért védőcuccokat mindig vegyél fel: térdvédő, kesztyű, sisak. Akár motoros protektor ing.
Mellesleg én javasolnék valami gázsprayt is, mert tuti lefújnám, ha nekiállna kötekedni egy hasonló incidensnél. -
tothjozsi96
addikt
válasz
FeniX- #24938 üzenetére
Szia!
Ez egy egész hosszú útszakasz, ez az utca vezet ki a városból, itt járnak bőven kamionok, nagyobb teherautók. Konkrétan abban a pillanatban amikor történt ez a kis "poén", akkor csak ketten voltunk ezen az útszakaszon. Jött szembe, aztán húzta rám a kormányt, és röhögött közben. Az ezzel a legnagyobb probléma hogy én ugyan megijedtem, de azért nem vesztettem el minden bizadalmam.. Viszont, az a legnagyobb probléma hogy valaki ha már csak egy ilyen helyzetet provokál, és a másik fél megijed, akkor lehet hogy Ő nem jön neked, de ugye attól Te még tehetsz kárt magadban, a félelem miatt. Az út azon felén ahol én haladtam, az mellett végig egy 3 méter mély árok van, most ha az ember ott összeszarja magát és beleesel az árokba, akkor lehet hogy ő csak "poénkodott", de ha beleesel abba a k*rva árokba olyan komoly baleset lesz belőle hogy az nem igaz.
És ez b@ssza az agyam, hogy az ilyen nyomorultak játszanak kedvükre, és nem tudok mit tenni, mert nem tudom bizonyítani. Nevetséges az egész.
Volt egy korábbi eset is, kb. fél éven belül volt, ott meg mentem a biciklis járdán és jött egy BMW-s mellettem az úton. És ott már az furcsa volt hogy előtte volt egy Renault és ott nem is tudom, meg is akarta előzni, meg nem is.. Erre lettem figyelmes, hogy ez hülye?! És akkor komolyan mondom a semmiből, befordult a BMW-s elém, mert ott lehet a házak elé felmenni a feljáróra, ugye a biciklis járdán keresztül. Berántotta a kormányt, rám fordult hát előttem volt, de na, tehát az épp hogy kategória hogy nem telibe halsz meg, komolyan. A Renault-s látta és meg is állt, mondta hogy k.rva nagy szerencsém volt hogy figyeltem. Hát az brutális volt. Csak ott annyira megszeppentem hogy köpni nyelni nem tudtam, és eszemben sem volt hogy feljelentsem akkor, mert azt sem tudtam éppen hol vagyok. De akkor megfogadtam hogy több ilyen nem lesz, és feljelentem aki ilyent csinál. Brutális volt. Nyilván így leírva ez messze nem olyan mint ott élőben, mikor mész 25km/h-val és a semmiből rád húzza a kormányt. És ugye mondanám hogy nekem kellett volna figyelnem, de az egész embernek a vezetése is olyan volt hogy már az figyelemfelkeltő volt, és én ha az autó mellett haladok, nem látom hogy indexel. Ő meg egyáltalán nem figyelt, és nem is fékezett azután se miután leugrottam a rollerről. Szóval nekem így ebből elég, és valami megoldást kerítek és rögzítve lesz a menetút a rollerrel. Ez k.rva gáz hogy ilyen dolgok meg tudnak történni egyáltalán. Meg tényleg ez hogy jön szembe és húzza rád a kormányt, neked akar jönni vagy mi a sz@r.. és akkor röhög hát g*ci. Gondolkodjunk már.
Sikerült kideríteni hogy ki volt az a jófej, a feleséges az egyik óvodában dolgozik, majd azért neki elmesélem hogy milyen frankó férje/élettársa van, többet nem nagyon tudok tenni. A csávóról semmit nem találtam, se Facebookon, sehol.. tehát.. Ilyen remek ez a világ. És most biztos van aki ezt a két esetet nüansznak éli meg, hát nem kívánom egyik leírt esetemet se hogy átélje, főleg nem a BMW-st, ott azt hittem kiugrik a szívem a helyéről.
-
válasz
#33802016 #24940 üzenetére
Nekem elestek vele, ilyen sáros földúton. Vagyis az út egy szakaszon földes, és ott annyira fel volt ázva, h megállt a roller szinte azonnal, ahogy belesüllyedt, és eldőltek.
Mögötte mentem, végignéztem. Így meg tudtam állni satufékkel, így én nem estem el.
Másnap vettem észre, h hiányzik.
Visszamentem, meg is találtam, de egyik pöcök már le volt törve, így visszarakni nem lehet.Éjjel volt, sötét, és azt az utat nem ismertük, nem járunk arra, hazafelé mentünk valakitől.
Január 6.-án volt, mikor az az egész napos eső volt. Felázott nagyon az az út. -
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #24939 üzenetére
Mit csináltok ti, hogy így jártatok?
Igaz én ritkán használom... de akkor meggondolom -
-
FeniX-
senior tag
válasz
tothjozsi96 #24925 üzenetére
Ez nagyon szomorú! De milyen forgalmi helyzetben volt ez? Vagy milyen körülmények között?
-
kilozsul
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Segway Ninebot KickScooter F2 Plus rollerem, amiről sikeresen elhagytam az index műanyag kapcsolóját (pontosabban azt a kis műanyagot ami a kapcsolókon van). Széttúrtam már az aliexpresszt is, szerintem csak éppen sugárhajtómű kiegészítőt nem találtam hozzá, meg ezt a gombot.Lenne ötletetek, hogy honnan lehetne beszerezni?
Illetve akinek ilyen típus van, attól szívesen veszek bármilyen márkaspecifikus tanácsot! (Mire figyeljek, mit érdemes hozzá venni, karbantartás, etc..)
Előre is köszi! -
DigitXT
félisten
válasz
pescara #24935 üzenetére
Én ezt értem, de ha rendszeresen ki akarnának nyírni, akkor valamit
tenned kellene ellene. (Vagy kisebb energiabefektetés abbahagyni.)Ugyanígy rohadt kényelmes sisak nélkül felpattanni és gurulni, csak
ha egyszer pofára esel, akkor jó, ha van rajtad. Nem kell elesni.
(Mondható, hogy észnél kell lenni, kivédeni mindenki más hibáját, s
nem tudok ezzel nem egyetérteni! De lehet olyan, ami védhetetlen.)Ui: egy normális menetrögzítő kamera pont hogy nem gondolkodós.
Be van építve fixen, ha mész a járművel rögzít, ha balesetet érzékelt,
elmenti a felvételt (gyorsulásmérő van benne): nagyobb kátyúra is el
tud indulni, de inkább több fals felvételt mentsen, mint egyet nem.Amióta van, más típus, az autóban, nem volt balesetem (22 éve nem
volt, az meg saját hibás volt, jogilag nem is baleset, magam törtem),
tehát nem kellett a cucc, viszont olyan már volt, hogy büntetőfékező
baromnak állt még feljebb, mondtam sebaj, megyünk a bíróságra ott
majd eldöntik a felvétel alapján, hogy ki milyen szabályt sértett.
Azóta is várom az idézést... Talán belátta, hogy a záróvonalon előzés
után a kocsiját rámhúzva, majd a fékbe beleállva, 2x, nem süthető el
normális közlekedési szituációnak, ahol ő "szabályosan megelőzött",
majd kizárólag azért fékezett, mert le akart kanyarodni. Nevetséges!Erre lehet mondani, hogy nincs energiám rá... és abba kell hagyni az
autózást végleg: egyszerűen más az ingerküszöb... Görögországban
élsz, ha jól tudom, lehet ott soha nem kell semmilyen menetrögzítő...
De keletebbre meg egyenesen kötelező, annyi a biztosítási csalás.Ja tényleg, 23 éve volt egy ilyenem, megállt a sor a hídon, a hátulról
érkező, meg pont sávot váltott gázfröccsel, azt nézte, hogy befér-e,
hát lebontotta a Honda elejét a Dacia lökhárítóján... Nem lett belőle
végül semmi, rendőrt se hívtunk, látszólag kibírta a vas. De próbálta
az ember elsütni, hogy mondjuk azt, hogy én tolattam bele. Anyád... -
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #24932 üzenetére
Bíróság szabadon mérlegeli, hogy mit fogad el a bizonyítéknak. Elvileg nem köti, nem kötheti semmi, ez az un. bírói szabadság
2011. évi CLXII. törvény a bírák jogállásáról és javadalmazásáról *
A bírói függetlenség és pártatlanság alkotmányos elvének maradéktalan érvényre juttatása érdekében ...Alapelvek1. § (1) A bíró ítélkező tevékenységében független.
Ha a csúcsot, döntéshozót nem köti semmi, úgy a tápláléklánc alját sem (rendőrség).
A rendőrségnek a feladata törvényesen összegyűjteni bizonyítékokat, melyet az ügyészség felügyel.
Utóbbi képviseli a vádat, az állam büntetőjogi igényét pl. az említett közúti veszélyeztetés ügyében is.
Ennek így kell-kéne működnie.
-
DigitXT
félisten
válasz
pescara #24930 üzenetére
És ha lett volna felvételed a vén faszkalapról nem jelentetted volna fel?
Meg mennyire voltál észnél, ha az árokban végezted? Amúgy nekem is
volt ilyen esetem, fel is baszta az agyam, megfordultam utána, hogy ez
mi volt, de mivel csak kis rolleren voltam, lelépett az ürge.Konkrétan
össze is néztünk, rohadt közel jött indokolatlanul. Árok nem lett belőle!Persze, lehet azt mondani, hogy baromság a menetrögzítő, hiszen nem
mindennapos eset, de a kollégával 2x előfordult, így kellene bizonyíték.
Vagy hogyan legyen észnél? Meglátja, és önként az árokba ugrik?
Csak a saját tepsi épsége érdekében, ugye...Ez megoldás, de milyen?
Ui: igen, adatvédelmi aggályokat is felvet ez a kamerázás. De ha éppen
azért csinálod, hogy egy jogsértést bizonyíts/nem visszaélésszerűen.
Bele lehet kötni, hogy hova kerülhet az ilyen felvétel: közszemlére nem,
ki kell takarni a rendszámot, felismerhető arcokat, tiszta macera sajnos.
De ha feljelentés lesz belőle, ott pont a nyers felvétel kell, semmi trükk!
(Ezért is kérdéses, hogy egy akciókamera felvétele lehet-e bizonyíték...
Hiszen utólag is át tudod dolgozni. Meg tudod vágni a videót. Akármi.) -
#01110937
törölt tag
Durva milyen emberek vannak...
-
pescara
aktív tag
válasz
tothjozsi96 #24925 üzenetére
szerintem ez baromsag, semmi ertelme, esznel kell lenni amikor rollerezel, engem is belokott egy ven faszkalap egyszer egy arokba , kb annyin mulott volna neki, hogy 5 km es sebessegnel nem jobbra, hanem ballra tekeri a kormanyt es meg buszke is volt magara
-
Tangerine
senior tag
válasz
tothjozsi96 #24925 üzenetére
USB dashcam, vagy GoPRO a sisakra. Powerbank hozzá a zsebbe + USB kábel. Ha jól beállítod, akkor azt veszi amit nézel. A sisak tetején nem nagyon fog rázkódni sem.
-
PociAti
őstag
válasz
tothjozsi96 #24925 üzenetére
Ruhámon (kabátomon) a mellemnél lévő zsebbe szoktam beletenni a mobiltelefonomat.
Nem igényel semmilyen beruházást, és tökéletesen működik.
Rolleren a törzs (felső test) remegése teljesen csillapított, nem csak a rendszámtáblák olvashatóak, de az út menti reklámok apróbb betűs szövegei is.Próbáld ki, mielőtt teljesen felesleges beruházásba vernéd magad.
Kabát zsebétől függően van úgy, hogy egy kicsit oldalasan kell állni, de megszokható.
-
DigitXT
félisten
válasz
tothjozsi96 #24925 üzenetére
Valószínűleg nagyon remegni fog a felvétel, ha direktben van felrögzítve.
Én egy Sony AS200V-vel szoktam dokumentálni a méréseket, hozzátéve,
hogy nem kifejezetten menetrögzítő, sőt tulajdonképpen egyáltalán nem
az, hiszen nem tud olyat, hogy automatikusan bekapcsol + végteleníteve
rögzít, felülírva a régi fájlokat, ha nem mented ki külön. Semmi ilyesmi.De ha konkrét(an ismert) rosszindulatú embert kellene feljelenteni közúti
veszélyeztetésért, arra megfelelne: felrakod/bekapcsolod/megint csinálja
a manővert, ott a felvétel róla időbélyeg, GPS log, minden.Ettől persze
még lehet, hogy nem fogadják el bizonyítékként a rendőrök, ez ilyen.Ui: autós menetrögzítők jellemzően 12V-ról mennek, saját akku nélkül.
Olyat én nem próbáltam rolleren, ám nem biztos hogy értékelhető lenne,
mivel nincs, vagy csekély a lengéscsillapítás, minden úthibán ugrik a kép:
akciókamerákban szokott lenni képstabilizátor még ha csak szoftveres is.
Ha több pénzt akarsz rászánni, akkor talán valamelyik GoPro megfelelne.
Ha nagyon jó minőségű felvétel kell akkor gimbal. Pl. DJI Osmo Pocket 3,
csak az már drágább, mint maga a roller.De az élet még drágább.
Sima akciókamerát sisakra is szoktak rakni, motor, bicikli, roller, mindegy.
Csak ne rácsavarozva legyen, mert még attól lesz fejsérülés ha esés van! -
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Szeretnék kérdezni.
Xiaomi Pro 2 rollerem van, nincs is ezzel semmi gondom. Viszont, másodjára fordul elő hogy rám húzza egy barom az autót, direkt. Most 1 órája történt az, hogy jön szembe egy autó, és direkt, szándékosan húzza rám a kormányt, majd utolsó pillanatban vissza húzza. Tudom hogy ki volt, hívtam egyik rendőr ismerősöm, mondta hogyha más nem látta az esetet, teljesen felesleges feljelentenem. Így hogy ez már másodjára fordul elő, elég volt ebből. Menetrögzítő kamerát szeretnék venni, de nem tudom mi a legpraktikusabb, vagy mi az ami tényleg jó lehet rollerre. Mit gondoltok, érdemes ilyen dologgal próbálkozni?Köszönöm.
-
sniphoe
aktív tag
válasz
elmunkas #24921 üzenetére
Furcsa, ugyanonnan vettem én is tavaly novemberben (black friday) és semmi ilyen problémám nem volt. Nekem az Apple alkalmazás nem engedte a 35km/h-t beállítani, csak az android, de pont a hétvégén kipróbáltam az újabb verziójú kiadással, most már Apple alatt is szépen megy.
-
elmunkas
csendes tag
Sziasztok!
1,5 hét alatt megjött a Ninebot Max G2 DHGateről, minden rendben volt a szállítással, sérülésmentesen megjött a roller, DPD pontosan hozta az értesítés szerint.
Kicsomagolás után meglepődtem mennyire minőségi, masszív a roller. Nagyon tetszett már első blikkre.
Beüzemelésnél viszont voltak problémáim...leírom, hogy más tanulhasson belőle.
Global rollerről van szó. Szépen összecsavaroztam, felfújtam a kereket, leellenőriztem a csavarokat, hogy minden meg legyen húzva majd letöltöttem a ninebot alkalmazást és bekapcsoltam a rollert. Amikor próbáltam aktiválni jöttek a bajok....Az alkalmazás szépen meg találta a rollert majd miután rányomtam kiírta, hogy “The vehicle is not authorised for sale in your area” majd visszadobott arra részre ahol ki lehet választani a rollert. Egyből elkezdtem keresni netem, hogy ilyenkor mi a megoldás. Annyit találtam, hogy Xiaodash-el régiót kell váltani. Oké akkor letöltöttem a Xiaodash-t és nyomtam egy régió váltást EU-ra (1. hiba) ez átírta a roller sorozatszámát 01GY*****-ra ezután azonnal felismerte a Ninebot alkalmazás a rollert majd szépen frissítettem a legújabb firmware-re (2. hiba) mindent. Ezek után gondoltam visszateszem Global-ra és akkor megy 35-el van tempomat meg minden finomság....hát itt jött a csodálkozás ugyanis 1.5.1 firmware fölött nem tudod Xiaodash-el váltani a régiót szóval most bent ragadtam az EU firmwareben. Jelenlegi állás szerint vezérlőcserével vagy custom firmware-el lehet unlockolni a teljes potenciált mindkét verzió kb 25.000 pénz és egy kis barkácsolás, egyenlőre nem foglalkozok vele használom így ahogy van.
Ha valaki hasonló helyzetbe kerülne akkor a Xiaodash-ben custom serialt válasszon és úgy kezdődjön, hogy 01GX***** a csillagokhoz meg meg az eredeti sorozatszáma az 5. karaktertől, elvileg így engedni fogja hozzáredelni a ninebot alkalmazás és tudni fogja a 35-öt és lehet upgradelni probléma nélkül. Én ezt nem teszteltem csak forum leírások alapján ez a tapasztalat!A rollerrel ma mentem 21 km-t kb 4-5 fok lehetett kint, 50% aksi fogyott el, voltak benne 10% fölötti emelkedők és 15 km-t Sport módban volt.
Az úthibákat nagyon szépen kisimítja, elég stabil még 25-nél sem mozog a kormány a kezedben, élmény vele menni, jól gyorsul, fék is jó.
Hosszú távon meglátjuk mi hullik szét rajta, de első próbára abszolút olyan mint amit vártam tőle és szerettem volna. 230.000 forintért bomba vétel volt. -
eWro
csendes tag
válasz
Peaceliker #24918 üzenetére
Az nagyon sok, nem fér bele
Majd beszappanosvizezem ha lesz benne bármennyi nyomás is és meglátjuk mi a ludas, a pumpával nagyon nem lövök mellé
-
eWro
csendes tag
válasz
pescara #24913 üzenetére
Lehet nekem is az lesz, és megúszok 25-40 ezret, 15 ezerből veszek egy pumpát és még a benzinkutakra se kell járnom fújogatni, mondhatni szükségszerű is. Fújom 2 naponta aztán ha megunom jövőre veszek gumit is
Apropó, Xiaomi compressor 1S, vagy az újabb 2? Ahogy látom nagy különbség nincs, az egyik 15 másik 16 ezer kb
-
Aaron14
őstag
F2 Pro-n lehet cserélni a nyitószerkezetet önmagában vagy csak a kormányoszloppal együtt?
-
Megint adnak egy rollert egy telefonhoz.
mobilarena.hu/hir/okai_neon_lite_motorola_razr_40_telekom_.html -
-
pescara
aktív tag
En most direkt megneztem, 3 hete 44 psi re fujtam, most mindketto 41 volt. Mondjuk megvettem ezt a xiaomi pumpat, az nagyon szuper, igazabol azt is kibirnam, ha naponta kene fujkalni bele, kb 30 masodperc. De azert nem szeretnem hurcolni magammal a pumpat mindenhova, ugyhogy ha egy napot sem birnak ki a gumik normalis tartomanyban, akkor biztos vennek ra masikat.
-
Peaceliker
addikt
-
pescara
aktív tag
Mennyire szoktad fujni? En 40-44 psi kozott tartom, kb egy eve hasznalom, a 44 rol kb egy honap alatt szokott 40 -re lemenni. Igaz eleg jo utakat talaltam, nem nagyon kap buckakat , meg nem jardazok vele. De azt nem hiszem, hogy mindket gumid rossz lenne, vagy ha igen, akkor az a hasznalat miatt lehet.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #24906 üzenetére
Zselésbe nem raknék.* A peremet meg ki kell kenni peremtömítővel.
Ugyanez mehet a szelep töve köré is = minimális az eresztés esélye.*: sőt, igazából nekem borzasztóan leszerepelt ez a tubeless slime...
Órákat hagytam "dolgozni" a pici szúrt lyukon, nulla eredménnyel.Szerk: ha minden körbe van tömítve és a gumi sem lyukas, úgy már
csak a szelep miatt ereszthet. Olyankor azt kell cserélni: boldogság. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #24904 üzenetére
nem sima slime, hanem tubeless folyadék aelvileg mehet bele.
-
eWro
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24904 üzenetére
Esetleg az utángyártott 8-10 ezer/darabért? Illetve ennek elől-hátul ugyanolyan a gumija? Csak mert sehol nem látom feltüntetve, hogy hova való
-
-
eWro
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24901 üzenetére
Magyarul akkor csak egy kulsot kene vennem mert biztos az rossz? Vagy hogy nez ez ki? Mert neztem hozza alkatreszeket es csak belsot talaltam igazabol
-
Peaceliker
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Reklámblokkolók topikja
- Autós topik
- Milyen autót vegyek?
- Linux kezdőknek
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Csere-Beszámítás! Asus Dual RTX 4060Ti 8GB GDDR6 Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged