Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz
generatoros #18699 üzenetére
Az mekkora lehúzás lenne már.
Így is azon nyernek a szakik, hogy
okosba szerzik nagy tételben a cellát, aztán beszámítják tripla áron
a végtermékbe, hogy ne legyen annyira feltűnő, hogy 50K a munka.
Nem mondom, el lehet szöttyögni pár órát, meg hát a felszerelés is
elég sokba kerül, ha minőségi munkát adsz ki a kezedből, de... -
st6969
őstag
válasz
Thunderzolee #18696 üzenetére
"Miért kell amúgy 10"-os?
Nem lebeszélni akarlak róla, csak gyerekeknek inkább Essentialt szoktak venni"
2 dolog miatt: az úthibákat talán jobban tolerálja (biztonságosabbnak gondolnám), meg én is használnám olykor, nem baj, ha van benne egy kis tartalék...
-
válasz
st6969 #18689 üzenetére
A G30-ashoz ilyen zárat küldenek a dobozban:
Ninebot számzár.Ezt a kormányra lehet erősíteni, és le lehet vele zárni, ahogy írtad is, odakötözni valamihez. Biciklitárolókhoz pl kézenfekvő.
De nagyon ne hagyjátok felügyelet nélkül, mert könnyen ellopják. Boltba bemenni, kint lezárni, megvenni a dolgokat, 10 perc, aztán menni a rollerhez, ennyi idő alatt csak nem figyeli ki valami erővágóval felszerelt rollerbűnöző.Meg hát persze vannak jobb zárak is.
Miért kell amúgy 10"-os?
Nem lebeszélni akarlak róla, csak gyerekeknek inkább Essentialt szoktak venni, az lomhább is, bár a hatótávja nagyon messze van a 30-40km-től.
Pro 2, esetleg Mi 3 kisebbek valamivel.Összecsukástól inkább óvnálak, ha nem muszáj, ne csukogassátok, elvan magában, nem kell ezt összecsukni folyton. Viszont ha sokat van használva a csukómechanika, nyikorogni, kattogni fog, amit borzasztó idegesítő hallgatni ahogy megyen.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #18694 üzenetére
Jajj az wari x pro. Abban nagyobb az akku, messzebb megy. Súlyban kb ugyan az. Gyorsulása és végsebessége picit rosszabb, mint base modellnek. A pro minimotorsos 27a (szenzor nélküli, négyszögjeles) az alap az 30a es szinuszos szenzoros. Utóbbi ugye jobbat lép picit meg simábban adja azt elő. De nekem hatótáv nem érdekes annyira, így pro ban nem is gondolkodtam. Neked az fontosabb így lehet jó az. És max veszel alap modell szabit s kijelzőt rá minimotors cuccot meg eladod még szték pluszban is leszel
-
Dan86
csendes tag
válasz
Peaceliker #18691 üzenetére
Köszönöm a tippet ismét, erről a gépről esetleg vélemény/tapasztalt?
https://chinaplanet.hu/blade-gt-robog%C3%B3-5/
Talátam használtan, garival egy Blade GT+ 60V -t az alábbi leírással, 850KHUF-ért..
"2x1500W motor
2x35-40A Sinewave vezérlő
28,8ah LG akksi
85km/h papíron (alattam 78km/h ,81kg)
Tft kijelző,állítható rugózás (Namis féle) 11’ CST gumi, 160mm tárcsák,kulcsos indító vagy NFC-s,Wuxing-300X gázkar,Zoom fékek,kábelvédőzve,bukógombázva,riasztóval.
600km körül van a rollerban"Illetve találtam egy Kaabo Wolf Warrior X Pro-t, 700KHUF-ért.
"~1650km van benne
Jó állapotban! Fékek, hátsó rugók cserélve, első kerék kábel köteg javítva."Én őszintén szólva hajlok nagyon a warrior felé, csak ez már elve 2. tulajos gép.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #18691 üzenetére
Most látom mantis King ből jön v2 kormány... Hátha az jobb lesz. De tuti most még a régit küldik
-
Peaceliker
addikt
Igeb6, így szűkül a kör.
Amúgy mantis meglepően masszív. Nem gondoltam volna, zero 10x hez képet fing, de mégis meghajlok előtte és azt mondom, hogy faja. Vedd bátran.
Mantis King marha jó lenne 100 szempontból (kintről 780k kb), de kormány úgy fest gboosteres lett, többeknek törik nyaknál. Sima mantis nem ilyen.
De menet stabilitásra sokkal jobb a warrior x. Úristen olyan masszívan van át úton, hogy egyszerűen néha nem hiszem el, már én rangatom össze vissza, hogy biztos rá lehet venni, hogy ne legyen stabil a futás... De nem lehet
De 36 kiló és "csak" 21ah. Mondjuk gear 2 ben max 5oet megy, annyival sztem bőven tudhat 40km t. És nagyon harap. Ha úgy kapja el emeli az elejét, elöl állandóan kapargat a kerék (na azért nem burnout, de meg meg csúszik intenzív gyorsulás közben, kanyarba okosan!!!). Mondjuk mantis (nekem nem is pro volt) elég erélyes. Sokkal harcosabb mint g3ad. Onnan tudom, hogy próbáltam csak hátsó kerék hatással... Na úgy fing. 2 dalban meg marha jól megy.De portability first. Nagyon nagyon fontos szempont. Amikor meglett wari és beraktam a kombiba egyből az ugrott be, hogy mi a francnak cseréltem le mantist
De nekem még befér... Nehéz, derekam szar, de még ez a 36 kiló éppen. Vonatra már nem tenném fel. Mantist simán. 29kg és kormány beakaszthato lecsukva, viszed mint egy nehéz xiaomi t. Imádtam.Nézz meg egy mantist, próbáld ki. Jó gép szerintem. Biztos van jobb, de ennyiért nincs. 600ba van fent garis pro, abban 24ah akku már hatótávot is tud értelmeset.
-
Dan86
csendes tag
válasz
Peaceliker #18687 üzenetére
Ez egy nagyon hasznos válasz volt számomra, köszönöm!
Az a helyzet, hogy mindenképp olyan gépet szeretnék, amit be tudok tuszmákolni egy Astra kombi csomagtartójába "értelmesen" és nem kapok sérvet, ha meg kell emelnem.
Azért is fontos, mert ezzel terveznék munkába is járni néha, így fel kell férnie pl. vonatra is.
A jelenlegi paripa 23kg körül van ami nem vészes, de már ez is érezhető, ha pakolászni kell.
Jobban végiggondolva, a max. sebesség nem olyan fontos szempont, hogy ne tudjam elengedni, mint kritériumot pl. tényleges 50km/h-ig.
Fontosabb lenne viszont, hogy nyomatékosabb legyen a motor.
Az önsúly érdekesebb kérdés, a 36 kg nekem már határeset, efölé nem szívesen mennék.
Nézegettem a gépek kialakítását, és a Mantis 10 nekem egész egyszerűen nem tűnik masszívnak és mindenképp olyat keresnék, aminek pl. van hátsó fellépője és a kormányrúd alapból erősített kialakítású, vagy duplavillás.
Érzem, hogy igencsak kezd szűkülni a kör, így az új dolgot is el tudom engedni, mivel én is azt látom, hogy vannak keveset használt gépek, esetenként valamennyi garanciával.
Ami viszont a legfontosabb, az a megbízhatóság, hogy ne kellejen attól "rettegnem", mint a Kugoo G3 esetében, hogy egyszercsak összefossa magát a vezérlő és megáll az egész.
Tudom, hogy ez bármelyik géppel előfordulhat, csak az nem mindegy, hogy átlagosan milyen gyakran. -
st6969
őstag
válasz
DigitXT #18685 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes választ!
12 éves lányom szeretne ilyet (vidéki kisvárosban, sík terepen használná), de vannak ellenérzéseim. Ami biztos, ha lesz is neki, kizárólag 10"-os kerékkel. Én az F30-at gondolnám egy megfelelő középútnak. Az utak állapota olyan, amilyen itt, legfőképp a biztonságos közlekedés miatt aggódok. Kerékpárút elvétve előfordul, de inkább csak a központban. A másik, meg hogy mit csinál vele, ha megérkezik valahova? Még ha össze is csukja, egy ~15kg-s rollert nem nagyon fogja tudni pl. egy lépcsőn felcipelni egy vékony 32kg-s lány...
Az van még, hogy kint odazárja valamihez, de ha elered az eső...
Én legszívesebben még ~2 évet várnék ezzel. -
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #18687 üzenetére
szerk: képeket nem tette be
Egy rolleres arc összerakott egy kis excelt, ami számol ( [link] ).
ami itt volt:
Akksi Volt 60
Akksi Ah 35
Roller Súlya 48
Pilóta Súlya 100
Sebesség km/h 70
hatótáv:
33kmPersze nem lehet fixen tartani x tempót (max valami kisebbet), de pont a sok kigyorsítás eszék még többet.
Saját példa:
/igaz hideg van, sokat elvesz a kapacitásból, de valami viszonyításra jó lehet tán/hétfőn, pest, örs-deák deák-örs túra. Erős kigyorsítások, visszafelé az Andrássyn az útón is mentem padlón. Kigyorsítások majdnem mindig padlón (ami nem az, hogy 0-1 gáz, mert akkor megöl, hanem, hogy lehető leggyorsabban gyorsítok), de nagyja inkább ilyen 40-50 es tempó.
22km után (két túra után még itt helyben csapattam 4km t)már max 50 el tudtam menni, hogy ne essen be 53V alá, úgy mondjuk még ment volna pár km-t. De papír forma 25km-t tudnia kéne max sebességen is. Persze hideg volt és ez csak 21ah. Nálam a sok erős kigyorsítás kajál, ez látszik.Akksi Volt 60
Akksi Ah 21
Roller Súlya 36
Pilóta Súlya 87
Sebesség km/h 65
hatótáv: 25kmDe a lényeg az, hogy a szét cibálva (ráadásul 70 körül) 40km az nagyon nem egy alap teljesítmény. Az ilyen 70km hatótávok 75kg os pilótával és 25 el értendőek.
Ami ezt tudhatja az tippre nami, thunder és a hasolnó 35ah 72v dögök. Vagy vissza kell venni a tempó igényből.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
Szerintem amiket szabtál feltételek ütik egymás. A súly, hatótáv, sebesség, ár, új. Ez így nem lesz meg.
Ami árba bele fér az mi? Mantis 10 meg wolf warrior x asszem, tán más nem is. Ezek közül egyik sem megy 70et (wari x 65 öt tud), de ha téped (úgy isten igazán neki) akkor jó ha 30km kijön. 40-50es tempóval lehet megvan 40km.
Mantis 29 kiló, wari már 36. Ahhoz hogy 70el 40km meglegyen sztem kell 35ah akku. Pl wari 11+ tudja ezt, 48kg. Mondjuk egy laotie mindenbe belefér (ti30 vagy rokona)... 46 kiló. 750 be rendberakottat kapsz (értsd értelmes szabi és újra van építve, amit újra kellett).Ha 30 kiló, akkor tán csak a mantis. Pro t kapni nem sok km el garival 600 körül. Újat már csak kintről, se az 700+ sztem jobb egy kicsit használt itthon garis
Vagy kintről mantis King. 800k kb. 65 körül fog menni az is, agyon tépve akár 40km is kijöhet. Bár nem tudom, azért azt látni kell, hogy 50 el pl 20km fölött wari 55voltra esik, 58al már 52 re. Szóval ha 50el megy az ember lehet 2x akkora lesz a hatótáv mint 65-70el.Én hirtelen ezt így látom
-
Dan86
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, mivel eléggé elvesztem a kínálatban és sokfelől hallok sokféle információt, hogy melyik márka/típus megbízhatóbb, vagy sem.
Az alábbi paraméterekkel keresek paripát:teherbírás: 120 kg+ (100 kg közelében mozog a testsúlyom, de ebben a tekintetben szeretnék bőven fölé lőni)
max. sebesség: 70 km/h (vagy ezt megközelítő, ha több az sem gond)
útviszony: mindenes gép lenne, de ~50%-ban használnám nem túl durva terepen, így gumik és felfüggesztés tekintetében is meg kellene állnia a helyét
keret: 800.000 Ft körül szeretném, ha megállna.
hatótáv: agyon nyúzás mellett is, nem sajnálva, meg kellene tennie legalább 40 km-t vagy többet. Ebből fakadóan gondolom a 70km hatótáv környékét érdemes megcélozni.
felhasználás: hobbi + alkalom szerűen munkába járás
forrás: Az itthoni új vásárlást preferálom, de jó vétel esetén nem zárkózóm el a külföldi EU raktáras csodáktól sem, csak legyen hozzáértő szerviz kis hazánkban, akik szükség esetén képesek javítani.
mobilitás: örélnék, ha 30kg környékén megállna a gép önsúlya, hogy szükség esetén azért összecsukva is "cihölhessem" ide-oda.Ha van tipp olyan gépre, ami ezekkel a kritériumokkal jó alap lehet úgy, hogy még kell benne ezt-azt cserélni, azt is szívesen fogadom.
Jelenleg van egy Kugoo G3 a birtokomban, szerintem nem rossz kezdésnek, gondom nincs vele (bár szénné fikázzák sok helyen a típust és tudom, hogy hirhedtnek számít), de ettől valami komolyabbat szeretnék.
Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz
st6969 #18684 üzenetére
Tömlő nélküli, azaz tubeless. Attól még a rugózását bizony levegő biztosítja.
Az a zseléréteg tök okos dolog, mert kisebb szúrásokat rögtön betöm, így lesz
a gumi defekttűrő. Azaz átmegy rajta a tüske, külső sérülést okoz, ám gyorsan
regenerálódik, így ha szerencséd van, adott esetben észre sem veszed, mi volt.
(Mivel belső nincs, durrdefektet nem igazán lehet vele kapni = biztonságosabb.)Nyilván a tömör gumi a legbiztonságosabb. De azt nem defekttűrőnek hívják.
És amúgy a komfort egy igazi tömör gumi borzalmas: ha már légcellás, az vmi
javulást jelent (van olyan gumi, ami egész kellemesen gurul, főleg jó aszfalton),
de annyira "sima" sose lesz, mint egy rendes levegős gumi. Normális mintával.
(Egy rücskös terepgumi aszfalton azért tud érdekes hangokat kiadni magából.)Szerk: összefoglalva a defekttűrő gumival defekt lehetséges, csak ritkább.
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz
Thunderzolee #18675 üzenetére
A Segway-eknél a tömlő nélküli gumik is levegővel felfújt gumik, vagy tömör gumik? Tehát pl. a D sorozatnál defekt lehetséges? Az F sorozatnál látom, hogy "zseléréteges defekttűrő" gumik vannak, abban akkor nincs levegő sem? Vagy hogy van ez?
Köszi -
sniphoe
aktív tag
válasz
Thunderzolee #18681 üzenetére
"Persze ha garancia mániás vagy akkor nem foglak győzködni, te dolgod, h a pénzed mire költöd.
"
Nem is kell, nem úgy értettem, megrendeltem az ajánlott G30-at a dhgate-ről. Köszi még1x! -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #18681 üzenetére
Dhgate egy gyűjtő oldal, több kereskedő hirdet ott. És néha azért ott is vannak csalók. Jellemzően vissza kapja az ember a pénzét, csak egy kis idő. De maga az oldal jó, csak azért figyelni kell, ha friss, kevés eladással árul valamit egy shop fél áron , akkor azért érdemes lehet gyanakodni. Ennyi kiegészítést gondoltam hozzá
-
válasz
sniphoe #18680 üzenetére
Van gari, csak "bonyolultabb".
De akkor biztosan azt is olvastad, h egyrészt nem nagyon mennek tönkre ezek, másrészt:
Vezérlő ha elromlik, ~25ezer.
Akkuban ha egy-egy cella meghibásodik, mondjuk a nikkel szalag leválik, nem kell az egész akkupackot cserélni, mert javítható ~10-15ezer.
A többi meg nem garis (fék, defekt).
Szóval amit megspóroltam a vásárláson, ráköltöttem lengéscsillapítóra inkább.
De ha elromlana valami, akkor se okozna gondot a szervizelést kifizetni.A G30 méreteiben is a legnagyobb a pálcikaroller, kényelmesebb használni, mint a többi rollert.
Ami az F40-et illeti, tessék, itt egy lista, h melyik rollerben mekkora akksi van. Az F40-ben ugyanakkora van, mint az F30-ban. Szóval ne reménykedj, h majd annak is lesz 40km-es hatótávja..
A DHHate teljesen megbízható oldal, különben nem linkektem volna én sem. Eddig 8 rollert rendeltem onnét (családba, ill kollégáknak), 2 Xiaomit, 6 Segwayt, egyiknek sincs semmi baja.
Persze ha garancia mániás vagy akkor nem foglak győzködni, te dolgod, h a pénzed mire költöd. -
sniphoe
aktív tag
válasz
Thunderzolee #18675 üzenetére
Köszi a válaszod, közben az F40E-t néztem ki a hozzászólásodtól függetlenül. Azt jól gondolom, hogy a G30 lényegesen jobb lenne? A dhgate rendelésnél ha valami gond lenne vele idővel, akkor itthoni garancia? Van tapasztalatod esetleg?
-
Szállító76
tag
Ilyesmire gondoltam én is
-
Reggie0
félisten
válasz
Szállító76 #18676 üzenetére
Gondolom nyers sebessegadatot jelzi ki. Ha a kapott szamot elosztod C2-vel es megszorzod a nevleges max sebesseggel, akkor megkapod a pillanatnyit
[ Szerkesztve ]
-
Szállító76
tag
Sziasztok.
Tudtok segíteni?
Ezt vajon miért csinálja?
[link][ Szerkesztve ]
-
válasz
sniphoe #18674 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 55km (10"-os, tömlő nélküli kerekek)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Ha ilyen pálcikarollert keres, akkor a Segway G30-as tud csak ekkora hatótávot, esetleg a Xiaomi Pro 2.
A G30 DHGateről ~240ezer körül rendelhető, ráadásul az Global verzió, 25 helyett 30 a végsebessége, (hosszabb túrázásnál még jobban is jön, ha gyorsabban megy).
dhgate.com
https://www.dhgate.com › product
EU STOCK Original Ninebot by Segway MAX G30 Smart Electric Scooter ... -
sniphoe
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani 230-250e körül elektromos rollert, lehetőleg nagyobb kerekűt?
Hatótáv persze minél több, annál jobb, de alapvetően 30-40km is elég lehet.
Egy 40 éves nő használná, kb. 60kg a súlya, hobbi célra használná plusz alkalom szerűen munkába járás.
Mik az ajánlott vételek?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
Azt nem tudjátok esetleg hol kapni értelmes áron julet csatit? 3 meg 6 pines kéne... És sírok milyen drága
-
pescara
aktív tag
-
Nah most kipróbáltam… le van merülve 49%-kra az aksi és elmentem vele egy 5-6 km-es körre. Nem volt olyan fickós mint szokott lenni.
Visszafelé az emelkedő utolsó részén már lökni kellet magam -
PociAti
őstag
válasz
Iludka #18669 üzenetére
A rollert nem minden országban (vagy városban) használhatod, lehetnek kritériumok (pl. sisak), és limitációk: hatótávval is jobban meg vagy lőve, meg az esőt is kevésbé bírják. Nem annyira használható murvás, rossz minőségű úton, defekt javítása sem olyan egyszerű.
Nem egyértelműen jobb vagy rosszabb, de nem annyira univerzális, mint a bicaj. -
Iludka
tag
válasz
PociAti #18667 üzenetére
igazából, csak azért gondolkoztam a roller-ben, mert van egy merida biciklim azt most eladom, mert nagyon ritkán használom, és inkább vennék egy ilyen rollert az árán. 80-100 közt használtan valami 1 éven belűlit. és nyaralni, ide-oda el tudnám vinni. az teszene benne legjobban
-
PociAti
őstag
válasz
Iludka #18666 üzenetére
Jelenlegi szabályozatlan állapotok között szerintem simán felhúzhatod 32 km/h környékére a rollert.
Én is felhúztam 25-ről 28-ra, eddig alig pár km-t tettem meg vele így, az is volt már egy éve. De ha valami miatt olyan jó minőségű útra kerülsz, amit minél előbb szeretnél letudni, akkor jól jöhet.
Ha majd bejön a 25 km/h-s törvényi szabályozás, és okozója vagy sérültje vagy egy balesetnek, ez a módosítás akár vissza is üthet (attól függetlenül, mennyivel mentél.)Évi 50-100 km-re rollert venni kissé túlzásnak érzem. 100 km megtétele normál rolleres / kerékpáros tempóban 5 óra. Ha csak ennyi az éves igény, akkor már inkább a bicajra szavaznék.
Xiaomi az akku élettartamát úgy adta meg, hogy 500 teljes töltési ciklus után is még tudja az eredeti érték 70%-át. De ettől függetlenül minden évben kb. 1%-ot öregszik az akku. A lemerülten való állás rosszat tesz neki, így csak arra kell ügyelni, hogy folyamatosan kb. 40-80% között legyen a töltöttsége. (Kb. havonta rövid időre rá kell tenni a töltőre.)
-
-
PociAti
őstag
válasz
Iludka #18664 üzenetére
Normál akkuval a 35 km/h sebességet csak kb. 90% fölötti akkuszinten fogja tudni produkálni.
Az akkumulátor élettartamának nem tesz jót az intenzív merítés, de ezek az akkuk elég nagy hatótávra vannak méretezve (kb. 12.000 km körül éri el a 70%-os degradációt, ha jól emlékszem a számításra).
Tehát inkább elméleti szinten beszélünk a problémáról. Évekről van szó. Pl. hogy átlagos használat mellett 6 év után jut el egy akku arra a szintre, mint húzva kb. 4 év után.A számokon lehet lovagolni, hogy nem pontosan 12.000 km-nél lesz 70%-os kapacitású az akku, és csak 95%-os akkuszintig tudja a 35 km/h-t, stb. De ezek részletkérdések.
Szerintem aki ilyen őrült tempóban hajt egy 8,5"-os rollert a magyar utakon, ott előbb jelentkeznek a szerkezeti problémák, mint az akku tönkremenetele. -
Iludka
tag
Sziasztok. Xiaomi rollert ha meghuzzuk 25-ről 35 km/h-ra a végsebességet, akkor hamarabb tönkre megy az akksi, vagy csak annyi, hogy jobban merűl?
-
vendingo
veterán
válasz
Peaceliker #18661 üzenetére
Videókból az jött át, hogy úgy tették vízállóvá, mint a házi szilós megoldás, csak itt gyárilag került bele szilo.
Tavaszig még van időm gondolkodni, de egyre inkább a g30. -
Peaceliker
addikt
válasz
vendingo #18656 üzenetére
G30 a te géped.
Mantis tudtommal v2 is szinte ugyan az dekni körül, akkor az meg minden csak nem vízálló. Konkrétan a tepsi első része nyitott ahol szabályzó van és az a műanyag takarja amiben a dekni led van. De pl nekem tök elég mert annyit bír, ha menet közben kis eső elkap, ha meg nagy az eső, elbújokvizes úton meg nem megyek. De ez én vagyok.
Illetve mantis felfüggesztés van... Csak mocskos kemény, szóval első lépés pu rúd csere puhábbra...szóval ezért sem lenne jó neked szvsz.Ha tempó nem kell akkor g30, ha nagyon ráz, akkor ahogy írták is, van rá aftermarket cucc, amit bárki fel tud rakni, gyerek játék
-
vendingo
veterán
válasz
gergo5991 #18659 üzenetére
Alin vennék, elvileg ennek már javított a csöve.
A kisebb akkus változatot néztem ki.
US $1,316.54 | EU Stock Free Kaabo Mantis 10 60V 18.2Ah/24.5Ah Battery Dual Motor 2*1000W Full Hydraulic Brake V2 Version IPX5 WaterProof
https://a.aliexpress.com/_mLW0BCE -
gergo5991
őstag
válasz
vendingo #18658 üzenetére
honnan akarnád venni? csak azért kérdem mert nézd meg hogy ez a v2nek titulált modell érintett-e az erősitett kormánycső upgraden, mert van v1,v2,v3,v4
a v3 vagy a v4 ben erősitve lett hogy ne törjön és asszem minimotorsos vezérlő van benne a kinai sinewave-es helyett. -
vendingo
veterán
válasz
gergo5991 #18657 üzenetére
Mantis dual V2 amit néztem.
Ha lenne helyben megbízható szerviz, simán beleugranék, de oda vissza postázgatáshoz semmi kedvem, a kiesett időről nem is beszélve.
King gt túl van a keretemen, a sima mantis 1300-as ára is sok arra amire használnám. Melóba csak erdőnek tudok menni döngölt úton. Ha aszfalt lenne már g30-cal járnék. Segway-el is végig lehetne döcögni (outi bringával is járható az út), csak kényelmetlen lenne, meg lassabb tempót tudnék menni az út miatt. -
gergo5991
őstag
válasz
vendingo #18656 üzenetére
g30hoz a sharksetet [link]sharkset jobban tudnám ajánalni (van német forgalmazó is asszem), igaz nincs semmi tapasztalatom vele, de jobb konstrukciónak tűnik a monorimnél, lehet picit drágább de szerintem inkább már az mint a monorim.
Ha mantis, én akkor már csak a legújabb verziót venném, nem tudom te a V2-alatt arra gondolsz-e (mantis king gt).. sinewave kontroller, állitható futómű, szép kijelző hozzá.. 1800-1900 euróért már van aliról/Dhgaterol.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Még mindig megy az agyalás.
Nem tudom, hogy belemerjek-e ugrani egy mantis vételbe.
V2 változatot néztem, ez elvileg már ipx5, illetve több apróság is javítva lett.
A legnagyobb gond az, hogy nem nagyon szeretek szerelgetni, normális szerviz meg nincs a közelben, így ha valami gondja van, akkor postázhatom BP-re javításra.
Néztem a gumicserét, nem tűnik túl egyszerűnek, de azzal talán még bírnék én is.
Másik opció a g30, ami megbízhatóbb, jobb konstrukciónak tűnik, tutira bírja a vizet is. Mantisnál leginkább a felfüggesztés megléte a vonzó, sebesség nekem nem kell, bringával is 16.6 az átlagom.
G30-at több futár is használ, voltak beszámolók, hogy 18-20 ezer km alatt csak 1x kerékcsapágyat meg gumit kellett cserélni. Nekem ez így eléggé meggyőző. Mantis-ról azért bőven lehet találni problémás kommenteket.
Esetleg g30+monorim? Ez meglenne ~350-ből.
Mantis hosszútávon jobban megérné, csak kicsit tartok a szervizigényeítől. Szerintetek? -
kovipetiii
csendes tag
válasz
gergo5991 #18651 üzenetére
Szia gergo5991 . Semmi közöm a bolthoz . A sztorim annyi röviden , hogy volt egy xiaomi rollerem . Hamar kinőtem . Elkezdtem keresgélni rollerek között . Ahol volt lehetőség ki is béreltem két napra. Tapasztalatot gyűjtöttem . Közbe külföldi rolleres csoportokat böngészve és a saját tapasztalatom szerint elkezdtem szűkíteni a kört . Nekem a dualtron jött be . Úgy terveztem nem két évre szeretnék rollert . Ezért ami megfelelt nekem paraméterbe ahhoz megnéztem mi a következő kategória és azt vettem meg . Így biztos ki fog szolgálni minden körülményekben .Volt egy összeállított listám amiket végig kérdeztem a boltokba . Nem írom le melyik bolt volt ahol mindere tudták a választ. Mások vagyunk mindenkinek mást jelent a minőség. Tudok közlekedni egy 30 éves suzukival , de kényelmesebb egy öt év körülivel . Ugyan oda elvisz . Xiaomi ma is megvan . Kerületen belül azt használom .Ha messzebb megyek akkor az achilleus a megfelelő jármű nekem . Békével és szeretettel írtam le soraimat. Kozsó szeretete járja ár szívünket
-
Szállító76
tag
Sziasztok!
Valaki ismeri vagy hallott már erről a gépről?
Hopthink T4 PRO 350 W kb. 2 hete használom teljes megelégedéssel viszont pár napja nem számolja az összesen megtett kilométert az app.
Már újra indítottam töröltem stb.. de ugyan úgy semmi. Az eddig megtett összes kilométer ki is nullázódott gondolom a törlés miatt, azóta csak a napit mutatja.
YouFs-A ezt az appot használom.
Esetleg vki. találkozott már hasonló problémával?
-
brumi15
csendes tag
Sziasztok! Van nekem egy ninebot segway f30e rollerem. 3 hete járok vele napi 6-7km ert tegnap sajna esőben, amennyire lehetett a nagy tócsákat kerültem, el nem merítettem vízben, de másnap 20-25kmh sebesség mellett nyikorgó hang keletkezik a motornál. Elvileg ipx5 védettségű egy 10 perces eső út vele. Alapvetően jól működik csak nyiszorog. Elképzelhető hogy elől a tengelynél elment a kenés, vagy egy kis viz beszivárgott és felületi rozsda keletkezett? Nem tudom valaki járt e már így.
-
Peaceliker
addikt
válasz
kovipetiii #18650 üzenetére
Mondjuk padlót lehet nem jön ki a 40km, de fentebbi paraméterek amúgy is csak jóval drágábban teljesülnek teljes mértékben
-
gergo5991
őstag
válasz
kovipetiii #18650 üzenetére
téged a futureboard küldött ide reklámozni? fb-n ahogy a csoportot nézem ott bárki bármit kérdez csak a futuret lehet linkelni, csak a dualtront kell venni, mert minden más szar, csak a dualtronhoz tudnak kinálni 100 féle "szükségtelen" kiegészitőt a lényeg hogy minnél többet költsél náluk..
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #18647 üzenetére
Persze. Nemeteknel meg a mercin levo csillag is tuv vizsgas. Sok merci tulaj cserelni szokta a gyarit, hogy nehezebb legyen letorni, de akkor egy gyalogos elutesnel kemenyen ravarjak a tuv engedely hianyat es jopar serulest ennek rovasara irhatnak.
-
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #18647 üzenetére
Na ez az igazi "TÜV sagt NEIN"
-
Németeknél meg lassan már a felfüggesztésnek is TÜV vizsgásnak kell lennie..
A tagot egyszerű közúti igazoltatás során állították meg, a rollerrel minden rendben volt, csak a Sharkset lengéscsillapítón akadt meg a rendőr szeme, és figyelmeztették, h ezt csak akkor használhatja, ha engedélyezett termék.
Mondjuk én nem a rolleresektől várnám el, h vizsgáltasság be a Sharksetet - mint pl a fenti példában, hanem a gyártókat kötelezném rá, és csak úgy engedném forgalomba hozni, ha a TÜV plecsni rajta van.
Legalább remélhetőleg nem lehetne több negatívumot hallani a Monorimről sem.tuev.de/e-scooter-betriebserlaubnis-fuer-elektrokleinstfahrzeuge/
[ Szerkesztve ]
-
Dan86
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, mivel eléggé elvesztem a kínálatban és sokfelől hallok sokféle információt, hogy melyik márka/típus megbízhatóbb, vagy sem.
Az alábbi paraméterekkel keresek paripát:teherbírás: 120 kg+ (100 kg közelében mozog a testsúlyom, de ebben a tekintetben szeretnék bőven fölé lőni)
max. sebesség: 70 km/h (vagy ezt megközelítő, ha több az sem gond)
útviszony: mindenes gép lenne, de ~50%-ban használnám nem túl durva terepen, így gumik és felfüggesztés tekintetében is meg kellene állnia a helyét
keret: 800.000 Ft körül szeretném, ha megállna.
hatótáv: agyon nyúzás mellett is, nem sajnálva, meg kellene tennie legalább 40 km-t vagy többet. Ebből fakadóan gondolom a 70km hatótáv környékét érdemes megcélozni.
felhasználás: hobbi + alkalom szerűen munkába járás
forrás: Az itthoni új vásárlást preferálom, de jó vétel esetén nem zárkózóm el a külföldi EU raktáras csodáktól sem, csak legyen hozzáértő szerviz kis hazánkban, akik szükség esetén képesek javítani.
mobilitás: örélnék, ha 30kg környékén megállna a gép önsúlya, hogy szükség esetén azért összecsukva is "cihölhessem" ide-oda.Ha van tipp olyan gépre, ami ezekkel a kritériumokkal jó alap lehet úgy, hogy még kell benne ezt-azt cserélni, azt is szívesen fogadom.
Jelenleg van egy Kugoo G3 a birtokomban, szerintem nem rossz kezdésnek, gondom nincs vele (bár szénné fikázzák sok helyen a típust és tudom, hogy hirhedtnek számít), de ettől valami komolyabbat szeretnék.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
-
badoer
csendes tag
köszönöm mindenkinek a véleményét.Amúgy érdekes hogy az aliexpreszen bangoodon olcsobbak a rollerek.
-
Casseius
tag
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #18637 üzenetére
Az sem kizárt, hogy ez nem 1/1 a nanrobot d4, de abban tuti hullott az eleje.
Minden esetre nem annyival olcsóbb, hogy én bevállalnék egy ilyet, akkor inkább egy C futómű...persze, ott is tud ez meg az törni....de legtöbbször a kormány fogJa, igen láttam ezt is...szép. X en más a teló (gagyibb, sima rugós), de azt nem is néztem, hogy ez a része milyen neki. Vagy ezen már más, azt nem tudod?
szerk: vagy ez hidraulikus villa?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Peaceliker #18632 üzenetére
Minden tud törni, én is fel szoktam hívni a figyelmet, hogy egy ilyen rugós szar
valóban könnyen elreccsenhet (ha elég sokat fárasztják), de valahogy nehezen
tudom elképzelni, hogy a dupla rugós felfogatás, 10 mm(!!!) vastag acél lemezt
elpattint. Persze nem egyformák ezek, nem mind menetes. Az szokta kikezdeni
a dolgokat, ha vmi laza, ütődik, csapódik, feszül, hajol, majd utána törik.Viszont, ha menetes az acél lemez, abba bikából bele van fogatva. A tetején az
a csavar már csak ellenanya funkciót tölt be, nem az tart. (Szerintem tök stabil,
de képről nem lehet megmondani. Előbb félnék, hogy nyakban törik az egész.)Mármint az FLJ T11 is ilyen dizájn. Szóltak is már be FID után szabadon, de ezt
néhányszor már szétszedtem, és nem ott érzem gyengének. (Mondjuk most az
a valóban hidraulikus lengéscsillapító, ami bekerült, az alu. Annál inkább félnék
a villasaru elpattanásától, ahogy az Wolf-okon előfordult sajnos. Nem véletlen,
hogy váltottak öntöttvasról kovácsoltra... Na nekem végképp nem olyan, sajna.)Ui: természetesen a legjobban karbantartott + legjobban megtervezett roller is
szanaszét törhető, ha valaki mondjuk direktben nekibaszarintja egy padkának...
(Ha mást nem a felnit is meg lehet ütni úgy, hogy utána már csak belsővel jó.)
[ Szerkesztve ]
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
Peaceliker #18635 üzenetére
Ez igaz mindegyik rollerra. Fékbeállítás,csavarok meghúzása stb.
Én mindenképpen ellenőrizném, mert ennek a hiányában nagyobb esély van akár 1 törésre,defektre,alkatrész elvesztéste stb.
Vagyis amit árulnak kevés kmrel jó vétel lehetés még a beállitás,átvizsgálást sem feltétlenül kell megcsinálnod ha előtted már megtették
Én is 2019 óta nyúzok egy Langfeite L8s és imádom bár tény, hogy én is mókolgattam, állítgattam. Azért mégis csak 1 közlekedési eszköz aminek nem árt, ha müszakilag jó állapotban van
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
badoer #18631 üzenetére
Miért az usából? A banggood szállít a szomszédból is cz. raktár
[Ft429 059 43% OFF]LAOTIE® ES18 Lite 52V 28.8Ah 21700 Akkumulátor 2400W Kétmotoros összecsukható elektromos roller 100km Futásteljesítmény 200kg Max. terhelés EU csatlakozó kerékpár és kerékpár from Sport és szabadtéri on banggood
https://banggood.onelink.me/zMT7/h1asgoex[ Szerkesztve ]
-
badoer
csendes tag
Sziasztok szép estét.Ez a roller jo árba van?https://usa.banggood.com/LAOTIE-ES10P-2000W-Dual-Motor-28_8Ah-21700-Battery-52V-10-Inches-Folding-Electric-Scooter-with-Seat-100km-Mileage-Max-Load-120Kg-p-1752776.html?cur_warehouse=CZ&ID=6305914&rmmds=CategorySportsPop&trace_id=19e11673765264621
Érdemes innen rendelni? -
#01110937
törölt tag
Azt hiszem jobban jártam volna tavaly ősszel veszek rollert... mert az árak nem lefelé mennek, mentek... jól látom ugye?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Peaceliker #18627 üzenetére
Félmarkolatos. Egy ilyen batárra már csak az a biztonságos. (Tudom, vannak
még speciális alternatívák, de ami nagyon kommersz, nem való ezekre.)
Ami meg nagyon speciális, az beszerezhetetlen, és biztosan egy vagyon...
-
Peaceliker
addikt
válasz
Reggie0 #18606 üzenetére
Hát rám küldted az átkot.
Kivittem és majdnem össze törtem magam vele.Nem gondoltam, hogy ennyivel idegesebb, mint mantis... Pedig az is érezhetően harcosabb, mint zero 10x volt... Mondjuk hülye hüvelykujjas gázkar is ellenem volt, mert azt könnyű véletlen rángatni, ha szar az út... Megy vissza mutató ujjas, az fix.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #18620 üzenetére
Kene bele egy olyan szoftveres funkcio, hogy ha le van zarva, akkor ha felgyorsitanak vele 20-25-re, onnantol max gazt ad es nem hagyja fekezni(ha elektromos fek van). Utana mar csak a baleseti jelenteseket kell figyelni
-
andersen10
aktív tag
Sziasztok (nem jártam eddig ebben a topicban) !
Lányom Xiaomi Mi Electric Scooter rollere kint maradt az esőben, most bekapcsolásra sem reagál. Valószínűleg beázás. Kérnék szépen tippet, hova érdemes fordulni ilyen problémával. Már nem garis, bár ennek ebben aze esetben gondolom amúgy sincs jelentősége.
Köszönöm! -
vasimnbt
tag
Üdvözlet!
Hikerboy Turbo 1000 w-s rollerről van valakinek tapaszta?
Köszönettel. -
vendingo
veterán
válasz
Peaceliker #18620 üzenetére
A riasztós láncos lezáró a legjobb. Van alin olcsón, illetve itthon abus is árul ilyet.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #18620 üzenetére
Nem sok értelmét látom. Egy komoly tolvajt nem ez fog elrettenteni.
Ha valamihez nekilakatolod a rollert, akkor nem tudják elvinni, elvileg akkor nincs is mozgás.
Ha meg nincs odalakatolva valamihez, akkor berakja a kocsiba a rollert riasztóval együtt, és elhajt vele. -
Peaceliker
addikt
Az utolsó rolleren, amit vettem van egy ilyen mozgásérzelős riasztó.
Nektek erről mi a vélemény, tapasztalat?
Eleve kívül van, elemes, könnyen le lehet szedni. Mondjuk tuti feltűnő, amikor valaki letépi és gyorsan széttapossa az utcán
De én nem nagyon látom valós értelmét, ti hogy látjátok? -
DigitXT
nagyúr
válasz
generatoros #18613 üzenetére
Azért FB-on ilyen infókat nem szívesen oszt meg az ember tök nyilvánosan.
Konkrétan láttam a beszélgetést, pedig semmi közöm az üzlet részleteihez:
ha már szűkebb hely, vagy időpont, akkor az mindig privátban. Az normális!Az akkuban van BMS, így igen, tilt, ha túlmerítené az ember. Viszont kizárt,
hogy külső terhelés nélkül magától lemerüljön... ha valami "belső" baj lenne
vele, és magában döglik meg, azon a BMS sem segít. Pofátlanul túlárazott
akkumulátorok ezek. Mint írtam volt kutyaközönséges Samsung 35E cellás.Jó cella, de attól nem lesz reális a 165K-s ár. Oké, a BMS sem olcsó bele:
halandónak nem is igen árulnak...Akinek küldtem elérhetőségét, az pont
ilyen akkukat újít fel (illetve anno, amikor még kezdő volt, én csináltam meg
neki egy ilyen akkut ~10K munkadíjért). Persze, az mindig benne van, hogy
azért olyan drága, mert garanciát is vállalnak, de ha lejárt a garija mindegy:
nyugodtan le lehetne tesztelni... Van ilyen műterhelés, aztán kimutatja, hogy
mennyi kraft maradt a cellákban. Ha valami nyilvánvaló BMS hiba van, vagy
töltési hiba, az is kiderül. Persze az ilyen tesztek órákig futnak, szóval némi
szabadidő se árt rá. Nem ajánlott magára hagyni egy ismeretlen akkut. Bár
azért már előfordult a történelemben... A használt termék vásárlása bizalmi
kérdés is, szóval, ha valami nem szimpatikus, és túl szép, hogy igaz legyen,
akkor inkább el kell engedni. Amúgy 500 km mint írtam, semmi ezeknek kb.
nulla esély van rá, hogy az akku le van harcolva, de csak teszt után biztos...Ui: amúgy jobban megnézve nem mondta, hogy állásban töltötte hetente.
Annyit írt, hogy kb. hetente fel volt töltve (gondolom, amikor épp használta).
Ha rövidebb utakra járt, akkor normális, hogy nem dugta mindig töltőre, bár
tudjuk, hogy az akkunak hosszú távon jobb, ha kevésbé van lemerítve, csak
itt olyan kis különbségekről beszélünk, ami 500 km alatt kevés töltési ciklus.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz
vasimnbt #18608 üzenetére
Igaz csak 265km-t mentem az enyémmel mert csak jó időben használtam most pihen,de amit írtál mind tudja
Saját teszt alapján GPS szerint 48,5 km mentem vele teljesen lemerült tolás volt hazáig
Innen vettem : [link]
Mijia 365-öt váltott ég és föld,persze van jobb is ettől nekem tökéletes.
-
vasimnbt
tag
válasz
Peaceliker #18612 üzenetére
Köszönöm!
Kugookirin G2 pro-t találtam a neten 296 ezerért ,amely egy frissített modell,de csak 600 W-s teljesítménnyel. Ez elég lehet egy rövidebb, 10 % -s emelkedőre? -
Reggie0
félisten
válasz
generatoros #18613 üzenetére
Hat az nem valami feher kornyek, en oda se mennek.
-
generatoros
tag
válasz
DigitXT #18611 üzenetére
Kiderült, hogy 2 éves és már csak a vázra van gari. Nem oké a csaj , egyszavas válaszai vannak. 3x kérdeztem hol lehet megnézni nagynehezen annyit írt Kálvária téren. se időpont se valami szűkebb hely meghatározás. teszek még egy próbát . Írtam prívátban.
egy akku felújítást végző kolléga az mondta van ezekben a méykisülés ellen védelem. ezt se tudom így van e? Ebbe a típusba 165 az akku ezért van fenntartásom csak. meg annyira kezdő vagyok ebben a sportban. -
Peaceliker
addikt
válasz
vasimnbt #18608 üzenetére
Kugoo g2 pro nem tűnt rossznak.
Ha használt is játszik, akkor mantis 10 plus belefér 400ba. Vsett 9, zero 9 nek esetleg utána lehet olvasni vagy 400ba szokott lenni keveset futott zero 10x (kugoo g1, ultimate r10, ice q5, ez mind ugyan az).
Ha pálcika kell (bár emelkedő azokkal necces sztem, akkor g30 asszem amit szoktak ajánlaniHa picit több is belefér, akkor mantis 10 dual egy igen faja kis gép, méretéhez képest súlya sem rossz.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
generatoros #18609 üzenetére
Eméletileg nem nagyon kell vele foglalkozni: ha nincs rajta fogyasztó,
magától nem merül le, a heti töltögetést erősen túlzásnak érzem.Mindazonáltal nem árt a rátöltés, csak az értelme megkérdőjelezhető.
(Ill. közvetetten árthat, hiszen nem jó hosszú távon max. feszültségen
tárolni az akkut. Ettől függetlenül nem valószínű, hogy le van lakva.
De biztosat csak tesztelés után lehet mondani, de mivel garanciális is,
pont nem érdemes ezen stresszelni... Használni kell. Ha rossz az akku,
az menet közben úgyis gyorsan kiderül, és majd gariban intézik.)
Ui: annyi, hogy a feszültségre rá kell nézni, hogy normális-e (42V), ill.
töltés után nem látni anomáliát, pl. gyors esést... Aztán lehet gurulni. -
gergo5991
őstag
válasz
generatoros #18609 üzenetére
én novemberben tedtem el téli álomra 60% on és 2 hete volt 55% benne, szóval másfél-2 hónap alatt 5% ot merült, erre 2 hete feltöltöttem 60%-ra és 2 hét alatt leugrott 55%-ra.. érdekes hogy ilyen rovid ido alatt annyit esett mint elotte 2 hónap alatt
-
generatoros
tag
Üdv a topiklakóknak! Azt szeretném kérdezni a li ion akksikat roller esetében amikor téli álmát alussza a vas mennyi időnként kell töltőre tenni, illetve , ha valaki heti töltéssel zavarja a pihenést az árt vagy nem árt? Vennék egy 2 évest, amiben kevés a km és nincs használva, azt mondja a tulaj hetente egyszer tölteni szokta , ez nem fura kissé? Félek akár 1 éve is áll és kitudja mikor töltötte az pedig árthat az élettartamnak ha csak 1-2 szer töltik mondjuk egy év alatt.
[ Szerkesztve ]
-
vasimnbt
tag
Üdvözlet!
Gondolom sokan kérdezték már,milyen elektromos rollert vegyen az ember napjainkban. Három,max. négyszáz e Ft.-ig.
- Az átlagnál jobban bírja az út egyenetlenségeket,
- Ha nem tartósan is,de úgy 10% emelkedőn fel tudjon menni,
- 90 kg súlyomat tudja cipelni,
- 30 km napi össz. távolságra,
- biztonsági elemekkel / vilagítás,feklámpa,kürt/ rendelkezzen.
Köszönettel. -
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #18601 üzenetére
Egy szaftos baleset mindig segit
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Peaceliker #18603 üzenetére
Mire én kész leszek, eljön a jó idő: remélem addig nem adod el.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #18602 üzenetére
Ma újra elgurult a gyógyszerem, szóval megvettem
Na az szuper lenne. Csak bujjon elő a jó idő. Eleve nedvesség közelébe sem megyek rollerrel a másik meg a hőmérséklet... Pénteken mentem mantissal 2x9km t... Jó volt mert rollerezhetnékem volt már, de hazudnék ha azt mondanám, hogy fél úttól nem vártam, hogy mikor érek már oda -
DigitXT
nagyúr
válasz
Peaceliker #18601 üzenetére
Ez egy Warrior X? Újítottál, vagy csak tetszik? Ha előbbi, muszáj
lesz összedobnom a nagyvasat, és elgurulni egy összehasonlító
karikára, mert bizony tesztek alapján nagyon jó kis masina...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- iPhone topik
- Külpolitika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Wifi erősítés mesh/extender/access point?
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro / Mini 3 pro / DJI Mini 3 drón Fly More Kit Plus - 2x47 perc
- DJI Mini 3 RC drón szett - új állapotban, garanciával (3)
- Oakley Five Square OO9238-04
- DJI Mini 3 RC drón szett - megkímélt állapotban, garanciával (2)
- DJI Air 2s drón RC szett újszerű állapotban, két akkuval és DJI RC-RM330 távirányítóval
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest