- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Fancy-boy #10095 üzenetére
Ha egy evnel fiatalabb a telefon, akkor ha se javitani se cserelni nem tudnak, akkor a vasarlasi osszeg jar vissza. Ha egy evnel idosebb a telefon, es a HTC-nek van valami specko, sajat garija a masodik evre (ami NEM jar a jogszabalyok szerint, igy szabalyozva sincs) ebben az esetben azok a jatekszabalyok, amiket neked a HTC igert a vasarlas idopontjaban.
-
Attix82
őstag
-
Attix82
őstag
válasz Fancy-boy #10230 üzenetére
Jelenleg kb minden 10. kérdés itt ez ...picit visszább kéne olvasni és meglenne a válaszod.
Miért bunkó? Csak megkérdeztem, hogy Te munkaszüneti napokon szoktál e dolgozni? És megvan a válasz, hogy a szervizesek szoktak e hétvégén vagy ünnepnapokon melózni. Innentől kezdve látod már sántit is ez a 15 napos dolog.
Lényeg, hogy a gyakorlatba 15 munkanap alatt illik elvégezni a garanciális ügyet, ha nem akkor kérni kell írásba egy időpontot. Ha addigra sincs meg, akkor lehet lépni ez ügyben.
-
Attix82
őstag
válasz Fancy-boy #10248 üzenetére
Én úgy értelmeztem, hogy nincs korlátozás. Vagyis a megadott garancia idő jótállást jelent, azaz 2 év jótállást biztosítottak feléd.
Így tök mind1, hogy 10k alatti vagy feletti a termék.
Én azt javaslom, pici türelmi időt még adhatsz nekik. Érdeklődjél utána, és egyezzetek meg egy időpontba...pl +1 hét haladékkal. Ha addigra sincs semmi, cseréljék ki ugyan olyanra, vagy ár vissza. És utána ott elköltheted egy másik típusra ha akarod.
-
Attix82
őstag
válasz Fancy-boy #12046 üzenetére
PL nekem volt esetem fülesre, nem tetszett neki. De mondta, hogy azért nem hozta vissza mert Ő maga már használta, és hogy más ezt hogy használná....( következő vásárlásánál mondta el)
Már megint kevered a dolgokat, jogilag téves, hogy nem veszik vissza....viszont téged nem nagyon érdekel a másik dolga / sorsa.
Nekem mind1 mit csinálsz , nem vitatkozni szeretnék, lehet csak én vagyok ilyen hozzáállású. Egy tablet letörölhető, de egy szövet párna a fülesen.....hm.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Fancy-boy #14146 üzenetére
Kerjel mindharom ponthoz jogszabalyi hivatkozast, kulonosen az elso kettohoz, majd pedig amikor velhetoen nem fognak tudni ilyet mutatni, akkor -de meg 14 napon belul- vissza lehet terni arra, hogy te elallsz.
Mondjuk egyetlen kapcsolo eseten en nem allnek itt neki fegyelmezni, bar ha meger neked egy postakoltsegnyit, akkor hajra.
-
asdf_
veterán
-
Turbolada II
őstag
válasz Fancy-boy #14152 üzenetére
Ha náluk jársz, mindenképp írd ezt le a vásárlók könyvébe, és a fogyasztóvédelemnél is tegyél bejelentést. Nekem pl. egyszer azt mondták fenyegetőzzek csak nyugodtan, erre én azt mondtam hogy már meg van téve a bejelentés és csak azért jöttem, hogy a vásálók könyvét is kidekoráljam. Nem mondom voltak elkékült fejek.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.