- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23393 üzenetére
Ragaszkodnod kell egy független szakvéleménytóhez, aminek a költségét az eladó üzletnek kell állnia (használt cuccoknál asszem' 6 hónapon belül), amíg bizonyítási teher rajtuk van. Az, hogy ők állítanak valamit, az nem jelent semmit, ezért kell a független szakvélemény. Ha nem együttműködőek, akkor vásárlók könyve + békéltető testülethez fordulhatsz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23395 üzenetére
Nem. Beviszed, és kérsz egy független szakértői véleményt a hibáról. Nekik kell állni a bevizsgálás költségeit, és saját susmus bevizsgálás nem játszik, azt sosem vagy köteles elfogadni. A szekvéleménynek pont ez a lényege, hogy FÜGGETLENNEK kell lennie. Ha megtagadják mehet a vásárlók könyvébe, ill. békéltető + fogyvéd.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
bullseye
addikt
válasz Rabbitf_24 #23393 üzenetére
Táp elég volt hozzá a gépekben? Mert hivatalosan 750W az ajánlottja, még ha sokak szerint be is éri kevesebbel.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23402 üzenetére
Erős és bátor kijelentések ezek. Hát mivel rajtuk van a bizonyítási kényszer, így ők (igen saját költségen nekik kell elküldeni egy független szakértői bevizsgálásra) ha nem tudják/akarják az ellenkezőjét bizonyítani, akkor neked jár a csere/pénz vissza. Ennyi. De szerintem ha felhívod a fogyvédet megmondják neked mit tegyél. Vásárlók könyvébe beírtál? Ha még nem, akkor mehetnek ezek a kijelentések is.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23404 üzenetére
Nem. Teljesen mindegy kinek a nevére szól, a jótállás/szavatosság nem névre szóló.... De hogy lehet az, hogy nem a te nevedre szól, ha te vetted tőlük? De amúgy mi ez, hogy újra elküldték? Hova? Jegyzőkönyved van a hibás termék leadásáról?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23409 üzenetére
Akkor nincs miről beszélni, 3 év jótállás van a kártyára, 3 évig rajtuk a bizonyítás terhe. Tudsz adásvételit csináltatni az előző tulajjal? Na nem mintha kötelező lenne, de akkor abba sem tudnának belekötni. De ugye független szakértői vizsgálatot kértél, nem házi mutyi vizsgálatot? Amúgy én már beírtam volna a vásárlók könyvébe, mert már átvertek, meg hazudoznak.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Rabbitf_24
őstag
válasz Rabbitf_24 #23409 üzenetére
Nohát megjött a kártya az Alle-ba. Beszéltem az ügyintézőkkel, természetesen a kártya rendben van.... Ugyanaz a 1,5 soros szöveg, mint az első reporton indoklásnak, holott kértem, hogy részletes reportot dobjanak össze. Kértem, hogy a tesztelő gép konfigurációjával bővitsék fel a reportot és jelentkezzenek újra.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23443 üzenetére
Nagyon nem jól csinálod, de akkor nem értem miért jössz ide tanácsért...?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23446 üzenetére
Írásban is megteheted, email. De persze az intézi a garis ügyet, aki akarja, a jótállás nem személyhez kötött, hanem termékhez kötött...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23453 üzenetére
30 napjuk van reagálni a megkeresésekre. A többiről fogalmam sincs, de biztos van valami határidő.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
aktív tag
válasz Rabbitf_24 #24852 üzenetére
Üzlet válogatja, valahol nem foglalkoznak vele, nekem is volt már ilyen ügyintézésem de mondtam, hogy megszűnt a cég és ezzel nem igazán tudtak mit kezdeni és cserélték a hardvert. Az adásvételi mindig jól jön, veszteni nem fogsz vele, tehát inkább írjatok pld valamikor Alza is kéri.
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz Rabbitf_24 #24852 üzenetére
Adásvételi jó ha van.
Max akkor kell bevonni, ha nem javítják v. cserélik, hanem jóváírják.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
,
addikt
válasz Rabbitf_24 #25046 üzenetére
https://erthetojog.hu/egyeb-polgari-jog/a-kotelezo-garancia-uj-szabalyai-2021-tol/
"Az 1 éves garanciális időtartam 2021. január 1-től megváltozik. A jótállás időtartama az eladási ár alapján növekszik:
- a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
- a 100 000 forintnál drágább, de 250 000 forintot el nem érő eladási ár esetén két év
- 250 000 forint eladási ár felett három év." -
őstag