- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
Üdvözlet!
Olyan kérdésem lenne, vettem egy Samsung Galaxy S5-öt egy maszek boltból használtan adásvételi szerződéssel rajta megjelölve IMEI szám cégnév stb.. majd elromlott a mikrofonja, így visszavittem szervizbe és kaptam egy cetlit melyen rajta van hogy szervizjegy, nincs dátumozva és S5 Mic van ráírva. Aug 15.-én adtam be szerelésre a telefont és még mindig nincs kész, az eladó terel és mikor mondtam neki hogy kérem vissza a telefont azt mondta hogy fusson le a garanciaügy. A telefont nem tudja mikorra fogják megjavítani, kérdésem az lenne ilyenkor lenyúlhatja a telefont a használtboltos? Ettől tartok leginkább, milyen jogorvoslattal lehet élni, gondolok itt arra hogy elpasszolta másnak a telefont sunyiban? Fogyasztóvédelemre gondoltam első körben, amúgy van jogom elkérni a szervizelés alatt álló telefonom miután kicsúszott a 15 napból? Válaszokat köszönöm előre is.
-
imyourfriend
őstag
Elnézést a zavarásért urak, a fenti telefon szerviz miatt érdeklődök. Lassan letelik a szervizelés ideje, viszont el szeretnék állni a szervizeléstől mivel nem bízok benne hogy elkészül időre. Ilyenkor van rá lehetőségem hogy elálljak a garanciális szerviztől ingyen s bérmentve? A készülék nem messze van szervizben, maximum fél óra.. de nekem kell így odamegyek és elkérhetem? Köszönöm előre is a választ.
-
imyourfriend
őstag
üdvözlet, annó elromlott egy Razer Chroma Deathadder egerem melyet az ipon computernél vásároltam. Bevittem szervizre, mondták okés az ügyfélszolgálatos megállapította a hibát, garanciális hiba és viszik javítani vagy hoznak helyette egy újat. Ma kapom az emailt, "Levásárolható" jeligével, a terméket nem tudták megjavítani és kicserélni sem, viszont levásárolhatom az árát.. ez eddig szép és jó de a termék amit annó vettem és egy ugyanolyat szeretnék most akkor az majd +5ezer forintba kerül ami szerintem irreális egy garanciális ügyintézés alkalmával, amikor én egy ugyanolyan hibátlan terméket szeretnék visszakapni mint azt amikor megvettem.. mit lehet ilyenkor kezdeni a helyzettel? Köszönöm előre is a segítséget.
-
imyourfriend
őstag
válasz Biznisz Elek #16585 üzenetére
Dec 15.-e környékén vittem be, akkor azt mondta a szervizes hogy elküldik ki, kivizsgálják és valószínűleg cserélik, értem én hogy nincs már cseredarab csak mire felviszi az ember, megfordul vele pestről vagy ha alapvetően postáztatom az is 3-4ezer, no mind1 én hibám én vettem ilyet igaz.
-
imyourfriend
őstag
válasz pinnacle #16588 üzenetére
Budapestre nem ugrok fel egy ilyenért, inkább levásároltam és elpostáznak egy ilyen egeret, remélem majd megdöglik 1 év 50 hét után és akkor kicserélik, vagy megint eljátszódik ez a történet.. amúgy egy maximum 100 forintos omron mikrochip ment tönkre benne, ez a vicc a sztoriban. Köszönöm mégegyszer a segítséget az Uraknak!
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz pinnacle #16588 üzenetére
Ez hihetetlen megrendelem a termeket majd ket napra ra learazzak.. hivom oket nem veszik fel irok emailt nem valaszolnak, majd 2000 forintom banna es meg is irtam emailbe nem fogom atvenni a termeket ennyiert... azert a zsidosagnak is van hatara mar elnezest a szohasznalatert. Hidehen hagy ha nincs igazam de ez milyen modi hogy se telefon se emailre nincs reagalas? Erdekes..
-
imyourfriend
őstag
válasz bullseye #16614 üzenetére
Időnként random történik, pont veletek? Még ilyet.. magunk között szólva azért mentem először oda vásárolni mert azt hittem egy nagyobb cég biztos jó marketinggel, biztos adnak valami pluszt azért hogy ők többet kérnek el a termékért mint mások. Nyilván azóta is megelégedéssel használom a PC-t melyet ott vettem, de ez az egér mizéria sem feltétlen az eladóhoz köthető csak alapvetően elvárnám mint részemről gondolt tisztesség hogy ugyan már leárazunk valamit akkor szóljunk annak ki meg szeretné venni, hátha jó néven veszi és legközelebb is jön megveszi nálunk a terméket. Garanciális ügyintézés felével semmi gond nem volt, egyszerűen élhetőbbnek tartom azt mikor szólnak hogy figyelj már ezt oda tudjuk adni ennyiért mert ennyi a bolti ára, csak módosítanánk a szerződést és 2ezerrel kevesebb. Lehet hogy az ember a következő vásárlását ott tervezné, vagy szólna ismerősöknek barátoknak hogy figyeljetek már ez egy jó hely itt tényleg figyelnek a vásárlóra ésatöbbi. No de lényegtelen is, az emberek nagy része gond nélkül kifizeti ezt az X összeget, az a parányi része 1-2% meg a köcsög szemét, hogy miért használja az agyát.. mint mondtam ezt csak szigorúan köztünk, mert nem ér annyit az az 50 forintos mikrokapcsoló ami miatt ide keveredtem hogy én vitázzak vagy valami, van egyéb dolgom. off részemről, ez a téma nem ide tartozik innentől.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne, van egy samsung extreme plus 32gb sd kártyám amit használtam már jó ideje, számlásan vettem media marktban. Ma este letört a tetejéről onnan az extreme plus fölül egy műanyag tartó ami egy vízszintes rúd, szerintetek így kicserélik garanciális szervizelés témában a médiánál vagy esélytelen, inkább hivatkozzak adatvesztésre amennyiben lehetséges? Köszönöm előre is a választ.
-
imyourfriend
őstag
Üdv,
Nem feltétlen garanciális dolog, amennyiben rendeltem egy adott típusú motorolajat egy webáruházból még novemberben, van esélyem kérvényezni bontatlan csomagolás esetén, hogy cseréljék ki mivel nem megfelelő? Írtam egy emailt az üzletnek, más egyéb ezesetben? 15ezer forint környékéről van szó, figyelmetlen voltam nem kérdés csak jó lenne rendezni, nem szeretném elpasszolni marketplacen vagy jófogáson amennyiben van más járható út.
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm, reménykedem akkor aztán meglátjuk.. nem a világvége 11ezer forint volt az olaj, most 13-ért mérik így akkori árából picit engedve meghirdetem ha nem úgy dönt az üzlet.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5