- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz Directors #12790 üzenetére
Ha 3 munkanapon belül visszavitted volna, akkor cserélniük kellett volna, amennyiben megállapítják a hibát, olyankor nem vagy köteles elfogadni a javítást.
De ha a kézhez kapást azt jelenti, hogy webboltból vetted, akkor 14 napon belül elállhatsz, és ha jól emlékszem 14 napon belül a bejelentéstől számítva (de persze csak a visszaküldés után) vissza kell adniuk a pénzt, a kiszállítást is (a legolcsóbbat), de a visszaküldést te fizeted.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
optikus
senior tag
-
-
bullseye
addikt
válasz Directors #13643 üzenetére
Mint már többen írták, nem kötelező, sőt. De ha azt mondod, hogy el*tad, és csak cserélnéd másra, van esélye, hogy engedik. Mondjuk rá fognak kérdezni, hogy felírtad-e a megfelelő paramétereket.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
D@ve89
tag
válasz Directors #13679 üzenetére
Ne printscreent, hanem a bizonylatot küldd el nekik. Egyébként pedig én azt tartanám logikusnak, ha valami automatizmus rendezné a számlára érkező pénzeket, de ezt ugye a közlemény rovat alapján tudja megtenni. Lehet, hogy emiatt nem látják beérkezettnek a pénzed, mivel elrontottad, és így nem az történt vele, ami kellett volna.
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Directors #20635 üzenetére
Az üzletbe (ahol vetted a terméket) való juttatás költsége téged terhel, ha nem tudod mondjuk személyesen bevinni, de olyan nincs, hogy én leadom a boltban a terméket, aztán velem fizettetik ki a postát, mert mondjuk kiküldik kukutyinba. Azt nekik kell megoldani, ahhoz a fogyasztónak semmi köze, és nem is kérhető számon semmilyen költség ezért. Általában ez mindenhol úgy van, hogy az odaküldést a vevő fizeti, a visszaküldést meg szokták általában oldani saját költségen a szervizek/üzletek.
The Truth is out there...
-
BB9000
senior tag
válasz Directors #23702 üzenetére
A webshop jóindulatára vagy utalva a csere elbírálásánál. Kötelezni nem hiszem, hogy lehet őket cserére, mivel eltelt a 14 nap és egyértelmű, hogy újként ezt már nem fogják tudni eladni. Az a kérdés, hogy hibás volt-e a termék a megvásárlásakor ? A képek alapján szerintem ezt inkább a természetes kopás kategóriába fogják sorolni, még akkor is, ha mindenki tudja, hogy nem lenne szabad ilyen gyorsan így kikopnia. Reális fejjel nem reménykednék a cég jóindulatában, így nem költenék a visszaküldésére. /ez csak egy magánvélemény/