- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Nem nyílnak a Foldok?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Íme az új Android Auto!
- Yettel topik
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #22736 üzenetére
Nem, így nem írted le. Olvasd vissza... :)
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #22731 üzenetére
Én nem értem az egészet. Most itt arról van szó, hogy te bementél egy optikába, megvizsgálták a szemed, majd ez alapján vetettek veled egy szemüveget, ami végül nem is jó?
-
válasz
Hegyirabló #22731 üzenetére
értem
-
válasz
Hegyirabló #22729 üzenetére
akkor perelned kell majd végső esetben
sokan nem tudják de pont az iylen esetek miatt érdemes bankkártyával fizetni ahol csak lehet! -
válasz
Hegyirabló #22727 üzenetére
nem írtad egyértelműen, ezért kérdeztem, nem kell dacoskodni
ha nem azt gyártották amire szükséged van és jelezted is, akkor vissza kell adják a pénzedet, ennyi
szólítsd fel őket erre először írásban
ha nem válaszolnak vagy elutasítanak, akkor attól függően lépnék tovább, hogyan fizettél
ha bankkártyával, akkor bankkártya panszt adnék be és visszakérném a pénzem a banktól
ha készpénzel akkor a békéltető testülethez fordulnék, ingyenes a szolgáltatásuk -
válasz
Hegyirabló #22725 üzenetére
de akkor miért vetted át/fizetted ki?
-
válasz
Hegyirabló #22723 üzenetére
szia,
egyedi, testreszabottan gyártott termék vásárlásától nem lehet elállni
hibás teljesítés esetén el lehet állni ezeseteben is, de a cserét/kijavítást is el kell fogadni (szerintem)
ha már a termék legyártása előtt lemondtad a vásárlást, nem kellett volna átvenni véleményem szerint
nem tudom mit jelent az hogy "felírt", esetleg azt hogy nem te fizetted a terméket hanem a TB? -
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22538 üzenetére
A mikor lesz itt a fő kérdés. És a mennyibe fog ez kerülni pedig a második.
-
BB9000
senior tag
válasz
Hegyirabló #22534 üzenetére
A fizetési meghagyásra a kereskedő ellentmond és a végrehajtó nem vihet el semmit. Megy perre az ügy. Ebben a stádiumban nem feltétlenül ez a legcélravezetőbb megoldás. Terelheti ebbe az irányba is, de nem biztos, hogy jól jár vele. Ha hozzám jön tanácsért, azt mondom inkább várjon néhány hetet.
A szerződésszegés fennáll, az nem vitás, de létezik olyan helyzet, amikor nem tehet róla a kereskedő, hogy nem tud időre pontosan teljesíteni. Ha ez áll fenn itt is, az esetben a bíró mérlegelni fog és úgy ítél majd. A pénz visszajár, az nem kérdés, de hogy mikor kapja vissza az az adott helyzettől függ.
Szerintem kérdező először konzultáljon az ügyvédjével, akinek több és pontosabb infója van a konkrét ügyről és jól ismeri az ilyenkor szokásos gyakorlatot is. Utána mehet a fizetési meghagyás, vagy ha van jobb ötlete, akkor az. -
Katsu
aktív tag
válasz
Hegyirabló #22492 üzenetére
Köszönöm a választ. Akkor érvényesítem az elállási jogomat. 10-15%-os értékcsökkenést tartok jogosnak az esetemben. Persze senki sem vagyok, hogy ezt eldöntsem.
Minden esetre az lesz még a kérdéses, ha a kereskedő ettől függetlenül visszatartja az utalást vagy esetleg önhatalmúlag kevesebbet utal. Akkor pedig gondolom nekem kell kezdeményezni valahol valamit. Lehet, hogy még foglak keresni titeket tanácsért. -
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22318 üzenetére
Örök példám lesz ez a 3 éves gari kapcsán:
képzeld el, hogy egy számtech kisbolt vagy. A nagykerben az alábbi termékeket az alábbi garival kapod:
alaplap 1+2
proci 1+2
vga 1+2
mem 1+2
ssd 1+2
ház lényegtelen
táp 1+xEbből összeépítesz az ügyfél kívánságára egy számítógépet, aminek az ára 251e Ft lesz, emiatt 3 év teljes garit kell adnod a komplett gépre. Tehát mindenre benne. Sőt, ha háromszor meghibásodik, az egész gépet (!!!) ki kell cserélned (a két és feledik évben sok szerencsét hozzá, amikor az alkotórészek fele már nem is kapható, tehát pénz vissza lesz belőle). Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy a +2 év korlátozott jótállás helyett a teli, jogszabály szerinti, valamint a 3 hiba utáni csere adását a a semmiből (hiszen ezt magára az alkatrlészekre nem kapod meg) ingyen fogja a kisker odaadni a vevőnek, miközben ezek teljesítése a kisker számára azért egy szemmel igen jól látható összegbe is fájhat egy meghibásodás esetén (a ne tessék szart árulni dolgot engedjük el, mert hibátlan termék nincs, a legnevesebb gyártó legdrágább termékéből is van hibás darab).
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22302 üzenetére
Igen csak úgy megsz....nám azta a ge. üzletet hogy csak na,csak egy a baj hogy sokáig tartana a hacacáré és legszívesebben a cserét kérném,vagy hogy adják vissza a lóvét,de ezeknek kicsi az esélye.
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22279 üzenetére
Egy kérdés...ha leadtam a TMX -nél egy javítási kérvényt,és elfogatták,szerinted adjam le,javítsam,vagy várjam mit mond az EURONICS??
Legszívesebben kérném az azonnali cserét az üzlettől,csak úgysem adják meg. -
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22279 üzenetére
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22275 üzenetére
Köszönöm....én ebben nagyon ügyelten ,és tudatlan vagyok,sajnos ez van ha nem baj lopom...ezt a jó kis frappáns megfogalmazást.
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22271 üzenetére
Ezt írtam a üzletnek:...Még irjak nekik valamit.....?????
"Tisztelt Euronics !
Önök szaküzletével szemben itt is panaszt tennék,mert egy rezgő motor HIBÁS Xiaomi redmi note 9 pro mobiltelefont a Corvin szaküzletünkben 2x próbálkozásra sem vették be.Annyi hogy a fent nevezett termékhez csak BLOKKOT kaptam,nem számlát,csak jótállási jeggyel rendelkezik,és így sem vették be,javítás céljából.A törvény szerint,és még az önök oldalán is fel van tüntetve hogy ha csak JÓTÁLLÁSI JEGGYEL rendelkezek akkor is kötelesek bevenni és legrövidebb úton,javítani (INGYEN),ez még a mai napig nem történt meg így önökkel szemben a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni,és azonnali cserét,vagy pénzkifizetést fogok követelni,mivel önök megtagadták a törvényben előírtakat,velem szemben.Én csak egy hiba kijavítását szerettem volna érvényesíteni,önök ezt 2X is megtagadták, így csak az időmet rabolják,a termék meg még mindig nem megfelelően működik,ez így számomra elfogadhatatlan.És azt is szeretném hogy a írt levelemre minél hamarabbi elfogadható választ kapjak. Üdvözlettel H.Zoltán -
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22266 üzenetére
De, de arra is emlékszem, hogy ugyanezt már megírtam neki.
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22268 üzenetére
Vagyis fogyasztóvédelem kilőve.
Békéltető Testület....akkor nem köteles megváltoztatni véleményét,ha akarja beveszi a jótállásos termékem ha nem akkor nem,vagyis nemet is mondhat ugyan úgy???
Ügyvéd...nem szeretnék olyan dologért fizetni ami ingyen jár....pl javíttatás. -
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22266 üzenetére
Bár már ezt egyszer kérdeztem itt a fórumon...de Igen segítséget szeretnék kérni hogy hova és milyen módon lehetne ezt a üzletet feljelenteni....mert ez már sok és elfogathatatlan...
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22260 üzenetére
Vótmá
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #22246 üzenetére
Neten vetted? 14 naposba visszaküldöd és kész. Ha bármi van, akkor nekik kell bizonyítani.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21934 üzenetére
Ha az átvétel napján kezdődik, az azt jelenti, hogy 22-e volt az első nap. Ebből adódóan a 14. nap tegnap volt.
Mondom, nincs óra percezés, naptári nap van csak. Ma éjfél után egy perccel az már a 15. nap.
De hátha ők ezt nem tudják, állj el e-mailben még ma, a terméket ne használd többet, max visszautasìtanak -
#24845312
törölt tag
válasz
Hegyirabló #21934 üzenetére
Ha még nem tetted meg, minél előbb írj nekik egy e-mailt, hogy szeretnéd jelezni az elállási szándékod.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21930 üzenetére
Lényegtelen az óra percezés, a 14 napba az átvétel napja is beleszámit, az az első nap, tehát legkésőbb tegnap lett volna módod elállni, ma -legyen ez akár éjjel 0:01- már elkéstél.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21884 üzenetére
Nyilvánvaló.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21881 üzenetére
Én simám bemennék a szervizbe a hibás készülékkel, hogy jöttem, hoztam. Ha nem vennék át, és nyomnák az online időpontfoglalás szöveget, akkor megkérdezném, hol a vásárlók könyve és már írnék is (természetesen a szokásos induló kör megvan itt is, hogy ha kérni kell a vásárlók könyvét, akkor már mínuszból indulnak és ezt természetesen felvezetem, hát még ha az előttem levő bejegyzések is ott vannak a könyvben).
A vásárlás helyének kéthetes szövegével meg nem foglallkoznék, simán lerázószöveg, nem mellesleg megkérdezem, hogy írásba is adják-e, mert nekik jogszabály szerint törekednkiük kell a 15 napon belüli ügyintézésre és a jelek szerint itt ennek csírája sincs. Nem mellesleg, te mint vevő leszarod az ő nehézségeiket, egyelőre te fizettél, ők a jótállásra kötelezettek, így lesznek szívesek a jogszabályban írtalknak megfelelően eljárni, lévén nem szabadon választott, hogy hajlandók-e foglalkozni egy jótállásos készülékkel, hanem kötelező ezt tenniük.. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #21881 üzenetére
TMX?
El kell küldeni nekik csomagban, csatolva a számla másolatot/garipapírt, aztán kész. Vissza csak nem küldik javítatlanul. Egyébként maga a cég nem intézi ezt el helyetted? Pl. a Huawei küld érte futárt, és az is a TMX-hez megy.
-
válasz
Hegyirabló #21866 üzenetére
Szia!
Természetesen hibás terméktől is el lehet állni. Viccess lenne, ha nem így lenne. Megveszel egy terméket, nagyon nem tetszik, de nem állhatsz el, csak cseréltetheted, csak azért, mert hibás?
Ezzel simán visszaélhetnének a boltok, és a 14 napos elállás lényege is elveszne.
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Hegyirabló #21868 üzenetére
+ Lackooo84 :
Tudtommal az elállás után a visszaküldött terméket nem értékesíthetik újra.
Eleve mi közöd hozzá, ha eleve hibás? Ha nem elállás van, akkor garanciás "ügyintézés" veszi kezdetét (ami nem instant megy...bár az elállás sem) -
chopin42
őstag
válasz
Hegyirabló #21868 üzenetére
Eleve hibás volt?
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Hegyirabló #21866 üzenetére
Szia,
El kell állni és nem hibásként említeni. Ennyi lényegében.
-
válasz
Hegyirabló #21859 üzenetére
ezek nehéz, szabályozatlan kérdések, igazad van
viszont ha eleve iylet feltételezel egy cégről, miért vásárolsz tőlük?
ha csak azért, mert ott a legolcsóbb, akkor gondolhatod, hogy nem ott fogsz fullos korrekt szervizt kapni...
sajnos nem tudok mást mondani, vásárolj ott, ahol megbízol benne hogy nem lesz iylen -
válasz
Hegyirabló #21857 üzenetére
mi lenne ebben a furcsa?
sokba kerül a szakértő alkalmazottat fizetni hogy teszteljen, sajnálod tőle a munkabérét? -
válasz
Hegyirabló #21823 üzenetére
Nyilván nem tudja egy eladó egyszerű szemrevételezés után eldönteni, hogy ténylegesen fülbe volt dugva a fülhallgató vagy sem. Épp ezért van az a szabály, hogy ha bontott, akkor nem veszik vissza. A másik kérdésedre a válasz pedig az, hogy a boltnak előre meg kell határoznia, hogy mely termékre érvényes a higiéniai kivétel. Az már más kérdés, hogy ezt hol kell feltüntetni a webshopban, de ebbe most ne menjünk bele.
-
válasz
Hegyirabló #21819 üzenetére
Mármint mire gondolsz? Hogy mi számít higiéniai terméknek? Erre a jogszabály nem tér ki, de ha testváladákkal érintkezik a cucc, akkor azt biztosan egészségügyi okokból nem vihető vissza. Ez minden webshopbál így van (ha én kisker lennék, és sem vennék vissza ilyen terméket, az tuti).
A jogszabályt amúgy itt megtalálod: [link]
-
válasz
Hegyirabló #21816 üzenetére
Rosszul tudod. Ha a fülhallgató agybadugós (in-ear), akkor higiéniai terméknek tekinthető, mert testváladékkal érintkezik. Ha bontott a csomagolás, nem köteles visszavenni a bolt.
-
arcsin
senior tag
válasz
Hegyirabló #21665 üzenetére
Hm Gari levélen az van, hogy:
A garancia azonnali megszűnését eredményezi a garanciacímke sérülése vagy eltávolítása, valamint a termék
bárminemű fizikai sérülése!
Szerintem anyagfáradás egyértelműen, de most az fizikai sérülésnek minősül e?
Mechanikus billentyűzetről van szó. A gomb amivel csatlakozik a mechanikához összetört.
Az aláirt garancialevelet valamint a képet csatolni fogom azért az emailbe is. Hátha.... -
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21650 üzenetére
Ha van módod, próbáld ki másik táppal, másik rammal, más háttértárra frissen telepített rendszeren, ha ott is előjön, akkor hibás. Normálisabb bolt amúgy megteszi ugyanezt, és ha maga is hibásnak találja, csak akkor tolja be anagykerhez, mert különben minek.
És ha munkaeszköz, akkor pedig legyen tartalék, egy ócska levetett régi szar is lehet, csak működjön valamennyire, munkaeszköznél nem lehet olyat csinálni, hogy kiesik alólam és akkor 2-3 hétig ott állok karomat széttárva (pláne ha 2-3 hét keresetén kb. komplett gépet lehet vásárolni, és itt persze most nem a speciális esetekre gondolok, amikor negyedmilliós nvida quadróból kellene tartalék a polcra).
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Hegyirabló #21646 üzenetére
Szia,
Én 1x LG TV-vel voltam hasonló helyzetben
Képernyő kép váltásnál (random) háttér világítási gondot produkált.
Még a videó is meg van aminek az elején látható pont a jelenség (fehérség középen felül) (ez 2013-as asszem) és LG felé elküldtem, jelezve a gondom. Szakszerviz küldte érte az embert és annak is elmondtam mi a baja és videót is mutattam, a lényeg a szervizes otthon "tesztelte" (használta) és kb. 2 hét telt el mire tapasztalta a videón látottat és full kijelző csere lett. (2010-ben vásárolt 43" FHD LED TV ami 5 év gyártói garis volt)Szóval érdemes videót készíteni és úgy nagyobb eséllyel bizonyítható, hogy annak tényleg van baja....
-
Kaci84
őstag
válasz
Hegyirabló #21648 üzenetére
Sajnos nem sok választásod van. Papíron írd le a pontos hibát és melyik programnél és melyik hardverekkel, jelentkezik. Nagyon röviden.
Ha vissza adják újra elviszed, aztán megint. Utána független szervíz ahol fizettsz, ezért úgy fogják megnézni ahogy kéred. A Független szervíz papírját megmutatod, ha ez alapján sincs eredmény, Békéltető, majd per. Közben addig veszel új lapot. Más út nem nagyon van. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #21646 üzenetére
Videó?
-
chopin42
őstag
válasz
Hegyirabló #21518 üzenetére
Ha rám hallgatsz, akkor mellékeled az eredeti papír alapú számla és garijegy másolatát, elektronikusan is elküldöd(kellett, hogy e-mailben is kapj!), illetve írtok adásvételit, valamint a biztonság kedvéért meghatalmazod
Így NEM pattinthatják le, mert tudtommal maximálisan jogszabály alapú. -
Gyuri27
félisten
válasz
Hegyirabló #21510 üzenetére
Szarevés. Ha kitöltötték a garpapirt akkor az náluk a rendszerben is benne van.
Azaz ha másolattal mész és neki az nem elég akkor név, szám stb-stb alapján megnézi.
"A számla fénymásolatának elfogadhatóságával kapcsolatban még nincs kialakult bírói gyakorlat, a kereskedő hozzáállásán is múlik a jogok érvényesíthetősége. A vállalkozásnak azonban lehetősége van visszaellenőriznie azt, hogy a fogyasztó által bemutatott másolati számlán szereplő adatok egyeznek-e az eredeti számla tartalmával, ha annak valóságtartalmával kapcsolatban kétségei vannak." -
válasz
Hegyirabló #21510 üzenetére
ne legyél már iylen teszetosza
csinálj egy szines fénymásolatot és kalap kabát -
Kaci84
őstag
válasz
Hegyirabló #21510 üzenetére
Szia, mindenhol egy garaipaírt adnak. Másolatot is el kell fogadjanak, sőt amikor elküldöd esetleg a terméket, csakis a másolt példányt kell mellékelni. Valahol ezt kifejezetten kérik is. Ha emailben küldött vagy olyan amin nincs aláírás észre se veszik. Bár a mai technikával egy beszkennelt majd szinessel kinyomatotton se venni észre.
Abszolut hülyeséget beszélte neked. Néha ilyenekkel csinálnak próba alapon, mert ha elhiszed és nem csinálsz semmit nem kell gariztatni.
Nyugodtan megírhatod melyik üzletről van szó. -
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21052 üzenetére
Ha SW hiba, akkor vélhetően nem te vagy az egyetlen. Netszerte írnak valamit erről? Ha SW hiba, akkor meg majd valamikor javítják, ha a készülék tölt, helyesen tölt, maxi fesz elérésekor megállítja a töltést és mondjuk a töltő lehűzásakor helyreáll a kijelzés, akkor ez azért nem olyan hiba, amitől világgá kéne menni.
-
Josi
senior tag
válasz
Hegyirabló #21050 üzenetére
Iphone-nál ez nem hiba hanem feature.
-
válasz
Hegyirabló #21052 üzenetére
Ha a hiba nem javítható, akkor pénzvisszafizetést kérhetsz. Vegyél másik márkát.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21050 üzenetére
Perelni lehet, az eladót, amelytől vetted a készüléket. Egyetlen probléma, hogy a bíróságon bemondásra nincs gól, igazolható, bizonyítható kárt lehet csak kérni megtérítésre. Egy ilyen jelentéktelen hiba miatti 200e bukót viszont élő ember torkán le nem nyomsz soha az életben, simán az lesz a vége, hogy hibás döntést hoztál, hogy eladtad a telefont, és hibás döntést hoztál az ármegállapítás során is, valamint a frankó boltból származó legit cucc az áfacsalt/szürkeimportos termékek piacán történő árvesztése sem feltétlen tartozik az igazolható károk közé (értem ezalatt, hogy ha el is fogadnánk a 200e bukót, abból mondjuk 150 a standard hasznaltpiaci áresés, aminek semmi köze a problémához és mindössze 50e írható a "hiba" számlájára. Tudom, ok, okozat, de el nem tudom képzelni, hogy ebből pozitívan tudnál kijönni.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21048 üzenetére
Mérget öntenek a szemedbe, ha leírod az apró hiba mibenlétét?
-
válasz
Hegyirabló #20911 üzenetére
dehogynem, a szervizzel te nem állsz semmiylen jogviszonyban, ott lehet követelésed, ahol vásároltad
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #20909 üzenetére
Hol vetted a terméket? Oda menj.
-
chopin42
őstag
válasz
Hegyirabló #19030 üzenetére
Sok sikert. Ne felejts majd el mégy egy scannelt győzelmi határozatot a neveddel együtt feltölteni ide.Mivel annyira nagyszerű vagy, ezentúl minden kérdésemmel hozzád fordulok, oké? Ja nem, nem akarom én, a tudatlan pórnép egyik névtelen tagja húzni a drága idődet, az itteni tudatlanok is tudtak eddig segíteni...amiben kellett. Szerencsére szinte semmi ügyem nem volt, legalábbis nem akartam még egy bankot sem lenyomni, elég volt bemennem, és szépen megbeszélni mindent az ügyintézővel. Illetve a piros MMműszaki áruházban sem tudtak lehúzni, mivel kedvesen tájékoztattam őket a jogban foglalt kötelezettségeikről, bár nem tetszett nekik.
Mindazonáltal örülök, hogy senkit nem akartál megbántani, a fő, hogy nem voltál sem lekezelő, sem fölényeskedő.
Béke -
válasz
Hegyirabló #19032 üzenetére
azért egy jótanácsot mégis adok:
majd akkor prolizz másokat ha egy sz@ros tv-t meg tudsz venni kp-ra -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #19032 üzenetére
Nekem elég annyi, hogy még soha nem hajtottak el sehonnan és nem húztak le, és mindig sikeresen éltem a fogyasztói jogaimmal. (plusz még Honor 8-at is kaptam
)
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Hegyirabló #19032 üzenetére
Mindazonáltal ha valakit megbántottam, elnézését kérem!
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #19030 üzenetére
Aztabetyárúristenit...
Ha ilyen felsőbbrendű keményfa-szú (tudod a rovar
) vagy, miért ide a pórnéptől jössz segítséget kérni?
-
chopin42
őstag
válasz
Hegyirabló #19027 üzenetére
Senkinek semmi köze, de azért idejössz segítséget kérni. Akkor az egészhez mégis mi közünk van?
-
válasz
Hegyirabló #19023 üzenetére
tuti hogy ezzel töltik az idejüket hogy utánad nyomoznak a fórumon
-
bullseye
addikt
válasz
Hegyirabló #19023 üzenetére
Amennyiben a titok hang vagy videófelvétel, amit engedélyük nélkül készítettél, akkor lehet, hogy te leszel nagyobb bajban.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #19021 üzenetére
Mi a bizonyítékod?
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #19019 üzenetére
Az a baj, hogy ha ez csak szóban hangzott el, így nem lesz rá bizonyítékod, és sajnos a tapasztalatok alapján simán le fogják tagadni azt is, hogy ott jártál. Írásban kellett volna benyújtani, azzal nem zavartak volna el, mert nem tehetik meg.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #19017 üzenetére
De ugye nem szóban próbáltál elállni, hanem írásban? Mármint még anno 14 napon belül...
-
válasz
Hegyirabló #19010 üzenetére
én azt javasolnám, hogy hívd fel a hitelcéget, ahonnan felvetted a és kérdezd meg...
elképzelhetőnek tartom hogy a tv nem is fedezete a hitelnek jelen esetben és készpénzben jár neked vissza a vételár, a hitelt pedig fizetned kell, vagy a kondíciós lista alapján fizetendő díjak megfizetése mellett (ha vannak ilyenek) egyben visszafizetedmásik eset hogy visszautalják a vételárat a hitelcégnek
egyszerűbb lenne telefonálnod mint itt találgatni, mert ez inkább üzletszabályzati kérdés, és azt sem írtad le hogy honnan vetted fel a hitel (legalábbis nem láttam)
-
qqzs
őstag
válasz
Hegyirabló #19010 üzenetére
Szerintem kene foglalkoznod a hiteleddel is mert ha nem szolsz nekik ok csak varjak majd az elso reszletet.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #19010 üzenetére
Ha keszpenzben fizettel volna, akkor visszajarna a vasarlas osszege, mint irtam. Az eladonak javitania kell, ha ezt nem tud, akkor cserelni (azonosra!), ha ezt sem, akkor vissza kell adja a penzt. Te onkent belemehetsz, hogy mast, szebbet, nagyobbat vasarolsz ugyanott, es rafizetsz, de ez a te onkentes dontesed, nem vagy kotelezheto ra. Es azert celzok itt a hitelszerzodesre, mert autonal pl. ha totalkarra torod/torik alattad az autot, akkor mivel maga az auto volt a fedezet targya, az meg megsemmisult, ha jol remlik, azonnali, egyosszegbeni fizetesi kotelezettseg all be a hitel fennmarado reszere. Nyilvan ez csak egy kis vacak aruhitel, de azert tv-nel is bele lehet szaladni 6-7-800 ezres vasarlasi osszegbe siman, tehat nem feltetlen evidens, hogy nincs errol valami irva benne. Aztan ha az egvilagon semmi nincs benne, akkor akar az is lehet, hogy mivel nem tudnak azonosra cserelni, penz jar vissza, ha volt onreszed, akkor az neked, a tobbi a banknak, es neked kell kijarni a hitelszerzodes megszunteteseet (az onreszt van esely, hogy majd csak ennek lezongorazasa utan kapod vissza, ha volt a hitellel kapcsolatosan osszeg, mondjuk folyosaitasi dij, vagy ido elott megszuntetesi dij, akkor az az osszeg meg buko lesz sanszosan). Ha tenyleg semmi nincs a hitelszerzodesben errol, akkor hivjad fel oket/menj be hozzajuk, biztos van kialakult rutin ra, hiszen mind a 14 napos elallast, mind a jotallasi idon beluli javithatatlansagot+cserelhetetlenseget menedzselni kell valahogy.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #19008 üzenetére
Szerintem meg mindig a hitelszerzodesben irtak dontik ezt el. Ha hitel nelkuli lenne a vasarlas, akkor a vasarlaskori osszeg jarna vissza, ha nem tudjak ugyanolyanra cserelni, mint ameghibasodott.
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Hegyirabló #19006 üzenetére
Sziasztok!
Érdekes (legalább is számomra) fejlemény alakult ki az áruház és köztem. Kicserélik a hibás tévét, csak hogy nincs ugyanaz a típus. Ráfizetéssel árban a legközelebbi készülék 100 ezer forint plusz lenne, ennyit nem akarok ráfizetni. Mit lehet tenni ilyenkor?
Köszönöm!
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #19003 üzenetére
Jogszabaly szerint a keszulek cserejevel az elado eleget tesz jotallasi kotelezettsegenek, ha ugyanolyat tud adni, mint amilyened volt. Tehat elvileg vagy bevaltaod, vagy nem valtod be, ebbol a kettobol tudsz valasztani. Ha joarc az elado, akkor onkent, a jogszabalytol a fogyaszto reszere kedvezoen elterhet attol, hogy csereli a keszuleket, es enged elallni. Hogy a hitellel mi lesz, az jo kerdes, ezugyben celszeru lenne talan a hitelszerzodes nalad levo, altalad alairt peldanyat elolvasni. Hatalalmasat csodalkoznek, ha nem lenne benne.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #19003 üzenetére
Jelen helyzetben a jogszabály szerint javítás-csere-vételár vissza a sorrend. A bolt/szerviz dönt, neked nincs jogod követelni a vételárat, ha mondjuk ők javítják, vagy cserélik. A bolt jófejségből visszaadhatja a pénzt esetleg.
A hitelre nem tudok mit mondani, nem ismerem a szerződés részleteit.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #19001 üzenetére
Mennyi idő az az "elég hamar"? Ha személyes vásárlás, akkor 3 napig kérhetsz cserét, elállni nem állhatsz el. Ha online vásárlás, akkor 14 napon belül elállhatsz indok nélkül. Ha egyik sem, akkor nem állhatsz el semmiképpen, hanem javítást kötelező elfogadnod. Vannak esetek, amikor a szervizek nem javítanak, pl. ha Sony tv és kijelző hiba, akkor elsősorban felajánlanak egy új készüléket, ha nem felel meg akkor csereutalvány=pénz vissza lesz.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #18230 üzenetére
Kerdes, hogy a szam a neveden maradt-e, vagy rairattad a flottara. Utobbi esetben gondolom erzed te is az eselyeidet... Ha tied maradt a szam, akkor pedig kerdes, mit ir a szerzodes.
-
gabor9991
addikt
válasz
Hegyirabló #16650 üzenetére
A hibát neked csak bejelentened kell.
Neked nem kell bizonyítanod, hogy megfelelően bántál a készülékkel.
A forgalmazónak kell bizonyítania, hogy nem úgy történt a dolog, ahogy te mondod.
Az nem jelent semmit, hogy a forgalmazó szerint nem úgy történt, független szakértőnek kell ezt megállapítania.
Szóval neked igazából csak meg kell reklamálnod a kopott telefont, ha a forgalmazó ezt vitatja, neki kell mindent bizonyítania, és minden ezzel kapcsolatos költséget vállalnia. -
BornToBePuli
aktív tag
válasz
Hegyirabló #16650 üzenetére
Szia!
Én azt mondanám, hogy te rendeltetésszerűen használtad a telefont. Egy telefontokot elsősorban azért vesz az ember, hogy a belerakott terméket óvja és így a hosszútávú és rendeltetésszerű használatát biztosítsa.
Azon lehet lovagolni, hogy ha a tok például nem erre a telefonra való stb. Ez persze csak példálózás volt részemről.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 16" Macbook Pro M4 Max 48 GB RAM, EZÜST, HU keyboard- 1 TB SSD 2025.11.11-ig gari
- Új, bontatlan SteelSeries Apex Pro TKL Wireless Gen 3 (2025) UK/ISO
- Nyugatinál gyerekeknek hétvégén is átvehető! Ps4 / playstation 4 lego és egyéb gyerek játékok
- 2018 MacBook Pro i7 16/256
- Lenovo T480 I5-8350U 16/512 Touch + windows hello
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
- ÁRCSÖKKENTÉS TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- Kingmax 2x2GB DDR3 RAM eladó
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest