Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Hátha van valaki, aki nagyon ért ezekhez, végső elkeseredettségemben már nem tudom kihez forduljak. Szóval 2017 December 17-én rendeltem Asos-ról egy ruhát. Paypallal fizettem és a fizetés közben valami hiba volt, ugyanis paypal levonta az összeget, de asos-on viszont nem látom a rendelést, nincs rendelési azonosító, se semmi, szóval ők nem látják. A paypal részletezőben viszont látom, hogy fizettem 36 GBP-t azon a napon az asos-nak. A netbankomban látom, hogy ez azóta is zárolt egyenlegként szerepel. Írtam asos-nak, ők hárítanak paypalra, a paypalnak is írtam, ők hárítanak az asosra. Most akkor kinek írjak, kihez forduljak? Miért van még mindig zárolva a pénzem, ha elvileg sikertelen lett a rendelés?
-
senior tag
Üdv, fantasztikus szerencsém van a gépekkel.
Számtech boltból újonnan vett laptop 1 napos és pixelhibás és 2 év garanciát "kaptam" hozzá, de a HP oldalán már csak pár hónapot ír. Hogy van ilyen esetben a törvény? Köteles visszavenni és visszaadni a teljes vételárat?
Köszi
-
senior tag
Üdv!
Valakinek van tapasztalata a háztól házig HP szervizeléssel? Sztori röviden: Vettem egy számtech boltból új HP pavilion x360-at, de van egy pixelhiba, konkrétan egy 1 centis egész csík a kijelző közepén. Ahonnan vettem azt mondta beszél HP-val és azt mondták ez nem garanciális hiba. Én magam is beszéltem a HP-val és el akarják vinni szervizbe megnézni és ha olyan akkor javítani?!. Szerintetek engedjem elvinni a HP-nak és nélkülözzem 1 hónapig?
-
senior tag
Sziasztok!
Laptopszalontól vásárolt gépbe belefolyt folyadék, azóta beragad pár gomb. A biztosítónak már 2 hónapja jeleztük több hívással is, hogy szállítsák el, tisztítsák ki és nem küldtek érte senkit még mindig! A biztosítós csajszi már 2x is hívott elvitték-e és nem.. Mondja oké küld érte embert, de sose jön senki?! Fel lehet ezért jelenteni őket fogyasztóvédelemnél? Teljes körű biztosítást fizettünk több évre a gépre.. legalább a biztosítás árát adják vissza, ez kész vicc...Munkaeszköz a gép..
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Yettel topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Dragon Age: Origins
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- Magisk
- További aktív témák...