Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok
Vásároltam egy Tápegységet Ipontól nagyjából 1 hete online rendelést adtam le tehát webshopból vásároltam
viszont személyesen vettem át érte mentem a boltjukbaMost jutottam el oda hogy össze rakjam a gépet és hallom a táp hangját.. és valami nem stimmel vele Tápegységes topicban megerősítettek hogy tuti garis a dolog és egy fórum társ is jelezte hogy neki ugyan ez a gondja a tápjával ami nekem is és szintén seasonic tápról van szó
A kérdésem az lenne hogy tudok e élni a 14 napos elállási lehetőséggel mert ugye webshopból rendeltem
Azért is kérdem mert a garanciális ügyintézés lenne vagy 1 hónap.. (tapasztalatból írom) bevittem nekik egy G4400 as procit amin ültek 1 hónapig miután kaptam egy emailt hogy hát igen rossz de addig ültünk rajta amíg elfogyott az összes G4400 procink így nem tudunk szerezni úgyhogy vissza adjuk a pénzt..
Szóval ha egy mód van rá és tudok élni ezzel a 14napos elállással akkor ez lenne a legésszerűbb döntésKöszönöm előre is a válaszaitokat
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz dvd_R+ #17471 üzenetére
Üdv srácok,
Megjöttem az iponból az elállás a vásárlástól nem jött össze mert cégre lett vásárolva a táp és így nincs elállási jog..
Aztán elmagyaráztam a problémát amire nem igazán akart egyet érteni a kolléga hogy az nem hiba meg nem garanciális dolog és hogy a videokártya is adhatja ki a hangot vagy az alaplap..
Aztán mondtam hogy az itthon lévő több mint 2éves bequit táp halkabb.. mint ez a pár órát üzemelt zsír új seasonic.. és berreg kerreg és halkan cicereg is..Nagy nehezen kibontotta aztán jött az hogy 1 kábellel kevesebb van benne mondom az nem lehet mert ez volt minden kábel amit adtak hozzá azán az iponos srác "jó jó csak ide az van írva hogy.." mondom oké de ennyi kábel volt benne már majdnem mondtam nézzünk egy unboxing videót youtuben.. komolyan de nem került erre sor mert mondta hát rendben
Aztán rádogta valami kütyüre a tápot bekapcsolt és egyből hallható volt a hang ( igaz ott az üzletben volt zaj és zene is ment) de így is lehetett hallani. Aztán remélem ő is hallotta .. de ekkor sem értett nagyon egyet hogy ezt nem kellene csinálnia
És azt mondta hogy akkor átveszi és majd a megfelelő kollégájuk teszteli és ő eldönti hogy ez garancialis e vagy sem..Tehát ha jól értem egy szubjektív emberi döntéstől függ hogy ő szerinte hangos e a táp és hogy a kerregés mértéke garanciális ügy e vagy sem ?
Ha az akkor küldik nagykernek..
Nekem nagyon úgy tűnt a mondani valójából hogy nem igazán szeretné kicserélni és szerinte nem is hiba ez..
Már pedig az..
Remélem elküldik a nagykernek, Viszont mit tegyek ha azt mondják hogy ez hibátlan ?...Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz Gyuri27 #17473 üzenetére
Persze de fogalmam sem volt erről hogy ez esetben ha cégre vettem akkor nem lehet elállni a vásárlástól..
Minden esetre nem is ez az egyetlen vagy a legnagyobb gondom az egésszel hanem az a szívatás ami a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos.. meg hogy ha kerreg egy táp az nem hiba..Ha egy ventilátort veszek 8E ft ért és kerreg akkor az hiba? igen és cserélik akkor egy táp esetében is így kéne legyen és nem egy harmadik személy szubjektív véleménye döntse már el azt hogy ez garanciális hiba e vagy sem.. és mégis ez a helyzet..
Ha azt mondják hogy ez nem hiba (már pedig az) akkor ez esetben mit tudok csinálni ? elkezdek ott vitatkozni ? vagy mi.. ?Nem ismerem ennyire a szabályokat, törvényeket így azt mondtam rá rendben.. így gariba át vették mostmár késő ezzel foglalkoznom gondolom értem ezt arra hogy a 14 napos elállásos dolog
[ Szerkesztve ]
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz Gyuri27 #17477 üzenetére
igen én is mondtam nekik..
Össze hasonlítottam egy bequite Drak rock pro 10 550W táppal egy átfogo tesztet néztem róla és az adott seasonic tápról , nem tudom már melyik oldal csinálta a tesztet
de az ott megjelenő teszt alapján a bequite hangosabb volt minden hatásfokon kb 2dbi-vel ..
viszont mégsem hallottam mármint halkabb volt mint a seasonic..
Ebből kiindulva szerintem nincs mit mondanom..Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
Sziasztok
vettem még anno 2016.08 hónapban egy monitort a a trendvisual.com -tól viszont ha jól látom a honlapjuk megszünt..
Ilyenkor mit tudok csinálni ? a monitor működik, de szerintem garanciális ügyintézésre szorul,
gyártóhoz kell fordulnom? vagy ilyenkor mitévő legyek?Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
Sziasztok!
Gyors és fontos válaszra lenne szükségem, tegnapi nap vásároltam egy DELL Alienware AW2518HF Monitort
Ami nem váltotta be a hozzá fűzött reményeim, ezért a 14napos elállási joggal élni szeretnék.
Felhívtam a boltot ahol vásároltam, és azt kérte hogy Emailben írjam le nekik amivel nincs is gond, viszont közölte hogy a dobozon ne legyen sérülés legyen meg mindene és elküldik a gyártónak aki átvizsgálja és ha azt mondja hogy minden rendben pl nem cseréltem ki a kijelzőt ... vagy hasonló abszurd dolgokkal példázott, akkor ők vissza fizetik nekem, és nem kp-ba hiába abba fizettem, hanem majd utalnak..Ezt így megteheti ?
Legjobb tudomásom szerint ha én vissza viszem a 14napon belül nem vagyok köteles még indokolni hogy miért, de én azért megtettem, miért lennék köteles várni a gyártóra? főleg úgy hogy ők egy külső nagykertől rendelték be valószínűleg mert délutan 1 körül megrendeltem fél5 re meg mehettem érte.. Mi köze ennek a gyártónak ? illetve ha kp-ba fizetek miért utalni szeretne? és miert kell várnom a vissza fizetésre?Természetesen ha ez így működik akkor oké, de legjobb tudomásom szerint, ha veszek valamit vissza viszem 14napon belül vissza kell adjak azonnal az árát.
Várom mihamarabbi válaszotokat
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19373 üzenetére
Ez nem hagyás kérdése, Fogyasztóvédelem és jogszabály ha így van kitalálva nem variálhat rajta az eladó.
holnap beviszem és vissza kell fizetnie ott nyomban az árát igaz?
Amennyiben nem hívom a fogyasztóvédelmet illetve a vásárlók könyvébe is írokHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19373 üzenetére
Illetve a pénzvissza fizetés telhet 1-2napba ha utalnak igen, de én kp-ban fizettem
és ez van leírva"Hogyan történik a fogyasztónak visszajáró összeg kifizetése?
A vállalkozás a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon köteles visszafizetni az összeget, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten beleegyezett abba, hogy a visszatérítéshez a vállalkozás más fizetési módot alkalmazzon. Fontos azonban tudni, ebből adódóan a fogyasztót semmilyen többletdíj nem terhelheti."
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
Igen neten megrendeltem, személyesen bementem érte..
De most jött egy válasz tőlük a levelemre, ahol a következőket írják
Jogokról vitatkozhatunk, megadják nekem a céguk jogászát és vele vitatkozhatok a jogi kötelezetségekről és lehetőségekről..
illetve hogy ez a menete a dolognak:
Elállás esetén MINDEN terméket bevizsgálunk, mely időt vesz igénybe, addig az ellenértéke nem lesz visszatérítve míg a termék átvizsgálása folyik. 14 napon belül kell visszatérítenünk az ellenértéket. Ezt meg is tesszük ha és amennyiben az állapítható meg a termékről hogy:
· rendeltetés szerűen volt használva,
· nem lelhető fel semmilyen külsérelmi nyom,
· beavatkozás szétszerelés továbbá az eszköz tartalma megegyezik az átadott tartalommal.
· csomagolás teljességével együtt ahogy átvette, tehát kereskedelmi fogalmi állapot szerint
Illetve a végén hozzá tette hogy telefonon én azt mondtam hogy hibás a készülék (hol ott nem ezt mondtam)
hanem hogy számomra nem megfelelő és hogy elsőnek azt hittem hogy valami hiba lehet de redditezés forumozás és több teszt megnézése után kiderült hogy nem hiba hanem a monitor ilyen ennyit tud.. és ez nekem nem megfelelőViszont ő azt állítja hogy én azt mondtam hogy hibás, és a telefonja kivolt hangosítva és többen is hallották és hogy inenntől ez garanciális ügyintézés és nem elállási jog..
Most válaszoltam neki erre
a következőt:
Várom a véleményeteket
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19378 üzenetére
A hívásban elállási jogommal szeretnék élni ezzel kezdtem, és elmondtam miért
A hiba szó elhangzott a telefonban, de nem azt mondtam hogy a monitor hibás, hanem azt hogy "azt hittem hogy a monitor hibás, ezért több órát fórumokat olvassgattam" reddit stb illetve teszteket néztem, ahol le van írva többek által is hogy ez ilyen így innentől kezdve tudtam hogy nem hiba, de azért vettem hozzá egy displayport kábelt is hátha azzal, de azzal sem lett jobb." ezt mondtam és nem azt hogy hibás a monitor
De mint ha nem szeretné megérteni.. Rögzítve nem volt a hívás.
És én továbbra is ezt mondom amit fentebb írtam, az hogy ő most mást mond erre mit mondjak ?
Azóta leveleztünk még és továbbra is azt mondja hogy az általam feltett kérdés és a telefonban elmondott nem egyezik meg azzal amit a forumon írtam,
ezért garanciális ügyintézést indít
A probléma az hogy nem érti hogy nem én írtam a fórumon belinkeltem neki 3 fórumot ahol több száz ember írogat, és köztük van olyan rész is ahol ugyan ez a probléma ami nekem felmerült és válaszoltak rá többen is hogy ez ilyen és nem hiba.Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
Igen, beszéltem az ügyvédemmel, akinek több rálátása van erre.
Illetve közben Email-en sikerült normálisabb hangnemben megegyezünk abban hogy vissza elállási joggal mert megtehetem, viszont ászf alapján nem köteles azonnal vissza fizetni nekem a vétel árat, 14 napja van erre, és valószínűleg várnom kell majd a pénzemre, habár nem értem miert ... de várni fogok sajnos..
Holnap megyek, aztán megírom mi történt, remélem minden normálisan fog működniHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz #77646080 #19382 üzenetére
Igen de az ügyvédem add reggel egy nyomtatványt ami elállásal kapcsolatos és azzal adom át a monitort nekik hogy azt alá írják, hogy véletlenül sem garanciális ügyintézésben vegyék át, ami teljesen abszurd mert nem is hibás a monitor
HIHETETLEN... I love you Hungary!!!Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
válasz LuckyL #19388 üzenetére
Magánszemélyként vettem persze.
Nem vagyok visszaküldözgetős utólag utána nézős, de a fene se gondolta volna azt hogy 240hz 1ms válasz idő alatt blur van.. és ez ilyen gyárilag ...
Mindenesetre köszönöm a válaszokat, holnap vissza viszem aztán átadom az elismervényt hogy elállási jog gyanánt vittem vissza. Aztán csináljanak vele amit akarnak, nem hibás se kívül sem belül.
Szóval a pénzem kötelességük vissza adni, igaz várnom kell rá de ez vanHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
őstag
Szia!
Most az van hogy nekem 14 napon belül kell teljesítenie a fizetést mert bevizsgálják a készüléket és ez időbe telik, holnap vissza viszem és nem kapom még meg a pénzt, ezt másolta be nekem az illető:
Ez alapján nem tudok mást tenni csak várniHa üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...