Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • updog

    senior tag

    Sziasztok!

    Vettem egy CPU-t 05.05-én, szinte rögtön ki is derült, hogy valami nem kóser, mert a gépem fagy vele, pár perc után, mindig. Nyilván előre ellenőriztem hogy 100% kompatibilis az alaplapommal, BIOS legfrissebb. Minden komponenst ki-bepakoltam, végigteszteltem, hűtőt csekkoltam, végül a régi CPU visszakerült a gépbe, gép újra tökéletes azóta is... Visszavittem a bolt szervizébe 05.08-án, ahol a papír szerint 15 napra törekednek a bevizsgálással, aztán még majd lesz valami.

    Beleszámít a szervizben töltött idő a 14 napos elállási lehetőségbe? Tehát ha teszemazt 20 nap múlva kapom vissza a CPU-t, hogy sorry, mi nem találtunk semmit, fizesd ki a bevizsgálást, és itt egy CPU ami nem fog menni a gépeddel, akkor pl. nyilván nem szeretném megtartani, viszont naptár szerint buktam a 14 napot addigra...

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    válasz bullseye #17166 üzenetére

    *nyilván netes rendelés volt különben nem kérdezem, de jogos, köszi :)

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    válasz Lackooo84 #17168 üzenetére

    WAT

    Erre valami linket, jogszabályt stb. tudsz mutatni? :) A boltnál nem találtam ilyen (úgy látszik bonyolult) esetre vonatkozó feltételeket sehol.. vagy csak jól el van dugva. Googleban meg nem igazán látom, mit kéne keresnem.

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    válasz Lackooo84 #17170 üzenetére

    Így hogy leírtad logikus :)

    Sajnos kicsit életrevalótlan módon gondolkoztam mikor rohantam vele a szervizbe... bár igazság szerint kellene a CPU (régi gépembe ez volt az elérhető legjobb amivel még fejleszthetem), úgyhogy remélem hogy tényleg hibás amit most bevittem, mert ha nem, akkor fizethetem a bevizsgálást, és ott lesz egy CPU-m, ami nem megy a gépemmel, és nyilván ha eladnám, hatalmas bizalmat kapnék egy leendő vevőtől, ha van ugyan róla egy szervizpapírom hogy elvileg hibátlan, de hozzáteszem hogy amúgy én egy napig használtam és az alatt nem volt 3-nál több percig stabil :DDD

    BTW köszi azért a segítséget :)

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    válasz nortsen #17209 üzenetére

    Sziasztok,

    Hasonló kérdéssel fordulok én is (újra) hozzátok. Az itt említett procit cserélték (kicsit több mint 3 hét szerviz után....), tényleg hibás volt. Kaptam cseredarabot, ugyanazt a hibát produkálja. 100% hogy maga a proci kompatibilis a rendszeremmel, az alaplap hivatalos listáján rajta van, és mint mondtam, a múltkor is bebizonyosodott hogy rossz volt, míg a régi procit visszarakva minden OK most is.

    Mivel az elején naivan gondoltam, hogy ha cserélik jó lesz, akkor még szükségem is lett volna rá, elúszott a 14 napos elállás, de akkora szo.... időveszteség lenne megint elslattyogni a szervizbe, leadni, kivárni a 3-4 hetet mire megint megállapítanak valamit, hogy nem szeretném mégegyszer végigjátszani ezt, és az AMD-től is elment a kedvem, inkább gyűjtök egy Intel konfigra.

    "Sajnos" ÁSZF-ben világosan ki van kötve hogy javítás vagy csere van termékszavatosság esetén, én viszont a kp-t szeretném viszontlátni.

    Szóval kb. egy hónap alatt 3 napot volt nálam a termék, önhibámon kívül nem működik együtt a rendszeremmel csere után sem, elállási jogom nincs.. mire hivatkozhatok? Hibás teljesítés? Aránytalan többletköltségek?

    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    válasz Attix82 #17212 üzenetére

    (#17214) Parancsolj :) Abban a topicban kitárgyaltuk hogy minden józan ésszel elvárható dolgot megtettem hogy működjön.

    :N A CPU nem jó, az előzőnél a szerviz papírt adott róla hogy egy másik alaplapban is produkálta a hibát. Mivel azóta a konfigom változatlan, és a régi CPU-t visszarakva ismét minden OK, a csereprocival meg nem, ha bevinném újra, 100% hogy ezt is kihoznák hibásnak (csak ezt az időpocsékolást akarom elkerülni, ugye ha nem vagyok naiv/jóhiszemű, akkor fogom, és a 14 napos elállással indoklás nélkül visszaküldöm a CPU-t... bár nem vagyok benne biztos hogy jogilag helytálló lett volna, elvileg "a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő, rendeltetésszerű használatra alkalmas termékeknél" gyakorolhatjuk, ami esetemben nyilván nem állt fenn... kicsit ellentmondásos számomra, hogy ilyenkor mindenképp a szervizhez kell fordulnom, akkor önkényesen elveszik a 14 napos elállás joga?).

    Az Asrock kompatibilitási listáján is fent van hogy az alaplapba berakható ez a CPU. Nyilván így hogy tudom hogy hibás, nem adom el, de szórakozzon megint egy hónapig a szervizzel akinek két anyja van :DDD

    De nem ez volt a kérdés.

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    Sziasztok! CPU sztorim második felvonása (első körben szerviz igazolta, hogy a vásárolt CPU hibás, cserélték ) A cseredarab is ugyanazt a hibát produkálta nálam, visszavittem, ezt már visszadobták hogy náluk nem produkált hibát.

    Állításuk szerint nálam lesz a hiba. Én (vásárlás előtt előre) megnéztem az alaplap kompatibilitási listáját, és csekkoltam hogy a bios a legfrissebb, így feltételeztem, hogy mindent megtettem hogy tájékozódjak. Szerintük a gyártó qvl listáját is meg kellett volna néznem (ma hallottam erről életemben először). Este megnézem, mivel standard 1333-as modulok, nem hiszem hogy gond lesz.

    A kérdés: tud-e a fogy.véd., vagy valamelyik másik hatóság felszólítást adni, hogy fizessék vissza a termék árát? Többet már nem szórakoznék ezzel....

    Hozzátenném, nem hibáztatni akarok bárkit is, max az Amd vagy az Asrockot :)

    [ Szerkesztve ]

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

  • updog

    senior tag

    Sziasztok,

    Ha webshopból veszek egy használtként hirdetett terméket, arra is él a 14 napos elállási jog, ugye? És ha x hónap "garanciával" hirdetik, akkor az a termékszavatosságot jelenti? (=ha a vásárláskor nem látható/érzékelhető hibát találok, akkor az eladó köteles valahogy megoldani a problémát, tipikusan itt gondolom hogy pénzvisszafizetéssel, mert valószínűleg ugyanez a termék nem lesz még egy példányban használtan)?

    "Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

Új hozzászólás Aktív témák