- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bazsi83vp
senior tag
Nos, ugye sokan nincsenek tisztában a törvénnyel, ahogy én sem.
A boltban azt mondták, hogy a terméket 3 napon belül vissza lehet vinni.
Gyakorlatilag lett véve egy 80e. forintos szar laptop 95 ezerért (anyumnak nagyon kellett) és kurva lassú, alapesetben ez a mi bajunk lenne,
DE... amennyiben nem erősködik, hogy 3 napon belül BÁRMILYEN indokkal visszavihető, a termék ott marad és hazajövök anyámnak specifikációt nézni és 7 wattos ultraslow celeroncs helyett kap szintén 95-ért pentiumot szaküzletből.
Ilyenkor, ha az eladó félrevezető/hiányos információt adott, mit lehet tenni?
(kvázi át lettünk verve, jóhiszeműségre nem hivatkozhat egy eladó szakmunkás - TESCO).
Köszönöm. -
bazsi83vp
senior tag
válasz Biznisz Elek #14103 üzenetére
Ma visszavittük és egy másik kijelentette ilyen nincs (az meg szabadnapos), de bevették és jött a telefon, hogy elutasítva... Innen mi a következő lépés pontosabban. Ok, ezt nem írtam le
A kérdés az következő lépésben: az eladó adhat büntetlenül rész- vagy dezinformációt az elállási joggal kapcsolatban.
(különben ügye nem vettük volna meg, hanem rákeresek és ha jó paraméter szerint, visszament volna valaki a termékért - de nem az.)Amit állított az illető tegnap előtt: 3 napon belül bármilyen indok nélkül vissza lehet vinni. PONT.
[ Szerkesztve ]
-
bazsi83vp
senior tag
válasz bullseye #14106 üzenetére
- Gondolom ez ilyen tisztességtelen kereskedői magatartásnak is minősül. (mind a vevővel, mint a versenytársakkal szemben).
313313
- A visszavételi jegyzőkönyben benne van ez a mondat is (ők aláírták természetesen) és azt hiszem egy másik eladó is hallotta.- Amúgy az a baja: le lett pecsételve a garijegy, tegnap meg a lelkünkre kötötte a másik: mindenképpen pecsételtessük ott akkor le.... gyanús az egész eljárás.
[ Szerkesztve ]
-
bazsi83vp
senior tag
válasz 313313 #14107 üzenetére
Ami a fellépést illeti: Kapásból elutasítóan kezdte, így lényegtelen, hogy utána hazugnak neveztem, aztán otthagytam őket, anyám baszakodjon velük, mert felment bennem a pumpa.
De mint írod: bevett szokás. Ez az én értelmezésem szerint: notórius módon félrevezetik legalább ily módon a vásárlókat. A tékozlón biztos szembesülnék még jópár húzásukkal.
14110
Ma átvették bevizsgálásra és jött a telefon, hogy elutasítva.... mintha garis ügyintézésről lenne szó, ergo: nem.
Holnap lehet érte menni... ezért érdekel a mit is lehetne lépni.[ Szerkesztve ]
-
bazsi83vp
senior tag
válasz 313313 #14110 üzenetére
Szumma szummarom: Úgy értékelem a hozzászólásaitokból, hogy a félretájékoztatás és az egyéb körülmények (azonnal pecsételtessék le (véletlen se kelljen visszaadni), bevett duma a 3 nap stb.) összessége enyhén szólva is kimerítik a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat fogalmát.
-
-
bazsi83vp
senior tag
-
bazsi83vp
senior tag
válasz optikus #14125 üzenetére
Le van írva, nem véletlen diktáltuk bele, de lassan kiderül, mit lépnek. Alapvetően ha kekeszkednek, buktak egy nagyobb családi és baráti kört, nekik kiesés, ha oda nem megy emiatt (is - más is panaszkodott tisztességtelen eljárásra, facebookon kitárgyaltuk) ők enyhén többet buknak, én meg megveszem a másik gépet, ez jó lesz kisiskolásnak, ha nem hajlandók elismerni a kettős beszédet..
Idézet fórumtárstól: "Tescoba be vett szokás az eladók részérél "ha 3 napon belül visszahozod, visszavesszük, ha nem tetszik" mondat."... tehát hazudott, had ne kelljen minden jogszabályt fejből tudnom, de se értesz pl. a genetikához.
Úgyis csak havonta keveredtünk oda ki, nagyobb mennyiségben ételt, háztartási cuccot venni. Ezt ezentúl megvesszük a kisboltokban, vagy korrektebbnek tűnő cégnél. Megtehetjük, szerencsére.
Eljutottam a le vannak szarva pontra, nyugodtan küldöm el a Tescohenes hazug kurva anyjába. A következő lehet a képzelt levél műfaj lesz egy nagyobb portálon, de azt nem részletezném
-
bazsi83vp
senior tag
válasz 313313 #14131 üzenetére
Igen, én is vásároltam már úgy, hogy mondták, menjek vissza a garijeggyel 3 nap múlva...
Ez ugye amolyan általános szokás, gondolom a kereskedőnek kevesebb a papírmunka, ha valami kehéje lenne az első 3 napban.
De itt anyumnak a lelkére kötötték: azonnal pecsételtesse le. Én hülye meg itt nem szóltam be nekik... (ez volt ugye nekem fura) De ha nekik kellett ez az egész, akkor nem érdekel utólag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...