- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Turbolada II
őstag
válasz xxxjjjkkk #14890 üzenetére
Kötelező adni. Ne kérd el rögtön várd meg, hogy egyáltalán felajánlják-e.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
-
anderledani
őstag
válasz xxxjjjkkk #14934 üzenetére
Ez nem válasz a kérdésemre.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz xxxjjjkkk #14899 üzenetére
Na ma hivtak, hogy legyek kedves befáradni, és kicserélik a tabletet.
A múltkori "ahogy gondoltuk, nem garanciás a probléma"hoz képest elég nagy változás. És a hangsúly is mindjárt más lett.Lehet ma "befáradok", ha időm engedi.
Gondolom valami szépet kéne válaszolni a válaszlevélben.
Mire kell figyelnem?
Gondolom dátum stimmeljen, legyen odairva, hogy cserélték.
Valami van még vajon? Ezeltől minden kitelik szerintem."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Gyuri27
félisten
válasz xxxjjjkkk #15161 üzenetére
Igen.
Ezért nehezményezem, hogy félrevezető a weben is és a számlán is.laleh: a boltok többsége addig nyal mig nem költesz. Utána le vagy szarva. A szervizek meg. Pfff.
Egyébként neked a szervizhez semmi közöd. A gyártóhoz se. Te a bolttal állsz szerzödésben.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
addikt
-
kiszi07
senior tag
válasz xxxjjjkkk #15295 üzenetére
Értem, de ha az üzletben felvázoltam nekik a tényt és ők nem tudnak értelmesen hozzá szólni, majd vissza küldenek ugyan oda, ahonnan jöttem.. Szóval, ha holnap sem akarnak semmit se kezdeni a T-nél pereskedni fogok.
[ Szerkesztve ]
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
kiszi07
senior tag
válasz xxxjjjkkk #15328 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű, ezt a telót 3x cserélték gariban. 2 tulajról csak én tudok. Nagy nehezen kiadták az ügyfél nevét nekem.. Szóval így hol kezdjem T-nél ?
[ Szerkesztve ]
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
lowzor
veterán
válasz xxxjjjkkk #15421 üzenetére
Hát ezt el...
Most beszéltem velük, nincs 72 órás visszaküldés, töltsem ki a garanciális lapot, elszállítják, aztán majd ha átvizsgálás után úgy döntenek a szervizesek, akkor cserélik/visszaadják a pénzt. Na persze...
Megint az lesz, hogy hívom az LG-t, aztán velük keresztül intézve lesz.[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz xxxjjjkkk #15409 üzenetére
Már ne haragudj de:
-Mint már írtam nem enyém a telefon nem én döntöttem a kijelzőről hogy ennyiért legyen.
-Itthonról vettem mert kint sem olcsóbb vagy te találsz mert kötve hiszem. Csak egyben lehet kapni ugyanennyiért max egy ezressel olcsóbban.
-Levettem a fóliát mert be akartam építeni.
-Láttál képet a kijelzőmről? Tudod hogy megsérült e nálam s ha igen akkor mennyire sérült meg?
-Szerintem visszavehetnél az arcodból nem az első telefon volt amit megcsináltam s ezt is működésre bírtam.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
citkar
addikt
válasz xxxjjjkkk #15501 üzenetére
A válaszukban az szerepel a gombok problémájának hátterében a mikrokapcsolók sérülése áll. Ilyen sérülés rendeltetésszerű használat mellett nem keletkezhet csak túlzott erőbehatás mellett...
Az a fura, hogy a szerviz ezt kiállítja, elutasítja a javítást és nem is kell bizonyítani az igazam? Ha egyáltalán lehetséges, mert ki mondja meg az gyárilag volt gyenge, anyaghibás akármi és nem túlzott erőbehatás...
Persze a készüléken nincs külső behatásnak nyoma, de hát biztos egy gumivégű szeggel bekalapáltam a kis gombokat...
[ Szerkesztve ]
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz xxxjjjkkk #15509 üzenetére
Tényleg, ezzel kapcsolatban, mondjuk vettem, számlára egy akkus gépet 1 év kötelező jótállással (azt hiszem annyi jár rá). Gari időn belül elromlik, vissza viszem, azt mondják, hogy céges.
Én meg viszek szakértői papírt, hogy márpedig ez bizony gyári hibás.Ki fizeti a szakértőt ebben az esetben?
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
313313
addikt
válasz xxxjjjkkk #15510 üzenetére
Valószínű neked kell előre kifizetned a szakértőt, mivel neked kell igazolnod az állításod. Talán a cég visszafizeti, ha elfogadja az állításod és javíttat.
Mert ugye van olyan is, hogy egy cég nem fogadja el a szakértői véleményt, akkor lehet pereskedni...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
citkar
addikt
válasz xxxjjjkkk #15513 üzenetére
A fogyasztóvédelem szerint bizonyítanom kell, hogy nem én tettem tönkre az alkatrészt, amit egy igazságügyi szakértői vélemény formájában tehetnék meg.
A szakértőt nekem kéne fizetnem, mert nekem kell bizonyítanom, persze ha bíróságra vinném s megnyerném gondolom bevasalhatnám az összeget.
Felmerül a kérdés, egyáltalán lehet-e bizonyítani, hogy az a törött alkatrész gyárilag volt gyenge és erős behatás nélkül tört el. Vagy az ellenkezőjét, hogy nem volt gyenge az alkatrész, ezért csak és kizárólag erős behatás miatt törhetett el.Az a fura, hogy a szerviz, akinek gariztatni kell mond valamit (hogy nagy erőbehatás érte), én pedig azt mondom, hogy nem érte semmiféle érdemi erőbehatás, akkor nekem nem hiszik el. Őket elfogadják szakértőnek, engem, akinél az eszköz volt nem fogadnak el, mint aki ismeri, miféle behatás érte az eszközt.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
-
Gyuri27
félisten
válasz xxxjjjkkk #15556 üzenetére
Ja, hogy ja. A magyar kiskerekben (főleg a számtech boltokban) történnek ettől cifrább dolgok is.
Amúgy kérdezd meg az ide író kollégákat akik szerint le kell vonni, hogy ők honnan jutottak erre a következtetésre.
A kérdésere a választ egy vízben élő, oldalra közlekedő állat nevében vélem felfedezni. Tudja a rák.Amd - Radeon - Ryzen
-
#21715712
törölt tag
válasz xxxjjjkkk #15665 üzenetére
Azt irom,hogy nem tovabb ertekesitesi cellal veszem,hanem mondjuk amikor nem vagyok pc kozelben,de a leveleimet meg kell irni utazas soran akkor igenis a munkahoz kell. Viszont,ha a kivant gep nem tolti be az en elvart elkepzelesem akkor bukta,mivel nem lehet cserelni egy masik gepre ami lehet jobban betolteni a kivant szerepet.
Ezt irom.
Nem mindneki afa csalo!
[ Szerkesztve ]
-
zenwalk
senior tag
válasz xxxjjjkkk #15770 üzenetére
Nem tudom honnan vetted, hogy javítás-csere-pénzvisszafizetés a sorrend, de ma nekem a tiszacipo boltban elmondta az eladó, hogy a jogszabály szerint javítás-csere-ajándékutalvány Ja és ha most nem tetszik semmi, várjak októberig, akkor jön az új kollekció Nem jutottam velük semmire, így írtam a vásárlók könyvébe. MIre befejeztem már az eladó is rájött, hogy mégis vissza kéne adniuk a pénzt, de így várhatok 30 napot mire válaszolnak... Nem értem ez mire volt jó, de így már tuti nem veszek ott többet semmit.
Azon kívül, hogy megvárom a válaszukat van más teendőm?
-
-
brady28
tag
válasz xxxjjjkkk #15819 üzenetére
Egyenlőre még semmit mert ma vittem el a tv-t és ott szembesültem vele hogy már nincsenek ott....
Csak érdeklődtem hogy járt e már így valaki, hátha tud valami okosat hogy mi a teendő.
Nyilván holnap SAMSUNG-hoz megy a telefon.Rablótámadás! Kezeket fel! Jobb ha te mondod, a te hangod mélyebb!!! :)
-
optikus
senior tag
válasz xxxjjjkkk #16493 üzenetére
en anyam is csinalt ilyet, vettek ket uveg jofajta magyar bort. mikor felbontottak mind a ketto rossz volt. irt a cegnek hogy hat ez volt. persze meg sima levelet. nem sokkal kesobb hozott a postas egy 6 uveges fa rekeszes valogatast es valaszlevelet miszerint hibas szerias dugo okozta a gondot de karpotlaskent itt ez a kollekcio. ilyen is van, csak ritka.
Buy books not gear.
-
pinnacle
nagyúr
válasz xxxjjjkkk #16505 üzenetére
Köszi! Nincs rajta a vásárlás pontos ideje csak a dátum. Majd holnap kiderül. Vettem egy külső házat, alvó módban piros LED világít. Sharkoon-nál azt mondták, hogy ez hiba, vigyem vissza. Azt szeretném elkerülni, hogy hetekig vizsgálják. Tudom, hogy a vásárlástól is elállhatok, de a csere lenne, talán a leggyorsabb megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz xxxjjjkkk #16530 üzenetére
5-10% haszonnal árulják a boltok a nagy árverseny miatt, ezért a visszaküldött kártyán tuti buknának ha újra el kell adni
arról nem is beszélve hogy marha kevesen keresnek ilyesmit és pár hónap alatt jelentősen eshet is az ára, mire sikerül eladniaztán meg ki tudja hogy ott veszi-e meg a következőt az adott cég, vagy megkeresi inkább az adott pillanatban legolcsóbb helyet
sokan azthiszik hogy nagy dolog hogy vesznek egy 200 ezres kártyát és elvárják hogy körbe legyenk ugrálva miatta, csak azt nem akarják belátni, hogy ez nem egy kanapé amin 100% haszon van
én tökéletesen megértem, hogy nem mennek bele a boltok
ha tesztelni akar a vásárló fizesse meg ő az árátcryptot minden termékemért elfogadom