- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márton
nagyúr
Üdv,
tudja valaki, hogy a 14 napos elállás esetén, most akkor kipróbálható a termék vagy sem?Egyfelől:
"az elállási jog lényege, hogy indoklás nélkül elállhatok a vásárlástól, tehát akkor is, ha a méret tökéletes, és a termék pont olyan, amilyennek a képen láttam!"Másfelől meg:
"amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól"Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz bullseye #15070 üzenetére
köszönöm!
Továbbá:
25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz gyurkikrisz #15092 üzenetére
Én úgy tudom, hogy jelezni van időd 14 napig, és utána mihamarabb vissza kell juttatnod.
Hogy erre van-e határidő, majd mások megírják.[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
üdv,
vettem egy kamerát csütörtökön, tegnap teszteltem, ma du. látom, hogy sajnos hibás, hotpixele van.
Visszavihetem-e holnap, vagy akár még kedden is és kérhetem-e a cserét, ha a bolt vasárnap is nyitva van, mivel a 3 napos törvény szó szerint munkanapot említ?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
Eléggé akadályozza a rendeltetésszerű használatot, hiszen minden képen ott figyel a fehér pötty, ráadásul eléggé középen. Tudom, hogy lehet fixálni, szakmabeli vagyok, de ha a gyártó nem volt szives ilyet tenni, és jelenleg hibás a termék, akkor csak élhetek a jogaimmal.
Kérdésem továbbra is, hogy a vasárnapi nyitvatartás itt most ellenem szól, vagy a törvényt szó szerint kell értelmezni? (már bánom, hogy nem neten rendeltem, de így helyben, aznap megvolt..)Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
"Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt,"
Csak most normál munkanap, vagy bolti munkanap, amikor nyitvavannak?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Lackooo84 #20226 üzenetére
Nem, írtam.
Azt tudom, hogy 14 napos esetén ezidőalatt kell jelezni, de sztem a 3 munkanapos történet 3 munkanap alatt véget kell érjen, de ez csak tipp.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
üdv,
előre utaltam egy termék árát, gls pontra megérkezett.
Azonban a korábbi (elveszettnek hitt) termék előkerült, így mégsincs szükségem az újra.
Ha a terméket nem veszem át, az elállásnak minősül-e? Visszaviszi a futár, majd a kereskedő a szállítási díjjal csökkentett árat utalja vissza?
Vagy jobban járok ha átveszem és én küldöm vissza?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz zümzümm #21078 üzenetére
"személyesen üzletben vásárolt termékre is vonatkozik elállási jog?"
Biztos hogy nem, max ha neten rendelted és személyesen veszed át.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-
Márton
nagyúr
Ugyanígy jártam.
E-boltnál vettem valamit, 1 hó után hibás, reklamálok, azt válaszolják, hogy ennek a terméknek saját márkaszervíze van, forduljak oda.
De én az ebolttal vagyok szerződéses jogviszonyban, nem? Miért nem ők intézik, főleg ilyen új terméknél?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21644 üzenetére
Bocsánat, de közben LuckyL és a honlapjukon is szereplő infók miatt valóban érdemesebb rögtön a szervízzel felvenni a kapcsolatot..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz chopin42 #21658 üzenetére
akkor nem ad semmit,
kivéve ha nemcsak webshop, mivel ekkor ha nem online vásárlás, akkor is él a 14 nap pixelgarancia.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
Ha magánemberként 2 ugyanolyan terméket rendeltem (egy számlán vannak) és 14 napon belül vagyok, elállhatok csak az egyiktől?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
44. napnál járok egy kamera szervizelésével.
Tényleg nincs semmi törvényes lehetőségem elállni a terméktől vagy cserét kérni?
Csak a folyamatos érdeklődés, finom nemtetszés nyilvánítás?
Folyamatosan bukom a melókat emiatt.
A járványra hivatkoznak.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
üdv,
6 hetes drónjavítás után, a mai napon leteszteltem a visszakapott terméket, ugyanaz a hiba fennáll, amivel beküldtem. Nagyon örülök El kell fogadnom, hogy megint a szervízbe küldik (külföldre!) és heteket várok ugyanarra a javításra? Mintha valahol olvastam volna, hogy a jog nem ismer olyat, hogy "javítgatás" és ha a hiba nemhogy később előjön, hanem azonnal a visszakapás után, tehát gyak. nem lett korrektül szervizelve, akkor kérhetem már a cserét, pénzvisszát? Ha így van, mire hivatkozzak?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21821 üzenetére
Szóval
dji drón, a szakértős boltban vettem, újonnan, első tulaj.
Már több mint 2 hónapja vittem be az üzletbe, mert lassan forog, miközben nem is nyúlok a karokhoz. 6 hét német szervizelés után visszakaptam, de úgy, hogy még gyakrabban forgott, a kapott új táv meg csipogott bekapcsoláskor, ami jellemzően joystick hibára utal. Ki se próbálták, csak leemeltek egyet a polcról, hogy jó lesz..
Most megint küldik ki (minek? hát itthon is csipog), én meg újra heteket várhatok. Erre nincs valami szabály, hogy ha nem sikerült a javítás, akkor ne próbálkozzanak javítgatni, ha már egyszer hivatalos gyártói szervíz? 200e Ft-os munkaeszközömEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21850 üzenetére
Vertem én, de hát ők is a disztribúcióval állnak kapcsolatba, akik a magyar szervíznek küldik, akik viszont amíg garis nem nyúlnhatnak bele (!), csak a gyár német szervíze. A covid miatt ez tartott 6 hétig és csak annyi történt, hogy egy új távval kaptam vissza, ami rosszabb mint a leadott. Most túl a 2. hónapon ismét kiküldik németbe. Ez így rendben van, hogy se gép, se cseregép, se pénzvissza és mindezek miatt bevételkiesés? Meddig húzhatják, valami határ csak van?
szerk: nem "még egyszer elromlott", hanem konktéran nem javították meg, ami hibával leadtam tehát sikertelen szervizelés, hozzánemértés, nemtörődömség..
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
A hibás, 3 napon belüli csere csak komplett új vásárlás esetén értendő? A leadott drónomhoz egy új távot kaptam, így javították, de bekapcskor csipog, ami hibát jelez. Emiatt ismét 2 hete várok.. nem kellett volna ezt az alkatrészt azonnal cserélni, hisz egyértelmű a hiba, minek ide külföldi szervíz?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Superhun #21913 üzenetére
Ehh. Én 80. napnál járok, hiába verem az asztalt, ők törekednek, a szervíz húzza.. valami 2-3 hónapos limit nagyon kéne..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Kaci84 #21915 üzenetére
de érted, nincs a törvényben egy olyan passzus, hogy max 2-3 hónapig lehet javítani, utána jogom van ehhez meg ahhoz. Csak hogy törekedni kell a 15 napra.. Ebbe meg hogy tudnak belekötni? Ők elküldték a szervíz felé. Pontosabban a disztribútor felé, akikkel ők kapcsolatban állnak, ők a magyar szervíz felé, akikkel ők kapcsolatban állnak, ők pedig a német szervíz felé, mivel garis termék esetén nem nyúlhatnak hozzá. Vicc az egész
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
-
Márton
nagyúr
válasz Scaletta #22005 üzenetére
"szerintem a jogszabálynak megfelelő javítási időt rég túl lépték"
Melyik ez a jogszabály és mennyi időt engedélyez?..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
"szabj egy határidőt a boltnak, amire ha nem kapod vissza, elállsz a vásárlástól, jelentős kényelmetlenségre hivatkozva."
Ez a lehetőség törvényileg hol van leírva pontosan?
Mert én is 1 éven belül voltam a drónommal, mégis 3 hónapot vártam rá..Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
Elméletileg foglalkoztat a dolog, mi van a neten rendelt festékspray-kkel?
Van 5-6 márka, ami közül nem tudok dönteni, speciális igényeimnek vajon melyik felelne meg, próbadarabot meg ugye nem kapni. De ezért adjak ki 6x2-3 ezer Ft-ot?
Ha neten rendelek, kifújok belőle 3mp-ig, hogy lássam, hogyan mutat, milyen a színe, a fényessége, tapadása, stb és nem felel meg, vajon visszaküldhetem? Ugye én sem szeretnék később olyan flakont vásárolni, amit valaki már próbálgatott előttem. Az áruházakban pl. a parfümökből van próbadarab, de az nem is eladó. Viszont épp azért bontottam ki, hogy megbizonyosodjak róla, megfelel-e és ha nem, élnék elállási jogommal.
Ilyenkor mi a szitu? Ez nem szofter vagy higiéniai termék. Lemérik grammra, mennyivel csökkent a tömege és arányosan térítenek?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
Aha, hát az lehet, akkor mégiscsak vásárolnom kell addig, amíg a megfelelőt meg nem találom. Mondjuk az érdekes, hogy akkor ennél a webshopnál hogy lehet mégis 8 napos (!) elállásunk.. Megnéztük a flakonját és az nem tetszik?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
ja, hát ha nem nyitom ki, az más,
de ilyen bauhaus meg obi nem online elállás miatt veszik vissza 1-2 hónapig, hanem mert bontatlan és jófejek.
az online 14 nap viszont arról szól, hogy a terméket kipróbálom és eldöntöm, megfelelő-e számomra. fényképezővel pár fotót kattintok, videóval 2 percet felveszek, hangszóróval 3 számot meghallgatok.. vagyis spray-ből 2-3 sziszenést kifújok. De akkor mivel nem tartós cikk, lehet mégsemEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Projektor topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Milyen NAS-t vegyek?
- Asztalos klub
- Apple notebookok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...