- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wanderlust
tag
Üdv,
A következő lett a vége a több hete húzódó történetemnek: az eladó közölte, hogy jóváírja a termék árát mivel nem tudják megjavítani. Viszont én a harmadik tulaj vagyok, nekem is visszaadja a pénzt, vagy meg kell keresnem az első tulajt akinek a neve a számlán szerepel, hogy fáradjon már be és intézkedjen? Ja, a számla…A termék akkori új árának kb. 1/4-e (!) szerepel rajta mivel állítólag épp akciós volt... Szerintetek megoldották okosba’ és ezért csak ennyi az összeg vagy hogy van ez? Számomra egy kicsit hihetetlennek tűnik. Szóval ha visszakapnám a számlán lévő összeget akkor is bőven mínuszba lennék. Lehet hülyeség, de van valamilyen megoldás, hogy az akkor új árat kapjam vissza?
[ Szerkesztve ]
-
Wanderlust
tag
Bocs, nem volt időm sokat írni de a lényeg így is benne van. Csak arra lennék kíváncsi, hogy mennyit kaphatok vissza ha egyáltalán nekem adják vissza. A szervízben majdnem három hónapot töltött a termék mire közölték, hogy javíthatatlan. Ilyenkor tolódik a garancia három hónapot? 2016. március végén járt le a jótállás. Életemben először kell garanciáztatnom, eléggé nem vagyok képben
[ Szerkesztve ]
-
Wanderlust
tag
válasz mirci18 #15346 üzenetére
#15342 előzménye:
Vettem egy Thrustmaster TX 458 Italia kormányt 2016 elején. Én vagyok a harmadik tulajdonosa, az előző két tulaj esetében hibátlanul működött. Nálam viszont nem. Bekapcsolás és kalibrálás után világítottak rajta a ledek de sem az Xbox One sem a PC nem ismerte fel. Kis utánajárás után valószínűnek tűnt, hogy a kábel ill. a rajta lévő csatlakozó sérülhetett meg a szállítás során. Ez típushiba e kormány esetében. Mivel 2016. március végéig szólt a garancia ezért januárban el is küldtem a szervízbe, sima ügynek tűnt. Kb. 3 hét csend után felhívtam őket, hogy mi a helyzet a kormánnyal. Annyit tudtak mondani, hogy átadták a szervíznek, mást ők sem tudnak. Eltelt ismét pár hét majd felhívtam őket megint, azt mondták, hogy ki van küldve a szervízbe, dolgoznak rajta. Jogosan kérdezhetitek, hogy miért nem telefonáltam sűrűbben vagy akár mentem be személyesen rákérdezni a dologra. A válasz: iszonyat sokat melóztam, sajnos ez érdekelt legkevésbé az elmúlt pár hétben...Úgy gondoltam, hogy mivel nem kifutott termék, kell, hogy legyen hozzá alkatrész, megfogják javítani még ha sokáig tart is. Szóval ma ismét felhívtam őket és végre a következőre jutottunk: közölték velem, hogy nem javítható, jóváírják a vételárat. A probléma viszont a következő: a számlán az akkori vételár kb 1/4-e (!) szerepel mert állítólag épp akciós volt a kormány amikor az első tulaj vette. Ezt a második tulaj mesélte miután átvettem tőle és feltűnt, hogy a számlán sokkal kevesebb van, mint aminek kellene lennie. Ő egyébként nem is kapott számlát meg jótállási jegyet mert az első tulaj félt, hogy ha leesik a második tulajnak, hogy több mint kétszer annyi pénzt kért a kormányért, mint amennyiért ő vette akkor problémázni fog. A második tulajnak kellett bemenni az üzletbe és megkérni őket, hogy adjanak egy másolatot az eredeti számláról stb.
[ Szerkesztve ]
-
Wanderlust
tag
válasz bullseye #15351 üzenetére
Akkor remélem tudnak majd segíteni. Egyébként van-e jogom elkérni a szervíztől a kormányt plusz minden tartozékot amit elküldtem nekik? Az eladó azt mondta, hogy a jóváírás müxik vagy semmi. Ha tényleg csak egy kábelhibáról van szó akkor lehet, hogy saját költségemen megtudnám csináltatni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Háztartási gépek
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...