- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- 8300 mAh, maradhat?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #13277 üzenetére
Sztem jó lesz, szimes vagyok beállítottságomat tekintve
..de F1-ben régen láttam már jó próbálkozást, majdnem jó volt egy pár.
Az F1 elsősorban a látványosságról kell szóljon, és a hangulatról, kell eső, és pit személyzet..az ebből adódó hangulati elemek, és kell egy fizika....ami nem nagy ügy mondom én mert már a GP sorozat is jó volt, szal nehogy már ne tudjanak alátenni egy könnyen skálázható fizikát, arcade-tól a komolyan vehető szimulátorig. A setup nagyon fontos, de ennél jóval bolondbiztosabb kell mint ami jelenleg a szimekben elterjedt (bár már kezd talán visszaszorulni) mert ha minden beállítást a játékos kezébe adnak, de mellé nulla segédletet (telemetriát jól tálalva) akkor a játékosok nagy része elvész benne, a másik része a neten fog vadászni beállok után, a harmadik (jellemzően legkisebb része) pedig az online kódot fogja kritizálni, és semmi nem lesz elég jó....mert az online összecsapásokhoz tényleg szinte tökéletes játék kell.
A Grid sztem jó volt, én élveztem, és nem akartam szétszedni szimes szemszögből...még egyszer annyi időráfordítás a fizikára, és mellé még a hangulati elemeket erősíteni.
Nagyon lehangoló tud lenni a 'száguldó cirkusz' autójával full hangulattalan versenyhelyszíneken képeslap lelátó előtt, nulla időjárással, és szerelői részvétellel, sokszor ostoba SC helyzetekkel körözni. Online más a helyzet, mert akkor a játékos versenyzővé válik.
Szal én első blikkre bizalmat szavazok a Cod' F1-s játékának...sztem tanultak a Colin sorozatból, a és a Grid az jó irány. -
Nowhereman
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz
proof88 #12311 üzenetére
Ahogy mondod, ezt papolom én is. A sportszerűség az megint más. De úgy nem is lehet VB-t nyerni.
D@ni88:Te, hát ezt kilökte?!
Most akkor mi van??? És ezt a bírák nem látták? Hét Webber még szólt is, és ott még előzni tilos volt.
LOL, akkor miről beszélünk? Ezt senki nem csinálhatta volna meg büntetlenül, csak Hamilton. -
7Heads Drago
veterán
válasz
proof88 #12323 üzenetére
El lehet hagyni a pályát.
Csak előnyt nem szerezhetsz belőle.
A kerékvetőknél van még olyan ha jól emlékszem, hogy legalább egy keréknek a pályán kell maradnia. Massa és Vettel 1 kerékkel pályán volt. Hami és Alonso viszont erősen mellette.
De hagyjuk is az egészet. Úgyse mi döntünk ez ügyben. -
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #11192 üzenetére
miiii?
Arra gondoltam hogy felemlítve azt a 2007-s nagydíjat mennyire összecseng a két hiba (az akkori meg a mostani).
csapathiba, esős körülmények között, szükségtelenül.
Azért nem ragoztam tovább, mert ha ezt nem vágja le akkor biztos mégsem lehet hasonló vagy mittomén, nem kell érteni..szerk: ehh nincs szerk
...mindegy, sztem nyílvánvaló volt a hasonlság, de tényleg nem kell hogy az legyen mindenkinek, csak nekem annak tünt, hogy így megláttam leírva.
-
JJános
addikt
válasz
proof88 #10993 üzenetére
Én egyszer folytattam erre irányuló méréseket. Persze nem gumival. Vassal.
Műhely ajtó elé kitett fémalkatrészek 0.03 századdal zsugorodtak össze, az eredetileg kb. +20 fok celsius hőn mért eredményekhez viszonyítva.
A fémalkatrészek köszörülés előtt voltak. Az volt a gond, hogy köszörülés után rendre rossz, főleg pluszos méretű felhasználhatatlan dugattyúk érkeztek a szereléshez.
Bevitték a kinti hidegről átengedték a köszörűn, és vitték összeszerelni.
A dugattyúk sterimob alkatrészek voltak, olyan 25 mm volt a átmérőjük.Gondolom a gumi a hő hatására még jobban változik.
-
MPowerPH
félisten
válasz
proof88 #10894 üzenetére
"A Brembo közleménye arról számolt be: hogy az erőátvitel szűnt meg a bal első tengely és a kerék között. Lényegében a csapat a komplett első felfüggesztést és tengelyt vizsgálja, a javításokat már Malajziában bevetik. "
Biztos, hogy nem Vettel hibázott, az nonszensz lenne.
-
Nowhereman
őstag
válasz
proof88 #10865 üzenetére
Nem tudom, hogy mint lepődtök meg ezen...
Asszem a rendszerváltozáskor voltegy riport a keletnémet titkosrendőrség egyik főmuftijával volt valami riport, ahol mondta, hogy a lakosság hatoda volt folyamatosan megfigyelve. Amikor a riporter megkérdezte, hogy nem túl sok ez, akkor nevetve azt mondta, hogy a fejlett kapitalista világban ezzel sereghajtók lennének, és éppen ausztráliát hozta fel példaként, hogy ott minden telefonbeszélgetést lehallgatnak, és a polgároknak elöbb van aktájuk, mint születési bizonyítványuk. Valszeg nem hazudott. Most is elöbb pakolták fel a nemzeti tűzfalat, mint a kinaiak, csak ugye ez nem volt téma. Úgyhogy itt még nem is a rendőrök intézkedésén, hanem inkább a miniszter megnyilvánulásán üt át a festék...
-
Nowhereman
őstag
válasz
proof88 #10406 üzenetére
Kissé belebonyolódtál. Ha túlmelegszik kevésbé tapad - akár esőben. Az esőben sem lehet hirtelenkedni.
Komolyan mondom, hogy mózli lassan űbereli az árkádjátékok dizájnereinek pályaötleteit is. Már alig várom az első tenger alatti futamot. Persze elöbb lesz egy egyiptomi futam a piramisok között. A Szfinx elött lesz a boxutca, és Kheopsz piramis járataiban meg lesz egy alagutas szakasz. És a kötelező kerékcserék mellett lesz egy kötelező topleszlányos autómosás is.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #10403 üzenetére
igen..a francért írtam ennyit
..végül is igen, gondolj bele ugratsz egy nagyot a kocsiddal San Francisco híres utcáján és a levegőben kicsit elfordul az autó...te már a levegőben 'ellenkormányozol' lefogadom...mert tudod hogy ha földet érsz (ha
) akkor nagy eséllyel bedöngetsz valamelyik házba....elébe mész.
Ez elég kis terület...nem egyszerű korántsem, mert ha sok a szögállása a keréknek akkor csapkodni fog az autó. Szal kell hozzá tapasztalat és érzék.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #10401 üzenetére
felülkormányozott az az autó amit a versenyző úgy korrigál hogy még az autó nem adott jelzést.
Teszem azt nemrég néztem a 2008-s Monza-i futamot Massa és Hamilton kapcsán...ott asszem mikor Kubica-t előzi Hamilton akkor a Roggia sikán kivezető jobbosának kerékvetőjén úgy dobja át az autót Hamilton hogy a kormányzott kerék már ellenkormányzási állásban van...mert tudja hogy kicsit meg fog csúszni az autó.
Ez ott látványos de általában kevésbé tettenérhető, a driftereknél van hasonló..amikor elhimbálják a hátulját akkor is már ellenkormányoznak (és többet) amikor még az autó nem kívánja...és onnan kontroll végig.
gyakorlatilag tudod mi fog történni, és az meg is történik így reagálod az autót. Elvileg amikor az autó ellenkormányzást kér, és neked bármennyire is kicsi a reakcióidőd de van, akkor az már bukott idő.
A versenyző/vezető tudja mi fog történni és ezzel elébe megy az autó által közvetített érzésnek.
Kicsit bonyin írtam de ez az
..és nincs ellenpárja...csak a rossz reakció talánAz alulkormányozottságnak a túlkormányozottság az ellenpárja
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #10398 üzenetére
Nem akarok már sokat írni, de úgy is lelépek hamarosan
..szal a felülkormányozás az nem egyenlő a túlkormányozottsággal.
Az egyik a vezetéstechnikához tartozik, a másik az autó menettulajdonságáhozegyébként ja...ha az autó elején nincs tapadás akkor az lecsúszik az ívekről azaz alulkormányozott hatást mutat.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
proof88 #10172 üzenetére
Hidd el, kívülről ismerem Melbourne -i pályát, én is szimulátorozok... Hiába számolgatsz, csak akkor tudsz előzni, ha 2s -el gyorsabb vagy-vagy még akkor se. A célegyenes vége egy jó előzési pont lehet, de ahhoz piszok jól kell vended a rávezető kanyart. Utána jön az egyenes és a 2. jobbos kanyar. Itt még ki lehet fékezni, ha van akkora hülye, hogy szabadon hagyja a belső ívet. Ha nem, akkor külsőről kevés esély van. Utána jön a 3. szektor hosszú egyenese, ahol megint csak piszok nehéz, mert a következő jobbos nagyon szűk, és előtte a gyors bal-jobb kombinációban nehéz a másik mögött maradni, mivel a szélárnyék ilyenkor a legrosszabb. Így itt is az a helyzet áll fent, hogy ha belső íven védekezik, nincs előzés.(ritka, ha odakerül, ahhoz nem elég hosszú az egyenes.)
Ez akárhogyis számolom 3 előzési pont. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
proof88 #10002 üzenetére
Persze, tiszta sor. De ugye csak 3 okból következhet be előzés.
-Erő különbség
-Techniaki hiba
-Pilóta (hiba)A technikai ellen kűzdenek, az erő-t most a szabályok vették ki, a pilóták meg nem hibáznak. Ergó nincs előzés.
Az már biztos, hogy ha nem lesz szabályváltozás, Ausztáliában komoly harc lesz a Q3-ban.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #9976 üzenetére
próbáld ki nagyon jó, de értelmezni tudni kell, azaz tanulni kell...és persze amit írtam, bizonyos dolgokra használhatatlan a szimuláció okán.
Az én hozzáállásom az már évek óta hogy nagy katyvasz az ami a szimek setup részén tapasztalható, sokkal egyszerűbb és mégis képzettebb beállrész kellene.
Danica egyik interjúrészlete ugrik be, amikor a formula autókhoz visszatért...fingja nem volt a Nascar autók beállítási visszajelzéseihez....nem tud segíteni a szerelőknek.
Szvsz az autók beállítási logikáját és a telemetrie értelmezését kellene beleverni a szimes fejébe, nem azt hogy most a kirugózáson egy százas értéket tekerek akkor az mi is, hisz más moddokban ezres értékű ugrások vannak, vagy 250-s..stb.
A visszajelzések pontosságát kellene hegyezni inkább, mintha valóban egy mérnökkel beszélnél...
-figy. a 3 kombinációban elcsúszkál a segge.
-aha de féken stabil?
-ja ott nincs baj, jó a féktáv pontos és kontroll alatt tartható.
-a 6-s rázókövén milyen, tekeredik?
-dob egy kicsit, de nem vészes, stabil.
-...jó akkor puhítunk a ki és berugózáson, menj pár kört, váltó?
- jó...qual-ra lehet hegyesebb hogy kiforogja a tartalékot is.
ok.
pl...
ehelyett, láttam már olyan tök logikátlanul beállított setup-t ami mégis gyors volt, nem teljes a szimuláció..illetve pl. egy mérnök nem is engedné hogy bizonyos dolgokat egymásnak ellen állítsál, ..el is engedi a füle mellett, mert kioltják egymást, vagy elmosnak más, hasznosabb visszajelzéseket. -
bambano
titán
válasz
proof88 #9795 üzenetére
annyi értelme lett volna, hogy ez a két óra a tv előtt unalomban nem múlja alul egy öregek otthonából történő Korda György énekműsor közvetítését.
#9811: nem ebből az egy versenyből lehet következtetni ms-re, hanem abból, hogy a visszavonulása előtti kb. 2 évadot ugyanígy csinálta végig (minusz záró futam), majd a legutolsó versenyén megmutatta, hogy még emlékszik, mi az a pedál ott jobbra lent.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #9387 üzenetére
képileg érted a különbséget?
Mert teszem azt amit a GTR-be betöltöttél MoTeC-t az a hivatalos FIA-GT versenysorozat MoTeC-ja volt, nulla különbséggel.
...persze lehet hogy más hátteret alkalmaztak a mérnökök...de a progi egységes.A beérkező adatok sokkal fontosabbak, azok sokszínűsége, és legfőképpen összefüggései...amikor a valóságot használja a MoTeC addig nincs baj, de amikor a valóságot csak szimuláló az adatszolgáltató, akkor csak addig a mélységig lehet összefüggéseket alkalmazni amennyire tökéletes a szimuláció.
...és nem fokozatosan romlik vagy ilyesmi...összeomlik, pl. ha a játékot felfüggesztése kamu, azaz a rázókő nem 'rázza' meg a kereket csak küld egy jelet az FFB felé, akkor a MoTeC-d használhatatlan lesz a rázókövek értelmezéseire, és azokkal összefüggésben lévő összes más számolásra. -
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #9372 üzenetére
A MoTec az MoTeC...viszont a beérkező adat az teljesen más...illetve persze nem teljesen más, de az összefüggései más olvasatban értelmezhetőek.
Sok adatot simán megadhatnak, mert azok önmagukban semmit nem érnek, hasznosan összevethető adatokat meg nyílván nem fognak nyílvánossá tenni
-
puttputt
őstag
válasz
proof88 #9114 üzenetére
Jó, hogy mondod. Majdnem elfelejtettem, tavaly regeltem egy F1-es oldalra, ahol pólót meg ilyen apróságokat lehet nyerni... Majdnem mindig hibátlan tippsorom lett, de mivel késői regisztráló voltam, sosem nyerhettem.
(Ez valami szabály náluk, mármint, aki előbb regelt és ugyanolyan jó lett, az viszi, független, hogy te is...)
Most akkor... -
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #9225 üzenetére
Engedélyt fognak kapni hogy hozzányúljanak a motorhoz, ami sztem nagyon nem oké...ez az egész motorbefagyasztós elképzelés is egy nagy bukta így.
Elég nehezen ellenőrízhető hogy egy motor teljesítménygörbéje és a csúcsteljesítménye hogyan aránylik majd a többi erőforráshoz képest, a Renault-nál másodszor fognak teljesítménynövelő szándékkal a motorhoz nyúlni, ami nem ugyanaz mint a szabályok által korlátozott területen kivűl megtalálni a teljesítménynövelés lehetőségét.
Nem is ugyan azt a hatást érik el vele....
Nem tartom korrektnek. -
!Overdose!
őstag
válasz
proof88 #8997 üzenetére
Én is mérges voltam. Tavaly előtt, ha jól emlékszem 50k HUF-os vásárlási utalványt nyert a GP Shop-ba az első helyezett. Már ki is néztem magamnak, hogy mit veszek. A felháborító, hogy válaszra sem méltattak, amikor kértem a nyereményem. Ha jók az infóim, akkor a második és a harmadik helyezettet sem.
Aktív témák
Hirdetés
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asrock H310CM i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 Super 8GB Zalman Z1 700W
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Keresünk dokkolókat
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest