Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz !Overdose! #12445 üzenetére

    De ha egy adott pályán a kanyarok többségében gyorsabban tud menni a pilóta, ha túlkormányzottabb az autó, és a pilóta érzi, hogy egyébként ez nem semleges viselkedés, hanem túlkormányzottabb, de mégis kényelmes és kordában tartja és időt is nyer vele, akkor szeretheti, nem? A még egészséges túlkormányzottságról beszélek... tudod... mint amikor doggyban húzzák a csaj haját, de nem tépik, csak finoman húzzák... :)

    [ Szerkesztve ]

  • #70869248

    törölt tag

    válasz !Overdose! #12445 üzenetére

    Sztem a mérnökök vágynak egy tökéletesen semleges viselkedésű autóra. :)
    Azt a legkönnyebb számolni.
    A versenyző az az erőssége alapján választ, de vannak alapok pl. mindenki semleges autót szeret féktávon.
    Jól lehetett látni Kovalainen megcsúszásánál is időmérőn, illetve Liuzzi megcsúszásánál is ugyanott, hogy amikor vizes a pálya és lejtős fékre érkeznek akkor egy kicsi beállításbeli (fékegyensúly, autó egyensúly), illetve vezetéstechnikai hiba (kései irányváltás, ill. fék), és egyből elindul a hátulja.
    Ez elég kiszámíthatatlan, tehát a féktávon a legkiegyensúlyozottabb, legsemlegesebb autó a legjobb autó.
    Viszont nagy sebességű kanyarokban már eltérnek a versenyzők kívánalmai, és szűk kanyarokban szintén...ezt meghatározza hogy ki milyen mélyen fékez, és ki az aki inkább korábban fékez de szebben választ ívet.

    De az biztosnak mondható hogy esős körülmények között a semleges autó a legjobb, mivel hamarabb van tapadásvesztés, ezért vékonyabb a határ ahol 'játszhatnak' a versenyzők.

Aktív témák