- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Huawei Watch 5 - okosóra érintőlegesen
- Magisk
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- LG V30 - vezércsel
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #40978 üzenetére
Meg egyik oldalon sokkal jobban pörög a kerék, mint a másikon.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40978 üzenetére
Quasimodo F1 Team
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #40978 üzenetére
Nem én csináltam, nem engem kell szidni.
Ferrari drukkerként elnézve a kocsi hátulját tetszik, a lépcsőn remélhetőleg úgy is kerekítenek hasonlóan a többi csapathoz. De megnézve a képet, az RB jelenleg sokkal letisztultabbnak tűnik most is.
Ott a diffúzor, az RB-nél van benne szép kerekítés, míg a Ferrarinál olyan mintha a csak oda lennének rakva azok a függőleges lemezek. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #40970 üzenetére
Ez gondolom vmi áramlási teszthez kellett.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40965 üzenetére
Változatos. Ilyenek legyenek a versenyek is és lesz miért nézni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #40965 üzenetére
Még kellene a pályahőmérséklet, üzemanyag-mennyiség, a KERS és a DRS használat, és hogy a pilóta mennyire tette oda magát.
Csak az üzemanyag miatt lehet lazán több sec különbség, a KERS min 0,3sec, a DRS-t az egész pályán nyitogatva rémlik egy Mercedeses 0,7sec-es adat valamelyik pályáról, a pilóta bent hagyhat szektoronként lazán 0,5sec-et, ha nagyon takargatni akarják az teljesítményüket, a gumik között pedig van keverékenként állítólag 0,5sec, egyébként a franc tudja, hogy kellene viselkedniük és hogy viselkednek a hidegben. A soft és a hard között lehet lazán 1,5sec.
Lehet, hogy valakinek az egyik 1:28-as köre jobb kör volt, mint mástól, vagy máskor a 1:18-as. -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40950 üzenetére
Ez brutális. Vajon mennyit jelent ez tapadásban? Mert szimulátorban nem sokat...
Ez a Mercedes F csatorna érdekes...
-
Pitterix
őstag
válasz
Motion_Blur #40941 üzenetére
Kezdek kicsit jobban reménykedni.
Akár lehetne, mint annak idején Button a matricátlan autóval..... -
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40952 üzenetére
Ezen nem is kacsacsőrű, olyan, mint egy kinyújtott nyelv...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #40950 üzenetére
Káprázik a szemem, vagy megint lejjebb van a szárnyuk?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40941 üzenetére
A GP2 korábbi bajnoka csütörtökön a McLarennél is gyorsabb volt, a brit gárda új autóját ekkor vezethette először Lewis Hamilton.
„A Lotus egészen lenyűgözőnek tűnik” – nyilatkozott a brit.
Hamilton: 'Toro Rosso looks ridiculously fast' (02nd March 2011)
-
DopeBob
addikt
válasz
Motion_Blur #40941 üzenetére
Érdekes lenne, ha idén a Lotus és Mecredes harcolnának a VB címért
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #40937 üzenetére
Úristen.
Tényleg komoly problémák lehetnek, 2 órája a pályán se voltunk.
Kész vagyok ezektől, néha akkora kacsákat képesek leírni. Nem hiszem el, hogy nem lehet az ilyen hírportálok ellen fellépni. Aztán rám írnak msn, facebook, hogy TÉNYLEG?
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #40934 üzenetére
amíg meg nem áll
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #40908 üzenetére
Idáig a Mclaren tetszik a legjobban. A kacsacsőr nem jön be nekem.
-
TOM-202
senior tag
válasz
Motion_Blur #40908 üzenetére
Aztán nehogy jól elolvadjon a futam végére az a felfüggesztéselem a kipufogó hőjétől RedBull-on!
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40908 üzenetére
Igen, de ugye akkor Brawn -éknak kellett is a jó teszteredmény, mert szponzorokat gyűjtöttek. Ugye Melbourne -ben még ali volt valami az autón. És egyébként is, őket akkor nem vették komolyan egészen az első időmérő edzésig. Most ha a Ferrari elkezdene űridőket menni, egyből elkezdődne a találgatás, hogy vajon mit találtak ki.
Én még várnék az előítéletekkel, sok csapat autója csak félig van kész, ideiglenes elemek használnak. -
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40876 üzenetére
Remélem nem Kimi nem hajtotta meg eléggé a vasat.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #40876 üzenetére
Grosjean miatt remélem
...de elvileg semmi nem szól mellette, valszeg a többiektől eltérő programot/célt mutatnak.
Kimi-nek is jó ha Grosjean jó sztem, legalább valami tényleg felcseszi a csőrét.
De ezek jó idők...lehet hogy tényleg ki vannak könnyítve..vagy valami más játszik, hiszen ez teszt, elvileg bármivel lehet futni ami a biztonsági szabályoknak megfelel,..ahogy a Merci is a tavalyi autóját futtatta...bármi lehet. -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40860 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy Button fikarcnyit nem változott.
Az ő teljesítménye nem ugrott, 1 körön ugyan úgy lassabb volt. Egyszerűen fejben végig egyben volt, míg Hamilton féltávnál teljesen szétesett. Szvsz, ebben a McLarenben idén sokkal több volt... Button hozta amit tud, Hamilton ha nem mással van elfoglalva, akkor akár szorossá is tehette volna a VB-t. De lehet csak túl elfogult vagyok vele szemben, és nagyon lenézem Button -t.
-
quby
őstag
válasz
Motion_Blur #40851 üzenetére
Nagyonnagy!!!
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40832 üzenetére
Massa nem nagyon vitézkedett.
-
válasz
Motion_Blur #40832 üzenetére
Kovalainen elég sokat ment a Caterham-mel. Igaz, ezek még nagyon korai tesztek, de elég izmos lemaradásuk van.
mod: Kimi nyilatkozata laza.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #40832 üzenetére
Márpedig nem az első helyen haladás lesz nála a megszokott dolog, így ez kicsit hülye/rizikós kijelentés volt magára nézve. Én nem egy esetre emlékszem tavalyról, hogy kockázatvállalást is ki kellett tolni egy két manővernél a DRS használata mellett. A totális tiszta előzéseket 2/3 arányban a gumik állapota közötti eltérések okozták. Amikor ugyanazon állapotú gumikkal hasonló teljesítményű gépek csatáztak csak pár zóna volt az egész évben ahol ilyen előnyt adott amiről Kimi beszél, tényleg nem nézte tavaly a futamokat.
szerk: ahogy elég sok topiklakó sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40832 üzenetére
És milyen igaza van...
Nincs több izgalom, maximum annyi, hogy mikor sikerült 1s alá bekerülni.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #40832 üzenetére
ezt a nyilatkozatot megjegyeztem
-
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #40832 üzenetére
Kár, hogy ez még csak teszt, meg nem mutatja az erőviszonyokat
sem. De azért egy ilyen befutót megnéznék vmikor futamokon is.Szerk: pl. írják, hogy tavalyi Merci: az idei vajon milyen lenne?
-
Apika
addikt
válasz
Motion_Blur #40832 üzenetére
Azért a Williams most sem vitézkedik...
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #40792 üzenetére
Én nem tudok róla hogy a "Lotus" anyagi helyzete olyan hűde jó lenne, inkább ellenkező jelei voltak tavaly évközben (illetve maga Petrov, aztán B Senna is), most úgy néz ki nincs gond. De az biztos hogy instabilnak látszanak kívülről, ez annyit jelent hogy ha ebben az évben nem domborítanak akkor nagy szopacs van, én remélem ha nem is lesz ütős az autó arra azért elég lesz hogy Kimi villantson itt ott vele, szép előzések, védekezések, időmérőn pár hellyel előrébb mint várható, csapattársat elhomályosítsa a pályán is. (szerintem sokan azt sem tudják ki lesz a másik pilóta mellette annyira csak róla van szó) Sokat ér a neve és ha bizonyítja hogy tud vezetni akkor 2013-ra is kap ajánlatokat, pl. Schumit másodszorra nyugdíjazza
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #40797 üzenetére
Egyértelmű melyik a szebb....
-
rocket
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40792 üzenetére
Egyatalan nem rossz a pelda.
Mibol derult ki nem lassult be?
-
Pitterix
őstag
válasz
Motion_Blur #40781 üzenetére
Merek nagyot remélni.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40781 üzenetére
Sztem is!
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #40756 üzenetére
akár ronda akár nem, ezt is kitettem háttérnek melós gépen ahogy a tavalyit
a ferraris közösség már eredményt akar, nem a miss universe címet
-
WesTM
őstag
válasz
Motion_Blur #40736 üzenetére
Érdekes hogy nem közvetítik sehol, én úgy emlékszem minden évben lehetett nézni.
rocket: Tény és való, de az a tendencia hogy évről évre randábbak az autók nem túl bizalomgerjesztő...
A mergát várom nagyon, remélem Brawn papa Schumi bácsival idén végre nagyot alakítanak.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40717 üzenetére
Szerintem nem ez lesz az egyetlen konfiguráció amit látni fogunk a teszteken.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40717 üzenetére
Érdekes helyen vezették ki.
Komolyan mondom, ezek tudnak valamit, amit többiek nem.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40710 üzenetére
Ehhez képest még a Ferrari is szép.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #40710 üzenetére
szvsz inkább szörfdeszka.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #40698 üzenetére
Nagyon ronda.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #40698 üzenetére
jaja, jó idő..pont nézem tavaly ilyenkor mit mentek, Buemi délre futott 1:20.0-t.
Biztos mindenki programot megy, de akkor is erős kezdésnek tűnik. -
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40692 üzenetére
Ez nagyon nem rossz eredmény.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #40692 üzenetére
Alakul az a Schumi-Kimi első sor...
-
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #40664 üzenetére
Szerintem a Lotus a második legszebb a Meki után
A festés teszi.
A fekete slankít, az arany csíkok pedig a jobban ívelt szegélyekre terelik a tekintetet.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40664 üzenetére
Sisak még mindig baromi jól néz ki.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40666 üzenetére
Köszi! Akkor ezek csak laza körök voltak még.
A holnapi nap érdekesebb lesz már. -
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40664 üzenetére
Tavalyi eredményekhez képest ez milyen?
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40648 üzenetére
Nem is tudom mikor volt utoljára az orron ilyesmi nyílás... (A Ferrari-féle nyitott orrkúp az más. ....és persze a szokásos mini nyílástól is eltekintve persze.)Na majd év végére kiderül talán
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40639 üzenetére
Na ez érdekes.... esetleg a KERS-t hűti némi légcsatornán keresztül?
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #40645 üzenetére
legalább olyan ronda mint a ferrari
-
McCartman
őstag
válasz
Motion_Blur #40639 üzenetére
ilyen volt a Force Indián is.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40639 üzenetére
Nem holnap kezdődik a teszt?
Akkor hogy körözhet?Értem -
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40635 üzenetére
Én is arra gondoltam.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40623 üzenetére
Ezek az idei autók nem egy szépségversenyképes darabok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40630 üzenetére
Szép lett.
A kipufogó meg érdekes.
-
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #40630 üzenetére
Az orrán mintha a lépcsőt úgy oldották volna meg, mint egy kis terelőelemet, elmegy alatta a levegő.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40615 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40623 üzenetére
Aggaszt, hogy olyan laposak/pengék lettek az orrhegyek az új szabályok miatt.
Na mármost a töréstesztek meg szigorúak és/vagy szigorodtak is rájuk. Ergo vékonyodtak így most még masszívabbak lehetnek szerkezetileg.
Az orrokat érintő új előírás célja az volt, hogy 'T-ütközésnél' az egyik autó ne csúszhasson rá a másikra a pilóta körül, magyarul ne válassza el azt a fejétől.
No de az orrok még most is elég magasak és immár veszélyesen pengék is lettek.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40608 üzenetére
RBR biztosan szép lesz. Minden évben nagyon ízlésesen nézett ki, Meki után a legimpozánsabb autó volt. Tőlük nem idegen a fura orrész. Szerintem szépen fog mutatni. Azért remélem kicsit megviselte őket a kipufogó hátsó kivezetése. Ha abból indulok ki, ami tavaly Silverstone -ben történt, mikor csak korlátozottan voltak jelen a befújt diffuzorok, akkor a nélkül meg lehet fogni őket idén.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40608 üzenetére
Szerintem is szebb lesz a Red Bull, mint az átlag, mert Newey azért ad a esztétikára is és már évek óta vannak dudorok a Red Bull autók orrán, tehát tőle is nem szokatlan.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #40595 üzenetére
kerceréce!!!
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #40595 üzenetére
Nekem ez a festes nagyon nem bejovos...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40568 üzenetére
Aham. Ha nem értetek a szóból.
Rajzolgassátok azt a szép orrot.
A monocoque-orrkúp határa kb. az első tengelynél van, fotókon látszik is az illesztés rajzolta határvonal. Az a monocoque, a 'tub', amire minden egyebet - köztük az orrkúpot is - felrögzítenek.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40578 üzenetére
Valaki elfelejtette levágni a cérnát.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #40573 üzenetére
Igen, de ha megnézed a magasságát, hogy az oldaldobozhoz képest hova érkezne egy másik autón, akkor már tényleg messze van a fejmagasságtól. Így hiába ékszerű, ha nem a fejet találja el, nem számít. Persze még mindig előfordulhat az, hogy felpattanva érkezik, de az esélye sokat csökkent.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #40549 üzenetére
A technikai igazgató, James Allison teljesen más magyarázatot mondott az orrkúppal kapcsolatos szabályváltoztatásokra, mint amiket eddig lehetett hallani. Ő azt mondta, hogy az eddigi magas orr veszélye egy orral oldalba kapott másik autó pilótájára lett volna veszélyes, fennált a lefejezés esélye, és ezt akarják elkerülni az új szabályokkal.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40568 üzenetére
Miután FIA-nál bevizsgálatták, nem módosíthatják a monocoque-t.
-
Matthewus
őstag
válasz
Motion_Blur #40568 üzenetére
A monocoque-on ha jól tudom nem lehet változtatni, plusz lehet, hogy a pull rod miatt van ilyen rondán kialakítva.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #40549 üzenetére
Videón 7:17-nél egész jó a lépcsős rész is. Eddigi legszolidabb megoldás kinézetben. Szerintem a RedBullon is hasonló lesz.
Aztán jó lenne tudni, hogy mit mutatnak aero-ban a különböző megoldások. A Ferrari féle nagyon minimálisan lekerekített lépcsős, a Lotusos íves-lépcsős és a Mclaren féle lépcső nélküli, alacsony homlok egyenest más megoldás.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40549 üzenetére
Ez sokkal ízlésesebb és formásabb, mint ahogy a Ferrari tálalta. Nekem ez így bejön, nagyon szépek az ívek.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #40530 üzenetére
Az első nagyon ötletes, a második inkább bántó.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #40530 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40549 üzenetére
Ez még a tűrhető kategória szerintem.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40549 üzenetére
Pedig reménykedtem!
-
válasz
Motion_Blur #40549 üzenetére
Már meg se lepődök.
-
SG3rg0
őstag
válasz
Motion_Blur #40545 üzenetére
Elég visszafogott ez a bemutató!
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40539 üzenetére
Legalább már tudjuk, hogy miért szerződtették. A samponreklámokhoz ideális lesz a hajhosszúsága.
-
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #40545 üzenetére
Gyanúsan lapos orrú.
Közben a 2. képen már látom, de ez is szebb a Ferrarinál.
McCartman: köszi, akkor már lesz érdeltme a HD adásnak.
-
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #40534 üzenetére
M1 HD-ban fog közvetíteni amúgy?
-
SG3rg0
őstag
válasz
Motion_Blur #40539 üzenetére
Izzadni nem fognak
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40539 üzenetére
Amig Kimi vezeti, addig elnézzük.
-
McCartman
őstag
válasz
Motion_Blur #40539 üzenetére
kell az.
-
SG3rg0
őstag
válasz
Motion_Blur #40534 üzenetére
Ez most megy?
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #40534 üzenetére
tökjó
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40530 üzenetére
Ez jó!
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40530 üzenetére
Ez ritka ocsmány.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40530 üzenetére
-
válasz
Motion_Blur #40525 üzenetére
Köszi, megnézem.
Xirtam neked is. -
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #40517 üzenetére
Olvastam már, de ebből nem lett világos nekem.
A másik cikk jó, köszi. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #40517 üzenetére
"Pull-rod
A pull-rod ugyanez fejjel lefelé. A rúd ez esetben lefelé haladva éri el a kasztnit, és alul van a himba. Ezt elöl manapság nem lehet megoldani, mert az első felfüggesztésnél a váz magasan van. Az utolsó pull-rodos első felfüggesztésű kocsi a Minardi PS01 volt, utána annyival megemelték a kocsik orrát, hogy alatta áramolhasson a levegő, hogy a felfüggesztést már nem lehetett ésszerűen megoldani pull-roddal."
Ennek ellenére az új Ferrari elől is pull-rod, ha jól vettem ki.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40508 üzenetére
A Ferrarié sem végleges, az valószínű, de a nyílásnál a kipufogócső körül hagytak hézagot. Szerintem használható az autó ezzel is a nyitó tesztprogramhoz.
Az meg már el lett mondva, hogy a McLaren és a Ferrari is (és még valószínűsíthetően jó néhányan) csak az utolsó kollektív teszten élesítik be a vasat a legújabb csomaggal.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #40383 üzenetére
sztem
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #40478 üzenetére
Közben megválaszolták. Valószínűleg első számú szempont miatt a gumik sikeres felmelegítésének elősegítésre történtek a változások. Ugye tavaly ott ment el az egyik hajó.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #40478 üzenetére
Elől push rod volt a szokás. RB-nél is.
Xirtam aktivált torziós rugók elöl és hátul
És ez mi a bánatot jelent? Attól, hogy vastag betűkkel írod, nem fogjuk jobban érteni. -
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #40438 üzenetére
Köszi! Az már nincs messze.
-
andy83
aktív tag
válasz
Motion_Blur #40419 üzenetére
Szerintem jó az összehasonlítás, a hátsó kerék ugyanott van, és ugyanakkora...
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #40413 üzenetére
Hát az egész hátsó részt átdolgozták a srácok, a hűtőktől elkezdve, ugye most már mi is átálltunk a RBR féle felfüggesztésre.
"A Ferrari egy újabb motivációt is kapott az idei évre, mivel a spanyol bankóriás, a Santander 2017-ig meghosszabbította az együttműködést a legendás alakulattal."
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40405 üzenetére
A tervezőket a számok érdeklik. Ha így több a haszon alul, mint a veszteség felül, akkor a ronda megoldást választják és nem ívelgetnek.
Mivel a mérőpontok, zónák egzaktak, az orr aljának kedveznek, mert az ívelések kialakítása is nyomja lefelé az orr alját.
Itt egy (nem tökéletes, Scarbs egy kicsit elszabta, mert nehezen volt kivehető a vezérsík pontosan szvsz, de a lényeget mutatja) illusztráció: [link]
Képzeletben vigyétek fejjebb az ívelt orrot a szaggatotthoz képest. Jól látszik, hogy az ívelés kompromisszumokat eredményez alulra.
A McLaren ezt vállalja. Nem azért, mert aerodinamikailag az ő megoldásuk ugyanolyan hatékony lehet, hanem inkább közelítően elfogadható és mechanikailag meg egyenesen jobb. De ehhez az is kellett, hogy az elmúlt években a McLaren a duplaorr mestere lett, és ezzel az ekével* 'dobálja' az oldaldobozok alávágásaihoz a levegőt. Illetve ezzel az elrendezéssel leszorítóerőt is nyer az autó elején, emiatt aztán nincsenek is szűkén a front-leszorítóerőnek (de persze ezzel nem lehet kiváltani a hátsó leszorítóerő hiányt, de lehet kisebb szöget adni az első szárnynak és az autó koncepciója is olyasmi lehet, hogy jelentős a front-leszorítóerő aránya az optimális aero-egyensúlynál is).
*A Williamstől ered, de ők hamar dobták is, ami mutatja, hogy nem egyszerű kiaknázni a koncepció potenciálját és/vagy egyszerűen nem lehet annyira hasznos aerodinamikailag, mint a magas orr, amire ők is átváltottak.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40405 üzenetére
Mert nem tudták, hogy olyat is lehet, aztán az MP4-27-et látva már a fejükhöz csaptak, mass facepalm
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen SSD-t vegyek?
- Napelem
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Renault, Dacia topik
- Huawei Watch 5 - okosóra érintőlegesen
- Sorozatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- Kingmax 2x2GB DDR3 RAM eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra - Ultra White - Használt, karcmentes
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest