- Légies iPhone halvány színei
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #18904 üzenetére
Költségcsökkentés. Nos ez egy jó módszer arra, hogy elébe vághasson a csapatok anyagi követeléseinek. A nagy világban is ez megy - a melósok egy részét elzavarják, a maradék meg csökkentet bérért végezheti az elküldöttek munkáját - a management meg a megtakarítás dupláját veszi fel jutalomként. No, hát Ecclestone-tól se kívánhatja senki, hogy a következő asszonyt szégyen szemre magánluxusboeing és egy vasúti szerelvénnyi kp. nélkül engedje el...
A 30 milka egyet jelent - még kissebb szeletet a pitéből! -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #18162 üzenetére
Igen Nick tragédiája az, hogy szürke. De nem a teljesítménye alapján - Vettel már az első futama előtt több HYPE-ot kapott, mint Nick eddig összesen. Lehet, hogy Heidfeld nem csinált volna pályacsúcsos pole-t, de nem cseszte volna el az újra-rajtot, és nem nézte volna tanácstalanul Lonzi hátsóját. Heidfeld ezzel az autóval és kivételezéssel VB. tudna lenni. És Vettel?
-
ronaldo
őstag
válasz
#70869248 #18153 üzenetére
Én nem az előzésekre gondoltam. Hanem hogy vettel tejfelesszájúként monzában a vízben olyat tudott, amivel az egész mezőnyt odaalázta, heidfeld meg sosem tudott igazán kiugrót, és szépen beleszürkült ebbe az egészbe.
Nem vagyok vettel-fan, róla sem derült még ki hogy "mire született", de az biztos, hogy heidfeld tipikus örökvesztes alkat. Egy ígéretes versenyzőként indult, középszerűként vonult vissza. Persze ha tavaly ő ül a brawn-ban button helyén, ő is 100%, hogy világbajnok lenne, de ilyen mákosztás minden 50 évben van.
-
válasz
#70869248 #18146 üzenetére
A rádió nem működött kamu téma. Vettelt rádión behívták a boxba, azoknak az információknak amiket írtam már a pitbe tartva/kihajtva el kellett volna jutnia hozzá, de nem így történt.
Alonso Webber témában nem hiszem, hogy betett volna mert kihozták volna a RB 1-2-őt könnyedén, ha nem maradt volna le Webbertől meg nincs bünti emiatt.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #18130 üzenetére
No, azért Webbot és Kimit se verte(mint ahogy Kubica sem őt, és Villeneuve is belül volt az M.F. tűréshatárán), de hogy ilyen csapattársak mellett folyamatosan helyt tudott állni, az azért már nívó. Ha talán lassabb is volt, azt fejben simán ellensúlyozta./rajta kívül hány pilóta szólt vissza a csapatnak, hogy nem cserélek kereket?/
És szegény Davidsonnak mennyi esélye van visszajönni? Klien miután partiban volt kockával, nagy tesztpilótai múlttal csak nézheti, ahogy Senna-Chandhok-Yamamoto egymást váltva ökörködik... -
válasz
#70869248 #18133 üzenetére
-A 'SC on this lap' alapinformáció. Nyilván, ha ez az infó nem jut el a versenyzőhöz, abban a versenymérnöknek is szerepe van.
-Ugyanilyen alapinformáció, hogy mi okozta a SC fázist, az is hogy akár 1-2 körön belül vége lehet ebben az esetben, nyilvánvalóan ez az infó sem lett átadva.
-Emellé jön, hogy Webber sem lassított ahogy szokás volt eddig. Ez nem probléma, de a fenti két tétellel kombinálva kiadta azt ami történt.Emellett persze figyelni kell folyamatosan, de a versenymérnök szerepe is fontos lett volna itt az infóáramlásban.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #17833 üzenetére
Örülök hogy sikerült meglepetést okozzak neked némi látszólag ismételten csak új információval.
Sauber:
2001: 4th
2002: 5th
2003: 6th
2004: 6thEzek az eredmények nyilván egy utolsó utáni sereghajtóra csapatra és nem egy erős középcsapatra utalnak. Legalábbis b-type kis privát álomvilágában biztosan.
"és persze hogy fogalmuk sem lehet milyen gumikat kellene vinni a versenyekre a Bridgestone-nál,...hát azért lehessen már nekik ha már ők pöppet magasabb szinten űzik ezt a sportot, mint amit te el tudsz képzelni...."
Már leírtam vagy háromszor (olvass vissza), hogy olyan gumit visznek ami a leginkább alkalmas a marketing céljaikhoz. Nagyon is tudják hogy ehhez mi való csak éppenséggel minden más szempont sokadrangú náluk. Amennyiben erre nem elég bizonyíték neked, hogy a kínálatukban szereplő leglágyabb keverékkel kíméletesebb stílussal le lehet futni fél versenytávot akkor sorry.
"Detto fogamad sincs milyen szerződésekkel bírtak a Minardi-nál a Jordan-nél...Todt lenyilatkozta hogy nem egy tipusú gumit használnak, de azért nem valami lepattant GT gumit adtak a keményen leperkált pénzükért...azt kapták amire szerződtek."
Mindig úgy adod magadat elő mintha neked dettó fogalmad lenne arról, hogy éppen miről beszélsz. Todt meg sok mindent lenyilatkozott akkoriban amiből nem minden volt maradéktalanul igaz... Ja, és Todt anno még azt is mondta hogy náluk mindkét versenyző azonos technikát kap.
Jó éjt oda is és kösz hogy megkímélsz a további üres fals fellengzős sallangtól... még mielőtt az amazon úrnő is elkezdi.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #17830 üzenetére
"A Sauber volt a Ferrari sikerek kulcsa?"
Akár. Mondjuk ha nem is a kulcsa de szerintem nem kell hozzá túl nagy logika, hogy valaki kisakkozza mennyit jelent egy erős középcsapat ami besegít a fejlesztésekbe.
"Az ami jó volt a Ferrari-nak, az nem dolgozott jól annak a csapatnak akik 1.5-2 mp-vel lassabbak voltak."
No és szerinted ez érdekelte a Bridgestone-t? Itt a gumi olcsón csináljatok hozzá autót. Akkoriban a Minardi-nak meg a Jordan-nek valszeg nem ez volt a legnagyobb problémája.
"...arról meg megint csak semmi lövésed nem lehet hogy mire alapozva jelentenek ki bármit is, nyílván vannak bőven adataik pályákról, különböző időjárási és egyéb körülmények között, valamit a saját termékükről is, .....és nem csak a netről levadásszák a várható időjárásjelentést és aludnak rá valamit."
Gondolom neked van és nem csak a komolynak beállított bla-bla-bla lapul ott a kútfőben. Na ki vele!
"A Ferrari nem b××tt el semmit, meg lettek fogva, ők megvoltak anélkül is hogy bármi más csapat tesztelt volna nekik, egész addig amíg meg nem kellett forgatni az F1-t, mint 2009-re."
Én a Bridgestone-ról beszéltem és nem a Ferrari-ról. Jóreggelt.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #17820 üzenetére
Engem meg az zavar ha nem olvasod el amit írok. Leírtam az indokaimat de úgy látom, hogy vagy nem vagy hajlandó tudomást venni róluk vagy problémád van a szövegértéssel.
Nem kell ennyire lihegve szépíteni. Ott b@szták el hogy nem volt elég csapat aki tesztelt volna nekik és ezt csak maguknak köszönhették. A saját Ferrari központú politikájuk áldozatai lettek. Aztán szerencsére 2006-ban sem tudtak visszavágni.
"..az nem volt baj hogy a Ferrari az egyedüli élcsapat a Bridgestone-nak ez nyílvánvaló ha 2004-s évet nézzük ahol csak három futamot nem(!) nyert meg a Bridgestone-s Ferrari."
Persze. Nem volt baj mert akkor még a Sauber is besegített nekik a tesztelésben. Ez a csapat pedig abban az évben a 2003-as Ferrari-val körözgetett.
Mivel 2007 óta nincs viszonyítási alap elég nehéz megmondani, hogy hogyan végzik a dolgukat, de szerintem sz@rul. Mondjuk különösebben nincsenek is rákényszerítve másra. Ilyen szempontból megértem hogy a Michelin-t konkurencia nélkül annyira nem érdekli ez az egész.
Az pedig még vicces dolog, hogy hetekkel a versenyek előtt kihirdetik a keverékeket úgy, hogy még lövésük sincs arról, hogy 20 vagy éppen 45 fokos aszfaltra viszik majd azokat. Mindegy... ezt a pár versenyt már csak elviseljük velük valahogy.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #17811 üzenetére
Szerinted kár mert gondolom te valami Briccsztón márketinges lehetsz vagy valami hasonló.
Nem tudom és nem is érdekel hogy a MotoGP-ben miért mentek el a Michelin-től. Lehet hogy azért mert nem volt korrekt. Nem számít jelen esetben.
"A Michelin -nem szállítunk gumit vetélytárs nélkül- aládolgozott az FIA-nak amikor 2004-ben a Ferrari 262 vs 119 arányban verte a másodikat év végén 15 futamgyőzelmet behúzva a 18-ból, akkor sikerült olyan javaslatot odadugni az FIA-nak hogy a következő évben a gyártók bajnokságában a 3. helyre és 2 futamgyőzelemre legyen jó a Ferrari év végén."
Majd kicsit olvasgass vissza. A Bridgestone 2000-ben is már szinte csak a Ferrari-ra optimalizálta fejlesztéseit aminek meg is lett az eredménye mert sokat nyertek. Ergo nagy reklám volt nekik. Aztán ez sok csapatnak jogosan elkezdte csípni a szemét. Majd jött a Michelin (Frank Williams könyörgésére), és szépen lassan mindenki átment hozzájuk mert ott minden csapatra nagyjából egyenlő figyelmet és erőforrást fordítottak. 2005-re pedig már csak három Bridgestone-os csapat maradt ebből kettő a Minardi és az erősen leszállóágban leledző Jordan volt. Ennek köszönhetően jelentősen kevesebb tesztkilómétert teljesítettek a tél folyamán Bridgestone gumikkal aminek meg is lett az eredménye. Remekül látszódott hogy mennyi múlik a gumikon és hogy a Ferrari mitől volt olyan jó évekig.
"s ahogy látni lehetett a futam felét lehetett teljesíteni a szuperlággyal és a kemény keverékkel is.
Nem tudom ezen mit segített volna két közelebbi keverék..."Nem mindenki tudta a futam felét teljesíteni a szuperlággyal és valszeg ezek közül sokaknak elég necces lett volna a lággyal lenyomni mondjuk 45-50 kört. Ennyit.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #17786 üzenetére
Nem tudom hogy miért kell idekeverni a Michelin-t. Mondjuk ők legalább nem azt csinálták mint a Brisgestone, hogy elkezdték egy csapat hátsóját nyalni a többire meg magasról tettek. 2005-re a 10 csapatból biztos azért használt csak 3 Bridgestone gumikat mert olyan baromi korrekt volt a cég.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #17784 üzenetére
Örülök is. Egy tróger céggel kevesebb a sportban. Amúgy tényleg baromi jól dolgoztak csak éppen a saját érdekeiken kívül más nem igazán érdekelte őket. Ezért pártoltak el tőlük a csapatok 2001-től kezdve szépen fokozatosan. Aztán gyönyörűen vissza is nyalt a fagyi nekik ezért (2005 Ferrari).
Valóban nem véletlen mivel véletlenek nincsenek.
A csapatok (már amelyik) pedig szvsz az alacsonyabb költségek miatt akarták hogy maradjanak.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #17748 üzenetére
A Bridge elsősorban csak arra tesz, hogy jó reklámot csináljon magának és ezt úgy érheti el, ha nem arról szól a futam, hogy mindenki a gumikra panaszkodik. A fix keverékek óta már úgysem tudja minden csapat igényeit kielégíteni. Ezért benyomnak valami jó kemény sz@rt amivel lazán le lehet nyomni a futamot aztán szépen le lehet nyilatkozni, hogy megint qrvajókvoltunk mert jajdeszuperül üzemeltek a gumik. Reklám vége. Amennyiben nem lenne az egy kötelező kerékcsere akkor meg lehetne csinálni a futamokat csere nélkül is akár. Ez a mostani bazinagy húzásuk is nevetséges véget ért. Pontosabban arra jó volt hogy miden médium lehozott róla plusz egy cikket. Újabb reklám. Tenkjú.
"Egy percig se hidd már azt hogy te bármit..ismétlem bármit is jobban tudnál vagy sejtenél az ideális gumikról egy versenypályára..."
Ismételgess csak ha jól esik de szokásos nesze semmi fogd meg jól bő rizsától még senki nem lesz itt okosabb.
Én személy szerint baromira örülök hogy végre elkotródnak az F1-ből mert szvsz nagyban hozzájárultak az elmúlt évek unalmaihoz. Remélem egy darabig nem hallok róluk.
-
kisJack
aktív tag
válasz
#70869248 #17757 üzenetére
Igen elhiszem, valószínűleg az lehet, bár szvsz attól hogy vki nem autózik határon, még autózhat jó ritmusban. Vagy ha nem, akkor ott van az a bizonyos motorelektronikát szabályzó gomb, amit ha a legtakarékosabb üzemre állít, akkor akár nyomhatja is ami a csövön kifér, nem hinném hogy bárki mögött is a támadási pontot kellene keresgélnie.
Ez csak a helyzettől függ. Ha viszonylag szoros a vb, akkor csak az utolsó futamon játsszák el, de ha tetemes előnnyel vezet, bizony megeshet hogy már az idény felétől-háromnegyedétől úgy áll rajthoz hogy csak nyugi, pontokat hozni és semmi kockázat. Ez szerintem a pilóták habitusától függ leginkább, és bizony megeshet hogy az üldözőnek itt sem kell klasszis köridőket futnia ha meg szeretné csípni az első helyet.
Egyébként őszintén szólva nehéz lenne teljesen pártatlanul tekinteni a Hockenheimben történtekre Ferrari drukker lévén, ha a McLaren/RedBull játszotta volna el (meggyőződésem hogy még látunk tőlük ilyet az idén) most én is neheztelnék rájuk kissé, illetve pár fan az ellentáborból győzködné a népet hogy ez a világ legtermészetesebb dolga... -
kisJack
aktív tag
válasz
#70869248 #17716 üzenetére
Hányszor láttuk már hány pilótától, hogy amikor már igen jól álltak pontokkal (vezették a vb-t) már eleve nem úgy álltak rajthoz hogy győzelemre törnek- persze ha netán mégis úgy alakul akkor egye fene- hanem már az elején számolgatják hogy nekik bizony elég az a néhány pont is amit mondjuk az x. helyezésért kapnak. Nem mennek bele komoly csatákba, főleg nem akkor ha egy olyan valaki próbálja elvenni tőlük a pozíciót -legyen szó akár az első helyről- aki nincs versenyben a vb címért, mert benne van a pakliban hogy nullázik, és úgy van vele hogy egy sokkal nagyobb dolgot vihet véghez, ha most beéri a kevesebbel.
Értem hogy mit akarsz mondani az 1. hely "szentségéről", de én meg azt mondom, ha saját érdekből bármikor képesek lemondani róla, akkor csapatként működve -a másik javára- miért ne tehetnék meg? -
-
Male
nagyúr
válasz
#70869248 #17665 üzenetére
Eddig tényleg nem volt rá jellemző...de ki tudja mik jártak a fejében most... ennyi idő után végre újra elöl. Ha most is olyan rohadt nagy csapatjátékos lett volna, akkor sokkal kultúráltabban oldja meg, és nem kockáztatja az egészet a látványos elengedéssel, meg az interjús mondataival.
Nem hinném, hogy megtöri... de hogy jövőre be akarja majd hajtani Alonson, az biztos. -
Viktor77
titán
válasz
#70869248 #17639 üzenetére
"Arra céloztam hogy pont most alakítjuk olyanná a világot amibe szr lesz élni."
Ezt most úgy mondod, mintha a F1 már évek óta nem kizárólag a pénzről szólna. Egy ideje szar. Ez van. El tudom képzelni, milyen kavarások mennek a háttérben (ahol ennyi pénz forog, ott szinte semmi történik tisztán). Ez a mostani manőver csak egy húzás volt a sok közül. Vagy inkább úgy mondom, ez került nyilvánosságra. Így most lehet ezen lovagolni.
Ha bármelyikőtök csapatfőnök lenne, és százmilliókról lenne szó, mind megléptétek volna.
(Persze, mind azt fogjátok mondani, hogy "ugyan, dehogy", persze az esélytelenek nyugalmával, mert sosem fog kiderülni). -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #17639 üzenetére
Tudod mi a szomorú? Hogy ez a hozzászólás leíródhatott volna már idén pár alkalommal. Mégsem íródott le. Hogy is van ez?
És mi a különbség hogy most a Ferrari is beállt a sorba és mindenhol megy a játszadozás? Azt hogy én legalább leírom, hogy ez pofátlanság. Nekem sem tetszik.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #17635 üzenetére
Nem hiszem hogy érdekli Alonsot a hogyan nyeri meg a vb-t eset, mivel az eddigieket sem ismerték el igazán. Illetve az elmúlt években sem ismerték el igazán az akkor nyerőket. Ha ezen múlik akkor sajnos megérte a dolog, tetszik vagy sem. Nem mi döntjük el hogy megéri-e vagy sem. Mi azt döntjük el hogy szép vagy nem szép. Én nem láttam olyan véleményt ami azt írta volna hogy szép.
"hisz hátrányba kerülhetnek ha az egyik csapat ilyen módon tőr az elsőségre" Ez elfogultság. A ferrari most alkalmazza azokat a módokat amit Horner alkalmaz, vagy amilyen kapcsolatba került Hamilton a szabálykönyvvel. Eddig ők voltak hátrányban, ezt bátran leírom az elmúlt futamok alapján és ebből én sosem fogok engedni. Láttam amit láttam, szememmel nem az érzésekkel...
-
Viktor77
titán
válasz
#70869248 #17633 üzenetére
Ezt sem te, sem én nem tudhatom. De ha 6 ponttal nyeri Alonso a vb-t? Ez pont annyira "ha", mit amennyire a te "ha"-d.
Viszont tenni csak a csapat tud, hogy így történjen. Megtették. Hülyék lettek volna nem megcselekedni (de legalábbis a McLaren-Red-Bull párosnak biztos kedveztek volna vele, így a mindenki alatt főleg őket értem).
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#70869248 #17418 üzenetére
Sajnos az idei szabályokkal azt érték el, hogy egy trükköktől mentes, tiszta előzéshez több, mint 1mp-el kell gyorsabbnak lenned körönként. Hiába vagy jobb, az önmagában nem elég. Sokkal kell jobbnak lenni.
silver star: Mostmár minden futam után ez lesz? Off-topic Nascar-ozás oldalakon keresztül?
Flashcash: Nem, ha a javulás csak időleges. meg aztán volt 3 olyan verseny, ahol az éppen meghozott bírói döntések, és/vagy a szabályosság hártáltatta a Ferrari-t igen rendesen...
Senki se számol arra, hogy "Mi lesz, ha..." Itt 120%-os realitás van, még ha néha mást is nyilatkoznak.
-
lenox
veterán
válasz
#70869248 #17401 üzenetére
En meg siman mondanam, hogy lehessen elengedni, akkor nyiltan lehetne rola beszelni, elotte is, a verseny elott is, a fogadasok megkotese elott is, es senki nem lenne felbaszodva tole, a versenyzok se utalnak a masikat, hanem mondanak, hogy hat igen, nyertem volna, de ez a csapaterdek, es kiraly csavo vagyok...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#70869248 #17352 üzenetére
Más:
Szerintem nem volt túl elegáns, de vártam valami hasonlót. Mondjuk Massának magától kellett volna elengednie Alonso-t, az utolsó 1-2 körben -üzemanyag okán- belassulva.
Szerintem.
Horner nyilatkozata, miszerint Ő nem csinálta volna, mert mindkét pilóta versenyben van... EPIC...
Jordan-hez annyit, hogy azok könnyen tolják az állszent dumát, akik soha a büdös életben nem voltak még csak hasonló helyzetben sem. De ha úgy hozná a sors ők is simán meglépnék...
Ki kéne tiltani a Ferrari-t? Akkor -Fair Play alapján- utánuk lehetne küldeni a McLarent és a Red Bull-t is. Sőt! A reanult is, hisz náluk is volt már ilyen, még ha nem is idén...
Fel kell ébredni gyerekek! Ez nem sport, nem verseny. Ez ÜZLET. 2gramm nézettségért átírják az egész szabálykönyvet, amint hol így, hol úgy értelmeznek, attól függően, hogy az érdekek mit kívánnak. 100%-os Videóbíró itt sem lesz, mert azzal elvesztené az FIA a verseny menet közbeni manipulálásának az esélyét.
Sokszor elhangzott már. Hiába van 2 pilóta a csapatoknál, csak az egyikük lehet VB. Előbb vagy utóbb meg kell húzni a vonalat, különben úgy járhatnak, mint a McLaren 2007-ben, vagy majdnem 2008-ban.
Massa meg ne pattogjon. Melbourne okán nyugodtam mondhatta volna Alonso, hogy "Adós, fizess!"
(#17367) silver star: El ne kezdj kérlek megint itt NASCAR-ozni. Ez nem az a Topic...
-
#27441408
törölt tag
válasz
#70869248 #16995 üzenetére
Pedig nem nagy kunszt annyi a trükk hogy a kamera 360 fokba körbe fordul és nem mereven néz előre. Egyébként ezt ha jól tudom a NASCAR-ba vezették be elősször.
Meg sok pályát irigylek az amcsi formula sorozatból..
olyan is van ?
Azt hittem arra nem menő a road pálya vagy hogy hívják azt a fajtát amit nálunk csak normálisnak.
-Mike-
Sok mindenkinek eza véleménye tovább megyek globálisan is esni kezett az F1 népszerűsége, nem véletlen hogy Bernie kapkodni kezdett hogy minél izgalmasabbá tegye pl 1 éjszakai futammal.
Az ovál-t meg addig szerintem ne szóld le amég nem nyomtál 1 versenyt akár csak 1 játékban, mondjuk 1 három és félórás futamot.
Male
NASCAR-ba befizetsz akkor leülsz a gép elé és azt nézel amit akarsz ha jól tuom, nézheted akármeik versenyző fedélzeti kameráját, PIT-ét stbstb . (Indy-nél nem tudom van e ilyen)
-
#27441408
törölt tag
válasz
#70869248 #16984 üzenetére
Akkor sry... de már kezdem unni ezt az akkor nézd azt című műsort....
aesir
De sokan cserélnének veled akiknek minden álmuk legalább csak 1 Sprint Cup futamon ott lenni.... valszeg senkinek nem forogna a gyomra.
Ismétlem ha neked ez az uncsi vonatozzunk 1más után 90 percig majd hurrá ez idő alatt 2 előzés a nép ugrál mer ekkor már izgalmas volt a verseny (tudod 1-es kommentátorok szerint a meccsen 2 gól az már gólzápor jajj de jó meccs volt..) kell akkor hajrá de van akinek más tetszik. És igen ezekre a mimóza túlfizetett F1-esekre is ráférne már egy kis kockázat vállalás. Félre értés ne essék ne sérüljön meg ne halljon meg de fogja már fel minden F1-es hogy ez autó verseny és nem roller verseny vagy kis lábbal hajtós autó show ahol jajj úgyse ütközünk megyünk 1más után liba sorba mert mimózák vagyunk.
A RedBullos (nem tudom meik) bukfence mekkora látvány volt, de erről fog beszélkni évekig mindenki Sprintbe 1 versenyen több látványos ütközés van mint a F1-be talán 2-3 évadba összesen.
-
#27441408
törölt tag
válasz
#70869248 #16963 üzenetére
Indycarba is láttam, ezért kérdeztem hogy van e. F1-be is. köszi
1 uttal kérdeznék még 1-et.
Ugye betiltották a diffúzort vagy mit. Akkor ugye jövőre vissza térnek a klasszikus formához és nem lesznek ezek a ronda "farkak" ? (tudom ez egyéni szempont hogy kinek tetszik,nekem nem )
-
Peat;)
veterán
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #16914 üzenetére
Ok, szerintem kivehető az én problémám, ami a szabálykönyv állagának folyamatos változása. Alonsonak mostanában a száraz, kemény sarok jut, vagy mereven betartja és szív, vagy határig elmegy és szív. A szív a közös szó minden cselekedetben. Így azért nehéz vb-harcban maradni.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #16910 üzenetére
Aki ezt beesésnek nevezi annak igen érdeke a fizika ismerete
A bünti jogosnak nevezhető szabály alapján? Szerintem igen.DE, az idei szezonban is? Nem arra gondolok, hogy szívott pajeszka hát nyomjuk egy kicsit. Nem. Tudod mikre gondolok. Az szerintem meg hibás rendszer, ha az egyik személyt a szabályok szigorú olvasata szerint ítélik meg, míg másokat annak enyhe olvasata szerint.
Konkrét példa: Ezen a futamon volt egy beesés: Vettel fizikailag kilökte Sutilt és pozíciót szerzett. Amennyiben az Alonso féle eset bünti, akkor szerintem az is nagyon hasonló történet és nem értem hogy azt miért nem vizsgálták meg egyáltalán. Szóval én csak ezeket a kettős mércéket nem értem, de gondolom a szabálykönyvben előrébb van a levágás mint a kilökés, így Mansell bácsi csak addig jutott.
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #16882 üzenetére
Nyilván, nem is mondtam egy szóval se, hogy Alonso nem hibás a kialakult helyzetben. Csak neki mostanság soha nem jön ki a lépés, sokszor rajta kívül álló okok miatt, a két mekisnek és a német tinédzsernek viszont szinte minden esetben összejönnek a bő pontok. That's life.
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #16567 üzenetére
Zárjuk rövidre, mert nyílván nem leszünk teljesen egy véleményen, ám ez nem is baj. Abban maximálisan egyetértünk, hogy az nagyon nem jó, hogy a Safety Car ennyire bele tud szólni egy verseny alakulásába, és akár gyökeresen más eredmény születne, ha 1-2 másodperccel előbb/később küldik be. De sajnos ezen nehéz jól változtatni, nem véletlen, hogy eddig még sosem sikerült igazán.
Ami kicsit zavar, az nem az, hogy Hamiltont véded, hanem az, hogy azt írod, szerinted az áthajásos sem járna. Szerinted mi lett volna akkor a korrekt ítélet? Ha azt mondod, hogy semmi, akkor meg kell, hogy kérdezzem, biztos, hogy levetted azt az ominózus szemüveget?
Az ugyanis világos, hogy Hamilton megelőzte az SCt és az is, hogy ez szabálytalan a paragrafusok alapján. Remélem legalább ebben egyetértünk. Az teljesen érdektelen a kérdés szempontjából, hogy lelassított és jópár másodpercig lassan haladt, amit ha nem tesz, elfért volna az SC előtt. Ettől még szabálytalan volt és a sportban az ilyesmit büntetik. Ha szerinted nem járt volna semmi, az olyan, mintha a fociban nem adnál meg egy érvényes gólt az ellenfél csapatának mint bíró, ha a kedvenc csapatod meccsét vezeted, vagyis (talán) érthető, de nem elfogadható.
Persze lehet, hogy azzal jössz, hogy pénzbüntetést vagy figyelmeztetést kellett volna kapnia, de ez esetben azt kell mondanom, hogy valószínűleg ilyen büntetést nem is tettek lehetővé ilyen vétség esetén a szabályok. Ha mégis, akkor viszont meg kell kérdeznem, hogy nem lett volna lassan kicsit túl sok a megrovásokból Hamiltonnál? Ideje volt már egy komolyabb büntetésnek és szerintem akkor is áthajtásost kapott volna épp a korábbi dolgok miatt, ha amúgy csak figyelmeztetés járt volna.
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #16531 üzenetére
1. Ha a min köridős rendszer elég lenne a maximális elérhető biztonsághoz, akkor nem kellene egyáltalán a safety cart beküldeni, nem gondolod? Magaddal kerültél ellentmondásba.
2. Hogy érted, hogy a végeredményt akkor is elérte volna, ha nem csal? Gondolod, hogy Hamilton 2. lett volna ha lelassít az SC mögé ahogy a Ferrarik? Ezt a Hamilton iránti makulátlan szemellenzős rajongásodon kívül semmi nem támasztja alá, de még ha tenné is, Hamiltonnak ezt bizonyára nem volt ideje mérlegelni, amikor úgy döntött, hogy szabálytalan lesz.
3. Szerintem Hamilton szabálytalanságát épp az teszi súlyosabbá amit a védelmére hoztok fel, vagyis az, hogy lelassított. Így ugyanis világos, hogy szándékosan, szabálytalansága tudatában előzte meg a biztonsági és az orvosi autót is. Világos, hogy vacillált, és ha nem tudta eldönteni, hogy előzhet-e még, vagy már nem, mert nem látta, a csapat még mindig szólhatott volna neki, hogy engedje vissza az SC-t. Lovagolhatunk azon, hogy csalt, vagy sem, szerintem a szándékos szabálytalanság és emiatt jogtalan előnyszerzés annak minősül, de ha jobban tetszik, jó, nem csalt, csak szabálytalankodott. Egyébként mondhatod, hogy biztos vagy benne, hogy nem volt szándékos részéről, de elég érdekes, hogy ő "azt gondolta, minden rendben", magyarán fel sem merült akkor benne saját állítása szerint, hogy nem előzheti meg az SCt, miközben Alonsoban nem hogy felmerült pár méterrel mögötte, de be is sorolt. Ezt a kettősséget nem hiszem el. Irreális. Ha mégis így van, az is Hami kritikája, mert nem elég körültekintő és figyelmes. Ilyesmit nem szabad ennyire figyelmen kívül hagyni. De gyanúsabb nekem, hogy ő tudta pontosan, hogy mi történik.
4. Az szintén nem enyhít semmit a helyzetén, hogy HA nem lassított VOLNA, akkor szabályosan elmehetett VOLNA. Ugye pl HA a rajtnál nekirohan Webber, akkor bizonyára nem előzte VOLNA meg az SCt és nem lenne miről beszélni. Avagy HA a HRT igazolta volna le Hamit és Ő igent mond, akkor mindenki őt SZIDNÁ most. Avagy ha nem lassított volna le Hami, akkor Alonso sem és ő is elment VOLNA. Stb. Szóval ne gyerekeskedjünk a feltételes móddal. Ami megtörtént, megtörtént, úgy, ahogy, és arról kell beszélni, hogy hogyan, nem pedig arról, hogy szerinted mi lett VOLNA, HA máshogy történik. Senkit sem érdekel és abszolút irreleváns.
5. Természetesen nem lehet jól hozzáigazítani a büntetés mértékét a szabálytalansághoz, tudom. Ebben teljesen egyetértünk. De ha figyelmesebben elolvasod amit írtam, nem is állítottam ilyesmit, csak annyit mondtam, hogy úgy lenne csak fair a dolog. Ezt fenn is tartom.
6. Előfordulhat, hogy pusztán én látom a fentieket így, de valószínűtlen. Az szintén beszédes, hogy a topik pár Hamilton fanján kívül a többiek mind kb kicsit problémásnak tartják a történteket és minimum unfairnek. Hozzáteszem (mielőtt megkapok valamely bizonyára jól megérdemelt "bélyeget"), hogy magam semleges vagyok, ha Hamiltonról van szó, de a sportszerűséget a sportban a legfontosabbnak tartom. Hozzáteszem továbbá, hogy a kritikám legalább annyira, ha nem jobban a szabályalkotóknak illetve a versenybíróknak szól, mint a Mclarennek és Hamiltonnak.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #16534 üzenetére
Az eltunyulást mindkét irányba értettem.
Lényegtelen Alonso hányadik lett, ezt te is tudod. A szabálytalanság és annak az előnye a mérvadó, ami itt SOK volt. Az életveszélyeztető okosokat meg ne vedd figyelembe...
én is leállok, nem Hami a nagy hunyó hanem a környezet és szitu amibe más emberek hozzák, nekem végig ez volt a véleményem ezt ne felejtsd el, üdv
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #16531 üzenetére
Szerintem egy rajtkiugrás és SC előzés más kategória, ilyen erővel én meg mondhatnám a fekete zászlózást Montoyától. Másrészt a rajtkiugrással nem annyit nyert Rossi mint Hamilton az ugyanabban a helyzetben lévő két vetélytárshoz képest. Nem maga az SC a lényeg, értsd már meg. Az hogy kettő személlyel szemben milyen előnyhöz jutott. Hozzájuk képest kellett volna döntést hozni mert ők voltak ugyanazon szituban, nem pedig a többi autóhoz képest. Hamilton a hibás? NEM. Alonso sem ezt mondta.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
#70869248 #16523 üzenetére
Massa jah, Ő tuti nem tudott volna elmenni. Ha Alonso nem fékez, Ő sztem el tudott volna még menni.
Sztem ezen megy itt sokaknak a "durrogás". De hát ez van.. Mi hiába rágódunk rajta, úgyis az van, ahogy ott Ők döntenek.
@Qorthral: +1, valami hasonló véleményem van. De én nem rágódok rajta, mert nekem nem lesz tőle se jobb, se rosszabb.
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #16516 üzenetére
Pont a lényeget nem érted meglátásom szerint. Azért Hamilton esete szúrja a Ferrari szemét, mert Ő kétségtelenül szabálytalanul jutott előnyhöz, szabálytalansága révén úszta meg könnyebben a safety cart. A többiek, akikről beszélsz, valóban szintén sokat hoztak a Ferrarikon, még többet is, mint Hamilton, de ők ezt szabályosan tették. Esetükben max a sokéves safety car mantra jöhetne, mely szerint igazságtalan, meg unfair a safety car rendszere. Ez persze igaz, de nem igazán van jobb. Magyarán azért Hami zavarja őket, mert ő nem csupán szerencsésen jött ki az SC helyzetből (melynek mindig vannak nyertesei és vesztesei a gyors helyzetfelismerés és jó döntések ill. a pályán elfoglalt (mázlista/peches) pillanatnyi pozíció függvényében), hanem csalt is annak érdekében, hogy jobban jöjjön ki belőle. A többiek csak mázlisták voltak. Hami büntetése pedig nem sújtotta őt annyira, hogy reálisnak tűnjön figyelembe véve az SC előtti helyzetét a Ferrarikhoz képest, ez tény. Az egyébként már csak hab a tortán, hogy sehogy sem sújtotta, még csak pozíciót sem vesztett vele. Nyílván ügyes volt, 2 nagyon gyors kört ment, jól csinálta az egész Mclaren csapat. Viszont az szerintem nincs rendjén, hogy ilyen későn büntették meg. Illetve alapjában véve nem tetszik, hogy ugyanazon büntetési tétel (pl áthajtásos) okozhatja azt is, hogy az adott versenyző pozíciót sem veszít (pl mint most Hami) ill. akár azt is, hogy annyira hátraesik, hogy pontot sem szerez (ilyet is láttunk már és valsz Hamival is ez lett volna ha azonnal kap egy ilyen büntit nem 30 körrel később). Azzal szerintem nem nehéz egyetérteni, hogy a büntetés "eredményességének" nem szabadna attól függenie, hogy a bírák mennyi idő alatt tárgyalják meg. Szerintem ez úgy lenne fair (nem hamiról beszélek, hanem általánosan), ha a büntetés mértékét a pillanatnyi helyzethez igazítanák, úgy, hogy az elkövető a megérdemelt büntetést kapja és garantáltan nagyobbat mint amekkora előnyt szerzett a szabálysértéssel.
Továbbá, amire talán senki nem figyel: Miért is küldik be a safety cart? Pusztán az izgalom fokozása érdkében? Dehogy. Azért, mert veszélyhelyzet állt elő és az a biztonságos, ha az autók szépen egybegyűjtve poroszkálnak, amíg el nem hárul a veszély. Ergo kissé felelőtlennek érzem Hamiltont, hogy nem sorolt be a safety car mögé, már csak csupán a biztonság miatt is. Nem hiszem, hogy bárhány megszerzett pont előbbrevaló a biztonságnál. Persze lehet, hogy ezt csak én látom így
TESCO-zsömle: Látom nagyon a szívedre vetted
Tény, igazság szerint nem Neked kellett volna címeznem, mert vannak mások, akikre jobban vonatkozik a mondanivalóm, de szerintem már értjük egymást.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #16513 üzenetére
Az SC után értem, hogy azzal is nyert, hogy nem egy Force India került elé, hanem Vettel, így nem fogták vissza.
Alonso szerintem ment volna vele, ha ő is lesz**ra a szabályokat, vagy kicsit késöbb jön az SC. Megvolt a tempó hozzá, az első körben szinte tolta hamiltont, aztán lemaradt egy kicsit, és szóltak neki, hogy felzárkózhat, akkor körönként 0,1-0,3 másodpercet hozott rajta, és utol is érte az SC bejövetele előtt.
A többek sokat nyertek a ferrarisokhoz képest, de az teljesen szabályos volt, ők jó helyen voltak. Csak Hamiton nyert szabalytalansággal előnyt.
-
válasz
#70869248 #16499 üzenetére
NA, így már tisztább a kép, viszont Hamilton még így is sokkal gyorsabb volt a kerékcserével és a szárnycserével, mint a biztonsági autó mögött utazók. Nem az élet közvetlen veszélyeztetése a lényeg, hanem az, hogy annál, mint amennyit ment/mehetett volna, lényegesen jobb időt futott... nem sokkal elmaradva azoktól, akik büntit kaptak. de mindegy, mondom, nem Hamiltont ellenzem vagy Alonso-t éltetem, de itt a döntés igencsak arra volt jó, hogy valahogy elsimítsák, mossák kezüket.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
#70869248 #16505 üzenetére
Igazad van, de, ugye azon van itt a hangsúly, hogy a 2 ferrari beragadt az SC mögé ugye... A többiek meg még pont a pitnél kapták az SC jelzést, tehát azzal a lendülettel mentek ki a pit-be, a ferrari-k meg tettek 1 kört az SC mögött. Nem?
Én nem vitatkozni akarok, szó nincs ilyesmiről..
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #16499 üzenetére
Akkor nyert egy 20 másodpercet (ez a SC alatt csökkent, viszont 7 autót megelőzött vele.) meg a büntetés késésével, hogy a vonat helyett Vettel szabta meg a tempót-> még közel 15-öt. A büntetése még a leghosszabb boxutcában sem lett volna ennyi, szóval egyértelműen megéri.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
#70869248 #16501 üzenetére
Ez oké. Nade, ugye Hami hamarabb körbe ért az SC előtt, mint Alonso és Massa közvetlen az SC mögött. A többiek, akiket meg Te is írtál még lentebb/fentebb, ők meg bementek még valszeg azon a körön, ahogy az SC kijött, mert még a boxutca bejárata előtt megkaptán az infót, hogy SC van, kotrás be, szerintem. És ezen van a vita.
-
válasz
#70869248 #16495 üzenetére
Biztos vagy ebben? Vettel és Hamilton a biztonsági autó előtt ment el, tehát egy kör előnyben voltak (mondhatni) hozzá képest. A köridőt nem tudom, de ha úgy tudott bemenni, hogy még vissza is ért, akkor biztosan nem ment túl lassan... (ha megnézzük a biztonsági mögött baktatókat, legalább 8 helyet rontottak, Hamilton egyet sem, ergo csak gyorsabban ment, mint a többiek) de erre nyilván semmi bizonyítékom nincs, nem írtam fel a köridőket. Ha valaki igen, azt szívesen megnézném.
Vettel meg jóval előrébb járt már akkor, neki valóban meg is lehetett az előnye.
De az 5 másodperc akkor is nevetséges... ez ilyen félmegoldás, mert féltek a szar szabályok következményeitől. Ezek szerint mindig hasból mondanak ítéletet. Most ez történt
-
válasz
#70869248 #16484 üzenetére
Nem tudom, hogy jött ki a hsz.-emből, hogy hol ez, hol az. Épp azt írom, hogy Hamilton "csak" azért kapott büntit, mert megelőzte a safety car-t, de azért nem, mert túl gyors kört futott... pedig gyors kört futott. Éppen azt mondom, hogy ha egységes, akkor mindenkinek 20 másodperc járt volna, mert az 5 enyhén ritka - én ég sose hallottam 5 másodperces büntetésről - bár hasonló esetről se nagyon, ez igaz.
Gock is 20-at kapott és Schumi is, amikor a bírák szerint szabálytalanul (pedig szabályosan) előzött legutóbb. Épp ez az eset a "hol ez, hol az" kategória. Nem érdekel Alonso, nem a "fanboyság" beszél belőlem, de most a hisztije jogos.
Szerintem az a kicsit elfogult, aki nem látja be, hogy ez a döntés csak szőnyeg alá söprés.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #15703 üzenetére
Nem mai és pont azért nincs már értelme mert az idei évre némileg megváltoztak a szabályok. A lágyabb keverékek megválasztása rendben van csak pont azért nem izgalmas a dolog mert a keményebb már túl kemény és lazán le lehet vele tekerni egy egész versenytávot. Ezért kellene szuperlágy-lágy, lágy-közepes, közepes-kemény párosításokat vinni a futamokra. Izgalmasabb lenne tőle a dolog.
Görbe tükröt meg általában nem olvasok mert olyan amilyen. Benne is van a címében, szubjektív. Most is beleolvastam de minek:
"Én egy csöppet már azon is meglepődtem, hogy a McLarent még csak vizsgálatnak sem vetették alá, amikor a kerékcseréje után közvetlenül Fernando Alonso mellé küldték ki Lewis Hamiltont, mert mégis mi a veszélyes kiengedés, ha nem ez? Na jó, annak tükrében, hogy Lewis és Seb Kínában is csak egyszerű megrovást kaptak, amiért dodzsempályának nézték a boxutcát, az ilyesmin talán felesleges is csodálkozni. "
A meglepődések helyett inkább visszanézhetné az esetet a többiről nem is beszélve. Mindegy... kár a szóért...
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #15700 üzenetére
"de egyébként szvsz Wéber Gabi fogalmazott frankón...azért nincs szomszédos gumi, mert figyelembe kell venni a 'show'-t is.."
Mármint figyelembe kell venni azt hogy ne legyen show? Mert így hogy még a gumigyilkos Kanadában is szinte simán mentek 60 kört a keményebb keverékkel ez egy elég érdekes nyilatkozat. Amúgy mikor mondott ilyet Wéber?
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #15617 üzenetére
Liuzzi legnagyobb gondja, hogy van egy Vettel-verö di Resta a csapat szekrényében, akit azért épp eszü ember nem hagyna ott megsavanyodni. Liuzzinak szerintem leginkább technikai tudás gondja lehet - mintha néha képtelen lenne beállitani az autoját, föleg a gyors ivekre nem tud mit kitalálni...
Más, hogy az akkoriban Tost által üldözött Liuzzi-Speed duoban több fantáziát láttam, mint a mostani duettükben.
Davidson? Neki az volt a gondja, hogy kissé alábecsült Satot nem tudta láványosan összecsomagolni, a Super Aguri beheklett, amikor pedig éppen Kanadában dobbanthatot volna egyet, egy öngyilkos hajlamu hodba botlott. Most meg lehetetlenség nagy hátszél nélül bekerülni - még Heidfeld is a kispadon csücsül... -
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #15593 üzenetére
Félreértettél, csak annyit állítottam, hogy ha Sutilnak nincs defektje, akkor simán Liuzzi előtt végzett volna. Persze ez nem nagy érdem
Nem számoltam utána, hogy melyikük mennyit vesztett az ütközéssel/defekttel, de azt enélkül is láttam, hogy Liuzzi nagyon jól futott tegnap, gyorsabb volt, mint Sutil, egy kicsivel. Ez persze meglepő, mert általában Sutil szokott jobb lenni nem kicsivel.Örülök Liuzzi feltámadásának és annak is, amint már írtam, hogy mindkét FI elég jól ment tegnap, ha nincs galibájuk, akkor talán Kubicával és Rosberggel is meccselhettek volna komolyabb pontszerző helyekért.
-
Gyusz
őstag
válasz
#70869248 #15577 üzenetére
Jól ment most az egész hétvégén Liuzzi, az tény, de időmérőkön még jó pár hely szokott közte és Sutil között lenni. Törökország után mondjuk lenyilatkozták, hogy megpróbálják Liuzzi gondjait megoldani, és úgy tűnik működik a dolog, szóval én is kíváncsian várom, hogy mit sikerül még idén alkotnia.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #15609 üzenetére
ha fordítva van akkor az eset is fordítva adódik elő.
Feltéve, hogy a McLaren cserél gyorsabban a Ferrarinál. Mert ugye ha most pont ugyanolyan gyorsak lettek volna mindkét csapatnál, akkor a beérkezési, parkolási sorrendben indultak volna el, tartva az előzőleg meglevő kb. 1mp-es távolságot.
Ha Alonso már a pályán Hamilton előtt lett volna, akkor szintén nincs egymás mellett haladás a kijáratnál, hanem még növeli is előnyét Hamiltonnal szemben.
Szóval nem csak az a lényeg, hogy milyen sorrendben vannak, hanem az is nyilván számít, hogy milyen gyorsan cserélnek, meg egyáltalán milyen sorrendben érkeznek be a boxba. -
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #15577 üzenetére
Liuzzi nagyot ment, de ne felejtsd el, hogy Sutilnak is volt egy nagyon gyenge köre amit végig a defektes gumija maradékán tett meg. Azzal ő is veszthetett minimum fél percet, anélkül lazán megveri Liuzzit. Ami vitathatatlan tény, az az, hogy mindkét FI jól ment a hétvégén.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #15419 üzenetére
Félreértettél, internet alatt én a híroldalakat értem. Fórumok közül egyben vagyok többre nekem nincs időm(Talma atmoszférát sem ismerem, talán egyszer írtam hsz-ást a motogp.hu-n), és nekem ez jött le amit írtam, ez szubjektív vélemény. A másik konkrét eset meg minden csak nem szubjektív, én hiszem sőt tudom hogy Hami önmaga egy kis szegletében sem bánta meg hogy kicsit játszott az autóval amit alá adtak. Persze lehet rosszul tudom, na bumm, de úgy érzem én állok közelebb az igazsághoz amikor azt mondom, hogy a nyilatkozó Hami és a cselekvő Hami között nagy a különbség. (ismét leírom, számomra szerencsére...) Valami csak generál vitát, de túl van ragozva, másképpen látjuk. De nem a ti sem más hozzászólásaiból informálódom, persze a híroldal sem sokkal jobb, de nekem azok maradnak.
A megmondó verseny nem valami pozitív hogy rám reagálva került elő, én nem tartom magam annak aki a pilóták teljesítményét becsméreli, én inkább vitatkozni szoktam (pl. Webber) ilyen témákban. Többet nem is reagálnék rá.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #15410 üzenetére
De mint látod hétről hétre a fórumot sőt az egész világot mégis problémát okoz ez a dolog. Márpedig ezt egy ember tudja elkerülni a leghatékonyabban, ő maga. Én csak olvasok néha híreket, nincs lehetőségem/időm a pilótákról különböző show műsorokat nézni, nekem az már nagyon túl van a határon. A legtöbb ember is hasonló módon, az internetről informálódik.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #15404 üzenetére
Hamiltonnál az a baj hogy rosszul kommunikál a rajongók felé amióta az f1-be van. Egy Kimi féle lazaság, flegmaság nem ártana neki, de az hogy időről időre elmondja hogy ő tiszta, erkölcsös versenyző, ilyen meg olyan ügyes és ártatlan aki csak tiszta eszközökkel nyer és nem lesz sose kérdőjeles pilóta, majd beül és (szerencsére) lemegy a redőny, akkor ott van egy olyan differencia az állításai és tettei között ami sokak szemét kiszúrja. Kiemelném hogy szerintem nem a tettein kéne változtatnia, hanem az első mondatomban lévő dolgon.
Aktív témák
Hirdetés
- Bontatlan Apple 96W USB C hálózati adapter (töltő) eladó
- 16GB RAM 1TB Háttér 10,1" NoName
- Chuwi HiPad Pro 8GB/128GB 10.8" 2K 8mag 2SIM Alu ház 7,5mm 450g
- BONTATLAN STEELSERIES TERMÉKEK BOMBA ÁRON! ÚJ, AZONNAL ÁTVEHETŐ!
- ASUS ROG Strix Scar 16 G634JZR i9-14900HX, 32GB DDR5, RTX 4080 (2027.08-ig garis)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest