- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #31852 üzenetére
Jah... Kifogyott az aksi...
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #31845 üzenetére
Tök mindegy, hogy miért volt ott.
Az érdekes az ami ismét megmutatkozott a szituációban, hogy nincs csapatsorrend, csak akkor, amikor Webber Vetttel mögött van és gyorsabb.(#31852) Motion_Blur : Ezt a "lassú autót kapott", "szabotálják" dolgot, meg időnként úgy látom egyedül te hozod fel, senki más.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31845 üzenetére
Ha,ha,ha,ha... Webber futamai idén hányszor mentek el technikai és egyéb problémákkal? Nincs HA! meg ha jól emléxem, nem Vettel volt a leggyorsabb IM-en... De gondolom az is Webber hibája volt, ő volt túl gyors, nem Vettel a lassú.
-
válasz
Motion_Blur #31810 üzenetére
Volt olyan etap ahol a 3. vagy 4. extrakört huzatták rá a lággyal és 3-4mp.-et kapott körönként a mezőnytől az elcseszett taktikájuk miatt.
-
simonzé
addikt
válasz
Motion_Blur #31810 üzenetére
Én csak azt tudom, hogy az esetek többségében a legjobb autó-versenyző kombináció szokott 8-ból hetet nyerni.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31787 üzenetére
Nem értem mi a fenére várnak ennyit
Azért azt érdekes volt látni, hogy Vettel nem bírta megelőzni Hami-t, csak a boxban.
(Massa mellett egyből elment, de hát az Massa...)
Button eseténél pedig - ha jól láttam - feltette a kereket, és kiengedték az autót, mielőtt a csavart meghúzhatták volna
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31780 üzenetére
szegény, szintén boxutcai hiba
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Motion_Blur #31767 üzenetére
Viszketett a bal szeme...
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31767 üzenetére
gumimelegítés?
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31760 üzenetére
itt az ideje behúzni végre egy futamot
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31702 üzenetére
Én mostantól inkább a Sky-on nézem. Még a lagymatag német kommentátorok is lényegesen jobbak a két címeres marhánál.
Úgy látom állórajt lesz.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31689 üzenetére
Az már vagy 10 perce volt.
Viszont a száraz rajtrács miatt nagyon remélem, hogy nem SC-s rajt lesz. Bár amilyen marhák képesek kitalálni, hogy de.
-
emerico2004
aktív tag
válasz
Motion_Blur #31682 üzenetére
jah ha haggyák .... ne újjujj nedves az aszfalt így nem lehet versenyezni... széfti kár rajt.....stb
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31668 üzenetére
Kíváncsi vagyok a Ferrari -t hogy lehet majd meggyőzni.
A Sauber is necces lesz, bár nekik nem közvetett érdekük.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31670 üzenetére
Eljártad az esőtáncot?
mod: A Sky-on most nem úgy néz ki mintha nagyon esne vagy esett volna.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Motion_Blur #31670 üzenetére
Talán az első alkalom lesz amikor beírtam hogy lehet esni fog és meg is történik, végreeee
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #31662 üzenetére
Oké, hogy kell nekik a látogatottság, és ezért bevetnek ilyen trükköket, de annyira átlátszó ahogy csinálják, és alig esik le pár embernek, hogy át lett b..va a címmel. Az a helyzet, hogy nincs igény a valós, pontos info-ra, a többségnek ez a blikk kategóriás sz*r kell... És ugyanez megy a Forma1-ben, a megcsinált sz**ra, meg a cirkuszra van igény. A felvető műsorban is az a csávó, aki a kérdéseket teszi fel, utoljára a kémügynél volt ennyire elemében, mint tegnap.
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31649 üzenetére
Igen, ez lehet... de akkor meg miért nem írják hozzá ezt is
Kíváncsi vagyok, melyik csapatot zárják majd ki utólag, mert belekavarodott az oda-vissza változtatásokba
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31646 üzenetére
Igen, a #31642-ben linkelt cikkben ez a fura. Úgy írja, hogy holnap akkor mehetnek a régi beállítással, mert feloldották a korlátozást, de a "nem lehet változtatni az időmérő és futam között" az meg maradt. Szóval így nem értem, hogy akkor hogyan is mehetnének a futamon a régivel? Esetleg most a szabályváltozás miatt megengedik a módosítást kivételesen?
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #31606 üzenetére
Ha még szabotálnák hányadik lenne?
Holnapra Lonzi, Webbó, Vettel befutót várok!
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #31606 üzenetére
Én nem igazán állítottam soha, hogy szabotálnák. Csak az egyértelmű esetekben, lásd pl. szárny elvétel. De az meg egyértelmű, ha valamiben dönteni kell, ki mellett döntenek.
-
Neoteric
addikt
válasz
Motion_Blur #31580 üzenetére
De csak erre a futamra, vagy az egész hátralévő időre?
-
DopeBob
addikt
válasz
Motion_Blur #31580 üzenetére
De a következő verseny előtt fellebbezhetnek ők is? Meg mások is? Tehát kb ugyan ott leszünk mint egy hete, csak lesz egy plusz szabály, aminek a betartása alól felmentettek mindenkit?
Nem is vagyok kíváncsi már az időmérőre se, vicc ez az egész.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #31580 üzenetére
lol
-
DopeBob
addikt
válasz
Motion_Blur #31575 üzenetére
Ez akkor most azt jelenti, hogy most nem használhatják, de a következő versenyen meg majd megint igen? Vagy csak a szabálymódosítás után x ideig lehetett? Mindegy, mindenképpen SZÁNALMAS ami történik
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31554 üzenetére
Köszi!
Ahogy ez alakul... remélem a díjátadóra eldöntik azért
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31555 üzenetére
Szerintem az időmérőre meg a versenyre visszakapják az 50%-ot. Ez is kabaré része.
-
Neoteric
addikt
válasz
Motion_Blur #31555 üzenetére
Most akkor mivan? Mégis visszafogják a RB-t?
Vagy elfelejtettem angolul és vmit nagyon félreértek.. -
lenox
veterán
válasz
Motion_Blur #31555 üzenetére
Mondjuk azt nem tudni, hogy a ketto hogy viszonyul egymashoz.
-
Misi 007
őstag
válasz
Motion_Blur #31555 üzenetére
Tiszta komédia komolyan...
Stream: [link]
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #31555 üzenetére
botrány
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31533 üzenetére
Jól értem, hogy:
- Most a különböző gyártókra különböző szabályok vonatkoznak majd?
- A Ferrarival és a Cosworth-szel csak az első edzés alatt közölték ezt?...ha igen.. hát gratulálok FIA-nak ehhez a megoldáshoz. Várom amikor majd futam közben lesz valamelyik autó egyik megoldása szabálytalan például.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #31540 üzenetére
Oho', köszönöm!
@shteer:
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #31533 üzenetére
Arra lennék kíváncsi, hogy pontosan miért lesz így kevésbé megbízható a cucc
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #31499 üzenetére
hogy a francba nem olvadnak el a hátsó gumik? elég közel vannak egymáshoz, legalábbis a képen így látni
-
válasz
Motion_Blur #31499 üzenetére
Pár perc múlva megtudjuk,mennyit is érnek,miközben halad az autó.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #31353 üzenetére
Pénteken az edzésen még ezt írták az A5-ön:
10:56 - A Red Bull már a Silvertone-tól érvénybe lépő új motorparamétereket használja az edzésen. Ennek értelmében a pillangószelepek legfeljebb 10 százalékra nyílhatnak ki, ami gyakorlatilag a forró befújásos diffúzorok kiiktatását jelenti.Egyre több ilyen ellentmondás van.
Akkor ezek szerint biztos magukkal vitték azt a bazi nagy szimulátort, és hátul az egyik szerelő már ezt próbálgatta. -
rocket
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31341 üzenetére
Egyszer azt mondjak amit gondolnak a realitasok talajan maradva, masodszorra amit a PR-esek a szajukba adnak
Remelem lesz annyi eszuk, hogy a Silverstoni csoda elmaradasa utan dobjak az idei evet, es elkezdenek a jovo evire fejleszteni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31353 üzenetére
Hát öhm.. megy a vetítés. Aztán agyonverik a mezőnyt, főleg az első szektorban.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #31341 üzenetére
Persze én meg terhes vagyok.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31350 üzenetére
Felipe baby?
-
válasz
Motion_Blur #31341 üzenetére
/Lewisszal mi vagyunk a kihívói./
Szép is lenne a dobogós 1-2 helyezett.No meglátjuk... -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31341 üzenetére
Ki kell csalogatni a szurkolókat valamivel a hazai futamra.
Egyébként ha a gumiválasztás kedvezőtlen lesz, akkor van esélyük.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31341 üzenetére
Optimistának lenni szabad.
-
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #31341 üzenetére
Hát igen, az a fránya marketing...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31309 üzenetére
Hát, a sajtó. Bár ezen nincs is csodálkozni való, amióta visszatért ez a nóta zeng. Csak már unalmas.
"Michael Schumacher a tavalyi évhez hasonlóan csak küszködik és néhány kiugró eredményen kívül nem tud igazán jó teljesítményt nyújtani. A német legenda a korábbi évektől eltérően egyre többet hibázik. Legutóbb Vitaly Petrov (Lotus Renault) autóját találta el hátulról, melynek köszönhetően letört az első szárnya és elvesztette annak a lehetőségét, hogy a pontszerzésért harcoljon Valenciában."
Szvsz, küszködik. Csak úgy, ahogy Rosberg. A Mercedes egy kalap kaki, nem tudom mit vár az ember Schumitól.
-
Neoteric
addikt
válasz
Motion_Blur #31305 üzenetére
Ráadásul olyan amit egyhamar nem döntenek meg..
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31281 üzenetére
Az a vicc, hogy sportolónak vallja magát (autóversenyzőnek), és a versenyt otthagyva inkább elmegy másfél órát nyekeregni. Hihetetlen, hogy mennyire nincs önkritikája ennek a szerencsétlennek.
Ahogy látom a kommentekből mások is észrevették ezt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #31274 üzenetére
LOL
Szerintem én többet olvasok brit médiát. Lojálisak? Vicc.
Ott kezdődik, hogy Adam Cooper Twitter-bejegyzése is túl van reagálva. Lehet, hogy túl sokáig bulizott tegnap este, mert F1-es partyk voltak, és magára vette, amit beleképzelt a megjegyzésbe. "Good that Lewis has cheered up overnight and he's entitled to change his mind, but it sounds like he's blaming the media there..." - 'Jó hogy Lewis jobb kedvűbb lett mára és joga van megváltoztatni a véleményét, de [a bejegyzése] úgy hangzik, mintha a médiát okolná...'
'Úgy hangzik, mintha', tehát ez csak egy lehetőség, amit a kijelentő sem feltételez biztosra.
Más brit újságírónak meg tetszett a pálfordulás és nem értette félre, pl. Will Buxton.
Az újságírók is mimóza lelkek, és Lewis se csípi mindet, egyikkel többet cseveg, másikkal alig (ezzel nem arra célzok, hogy ezek ne lennének ott a nyilatkozatainál és ne tartanák oda a diktafont, de azt tudom, hogy Will Buxton privátilag is jobban elvan Lewisszal, de ez abból is jön, hogy Will nem egy öreg, besavanyodott újságíró), és az ilyenek cserébe nem is úgy viszonyulnak a kijelentéseihez.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #31271 üzenetére
A vezess.hu cikkben ne higgyetek van, ami a lényegi ferdítés, hogy elkészülhessen belőle a bulvárhír.
Az eredeti szövegben ignore van, ami egyáltalán nem azt jelenti, hogy ne higgyetek, sem nem utal arra, hogy a mai cikkek nem az ő nyilatkozatából jönnének.
Én előbb olvastam a bejegyzését, mint egy-két újságíró nyafogását. Tudtam helyesen értelmezni és meg se fordult a fejemben, hogy valakinek még ezzel is baja lesz. Tegnap egy rossz verseny után rossz hangulatban volt és pesszimistán nyilatkozott, ma már jobb kedve van. Nincs benne sértés a média felé; amit egyébként nyugodtan lehet szapulni, mert undormány amit csinálnak.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31271 üzenetére
...csak angolul kéne nekik tudni egy kicsit, és máris nem lenne kétértelmű.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #31263 üzenetére
De köcsög ez a média!
ignore what u read in the papers today - 'ne foglalkozzatok azzal, amit ma olvashattok az újságokban'
Nem azt mondta, hogy kitalált vagy valótlant írnak róla, hanem, hogy ne foglalkozzanak a tegnapi nyilatkozatával.
Erre néhány mimóza újságíró besértődik Twitteren, mert nem tudta értelmezni és ebből lesz cikk?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31233 üzenetére
Ez érdekes. Egyrészt azért mert Withmarsh és Button is homlokegyenest mást mondott, de pár nappal ezelőtt még Hamilton is:
"Nagyszerű, hogy végre tisztázzák ezt az egészet, ugyanis így minden megváltozhat. Így sokkal izgalmasabbak lesznek a versenyek."
"Úgy gondolom, hogy ennek köszönhetően még ledolgozhatjuk a hátrányunkat és harcban maradhatunk a bajnoki címért" – tette hozzá a 2008-as év bajnoka.
A McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh elmondta, hogy "lesz, akit érzékenyebben érint majd az FIA döntése."
Mondjuk a monterali esős beállításokat is tagadta.
mester:
"Úgy gondolom, hogy az osztrák szekció fog a legjobban szenvedni miatta, de bizonyos mértékben szinte mindenkit érinteni fog" – folytatta a mezőny rangidős versenyzője, aki úgy véli, hogy akárcsak a közúti forgalomban, a Formula-1-ben is tiszteletben kell tartani a döntéseket."
Petrov:
"Nem fair, hogy a szezon közepén változtatnak a szabályzaton, ugyanis mindenki a szezon kezdete óta fejleszti az autóját és az elemeket, amelyeket most betiltanak. Sajnos több dolgot is meg kell változtatni. A rendszernek köszönhetően később fékezhettünk, ami most nem fog menni. El kell ismerni, hogy keményen érint minket az új szabály."
Heidfeld:
"Nem tudjuk, hogy ennek következtében hogyan alakul az erősorrend, de véleményem szerint a Red Bull az a csapat, amely a legtöbbet tudja kihozni a rendszerb"
Vettel:
"Úgy gondolom, hogy összességében ami autónk a legjobb, és a siker titka nem az egyes elemekben rejlik. Lehet, hogy a Mercedes motorral versenyző csaptoknak lesz a legnagyobb problémája ebből" – idézi a Sport Bild a címvédőt.
Marko:
Arra a kérdésre, hogy ki profitál az új szabályból, a szakember a ServusTV-nek adott interjúban azt felelte: "Egyértelműen a Ferrari. A McLarent hasonlóan érinti majd, mint minket. Ők jól másolták le a mi rendszerünket. A Renault lesz a legnagyobb vesztes, mert ők erre alapoztak az autóépítés során. A vetélytársaknak viszont csalódást kell okoznom, mert új szabály nem fog minket olyan jelentősen hátráltatni, mint szeretnék."
Newey:
Néhány szakértő szerint a szigorítás nagy vesztese a Red Bull Racing lesz, ugyanis az ő rendszerük a leghatékonyabb, továbbá megbízhatósági problémák léphetnek fel, ugyanis az új szabály miatt meg kell változtatni a motorvezérlés beállításait is. "Nem tudjuk, hogy ez okoz-e majd megbízhatósági problémákat a motor terén" – jelentette ki a csapat főtervezője, Adrian Newey.
"A Renault biztosan megérzi majd, hiszen az egész kipufogórendszerük erre az elvre épül" - nyilatkozta a Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey, aki nem kívánta publikussá tenni a válaszát arra a kérdésre, hogy az osztrák csapatra milyen hatással lesznek a korlátozások, de a vele beszélgető brazil újságíró szerint nyilatkozatának hangeme is árulkodó volt.
"A Renault mérnökei attól tartanak, hogy a motorok hamarabb tönkremennek majd, ha ezentúl nem lehet megváltoztatni a motorelektronika beállításait az időmérő edzés és a verseny között.
Előfordulhat, hogy szombaton 30 fok van, vasárnap pedig csak 15, márpedig a különböző hőmérsékletek teljesen más motorvezérlést igényelnek" - nyilatkozta Ricardo Penteado, a Renault brazil mérnöke. - "Ez azt jelenti, hogy nagyobb esély van a motor meghibásodására. Ezt már az FIA illetékeseinek is elmagyaráztuk, de azt válaszolták, hogy csak az ő beleegyezésükkel módosíthatunk a beállításokon."
Aztán még olyat is lehetett olvasni, hogy a Mercedes csapat bukja majd a legnagyobbat, de olyat is, hogy a Force India.
Mindenesetre a Ferrari-t sehol nem említették, így ők lehetnek talán a legnagyobb nyertesei az egésznek, és ha mondjuk fél másodpercet nyernek vele az RB-hez képest, akkor már érdekes lehet a dolog.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31233 üzenetére
Ez érdekes.
Eddig egészen másról szólt a fáma. Mi ez a hirtelen változás?! Mondjuk a VB biztosan elúszott. De azért abban még reménykedek, hogy lesz olyan, aki megszorongatja Vettel -t, és nem azzal megy el az év, hogy minden futamot behúz.
Alonso is feladta... Mondom én, hogy ez volt a vége. Versenyképes technika nélkül nem lehet csodát tenni.
"A spanyol pilóta szerint 99 pontos lemaradást nem lehet normál körülmények mellett ledolgozni. "Jelenleg nyolc tizedmásodperccel vagyunk lassabbak, mint a Red Bull. Aki komolyan azt gondolja, hogy még megnyerhetjük a címet, az nem ért a Formula-1-hez.""
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #31233 üzenetére
Ez van... eddig sem volt sok esélyük sajnos.
-
bambano
titán
válasz
Motion_Blur #31109 üzenetére
attól a pesti tájszólástól felmászok a falra... kőőőőőröznek... ahha.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31155 üzenetére
nem bszták el
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31157 üzenetére
Azért durva, hogy Massa megint kapott 30s-et Alonso -tól.
Még ha azt az 5s-et le is vonom, nem tud tempot menni. Pedig az elején még úgy nézett ki, tudja tartani.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #31141 üzenetére
Rossz embert raktak ki a Ferkától.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31141 üzenetére
Hamilton elszállt....
shteer: Sajnos a Ferrari még nem elég az RBR-hez.
Vettel spórolt. Most elkezdte nyomni.
-
moha21
veterán
válasz
Motion_Blur #31131 üzenetére
Most még a map-ról is lement a srác:>
Alonso megindult.
szer: végre egy szép előzés.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31131 üzenetére
ALO remélem elkapja WEB-t
-
Z0C!
őstag
válasz
Motion_Blur #31122 üzenetére
bevár...
elmehetett volna Massa mellett... -
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #31109 üzenetére
Mit mondtak?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31109 üzenetére
bingo
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31109 üzenetére
sajnos nincs
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #31089 üzenetére
Ha bejön az SC, akkor a Ferrari nyugodtan csomagolhat...
venember83: Szerintem Alfonz tudja majd tartani a tempót, csak a rajt jól sikerüljön.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31089 üzenetére
Miért, vannak bármilyen esélyei is a Ferrarinak pl. a dobogó első két helyének bármelyikére?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #31079 üzenetére
Dupla DRS zónában könnyű lesz megenni bárkit.
Viszont a pikantérium, hogy ezen a pályán nincs egy szokványos hosszú egyenes se. Viszont van kóválygós nagy tempós kvázi-egyenes, ahol akarva-akaratlanul is könnyű elvenni a helyet az előző autótól és felkenni ezzel a falra.
Nem sok esélyt adok egy SC-mentes futamnak.
A másik meg, hogy gumi-káosz-verseny is lehet, mert nem olyan lesz ma a hőmérséklet és aszfaltfelület, mint a szabadedzéseken, időmérőn voltak.
-
Plutor
aktív tag
válasz
Motion_Blur #31079 üzenetére
"Versenyben szerintem megint a McLaren lesz a leggyorsabb."
Most elvileg a valós erősorrend volt az időmérőn nem?
Most nincs trükkös motorvezérlés. -
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #31079 üzenetére
Webbo kirakja az első kanyarban.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #31079 üzenetére
1. WEB
2. HAM
3. ALO -
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31032 üzenetére
én is remélem hogy nem így lesz
-
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #31032 üzenetére
"Ferrari téma: megint van egy olyan rossz előérzetem, hogy Massa a tiszta ívről lerajtolja Alo-t, és vonatoznak majd amíg a Red Bullok és Hami meglép. Remélem nem így lesz, de nem először fordulna elő.."
Akkor majd jön megint EZ -
Csabee.
nagyúr
válasz
Motion_Blur #31028 üzenetére
Ez szép
Még a végén veszélyes lesz Sumira ha így siet..
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #31028 üzenetére
ezt orf1-en elmondták igazi fanok tudnak mindent a kölökről
csak azt tudnám mit csinált azon a 2futamon, hogy nem szégyenli magát -
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #31009 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #30994 üzenetére
Az RBR most is magasan a legjobb volt, még Webber is lazán bejött Hamilton és Alonso elé.
Pedig Alonso -nak jól indult a köre, valszeg rontott a középső szektorban. Igazából nincs ellenszer az RBR -re, mint autó teljesen más dimenzióban versenyez. És még csak a Schumacher-Ferrari duóhoz sem hasonlítanám, ez sokkal nagyobb előny.
Gyors körön mindenkit látok csúszkálni. Vettel autója olyan stabil, mintha valami az aszfalthoz szívná. Ez ívlecsúszása sincs, oda megy az autó, ahova irányítja, ahova a kormányt forgatja. -
lenox
veterán
válasz
Motion_Blur #30989 üzenetére
Tenyleg ugy lehet... Akkor hogy birt kb 1.5 sec-et verni Webberre?
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #30985 üzenetére
Bátrak voltak.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #30978 üzenetére
Az elég durva lesz.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #30943 üzenetére
Szerintem ma megint lehet esély. Ha így lesz, akkor megtalálták az RBR -ek méregfogát, és köv. futamon már nem biztos, hogy egyértelmű lesz az RBR-ek fölénye, sőt...
Bár ez nem oszt, nem szoroz, Vettel olyan előnyt gyűjtött, hogy ezzel lazán megvan a VB, csak mindig pontot kell szereznie. -
Plutor
aktív tag
válasz
Motion_Blur #30946 üzenetére
Ezt ha jól értelmezem,csak az időmérő és a futam közt nem lehet buherálni.
Az időmérő alatt igen. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #30939 üzenetére
Azon csodálkozom, hogy Senna még nincs...
-
SpongyaBob
veterán
válasz
Motion_Blur #30939 üzenetére
Köszi!
Szerintem is zsír
hopsz, sorry ez dupla lett, nem szerkesztettem az előzőt.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #30921 üzenetére
Ezt sok a válogatott bunkót akik ott irkálnak.
-
szőröscica
addikt
válasz
Motion_Blur #30924 üzenetére
Nem tudom, hogy mi szükség van azokra a kis csapatokra, mozgó akadályt képeznek, semmi többet.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Motion_Blur #30924 üzenetére
Ha jól láttam(akadozik a stream) a HRT éppen a boxba hajtott be,de a bejárat meg az ideális íven van,ahol kezdődik a boxba vezető fehér elválasztó vonal.
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #30921 üzenetére
köszi
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #30913 üzenetére
Így van! Erről van szó! Mert annyian drukkoltunk Suminak.
Nyavajgók meg mindig vannak, mindegy ki nyer, vagy vezet a pontlistában.
A Ferrari trendje felfelé ível, ezért Lonzi nyilatkozatával egybevág. Az más kérdés, hogy még nem eredményes. De most drukkolunk Lonzinak. Reméljük végre eredményes lesz.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #30913 üzenetére
Respect
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #30885 üzenetére
ez érdekes, de legalább lelkes
-
.bableWes
őstag
válasz
Motion_Blur #30885 üzenetére
érdekes
-
szőröscica
addikt
válasz
Motion_Blur #30873 üzenetére
Na ez az, még be sem állították rendesen a kocsit és már 8 tizedet adnak a mezőnynek. Siralmas!
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #30854 üzenetére
az mondjuk igaz ... de lehet hogy csak annyit üvöltözött neki hogy behind you, behind you, very close
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #30852 üzenetére
ha a telemetria azt is rögzítené hogy mikor milyen irányba dől a pilóta feje, sőt a szemgolyói is merre néznek, akkor tuti lehetne tudni hogy hova figyelt
szerk.: meg az is vicces lenne ha a verseny utáni riportban hazugságvizsgálóra lennének kötve a pilóták
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #30850 üzenetére
de egyébként most ennyire hihetetlen hogy Button tényleg nem látta Hamiltont?
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #30848 üzenetére
miért muszáj ezt kommunikálnia? Ha a McLaren ragaszkodik hozzá, azt kommunikál amit akar. Te nem nagyon kedveled Buttont, mi? Nem tudom mennyit lehet látni abból a tükörből, ha vizet is felversz a kocsival.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #30831 üzenetére
Ne gondold, hogy csak az övé.
Hamiltont nagyon szeretné a McLaren megtartani és ha az autó erős lesz a szezon hátralévő részében és még inkább jövőre egész évben, akkor ez sikerülni is fog.
Amit a minap olvastam egy bennfentesebb zsurnótól, Mateschitz az akinek kellene Hamilton. Nem utolsó sorban azért mert globálisan Hamilton jelentősen népszerűbb, mint Vettel és ütősebb reklámlehetőség a Red Bull brand számára.
A SportWoche egyébként osztrák sportlap; ezt még nem tudom, hogy milyen fülesük van és mit prognosztizálnak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Motion_Blur #30818 üzenetére
Turbos vasakban a kipuff rencer legnagyobb fojtasa az maga a csiga. Mivel kozvetlenul a motor utan van 15-20, max 30cm-l, az a resz a "fojtas osszesen, utana meg nagyjabol mar akarmi lehet... de legjobb a freeflow rencer
Ezert ha az egyik hengersoron van egy ijen a masik meg csak egy sima cso, ahogy most is, akkor az semhogy sem lesz jo, mert az 1db csigas oldal feloldalasan "fojtja" a motort.Nekem is csak egy atmeno vegdob van fent, semmi mas, belenezel az egyik vegen atlatsz rajta a masikra. Es megsem uvolti le a fejed, mert a csiga egyben "megfogja" a hangot is. Siman lehet beszelgetni a kocsiban mellette meg zenet hallgatni teljesen normal hangeron is.
Probald meg ezt egy szivoban egy ijennel.SZVSZ
a sor6 tul hosszu blokk lenne, mert jobban csavarodik a hosszabb fotengely
a v6 egy csigaval meg hoki, lasd fentmarad a sor4
Ekkora ccm-re amugy is mindenfelekeppen faszsag a 6 henger... ha egy sorban van, ha v-ben, tokmind1
Aktív témák
Hirdetés
- Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB SSD / 650W
- Kingston FURY Beast 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz KF432C16BB/32
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- OLCSÓBB!!! több EIZO EV2456 FlexScan 24" 1920x1200 16:10 IPS fekete több jelenlegi ár: 170.000.-!!!
- AKCIÓ! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest