- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Soundcore Space One Pro - hordozható komfort
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hatezres aksival várható a Nubia V70 Max
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz EQMontoya #10098 üzenetére
Szerintem az idei autó feljesztésénél sokat foglalkoztak azzal, hogy Kimire szabják a vasat. Biztos, hogy sokkal több beleszólása van a fejlesztésekbe, mint 1 évvel korábban, és ez nagy cumi lehet Massanak
Jó lenne, ha már az első 1-2 futam után ki lenne mondva, hogy Massanak feladata van, azt a pozíciót tartani, amire a kocsiján lévő rajtszám feljogosítja
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz EQMontoya #6897 üzenetére
Pilotak is, bar teny, h Pozsgai eleg gyenge munkat vegez, nem tudom hany eve szinkron-tolmacs, de harmatgyenge... Szvsz nem vegzett semmi tolmacskepzo egyetemet/tanfolyamot, vagy ha igen, akkor nagyon nem erzodik... Normalis tolmacs biztos sokba kerulne, Pozsgainak meg ketlem, h rengeteget fizetnenek, vagy ha igen, akkor hulyek. Hmm, kosza otlet: lehet, h csak on-reklambol csinalja Pozsgai?
[ Szerkesztve ]
-
-
hunnylander
őstag
válasz EQMontoya #6773 üzenetére
Nézd, egy dolog amit a vizsgálat napvilágra hozott és ténnyé tett, és egy dolog, hogy mi milyen további dolgokat szövögetünk bele a történtekbe.
Megbüntették őket. De annak örülhetünk hogy a két pilótájuk tovább versenyezhetett. Baromira unalmassá vált volna a szezon nélkülük. És végül Kimi nyert, úgyhogy mindenki happy lehet aki utálta a Mekit emiatt.
Ejtsük a témát.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz EQMontoya #6757 üzenetére
Látom te sem olvastad a jegyzőkönyveket. De la Rosa nem tesztelt Ferrari beállításokat a szimulátorban. Plusz a két autó beállítási adatai egymás számára meglehetősen haszontalanok is lettek volna, mert két teljesen különböző konstrukció.
Javaslom, hogy ne a saját agyszüleményeiddel hozakodj elő, hanem először ismerd meg a tényeket az ügyben.
Ja és azokat ne a Blikk és társaiban keresd.
www.HunnyF1.com
-
eXodus
őstag
-
Rezi
tag
válasz EQMontoya #5785 üzenetére
Csak azt felejted el, hogy Alonso X éve van itt, Hamilton meg most jött. Ha Hamilton nem cseszi el uccso 2 meccset (nem tapasztalatlan, izgulós), akkor kb 20 ponttal többje lenne. Nem vagyok se ferrari se merci fan, de még a hülye is látja, hogy Hami jobb mint Alonso. Rosberg szintén. Akkor miről beszélünk. Alonso is akkor kiemelkedő ha jobb kocsija van mint a többinek. Jövőre nemlesz ilyen. Én akkor is azon az állásponton vagyok, hogy Alonsonak itt a vége, már sok jobb van nála. És nem mondtam, hogy béna. Csak azt, hogy VB nem lesz már.
-
venember83
nagyúr
válasz EQMontoya #4019 üzenetére
11.61 a legjobb, biztos az eger a hibas... back to work...
snecy: viszont sz@rbol nem lehet varat epiteni, semmi tapasztalatuk sincs mit tehetnek? Nem fognak beleugrani mint Toyotaek, nezd meg ennyi ev elteltevel hol vannak, ugyanott! S nekik azert volt/van koltsegvetesuk...
[ Szerkesztve ]
-
bnss
veterán
válasz EQMontoya #3346 üzenetére
Igen, meg egy platós IFA kézifékes fordulót is megcsinlta volna ott.
Azt hiszem aszt nyilatkozta, hogy nem látott, mert párás volt a bukósisak plexije és a visszapillantók is, ezért ment ki a külső ívre, hogy oldalirányban lásson valamit... (Javítsatok ki, ha nem így hangzott el!)
Akkor már én is tippelek egyet:
1. Raikönnen
2. Hamilton
3. Masa
4. Alonso
5. Kubica (Esetleg Heidfeld)"Ép hardverben ép szoftver..."
-
bnss
veterán
válasz EQMontoya #3335 üzenetére
Nem értem, hogy abban a kanyarban mit csinált Hamilton... Az amatőr felvételen majdnem úgy nézett ki, mintha a SC-t szerette volna kívülről megelőzni. Egész jól kimagyarázta magát, hogy ott jobb volt a tapadás, persze. A helyes döntés szvsz az lett volna, hogy Hamilton is kap legalább egy 5 helyes rajtbüntetést.
Első mondatodon 5 percet röhögtem.
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
Macka
veterán
-
venember83
nagyúr
válasz EQMontoya #3302 üzenetére
Nem is a szurkolok kell egyenisegek legyenek, hanem a versenyzok.
Bizonyos pontokban egyetertek Nowhereman-el, ez szonyu!!! Megyek is iszok valamit a nagy ijedtsegre
snecy: tej igen, de az nem is szokott Kimi szajaba kerulni, kinott mar a hamiltoni gyerekkorbol a srac
-
bnss
veterán
válasz EQMontoya #3295 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyetértek, Vettel végülis kapott büntetést? Már annyi hírt láttam, hogy már elvittek rendesen a málnásba". [link]
Motion_Blur: ez így van, csak egy kis eszmefuttatás volt az előző komentem. Kíváncsi lennék, ha Massa megint Raikonnen elé keveredne, akkor mit találna ki a Ferrari... Vagy Massa - nyilatkozata alapján - félreállna Raikonnen elől?
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #3013 üzenetére
Egy dolgot csinált másként mint az eddigiek, lemaradt az SC mögött amikor még nem kellett volna,..ennek több oka lehet, de term. ő utazott Webber-re mert vmilyen oknál fogva félt töle...ez a legkézenfekvőbb ahogy nézem.
Az sem számít hogy beszólt a rádióján, hogy szeretné ha Webber nem menne ilyen közel mert nem lát semmit a visszpillantóban.
Semmit nem számít.
Ilyenkor még az sem számít, hogy valójában Hamilton uolyan répaságot is elkövethetne, vagy elkövethetett volna mint Vettel, hiszen első éve mindkettőnek, mert itt most Hamilton belekényszerül egy umond 'öreg' ravasz róka szerepébe, aki rosszindulatuan ki akarja kényszeríteni Webber büntetését...vagy egy jó kis tömegbalesetet.
így is van, ez a legkézenfekvőbb. -
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #3011 üzenetére
Persze az volt, szándékosan ki akarta ejteni Webber-t...na persze.
Ennek az egésznek az az alja, hogy sokan szeretnék ha nyílt maradna a bajnokság, és ha ezt a srácot megbüntetik vmi komolyabban akkor annak is az lesz az alja.
Azt full el kell felejteni így van, hogy Vettel ott ment Webber mögött és nem rá figyelt, és ezért belerongyolt Webber-be..mert ez az egész valójában erről szólt, Vettel-nek senki nem mondta hogy miközben az SC még bent lesz egy kört minimum, azért ő menjen közel Webber-hez uazon az íven.
Amennyiben pedig nem Hamilton-t nézi hanem Webber-t, akkor még talán így is elkerülhető lett volna a baleset. -
hunnylander
őstag
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #2983 üzenetére
hoppá...
ez ÍGY egy kicsit durva... necsoda, h szegény Webber satuzott, hisz így megelőzte volna Hamit...
Ezek után se lesz bünti/bünti visszavonás, akkor... nem mondok csúnyát...mod:
@AMD: na, ezek után nem csodálkoznék, ha mégis igazak lennének a pletykák az Alonso->Ferrari Todt-Massa-Todt->Toyota pletyiről... ehh...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
prmcsk
addikt
válasz EQMontoya #2911 üzenetére
Nincs ezzel gond. Természetes, hogy mindenki VB autóban akarta, akarja
megmutatni, csak van, akinek ez a lehetőség elsőre is megadatik és van akinek
soha.Mi ez, ha nem "demokrácia" ?
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
JJános
addikt
válasz EQMontoya #2513 üzenetére
Igen én is így gondolom, bár sajnáltam.
Egyértelmű, hogy ki kellett jönnie. Kicsi volt az esélye, hogy előbb letelik a verseny, minthogy elfogyna a benya. Arra volt esélye, ha bejön újra a SC.
Aki ezt másképp látja, ő dolga. Na de tőkét nem kéne belőle kovácsolni. Szvsz.2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz EQMontoya #2396 üzenetére
Szerintem rosszul hiszed.
1991 Adelaide - 14 kört mentek: [link]
Akkor is McLaren első sor volt, és Senna nyert aki a pole-ból indult, majd az év végén VB is lett.
Megtekinthető itt: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kerjani
aktív tag
válasz EQMontoya #2390 üzenetére
0 pontért senki nem fog körözgetni (kivéve a McLarent, de az más )
Úgy tudom, ha a versenytávnak legalább a 75%-át nem tették meg, akkor fele pontokat kapnak
így volt '84-ben asszem
abban az évben Lauda lett a VB 0,5 ponttal Prost előttA siker 2 alapszabálya: 1. soha ne mondj el mindent, amit tudsz! ...
-
manutdzoli
senior tag
válasz EQMontoya #2176 üzenetére
"Továbbra is bízom a képességeimben, és úgy gondolom, hogy nem lehet olyan nehéz feladat egy olyan munkaadót találni 2008-ra, akiknél a bajnoki címért harcolhatok"
Nem lehet olyan nehéz feladat munkaadót találni??Sztem neki elég nehéz lesz,főleg ezzel az idei teljesítményével.És még élcsapathoz akar mennyi te jó isten.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #2111 üzenetére
Akkor viszont félreolvastál, mivel én nem írtam le azt hogy sz@rul járt(bár természetesen a kiindulási helyzetet tekintve hátrányba került).
Arra reagáltam, hogy 'levágta' és 'jól járt'.....mivel nem vágta le, és nem járt jól.
-Kanyart vágni..rövidíteni kanyarbelső oldalon lehetséges, külsű íven autózva nem.
Lehetséges lenne egy sikánban, de ezt már csak azért írom hogy teljesen kerek legyen, az már viszont nem kanyar hanem kanyarkombináció...illetve ha külön kanyarként kezelnénk is az újra ívbelső lenne.
-jól járni ...meg ugye akkor lehet ha jól jár valaki,...ez már már a múltkori, végül is szerencsés volt mert szerencsés defektje volt levezetéshez közelít.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #2109 üzenetére
egyfenét
Nagyobb kanyarsebesség akkor érhető el rajta ha azonosak a tapadási viszonyok, vmint az ember rákészülve kihasználja...nem pedig rákényszerűl.
Még ha döntött lenne akkor talán, de egyébként nem.
Végig kellene gondolni, rázókövön átgázol->nincs kellő tapadás, műfűvön átgázol->nincs kellő tapadás, poros pályaszakaszon->nincs kellő tapadás.
Persze ha áll a gázon, akkor ez a fotelből talán nem is tünik problémának, de megnézném ha neked kellett volna kivédeni, korrigálni és állni a gázon...akkor vajon egyetértenél-e azzal a véleménnyel hogy te tulajdonképpen 'jól jártál'. -
#70869248
törölt tag
válasz EQMontoya #1515 üzenetére
...hát nem teljesen mindegy, ha már úgy reagálsz, hogy:
''hát faszomnak kell emlegetni, hogy mekkora sport ember volt..''
Utána kell nézni, hogy miért merült fel a neve, és lehetőleg elfogadni, hogy bár te nem értesz egyet azzal hogy nagy sportember volt, más meg nem ért azzal egyet ha legenyázzák.
[Szerkesztve] -
george11
addikt
válasz EQMontoya #1485 üzenetére
Írtam, hogy nem emlékszem a konkrét esetre, csak arra, hogy volt valami a pályán kívül, amire gyerekfejjel felfigyeltem
Nyilván igaza volt, de nekem csak az maradt meg, hogy csinált valami kirívó dolgot, amire felkaptam a fejem"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
addikt
válasz EQMontoya #1475 üzenetére
Ezt most nem igazán értem, de lehet én vagyok béna
Mármint ezt a részét: ''hü, a kurva anyját, szerinted is, ugye? bzmg...''"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
addikt
válasz EQMontoya #1468 üzenetére
Egyet sem, de voltak afférjai, ha jól emlékszem rá, mert anno még kölyökfejjel pont arra figyeltem fel, hogy ment valami ereszdelahajam egy másik pilótával. (nem tudom a konkrét esetet már felidézni, de nem a pályán történt, hanem talán a boxban/boxutcában )
Prost-ot meg azért nem írtam, mert nekem Ő valahogy totál kiesett az érdeklődési körömből, hiába volt atomjó pilóta, lehet pont azért, mert nem volt semmi ''extra'' történés vele kapcsolatban.
Szerk : Vagy Sennával volt valami balhéja/koccanása... öö nem jut eszemba, ha megszakadok sem
[Szerkesztve]"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
hunnylander
őstag
válasz EQMontoya #1460 üzenetére
Ebben igazad van, de az már más tészta, hogy nem mindenkit tolnak vissza. De amig jár a motorja addig a versenybe való visszahelyezés nem szabálytalan. Ezt szokták idézgetni a szabálykönyvből a nagyokosok. Való igaz, lelkes és elkötelezett pályamunkások is szükségesek ezen szabály kihasználásához.
www.HunnyF1.com
-
george11
addikt
válasz EQMontoya #1421 üzenetére
Nem gáz a csapat, csak van köztük pár pöcs, aki besározta hírnevet.
Tudom, hogy kollektív felelősségvaállalás meg minden, de ha nem csak a felszínt nézzük, akkor pl. hány ember melózott azon a mercinél, hogy (végre) egy jó motort készítsenek, meg a sok ''kis'' ember, akik éjt nappalá téve dolgoztak, hogy ütőképes legyen a gép. Erre egy pár &@¤ ember telibevágja az egészet."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
hunnylander
őstag
válasz EQMontoya #1397 üzenetére
Úgy tűnik Spa-ban versenyképesebb lesz a Ferrari mint Monzában volt.
Úgyszintén Alonso azon döntése, hogy kivonta magát a párizsi meghallgatás fáradalmaiból, kamatozni látszik Ha hagyta volna magát meghurcoltatni, szerintem sokkal kevésbé tudott volna ma koncentrálni a vezetésre. Ahogy néztem egy kicsit a délutáni szabadedzés (Live Timing) második felét, Hamilton gyengén muzsikált, csak a legvégén tudott valami tissztességesebb kört menni.www.HunnyF1.com
-
ronaldo
őstag
válasz EQMontoya #242 üzenetére
Az MS-es témát rövidre zárom: Egy VB-t el is vett a FIA, egyet (lábtörés) meg a sors.
Nem, nem értek se a Nascarhoz, se a CC-hez. De ha már Te igen, akkor meséld el az álláspontod a két sorozat biztonságosságáról az F1-el szembeállítva. Elhangzott itt a bűvös mondat, hogy ''szinte minden évben van haláleset''. Csoda hogy van előzés? Mennek amerre akarnak. A FIA meg mér fél évtizede súlyosan annak fényében csinálja a szabályokat, hogy olyan biztonságos legyen az F1, mintha tíz óvszert húznál fel, aztán még rá három szemeteszsákot. S akkor így legyen igzalmas, megy így legyenek előzések? Nem, nem lesznek. Hiába egységesítenek. Semmi nem történne. Nem lehet egyszerre a kecskét is meg a káposztát is... Szóval továbbra is tartom a véleményem.
Egyébként felfogom miről van szó, bunkóskodás nélkül is. Arról van szó, hogy blődség egy kalap alá venni a három sorozatot és a két tengerentúli sorozattal ''megoldani'' az F1 problémáját.
Nascar: 27 oválpálya ha jól számolom és 4 nem ovál.
[Szerkesztve] -
JJános
addikt
válasz EQMontoya #242 üzenetére
Szerintem a modorod nem jó. Ne hidd, hogy így meg tudsz győzni bárkit is.
Mit szólnál, ha a sok gyülöltség helyett egyszer szeretettel próbálkoznál? Hidd el, a hangnemváltás biztos siker. Lehet, hogy nem tudsz igazadról meggyőzni másokat, de a többieket meggyőznéd! Tuti!2007-05-06 óta itt!
-
ronaldo
őstag
válasz EQMontoya #203 üzenetére
Bukó? Érdekes, a Nascarról nem szóltál. Hol a bukó? Ettől a véleményem még ugyanaz Viszont a modorod hagy némi kívánnivalót maga után. Például a ''már megint sikerült orbitális baromságokat írni'' -t jobban át kellett volna gondolnod, akármennyire nem szoktad. Én a múltkor se írtam orbitális baromságokat.
Azt meg kiegészítésként, hogy persze én írok baromságokat és külön szerencse, hogy a ''vissszatolták!'' meg a FIA adta MS-nek a vb cimeket stb. is az én klaviatúrám műve, ugye? Nyűgösnek látszol ily későn. Pihend ki magad.
[Szerkesztve]
Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Soundcore Space One Pro - hordozható komfort
- Nintendo Switch
- Elektromos rolleren is fontos az index!
- Okos Otthon / Smart Home
- World of Tanks - MMO
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5491 27% 14" FHD IPS érintő i5-8400H 16GB DDR4 256GB gar
- LG monitorok
- Apple iPad Air 6.gen. M2 (2024) 11" 128GB WiFi + Cellular - (Space Gray) - Csak 1db!
- Munkagép Fujitsu Celsius i7-7920hq 16gb ram 256gb SSD Nvidia 4gb dedikált win11
- Eredeti dobozával eladó MOTO E13 2gb 64gb Független
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest