- Fotók, videók mobillal
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Redmi Note 8 és 8T
- iPhone topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #23444 üzenetére
Most jut eszembe hogy van egy Schumacher nevű fickó is. Bár ha jól fordítottam akkor csak 4 napig él ez a kis kapu.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #23429 üzenetére
Számomra a formula 1 része a veszély és eléggé idegesít, hogy ezt mindenképp ki akarják űzni belőle. Nem, nem kívánom senki halálát, de az ejtőernyőzésben is benne van, hogy mi történik, ha nem nyílik ki az ernyő... Bizonyos sportoknak szükségük van szerintem a bennük lappangó veszélyre.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23438 üzenetére
áhh jól mondtad, 100m alatt csak csónak
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23435 üzenetére
a vitorlás az? nem lehet olvashatóan látni a nevét
-
Yahhher
aktív tag
válasz
hunnylander #23433 üzenetére
Ez nem kapkodás kérdése, itt is így megy.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23430 üzenetére
Érdekes lenne, de az tény hogy a rokon is ennél a csapatnál szerezte be a címeket.
Amúgy ez a Valencia-i pálya nekem is az anno Indycar/PPG Cart/Chamcar-os utcai pályákat juttatja eszembe. Azokon elég jó versenyek voltak anno.
Érdemes megnézni őket.
Nagy kár hogy már nincs ez a sorozat.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #23421 üzenetére
Veszélyes a pálya? Bazzeg... Le kellene akkor fújni a nagydíjat nem? Szegény pilóták...
Nem, hunnylander, ez nem ellened irányul, csak idegesítenek ezek a bulváros cikkek, veszélyes forma 1-es pálya, wow, mekkora újdonság.
-
Yahhher
aktív tag
válasz
hunnylander #23425 üzenetére
Csak hát tudod ez kell a "népnek", nézd USA-t.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
hunnylander #23419 üzenetére
Dehogy használok sok reget.Adrián29-et is én kérésemre fügesztette fel Racecam.
Véletelen nem off-ba tettem ez igaz,gondolom nem harapják le a fejem.De amit mondtam továbbra is fenntartom:Te totál szétoffoltad ezt a topicot,és mindenkibe belekötöttél.
Szerintem csinálj egy topicot magadnak ahogy egyedül te vagy és magadba beszélsz.
Gondolom sok ember elmondana egy halleluja-át.Üdv:
mindenkinek! -
brownus
veterán
válasz
hunnylander #23421 üzenetére
The European Grand Prix in Valencia will feature how many safety-car periods?
None
33%
One
33%
Two or more
33%én nyomtam egyet a "one"-ra
-
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #23416 üzenetére
Hát az a hátsószárny valóban elég csúnyácska... de ha ez is kell az előzéshez, akkor legyen.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
hunnylander #23414 üzenetére
Látom te továbbra is belekötsz,veszekedsz mindenkivel.Önkritika nuku.
Ha igy folytatod,lassan magadban fogsz beszélgetni itt... -
brownus
veterán
válasz
hunnylander #23414 üzenetére
"- Muszáj, hogy mindig tiéd legyen az utolsó szó?
- Nem muszáj."
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23410 üzenetére
Neked üldözési mániád van hallod...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23407 üzenetére
Aljas húzás volt a Merci-től.
A többiek még nem is tesztelnek.
Nem is beszélve arról, hogy ez a szett gumi nincs beszámitva sehova se. -
lenox
veterán
válasz
hunnylander #23353 üzenetére
Kar, hogy aram is van benne... A Birkae sokkal kiralyabb... A Kimie is mecha legalabb, bar abban nem tunt fel semmi extra...
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #23371 üzenetére
egy kis eső még lehetne hozzá
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23371 üzenetére
Én remélem, hogy lesz vmi jó kis baleset végre, persze nem úgy, hogy bárkinek baja legyen, csak törjön a vas
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23369 üzenetére
Akkor lesznek egy páran, akik bajban lesznek
De a helyzet ugyanaz marad sztem lényegében, kevés ehhez egy új pálya.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23361 üzenetére
Na igen, de hát f1-es pilóta azért még mindig ritka bélyegen, sztem rárakták, és azt mondták, hogy így jó is lesz
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23359 üzenetére
Hm, jogos, de nekem vhogy csak fura. Na mind1, jók ezek azért így is
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23357 üzenetére
Oké, de ettől még mindig nem értem, hogy mi köze Kiminek a posta évfordulójához
Ekkora méretben meg nem tudom elképzelni, hogy ezekből valami nagyon művészit lehetne kihozni. Te tán foglalkozol művészi ábrázolással?
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23354 üzenetére
És mitől lett volna stílusosabb és igényesebb? Nem kötekedni akarok, komolyan érdekel, hogy mégis mire gondolsz. Egyébként mi a franc köze van Kimi vb-címének ahhoz, hogy hány éves a posta?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #23348 üzenetére
Ahogy megismerhettük ezt a versenyzőt nem érdekli hogy szerinted mit érdemelt volna.
Az érdekli hogy úgy nézzen ki a bélyeg ahogy. Szerintem. Azt már nem tudjuk meg melyik áll közelebb a valósághoz. Nekem mindenesetre jobban tetszik egy szimpla fotó, ha emberről van szó.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23348 üzenetére
Szvsz azért így is nagy dolog
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23345 üzenetére
Es en mindenkeppen levennem a felelosseget Alonsorol az auto technikai fejlodeset illetoen. O csak toporzekolhat, hogy valamit talaljanak ki a mernokok, mert azoke a fejlesztes oroszlanresze.
Ez igaz.
Ebben volt nagy M. S. -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23338 üzenetére
Tavaly fokozatosan romlottak lefelé.
Az idén pedig jönnek felfelé.
Az utobbi időben már biztos bejutok a Q3-ba!
1.Melbourne: Időmérő 12., futam 4-ik de mindenki kiesett előle.
2.Kuala Lumpur: időmérő 9., futam 8.
3.Bahrain: Q3 10-ik, futam 10.
4.Catalunya: Q3 2-ik(de nagyon kevés üzemanyaggal), futamon 6-ikról kiesik
5.Istanbul: Q3 7-ik, futamon 6-ik
6.Monte Carlo: Q3 7-ik, futam 10-ik
7.Montreal: Q3 4-ik, futam kiesik
8.Magny-Cours: Q3 4-ik, futam 8-ik
9.Silverstone: Q3 6-ik, futam 6-ik
10.Hockenheim: Q3 5-ik, futam 11-ik
11.Hungaroring: Q3 7-ik, futam 4-ik. És egyedül Massa esett ki előle. Hamit simán tartotta maga mögött.
Csak míg az év elején csak könnyű autóval tudtak jó rajt poziciót elérni ezt mostanra már elfelejthetjük. Ami mégis csak javulást jelent.
Az első futamot nem nézzük, ahol 6 autó ért célba, akkor az első 4 futamon egyetlen árva 8-ik helye volt.
A legutóbbi 4 futamán pedig van egy 8, 6, 4 helye (Massaval 5. lett volna).
De ez nem javulás, csak szerencse.
Mindegy minek hívjuk.
Egyenlőre jobbak a Toyoták, de az év elején a BMW is jó volt, sőt a Ferrari is(versenytempoban). Most meg a Mercik látszanak egy kicsit talán előrébb. Persze ez változhat. -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #23338 üzenetére
"Akkor ev elejehez fejlodtek?"
Ez most egy komoly kérdés volt? Szakmai megkérdőjelezhetetlenségedet a fórumban már megcsodáltuk, így nem vitába akarok szállni. Csak érdekel, hogy poén vagy komoly kérdés-e.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23322 üzenetére
*******
Számomra azért érdekes, hogy a Renault Alonsoval futott be. És miután a Mercihez került. Minden nagyon jó lett. Biztos ez csak véletlen. De ha mégsem ,akkor ez is csak az újoncnak köszönhető.
Szerintem az nyilvánvaló, hogy mindkettőjük keze benne volt, csak valószinű, hogy Alonso-é sokkal jobban.
(a jelenlegi Renaultban pedig a befagyasztások miatt elég nehéz elérni a csúcsot)[ Módosította: Racecam ]
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23314 üzenetére
Gratulálok, ennél szebben tényleg nem lehet *************
Ügyes vagy leülhetsz.
Ne már, Te is.
[ Módosította: Racecam ]
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23310 üzenetére
Ez persze megint azon a feltételezéseden alapul, hogy ron dennis nem preferálta hamiltont Alonso ellenében. Pedig de.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23298 üzenetére
Szvsz neki volt a legnagyobb szerepe abban, hogy Alonso így menekült a mekitől.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23283 üzenetére
hát nem tom, de ez az utolsó pár futam, eléggé kiábrándító volt... Hungaroring kivételével. Remélem nem folytatódik tovább a meki fölény, legyen egy kis harc, és ne csak a Hamilton utánni helyekért...
De a magyar nagydíj bíztató volt -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23276 üzenetére
új hátsó felfüggesztése van?
nem is tudtam róla
reméljük jól fog működni
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23278 üzenetére
már megint ez a Brazilia meg szuperlágy, a Ferrarinak jó volt, az egyik mekisnek is, a másiknak nem, a többiek elvoltak vele, idén is maradhatott volna
Az uj palyakra (Valencia, Szingapur) meg a leglagyabbakat valasztotta. Ugyhogy annyira nem lehet savanyu a szolo.
mivel városban rendezik ezeket, semmi más nem játszik szerepet abban, hogy a szuperlágy/lágyat viszik
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23276 üzenetére
"De a Bridgestonet nehez lenne azzal vadolni, hogy elfogult lenne a McLaren fele"
Ezért nem is mondott ilyet senki
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23274 üzenetére
Ahogyan a Renault is
-
Shabranigdo
tag
válasz
hunnylander #23244 üzenetére
"They've fired up the locals, too. Complaints about the noise have been forwarded to airfield officials by environmental health officer Ron Brassington, the paper reported."
a repülőgépek zaja nem szokta zavarni őket? -
Shabranigdo
tag
válasz
hunnylander #23208 üzenetére
"Monaco-Montreal egyveleg, lesz is falrakenodes szvsz"
bennem is hasonló gondolatok fogalmazódtak meg. A belső kamerás felvételek alapján tetszik a pálya,nagyon várom a versenyt.sajna időmérőt nemtom nézni,majd talán az ismétlést -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23135 üzenetére
ahol ugyanigy beleakad a jobbhatso kerek a kerekveto kulso peremebe es a futomu kibirja
Ezt te se gondolod komolyan!
Senki nem mondta, hogy Glock jól vette be a kanyart. Mi csak azt állítjuk, hogy mások is vették így be ezt a kanyart és azoknak nem lett balesetük. -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23208 üzenetére
Magában a falak egyáltalán nem zavarnak, inkább azok a részek, ahol ha megcsúszik valaki, akkor orral a falban találja magát.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #23208 üzenetére
Ideális tapadás? Az az, amikor úgy veszed be a kanyart, hogy fel sem kell emeljed a lábad a gázról, kanyartól függetlenül, nem?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #23201 üzenetére
egy fenét volt tökéletes, sok volt....na de hát persze hogy sok volt, egy futamon igern sokszor kényszerűl korrigálni a versenyző, sebességet és/vagy ívet módosít.
Az nem játszik
A gond az volt, hogy bár az alkatrész a rázókövön, valszeg vibráció miatt adta meg magát, a probléma eredete az anyagfáradás ill. anyaghiba volt, nem vezetői hiba. Olyan nem létezhet, hogy feszítsd a köridőket, de ha sokáig maradsz a rázókövön rossz szögben érkezve akkor 200-l belefúródhatsz a falba.A vibráció az úgy okoz kárt mint amikor kockásra van fékezve a gumi...Raikkonen első futómű leszakadása a teljes versenytávos gumi és az elfékezés miatt.
Egy 10méteres rázókövön nem fejt ki ekkora hatást, ill. nem fejteht ki ekkora hatást, egyszerűen nem megengedhető. -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23205 üzenetére
Pár helyen elég csúnyán falra lehet kenődni
Mondjuk ha meg nem hagytak vna bukóteret, akkor nyilván az lenne a baj...
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23201 üzenetére
Én már eredetileg sem Glockról és a kanyarjáról tettem fel kérdést, szóval egyáltalán nincs agyoncsépelve..., nem tudom eldönteni hogy szándékosan tereled a témát, vagy értelmezési problémáid vannak, vagy egyszerűen csak vádaskodva próbálsz meg kibújni a kérdésem alól? Az unalmas téma jelenleg, a szavahihetőséged és a tisztességed. Ha már neked is unalmas, akkor tényleg nem sok van belőle.
És még egyszer utolkjára...: a hangnemed. Kisfiam, utasítgasd a kutyádat, hátha az engedelmeskedik neked.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #23190 üzenetére
Aha, ha valaki nem ert a velemenyeddel egyet, az toleralja vagy ignoralja. Te mert nem teszed ugyan ezt, ha olyan velemenyt latsz amivel nem ertesz egyet? Kib@szottul irritalo, a mindenkinel mindent jobban tudok hozzaallas...
-
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #23190 üzenetére
En nem akarom, hogy ignoraljak a velemenyemet, de ha valaki valamikor nem tud vele egyeterteni akkor vagy toleralnia kell vagy ignoralni.......valamit kifelejtettél, és pont emiatt tart itt a topic, ahol. mi van akkor, ha a véleményeddel szembeállít valaki egy tényt? neked nem kellene tolerálni, vagy ignorálni? csak ezen az egy dolgon gondolkozz el, másoktól azt várod el, amit Te magad nem csinálsz meg. hol itt a következetesség?
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23196 üzenetére
Nem tudom mire fölényeskedsz, de jelzem... ez csak a saját gyengeségedet és jellembeli hiányosságaidat mutatja. A kérdés nem költői hanem konkrét, válaszolsz rá, vagy kibújsz alóla?
Egyrészt azon akadok fenn amin akarok, ehhez semmi közöd. Másrészt állítottál megint valamit, amit nem tudsz igazolni, tehát hazudsz. Ilyen egyszerű ez...
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23194 üzenetére
Te nem válaszoltál a kérdésemre...
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
Hmm, en meg ugy vettem eszre, hogy ketfajta f1 forum van, egyik ahol max 1-2 hozzaszolast irtal, meg ahol mar sokakkal osszetuzesbe keveredtel. Nem tudom, miert jo mindenhol utaltatnod magad, mindenesetre ahogy en latom, ez nem ph specifikus.
-
gyiku
nagyúr
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
omg, hogy lenne mar neked szakmai velemenyed?! talan tenyleg vmi kimaradt fejlesztomernok vagy?
faxt, csak azt mondod, amit mashol olvasol. ez a szakmai velemeny neked?
lol.
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
tehat nem all szandekomban lelepni innen
na akkor most döntöttem el, hogy egy darabig nem fogom lesegetni eme topikot, majd a következő futam előtt benézek, hátha "kedvezőbb lesz a széljárás"
-
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
Bocs, de az miért jó neked ha mindenki ignorál? Minek olyan helyre irogatni ahol senki nem veszi figyelembe amit írsz? Ennyi erővel blogot is írhatnál...
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #23162 üzenetére
1. Ne nyafog senki.
2. Itt nem hangember senki.
3. Előled nem bújik el senki, én például szívesen találkoznék veled személyesen.
4. Nem látod, hogy akármilyen dolgokat linkelsz, (szinte) mindenki rühelli a hszgyűjtésed és a stílusod? Én pl. évek óta írok a gyúrós topikba, de ha csak egy hétig is azt látnám, hogy mindenkinek baja van velem, azonnal lekopnék, mert nincs értelme olyan társaságba járni ahol utálnak. Ezt te nem veszed észre? Csak kíváncsi vagyok, miért ragaszkodsz olyan helyhez, ahol nem igazán szeretnek? -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23177 üzenetére
De elmondhatom, de akkor már egyből belekötsz a másikba...
És ezzel nem csak én vagyok így, hanem elég sokan. Motion szted mért nincs erre? meg még írták egy páran hogy szeretnének ide írni, de valaki miatt nem lehet... -
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23173 üzenetére
Igazad van , ez tegnap volt , erre már tényleg nem kell emlékezni . Amennyiben a futómű sérült volt akkor nem lehet , hogy a futómű ott adta meg magát és ezért volt a baleset , nem pedig Glock hibájából ? Egyébként tudod mit , nem kell válaszolnod , a szövegértés nem nekem nehéz , feleslegesen ne gyártsunk hsz-eket .
Még annyi ha linkelsz egy cikket és nem szól hozzá senki , akkor hiába linkeled be még egyszer az akkor sem fog érdekelni senkit /igaz a hsz gyarapszik / . -
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23167 üzenetére
Akkor most ki a hülye , nem volt ez olyan régen , viszont ha arra sem emlékszel mit írtál egy órája akkor úgy tényleg nehéz .
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23154 üzenetére
jajj már megint az imádott mclaren futóműve jó csak
csak azon csodálkozom hogy a Hamikét nem kalibráltad bele, hogy ő még szilárdítja is az anyagot, nehogy eltörjön
-
gyiku
nagyúr
válasz
hunnylander #23165 üzenetére
inkabb hagyjuk.
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #23161 üzenetére
miért kell kétszer ugyanazt belinkelni?
már korábban linkelted itt: #23154
nem kéne ez a vad hsz gyűjtés. -
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23162 üzenetére
Úgy elég nehéz bizonyítani , hogy Te írod hogy a Toyota elismerte a műszaki hibát , de azért vitatkozol mindenkivel , hogy Glock hibája volt . A blogos javaslatomat érdemes lenne megfontolnod , szerintem mindenki jobban járna vele , illetve ott kiderülne hányan kíváncsiak a "szakmaiságodra" .
-
gyiku
nagyúr
válasz
hunnylander #23150 üzenetére
Na es Coulthard eveleji futomukiszakadasa? Felulvizsgaltak a cuccot, nem volt sem anyaghiba, sem konstrukcios hiba. A Red Bull azota is azzal a futomuvel versenyzik. Ott is a nagytempoju helytelen kozlekedes plusz a razoko egyutt okozta a problemat.
ez Coulthard mondta neked? vagy vmelyik redbullos? vagy csak te egyszeruen tudod, es kesz? -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #23150 üzenetére
625féleképpen besokalltak ott az autók, Kovalainen, Webber..stb. Egyébként ebből a szempontból tökre hasonlít a Silverstone-i célrafordító rázókövére (ahol Glock olyan látványosan felugratott).
Egy autóval nem lehet úgy versenyezni, hogy a rázókő vibrációi eltörhetik a felfüggesztést...képtelenség, ilyen rázókövet nem hagyhatnak a pályán.
Az az alkatrész anyagfáradás vagy bármi ilyesmi miatt tört el, és persze akár még a vibráció is benne lehet abban hogy a végén megadta magát. De ez se nem vezetői hiba, sem pedig az autóversenyzés része. -
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #23145 üzenetére
pedig a bal oldali kerekeit kellett volna a kerekveto belso reszere
Ha így csinálta volna az +0.2mp körönként. Szakértő.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23143 üzenetére
"Lattam a futamot, a kerekvetos kepet is videofajlbol keszitettem, es senki sem szankazott vegig olyan hosszan a kerekveto kulso peremen, mint Glock."
Volt neked egy külön kamera az utolsó kanyarra és csak azt nézted egyfolytában?
A Hungaroringen a sikán új, megemelt kerékvetőjére hányan mentek rá? Tudnod kell, láttad a futamot...
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23143 üzenetére
Azért érdekes a kérdésed /Egyebkent, mi a fenerol probaltok vitatkozni velem?/ , mivel Te vitatkozol szinte mindenkivel , szerintem is "sima " műszaki hiba volt , látszik ahogy a kerék először "megcsuklik " , majd utána törik le a felfüggesztés . A kocsik legalsó pontja tudtommal a fa "aljvédő" , amennyiben az leér azt látni lehet , itt erről szó sem volt . Glock egyébként ott nem is vette a legszélesebben a kanyart , nem egy versenyző sokkal szélesebben közlekedett .
-
válasz
hunnylander #23140 üzenetére
Hagyd már azt a kerékvetőt, kissé unalmas. Tényleg azt kell feltételeznem nekem is, hogy nem láttad a futamot. Ha láttad volna akkor bizonyára észreveszed, hogy szinte minden körben kiment ott pár ember, Kimitől, Massán keresztül Hamiltonig. Mikor jobban, mikor kevésbé. Volt akki sokkal brutálisabban is mint Glock.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23140 üzenetére
Igen, de a Toyota leellenőrizte a futóművet mielött újra használták volna... ezért hasonlít a kettő (az eltérés csak anyni, hogy ott az összeszerelés elött, itt meg egy futam után volt a hibás ellenőrzés).
(El is ismerték a vizsgálat hibáját, és elvileg azóta módosítottak is az ellenőrzésen, hogy többet ilyen ne forduljon elő.)
#23133: Nem tudtam róla, hogy az különleges engedély lett volna... persze ettől még lehet, hogy az volt.
Nade mostmeg lényegtelen a bukás szempontjából? Pont te hoztad fel vele kapcsolatban -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #23130 üzenetére
ugyanis ahonnan Glock jott vissza, oda szabalyosan nem is kerulhet ki auto, tovabba a kerekveto kulso pereme nem ugy van kialakitva, hogy azt is kenyelmesen es kockazat nelkul igenybe vehessek.
Ahol Glock volt, ott menetrendszerűen megfordultak az autók, ha véletlen figyelted volna a futamot, a szegélykő pedig nem egy féloldalas csapda, mert azért már rég kiverték volna balhét a versenyzők. Szerinted millákat költenek a biztonságra, hogy aztán meg direkt csapdákat csinálnának a pályán?...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #23135 üzenetére
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23130 üzenetére
Magny Cours-i időmérő alapján elhagyhatja, és szabályos... (ott is pont a célegyenes ráfordítónál volt ráadásul)
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23123 üzenetére
Na jó még egy próba: 19-22sec
Nézd meg nyugodtan azt a hatalmas kerékvetőt. Nem mondom, hogy nem ment ki de ha ettől tört volna el a felfüggesztés az elég aggasztó lenne az összes pilótára nézve.De most már jóvoltadból tudjuk, hogy Glock a felfüggesztést nyűvi el.
Nem szükséges reagálnod, nem érdekel...
Bár tudom, hogy írni fogsz, nem bírod ki, mivel te vagy a szakmai szakértőnk. -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23123 üzenetére
Fárasztó vagy. Asszem ideje megint felraknom a "hunnylander-szűrőt".
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23121 üzenetére
De én biztos vagyok benne, hogy Hami megfogta volna
futóművet cserélni kellett volna ez történetesen igaz. Hány helyen van, hogy még a rázókövön kívülre dobják a kocsit és ettől hány felfüggesztés töret el eddig?
Látom nem érted, de mindegy.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23115 üzenetére
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23118 üzenetére
Hamilton meg szétfékezi a gumikat...
Nem?
Most komolyan, nem kell a hülyeséget tetézni.
Hamilton bezzeg megfogta volna még akkor is a kocsit gondolom....
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23115 üzenetére
Anyaghiba, aminek semmi köze se Glock vezetési stílusához, se ahhoz, hogy előtte mi volt...vedd már le a szemellenződ, köszi.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23110 üzenetére
Te magad írod, h az f1-es motorról van szó, akkor hogy jön ide a Fiat? Én csak mondtam példának, hogy rohadtul nem kellene akármilyen párhuzamot húzni az f1 és az utcai dolgok között.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #23097 üzenetére
Én nem találtam erről statisztikát.
Még ha lenne is, biztos nem számolták, hogy Ferrari motorral 6 autó, mig pl bmw motorral 2 autó van szerelve....
-
Adrián29
aktív tag
válasz
hunnylander #23083 üzenetére
Én sem szólok bele,hogy te kit favorizálsz,pedig állandóan hami seggét nyalod,de persze ez szuverin jogod.És mégsem irtam neked,hogy miért szúrkolsz neki stb.
Meg a Ferrarit alattomosan nyomod.
Figy én nem emlékszem,hogy szoltam volna hozzád eddig.Nem is fogok többet,csak szerintem magaddal foglalkozz.
Van egy véleményem,és pár ilyen emberke miatt nem fog változni,teleirhatod az egész forumot,akkor sem fog megváltozni.
Fura is lenne,ha mindenki ugyanolyan véleményen lenne.Ez igy természetes.De amig a határon belul fejezem ki a nemtetszésemet aki nem szimpi pl hami vagy ron,addig szerintem nincs semmi gond.
Hanyagoljuk egymást ha lehet a következőkben.
Előre is köszi. -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #23093 üzenetére
Nehéz úgy kibújni valami alól ha nem vagyunk benne. Még ha skatulyát írsz, azzal is utalsz rá hogy a Ferrarira is vonatkozik az állításod, mert Te szerinted a Ferrarira ez a vélemény, és ezért ki akar bújni ebből. Elhiszem hogy nem így gondolod, de nehéz úgy leírni hogy úgy értsék meg ahogy szeretnéd. Ez elkerülhető lenne ha idióta témákat nem hoznál fel, a szériagyártás és a forma1 között sok kapcsolat nincs, avagy az elmúlt években a szériagyártásban a nemzetiséget tekintve a legrosszabb minőségű gyárak nyertek vb-t.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23088 üzenetére
Ez igaz. Nem vitatkozom, inkább csak egy rossz képet szeretnék eltüntetni.(amint egy olasz munkás "ittas" állapotban dülöngél a Ferrari gyárban)
De itt a Ferrariról van szó. És nem igen hiszem, hogy egy kalap ála kéne őket vonni a többi hétköznapi autógyártó céggel. Mint ahogy a Mclaren sem az.
Itt inkább az épp aktuláis mérnök zsenialitásán múlik, hogy mennyire válik be a fejlesztés, vagy mikor döglik meg.
a gyerek rendben van csak sajnos nem ő válogatja a rajongóit.
Hangsúlyozom: Felőlem megnyerheti felőlem az összes futamot is az idén csak ne úgy kezeljétek a személyét, mint valami bálványt, akinek a képét egy nap linkelitek be az már szentség törés. De ha jól emlékszem én csak azt mondtam, hogy még túl fiatal és nagyon kevés időt töltött a forma1-ben. -
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #23088 üzenetére
két hozzászólásodból két részlet:
marpedig en az olasz autogyartasrol tettem az altalanosito megjegyzest, nem a Ferrari markarol
Bocsi, de az olasz autogyartas hiresen es tradicionalisan rossz minosegellenorzessel es gyartasminoseggel rendelkezik. Persze, a Ferrari szeretne kibujni ebbol a skatulyabol
őszintén megmondom, szánalmas amit csinálsz..
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23065 üzenetére
Bocsi, de az olasz autogyartas hiresen es tradicionalisan rossz minosegellenorzessel es gyartasminoseggel rendelkezik.
Még ha így is van, véletlen, amit én kétlek.
Akkor az elmúlt években kizárólag Kimi miatt volt szar az autójuk.
A jégember alatt biztos megfagyott az autó. Nem beszélve az épp aktuális csapattársról.
Nem is beszélve arról, hogy a Ferrari márkakereskedőknél nap mint nap garis problémákkal hosszú sorok állnak. De ez köztudott dolog.
Vicc az egész.
Na most komolyra fordítva a szót egy link: [link]
Elég régóta a japán autók a legmegbizhatóbbak. Ennek ellenére a Forma1-ben sajnos nem ezt mutata a Toyota.
Na akkor most mi van?
Logikából buktál.... Vagy egy kicsit még dolgozzál rajta. -
válasz
hunnylander #23083 üzenetére
Monnyuk ebben meg hunnynak van igaza.
Mi a fenének Hamiltont hegyezni egyfolytában? Mitől annyira unszimpatikus? Attól, hogy ennyire fiatalon VB esélyes? Vagy attól, hogy szinesbőrű? A nagyképűségről pedig annyit, hogy szerintem egyáltalán nem az. Ha azt nézem, hogy mennyi mindent elért már és ennyire fiatalon akkor főleg nem. -
válasz
hunnylander #23079 üzenetére
Most ezt miért?
Én nem azt mondtam: nem hiszem el, hogy egy valódi cikket linkeltél ide, csak nem értem miért azzal a hülye címmel? ami mellesleg el sem hangzik a szakember szájából, ő csak "jó eredményre számít"....Nem arra céloztam, hogy te írtad a cikket, csak arra, hogy buta a cím amit itt ki is emeltél.
Annyit még megjegyeznék, hogy én is kedvelem a mekit és Hamiltont de te a buzgómócsingoskodásoddal (már megbocs.) szabályosan megutáltatod őt a topic látogatóival.....
-
válasz
hunnylander #23075 üzenetére
.....ez tényleg értelmetlen volt....
Szerinted hol mennek direkt pl. a harmadik helyért?
Ennyi erővel minden futam előtt leírhatnád ezt a mclarenről vagy a ferrariról. -
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #23075 üzenetére
épp úgy, ahogy kérdezés nélkül a toro rosso-tól kezdve a honda-n át a bmw-ig mindenki... ez a cikk csak neked hír..
-
borsi
tag
válasz
hunnylander #23073 üzenetére
Szerintem olvasd el a hozzászólásomat, az előzményét, nincs vita köztünk.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #23070 üzenetére
Igen..az biztos hogy a kijelőlt irányban az F1 tudja/tudná a legnagyobbat lépni, de együléses prototipusként olyan verseynkövetelményeknek kell megfelelnie, ami nagyon távol van a szériaautóktól, ezért én azt tudnám elképzelni, hogy az F1-ben megszületett elgondolást átültetni egy LMS autóba, majd onnan tovább butítani-fejleszteni-finomítani a szériaközeli WTCC-be (nézőpont kérdése), és végül sorozatgyártásba. Az F1 és az LMS között kell legyen egy nagy lépés szvsz, ami megadja az F1 szabadságát.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23051 üzenetére
Quality Control olasz modra.
"persze" és Schuminak az 5 éven át tartó motorhiba nélkül teljesített versenyek csak az én álmaimba voltak
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23051 üzenetére
Igen, azért, ha még nem olvastad vna. Szval akkor ez a költségcsökkentés évek óta csak süket duma?
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #23051 üzenetére
koltsegvetesi
Egyebkent, most mar, hogy van FOTA, a csapatok eroteljesebben fognak nyomulni, hogy csakis olyan technikai szabalyozas legyen ami kedvukre valo. Vagyis, csak akkor lesz 10 hetveges motor, ha a csapatok rabolintanak.
Erzesem szerint, ha bedurvulnanak a csapatok az FIA-t ki is rughatnak a F1 kornyekerol, mert nincs szukseg rajuk.
-
enzodasilva
csendes tag
válasz
hunnylander #23044 üzenetére
"Schumacher korábban a szabadedzésen esett, de az időmérő edzésen remekelt: a csoportjában 46 versenyzőből a hetedik helyet érte el
1:29.466-os köridővel."
- formula.hu
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23026 üzenetére
Na igen, kár a viselkedéséért...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23009 üzenetére
Úgy néz ki mint Beavis a Beavis és Butthead-ből.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23002 üzenetére
Felipe nem Kimi.
Ja valóban nem, de én nem is ezt mondtam hanem azt h vele közel azonos köröket Ő is tudott volna.
es pont a szuperlagyhoz a verseny utolso harmadaban levo aszfaltviszonyokhoz valt idealissa.
Én nem így látom, az első két harmadban be volt ragadva utána tudott jobb köridőket elérni, nem hiszem h ehez bármi köze lenne a beállításoknak.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #23002 üzenetére
Felipe nem Kimi. Kimi autoja rosszul is lehetett beallitva az egesz hetvegen (valljuk be ez Kimi egyik gyengeje) a optimalishoz kepest, es pont a szuperlagyhoz a verseny utolso harmadaban levo aszfaltviszonyokhoz valt idealissa.
Ez ellen csak egy gyenge, de talán elgondolkodtató érvet tudok felhozni (de te is csak feltételezed Kimi "rossz" beállítását). Hamilton defektjekor Massa letekerte a motort, innentől kb. 1.1-1.2 mp-cel lassult korábbi idejéhez. Kerékcseréje után 1:23.0-át ment, aminél motorkímélés nélkül 1.1-gyel gyorsabb lehetett volna, akkor kb. Kimi lágygumis köreit kapjuk. Persze tudom, hogy nem tudhatjuk, kerékcseréje után mennyire kímélte a motort, de nem volt oka kevésbé kímélni, mint előtte. Ezek szerint ő is tudta volna azt a tempót. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #22984 üzenetére
Nézd meg Kimi első köreit szuperágyon, az nem volt vánszorgás, ahoz közelit Felipe is ment volna.
Aktív témák
Hirdetés
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Keresünk dokkolókat
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest