- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Nem szurkolok csapatnak... csak pilotának...
Kimi ült mclarenben, de mikor én elkeztem szurkolni neki Sauberben ült, (annak a csapatnak sem szurkoltam) és a mclarennél sem a csapatnak... szar autót éptettek állandóan alá, egyáltalán nem érdekelt hol végez a mclaren, meg az iritáló ron&haug mit csinálnak. Most sem érdekel mit csinál a ferrari ugyigy.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
A második futam rajtjáig. A többi pedig a megszokottat hozta... Monacoban Webber szokásos teknikai féjlörje miatt nem kaphatott egy kört Rosberg a csapattárstól. Egyébbként abban az évben a kis Nico esett-kelt... Szerintem az eddigiek alapján Nico nem lesz soha világbajnok - nem elég stabil... De mondjuk még ő is megkubicásodhat...
Utánam a kondenzcsik!
-
Zolee11
senior tag
Ha jól tévedek akkor a fékerő több mint 3g-s gyorsulással bír. Azt nem tudom, hogy 80-nál milyen a fékerő és a hideg gumikkal, de szerintem 2.5g-vel simán lehet számítani.
Ezek az autók 80-ról pillanatok alatt megállnak, szerintem durván 1mp elég a megálláshoz. Persze majdnem egy kell a felfogáshoz, még fél a pedál lenyomáshoz, és már baj vanMondjuk azon jót mosolyogtam, hogy gázt kellett volna adnia, hogy elcsúsztassa az ezüstnyilat a pirosnyíl mellett. Azzal max. annyit ért volna el, hogy jól televágja a falat és kimit is, csak éppen nem orral futott volna rá hanem nekicsúszott volna, csak éppen sokkal keményebben.
[ Szerkesztve ]
no brain, no problem
-
copin
őstag
Neked nem tűnt fel hogy rühellem a németet? Jó, persze az ilyen fickók már csak a megkeseredett kategóriát bővítik. Anno amikor a merci Kimit választotta helyette, akkor hisztizett hogy ő márpediglen gyorsabb. Látjuk. Ezzel a fickóval nem lehet vb-t nyerni, max ha olyan jó a gép, mint a Ferrari 2000-2004 között (talán). Nézze csak a Csillagok háborúját, abban nem lehet tévedni.
-
wildrain
addikt
Feltételezem, hogy a múltkor a BMW tesztjén a lendkerék gurult a szerelő lábára, nem is az áram rázta meg...
Egyébként én is hallottam lendkerékről, de attól még lehet generátor-akkumulátor-villanymotor kombó is az autóban. Vagy akár a villanymotor lehet egyben generátor is (ez a valószínű a súly miatt).#22821: Igen, többek között ez a cikk is arra utal, de valószínűleg lesz mindkettő.
[ Szerkesztve ]
-
prmcsk
addikt
Massa és sumi egykori "versenyeiből" ne vonj le messzemenő következtetést, az akkori erőviszonyokat illetően...
Massa ot sem lett volna mindig vesztes sumival szemben, csak az istálón belül nem nyerhetett...
Volt persze három kivétel:1.) Ha sumi kiesett a versenyből.
2.) Ha nem közvetlenül sumi előtt autózott.
3.) Ha suminak már annyi pontja volt a szezonban, hogy mindenképpen VB.Ha volt ez alól kivétel, mondjátok...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Hát... igazad is van, meg nem is.
-Nem tehetnek róla, hogy fiatalon lesznek sztárok. Ma mindent fiatalabb korban érnek el mint pár éve....
-Nem hiszem, hogy pl. Hamilton aki mindnet megnyert a gokartól a GP2-ig nem elég elkötelezett.
-Azért Sumi és az "alázatosság" hmmm nem ez jut róla egyből az eszembe.
-Alonsó ott lehet. Persze most sír, mert mi a fenét csináljon azzal a renaultal? de ha beülhet a ferrariba akkor egy éhes vadállatként veti magát a VB címért harcba. Mondjuk szerintem akkor lenne igazán elemében ha két szezonon belül eléri ezt. Ha nem akkor egyre jobban elfásul. Az is nagy kérdés, hogy ez alatt a mondjuk két szezon alatt hamilton nyer e és egy vagy két VB címet. Ha nyer akkor a tapasztalat nagyon "megcsiszolja".
-A "mindenki béna" az megint nagyon sarkítás. Akik rossz autóban ülnek azoknak egyszerűen olyan kevés villanás jut, hogy ki sem derülhet mit tudnának egy top kocsiban a győzelemre esélyeseknek pedig minden mozdulatát elemzik, fikázzák a szakértő és kevésbé szakértő rajongók és iszonyat nyomás alatt teljesítenek. Annál nagyob dolog lesz aki az idei címet megszerezni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
10 versenyhétvége az kemény...nagy kihívás mondjuk kopás terén.
Az innováció nem tudom mennyire lényeges pl. ezen a területen...hisz maguk az autógyárak szorgalmazzák azt hogy az autóikat 4-5 évente cserélni kelljen.Sztem közvetlenebbül ültethető át a fejlesztés, a kiforrott újítás mondjuk egy Le Mans sorozatból, ne egy versenysorozat akarjon mindent megoldani, mert az nem lesz jó.
A Le Mans Endurance népszerűsége csökkent..ami nem jó nekünk sem, hát lehet kicsit mesterségesen segíteni rajta. Hasonlóképpen a kisebb kategóriás világsorozatokkal mint pl. a WTCC. Több lépcsőben lehetne átültethetővé tenni a környezetvédelmi, ill. energiavisszanyerés területén szerzett tapasztalatokat-fejlesztéseket.Az F1 az szvsz maradjon presztizssorozat.
-
hunnylander
őstag
Attol, hogy mar nem hatkerekuek es nem zabaljak annyira a benzint attol meg az autoversenyzes csucsa maradt az F1.
Ugyszinten, az, hogy tiz versenyt kell kibirnia, az meg egyaltalan nem zarja ki, hogy a motor a leghigh-techebb high-tech legyen. Abban mi a nagy kunszt, ha a cucc egy futam utan mehet a kukaba? Az csak felesleges pazarlas. Egy tizhetveget kibiro motor is lehet baromi nagy teljesitmenyu csucstechnologia.
www.HunnyF1.com
-
-
prmcsk
addikt
Érdekes mi ? Akkor még nem játszott ez a "babaruhás, hímestojás" effektus...
dokar : remélem legközelebb glock kilöki és akkor a hami nullázhat.
Már megint mással végeztetni a piszkos melót ? Ezt miért nem kimi teszi majd , Legalább segít maszatnak...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
wildrain
addikt
mert Massa csapattársa nem tud/nem akar pontokat rabolni tőle. Ez is hozzátartozik a lúzerséghez, kölcsönkenyér neki nem jár vissza.(Massának)
Honnan veszed ezt a marhaságot? A tegnapi futamon is ott loholt Hamilton mögött, amíg nem jött az SC, és valószínűleg meg is előzte volna.
Meg nem ártana olvasni a futam utáni nyilatkozatait, amiből egyértelműen kiderül, hogy lemondott a vb címről, és Massának fog segíteni."Tudom, hogy mi a csapat célja - meg akarják nyerni a világbajnokságot" - mondta Räikkönen, aki legutóbb 11 fordulóval ezelőtt, Barcelonában aratott győzelmet. - "Én is meg fogok próbálni futamokat nyerni, aztán meglátjuk, mi lesz. A világbajnoki küzdelemből már úgyis kiestem."
"...De nem szoktam meg, hogy bármit is feladjak, és mindent meg fogok tenni, hogy hozzásegítsem a csapatot a céljai eléréséhez."
Vagyis mindent belead, és ha Massát el kell engedni, akkor elengedi. Nem tudom, egyesek milyen alapon vonják kétségbe Raikkönen csapatjátékosi hajlamait, amikor soha nem volt példa rá, hogy kibaltázzon a csapattársával. Most sem fogja megtenni.
-
#70869248
törölt tag
Egyfelől nem ment bele Kimi-be...azaz volt esélye Kimi-nek. Másfelől innen volt értelme megtámadni a pozíciót..mehetett volna külső ívre is, de az teljesn felesleges.
Volt esélye rövidebbet fékezni, és volt esélye Kimi-nek kiengednie az autót....ez ettől még nem kisebb hiba...és nem is vitáznék azon, hogy Kimi okosan védte az ütközést, Hamilton pedig már utas volt a csúszó kerekein.De Massa belső kamerájából elnézve a dolog teljesen halálraitélt, Hamilton nem látja, és nem is számít rá, hogy Massa abból a pozícióból támadni fogja, Massa viszont látja...és mivel jó ideje versenyző, tudja is hogy nem fog elférni.
Az ott egy halálraítélt próbálkozás volt, de a versenyzés egy másállapot.Viszont nekünk külsősöknek már jóval könnyebb a dolgunk, Massa és Hamilton belső kamerájából megnézve mindkét esetet, Hamilton próbálkozását hamarabb megpróbálnám mint Massa próbálkozását.
Nem mintha odalennék az első kanyaros kifékezésért...és én is másként csinálnám mint ahogy Hamilton csinálta, de a két eset közül Massa próbálkozását egész biztos hogy kihagynám.
Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Apple notebookok
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...