- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Aktív témák
-
Möhe
addikt
válasz
venember83 #40817 üzenetére
De most attól fogja x-néző átkapcsolni a bicikliről az F1-re mert itt látják hogy kemény vagy lágy a gumi összetétele?
Az F1 egy zRT,és Börni a főtulaj,hogy ennyi ideig ott ossza a baromságait?
Már csak azt kéne megérni hogy a közvetítési jogokkal is játszanának mint a MotoGP-ben. -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #40705 üzenetére
Véleményem szerint Domenicali nem igazán vétett hibákat.
Elsődlegesen a tervezőgárda vétett hibákat, amikor egy harmatos képességű modell került ki a kezük közül, másodsorban pedig a stratégák vétettek hibát, a lefokozás már megtörtént, sőt még Schumit is megvédték.
Domenicali Whitmarsh-hoz hasonló figura, aki régóta a csapat tagja és erre a posztra lett kinevelve éppezért nem szabad elkótyavetyélni más hibái miatt. A McLarennél Whitmarsh felajánlotta a lemondását a részvényeseknek, de azok ezt elutasították, okosan mert nem szabad elkótyavetyélni az évtizedek alatt Ron oldalán megszerzett képességeit. A Ferrarinál nem játszották még el ezt a formaságot, de vélhetően di Montezemolo is hasonlóan döntött volna.
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #40609 üzenetére
látom fogod az ironikus hangnemet
amúgy ferrari-rönyó csata megy, nem ez kellett?Nekünk már 5 pontunk van bibí
Pá 5kg benyát nem hinném hogy tud spórolni Alonso még azzal a tempóval sem amit nyújtott ma.
-
Ijk
nagyúr
válasz
venember83 #40585 üzenetére
Na bumm egyszer nyert tavaly. Ennyi erővel 2 év után, amikor Kimi átment a Ferrarihoz rögtön VB lett a csapat.
-
Ijk
nagyúr
válasz
venember83 #40579 üzenetére
Szerinted mennyit tud egy pilóta segédkezni gyors autó kialakításában, azon kívül, hogy ez a beállítás jó, a másik nem? Ha ez ennyire pilóta függő szerinted, akkor a Honda tavaly miért nem brillírozott? Vagy Alonsonak (aki állítólag nagyon sokat tud segíteni) miért nincs 2 éve a segge alatt egy trabantnál gyorsabb jármű?
Az autók technikailag 99%-ban a mérnökökön múlnak. Egy szar konstrukcióval egy VB pilóta sem tud mit kezdeni. Massa és Kimi ilyenkor annyit mondhat, hogy gyerekek, ez az autó úgy szar ahogy van, nincs tapadás, és lassú. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #40531 üzenetére
+Pá: Köszi!
Ezt megnézzük.
-
D.Orion
veterán
válasz
venember83 #40415 üzenetére
Szerintem utána jött be, vagy az másik Renault volt?
-
D.Orion
veterán
válasz
venember83 #40364 üzenetére
Ebben van valami, mert toyota-nál valami "egyszerű" retesz/bilincs rendszer rögzíti, a többi csapatnál meg látni általában, hogy csavaroznak mindig ezerrel.
(#40368) fekeandras: A Ferrari-nál csak a jelenlegi olasz vezetést kéne lecserélni valami hozzáértőbbre.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #40364 üzenetére
Még a féktáv előtt mellé ért.
-
puttputt
őstag
válasz
venember83 #40364 üzenetére
Állítólag Massa KERS-rendszere meghibásodott...
-
JColee
őstag
válasz
venember83 #40207 üzenetére
gyártsunk összeesküvés elméleteket
kimi jóval lassabb volt a q3ban, mint amennyi benzinnel többet cipel -
LOTR
addikt
válasz
venember83 #40169 üzenetére
gondoltam utána, hogy a ferrarira gondolsz, minthogy amire válaszoltál az is arra irányult
-
LOTR
addikt
válasz
venember83 #40169 üzenetére
semmi
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #39970 üzenetére
Ezen én is filoztam, hogy a szöszbe könnyítenek még rajta, azt hittem már eddig is a lehető legkönnyebb volt.
Ha viszont valahogy mégis tudnak könnyíteni, Massának miért nem csinálják meg?
Gondolom, hogy drágább, de hát az elvileg nem kéne szempont legyen, ha teljesítményt lehet vele nyerni. -
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #39970 üzenetére
Hetek óta regnélnek róla, hogy valaki extrakönnyű anyagból legyártják a kasztnit (Kubicával kapcsolatban is volt ilyesmi). Aztán, hogy ebből mi igaz. Meg, hogy hol volt eddig ez a materia... lehet urban legend az egész.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #39845 üzenetére
Én is áskálódtam egy kicsit. Sokat gondolkodtam, és egyik nap hasonló következtetésekre jutottam, a 39726-os hsz-ben.
Lauda ha jól tudom 2 VB-t szedett össze, a Ferrari szineiben. (1975,1977)
Tudja mi van ott.A fejétől büdös a hal! Aztán egyszer végre onnan is kéne pucolni!
-
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #39752 üzenetére
Még gonoszabb mód: logouton is volt már.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #39708 üzenetére
lehet sok volt a víz, ha szárazra van állítva az autó (és az első 10-nek arra volt), akkor előfordulhat hogy esőben már túl sok a páratartalom neki.
Egyébként a tempó valóban nem volt annyira rossz, de ez egy esős verseny...majd a következő, lehetőleg száraz futamon kiviláglik mekkora is a baj ha van egyáltalán.
Mondjuk baj az mindenképpen van, mert rettenet rossz a kezdés, de lehet hogy jó iráynba mennek csak nem támasztják alá az eredmények.Viszont az hogy kivették a KERS-t, aztán a következő futamra visszateszik...szal ez nem kerek. ...jó mondjuk annyi a mázli, hogy ezen a futamon aztán sok jó adat nem folyhatott be a KERS-ből.
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #39708 üzenetére
Szerintem csak véletlenül bekapcsolta a tempomatot.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #39476 üzenetére
ha Felipe nem esik ki első dobógot ünnepelhetünk volna, viszont jelenállás szerint a pontszerzésre sincs sok esély
-
Bermi
aktív tag
válasz
venember83 #39389 üzenetére
Legjobb versenyzők? ezért kár volt felkelned, ők nem tehetnek erről, hogy nem indítják, hallottad Alonsot, ő pl. menni akar már
Palik előtte a mai reklámadagját (remélem)
-
JColee
őstag
válasz
venember83 #39244 üzenetére
persze
csak hogy az autókat mérlegre állítják, és az a súlyát méri
a csúzlis megoldás a legjobb -
shteer
titán
válasz
venember83 #39230 üzenetére
sejtettetem, h legalább 1 beszólás lesz
inkább időpontot mondj
-
JColee
őstag
válasz
venember83 #39230 üzenetére
súlyt mérnek
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #39085 üzenetére
Sorry 2x ment el.
Briatore: Button győzelme hiteltelenné teszi az F-1-et
aki lassú, mint az útszéli kilométerkő
Én ezt eddig nem vettem észre.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #39085 üzenetére
Én ettől nem félek. A pályán nem verik meg őket.
-
8nemesis8
veterán
válasz
venember83 #38970 üzenetére
MI?
A vb eldőlt? Szerintem ez nagyon meredek kijelentés, egyáltalán semmi nem dőlt még el.A diffúzorról meg csak annyit, hogy igenis nem keveset számít.
-
Steve1979
aktív tag
válasz
venember83 #38812 üzenetére
biztos a jó pirulát választottad?
-
puttputt
őstag
válasz
venember83 #38814 üzenetére
"Lewis! Just - push the Button...!"
-
puttputt
őstag
válasz
venember83 #38812 üzenetére
Pedig ég és föld
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #38694 üzenetére
jaja
Viszont aztán '55-ben kivonultak az autósportból minden idők egyik legcsúnyább balesetével, ahol a vezető és 80 ember halt meg.
-youtube
A Mercedes-nek van már presztizse a motorsportban, de ők kihátrálhatnak a McLaren mögül simán. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #38684 üzenetére
A Mercedes szerinted mekkora múlttal rendelkezett anno? Elárulom hogy nem sokkal. Pumpáltak egy kis lóvét az Ilmor-hoz meg még mellé adták a nevet és kész is lett a VB győztes Mercedes motor anno 98-ban.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #38680 üzenetére
"és végre a McLarenben McLaren motor fog dohogni"
Azt nem írta, hogy újra
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #38680 üzenetére
Soha, mert nem gyártottak motorokat.
Nade, a McLaren utcai autókat is fog gyártani a közeljövőben és ha a Mercedes lenne olyan balga, hogy kilép az F1-ből, mi lesz Brixworth-szel és a McLarenben való részesedésükkel?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #38677 üzenetére
Mi az hogy utoljára? A McLaren motor még nem is létezik.
A McLaren F1-ben V12-es BMW motor van.
-
mexx0407
tag
válasz
venember83 #38488 üzenetére
rossz lehet az szerintem
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #38488 üzenetére
Biztos a faggyút nem bírja...
-
gV
őstag
válasz
venember83 #38437 üzenetére
hanem a nyomorult, gondolkodásra csak rendkívüli erőfeszítések árán képes idiótákat, akik miatt tavaly elszállt az egyéni VB cím, idén pedig nagy valószínűséggel középmezőnyben, vagy lejjebb végeznek a vörösök az év végén.
volt olyan amikor Todtot akarták páran elkergetni és Gianni Angelli is már olyat mondott h "mit akartok még? már Schumit is megkaptátok", ennek fényében engem nem izgat h most mi van a lényeg ami még lehet, Todtnak is "kellett" 1993-1998-ig terjedő időszak, nálam minimum megkapnák ezt az időt a jelenlegiek is, de én csak egy szurkoló vok, ha lecserélik őket, belefogok törödni
-
MPowerPH
félisten
válasz
venember83 #38454 üzenetére
Mondom, hogy hülye, csak muszáj neki valamit mondania, mert otthon mágjára dobják.
-
zed1983
őstag
válasz
venember83 #38278 üzenetére
Teljesen egyetértek veled!
Gratula a B.GP-nek és Button-nak
A Ferrari megint elb@szta Kimi futamát, a f@sz kivan kell egy normális csapatfőnök... -
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #37981 üzenetére
Miért? Haladt az 5. helyen, előtte csak sokkal gyorsabb kocsik voltak. De volt mögötte is legalább kettő ilyen (Vettel, Webber)
-
pappnet
csendes tag
válasz
venember83 #37931 üzenetére
de utana meg vettel lett bourdes
kesz ez a palik
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #37604 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #37598 üzenetére
Mi rosszat csináltak tavaly?
Karikatúra:
BREAKING NEWS: A Ferrarit utólagosan kizárták a 2008. évi Formula 1-es konstruktőri világbajnokságból, ugyanis bebizonyosodott, hogy Rob Smedley versenymérnök nyilvánosan félrevezette az FIA-t, azt állítva, hogy szemcsésedtek Kimi gumijai a Kínai Nagydíjon, holott szándékos és előre megbeszélt team order történt, amit a szabályok egyértelműen tiltanak. Azóta számtalan YouTube videó került napvilágra, amiből egyértelmű, hogy a gumik nem szemcsésedtek, és a pilóták is hazudtak erről... Az FIA kilátásba helyezett további és mégsúlyosabb szankciókat... részletek hamarosan...
Egy másik:
Saturday, 5:25pm.
And we leave you with news that Manchester United have beaten Chelsea by 3 goals to 2.Saturday, 10:25pm
In an update to our earlier broadcast, we can now confirm that post match analysis revealed that one of the Manchester United players simulated a dive to win a penalty. The penalty score has been deducted and the result is now 2-2Tuesday, 9:00am
In a further update to Saturday's match results, because a fan youtube video has surfaced showing Manchester United's Jimminy Cricket (I don't know any real names) offending off the ball, the result is now 2-1 to Chelsea. Congratulations Chelsea.Thursday, 12:00 noon
In the very latest on last Saturday's clash between Manchester United and Chelsea we can now reveal that because Chelsea player Norbert Straightjacket did not have a valid work permit, Chelsea forfeit the match, giving the victory to United.Ajánlott olvasmány angolul értőknek.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #37602 üzenetére
Értem. Na és mennyi vitás Senna eset volt ezidő alatt?
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #37598 üzenetére
Meddig voltál Senna szurkoló?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #37367 üzenetére
Max ki akarja csinálni Hamiltont, mert színes bőrű.
-
Nowhereman
őstag
válasz
venember83 #36902 üzenetére
No és hány olyan csapat van, amelyik a 0-ról született. Mert ugye a Honda megvette a BAR-t, az meg anno a Tyrellt. Vagy együk úgy, hogy a Brawn James Stewart révén már kétszeres világbajnok is?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #36902 üzenetére
Elég kesze-kusza az ügy ezen háttere. Mit várunk, ha Bernie is kavarja.
A lényeg, hogy Bransonnak kedve támadhat felvásárolni az egész kócerájt, vagyis nem akar csak (fő)szponzor lenni, hanem tulajdonos akar lenni. Ha ez megtörténik, onnantól kezdve az általa adott néven fog szerepelni a csapat, az általa kívánt színnel.
Tekintettel, hogy az egész Virgin brand fő színe a vörös, az autó vörös lenne, fehér feliratokkal. Ez a szín jobban is fekszik a hókotró első szárnyaknak, mert kisebbít, míg a fehér egy közelítő-nagyító szín.
Brawnt el tudnám képzelni, mint társtulajdonos vezérigazgató csapatfőnök, mint Ron Dennis volt ezidáig a McLarennél. Vagyis Rossnak pl. lenne 20% része a csapatban.
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #36902 üzenetére
"De vicces új csapatként elkönyvelni, amikor dokumentumok születtek, amik szerint a Honda F1 csapatát vette át Brawn pár kifli áráért." ez engem is zavar, mindenhol az megy, hogy az újonc csapat megjött és nyert..nem tudom, szerintem egy kamerába nézve kimondott köszi azért kijárt volna a Hondának, de lehet hogy tilos mert nem szponzor/tulaj... De a pilótákat öröm volt látni félre értés ne legyen, csak nekem ez a saját magunkról nevezünk el valamit már szúrja a szemem, egy zeneműnél vagy egy személyes dolognál még elmegy. F1-nél annyira nem egyszemélyes a játék, szerintem. Magyarul Dennis és Briós mellé nagyon hamar "felnőtt" a szememben Brawn "úr"
szakmailag nagyon ott vannak, emberileg néha nem
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #36876 üzenetére
Az a baj, hogy nincs egy ember most a Ferrarinál, akit határozottan tud döntést hozni kritikus helyzetekben azonnal.
Ehelyett fogják a fejüket és vakaróznak körökig, mire rászánják magukat valamire. Ez már nem először fordul elő. Kéne valami keménykezű, határozott és nem mellesleg értelmes ember a managementbe. -
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #36853 üzenetére
Mert lehet, hogy a McLaren eleve akkorra tervezte az első tankolást, amikor az végülis megtörtént...
Elvileg a 17 körre volt neki is tervezve, mint a Ferrariknak. Csak a Mercinél kicsit hamarabb reagáltak a lassulásra, mint a többiek. Nem kell mindjárt a fellegekbe emelni őket sem. A fellegekbe most a Brawn járhat csak.
[link] -
JJános
addikt
válasz
venember83 #36848 üzenetére
A humorod a régi!
Hunny: Azt a kömondást módosítottam, bár nem rád vonatkozik!
" Addíg nyújtózkodj, amíg pofán nem váglak! " -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #36853 üzenetére
Pont ez a taktikai hiba. Addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér, és csak olyan hosszú etapot tervezz amit a lágygumi kibír.
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #36559 üzenetére
A Bridgestone meg akassza fel magát, ilyen gyenge szuperlágyot készíteni.
Ezt hozza magával, ha nincs konkurencia...
Szerinted mi lesz az első három diffúzorának a sorsa, ezek után ? Szerintem vagy betiltják, vagy mindenki számára elérhetővé teszik, mert az mégsem járja, hogy a tradicionális csapatok égnek, mint a kapcagyár...
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #35075 üzenetére
De ha egyszer beütött a krah náluk, nincs lóvé a drága F1-es mulatságra, nincs mese. És riválisokkal való összemérés nélkül nem is tudhatták, hogy mit csiszolgatnak, széndarabot vagy gyémántot.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #34753 üzenetére
Van a Toyota-nak sportos hangzása, a Celica, Supra valamint a világ leghíresebb driftautója a Ae86 (hacsiroku), ..de lenne mire építkezni feljebb is:
A Lexus jó ötlet,..bár szerintem egészen nyugodtan maradhat a Toyota név alatt. ..a Toyota-ról sokaknak az ugrik be elsőnek ahogy Sainz bevágja a bukóját a szélvédőbe.
-
Bermi
aktív tag
válasz
venember83 #34606 üzenetére
jó lenne, kiváncsi lennék Hamiltonra ha nem élvonalba tartozó kocsi lenne alatta
,
na jó ne álmodozzunk (elnézést a Ham fanoktól) -
RedWing
aktív tag
válasz
venember83 #34606 üzenetére
Nem akartam ilyen gonosz lenni, de elfogadom a választ!
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #34546 üzenetére
Magyar F1-technikai szakzsargon a la formula.hu.
Fin, ebben a szövegkörnyezetben egyértelműen uszony/vezérsík.
De a szlengzsargon szamárfüleknek
(donkey ears) nevezi ezeket a légterelőket (és ez telitalálat), akármilyen szebb nevet is szántak neki a williamsesek.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #34546 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #34541 üzenetére
A csapat új versenygépén két szárny található a pilótafülke mellett. "Ezeket Skate Fins-nek hívjuk, mert úgy néznek ki, mint egy finn a szörfdeszkán. Lehet, hogy még fejlesztjük őket. Az is lehet, hogy változik a formája, de az, is, hogy teljesen leszedjük."
"mert úgy néznek ki, mint egy finn a szörfdeszkán"
Ezt most ennyire félrefordították vagy csak poénkodott az öreg Sam? Esetleg jövőre Kovalainen - Raikkonen párossal akarnak indulni?
-
Integra
titán
válasz
venember83 #34427 üzenetére
jelenleg tele van a net össze-vissza infókkal.. minden a levegőben lóg.
ma felmerült a ricsárdz neve is ross mellé, fry meg röpül (ez mindenképpen pozitív lenne)
és ha ez igaz, akkor lehet, hogy mégis marad a honda motor, mert nehéz lenne a merci motort időre jól beleverni és a honda most meg nem tartja kizártnak, hogy idővel vissza szálljon a csapatba főtámogatónak.. valszeg Ito santól sok függ, de ugye ő még egy ideig nem lesz góré, csak nyár elején. -
JJános
addikt
válasz
venember83 #34403 üzenetére
Ez nagyon kemény!
Végig néztem ma, és gondolkodtam. 94 különösen nehéz év volt. Születésnapomon, ha jól emlékszem egy osztrák srác, másnap Senna ment el. Ez 94.04.30, és 94.05.01.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #34403 üzenetére
-
Bermi
aktív tag
válasz
venember83 #34403 üzenetére
megrázó
szívszaggató
Hősök
Ez A Forma 1
Emlékezzünk Rájuk
-
D@ni88
addikt
válasz
venember83 #34044 üzenetére
Még le is maradt tőle jócskán nehogy boxkiálásoknál megelőzze...
ezért amikor ő még nem volt kint a boxba, lewis meg volt, akkor is pont elé jött ki
naon zseni kova -
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #33773 üzenetére
Mi itt a Ph-n nagyra becsüljük a kacsacsőrű emlőst és nem állt szándékunkban ezt az együgyű állatot megbántani.
Még egyszer köszönjük, s jó szórakozást kívánunk!
Valóban elég fura, és itt úgy tűnik használni fogják azt a cápauszonyt. Kíváncsi vagyok az RB megtartja-e?
Amúgy most, hogy lehurrogjuk, azon röhögnék majd, ha tényleg ott lennének az első helyeken
-
sekli
addikt
válasz
venember83 #33712 üzenetére
de még ha nulláról indulnának, se azonos esélyekkel indulna egy Torro Rosso és egy Ferrari Melborne-ben...
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #33707 üzenetére
Nem, csak elmondtam a feltételeimet, mikor fogom szeretni a Ferrarit. Az már rajtuk áll, hogy meg fogják e nyerni a szívemet.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #33568 üzenetére
Egyetértek
-
sekli
addikt
válasz
venember83 #33510 üzenetére
és a korrekciós súlyoknak (már ha egyáltalán hívhatjuk így, de ha tényleg haszontalan tömeg csak, akkor igen) az össz tömege maximálva van...?
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #33507 üzenetére
Én azon akadtam meg, hogy az a rendszer, amire a cikk utal, tulajdonképpen nem KERS. Mert ugye a KERS, ahogy a nevében is benne van, a mozgási energiát raktározza el, de ha ez a cucc csak a rajtnál kell, és a tömegnyereség a lényeg, akkor az egyetlen terület, amit kispórolhatnak, az a visszatöltő berendezés. Tehát egy "mini-KERS" valójában egy előre feltöltött akkumulátort és a leadó berendezést (villanymotor) tartalmaz. Ez kisül a rajtnál, és annyi, onanntól csak pluszsúly (ezért kell ugye könnyűre építeni). Ez így nem KERS, mert a felszabaduló mozgási energiával nem kezd semmit, az elszáll, ahogy eddig is.
Innentől viszont adódik a másik kérdés: vajon a szabályok a KERS-re hogyan vonatkoznak? Leírják, hogy a mozgási energiát kell raktározni, majd újra felhasználni, vagy egyszerűen csak engedélyezik elektromos/egyéb meghajtórendszerek használatát?
Mert ugye, ha leírják, hogy mozgási energiát kell raktározni-felhasználni, akkor ez a "mini-KERS" nem használható, mert nem KERS. -
Dragbajnok
tag
válasz
venember83 #33507 üzenetére
Hát itt pedi pont az a lényeg hogy így maradhat ballaszt is az autóban és azt oda helyezik el ahol nekik jó.Régebben sokat írtak erről a ballaszt dologról, minden csapat sírt hogyha bentlesz az autóban a kers akkor nem marad elhelyezhető + súj.Ezekben az írásokban elég nagy jelentőséget tulajdonítottak neki.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33489 üzenetére
Ebben a hónapban mennek még Portimao-ba, februárban Bahrain-be, Melbourne előtt pedig Barcelona-ba tesztelni. Jól értem, hogy végig csak 1 autóval?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #33489 üzenetére
R&D group, Performance Development group, Car Development, track activity. A Ferrari fejlesyztési rendszere se a költségkímélésről szól.
(#33490) wildrain: Ez nekem is megfordult a fejemben. Lassabban és érthetőbben ejtik ki a szavakat, mint a natív spíkerek, még az akcentus ellenére is.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #33489 üzenetére
Ja, elég nehézkes volt, de én szeretem az ilyet, jobban érthető, mint amikor angol anyanyelvűek hadarnak.
-
aesir
veterán
válasz
venember83 #33338 üzenetére
A cikk lényege, hogy a cikkírónak olyan kapcsolatai vannak (persze ha igaz), hogy essen hanyatt mindenki a rettenetes csodálkozástól. Ettől nyilván 5 cm-el hosszabnak érzi magát a piszoárnál.
-
proof88
addikt
válasz
venember83 #33287 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33278 üzenetére
Kb. a Marlboro kifizeti a két pilótát, aztán csókolom
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33276 üzenetére
Most komolyan elhiszed, hogy egy Ferrarinak tétel 5-10 millió dollár?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33273 üzenetére
Szerintem rosszul látod, mert egy tehetséges pilóta a tudásából adódóan meghozza azokat a tizedeket, amiket elbukna egy kevésbé jó, és hiába kidobott pénz lenne a fejlesztésekre szánt több tíz millió euro.
-
copin
őstag
válasz
venember83 #33273 üzenetére
Csapatvezetőként tuti inkább pilótákon spórolnék
Tavalyi Renault vs. idei Renault. Remélem egyértelmű.
-
aesir
veterán
válasz
venember83 #33268 üzenetére
Ha azon a 4 millión múlna a FERRARINÁL, akkor Massa sem szólna semmit. Azért lássuk be, ez nagyon nem valószínű
-
Integra
titán
válasz
venember83 #33258 üzenetére
szeretnék én olyan gondot, hogy 12 helyett csak 10 millio dollár a fizum..
valszeg most gondban van a jachtja törlesztő részletével..
eszem megáll -
stangli
senior tag
válasz
venember83 #33095 üzenetére
lehet hogy most a nagyok is túlélésért fognak küzdeni
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #33046 üzenetére
Szép volt Einstein.
-
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #33017 üzenetére
Kár lenne az ablakon kidobni a KERS-t! Biztos vagyok benne, hogy valaki használni fogja a Hondáét!
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #32590 üzenetére
Legalább megdolgoznak a srácok a pénzükért.
Ezzel csak az a probléma, hogy ők nem gépészmérnökök, vagy mozdonyvezetők, hogy vezetés közben kapcsolókat tekergessenek, meg a kijelzőket figyeljék. Amúgy az állítható szárnyaknak - mint technikai elemnek -, örülök, de a pilótáknak kezd több dolguk lenni a vezetés mellett, mint amennyi szükséges. -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #32511 üzenetére
Felesleges tovabb belemenni ebbe az amugy is szubjektiv temaba. Ez eddig is nyilvanvalo volt szamomra, hogy a ferrarisok tobbsege a Ferrarira szavazott/szavazna, ugyhogy nem kell a poll eredmenye ellen fellepnetek. Marcsak azert sem mert egyenileg senki sem reprezentativabb mint egy szavazas a vilag egyik, ha nem a legnagyobb F1-es foruman.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #32504 üzenetére
Ne sirjal, foleg ne a Dumbo-ful miatt, nektek meg ott van/volt az uszony. Kulonben is a Dumbo-ful (is) opcionalis palyaspecifikus aeroelem. Pl. vegyuk figyelembe Monzat a szavazasnal, ott nem volt Dumbo-ful, ahogy a szezon nagyreszeben sem. Sot a Meki lemondott az uszony beveteserol is, veletek ellentetben.
-
SG3rg0
őstag
válasz
venember83 #32482 üzenetére
Király nagyon!
-
simonzé
addikt
válasz
venember83 #32421 üzenetére
Sosem fogom megérteni hogy lehet gyűlölni egy embert, akit sosem láttál, akivel sosem beszéltél, és aki kimagaslik a többiek közül bizonyos szempontból. Bármilyen szempontból. Még kiszeltündét sem gyűlölheted, pedig ő semmit sem tett le az asztalra.
Ezt meg egy okos ember mondta, valami Napoleon
"A gyűlölet a vesztesek mentsvára"
Hát ennyi.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #32369 üzenetére
Kova ennyit nem zuzott sajat hibajabol. Kova is javulhat meg, a fo problemaja, hogy a McLarenhez nem eleg agressziv a vezetesi stilusa es nem eleg koncentralt es osszeszedett a versenytempoja.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #32358 üzenetére
Hivatalos: Alonso 2010-ig marad a Renault-nál!
En meg akozott vacillalok, hogy nem tudom eldonteni, hogy ari volt e vagy édi vagy mindketto. Mindketto.De a trefat felreteve, ha valakinek van hallasa es erti az angol beszedet az nem tudom miert bantja. Nicole S tavolrol sem szineszkedett a futam alatt, ez a kis gratulacio meg akkor is helyes es aranyos, ha tudjuk, hogy kamera elott sohase tud ugy viselkedni az ember, mint pl. negyszemkozt. Nem osztom azt a teves nezetet, hogy a hires es gazdag embereket csak a penz erdekli, foleg azt akinek mar ennyi van (egy szegeny ember is lehet nagyon kapzsi es penzehes) es keptelenek az alapveto es termeszetes emberi erzesekre. Ha neked sok penzed lenne es hiresse valnal, onnantol kiveszne beloled a lelek, nem lennenek meg az erzelmi igenyeid es jellemzoid? Ilyet feltetelezni meg viccnek is rossz. Ismerek nehany nagyon gazdag szemelyt, akinek jovedelme ellenere, elkepesztoen szereny, kedves es alazatos jelleme van, pedig sok mindenre buszke es bekepzelt lehetne, mert nem piszkos eszkozokkel szerezte a vagyonat.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #32358 üzenetére
...de savanyúúúúúú.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #32037 üzenetére
hm, annyira még nem is jó csaj, hogy megengedhesse magának, hogy ennyire sötét legyen...
-
Stirlitz
senior tag
válasz
venember83 #31887 üzenetére
Van igazság abban amit írsz, de gratulálok Hamiltonnak, Ferrari csapat VB lett, ennek örülök, és Massanak nagy respect, elsírta magát, ez milyen emberi volt! Jó idény volt, végig izgultuk, soha rosszabbat. Jövőre pedig Forza Ferrari, újra támadunk!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #31887 üzenetére
Nem megy le a gombóc, ilyen ez. Szemezgess vissza 1 évvel korábbra hátha könnyebb lesz kicsit.
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #31820 üzenetére
Fordítva tudtam volna elképzelni. Idén a meki elég megbízható volt, Ferka meg annyit bénázott idén, mint eddig 5 év alatt sem, tehát nagyon nem érdemlik meg szvsz.
Massa meg lett volna a VB.
Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Dell E5450 nagyon szép állapot i5, FHD IPS, 8GB, 256GB SSD, NVIDIA,Világítós HU billentyűzet
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest