- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Fotók, videók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
brownus #31104 üzenetére
A Spanyolok 1588. július 23. óta nem szeretnek minket.
-
#70869248
törölt tag
válasz
brownus #31104 üzenetére
hááát eddig inkább csak ártottak,..az FIA tudja, hogy nehéz megtalálni ki/mi van az oldal mögött...de ennek itt nincs vége. Ott marad a fejekben, és változik Spanyolország megítélése, igyekszik is mindenki elhatárolódni aki látja ennek a veszélyét.
-
#70869248
törölt tag
válasz
brownus #31101 üzenetére
Inkább az összes anti-Hamilton drukker menjen el a
pinchalaruedadehamilton-ra, és tegyen ki egy szöget, vagy sünt...tök mindegy.
ez belefér...bár míg a Spanyolokat meg is tudom érteni, addig a Magyarokat nem annyira.
..bár Alonso-nak elvileg nem Hamilton-nal volt baja, hanem a McLaren-nel, de ha ez hozza az örömet akkor hajrá.
Ez még mindig veszélytelenebb, és olvasni sem kell -
Markgx10
őstag
-
Obi-1
őstag
-
válasz
brownus #30995 üzenetére
az egységes motor az csak arra jó hogy a kisebb csapatok fel tudjanak zárkózni.
ill. az is jó benne hogy nem a motoron hanem a versenyzőn fog múlni a verseny ill. a kasznin
tehát lehet hogy érdekesebb/szorosabb lenne a verseny.bár rossz az erőssebb csapatoknak vagy a "márkacsapatoknak"(pl.:ferrari)hogy nem lesz semmi ferrari a kocsiban csak a jel!
én már arra lennék kíváncsi ha így elfajul az f1 akkor mikor lesz nek ugyan olyan kocsik???
-
soulcube
aktív tag
válasz
brownus #25848 üzenetére
Így van. Sztem a Williams okozott valamit a kikerülésnél és utána nem sokkal már kezelhetetlenné vált a kocsi. A lassú kanyarban lehet még nem érzékelte. Viszont ha nem fullgázzal nyomta volna és észrevette volna, hogy defektes és bejön a boxba és feltették volna az intermediate-t akkor... most más lenne a történet.
-
hunnylander
őstag
válasz
brownus #23422 üzenetére
En a two or more-ra szavaztam, es az is vezet.
Lehet, hogy Bernie valoban vad vizekre evez azzal, hogy jonnek az ilyen varosi palyak. (Valencia, Szingapur, Abu Dhabi, Del-Korea, Szentpetervar? stb.). Ebben azert van kockazat. Pont tegnap morfondiroztam rajta, mikozben nezegettem a palya fotoit es olvastam a futamelozetest, hogy egy ennyire gyors palyat mar nem idealis betonfalakkal szegelyezni.
-
Oliverda
titán
válasz
brownus #22892 üzenetére
1206 db. hsz Motion_Blur
Amúgy meg...:
Elkerülhető lett volna Massa motorhibája
...Felipe Massa Ferrarijában egy hibás dugattyúrúd a motor meghibásodását okozta a Hungaroringen.
-
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
válasz
brownus #21966 üzenetére
Mondjuk én szimplán beismerem, ha valamit nem tudok, hogy miért van. Pl. ezt a Buttonos esethez tartozó szabályt mégis ki tartotta volna a fejében?
Ez kb. olyan, mint a Schumacher-visszatolásos szabály. Nem hiszem el, hogy bárki, - beleértve a Ferrari csapatvezetést is - tudta, hogy szabályos a manőver, vagy egyáltalán gondolkoztak ezen abban a pillanatban. -
#70869248
törölt tag
válasz
brownus #21962 üzenetére
tényleg elég összetett, ...ha belegondolsz a múltkori futamon amikor az SC bent volt, és se Wéber Gabi sem pedig Czollner nem vágták le Button miért nem állt ki az SC mögül...
Pedig szakkomentátorként foglalkoznak a sporttal, vagy hogy csapatvezetők hoznak olyan döntést ami aztán Stop&Go büntetést eredményez...pedig nekik ez a foglalkozásuk.
Szal nehéz minden szituban jó válaszokat adni az asszonynak -
#70869248
törölt tag
válasz
brownus #21955 üzenetére
Valami olyasmi a feltétel, hogy az F1-s autók által használt üzanyag bármelyik üzanyagkútnál megvásárolható kell legyen,...hogy az F1-s autó beáll a kúthoz tankolni, tankol és megy.
Ez csak egy lökött reklám volt, de valahol ez a lényeg, és valóban így van.na de szal ezen túl még rengeteg fejlesztési lehetőség van, a szabályok adta kereteken belül valóban folyamatosan kisérleteznek, fejlesztgeti a beszállító a használt üzemanyagot. Ez a saját és a csapat érdekeit is szolgálja...a sajátját azért mert az F1-nél jobb labor nem kell, a csapat pedig minimális teljesítménynövekedés ill. fogyasztáscsökkenés esetén is nyerhet tizedeket, vagy pozíciót.
-
lenox
veterán
válasz
brownus #21917 üzenetére
Amugy en meg ezt nem ertem. Koltseget elsosorban uzemanyagon lehetne faragni? Nem a titan/berill/carbon valto meg a tobbi hajtek cucc kitalalasa/legyartasa/szimulacioja utaztatasa stb. kerul sokba a sokszaz ember meg szupermanager/szuperpilota, hanem az uzemanyag? Mert akkor amugy annyit kell mondani, hogy hasznaljal utcai uzemanyagot, maris 10-zel elosztottak az uzemanyagkoltseget... Szal szerintem ez faszsag...
-
-
válasz
brownus #19922 üzenetére
Ez vicc....
Legközelebb a golf aztán a műstoppolás jön? Elég gáz, hogy MS, aki korszakos nagy F1 pilóta volt most motorozással meg egyéb nem neki való sportal próbálkozik. Ha valamit nem tud ugyanazon a szinten művelni akkor szerintem csak égeti magát, illetve hírnevét és pénzét kihasználva elveszi a helyet a fiatalok elől..... -
Mezcal
addikt
válasz
brownus #19298 üzenetére
Azt ugye nem vette dfigyelembe, hogy Kimi többbször kiesések árán jutott a pont közelébe 2001-ben, önerőből nem volt képes pontszerzésre.Csapattársa, Heidfeld pl dobogóra is felállhatott.
Ami meg Massa örömét jelzi, az semmivel sem volt nagyobb, mint Kimi tavaly brazíliai győzelmi öröme, amit ugye Massa segítségével tudott megszerezni.
-
Zolee11
senior tag
válasz
brownus #18616 üzenetére
Köszi, ebben nem voltam biztos, mert úgy rémlett változik a surlódási erő mértéke is ha változik a surlódási felület nagysága, de ezt benéztem.
Tehát, ha a gumi minősége ugyanaz marad, és nem számolunk a gumi torzulásával, akkor azonos súly melett a tapadási tényező ugyanakkora lesz, hiába csökkentjük vagy növeljük a gumiabroncs szélességét. Csakhát a szélesebb gumi puhább lehet, és emiat jobban tapad... mostmár világos teljesen. -
#70869248
törölt tag
válasz
brownus #18616 üzenetére
sztem elbeszéltek egymás mellett.
a szélesebb gumi uolyan feltételek mellett jobban(tovább) tapad az ziher, később veszti el a tapadását..és megy át onnan surlódásba a dolog.
de még akkor sem ilyen egyszerű, hogy képletezni lehetne, hiszen egy guminak van falvastagsága, ebből adódó merevsége...egy virsli guminak nincs akkora oldalirányú merevsége.
ha nincs oldalmerevség akkor deformálódik, majd elrugózik a gumi oldalirányú terhelésre...azaz nincs tapadás.
De a sok előnye mellett akár a tágulást is nézhetjük, hiszen a benne lévő gáz melegszik...stb.
sztem komplexebb a dolog, mint hogy ne tudnátok elbeszélni egymás mellett. -
brownus
veterán
válasz
brownus #11405 üzenetére
hmm, most nézem, hogy heikki, és nick is 1 mp belül van
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:26.714 6
2. Robert Kubica BMW Sauber 1:26.869 +0.155 6
3. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:27.079 +0.365 6
4. Felipe Massa Ferrari 1:27.178 +0.464 5
5. Nick Heidfeld BMW Sauber 1:27.236 +0.522 6
6. Jarno Trulli Toyota 1:28.527 +1.813 6
7. Nico Rosberg WilliamsF1 1:28.687 +1.973 7
8. David Coulthard Red Bull Racing 1:29.041 +2.327 6
9. Timo Glock Toyota 1:29.593 +2.879 3
10. Sebastian Vettel Scuderia Toro Rosso Idő nélkül +-26.7 2 -
hunnylander
őstag
válasz
brownus #11394 üzenetére
Kimi Räikkönen (16. hely): „Természetesen csalódott vagyok. A levezető köröm vége előtt néhány kanyarral problémám támadt a benzinpumpával és a boxutca kijárata mellett meg kellett állnom. Emiatt nem lehetett ismét kijönnöm a garázsból. Ilyen dolgok történhetnek, de természetesen nem ez a legjobb módja egy szezon elkezdésének. Most a legjobbunkat kell nyújtanunk ahhoz, hogy holnap pontokat szerezzünk. Fontos, hogy minden versenyen pontot szerezzünk."
-
Csepy
őstag
-
-
wildrain
addikt
válasz
brownus #2782 üzenetére
Sok helyen olvasom/hallom, hogy nem 100 millióval kell számolni büntetésként, hanem csak 30 millával. Szerintem ez marhaság. Ha tegyük fel valaki kárt okoz a munkahelyének, és a következő hó elején 100e Ft-os fizetése mellett 130e Ft-ot kell kifizetnie, akkor igaz, hogy csak 30e Ft-ot kell a zsebéből előbányásznia, de emellett a következő havi fizetésének is lőttek (eltekintve attól, hogy törvényi szabályok vannak a levonható összegre). A McLarennek ugyanúgy nem 30 milla, hanem 100 milla fog hiányozni a jövő évi költségvetéséből, ami szerintem van akkora összeg, hogy talán a fejlesztéseken nem fog meglátszani, de komolyan át kell gondolniuk, hogy hogyan csoportosítják át a meglevő pénzeket. De én még azt is el tudom képzelni, hogy a jövő év közbeni fejlesztésekbe is beleszólhat, amikor már fogy a lóvé.
-
brownus
veterán
válasz
brownus #2781 üzenetére
khmm, talán tényleg azt kellett volna, idén kizárni a csapatot, + az a sovány 30milla pénz bünti amit farzsebből kifizetnek lol. lásd juve... lásd a cikkben leírtakat.
I still think that in the spying affair it was a big mistake not to disqualify the McLaren drivers as well di montezemolo
-
AMD Power
titán
válasz
brownus #2694 üzenetére
Nalátod.
Lewis Hamilton világbajnok lesz Kínában, ha...
Lewis Hamilton világbajnok Kínában...
- ha győz
- ha második lesz, de nem Alonso győz
- ha a 3. helyen végez, miközben Alonsót nem előtte intik le
- ha a 4. helyen végez, miközben Alonso legjobb esetben is csak harmadik
- ha az 5. helyen végez, miközben Alonso legfeljebb negyedik lesz
- ha a 6. lesz, miközben Alonso nem végez előrébb az ötödik helynél és Räikkönen nem győz
- ha a 7. lesz, miközben Alonso nem végez előrébb a hatodik helynél és Räikkönen nem győz
- ha a 8. helyen intik le, miközben Alonso hetedikként végez és Räikkönen nem szerzi meg az első két hely valamelyikét
- ha nem szerez pontot, miközben Alonso csak egy ponttal gazdagodik, Räikkönen pedig nem az első két hely valamelyikén végez -
#70869248
törölt tag
válasz
brownus #2689 üzenetére
A világbajnok csapattárssal szembeni győzelemben nem szerepelnek a lopott adatok.
Nem tudom mennyire lehet nagy arca, de pl. egész jóban van a többi versenyzővel, jókat dumálnak, vigyorognak...Massa pl. a mostani futam után áttapsolt neki.
Lehet hogy újonc, nekem sem igazán fekszik hogy ő nyerje mega VB-t, de egyszer lenni kell egy ilyennek is, és sztem meg is érdemli.
pont idevág
Aktív témák
Hirdetés
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- OLCSÓBB!!! Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest