- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #49948 üzenetére
Nézed? ..kiváncsi leszek Hamilton KERS-s képére, tök fura volt hogy Badoer az Eau Rouge előtt lőtte el egy részét...oké az első kanyar visszafordítójáról kijőve kell KERS, de a lejtőn már minek?
Az Eau Rouge-ban is kifele kellene elvileg, a felszálló ágán, mert a méllyén csak leveri az alját ha megpumpálja a sebességet...ez kicsit zavaros lett remélem érted.
Sztem ekkora pályán nagyon okosan kell osztani a KERS-t, és a lejtőn lefele elég furcsának tünt.
..egyébként kiváncsi vagyok hogy a rövidebb autót végleg kukázták a McLaren-nél vagy azért bepróbálják itt. -
Oliverda
titán
válasz
wildrain #49821 üzenetére
"Ja, és akkor tegyük hozzá, hogy Webber autójával meg eddig minden okés, pedig szerintem azt is Newey tervezte..."
Mintha egyszer már Webber-nek is cserélnie kellett volna de lehet hogy rosszul emlékszek. Ugyanez volt a McLaren-nél is. Raikkonen autója szinte állandóan lehalt még Coulthard és Montoya alatt valamiért sokkal megbízhatóbban üzemelt a cucc.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #49807 üzenetére
1.motor Első futamon használta, majd péntekenként, de már lepukkant.
2.motor 1268.340Km-t futott, 2db verseny is benne van.
3.motor 3versenyen használta, majd Monaco-ban lepukkant pénteken.
4.motor 799.753Km-t futott, Istambul-ban használta + Gondolom valamelyik pénteken is.
5.motor Lefutott 3 versenyt, ezt már nem teszik vissza.Valencia-ra szerintem vagy a 4.-et, vagy egy 6.motort tettek be, ami lepukkant, majd betettek még egyet, és az is lepukkant.
"Az Autosport szerint volt a hatodik erőforrása az idén, s összesen csak nyolcat lehet használni."
Ez még Szombaton volt, tehát Vasárnap egy másik durrant el. -
válasz
wildrain #49782 üzenetére
Ez a forgatókönyv nem igaz egyik aero/hűvös/esős pályára sem. Spa, Monza stb. egy Red Bull itt nem akadna be a mezőnybe. Szerintem be fogják vállalni a büntetést, de majd meglátjuk, én pl. előrehoznám és az első esős versenyen akár már Spa-ban betenném a 9. motort büntivel.
-
andy83
aktív tag
válasz
wildrain #49772 üzenetére
Hát tényleg elég siralmasan ment...
A rajtnál még megelőzött pár autót a KERS miatt, de utána pár kanyarral később megforgott, és így vissza is esett szépen...Ennél Bourdais vagy Piquet biztos jobban ment volna. Idén nincsenek jó taktikai húzásai a Ferrarinak más téren sem.
De legalább Raikonnen megint dobogós lett!!!!
-
EmberXY
veterán
válasz
wildrain #49383 üzenetére
Az igaz, hogy nem az oldalerő dominál, de azért jelen van, és nyilván ha nem "sétarepülésről" van szó, akkor a pilóták normál terhelésen ennek többszörösét kell, hogy kibírják, és többször, és hosszabb ideig...
Lényegében csak arra akartam célozni, hogy igenis terheli a nyakat az űrrepülő és a repülő is, tudnának olyan g terhelést csinálni, amibe mindketten belehalnánk....
Itt le is zárhatjuk az offf vitát, ha még szeretnéd folytatni, akkor privátban..
-
EmberXY
veterán
válasz
wildrain #49356 üzenetére
Szerintem te is nézd végig a videót, de elmondom, hogy én mire gondoltam:
Ahol a nyak terhelést kap (és nem lennék a helyében, de te biztosan, hiszen szerinted elhanyagolható, ami rá hat..)1. 0:27-nél: Félig öntudatlan, tehát nem képes figyelni a fejtartásra, és a pilóta függőleges helyzetből visszaforditja a gépet....
2. 1:16-nál ugyanez, csak ott felet fordul
3. 1:34-nél is, bár ott valamicskét felkészült, de hat rá rendesen az erő...
Én ezekre gondoltam, lényegében fájó vagy sérült nyakkal nehéz lenne, még a megfelelő fizikummal is
Szerintem... -
attisx
addikt
válasz
wildrain #49141 üzenetére
Nézd, ha 2-3 órát kibír egy ülésbe szíjazva, akkor igen, alkalmas rá. Ez a Virgin Galactic-os űrutazás, ilyen szempontból nem nagy szám. Fölviszik a jól fizető ügyfelet, öt percig gyönyörködhet a Föld panorámájában, azt jönnek is vissza. Egyébként a speciális "Zero-G" repülést, ha jól tudnom, már többször is kipróbálta.
-
Oliverda
titán
válasz
wildrain #48834 üzenetére
Sehogy, de most nem rólam van szó. Illetve én nem is képzeltem és képzelem azt hogy ő olyan über "nagy" lenne. Számomra ő csak egy pilóta aki sokat nyert, sok pontot gyűjtött és ezek együttes hozományaként viszonylag sok címet is bezsebelt. Szerintem kicsit túl volt, van és lesz is értékelve. Persze mások szerint meg Hamilton van túlértékelve, sőt hallottam már olyan emberről is aki éppen Vettel-ről vagy Alonso-ról mondott hasonlót.
-
venember83
nagyúr
válasz
wildrain #48749 üzenetére
Három futamot soroltam fel (de az utóbbi szinte akárhányat is felsorolhatnám), különböző pilótákkal, hogy látható legyen az autó teljesítménye, ne az egyéni teljesítmény legyen a meghatározó. Ugyanez Williamsnél nem mondható el, csak Rosberg megy jól, Nakajima még próbálkozik. Ráadásul a Ferrari szemmel láthatóan fejlődik az élmezőnyhöz képest, megy előre a rangsorban. Év végére talán a futamgyőzelem is meglesz.
-
EmberXY
veterán
válasz
wildrain #48536 üzenetére
Arra céloztam, hogy egy szurkoló gyakran elfogult, hiszen ezért szurkoló, aki "csak értő", az nem feltétlenül ilyen.
Pont erről volt szó, és ezért vagyok kicsit "eltájolódva", és ezért nem tudom felfogni, hogy mi lett volna, ha Glock időben kimegy a kerékért, csak én nem halkan jegyzem meg.
Néztem a futamot természetesen, és belevéve a szurkolói faktort, és azt, hogy kb az utolsó 10 másodpercben dőlt el a cím sorsa, nem lehetett annyira egyértelmű, hogy mi lesz, csak döbbenten néztük, ahogy Glock szerencsétlenkedik.
Továbbra is fenntartom, hogy szurkolóként elfogult vagyok.Nyilván nem ez a foglalkozásod, de nem azt mondtam, hogy te vagy az, hanem a magadfajta, kvázi aki "értő szemmel" nézi az F1-et, én csak szurkolok, és hogy mennyire értek hozzá vagy sem, azt nem fogod megtudni remélhetőleg.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
wildrain #47979 üzenetére
"Mint jópáran, te is értelmezési problémában szenvedsz" Van bennünk vmi közös legalább.
"Massa esetében megtörtént a hiba (korán engedték el és leszabta a töltőcsövet), de utána nem ment ki a pályára és tett meg egy teljes kört, hanem megállt a boxban és elhárították a hibát" az egész box utcát veszélyesztette igazad van
Ez a 2-3l honnan jön kint voltál,lemérted vagy mi?Mert szerintem a 2-3l-nek a többszöröse is kiment,de mind1.
"Amúgy próbáltál már földre kiöntött benzint meggyújtani valamivel?" Mi a grillt gyújtottuk be benzinnel
Lényeg,h elbeszélünk egymás mellett innentől kezdve fölösleges a dolgot folytatni,bb -
IreN!CuS
addikt
válasz
wildrain #47951 üzenetére
Persze,h túlzás,de gondolj bele amit végig húzott a aszfalton az begyullad lehet a többi csapatra/szerelőre lett volna veszélyes,szerintem az a szitu sokkal,de sokkal veszélyesebb volt mint amit alonzo művelt a kerekekkel.Nézd csak meg hány szerelőre húzhatta rá a benyát-->[link] És ha megnézed elsőnek egy olyan ember ment oda akin még sisak sem volt,hány kocsi ment massa mögött,mennyi szerelő volt kint..és még sorolhatnám......kicsit gondolkozzunk köszönöm,és milyen büntit is kaptak érte?
-
Atlantis
veterán
válasz
wildrain #47918 üzenetére
Jó igaz, talán nem a legjobb példa volt, de hirtelen ez jutott eszembe.
Számtalanszor szabadult már el kerék, nagyobb sebességnél is, ezt sem fújták volna fel ennyire, ha nincs Surtees balesete. Hiba azt feltételezni, hogy ez szándékos volt. Alonso meg mire észrevette, lehet már túl volt a boxutca záróvonalán. Na, téma lezárva, ez nagyon rossz döntés. Remélem, helyt adnak a Renault fellebbezésének. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #46836 üzenetére
Ezen 'térkép' szerint 10 kivetítő van, de ha valakinek van rá kerete bérelhet egy Kangaroo TV-t és teljes lesz az audio-vizuális és információs élmény. Még a csapatrádiók is elérhetők általa.
-
proof88
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #46783 üzenetére
Az igaz, hogy lehetne mégtovább javítani a biztonságon, de ez már a zárt cockpitet jelentené és annak is meglenne a maga veszélye.
Amire utaltam az az, hogy azon felesleges rágódni, hogy ki lehet a felelős, mit kellet volna másként kivitelezni, hogy megelőzzék a balesetet stb.
Nade még ha zárt is lenne a cockpit, soha nem lenne 0 a halálos balesetek esélye. Pl. ha egy autóról nem szakad le semmi de az orra pont belefúródik egy másik autó pilótafülke-nyílásába, elkerülhető, megelőzhető az ilyen? Nem. És ha zárt a fülke, kizárható, hogy valami ne zúzza össze a pilótával együtt? Nem.
Tekintettel arra, hogy világszerte menyi formula-szériában futnak hányan mennyi kilómétert és erre mennyi sérülés és haláleset esik, lehet, hogy közúton közlekedni mégveszélyesebb.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #46024 üzenetére
Én nem így gondolom.
Ha adódott egy helyzet, ahol 4 német pilóta el kezdte kifigurázni az ötödiket, aki egy emelkedő kifejezéséhez emelte fel a kezét és ebből adódott olyan pillanat, ami úgy tűnt mintha karlendítéssel tisztelegtek volna, ilyen képet ugyanakkora félrevezetés és hazugság publikálni, mint egy nyilatkozatot félrefordítani és kitekerni eredeti jelentéséből. És a fotóügynökségek igenis adnak a rangjukra és nem szándékuk hazudni a képekkel. És, hogy ezt a fotósaik nem önszántukból teszik, ez érthető. A FOM-nak megvan a hatalma kitiltani fotósokat/ügynökségeket a Forma-1-es eseményekről, éppezért adnak az ilyen ügynökségek a felelősségteljes viselkedésre ilyen dolgokban.
Te csak sajnálod, hogy nem láthatsz róla fotót, képzeld el.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #46020 üzenetére
Az újságok, főleg a bulvárlapok azok igen, szeretnek ferdíteni és szenzációt hajhászni. De az elismert neves (sport-)fotóügynökségek más tészta. Nekik adniuk kell a renoméjukra. Mivek a képek teljesen félreértelmezhetőek és nem a tényleges dolgokat olvasnák le róla az emberek, ezért jobb nem publikálni azok közé, amelyekből a média válogathat.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #46016 üzenetére
A srácok? Szerintem ez náluk csak úgy jött spontán poénkodásból. Nem hiszem, hogy bármiféle politikai szándék sugallta, a véletlen hozta ki belőlük, de ha fotót publikálnak arról amikor mind az öten így mutogatnak, abból tuti botrány lett volna és lehetett volna magyarázkodni, hogy mi meg hogy. Még szerencse, hogy az ügynökségek nem merték publikálni azokat a fotókat, ha az újságok meg címlapra rakják, a német pilóták lejáratták volna magukat. Ennyi bőven elég, hogy ezt Max és Bernie rendszeresen megteszik, de azok előtt akik kevésbé ismerik a pilótákat és az F1-et igencsak furcsa képet mutatott volna a dolog.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
wildrain #45895 üzenetére
Eben a cikkben olvastam: A visszatérésre készülő Villeneuve csapatot keres magának
gondolom azokat az elektronikákat, amivel a verseny közbe beletudnak nyúlni a boxból.. (legalábbis én erre gondolok)
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #45807 üzenetére
Akkor bocsi, én úgy tudtam hogy abból lett a Jaguár.
Várjunk. Olvassuk csak ezt el. [link]
"A Ford cég a '90-es évek vége felé döntött úgy, hogy nem csak
motorszállítóként, de versenyistállóként is jelen kíván lenni a forma 1-
ben. Ezért amikor partner csapatuk igazgatója, Jackie Stewart úgy
döntött, eladja csapatát, a Ford azon nyomban megvásárolta, és úgy
döntött, Jaguar márkanevével lépteti be a sportba 2000-ben. Látszólag
tehát minden adott volt a szerepléshez, azonban a Stewart csapat
ekkor már kezdett leszállóágba kerülni, amin az új vezetõség
átszervezési sem segítettek sokat." -
Motion_Blur
félisten
válasz
wildrain #45779 üzenetére
"ráadásul néhány verseny után mindig Suminak volt több pontja, mert valahogy Barinak nem voltak erős évkezdetei."
Kivétel talán 2003, amikor a Mester tripla nullával kezdett
mod: megnéztem, hát kurvára nem így volt, annyi történt hogy az első 3 futamon nem szerzett több pontot, mint Birka
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #45387 üzenetére
hmpf-hmpf tény hogy nem túl szép,..de nem rossz szvsz.
Én Donongton-ban az első kanyart szeretem, aztán jellegzetes a döngetés lefele de scak a vége kihívást jelentő ahogy meg kell találni a sebességet és ráfordulást a völgyben a jobbosra (bár kézséggel elismerem hogy mondjuk egy Super7-nek izgalmas ez a rész is).
Majd jön az a balos rész, és az első jobbos, majd kis egyenes után a második.
Sztem ez a két jobbos kanyar a legjobb az egész pályán, ezek tényleg különlegesek, pláne hogy a második után jön egy egyenes szakasz azaz kell a jó kanyarsebeség a jó végsebbhez.
Igazából ezen a pályán a balos kanyarok kicsit jellegtelennek tünnek nekem a jobbosokhoz képest. -
-
Sanya595
senior tag
válasz
wildrain #45352 üzenetére
Akkor ezért is lehetett volna bünti,de a ferrari nem olyan.Kimi 2007 spa
-
Integra
titán
válasz
wildrain #45352 üzenetére
"Hamilton mutatványa amúgy nem felelt meg az előírásoknak sem, hiszen az F-1 Sportszabályzatának 43.3-as pontja kimondja: "A verseny végét jelző zászló után minden autónak szükségtelen késedelem, bármilyen tárgy elfogadása és külső segítség nélkül kell a parc fermébe hajtania." Charlie Whiting versenyigazgató azonban úgy döntött, nem jelenti az esetet a sportfelügyelőknek"
hahaha, nagy a para most a fia-nál....
-
proof88
addikt
válasz
wildrain #45269 üzenetére
ja, meg Lewist meg Alonso-t sem érdekli a dolog, nem motiváltak, ma is hátul kolbászoltak, sőt én úgy láttam a végeredményben, hogy Piquet sokkal motiváltabb, mint ők ketten... sőt még Fisi motiváltabb, mint valamennyien hátul, mert 10. lett... már majdnem annyira motivált, mint Kimi...
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #44620 üzenetére
Persze hogy beleveszem, én annak ellenére hogy szimes vagyok egyáltalán nem gondolom azt hogy mindent le lehet szimulálni..ez attól függ mivel van lehetőségem élvezni a szimulációt. ..ha csak egy kapcsolóval akkor bizoonyos dolgokkal nem tudok megbirkózni, ha le-fel-jobbra-balra gombbal akkor már valamivel többel, de még ez is halvány.
Egy képernyőt bámulva sincs lehetőségem mindent lereagálni.
Hasonló ahoz mint amikor valki tűzruhában bukósisakkal a fején szimez Cockpit nézetben....
Nincs értelme..Amit érezned kellene azt hiába iratod ki számokkal a képernyőre, illetve hiába látod az eredményét....esélyed sincs kihasználni a megelőzését.
Felülkormányozni van esélyed mert látod milyen szögben és sebességel érkezel ezért tudod hogy meg fogsz csúszni.
De azt hogy egy karbonfék erejét maximális közelében kihasználd ahoz speciel pont tök kevés a monitor.
Ahoz ha nem érzed, látnod kellene hogy mikor fog a fék....nem csak azért fog mert benyomtad és lassulsz a képen de még nem hallod a gumieffektet..
..látnod kellene hogy mindjárt fel kell engedjem mert túlmelegedett, ahoz hogy megelőzd...és ezek pillanatok -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #44616 üzenetére
Én értem miért nem érted
..mert szted uaz mint a kanyarban sodródás esete. Pedig akkor teli arccal valóban a képernyőt bámulod zavartalanul (még ha nincs is FFB-s kormányod), míg fékezés közben meg számokat valamelyik sarkában..mindig, minden féktávon.
....és miközben teli arccal a képernyőt nézed még akkor is csak akkor van esélyed lereagálni ha megfelelő ideig tart..azaz nem GTR(1) gumik vannak alatta mondjuk.Egyszer nézd meg hogy hogyan szökik fel a fékhő, aztán ezt próbáld ideálisan tartani..majd ezt úgy is hogy az utat nézed.
Amikor pedig a karbon féket próbálnád leszimulálni akkor ugye első pillanatban tökig nyomod a féket...és aztán kb. még abban a pillanatban, vagy a hozzá legközelebb esőben elkezded felengedni hogy ne melegedjen el..mindezt úgy hogy a féktávod ideális legyen.
Nem tudod megcsinálni, nagyjából fogalmad sem lesz abban hogy hol vagy elveszve, túl sok a fékhő, vag ytúl gyorsan engedted fel a pedált...vagy miért is vagyok a gumifalban.
Tévedsz ha azt hiszed hogy szemmel mindent meg lehet oldani....tedd hozzá hogy ezek mellé még kezeled a kormányt és a váltót is.
Ez az életben lényegesen egyszerűbb, mert érzed...más kérdés hogy ott viszont tönkre mennek dolgok amiket ki kell fizetned...illetve term. megsérülsz vagy csak simán elsülyed a karriered.
Ez azok a dolgok közé tartozik amit nem fognak leszimulálni, mert képtelenség mindent tök részleteséggel dolgoztatni, miközben te csak a szemedet és füledet használod.
..a kormányzásban a FFB segít ha jól van megírva (akkor is ha nem de mindegy). De amíg nincs 'FFB-s' pedálod addig nem fogják megoldani. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #44610 üzenetére
Persze hogy olvastam, attól még hogy véleménykülönbségünk van természetesen elolvasom amit írsz.
De szal, a fém fék müködése sincs leszimulálva..mert nem érzed a lábadon amint elveszti az erejét, éppen ezért nincs is hűtve ahogy az kell.
A karbon fék ennél is szűkebb mesgyén mozog, ott az első pillanatban fejted ki a legnagyobb erőt, és érzésre veszed vissza...ezt nem lehet számokkal kifejezni. Nem fogsz a szűk féktáv közben a HUD-ra bámulni hogy hogyan szökik fel a fékhő...márpedig ha nincs visszajelzés a pedálon akkor ezt kellene.
.. meg lehet csinálni hogy azt tapasztald hogy nem jó a féktáv...és modderként le is írhatod hogy ez és ez ezért történik. De nem tudod használni. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #44594 üzenetére
Hát Wild'...óriási különbség van a karbon és a fémfék között..teszem azt a karbonfék csak bizonyos módosításokkal hozható a közútra, mivel a pályán használt fékrendszer teljesen alkalmatlan. Iszonyatos fékteljesítményt tud nyújtani, de csak egy bizonyos hőtartományban, alatt szinte nulla (értsd ahogy mondom), felette meg talán a fémfékkel megeggyező.
Baumgartnert idézve (csak hogy hozzánk kössem
) :
[L:http://telesport.origo.hu/auto/20020822baumgartner.html]D-007: Volt BLACK-OUT-od a Hondában a hétvégen? Komolyabb megterhelés volt, mint amit a F3000-es tapasztalatok alapján vártál volna?Baumgartner: Nem volt. Nagyjából hasonló megterhelés. A legfurcsább a carbonfék hatása volt.[/L]
Leszimulálni meg azért nem lehet (szvsz) mert a pedál amit használunk egy sima rugóút..nem szimulál elmelegedést sem, így nem alkalmas a fékek közti hatások érzékeltetésére sem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #44591 üzenetére
A végseb számít mivel a karbonfékeket ilyen nagy egyenes után az első pillanatban nyomják a legerősebben és fokozatosan engedik fel.
A motorosok most is 331km/h mentek az egyenesben, az F1 is itt a leggyorsabb...nem annyira mint régen, de azért még ott van.
Hunny: a szimlátorokban sok minden nincs leszimulálva..pl. el nem tudom képzelni hogy hogyan oldanák meg a karbonfék és a fémfék közti különbséget...ami pedig használatban nagyon is lényeges. Készültek moddok olyan szériákról is ahol a fém fék a szabvány..és term. készültek moddok a hipertechnikával szerelt szériákról is..
...és a különbség nem fedi fel magát csak a felszínen..azaz sebesség, grafika..stb. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #44590 üzenetére
A régi pályarajz. Ilyen lusták ezek a brembós srácok updatelni a videójukat.
De attól ez még az idei közölt értékük, még ha pontatlan is a pályarajz.
Ezek hivatalosan tőlük közölt értékek, ennél pontosabbat nem tudok. Szerintem a jelenlegi pályavonallal is az 1 kanyar előtt fékeznek a legnagyobbat. Szimulátortapasztalatra én nem alapoznék.
-
-
lacos001
senior tag
válasz
wildrain #44379 üzenetére
Konkrét példám nincsen,csak amit Massa suttogott a sajtónak,hogy nem igazi csapattárs,Schumacher jobb volt,vele mindent megtudott beszélni,összejártak,Kimivel ilyesmit nem lehet,ha van is vmi banzáj,megjelenik és el is megy kis idő után,nem marad ott bandázni.Nagyjából ennyi ami rémlik,erre értettem.
-
bdav
őstag
válasz
wildrain #44306 üzenetére
"ezekben nagyrészt a motor tölti az akkumulátorokat"
ez mondjuk pont nem igaz, fékezésből is szed sokat; városban, dugóban állva nem is kapcsol motort jó ideig
"nem utolsósorban nagyon drágák"
annyira azért nem drága, legalábbis a kocsit relative olcsón is tudják adni, F1-es mértékkel nézve fillérekbe kerül.
"de legalább a méretüket nagymértékben lecsökkentették"
az utcai hibridekben is az akkuk foglalják el a nagy helyet, de ott élettartam/ár követelmények keményebbek. Hunny nem tudod hogy mennyi időnként kap új akkut (és az mennyibe kerül nagyságrendileg) a merci pl?
"Már az elején úgy kellett volna bevezetni, hogy vagy nagyon nagy mennyiségű, vagy akár korlátlan energiát vissza tudjanak vele nyerni."
ezzel egyetértek
-
bdav
őstag
válasz
wildrain #44302 üzenetére
Toyota már vag egy évtized óta gyárt "kers" autót, csak hibridnek hívják (prius ugye), és a többiek sem ma kezdték. sőt továbbmegyek kétlem hogy az utcai kers-ekre a mostani f1-es komoly hatást tett volna (ha nincsenek az idióta korlátozások akkor igen, de így pff). Toyotások asszem azt is lenyilatkozták hogy nem akarnak olyan primitív hibrid rendszert csinálni ami megfelel az előírásoknak
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #44272 üzenetére
Ne becsüld alá a B autó tervezésének és megépítésének időtartamát. Az MP4-19B július elején debütált a Francia Nagydíjon és a rá egy hétre következő Brit Nagydíjat már meg is nyerte. Tekintettel arra, hogy életrehívását a gyalázatos szezonkezdés indukálta, kevesebb, mint 4 hónap alatt készült el.
B autó nem azért nem lesz, mert nem kellett volna, hanem mert nem fogtak hozzá, mert így döntöttek. Idei eredményesség szempontjából rosszul, de Button dominanciája miatt anyagi szempontból jól, mert egy szezon felénél debütáló abszolút top autó - amely sorra nyerné a futamokat - is kevés lenne, mert Button autója nem lesz a szezon második felében olyan pocsék, mint a McLaren az első felében, ergo nem lehet beérni, csak hatalmas mázlival, ha Buttont sorra érik a szerencsétlenségek és sokat nullázik. Ilyen elenyésző esélyekre nem dobnak ki több tíz millió dollárt, inkább foldozzák a jelenlegit, az mégiscsak egy jóval olcsóbb elfoglaltság.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #44266 üzenetére
Ha akkor kezdik el tervezni (Algarve vagy akár a Barcelonai teszt, vissza a 08-as hátsószány), amikor kiderült, hogy ez csődttömeg, akkor már rég kész is lenne.
Ha kiegyensúlyozottabb lenne a mezőny eleje, mint általában. Több esélyes, kevesebb pontelőnyökkel, akkor lenne értelme egy B autónak akár még a szezon 1/3-a után bevetve is. De ilyen fölényes pontelőnnyel már nem.
-
aesir
veterán
válasz
wildrain #43973 üzenetére
Kérlek, ha mindenáron rám akarod sütni ezt a kettős mérce dolgot, tedd.
Mellesleg a kiindulási pontom az volt, hogy Massa egyáltalán nem rosszabb versenyző mint Raikkonen, meg is kifogásoltam még korábban azt hogy miért is egyértelmű az elvakult Raikkonen-fanok számára a csapatsorrend a Ferrarin belül már az első pillanattól, hiszen Massa van annyira jó, ha nem jobb versenyző mint Raikkonen.
Ebben persze simán belelátni a kettős mérce dolgot, dehát ha bele akarjuk, mindenbe bele lehet látni. Megítélés kérdése, ergo nemnagyon érdekel.
Mindemellett tavaly nem kicsit lettem leugatva mikor leírtam hogy Massa rendre jól teljesít a balos pályákon, aztán valahogy mégis belekerült ez a köztudatba. Most, hogy már Massa is lenyilatkozta ezt, meg már evidens is. Egyszóval lehet hogy egy év múlva már ez is másképp látszik..., nekem van időm.
Aktív témák
Hirdetés
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest