- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolruf
őstag
válasz
Korcsii #12974 üzenetére
Pont ma néztem egy vidijót gyermekkorom ,,szimulátorairól''. Igencsak megmosolyogtató, ahogy bedöntéskor szépen szinten tartják magukat, se lassulás, se magasságvesztés, se továbbfordulás, semmi
Emlékszem, mekkora csalódás volt nekem, hogy az első komolyabb szimulátornál folyamatosan ellen kellett kormányozni, meg húzni a kart, meg úgy általában miaz, hogy nem csak lőni kellFalcon Amigán... Retaliator szintén vagy az ismeretségi kör egyetlen EGA konfigján
... Nekem még ezek voltak az elsők. Én meg FS 4-eztem, és zavart, hogy se lőni, se semmit nem lehet. És még ronda is
Ehhez képest egy GA repcsi a Saitek panelekkel otthon a mostani konfigon.... gyerekként ezért nem tudom mit meg nem tettem volnaNa majd a fiam
Szerk: nem mondtam igazat... Az első az ACE volt a +4-emen, majd szépen fel a ranglétrán, de a fentiek maradtak meg igazán
-
BenkoG
csendes tag
válasz
Korcsii #12968 üzenetére
Köszi az ötletet. Természetesen az volt a legelső, amit megtettem (http://lhsimulations.com/forum/index.php?topic=205.msg10385#msg10385).
Gyakorló informatikusként találkozom olyan felhasználókkal, akik kijelentik, hogy nekik nincs szerencséjük a számítógéppel és néha már én is hajlok velük kapcsolatosan erre a meglátásra (bár a logikusabbik énem azt mondja, hogy valamit ők nem csinálnak úgy, ahogy kellene). Na most érek el erre a pontra magammal kapcsolatosan, de még nem adtam fel, a karácsony körüli napokban nekiállok az "egyesével egyelgetek" módszernek.BenkoG
-
BenkoG
csendes tag
válasz
Korcsii #12957 üzenetére
Uraim,
nagyon köszönöm a cikkeket, de megbocsátást kell kérnem. Számtalanszor elmentem a HA-MOI mellett (mivel a közelben lakom és a munkám miatt sűrűn jártam arra) és mindig csak nyálcsorgatva nézegettem, hogy egyszer, egyszer be kellene menni oda... (Azt a helyet roppant mód nem szeretem, ahol állt.)
Na most mehetek Kassára. De megyek, a következő másodszülinapomra ezzel a túrával fogom meglepni magam.BenkoG
P.S.: Kunovice LKKU is útba esne. Tervek szerint.
-
Gudi
tag
válasz
Korcsii #12794 üzenetére
Sziasztok!
Korcsii köszi a választ de sajna ezen már túl vagyunk... plazy barátunkkal 2 napja kűzdünk (illetve leginkább Ő).Minden lehetőséget próbáltunk az FSinn kívülről indításától kezdve az unistall-ig, a restart-ig, a konfig beállításoktól az FSUIPC újratelepítéséig, de eredmény nélkül. A chat ablak nem akar megnyílni az Istennek sem....
Talán van valaki közületek, akinek van valami ötlete ezzel kapcsolatban. Kérlek benneteket, hogy ha tudtok segítsetek.
Köszi előre is -
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #12535 üzenetére
Toltam egy PÜ-t!
Még egy kérdés FTX-esekhez: Miért van egy csomó FTX (Scotland, Northern EU, akármi) és a Global is? Azért mert olcsóbb és, hogy meg tudj csak egy régiót venni? Vagy a Base package az egyfajta javítás és még ha rátolod annak a régiónak az FTX-ék, akkor még komolyabb lenne?
Apropó, a 4-es metró elkerüléséhez nem EZ kell?
-
Cypresss
senior tag
válasz
Korcsii #12524 üzenetére
Ennek kb hat éve kellett volna megtörténnie...
Beszéljünk inkább a vadiúj [Airbusról]
Úgy látom panelenként állítható világítás még mindig nem lesz a VC-ben.
Lesz viszont WX radar és LIDO, ami nagyon jó hír, mivel a Lufthansa ezt használja a valóságban is. [link]
Azonnal kérjük a bennfentes infókat, ne tarts magadban semmit.
-
RCH663
aktív tag
válasz
Korcsii #12520 üzenetére
Ha te tervezed meg a dolgot akkor nem vészes az ár. Ez a gép egy rostok delta mechanikás extruderes gép, ami azt jelenti hogy egy "damilt" olvaszt meg és nyomja ki vele a rétegeket. Gyakorlatilag filament ára szabja meg hogy mibe kerül. Használati tárgyakat, amik utómunkát igényelnek ABS-ből érdemes nyomtatni (mint a legó anyaga, különböző keménységben kaphatóak). Az extruderes gép a gyantás vagy a poros gépekhez képest fillérekért dolgozik, de persze a legjobb ilyen gép sem veszi fel minőségben a versenyt egy 30 millás poros csodával.
A nyomtatásnál amit figyelembe kell venni, hogy mekkora tárgyat akarsz. A mostani gépünk 27 cm átmérőjű, és kb 40 cm magas hengerpalástba beférő dolgokat tud kinyomni, a most ápülő gép már 42 cmx 65 cm-es lesz. Ami ettől nagyobb azt több darabból kell kinyomtatni.
De pl ha van saitek pro gázkarod, akkor lehet rá nyomtatni rendes 737-es fogantyút, van aki már reversert is suszterolt így rá. Ha csak a markolat kell, akkor simán ráhúzod a karra a gyári kerek bigyula helyett és kész.
-
wd.taz
aktív tag
válasz
Korcsii #12515 üzenetére
Mázlista
Elég sok mindent kipróbáltam, ezekbők összeállt végül egy stabil lista, amiket felrakaok. Nekem egyszerübb, ha újrarántom az egészet, így nem idegelem magam azzal, hogy túrjam a registryt.... stb.
Volt már róla szó régebben, hogy limitált az FSX Instalátora. Egyszer uninstalltam, de nem volt teljes a siker...
Azóta, már vagy tízszer telepítettem az FSX-et az elmúlt három-négy évben és miután mindíg szűz meghajtóra telepítem, így eddig nem jelentkezett ez a "nem fogadja el a kódot" probléma. (remélem ez így is marad). Lehet, hogy azért, mert nem uninstallálom?
Tazi
-
czakof1946
tag
válasz
Korcsii #12508 üzenetére
Üdv!
Köszi, már lemondtam a két monitorról egyenlőre
Most más gond van.
Zavart okozott ez a kisérletezésem az FSX működésében. Rendszeresen kilép és újraindul.
Az Alt+Enter-kor csinálja ezt többnyire. De ha közben gépet akarok váltani, stb. akkor is. Ez eddig nem volt.
Elhatároztam, hogy nem idegeskedek vele tovább, egyszerűbb, ha újratelepítem az FSX-et.
El is kezdtem leszedni a kiegészítőket,stb /ahogy a szakirodalom írja, a hagyma héját/
Eljutottam a FTX Globál Base+Vektor-ig. De itt elakadtam, mert nem találok uninstallt. De a vezérlőpult, programok eltávolítása részében sem. Az ORBX ben van a Base 6 könyvtára, de ezek nem tartalmaznak uninstallt.
Tehát jelenleg csak azt tudnám csinálni, hogy az ORBX könyvtárat simán kitörlöm.
Vagy van más megoldás? Valahol van uninstall?
Ha távolítottátok már el a Globált, osszátok meg velem a módját.Kösz
-
Korcsii
őstag
válasz
Korcsii #12486 üzenetére
Szóval tegnap elkísértem utolsó útjára a British Airways World Cargo Boeing 747-8F típusú G-GSSD gépét. Ezzel lezárult egy korszak a BA-nál, és eggyel csökkent a típus üzemeltetőinek száma is (Európában csak a CLX maradt?).
Néhány képet beillesztek ide is, a többi elérhető itt: G-GSSD last flight.
-
sqpp
őstag
válasz
Korcsii #12477 üzenetére
Egy nagy kérdés.. majd nyáron veszek vélhetőleg gépet..
Intel i7 3,6Ghz 4 magos vagy 6 még nem tudom
2x2gb nvidia vidikari
8gb memóriaezen már gondolom fog futni normálisan a 10 is..
a lényeg kart milyet kéne hozzá venni? esetleg pedál vagy valami? ez egyben van? valami oldalt kérlek linkeljetek -
sqpp
őstag
válasz
Korcsii #12473 üzenetére
ááh, már azért visszatérő pilóta vagyok
elég rég tolom a Flight Sim-el, bár csak a felszállást tudom jól
A leszállás még húzós sokszorMost például egy Cessna-val viharba keveredtem... és eléggé kapkodta szárnyakat, szóval épphogy csak a kifutó végére tudtam leszállni
Esetleg tippek?
-
Đusty
addikt
válasz
Korcsii #12454 üzenetére
Na én vagyok a hülye, a control-ban valóban nem volt beállítva az axis a többi gép nem tudom honnan vette le
, na mindegy a lényeg, hogy működik, köszi a segítséget.
Már csak azt a fránya FMC-t kéne megtanulnom a boeing után erre nehezebben áll rá az agyam.
Pl. ha nincs beállítva semmi, fenn vagyok a levegőben ott hogy tudom beállítani az FMC-n mondjuk LHBP 31R-t, hogy lássam a kijelzőn a pályát és ils is legyen? -
-
Cypresss
senior tag
válasz
Korcsii #12370 üzenetére
Amúgy tényleg jó lenne, ha topic szinten tudnánk közösen repkedni.
Ehhez szerintem elsőként azt kellene tisztázni, hogy milyen programot használunk. Ha nem Vatsim vagy IVAO, akkor szerintem FSInn. Gyors, stabil, rendkívül jól optimalizálható, időjárást is frissíti. Emelje fel a kezét, aki nem ismeri!!!
Másik lehetőség, keresünk az FS Host Spyal egy szabad szerveret, csatlakozunk, repülünk és használjuk az FS beépített rettenetes multiját.
Harmadik lehetőség: adok privát hosztot.
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #12370 üzenetére
Mi az a war thunder?
a beépített multi elég gyökér a beállítás szempontjából szerintem, de úgy viszont nagyon finom, hogy látod, hogy a másik ajtót nyit, oldalkormányt használ, futót enged. Olyan 7-8 éve esett szét a csapatunk (akkor jött az első fiam), de tényleg nagyon szép estéket repkedtünk. Duna végig, Grand Canyon egy jó darabig, Alpok, Niagara Vízesés, sorolhatnám még. Aztán 1-2 óra repülés után leszállás egy reptérre, mindenki tankolt, cigizett (aki éppen), kaja, ital és 30 perc múlva mentünk tovább.
Akkoriban Dornier 27-el mentem, azt meg ha ügyetlenül vezettél, akkor javítani is kellett szépen ezekben a szünetekben.
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #12345 üzenetére
Hát ez naggggyon jól hangzik, köszönöm, de sajnos nálam szerintem semmit nem csinál. Egyrészt a patch-elt .exe pontosan ugyan akkora, mint az eredeti (ez nekem gyanús, de lehet tévedek), de 3.2 giga RAM használatakor továbbra is elkezd bimm-bammolni a gépem. Kifagyni mondjuk nem fagytam ki, de ez a bimm-bamm már furcsa (nem is tudom, hogy mi adhatja ki - ugyanis üzenet nincs mellé sehol).
-
Korcsii
őstag
válasz
Korcsii #12329 üzenetére
Rögtönzött 747 indítási eljárás:
747-es szerintem viszonylag könnyen indítható. APU-ból kell áram (GEN 1-2) és levegő (APU ENGINE BLEED on, utasoknál minden off), az üzemanyag-szivattyúknak menniük kell, AUTOSTART-nak is benyomvava kell lennie. Egyszerre két hajtómű indítható (pl 2-3, vagy 1-4, 2-4, 1-4, ami szimpatikus). Az AUTOSTART gomb felett van 4 pöcök, amiből ki kell húzni kettőt (pl 2-3), majd ENGINE BLEED on (2-3), FUEL CUTOFF - RUN (2-3). Ha minden rendben, akkor az AUTARTST gomb melletti pöckök teteje fehéren elkezd világítani, és szépen lassan felpörögnek a hajtóművek.
Elvileg így működnie kell, a hivatalos verzióért kéretik elolvasni a manual-t, meg videókat nézni, azt hiszem rám is rám férne egy továbbképzés, de majd v2-vel.
-
-
-
djfules
tag
válasz
Korcsii #12184 üzenetére
Első ránézésre jó! Vajon mekkora gépigénye van, olyan mint az FSX-nek... Még a végén megy a levesbe és váltok, de vajon az addonokkal mi a helyzet? Azok is kompatibilisek?
Home Cockpit kedvelőknek: https://www.flyelite.com/faa-certified/advanced-atd/pi-1000/
Az árát nem láttam de biztos newm magyar fizetéshez higazították, mindenesetre én gondolkodásnélkülberuháznék :-) -
wolruf
őstag
válasz
Korcsii #12170 üzenetére
Asszem kezd a q6600-asom kevés lenni, ha arra gondolok, hogy valamikor esetleg frissítek szoftveresen is .... :-/ Már a Airbus Extended is feszegeti a határokat, de ezt nézve elvérzett a konfigom
Rajtam kívül használ még valaki Saitek paneleket? Ha igen, hálózatba kötött gépekkel nyerhetek még nyers erőt? Mert akkor veszek valami hulladék netbook-alapot és kinevezem panelszervernek
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #12126 üzenetére
Hát nem rossz amit írnak, DX11 támogatás, multicore vcard támogatás. Elvileg "late this year", hát ezt tényleg lehet érdemes megvárni.
Érdemes a víz textúrát megnézni! Hiába van fent nekem a REX2 Essentials Overdrive, ilyen hullámaim nincsennek. Mindig is szerettem VFR-ezni víz felett, na de így kész élmény lenne!
-
-
válasz
Korcsii #12102 üzenetére
Oktató ült mellette, szal mikor szálljon le crosswind-ben, ha nem ilyenkor?
Egyébként az adott szakaszok aktív tagját mindig előre kijelölik, szal, ha nincs nagy gáz, akkor a kapitány nem fog belenyúlni vagy épp átvenni leszállás előtt/közben csak azért, mert ő a kapitány.
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #12096 üzenetére
Háááát, nem írnám, ha 40-50 FPS-esem lenne, de annyi csak kívülről, vagy a levegőben van...
Képzeld, jelentkeztem az Air Japan VA-ba, fel is vettek kb. 2 hete. Kicsit irreálisan a JCA (Japan Cargo) szekcióba vagyok egy 747-8-al. Annak ellenére, hogy ez pár éve megszűnt, úgymond életben tartják és lehet repülni ezt is (személyekhez továbbra sincs kedvem). Nagyon kedvesek és nagyon érdekesen beszélnek angolul.
Holnap fogok már mennyi egy kicsit hosszabbat, egy RJTT-KSFO-t, úgy látom elég sokat leszek víz felett.
A PMDG livery amúgy valami ocsmány...
Meglátom milyen a csapat, bár közben elkezdtem szemezni az AAL-el is, nekik úgy látom van a flottában 747-8F és valami bödület, hogy mennyien vannak pilóták. Mondjuk amcsiknak repülni annyira nincs kedvem. Van még a Cathay Cargo is, erre is van VA, de ők lényegesen kisebbek mint az American Airlines.
-
uRSul
tag
válasz
Korcsii #12069 üzenetére
Igen, ezt olvastam én is, de reméltem, hogy van valamilyen más megoldása is, mert Win8.1 alatt nem engedte telepíteni a 13.4-t (nálam lefagyott közben), ahhoz csak a 13.9-et lehet letölteni a honlapról is. A választ köszönöm!
cintula187: inkább ne kísértsd a sorsot vele!
Épp IVAO IFR World Tourt csinálok, és azt tervezetem, hogy hétvégén pár szakaszt megcsinálok ehelyett már nem tudom hányadszor telepítem újra a dolgokat!
Hátha a következő driver jobb lesz! -
válasz
Korcsii #12059 üzenetére
Fuhh, jó kérdés. Sajnos közel két éve nem ültem cockpitben.
Mondjuk szinte minden esetben kaptunk shortcutot, aztán vektoráltak, illetve ment az egyezkedés az ATC-vel, hogy ha adott pontot adott magasságon tudjuk keresztezni, akkor mehet az adott hosszúságú final pl. És jellemzően nagyon-nagyon kevés pilóta emelkedett/süllyedt VNAV szerint, igaz, e tekintetben a SOP sem volt túl szigorú.
-
ha1265
tag
válasz
Korcsii #12000 üzenetére
Nekem is volt hasonló jellegű, nem tudom pontosan ugyanez-e. Nálam az instabil CPU/VGA tuning volt a hiba forrása, noha fsx-en kívül minden más tökéletesen futott. Addig emelgettem a feszt amíg nem volt már ilyen problémám, de mégegyszer mondom, csak tippeltem, hogy a tuning a baj, mert tényleg sehol máshol nem mutatkozott instabilitás. De lehet, hogy a kevés VRAM-mal is összefüggésben van.
-
uRSul
tag
válasz
Korcsii #11983 üzenetére
Valóban nagyon szép lett, szerencsére én egy hibával sem találkoztam (igaz nincs is túl sok kiegészítőm).
Nem mondom, hogy megközelítem az 50-60 FPS-t a reptéren, de annyira nem is rossz a helyzet!
Az esti fények valóban nagyon szépek, de a főépület ablakainak tükröződése is jól mutat, ahogy változik a napsugarak beesési szöge!Szóval szép munka, még sok ilyet!
-
Cypresss
senior tag
válasz
Korcsii #11993 üzenetére
Azt nem tudom mi lehetett az eredeti. Csak annyit tettem, hogy a dll teljes tartalmát kimásoltam, majd beleraktam egy excelbe táblába, azt elmentettem xml formátumba, majd a mentett fájl tartalmát visszaraktam az eredeti dll-be. Voila!
Első blikkre: A FÉNYEK!
Másodikra: A FÉNYEK!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- BlueGift @ Logout.hu
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Milyen TV-t vegyek?
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- PlayStation 3
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Philips LCD és LED TV-k
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- Xiaomi 13T - 12/256 - fekete - garanciás
- Motorola G55 5G - 8/256 - szürke - garanciás
- OHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 16/512 FHD IPS Iris Xe Magyar
- ELADÓ TELJES GAMER SETUP!
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3:i5 1250P(12mag),16GB,512GB,14"matt TOUCH,vil.HU bill,Lenovo gari 2026.6.25
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB NZXT H5 Flow RGB 650W
- 24" Eizo FlexScan EV2146W, 1920X1200 és 22" Eizo FlexScan EV2216W monitorok szépek, talp nélkül
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest