- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Mobil flották
Hirdetés
-
A mai napon érkezik a King Arthur: Legion IX
gp A premiert megelőzően a készítők még egy utolsó videóval kedveskedtek nekünk.
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sucec
csendes tag
válasz Korcsii #3628 üzenetére
és gondolod, hogy olyan bátrak lennének, hogy ekkora hercehurca közepette vállalnák be azt, hogy esetleg ténleg nem tud felszállni?...
nem hiszem... előtte szerintem 1-2* már tuti repült....
Persze megy a vakítás, hogy első felszállás meg így meg úgy, de azért egy ekkora komplex rendszernél mindig jöhetnek váratlan hibák....
Ha ténleg az első felszállás volt, akkor viszont minden elismerésem az övék. Én egy ilyet nem vállalnék be.
üdv
s -
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #3628 üzenetére
Lehet,hogy végülis bevállalták élőben az első repülést, ki tudja.. Ahogy Bill Gecc mögött lehetett kékhalál Windows bemutatón, így itt is lezúghatott volna, nem az első nagy füstszag lett volna megavállalatnak US- ban..
Mindenesetre ez a flight szépen összejött, a gép biztosan totál hitech, nekem az orra nem teszik, a szárnyai annál inkább.
Mindensetre az értékesítéssel nem lesz gond, amint olvastam, jó ideje rendesen sorbaállnak érte a világ társaságai.
Egy biztos: én már jó ideje repültem vele az Abacus prezentációjában, ami meg kell vallanom,hogy egy igen ramaty termék..[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #3658 üzenetére
Próbálkoztam vele, a szöveget halkabbra veszem nem lehet érteni mit mond
A pittyegések meg ugye csak a hajtóművel együtt szabályozhatók, akkor meg le is lehetett volna némítani, úgyhogy végül így maradt.
Kabin hangok: FDC Live Cockpit.
Menjetek repülni nem kis köd van.
[ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz Korcsii #3676 üzenetére
Látom te sem vetted komolyan. Én nem tudom van-e ilyen különbség. Vannak egyébként akik mindkét rendszert használják, az Ő véleményük lehetne inkább értékelhető.
Bizonyára úgy lehet, hogy akik mindkettőt használják, az IVAO-n akkor repülnek, ha egy kicsit lazítani akarnak. Hofi Géza is bizonyára az IVAO-t használta. -
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #3860 üzenetére
Próbáld ki, hogy nem 10 percenként frissítesz az Active Sky-al, hanem sűrűbben. És FSUIPC-vel állítsd be, hogy másodpercenként hány fokot változhat a szél iránya. Ha elég sűrűn frissítesz, akkor tulajdonképpen elvben közelítesz a valóshoz, s hát bizony "igaziból" is gyakoriak a turbulens útszakaszok, a rázós részek. Bizony a valóságban is van néha küzdelem az overspeed és az átesés miatt.
-
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #3860 üzenetére
Nem, nem csak nálad csinálja, nálam is.. Pontosan ugyanezekkel a hibákkal küzdöttem én is, teljesen ez volt a helyzet. Mintha az én gépemről írtál volna. Akkorákat zuhantam robottal,hogy csak néztem. Egyszerűen néha meghülyül a progi és ha már alacsony magasságon teszi, hiába kapkodtam, hogy stabilizáljam a gépet, volt,hogy nem sikerült és úgy odavágta a gépet ahogy kellett. Nem mellékesen néha eléggé összekavarta a REX felhőit is, ritka ocsmány természeti jelenségek születtek.
Valójában én sem értem, hogy mi alapján bolondul meg néha, mikor más esetekben meg semmi gond vele. Valóban lehetséges amit írtál, hogy alkalmanként túl sok infót kap és belegabalyodik. Mindenesetre igen fárasztó tud lenni, miközben valóban jó program lenne, ha kicsit stabilabban és normálisabban működne.
Ezen húzásai miatt egy ideje hanyagolom, de lehet,hogy most majd előveszem újra, úgyis régen zuhantam már le. -
vzsolo2225
tag
válasz Korcsii #4062 üzenetére
Sajnos ezt én sem tudom. ILS kategóriabeli különbségre gondolok, de most nem találtam erről semmi lényegeset. Majd még folytatom a kutakodást, mert ez engem is kíváncsivá tett.
Mondjuk érdekes, mert később jött a WZZ210C is, aki viszont nem szállt le 200 méteres RVR-nél. -
Geryson
addikt
válasz Korcsii #4107 üzenetére
Nekem az egyik kedvenc gépem volt a 777 még az alap FS2000 vagy 2002 óta (nem tudom melyikben is volt benne először). Tartok tőle, hogy nem fogják amúgy tartani - ahogy ezt más is mondta. Én azért hagytam abba többek között a VA-ban való repülést, mert áttértem FSX-re olyan 2 éve és piszkosul hamar kiírták a PMDG oldalon, hogy "comming soon", de azóta csak egy kis mellébeszélés, de semmi, de még csak egy fotó sem! Na azért ez érdekes. Persze az oda van írva, hogy "amúgy ez nem egy v2 lesz, hanem piszkosul királyságos és csili-vili".
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Gizmo94
veterán
válasz Korcsii #4112 üzenetére
Ehh, nem jó oldaláról nézed, képzeld azt,hogy párás a levegő és egyből valósághű lesz.
Sajnos az egész FS-hez eléggé élénk képzelőerő szükséges,hogy valósághűnek lásd.
Hogy néznek ki a folyók, meg a reptereken a kiszolgáló járművek, stb.. Pláne mikor a buszok átcsavarnak egy-két gépen, vagy egymáson. Nálam pl. egyszer a pushback kocsi lazán kivasalta az ottragadt kalimpáló embert. Sajnos elfelejtettem megörökíteni..
Tehát kb. annyira valósághű az egész, amennyire azt akarod,hogy az legyen.. -
vzsolo2225
tag
válasz Korcsii #4062 üzenetére
Na, úgy néz ki, hogy meg van a megoldás. Az index fórumon is felmerült ez a kérdés, és mint kiderült, a Malév gépekből hiányzik valami, ami a Wizz Airekben megvan, így a Malév Boeingok csak CAT IIIA-t tudnak a Wizz Air Airbusainak CAT IIIB-jével ellentétben.
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #4309 üzenetére
Én anno az államvizsgám időszakában annyit repültem, hogy csak na!
MÁS: ki mivel tervez útvonalat? Anno előfizettem erre a r*hadt Rfinderre (Asalink), de most megint nem megy a NAT és egyszerűen nem tudom, hogy mivel tudnék tervezni. Annyira egy hülye helyzet, merthogy a VARoute meg alig ismer útvonalat.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #4311 üzenetére
Természetesen a NAT nem gond, de azért köszönöm! Mondjuk tiszta hülyeség, hogy a Rfinder pont nem ingyenes és már sokadszorra szivat meg, már írtam is a gyereknek, hogy nem azért fizetek, hogy utána ne menjen az oldal. Elnézést kért és mondta, hogy nem ér rá - hát én tuti többet nem fizetek rá elő. Most találtam valamit a Vatawaren, de ebből így kiszedni azért elég gányolásos. Jeppesenem és Flightdeck van, de az magától nem tervez, nekem kellene a pontokat beadni, de pont azokat nem tudom!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #4392 üzenetére
jajaj, uiautomationscore.dll hiba? Nekem ez volt és erre én nem találtam megoldást, ezért tettem vissza az XP-t. Volt aki javasolt egyet, hogy csere egy .dll, de úgy látom ez csak valakiknél okozott megoldást...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Iqos cigaretta
- iPhone-t használók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- Apple AirPods 2 bontatlan 1 év Apple garancia
- ÚJ Playstation 5 FW 5.10 (exploitolható), lemezes
- Assassins Creed THE REBEL COLLECTION ( 2 JÁTÉK ) /// Szinte Új // Számla + Garancia
- AKCIÓ! iPad (9. generációs) Wi-Fi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- 1év garanciával olcsó Irodai mini pc MONITORCENTER
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest