-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
atys25
csendes tag
-
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94 #7927 üzenetére
anno szép zöldfülű időmből származó tapasztalatból mondtam
nem azt mondtam, hogy nullán van a gázkar, de a kelleténél kevesebben van, akkor simán előfordulhat... gyakorlatilag csinál 3 fok helyett egy nagyobb szögű approach-ot a gép... legalábbis a gyári 737-tel ez volt...
atys25: mennyire irreális? (pl?)
-
atys25
csendes tag
válasz
Gizmo94 #7913 üzenetére
Szerintem az Ifly 737 nagyon rossz FSX alatt.Nekem legalábbis össze vissza működik. ILS repülésnél FMC-ben 4000-nél 250-et ír és a gépem 9000 lábon van,mikor már 4000-nél kellene lennie.Ebből az következik,hogy nem tud leszállni a gépem.
Máskor meg ugyanezekkel az eljárásokkal, ugyanannál a runwaynél a runway előtt kb 1 mérföldel földetérek.
Na ez miért lehet?Érdekes,hogy PMDG 747-nél és Captain Sim 767-nél nincsenek ilyen problémáim.
De pl a Captain Sim 757 és a Qualitywings 757 ugyanazt csinálja mint az Ifly,hogy vagy nem száll le a gépem,vagy runway előtt landolok.Szerintetek miért?
Másik kérdés: Tud valaki Airbust vezetni? Ugyanis nem tudom kezelni és szeretném megismerni azt is,hátha annak a kezelése jobban tetszene.
-
GrooveHero
addikt
válasz
Gizmo94 #7913 üzenetére
Jó lenne nekem is ez a kis 737-es, de kéne rá nekem egy jó kis malévos festés, az fspassengers már megvan, a malévos szövegekkel együtt. Csak Bécs velé menet Gigor és Pesat között mindíg sikerül elbacnom, és nem tudom törölni a pontokat, hogy menjen tovább, ne forgolásszon ott össze vissza. Hát kicsit utána kéne nézni az fmc-nek, mert a felprogramozás megy, a többi már nem. Vagy még esetleg megoldás lehetne a direkt pontra repülés. De még ezzel sem szarakodtam.
-
-
GrooveHero
addikt
válasz
Gizmo94 #7833 üzenetére
és az fsuipc-t hol tudom uninstallálni?
bár most mondjuk felülirattam a 4.70-essel, mert nekem régebbi volt, elvileg jól megcsinálta. TAlán így is jó lesz. Ha meg nem, akkor megcsinálom amit mondtál, úgyis beleférünk a 30 percbe.
De mégha jó is lesz. Böki azért a csőröm, hogy hol bactam el -
GrooveHero
addikt
válasz
Gizmo94 #7821 üzenetére
Igen, pont ez a mgasság kellene. B betűt meg kb már megnyomtam 16.000 szer, aztán semmi. Igazából nem is a jobb klikkel vana baj. A ballal sem tudom tekerni, jobbal meg csak 400-ig fülfelé, ballal meg vissza le nullára, aztán ha még megnyomom a balt mégegyszer, akkor meg kiír 5 darab 0-t egymás mellé
-
GrooveHero
addikt
válasz
Gizmo94 #7794 üzenetére
beraktam, név megváltoztatva, de hibát ír ki, vmi olyasmi, hogy failed to open asszem.
Biztos hogy jó lesz az nekünk, hogy a 900-as van odaírva nem a 800-as? Csak kérdem, nem kötekedni akarokDe az az igazság, hogy lenne még ma egy nagyon fontos fuvar a géppel. és a vásárló DHL-es csomagkiszállítást kért. Most mi tudok tenni ellene? Határidők vannak kérem szépen
Na jó, csak hülyülök, ne vedd komolyan, dolgozz csak rajta nyugodtan, de aztán nekem jó legyen ám
Na most komolyan, köszönöm szépen a segítséget -
GrooveHero
addikt
válasz
Gizmo94 #7787 üzenetére
cg-m nincs, de a cfg-t már kitöröltem, pill, és már kapod is
ez itt a readme:
HOW TO INSTALL:
copy all "texture.bg...." folder into your MFSX Airplane B737-800 folder
(c:\.......\Microsoft Flight Simulator X\SimObjects\Airplanes\B737-800)add text below to your B737-800 aircraft.cfg
XX - dont forgot to change it[fltsim.XX]
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhl
kb_checklists=Boeing737-800_check
kb_reference=Boeing737-800_ref
atc_id=
atc_airline="DHL"
atc_flight_number="249"
ui_manufacturer="Boeing"
ui_type="737-800"
ui_variation="DHL"
ui_typerole="Cargo"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."ez meg itt az egész cfg:
[fltsim.0]
title=iFly 737-800 (Normal screen)
sim=iFly737_800_27k
model=
panel=normal
sound=
texture=iFly
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=B738
atc_airline=Boeing
atc_flight_number=2131
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Normal screen)"
ui_variation="iFly"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator X\n\nAircraft by iFly Developer Team\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\n\nforum: http:\/\/ifly.flight1.net\/forums\/\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1[fltsim.1]
title=iFly 737-800 (Wide screen)
sim=iFly737_800_27k
model=SW_Winglet
panel=wide
sound=
texture=iFly
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_id=B738
atc_airline=Boeing
atc_flight_number=2131
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Wide screen)"
ui_variation="iFly"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator X\n\nAircraft by iFly Developer Team\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\n\nforum: http:\/\/ifly.flight1.net\/forums\/\nemail: support@iflysimsoft.com
visual_damage=1
MyConfig=iFly738_1[fltsim.2]
title=Boeing 737-800 DHL Cargo
sim=Boeing737-800
model=
panel=
sound=
texture=dhl
kb_checklists=Boeing737-800_check
kb_reference=Boeing737-800_ref
atc_id=
atc_airline="DHL"
atc_flight_number="249"
ui_manufacturer="Boeing"
ui_type="737-800"
ui_variation="DHL"
ui_typerole="Cargo"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."[General]
atc_type=BOEING
atc_type=BOEING AIRCRAFT
atc_model=B738
performance=See iFly Jets: The 737NG Operational Manual for details!
Category=airplane[CameraDefinition.0]
Title = "Right Side Window"
Guid = {54F54B8A-3EC2-2D4E-8D10-B8F9D0F16ACC}
Description = View of the right wing from the passenger cabin
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = 3.2, 0.5, -5
InitialPbh = 5, 0, 100
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.1]
Title = "Left Side Window"
Guid = {0ae3f864-da10-4e5a-977c-b9bba47d6f7a}
Description = View of the left wing from the passenger cabin
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = -3.2, 0.5, -5
InitialPbh = 5, 0, 260
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.2]
Title = "Landing Gear"
Guid = {96873AAD-621B-4C45-8A58-DEF7B7FCB051}
Description = View of the landing gear and left wing inboard flaps
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = .52
ShowWeather = Yes
InitialXyz = -3.3, -1.8, -11
InitialPbh = 0, 0, 17
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.3]
Title = "Tail"
Guid = {5c1df273-034b-4e7f-953a-9d5e26f1646c}
Description = Looking forward from behind the aircraft
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = .75
ShowWeather = Yes
InitialXyz = 0, 6.5, -55.0
InitialPbh = 5, 0, 0
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect=TRUE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.4]
Title = "Right Wing"
Guid = {C690EAFD-223A-42d0-99E0-681ADF93BB59}
Description = View from the right wing tip looking at the cockpit
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = 30.8, 1.6, 4.0
InitialPbh = 6, 0, 270
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect = FALSE
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.5]
Title = "Left Wing"
Guid = {f25dfa2e-fd2e-4b89-81e2-0575cbcb60de}
Description = View from the left wing tip looking at the cockpit
Origin = Center
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = FALSE
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = FALSE
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.5
ShowWeather = Yes
InitialXyz = -30.8, 1.6, 4.0
InitialPbh = 6, 0, 90
XyzAdjust = TRUE
Category=Aircraft
MomentumEffect = No
ClipMode=Minimum[CameraDefinition.001]
Title = "Right Seat"
Guid = {8ff6c134-098d-409f-baec-caba3f683f98}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = YES
SnapPbhAdjust = Swivel
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = Swivel
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = YES
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = .6
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.0
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.94, 0.0, 0.0
InitialPbh=2, 0, 0[CameraDefinition.002]
Title = "Center Console"
Guid = {195EAB58-9E4A-2E2A-A34C-A8D9D948F078}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = No
SnapPbhAdjust = None
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = None
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.9
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.0
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.45, 0.30, -0.15
InitialPbh=84.2, 0, 0[CameraDefinition.003]
Title = "Engine Controls"
Guid = {a5741a54-ea6d-4580-9709-c99161e38a83}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = No
SnapPbhAdjust = None
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = None
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.9
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.0
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.45, 0.10, 0.35
InitialPbh=85.0, 0, 0[CameraDefinition.004]
Title = "Overhead Panel"
Guid = {4ca337db-ae88-4c5f-96ea-ddebbd2a86fe}
Origin = Virtual Cockpit
MomentumEffect = No
SnapPbhAdjust = None
SnapPbhReturn = False
PanPbhAdjust = None
PanPbhReturn = False
Track = None
ShowAxis = FALSE
AllowZoom = TRUE
InitialZoom = 0.7
SmoothZoomTime = 2.0
ZoomPanScalar = 1.15
ShowWeather = Yes
XyzAdjust = TRUE
ShowLensFlare=FALSE
Category = Cockpit
PitchPanRate=20
HeadingPanRate=60
InitialXyz=0.47, -0.62, -0.4
InitialPbh=-58.0, 0, 0[pitot_static]
vertical_speed_time_constant = 1 //Increasing this value will cause a more instantaneous reaction in the VSI
pitot_heat=1.000000[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 172500 // (pounds)
empty_weight =91000.00reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -1.03, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datummax_number_of_stations =8
station_load.0 ="150.00, 49.00, -1.50, 0.00, Pilot"
station_load.1 ="150.00, 49.00, 1.50, 0.00, Co-Pilot"
station_load.2 ="600.00, 0.00, 0.00, 0.00, Crew"
station_load.3 ="800.00, 32.75, -0.50, 0.00, First Class"
station_load.4 ="8000.00, 11.50, 0.09, 0.00, Economy Class 4-13"
station_load.5 ="8800.00, -19.23, 0.12, 0.00, Economy Class 14-28"
station_load.6 ="546.00, 20.00, 0.00, -4.00, Forward Baggage"
station_load.7 ="749.00, -24.00, 0.00, -4.00, Aft Baggage";Moments of Inertia
empty_weight_pitch_MOI = 3172439
empty_weight_roll_MOI = 2262183
empty_weight_yaw_MOI = 3337024
empty_weight_coupled_MOI = 0[flight_tuning]
cruise_lift_scalar = 1.0
parasite_drag_scalar = 1.0
induced_drag_scalar = 1.0
elevator_effectiveness = 1.0
aileron_effectiveness = 1.0
rudder_effectiveness = 1.0
pitch_stability = 1.5
roll_stability = 1.0
yaw_stability = 1.0
elevator_trim_effectiveness = 1.0
aileron_trim_effectiveness = 1.0
rudder_trim_effectiveness = 1.0[GeneralEngineData]
engine_type = 1 //0=Piston, 1=Jet, 2=None, 3=Helo-Turbine, 4=Rocket, 5=Turboprop
Engine.0 = -0.75, -16.1, -4.5 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum
Engine.1 = -0.75, 16.1, -4.5 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum
fuel_flow_scalar = 1.0 //0.765 //Scalar for fuel flow efficiency
min_throttle_limit = -0.32 //Minimum percent throttle. Generally negative for turbine reverser
max_contrail_temperature = -30 //Temperature (deg C) below which contrails may appear[TurbineEngineData]
fuel_flow_gain = 0.0020000 //Gain on fuel flow
inlet_area = 23.8 //Square Feet, engine nacelle inlet area
rated_N2_rpm = 29920 //RPM, second stage compressor rated value
static_thrust =27300
afterburner_available = 0 //Afterburner available?
reverser_available = 1 //Thrust reverser available?[jet_engine]
thrust_scalar = 1.0[folding_wings]
wing_fold_system_type = 4
fold_rates = .12, .11[TailHook]
tailhook_length = 4
tailhook_position = -15, 0, -1
cable_force_adjust = 1[electrical]
;BusType, MaxAmpLoad, MinVoltage BusTypes:0=MainBus,1=AvionicsBus,2=BatteryBus,3=HotBatteryBus,4-7=Generator/AlternatorBus(1-4)
max_battery_voltage = 24
generator_alternator_voltage = 28
max_generator_alternator_amps = 80
electric_always_available = 0
flap_motor = 0, 1 , 12.0
gear_motor = 0, 1 , 12.0
autopilot = 0, 1 , 12.0
avionics_bus = 0, 1 , 12.0
avionics = 1, 1 , 12.0
pitot_heat = 0, 1 , 12.0
additional_system = 0, 1, 12.0
marker_beacon = 1, 1 , 12.0
gear_warning = 0, 1 , 12.0
fuel_pump = 0, 1 , 12.0
starter1 = 0, 1 , 17.0
light_nav = 0, 1 , 12.0
light_beacon = 0, 1 , 12.0
light_landing = 0, 1 , 22.0
light_taxi = 0, 1 , 22.0
light_strobe = 0, 1 , 12.0
light_panel = 0, 1 , 12.0//0 Class <0=none,1=wheel, 2=scrape, 3=float>
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)[contact_points]
point.0= 1, 43.60, 0.000, -11.10, 1181, 0, 1.060, 56.000, 0.540, 1.987, 0.800, 4.000, 4.000, 0, 265.0, 315.0
point.1= 1, -7.750, -9.350, -12.00, 1575, 1, 1.780, 0.000, 0.990, 1.384, 0.650, 7.000, 7.000, 2, 265.0, 315.0
point.2= 1, -7.750, 9.350, -12.00, 1575, 2, 1.780, 0.000, 0.990, 1.384, 0.650, 7.000, 7.000, 3, 265.0, 315.0point.3= 2, -27.90, -56.40, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
point.4= 2, -27.90, 56.40, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0
point.5= 2, -58.60, 0.00, -2.50, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 9, 0.0, 0.0
point.6= 2, 32.60, 0.00, -6.70, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0point.7 = 4, 20.00, 0.00, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.85, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 1, 0.0, 0.0
point.8 = 4, 6.05, -16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 2, 0.0, 0.0
point.9 = 4, 6.05, 16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 3, 0.0, 0.0
point.10= 4, -15.00, -16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0
point.11= 4, -15.00, 16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
point.12= 4, -26.35, 0.00, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0max_number_of_points = 21
static_pitch=-1.17 //degrees, pitch when at rest on the ground (+=Up, -=Dn)
static_cg_height=11.05 //feet, altitude of CG when at rest on the ground
gear_system_type=0[gear_warning_system]
gear_warning_available = 1 //Normal
pct_throttle_limit = 0.1 //Percent throttle that activates warning
flap_limit_idle = 5.0 //Flap angle that activates warning at idle
flap_limit_power = 25.5 //Flap angle that activates warning at above idle[brakes]
parking_brake = 1 //Parking brake available
toe_brakes_scale = 0.68 //0.63//Brake scalar
auto_brakes=4[hydraulic_system]
normal_pressure = 3000.0 //PSI
electric_pumps = 1 //electric pump
engine_map = 1,1,0,0 //pumps on Eng1,2[flaps.0] //Trailing Edge Flaps
type = 1 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 27 // seconds
flaps-position.0 = 0 // degrees
flaps-position.1 = 1 // degrees
flaps-position.2 = 2 // degrees
flaps-position.3 = 5 // degrees
flaps-position.4 = 10 // degrees
flaps-position.5 = 15 // degrees
flaps-position.6 = 25 // degrees
flaps-position.7 = 30 // degrees
flaps-position.8 = 40 // degrees
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 0.5 //1.0
drag_scalar = 0.8 //1.0
pitch_scalar= 1.0
system_type = 1 //Hydraulic[flaps.1] //Inboard Leading Edge Flaps
type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 7 // seconds
flaps-position.0 = 0 //
flaps-position.1 = 2.0 //1.0 //
flaps-position.3 = 5 //
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 1.8 //0.0
drag_scalar = 2.0
pitch_scalar= 0.0
system_type = 1 //Hydraulic[flaps.2] //Outboard Leading Edge Slat
type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 7 // seconds
flaps-position.0 = 0 //
flaps-position.1 = 0.5 //
flaps-position.4 = 1.0 //
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 1.0 //0.0
drag_scalar = 2.5 //2.0
pitch_scalar= 0.0
system_type = 1 //Hydraulic[flaps.3]
type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
extending-time = 7 // seconds
flaps-position.5 = 0.5 //
flaps-position.8 = 4.1 //
damaging-speed = 250 // KIAS
blowout-speed = 300 // KIAS
lift_scalar = 2.0
drag_scalar = 3.0
pitch_scalar= 0.0
system_type = 1[Radios]
// Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope
Audio.1 = 1
Com.1 = 1, 1
Com.2 = 1, 1
Nav.1 = 1, 1, 1
Nav.2 = 1, 1, 1
Adf.1 = 1
Adf.2 = 1
Transponder.1 = 1
Marker.1 = 1[Views]
eyepoint=48.5, -1.61, 2.1 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.0 = 2, -68.85, 0.00, 4.35, iFly_fx_Strobe_tail,
light.1 = 5, 7.50, 7.75, -3.20, iFly737_fx_landinglight_1,
light.2 = 5, 7.50, -7.75, -3.20, iFly737_fx_landinglight_1,
light.3 = 5, 7.90, 2.85, -7.20, iFly737_fx_landinglight_2,
light.4 = 5, 7.90, -2.85, -7.20, iFly737_fx_landinglight_2,
//light.5 = 8, 5.00, 0.00, 3.000, iFly_fx_winglightAll,
light.6 = 1, -4.20, 0.00, -7.9, iFly_fx_beacon,
light.7 = 1, 3.90, 0.00, 6.90, iFly_fx_beacon,[keyboard_response]
//Breakpoint speeds (knots) on the keyboard increments of control surfaces.
//Speed at which the incremenet is reduced to 1/2 and 1/8 respectively.
elevator = 150, 250
aileron = 150, 250
rudder = 150, 250[direction_indicators]
//1 Type: 0=None, 1=Vacuum Gyro, 2=Electric Gyro, 3=Electro-Mag Slaved Compass, 4=Slaved to another
//2 Indicator number of slaving indicator if Type = 4
direction_indicator.0=3,0[attitude_indicators]
//Type: 0=None, 1=Vacuum Gyro, 2=Electric Gyro
attitude_indicator.0 = 2
attitude_indicator.1 = 2[turn_indicators]
//Type: 0=None, 1=Electric Gyro, 2= Vacuum Gyro
turn_indicator.0=1,1[exits]
number_of_exits = 3
exit.0 = 0.4, 41.8, -5.9, 1.2, 0
exit.1 = 0.4, -36.0, 5.0, -5.0, 1 //GROUND SUPPORT VEHICLES to REAR FREIGHT BAY
exit.2 = 0.4, 27.8, 6, -5.5, 2[EFFECTS]
wake=fx_wake
water=fx_spray
dirt=fx_tchdrt
concrete=fx_sparks
touchdown=fx_tchdwn, 1[autopilot]
autopilot_available=1
flight_director_available=1
default_vertical_speed=1800
autothrottle_available=1
autothrottle_arming_required=1
autothrottle_max_rpm = 90
autothrottle_takeoff_ga=1
pitch_takeoff_ga = 8;
max_pitch=10.0
max_pitch_acceleration=1.0
max_pitch_velocity_lo_alt=2.0
max_pitch_velocity_hi_alt=1.5
max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.0
max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.0
max_bank=25.0
max_bank_acceleration=1.8
max_bank_velocity=3.00
max_throttle_rate=0.10
nav_proportional_control=12.00
nav_integrator_control=0.25
nav_derivative_control=0.00
nav_integrator_boundary=2.50
nav_derivative_boundary=0.00
gs_proportional_control=25.0
gs_integrator_control=0.53
gs_derivative_control=0.00
gs_integrator_boundary=0.70
gs_derivative_boundary=0.00
yaw_damper_gain = 1.0[fuel]
Center1 = 0.00, 0, 0, 4299, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
LeftMain = 0.00, -19, 0, 1288, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
RightMain = 0.00, 19, 0, 1288, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
fuel_type = 2 //Fuel type: 1 = Avgas, 2 = JetA
number_of_tank_selectors = 2
electric_pump=0[airplane_geometry]
wing_area = 1341 //1137.0//Square feet
wing_span = 112.6 //94.75 //112.6//Feet
wing_root_chord = 18.9 //21.65//Feet
wing_dihedral = 6.2 //Degrees
wing_incidence = 1.0 //Degrees
wing_twist = -0.5 //Degrees
oswald_efficiency_factor= 0.719 //Measure of lift effeciency of wing
wing_winglets_flag = 0 //Are winglets available?
wing_sweep = 25.0 //Degrees, wing leading edge
wing_pos_apex_lon = 12.8413 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
wing_pos_apex_vert = -3.0 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
htail_area = 352.84 //Square feet
htail_span = 47.1 //Feet
htail_pos_lon = -50.8 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
htail_pos_vert = 6.2 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
htail_incidence = 0.0 //Degrees
htail_sweep = 30.0 //Degrees, horizontal tail leading edge
vtail_area = 284.0 //Square feet
vtail_span = 23.5 //Feet, tip to body
vtail_sweep = 35.0 //Degrees, vertical tail leading edge
vtail_pos_lon = -48.8 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
vtail_pos_vert = 12.6 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
elevator_area = 70.5 //Square feet
aileron_area = 26.9 //Square feet
rudder_area = 56.2 //Square feet
elevator_up_limit = 22.5 //Degrees
elevator_down_limit = 19.5 //Degrees
aileron_up_limit = 20.0 //Degrees
aileron_down_limit = 20.0 //Degrees
rudder_limit = 26.0 //Degrees
elevator_trim_limit = 10.0 //Degrees
spoiler_limit = 60.0 //Degrees
spoilerons_available = 1 //Spoilerons Available?
aileron_to_spoileron_gain = 3 //Aileron to spoileron gain
min_ailerons_for_spoilerons = 10 //Degrees
min_flaps_for_spoilerons = 0 //Minimum flap handle position when spoilerons activate
auto_spoiler_available=0
spoiler_extension_time=2.000000
positive_g_limit_flaps_up=4.000000
positive_g_limit_flaps_down=3.000000
negative_g_limit_flaps_up=-3.000000
negative_g_limit_flaps_down=-2.000000[Reference Speeds]
flaps_up_stall_speed = 142.0 //Knots True (KTAS)
full_flaps_stall_speed = 113.0 //Knots True (KTAS)
cruise_speed = 477.0 //Knots True (KTAS)
max_mach = 0.82
max_indicated_speed = 340 //Red line (KIAS)[forcefeedback]
gear_bump_nose_magnitude=3000 ; 0 - 10000
gear_bump_nose_direction=18000 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_nose_duration=250000 ; in microseconds
gear_bump_left_magnitude=2700 ; 0 - 10000
gear_bump_left_direction=35500 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_left_duration=250000 ; in microseconds
gear_bump_right_magnitude=2700 ; 0 - 10000
gear_bump_right_direction=00500 ; 0 - 35999 degrees
gear_bump_right_duration=250000 ; in microseconds
ground_bumps_magnitude1=1300 ; 0 - 10000
ground_bumps_angle1=08900 ; 0 - 35999 degrees
ground_bumps_intercept1=3.0
ground_bumps_slope1=0.20
ground_bumps_magnitude2=200 ; 0 - 10000
ground_bumps_angle2=09100 ; 0 - 35999 degrees
ground_bumps_intercept2=1.075
ground_bumps_slope2=0.035
crash_magnitude1=10000 ; 0 - 10000
crash_direction1=01000 ; 0 - 35999 degrees
crash_magnitude2=10000 ; 0 - 10000
crash_direction2=9000 ; 0 - 35999 degrees
crash_period2=75000 ; in microseconds
crash_duration2=2500000 ; in microseconds[stall_warning]
type=2
stick_shaker=1[vacuum_system]
max_pressure=5.150000
vacuum_type=2
electric_backup_pressure=0.000000
engine_map=0,0,0,0[pneumatic_system]
max_pressure=18.000000
bleed_air_scalar=1.000000[deice_system]
structural_deice_type=1[smokesystem]
smoke.0 = 48.29, 1.056, 2.95, iFly737_fx_vclight_1,
smoke.1 = 48.29, -1.056, 2.95, iFly737_fx_vclight_1,
smoke.2 = 48.29, 0.00, 0.95, iFly737_fx_vclight_1,
smoke.3 = 47.6, 0, 1.032, iFly737_fx_vclight_2,
smoke.4 = 50.1, 0, 1.5, iFly737_fx_vclight_2,
[fltsim.2]
title=iFly 737-800 KLM Normal
sim=iFly737_800_27k
model=MCP_Winglet
panel=normal
sound=
texture=CKLM
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_flight_number=KLM01
atc_id=738
atc_airline=KLM
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Normal screen)"
ui_variation="KLM"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=KLM 738 Normal Screen
visual_damage=1
MyConfig=iFly738_2
[fltsim.3]
title=iFly 737-800 KLM Wide
sim=iFly737_800_27k
model=MCP_Winglet
panel=wide
sound=
texture=CKLM
kb_checklists=iFly737NG_CHECK
kb_reference=
atc_flight_number=KLM01
atc_id=738
atc_airline=KLM
ui_manufacturer=iFly
ui_type="Boeing 737-800 (Wide screen)"
ui_variation="KLM"
ui_createdby="iFly Development Team"
ui_typerole="Commercial Airliner"
description=KLM 738 wide Screen
visual_damage=1
MyConfig=iFly738_3 -
GrooveHero
addikt
válasz
Gizmo94 #7749 üzenetére
De igen, hidd el, hogy van/volt bent kusza. Amit így leírtál ez szép meg jó, a normálisabbja ilyen kinézetű txt-t mellékel, a nem normálisabbja meg olyat, hogy 5 sorban szóköz nélkül össze van hányva minden, és kapargass ki belőle vmi értelmeset. Amúgy most hogy megpróbáltam ide bemásolni, érdekes tök jól berkata, szépen egy más alá a sorokat. Na é n ott rontottam el, hogy az volt írva, hogy model=panel=sound=texture=dhl. És én ezt úgy gondoltam, hogy mindegyik egyenlő a dhl-lel
Mindegy, miután megjöttem és kajáltam, szerintem újra nekiugrok.Más: Tegnap este értelmes film hiányában maradt az airplane. Mikor legutoljára láttam, akkor még nem volt ennyi közöm a repüléshez, mint most, szóval ezúttal egy új szemszögből sikerült megnéznem a filmet, és hát mit mondjak, volt borulás jobbra-ballra
Ajánlom mindenkinek, érdemes feleleveníteni a poénokat, marhajóó -
Geryson
addikt
válasz
Gizmo94 #7755 üzenetére
Hoppá, ennyire komoly lenne? Komolyan mondom, hogy ránézek, azért 10 FPS már szép. Sajnos vannak sz@r helyeim, ott jól jönne az a 10 FPS.
Anno még 2 monitoron soha nem repültem ablakosban, mondjuk ennek az volt az oka, hogy 2 gépem volt és az egyiket csak az FS ment, magyarul az a gép soha nem is kellett másra. A legfőbb ok, hogy miért nem repültem ablakosban ott az az volt, hogy ugye minden második ablakon nyitott panelnek is volt ablaka, ami azért keményen gusztustalan volt, hiszen overhead a háttérben, előtte legalább az FMC és a tolókar vagy a rádió, ami éppen kifért géptípustól függően. Ne hát ez ablakosban szörnyű volt.
Azóta már "csak" 1 gép és "csak" egy kicsike monitor...
-
Geryson
addikt
válasz
Gizmo94 #7753 üzenetére
Nekem olyan sok, hogy nem is figyeltem eddig.
Viccet félretéve, ránézek a hétvégén. Mondjuk én már biztosan maradok az ablakosnál, mert közben netezni szoktam, meg Skype, meg mindenféle és jó, hogy egy klikkeléssel ide-oda ugrom. Olyan biztonságérzetet ad (hogy nincs semmi a géppel).
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94 #7736 üzenetére
Bizony, 2-3 hónapja repülgetek vele FS9en, már az első verzió is teljesen használható volt, azóta még az apróbb bugokat is javították, teljesen tökéletes gép.
FSXre pedig fog jönni teljesítményjavító patch, már dolgoznak rajta. Egyébként a support is elsőosztályú, érdemes megvenni a gépet.
-
atys25
csendes tag
válasz
Gizmo94 #7662 üzenetére
Teljesen egyetértek veled Gizmo94,ahogy végignéztem mindenkit aki gyártott eddig 777-est,szerintem is a Captain Sim lenne a legjobb,ugyanis a 767-ese és a 757-ese kiválóan működik.
Amúgy a POSKY (bár az Overland texturája jobban tetszik) gépek is szépek,de az FMC hiányzik belőlük. Utólag lehet FMC-t belerakni azokba a gépekbe amelyikből hiányzik?Lehet valahonnan letölteni hozzájuk? -
Korcsii
őstag
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94 #7659 üzenetére
Hivatalosan nincs. A te tákolásod FS9-ből a kutyát nem érdekli.
Arról nem beszélve, hogy a PSS egy szar (az airacja mindenképpen), de ez már nem tartozik ide.
(#7660) atys25: Nem csinált, FSXre egyelőre 737est sem. Csak készül mindkettő... Erre próbált írónikusan utalni Korcsii
-
Geryson
addikt
válasz
Gizmo94 #7424 üzenetére
Amikor még az első diplomámat hajtottam a Miskolci Egyetemen, akkor volt egy hót gyenge laptopom, azon is fent volt az FS9, szerintem még kb. 3 kiegészítő (köztük az akkori kedvencem a C172 egyik verziója) és vígan repültem gombokkal (!) nagytermi előadás alatt. Amikor már a körülöttem lévők mindegyike az én monitoromat nézte, akkor azért rájuk szóltam.
De a lényeg, hogy használhatóan ment, úgy emlékszem olyan közepes grafikával.
-
Athanáz9
aktív tag
válasz
Gizmo94 #7420 üzenetére
59.ezerért vásárolt OEM 32-t telepítettem fel az új gépre.
Pálcázás előtti bizonyítvány-magyarázat. Az EM dobozon olvashatatlan apróbetűkkel szerepelt a 32. Vakító napfényben is alig lehetett volna elolvasni. NEm napfény volt, hanem Saturn-félhomály. Tartalmi (téves) bizonyítványmagyarázat: nem hittem volna, hogy 59.ezerért, és egyáltalán van még 32-es. Azt hittem mára minden OEM 64.
Reklamációnak helye telepítés után nincs. -
fatal`
titán
válasz
Gizmo94 #7063 üzenetére
"Igen. Jól látod.. Nyilván úgy írták meg az FSX-et 2006 -ban,hogy kapcsolja ki az aerot, amiről 2009 -ig azt sem tudták,hogy mi, amíg a Win 7 -ben újdonságként nem debütált .."
Te miről beszélsz? Az aero a Vistaval debütált, nem a Win7-tel, amiből réges régen volt már beta mire megjelent az FSX.
És simán indítható parancsikonnal, ne a széjjelbarmolt fsxedet vedd alapul.
Win7 rc-t sem kéne alapul venni
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94 #7060 üzenetére
Ez nem kompatibilitás kérdése, úgy van megírva, hogy kapcsolja ki az aerot (tehát igazából pont, hogy kompatibilis), mivel semmi szükség rá igazából játék közbe, így a maradék vga erőt is átadja a gamenek, ahelyett, hogy az ablakok rajzolgatásával szórakozna a vga. Persze vicces pont ez az fs közben, mert kb az egyetlen játék, ami közben csinálsz mást is.
-
Geryson
addikt
válasz
Gizmo94 #6939 üzenetére
Igen, ebben most sajnos más is megerősített. Annyira nincs nagy gond a jelek szerint, mert 27 giga a teljes oprendszerem mindennel és 28 giga az FSX. Még egy FSGlobalt kellene beszereznem, de szerintem az sincs több, mint 20 giga, azaz a 96 Giga akkor elég. Most olvasgatok teszteket, mert valahogy nem annyira brutál annak az SSD-nek az eredménye (előbb linkeltem be), de az X52, vagy milyen Intel meg drága, a 120 gigás nettó 50e, azt sokallom - hiába jók az eredményei.
Mondjuk furcsa lenne, hogy csak egy játék van az SSD-n, a többi a hagyományos vinyón.
-
haky
senior tag
válasz
Gizmo94 #5905 üzenetére
Na megnéztem a betöltések gyorsabbak, játék alatt pedig amikor nézelődtem akkor eddig beletöltött most nem lehet észrevenni, úgyhogy maximális elégedettség a RAID0-val.. Tehát az FSX is jobb lett. Szerintem valamit Te nézhettél el anno. Nekem 2db csont ugyanolyan HDD van: 2x500GB Samsung HD502HJ...
-
Cypresss
senior tag
válasz
Gizmo94 #5875 üzenetére
Szia,
A mikor jó kérdés. Mielőtt elutaztam volna, szóltam nektek, hogy az első képek hamarosan felkerülnek a PMDG oldalára. Ehhez képest az oda szánt képek a fórumra kerültek fel fokozatosan csepegtetve. Hát ennyit a szavahihetőségről...
Azt gondolom, hogy szept-okt magasságában várható valami. Talán, de nem mernék erre sem fogadni.Éppen azért tart ilyen sokáig a fejlesztés, mert a cél az, hogy a userek többségének ne legyen gond az NGX futtatása. Ennek érdekében tényleg folyamatosan megy a reszelés a részleteken. Ahogy én jelenleg látom nem lesz nagyobb probléma. Körülbelül arra számíts, mint amikor az FS9-hez megjelent a PMDG 737.
Részletek: talán még nem említettem, hogy a fékek, de még a hidraulika rendszer működése is komplett szimulációt kap.
De ami nálam első helyet érdemel, azok a hangok. A TSS-féle CFM56-7B hangok[link] sehol nincsenek ahhoz képest, amit az NGX "gyárilag" kapni fog. Ha másért nem, már csak emiatt is érdemes lesz megvenni a madarat. -
Kosztinho
tag
-
Kosztinho
tag
válasz
Gizmo94 #5865 üzenetére
Carenado fele C172-essel, meg mooney m20J-vel. De azert lett ilyen sok, mert azert kanyarogtam rendesen Daniaban, Svedorszagban, Nemeto.-ba. Amugy meglett volna szerintem 10 ora alatt isDe poen, mert VFR-t repulok, es googlemaps-on nezem a fobb pontokat (varosok, tavak, folyok, utak, stb) es olyan szepen le lehet kovetni, hogy merre jarok, hogy eloszor el se hittem
-
gabitoo88
tag
válasz
Gizmo94 #5769 üzenetére
Az is igaz bár a múltkori utunkon amikor mentünk KSEA-be akkor megszenvedtem én is!Mikor teljes képernyőre akartam váltani hogy 1-2 screenshot-ot csináljak fekete lett minden hang volt de kuke és így a kb 10 órás utunk második izgalmas része kiesett utánna már hiába próbáltam leszállni az nem volt olyan!
-
petrusz82
aktív tag
válasz
Gizmo94 #5710 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Úgy sikerült megoldani a dolgot, hogy akkor nyomom be az AP-t, amikor még nem vagyok a pálya szögén. Tehát akkor működik a dolog, ha keresztezem azt. Volt mikor semmit nem nyúltam hozzá, és szépen letette a gépet a pályára, nem vágta oda. Mondjuk a leszállás végét, még gyakorolnom kell rendesen.
Azonban minél jobban megismerem a játékot, annál több kérdésem is van.
1. Milyen kormányt érdemes beszerezni a játékhoz?
2. Ha letöltöm a valós időjárási adatokat, akkor miért nem tölti be a felhőzetet annak megfelelően? (Olyan mintha a hőmérséklet meg a szél helyes lenne, viszont a felhőzet nem az)
3. Létezik -e ingyenes letöltési lehetőség az általad említett gépek megszerzésére? Ha nem, honnan lehetne letölteni 737-es modellt, ami a játékban szereplőhöz képest realisztikusabb és kifinomultabb? (mert itt sok kapcsoló nem is működik)
4. Esetleg lehet -e a műszerfal világításának fényerejét szabályozni?Egyenlőre ennyi jutott eszembe.
-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94 #5582 üzenetére
Hát ez nagyon LOL!
Én most épp azzal küzdök, hogy a viszonylag új páromnak hogyan mutatom be a szimulátorozást... Amíg külön laktunk, addig azt éreztem, eléggé misztikusan vonzotta a dolog, s alig várta, hogy megmutassam. Most, hogy együtt lakunk, s már látta, milyen ez az egész folyamatában, hát inkább csak ilyenek vannak: "...én elmentem aludni édes..., nem lehetne egy kicsit lehalkítani? ...már megint ezek a szörnyű hangok..."
Azt hiszem hosszú évek után vissza kell szoknom a fejhallgatóra... De arra még keresem az ideológiát, amikor majd azzal fog jönni (mert jönni fog, ez biztos), hogy meddig csinálom még ezt a felesleges időtöltést?
-
andorra
őstag
válasz
Gizmo94 #5547 üzenetére
Természetesen nem vitatkozom én sem, csak értekezek :-)
A win7, amit az FS-hez használok, megfelelő módon optimalizált, -nem részletezem, (sok szolgáltatás kilőve) -, virusírtó természtesen nem fut. A windows működése az FS futása alatt elhanyagolható sebességcsökkentő tényező, ha optimalizálva van. Sosem volt vele gondom. -
LalaFsx
csendes tag
válasz
Gizmo94 #5566 üzenetére
Sziasztok! Természetesen igazad van! Szerencsésebb lett volna máshogy fogalmaznom. ELNÉZÉST KÉREK! Tény, hogy rendszeresen szoktam olvasni az írásait, nem "PR" szemszögből!
Én B744-el repülök, és mostanság a touchdown fpm foglalkoztat, úgy vettem ki hogy a leérkezési érték 0-500 ig jónak minősül. Kérdésem: A való életben (ill. vagy sim környezetben is) milyen fpm értékkel kell úgy leszállni, hogy pl. a gumik se terhelődjenek tulságosan? Magyarul a tökéletes leszállás fpm 0 - ? érték legyen!?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- i3-8100 + ASUS H310M alaplap + 8GB RAM egyben (félkonfig)
- Asztali PC , R5 5500 , RX 6700 XT , 32GB RAM , 512GB NVME , 1TB HDD
- Sony PlayStation 5 Fat 825 GB eredeti doboz, gyári kontroller
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- AKCIÓ!!!Acer V3,FullHD core i5 6200u(4X2,8Ghz),8GBRAM,nVme
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest