- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hhelikopter
tag
Szia RCH663!
KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM!
A bojote shader 3.0 telepítést elvégeztem manuálisan, majd barkácsoltam az fsx.cfg - be, ajánlásaidnak megfelelően. És mi történt?, csoda, + 15 FPS -t kaptam, komolyan mondom ez hihetetlen, mintha álmodnék. Azon ORBX által készített tájakon, kisebb - közepes repülőtereken full beállításoknál ahol repülők + 15 FPS! A méréseim alapján átlag 45 FPS min 30 FPS MAX 70 FPS több ORBX repülőtéren.
Egy dolog biztos, nem lesz GTX 580 kártya vétel, mert a shader 3.0 , illetve az FSX.CFG beállításával 15 FPS pluszra tettem szert! Természetesen a finomítást tovább folytatom!ui: bojote shader 3.0 azthiszem jobban kéne reklámozni a kiegészítőkkel foglalkozó oldalaknak, mert azért egy pillantás alatt + 15 FPS elérése nem mindegy!
Mégegyszer köszönöm RCH663 segítségét, igazi karácsonyi ajándékot adtál nekem ezzel a segítséggel!
-
ádika86
aktív tag
köszi szépen! a cfg szerkesztgetésen már rég túl vagyok a víz effekten ezt értem: [link] én egyszer régen már próbáltam a shader3-at, de ugyanezt az eredményt kaptam és ez bizony igen ocsmány viszont a topicban azt tárgyalják, hogy a waterconstants.xml-t kell szerkesztgetni a javításhoz, csak nem nagyon értem, hogy pontosan mit kell átírni.
mivel fps terén nem vagyok eleresztve ezért gondoltam, hogy kap még egy esélyt bojote shader cucca
konkrétan: Aerosoft LHBP v2.00 + Ultimate Traffic 2 (40% forgalom) + REX Overdrive (max 1024-es textúrák vannak a cfg-ben beállítva) + SHADE for FSX + Active Sky Evo + Ezdok Camera + Airbus X + antilaggal 30 fps korlátozva (optionsban unlimited) -> ~ 12 fps
[ Szerkesztve ]
Predator G3-571-77QK
-
Đusty
addikt
Köszönöm szépen a választ. Jól kivetted, hogy állok az FS-el. Szóval végignyomtam a turorialt (már ami ilyen polgári volt), és ott tartok, hogy megközelítésnél beütöm az ILS frekit és ha elkapja az APP-t benyomva lemegyek automatán, vagy látás után leteszem a gépet (ha sikerül). Most kellene elkezdenem műszerek után repülni meg eljárásokat tanulni, csak így autodidaktán elég nehéz. Ezt a segítséget találtam, most ezt próbálgatom: [link]. Azért nem tökéletes. Pl. nem volt róla szó, hogy mi az a "course" és írtam több helyre sokan linkelgettek minden félét de értelmes válasz nem jött, míg priviben valaki végre leírta, hogy az azt jelenti, hogy hány fokon akarok átrepülni a VOR-on.
Szóval valóban ilyen egyszerű válaszok segítenek leginkább, meg akár linkek és majd tanulgatok. Közben jól kiszúrtam magammal mert beruháztam egy 737 PMDG NGX-re és most a beépített 737-es után állhatok neki ezzel repülni tanulni :-), lesz is majd egy csomó kérdésem itt kapásból 4 automata pilot kapcsoló van? Majd ha odajutok kérdezek konkrétan :-).
A corfu SID/STAR-ra (most már tudom legalább mi az) meg ezt találtam:[link], na ez egyelőre elég kínai de majd kihámozok belőle valamit és kérdezek ha elakadok. Köszi előre is jó, hogy kicsit fellendült ez a topik :-). -
Cypresss
senior tag
Lényeg: telpíted a shader3.0 modot, mert ATI kártyád van, FSX cfg-t megszerkeszted a leírtak szerint.
A shader kifejezzetten instabillá teszi az FS-t, fejlesztői környezetben nem is foglalkoznak vele. Cfg szerkesztést pedig csak olyan user ajánlunk, aki ért is hozzá. Ez olyan, mintha azt javasolnád a barátodnak, hogy a tévé szervizmenüjében kutakodjon extra beállítások után.
A problémát az anti alliassing okozza ATI kártyákon, hibás a driver, és basznak kijavítani évek óta.
Ez mi is pontosan? Link esetleg?
Kapcsold ki teljesen az AA-t, és egyből menni fog mint állat, de shader 3.0 is kb 70% teljesítményt fog hozni.
Én úgy vagyok vele, hogy szertem azt látni, amit a programozó láttatni akar, márpedig kikapcsolt AA-val hányás az FS. Ráadásul az ATI mindig is jobban kezelte az AA-t mint az nVidia.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
ádika86
aktív tag
köszi! sajnos a fswc nem kompatibilis a shader3-mal. így ez nem használható igazából nekem csak azzal van a bajom, hogy a víz tükröződését hazavágja. gondolom rex nélkül nem csinál ilyet. viszont nálam az alap kiegészítő, főleg a víz hullámzása és a felhők miatt. így nem szándékozom megválni tőle. én végigolvastam bojote shader3-mas topicját. többet is írják az én problémámat, de értelmes válasz, ami szerintem az lenne, hogy "ezt és ezt állítsd át erről erre és kész" még nem érkezett rá. csak hogy próbálgasd állítani az értékeket az waterconstants.xml-ben. hát én ezeket próbálgattam állítgatni, kevés sikerrel. várom, hogy bojote adjon valami megoldást a vízre és akkor újra kipróbálom, mert jól jönne pár plusz fps.
Predator G3-571-77QK
-
balage1989
tag
Hát figy. Addonjaim:
-GEX eu
-UTX eu
-Rex2
Pl zurich2012-n. pmdg737 ngx vc-be 15fps az átlag. De 2d-be 20felett van végig, ami már nekem böven játszható. Miután meg kicsit magasbbra megyek 20-30közötti az fps vc-be.
Orbx-os scenery-nél 20felett van átlagba szintén addonos géppel. (mondjuk néha leesik 15-re itt is)
Beállításaim viszonylag deafult felettinek mondanám +1920*1080-as felbontással játszok.
Ebből a gépböl sztem ez nem olyan rossz teljesítmény. Ha a shader 3 erre hozott volna még 2-3 fps-t marha boldog lettem volnaA jó munkát és a rossz kocsmát még nem találták fel...
-
ádika86
aktív tag
vagy esetleg nincs kedved elküldeni a te waterconstants.xml fájlodat? kipróbálnám hogy azzal hogy néz ki. de hozzáteszem, hogy nekem a water effects 4-esen van a cfg-ben, mert csak így van tükröződés, hullámzás stb. ha leveszem 1-esre, ahogy te mondtad, akkor gyakorlatilag a vizet elfelejthetem, sötét textúra az egész próbáld ki, hogy visszateszed 4-esre és akkor hogy néz ki nálad.
Predator G3-571-77QK
-
Cypresss
senior tag
Hamár Kozma Andris, akkor kérlek a legközelebbi találkozáskor add át neki az üdvözletem. Klátyik üdvözli, elég ha csak ennyit mondasz. Én bemutatkoztam, a te nevedet is megtudhatnánk? Mégiscsak korrektebb és tisztább így a beszélgetés. Köszi!
Nekem nincs 20 éves gyakorlatom, mindössze hat éve foglalkozom FS-sel. Ezalatt lefordítottam a PMDG 747 TRC valamennyi részét ingyen és bérmentve, hogy a hozzád hasonló szimultorosok ne teljesen tudatlanul kezdjenek neki a gépnek. Ezenkívül elég sokat dolgoztam korábban az IVAO-nak (fordítások+programozás), és bétateszter vagyok a PMDG-nél, ahol hamarosan elkezdődik a 777 programozása, erre mondtam, hogy a kedvenc gépem. Ja, és fejlesztek, pl most is.
Te mit tettél hozzá a FS közösséghez? Azonkívül, hogy az legutóbbi 27 kommentből kb 18 a tiéd volt és megtudtuk, hogy azért nem lett SP3, mert szélnek eresztették a csapatot.
A hozzászólásod egyéb részére nem kívánok reagálni, felesleges flamelni a topikot, de ha gondolod további 40 kommentben várom a válaszod, amire én már biztosan nem fogok semmit reagálni, de ígérem jót fogok múlatni rajta.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
ádika86
aktív tag
természetesen az 1.6-ot szedtem le. tudom, hogy a tiéd shader3-as csak lövésem sincs, hogy nekem miért rossz a víz, neked pedig miért jó. lehet a cfg vagy az xml fájl. én egyelőre az xml-re tippelek, már csak ki kéne találni, hogy mi a különbség a tiéd és az enyém között.
Predator G3-571-77QK
-
-
Cypresss
senior tag
Igazából nem látom értelmét hogy megmondjam a nevem... Minek? Hogy jobban tudj személyeskedni?
Mindjárt gondoltam, hogy ez lesz a válasz. Én névvel és (ha kell) arccal vállalom a mondandóm, veled ellentétben, de persze én személyeskedem. Ok.
és ha ezt szóváteszem, akkor elkezdesz személyeskedni.
Javaslom olvass vissza, abból egyértelműen kiderül, hogy először ki butázta le a másikat és minek kapcsán.
Andris nevét azért bátorkodtam megemlíteni, hogy szakmai síkon maradjon a dolog, de te ebből még személyesebb vitát generáltál.
Nem barátom, te Kozma nevét azért említetted meg, mert jól hangzik sok kezdő szimulátoros előtt és a tanácsaid is hihetőbbnek tűnnek. De készséggel elhiszek mindent amit állítasz, csak mondj egy nevet, hogy rákérdezhessek Andrásnál valóban konzultáltatok-e és ha igen, milyen témában. Ha valóban olyan nagy spíler vagy, ahogy állítod, még jól is jössz ki a dologból, hiszen én itt mindenki előtt foglak megkövetni és attól a pillanattól kezdve lelkesen iszom a szavaid.
Miért fáj ez neked, hogy én próbálok itt esetleg valakinek segíteni.
Nem fáj, sőt. Mindössze arra próbáltam rávilágítani, hogy talán nem soronként kellene ezt megoldani, hanem vagy PM-ben, vagy (ahogy azt már Hunfatal is említette) használd egy hozzászólásban a szerkesztést, így egy HSZ-ben válaszolhatsz több tagnak is. Így csak teleszemeteled a topikot, ahogyan azt én két órája (szándékosan) ugyancsak megtettem.
De van ennél egy sokkal jobb ötletem, ha a shader tényleg ennyire jó készíts egy összefoglaló anyagot (mint például ITT) de kb olyan alapossággal és mélységgel, ahogy azt DM csinálta meg. Segíteni akarsz a közösségnek? Tessék! Itt a soha vissza nem térő alkalom.Ahelyett, hogy hosszadalmasan el kezdeném elemezni miért is rossz a shader, tessék: csak olvass bele mennyi gányolást igényel a használata
ITT ugyancsak rengeteg problémáról beszélnek.
De még linkelhetnék több hasonló hivatkozást.
PMDG sem szereti, az NGX RTM rendszeresen fagyott azokon a gépeken, ahol a shader telepítve volt, de olyan is előfordult, hogy a kijelzők egyszerűen nem működtek, vagy a gép repülési dinamikája pillanatról-pillanatra változott. Linkelhetném itt a fejlesztői fórumot, de sajnos zárt fórum. De ha gondolod egyes részeket szívesen ki kopi-pésztelek.
Alaptétel, hogy FS cfg fájlban csak módjával turkálunk, és ezt is csak olyannak javasoljuk, aki ért is hozzá. A shader esetében ez hatványozotan igaz. Az esetek túlnyomó részében ugyanis előbb-utóbb reinstall lesz a "csoda" shader utáni egyetlen megoldás.
Direkt nem project magentát választottam. Nekem Flyware van, mert nem 737 a választott típus. A project magenta árát ráadásul kissé túlzottnak tartom.
Talán mert a legjobb program a cockpit builderek számára.
Másik út, másféle megoldása a problémának. Nem mellesleg honnan tudod hogy nekem az kell?
1. Fejlesztői oldalról erre csak annyit tudok mondani, hogy egyféle problémának, egyféle megoldása van és nem több. Amiről te beszélsz az egyébként sem probléma, hanem felhasználói preferencia. Én például nem használom a REX-et, sokkal jobban szeretem a Zinertek termékeit. De sohasem nevezném ezt problémának....
2. Nem tudom, mivel csak annyit mondtál, hogy home cockpitot készítesz. Ez az esetek 90 százalékában A320 vagy 737, ezekhez a típusokhoz pedig a PM a legjobb külső program.
Benyögöd anélkül hogy bármit tudnál a fejlesztésről, mindezt lenéző, cinikus hangnemben.
Kérlek mutasd meg nekem, hogy a kapcsolódó HSZ-om melyik része volt lenéző vagy cinikus?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
ChipKng
aktív tag
URL ?
Kozben megtalaltam: http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/Catalyst121apreviewdriver.aspx
Gugli
[ Szerkesztve ]
2B OR NOT 2B that is FF
-
Stauffenberg
nagyúr
Ez azt jelenti, hogy a reptéri forgalomnak is lőttek? Vagy csak az autók/hajók, stb? Amúgy nagyon örülnék egy ilyen leírásnak!
(#9085) ChipKng: Igen, a VGA cseréről letettem már, ahogy annak feleslegességére Korcsii is rávilágított már. Sajnos a CPU fejlesztés most olyan aránytalanul sok pénzt emésztene fel, hogy egyetlen játék miatt nem érné meg. Akkor inkább visszatérek FS2004-re ha az jobban futna hasonlóan feltuningolt grafikával.
-
-
Cypresss
senior tag
Nem a külsőre gondoltam (bár olyat sem láttam még soha, hogy indulásnál koppon van a spoiler ), hanem a belsőre, 0:52-nél áll vissza alap poziba. A checklist, gondolom ismeretlen fogalom lehet a cockpitban.
(#9108) Rudi50: Hát igen, mondjuk azt azért nem szeretném átélni.
(#9109) cintula187: Pont ezért bírom őket. Gondolom ezt a klasszikust ismered.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Az a meglepő hogy rendesen megfordul, és nem tökön paszújon át a fűről mentek el.
Nekem is ez volt az első ami feltűnt, amikor legelőször láttam. És ilyenkor megfordul az ember fejében, hogy ezek a srácok, vagy annyira hülyék, hogy nem foglalkoznak olyan apróságokkal, hogy a gép vajon higyan is fog felszállni ha legurulnak a pályáról, vagy ennyire atom pontosan érzik a gépet és annak méreteit.
Mindkettőt képes vagyok elhinni róluk, ezért is tartom nagyra az orosz pilcsiket.
Volt kollégám elég sokáig dolgozott az Antonovnak (fordított nekik). Ő mesélte, hogy amikor Phuket szigetét elérte a cunami, pár nappal később érkezett meg az elsők között egy AN-124-es. A szigeten még semmi sem működött így a pályán olyan magasan állt a víz, hogy a leszállásnál nem látták a centerline egy részletét sem. Ez persze nem akadályozzta meg az ukrán srácokat, hogy használják a reversert.
A guruló utat csak úgy találták meg, hogy a Marshaller egy bottal mutatta nekik, milyen ívet kövessen az orrfutó.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...